ik wil ook iemand kunnen bedankenquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:30 schreef CherryLips het volgende:
dank aan milagro (vorig topic!)
bedoel je dat liedje dat komt nadat ze in het begin door der kop geschoten is?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:03 schreef yanggie het volgende:
het is vast al een keer eerder gevraagt hoor, maar nog 1 keer dan. hoe heet de kill bill theme?
Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot me Down) ? (da's het liedje waar speert.flies 't ook over heeft)quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:03 schreef yanggie het volgende:
het is vast al een keer eerder gevraagt hoor, maar nog 1 keer dan. hoe heet de kill bill theme?
Neophyte - I will have that powerquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:39 schreef speert.flies het volgende:
Ik zoek een vrij oud hardcore nummer, geen idee van wie die is, maar weet wel dat de volgende tekst in het nummer zat..
Exterminate.. Destroy.. Exterminate.. Destroy.. I move by psycho genetic powers..
Heel vrolijk nummertje..
1 is toch felix don't you want me?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:05 schreef PacinoAllstars het volgende:
Oke hier mijn unknown id's pls help
http://members.chello.nl/m.alders1/id1.wav
http://members.chello.nl/m.alders1/id2.wav
http://members.chello.nl/m.alders1/id3.wav
http://members.chello.nl/m.alders1/id6.wav
http://members.chello.nl/m.alders1/id8.wav
OJA! dat was et, thanx!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neophyte - I will have that power![]()
nee laat maar heb het al gevondenquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:05 schreef speert.flies het volgende:
[..]
bedoel je dat liedje dat komt nadat ze in het begin door der kop geschoten is?
..bang bang.. i shot u down...
..bang bang.. u hit the ground..
wat jij zegt!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:13 schreef Muziekstad2000 het volgende:
tra la la la la - Terug-vind-postje!!!!
In de bovenste regel, onder het fok! logo staat sinds drie maanden | Bookmarks | daar worden je favoriete topics bijgehouden. Om een bookmark toe te voegen moet je een topic openen en dan klikken op het gele mapje naast de topic titel.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:13 schreef Muziekstad2000 het volgende:
tra la la la la - Terug-vind-postje!!!!
"Pas" 3 maandenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
In de bovenste regel, onder het fok! logo staat sinds drie maanden | Bookmarks | daar worden je favoriete topics bijgehouden. Om een bookmark toe te voegen moet je een topic openen en dan klikken op het gele mapje naast de topic titel.
nee dit is hem nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:50 schreef Olmo het volgende:
onderhuids ?
Who wants to live forever - Queen / Brain May ????quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:40 schreef Venson het volgende:
Ik zoek een oud nummertje waarvan ik alleen nog maar weet:
"forever... oooeeehoeee"
Het is een rustig mooi nummer... werd gezongen door een man geloof ik ... kan dit van Queen zijn?
Hmmm heel toevallig Ik wil mijn hele leven bij je zijn misschien? de nl cover van i want to spend my lifetime van tina arena en marc anthonyquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:15 schreef lilhovah het volgende:
hey ik zoek een nummer dat volgens mij van ruth jacott is een vrij nieuw uitgebrachte
ik heb nog geen duidelijke omschrijving maar hij begint rustig en het liedje is uit verschillende delen opgebouwd dus degene die het liedje kent weet wel wat ik bedoel
Zou maar zo Promise me van Beverly Craven kunnen zijn. Idd niet echt nieuw, maar zo mooiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
2: blijkbaar heet het promiss me van een zangeres maar kazaa vind helemaal niks..geen nieuw nummer
Iemand?
Thx!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou maar zo Promise me van Beverly Craven kunnen zijn. Idd niet echt nieuw, maar zo mooi.
alein-soin= alien spinquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zoek er 2:
1.Nummer wat je hoort bij de reklame van dat feest in de kuip met die alein-soin ofzo(ben naam even vergeten)..
2: blijkbaar heet het promiss me van een zangeres maar kazaa vind helemaal niks..geen nieuw nummer
Iemand?
ywquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:13 schreef speert.flies het volgende:
[..]
OJA! dat was et, thanx!
(heerlijk dat "oja"gevoel)
Iemand??quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beetje aangepaste versie van wat hier normaal langskomt!
Ik heb dus het nummer Miami 2017, van Billy Joel (geweldig nummer overigens). Maar ik ben op zoek naar het notenschema van de intro uit dit nummer!
Zijn er toevallig pianovirtuozen aanwezig die kunnen horen welke noten het hier betreft, of mensen die dit thuis op blad hebben???
Mijn dank zal eeuwig zijn
kan denk ik beter in een centraal bladmuziek topic Centraal bladmuziek (gezocht) topicquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Iemand??
Alphaville - Forever youngquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:40 schreef Venson het volgende:
"forever... oooeeehoeee"
Het is een rustig mooi nummer... werd gezongen door een man geloof ik ... kan dit van Queen zijn?
Dat is Bijou van Queenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:40 schreef Venson het volgende:
"forever... oooeeehoeee"
Suggestie: Zoek een MIDI versie van dat liedje en gebruik een programmaatje als Noteworthy om hem in bladmuziek om te zetten.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iemand??
Dat is:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:27 schreef fratsman het volgende:
een trancenummer al een paar maanden oud. Begint met de text: "So yall miss my flake, so euuuuhhhmmm." (ofzoiets) Dan komt er een best harde bass in die aanzwelt tot een climax. En in die climax hoor je dan "Where some freaky motherfuckers!"
Vrienden zeggen dat dat Armani & Ghost is met Airport, maar alles wat ik vind is gewoon instrumentaal.
Heeft iemand een idee?
Ik zag toevallig gisteren ook dat stukje. Het nummer is "Surfin' bird", en is van The Trashmen. Maar ook door velen gecoverd, waaronder The Ramonesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:20 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek het nummer waarop Andre van Duin zijn eerste parodie maakte. Dit fragment was toevallig ook gisteren weer te zien bij Jensen.
Andre loop hierbij als een soort van "kip" over het podium.![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik zag toevallig gisteren ook dat stukje. Het nummer is "Surfin' bird", en is van The Trashmen. Maar ook door velen gecoverd, waaronder The Ramones
[afbeelding]
Ronald & Donald - Kwek kwek [1974]quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:09 schreef Sport_Life het volgende:
Wie kent dit nummer:
Kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwaaaaaaaaaaaaaaaaak
Kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
Kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
Zegmaar met variatie .
Toen ik klein was luisterde ik daar naar met de platenspeler van mn vader, helaas is die stuk maar ik zou o zo graag dat nummer willen luisteren nogmaals!!
Paolo Conte had in 1988 een grote hit met de ballad 'Max'quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:46 schreef EL_Davidoff het volgende:
misschien, het is best een bekend nummer, het is ook een rustig nummer.
Maar volgens mij is het wel uit de jaren '80.
Paolo conte was eerder, niet??
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Dat was m !!! Weet et 90% zeker, nog ff van kazaa halenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:49 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ronald & Donald - Kwek kwek [1974]
Alleen bij dit gedeelte denk ik al gelijk aan: Level 42 - Children say [1987]quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:42 schreef Oss het volgende:
De intro van het nummer is het geluid van remmende autobanden?
Het is een nummer uit de jaren '80.
Wie weet welk nummer dit is?
nope, is 'm nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:50 schreef Berkery het volgende:
Paolo Conte was in de jaren '80 erg hip, maar hij is vast langer bezig. Een bekend nummer is "Max".
nee, Zucchero is het zeker niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:35 schreef dvr het volgende:
Die Italiaanse zanger zou misschien Zucchero kunnen zijn?
mmm nee dies het nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:22 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat is Bijou van Queen
Helemaal goed die 1stequote:Op donderdag 13 mei 2004 22:10 schreef bartrid het volgende:
[..]
1 is toch felix don't you want me?
jepz klopt, is een gaaf nummer.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:24 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Er is vorig jaar een goeie dance/trance remix geweest van het nummer van coldplay-clocks. Buiten dat het origineel erg goed was vond ik die remix zeker ook erg goed te pruimen. Iemand een idee wie die remix gemaakt heeft?
Hier kun je het allemaal vinden....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:24 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Er is vorig jaar een goeie dance/trance remix geweest van het nummer van coldplay-clocks. Buiten dat het origineel erg goed was vond ik die remix zeker ook erg goed te pruimen. Iemand een idee wie die remix gemaakt heeft?
thanx, ga even kijken maar na enig speurwerk denk ik dat ik K3quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:39 schreef walm het volgende:
Mario Piu - Communication (Somebody answer the phone) maybe?
cool nummer !!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:47 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
thanx, ga even kijken maar na enig speurwerk denk ik dat ik K3moet hebben met lele romeo
ik heb hier wel een ben liebrand mix liggenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:34 schreef Bouncer2002 het volgende:
ik ben verder nog op zoek naar een remix van kate bush-running up that hill
zou van Sweep moeten zijn, maar ik kan hem nergens vinden, is er misschien iemand die dat nummer heeft en hem mij zou kunnen sturen?
Uhmmm ja... nou ja das niet helemaal mijn stijl , om het suptiel uit te drukkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:47 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
thanx, ga even kijken maar na enig speurwerk denk ik dat ik K3moet hebben met lele romeo
Over vaag gesproken. Misschien NUKE - Nana ? Of misschien LA Style - I'm ravin' .quote:Op zaterdag 15 mei 2004 08:50 schreef Venson het volgende:
Ik heb weer een heeeeeeel vaag melodietje in m'n hoofd van vroeger
Het is een soort van dance numer met de terugkomende zin:
"oooh nag nag nagging o nag nag nagging blablabla yoweeeh (your way:?)" of nouja, alles klinkt ongeveer zo. Euuh wat ik er nog meer van weet is dat deze zin eerst 1 keer op een lage toon werd gezongen, en dan daarna nog een keer iets sneller en hoger. en tijdens deze zin hoor je de hele tijd een korte snelle bas
heeft iemand enig idee wat ik bedoel?
Shot in the dark:quote:Op zaterdag 15 mei 2004 08:50 schreef Venson het volgende:
Ik heb weer een heeeeeeel vaag melodietje in m'n hoofd van vroeger
Het is een soort van dance numer met de terugkomende zin:
"oooh nag nag nagging o nag nag nagging blablabla yoweeeh (your way:?)" of nouja, alles klinkt ongeveer zo. Euuh wat ik er nog meer van weet is dat deze zin eerst 1 keer op een lage toon werd gezongen, en dan daarna nog een keer iets sneller en hoger. en tijdens deze zin hoor je de hele tijd een korte snelle bas
heeft iemand enig idee wat ik bedoel?
Haha ik denk idd ook dattie dat bedoelt ja!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Shot in the dark:
Knockin' van Double Vision?
Ik weet het niet, maar weet wel dat Rebecca haar playlist op de site heeft staan. http://www.rebecca.nlquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:58 schreef Massive het volgende:
Okay. Ik heb een pittige:
Het nummer wordt af en toe gedraait op Radio Rebecca, en ik hoorde het op mijn werk. Ik kon alleen maar vlagen er van opvangen, maar de volgende gedeeltes zaten er, volgens mij, in:
"High above you"
"It feels like flying"
"From the left to the right" Dat zijn zinnen die ik me nog weet te herinneren. Het gaat om een zangeres, met een erg hoge en schelle stem, een klein beetje als Kate Bush.
Als iemand het zou weten, mijn dank zou groot zijn.
Dat is of de Berlin House Mix of de Dumonde Mix of Kate Bush vs. Infusion.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:34 schreef Bouncer2002 het volgende:
zou van Sweep moeten zijn, maar ik kan hem nergens vinden, is er misschien iemand die dat nummer heeft en hem mij zou kunnen sturen?
Zie Deel 102, daar had ik ze vrijwel allemaal beantwoord.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:20 schreef walm het volgende:
[..]
Helemaal goed die 1ste
2 en 3 -> geen id
4 = Take me to the clouds above van LMC vs U2
en dan nummer 5 is een oud dance nummer waarvan het nummer me heel bekend klinkt...
Heb het ergens in een remix cd staan, maar waar.....
Dat is er 1 die ik ga proberen nog op te zoeken.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:42 schreef IsaacD het volgende:
[..]
Haha ik denk idd ook dattie dat bedoelt ja!
probeer Craig David -Eenie Meenie eens.. in de eerste minuut zit ook iets dergelijks..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:37 schreef Vleermuis het volgende:
yo,
ik zoek een nummer waarin je het geluid hoord in het begin als je een sms of als je gsm telefoon overgaat. (dat geluid hoor je net voordat je telefoon overgaat op de radio bv als storing) geen idee hoe het heet maar is volgens mij een nederlands nummer.
het gaat me niet om het nummer maar om het geluid dus.
wie kan me helpen
groeten vleermuis
quote:Nog helemaal niemand die het weet?
Uit deel 99 >>
Het klassieke stuk wat in dit flashfilmpje ongeveer komt vlak nadat die kerel heb staan "praten"
http://www.albinoblacksheep.com/flash/romjul.php
ik had het ooit ergens, maar weet niet meer welke het is. Iemand enig idee hoe dat nummer heet?
niemand?
Duidelijk geen Carmina burana... dat stuk is van Carl Orff.quote:Klink een beetje als het begin van O Fortuna uit de Carmina Burana, maar is het niet.
Maar aangezien dat een vrij bekend stuk is zou het best kunnen zijn dat je dat bedoelt
Maxquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:49 schreef fripper het volgende:
Paranoimia
The Art Of Noise With Max Headroom
Het is volgens mij wel een popnummer, of misschien toch meer een lovesong.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:29 schreef dvr het volgende:
Davidoff, weet je verder niets? Was het een lage of hoge stem, pop of rock..? Ik herinner me uit de j. 80 verder alleen Pino D'angio's "Ma quale idea", een vervelend disconummer dat ook wel bekend is als "Balla!".
thanksquote:Op zondag 16 mei 2004 08:23 schreef Mark het volgende:
Ivan Heylen - De wilde boerendochter
Misschien Eros Ramazotti - Se Bastasse una Canzone?quote:Op zondag 16 mei 2004 02:19 schreef EL_Davidoff het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel een popnummer, of misschien toch meer een lovesong.
Het is een rustig nummer, het refrein is ietsje sneller en de zanger heeft een
lage rauwe stem. Verder weet ik er niks van ..... ja ... ik kan hem neurieën maar
daar heb je natuurlijk niks aan. Weet ook niet 100% zeker dat het italiaans is, maar
volgens mij wel.
neuh, dan had ik hem wel gekendquote:Op zondag 16 mei 2004 08:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien Eros Ramazotti - Se Bastasse una Canzone?
Thnx, is het het origineel dan? Ik weet dat ik die samples ook weleens over 538 heb gehoord, maar dat was een andere versie had ik het ideequote:Op zondag 16 mei 2004 13:22 schreef Ms.Bitters het volgende:
as the rush comes - motorcycle
http://www.sprookjes.org/muziek.htmlquote:Op zondag 16 mei 2004 15:50 schreef Moonah het volgende:
Hoe heet dat Eftelingmuziekje van Bach ook alweer?
Dat uit de paddestoelen komt.
Jaaahaaaa! Die bedoel ik.quote:
fragm. Polonaise in g B.W.V. 119 Anna M. Bach. Igor Kipnis-clavecimbelquote:Op zondag 16 mei 2004 15:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jaaahaaaa! Die bedoel ik.
Maar nu weet ik nóg niet hoe dat stuk heet.
Dank je Milagro.quote:Op zondag 16 mei 2004 16:00 schreef milagro het volgende:
[..]
fragm. Polonaise in g B.W.V. 119 Anna M. Bach. Igor Kipnis-clavecimbel
Moet ook alles voorkauwen, hèquote:Op zondag 16 mei 2004 16:02 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dank je Milagro.
Och...quote:Op zondag 16 mei 2004 16:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Moet ook alles voorkauwen, hè
Fuck It van Eamon vs. Fuck You Back van zijn exquote:Op zondag 16 mei 2004 19:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Weet iemand hoe die chick heet met hetzelfde nummer als Eamon met Don't wan't you now?
Da's dan duidelijkquote:Op zondag 16 mei 2004 19:11 schreef Mark het volgende:
Fuck It van Eamon vs. Fuck You Back van zijn ex
Omg die is zoooo bekend ik ben alleen de titel vergeten... Hij is al best oud, 2001 ofzoquote:Op zondag 16 mei 2004 19:40 schreef cyberterrorist het volgende:
heej
ik heb zo'n jaarmix op me pc, en kwam laatst een leuk liedje erin tegen...ik heb het ff opgenomen
http://home.hetnet.nl/~beer39/muziek.mp3
weet iemand hoe dit liedje heet?
alvast bedankt![]()
DJ Zany - Be on your wayquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:55 schreef gkros het volgende:
Wie ken het nummer waar Ted Hankey mee opkomt.
misschien dat je hieraan wat meer hebt:quote:Op zondag 16 mei 2004 19:50 schreef Sport_Life het volgende:
Kun je iets meer laten horen dan kom ik er misschien nog op.
Gevonden!!quote:Op zondag 16 mei 2004 19:58 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
misschien dat je hieraan wat meer hebt:
http://home.hetnet.nl/~beer39/muziek1.mp3
thnx!quote:Op zondag 16 mei 2004 20:03 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb m op verschillende CD's staan: The best of trance 2003, 538 Jaarmix 2003 en Door 't Lint 9. Hij komt dus uit 2002/2003.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:39 schreef Autoreply het volgende:
Ook ik ben weer `s op zoek naar een nummer. Al trekker rijdend kwam er een bekende langs. Ik ging ervan uit dat het "californication" was van de Red hot chili peppers. Dit is `m echter niet, hij lijkt er wel op. Op de achtergrond vrij stevige marsmuziek. Iemand?
Simon - Vakkenvullerquote:Op zondag 16 mei 2004 20:50 schreef Autoreply het volgende:
Ik hoorde laatste (ik meen donderdag of vrijdag) op de radio (ik meen bnn @ 3fm , maar dat weet ik niet zeker, rijles) een variant of F*ck it van Eamon. Het was in het Nederlands, over gevulde vakken. Hij was tamelijk briljant. Iemand enige idee van wie die is.
titel is walking in memphis van ik meen mark cohn, maar het is ook door cher gedaan.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:11 schreef MarkyB het volgende:
Ik zoek de titel van dit liedje
het is met een palmtop opgenomen, met mn vinger voor de mic, in een auto, dus wel goed luisteren
Thanx Berkery voor de info ga hem gelijk ff zoeken.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
DJ Zany - Be on your way
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
titel is walking in memphis van ik meen mark cohn, maar het is ook door cher gedaan.
Heb hem zelf gevonden: Drunkenmunkey - Yeahquote:Op zondag 16 mei 2004 21:27 schreef devil-j het volgende:
Ik hoorde gisteren een remix van Usher - Yeah. Het leek een beetje op hardhouse, iemand enig idee hoe die heet?
Gemaakt door 'The Rush' de titel weet ik zo niet, misschien wel gewoon 'Sensation theme 2004'quote:Op maandag 17 mei 2004 00:11 schreef Weezbat het volgende:
Ik zoek het thema nummer van sensation 2004. Weet iemand van wie dit nummer is en hoe het heet?
zucht..quote:Op zondag 16 mei 2004 16:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Och...
Ik wilde nog vragen wat BWV eigenlijk betekent, maar laat maar...![]()
Lastig zo, kan iemand een stukje of link plaatsen?quote:Op maandag 17 mei 2004 02:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zie dit topic:
Muziek in Flodder 1, hoe heettie?
HELP!
Kijk hier even:quote:Op maandag 17 mei 2004 10:26 schreef tijn.online het volgende:
Ik heb laatst de film "The Pianist" weer gekeken (geweldige film), maar ik ben op zoek naar de titel en componist van het stuk wat de vrouw van één van die onderdak-bieders (ben de naam even kwijt) op haar cello speelt. Het is echt een heel bekend stuk, maar ik zou niet weten hoe het heet en wie het heeft geschreven...
Volgens mij is het de Gabriel and Dresden remixquote:Op zondag 16 mei 2004 13:36 schreef Ms.Bitters het volgende:
Ik denk dat het de originele versie is.
Weet het niet zeker![]()
Even op imdb gaan rondneuzen..quote:Op maandag 17 mei 2004 10:26 schreef tijn.online het volgende:
Ik heb laatst de film "The Pianist" weer gekeken (geweldige film), maar ik ben op zoek naar de titel en componist van het stuk wat de vrouw van één van die onderdak-bieders (ben de naam even kwijt) op haar cello speelt. Het is echt een heel bekend stuk, maar ik zou niet weten hoe het heet en wie het heeft geschreven...
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:58 schreef EggsTC het volgende:
Wat is het originele nummer van het stukje wat je hoort uit "LADY DANA - SCORPIA" ??
Op 4:53
Het klassieke stukje.
East bound and Down van Jerry Reedquote:Op maandag 17 mei 2004 13:35 schreef pr0f het volgende:
Ik zoek een nummer uit smokey and the bandit, is een nummer wat ze de hele film door gebruiken.
zit de tekst in:"its a long way to get there and a short time to get there"
jeugdsentiment zullen we het maar noemen....
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:24 schreef Seal_force het volgende:
Zoek een trance nummer hij staat denk ik niet in de top 40 waar je hoor steeds en dan iets anders.
(denk dat het Trance is weet het niet zeker maar is wel door een DJ gemaakt)
hooooow hoho hoo, hoo hoooow hooow
quote:Op maandag 17 mei 2004 12:57 schreef Mark het volgende:
Laat me raden: O van Melrose.......
Of als het echt goed was: Bro Hymn van Pennywise
Is hem niet helemaal maar versie zit er niet in.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
ik kan het wel ff opnemen, maar heb geen adres om hem online te zetten. Iemand hulpvaardig..?quote:Op maandag 17 mei 2004 09:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Lastig zo, kan iemand een stukje of link plaatsen?
Tony Esposito - Papa Chicoquote:Op maandag 17 mei 2004 16:43 schreef Timmahz het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wordt gezongen door een donkere man neem ik aan, althans zo klinkt de stem.
Hij zingt iets van: Pappa chicko, your the sun, pappa chicko your the one, pappa chicko move your eyes and take me to paradise.
Heel rustig nummertje..
Als je MSN hebt, dan kan je hem aan me overdragen.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
ik kan het wel ff opnemen, maar heb geen adres om hem online te zetten. Iemand hulpvaardig..?
iemand die het al weet?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:26 schreef gbm het volgende:
Nog uit 't vorige topic:
Wie weet hoe dit nummer heet:
linkje
Ze draaien dit nummer op id&t (helaas weet ik niet meer precies wanneer, anders kon ik het zelf opzoeken)... Ook wordt het nu gebruikt om reclame te maken voor een mobiele telefoon van LG die je bij Hoebee Hardop kunt winnen....
thnx alvast
Bedoel je club robbers - white stripes (Ja inderdaad, de cover van white stripes - seven nation army)?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:24 schreef Seal_force het volgende:
Zoek een trance nummer hij staat denk ik niet in de top 40 waar je hoor steeds en dan iets anders.
dj kicken - let me hear?quote:Op maandag 17 mei 2004 12:40 schreef _MaximuS_ het volgende:
dr is nu zo'n 'biernummer' een hit, het gaat van oh ohhhooh ohhhhh oohhhh enz. verassend he
het was vroeg op de middag op het museumplein ook gedraaid, echt zo'n vette meezinger,
maaruh hoe heet het nummer?
wederom dj kicken - let me hearquote:Op maandag 17 mei 2004 15:24 schreef Seal_force het volgende:
Jake Van K. feat. Danyelle - Ti Sentoquote:Op maandag 17 mei 2004 18:01 schreef Stefantv het volgende:
Ben opzoek naar de trance/dance/hardhouse whatever remix van Matia Bazar - Ti Sento.
Hoorde hem deze week tijdens stappen, klonk erg gaaf!
Iemand enig idee wie deze mix op zijn/haar geweten heeft?
Steve Miller Band - Winter Timequote:Op maandag 17 mei 2004 18:45 schreef Stefkuh het volgende:
Wie-o wie helpt mij om het nummer te vinden dat wordt gebruikt als Tune van het RTL5 Programma Wintertijd. Ik ving het op het laatst op... maar met woorden als "winter times" en "when the wind blow" kwam ik niet veel verder.
Jemand?
edit: ---dubbel---quote:Op maandag 17 mei 2004 19:33 schreef liethorp het volgende:
ik zoek een nummer!! en ik weet weinig van de tekst. Ik hoorde hem 2 weken geleden veel in Turkije en het is een echt zomernummer. Het heeft een beetje de sound van 'underdog project' maar volgens mij was dat m niet. Hij gaat ongeveer zo:
oe na na na na na na na na ieeooo
oe na na na na na na na na ieoooo
ja sorry, meer weet ik niet. kent iemand deze???
Summerlove - Rememberquote:Op maandag 17 mei 2004 19:33 schreef liethorp het volgende:
ik zoek een nummer!! en ik weet weinig van de tekst. Ik hoorde hem 2 weken geleden veel in Turkije en het is een echt zomernummer. Het heeft een beetje de sound van 'underdog project' maar volgens mij was dat m niet. Hij gaat ongeveer zo:
oe na na na na na na na na ieeooo
oe na na na na na na na na ieoooo
ja sorry, meer weet ik niet. kent iemand deze???
shit man echt ziek :-) jullie weten allesquote:Op maandag 17 mei 2004 19:37 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
edit: ---dubbel---
behalve die van mijquote:Op maandag 17 mei 2004 19:39 schreef liethorp het volgende:
[..]
shit man echt ziek :-) jullie weten alles
Graag gedaan, enneeuh niet allesquote:Op maandag 17 mei 2004 19:39 schreef liethorp het volgende:
[..]
shit man echt ziek :-) jullie weten alles
DJ Casper - Cha Cha Slidequote:Op maandag 17 mei 2004 20:46 schreef --MadCaT-- het volgende:
Goeden avond,
Kan iemand mij helpen (misschien is dit een terug vind post sorry dan.)
Hoe heet dat nummertje van.. dat chi chi salsa ofzo.. naam van het nummer en artiest
To the left... to the left... crossover... crossover...
Hele domme beat eigelijk
Maar van wie was ie ookal weer..
Alvast hartstikke bedankt
Thnx voor de snelle reactie!quote:Op maandag 17 mei 2004 20:48 schreef gbm het volgende:
[..]
DJ Casper - Cha Cha Slide
cha cha slide?quote:Op maandag 17 mei 2004 20:46 schreef --MadCaT-- het volgende:
Goeden avond,
Kan iemand mij helpen (misschien is dit een terug vind post sorry dan.)
Hoe heet dat nummertje van.. dat chi chi salsa ofzo.. naam van het nummer en artiest
To the left... to the left... crossover... crossover...
Hele domme beat eigelijk
Maar van wie was ie ookal weer..
Alvast hartstikke bedankt
graag gedaan hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 20:49 schreef --MadCaT-- het volgende:
[..]
Thnx voor de snelle reactie!
Topper!
Jah maar goed, kijk niet zo veel tmf en the box dus ik weet alleen dat ik hem belooft had tedraaien vanavond aan iemand dus dan moet ik hem wel hebben he.. wel zo handigquote:Op maandag 17 mei 2004 20:51 schreef gbm het volgende:
[..]
graag gedaan hoor
(hij was ook wel erg makkelijk)
DJ FRITZ IS FUCKING IN DA HOUSE!!quote:Op maandag 17 mei 2004 19:13 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Steve Miller Band - Winter Time
Maar jij hebt dan weer een hele vette avatar!!! Ren Lenny Ren.. ohnee Lolaquote:Op maandag 17 mei 2004 19:55 schreef gbm het volgende:
[..]
behalve die van mij![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 21:15 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
DJ FRITZ IS FUCKING IN DA HOUSE!!
Doettie goed, thnax mate...
grrr...quote:Op maandag 17 mei 2004 21:15 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
DJ FRITZ IS FUCKING IN DA HOUSE!!
Doettie goed, thnax mate...
[..]
Maar jij hebt dan weer een hele vette avatar!!! Ren Lenny Ren.. ohnee Lola
Ik weet niet of je deze al had, of nog zocht maar het is Jordan & Baker - Explode.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:08 schreef Autoreply het volgende:
.........
Van de eerste lyrics:
Elektronisch.
Is it beautyful to watch the sun rise. I see the dark. (...) explode the light.
.......
Laura Pausini - La Solitudine ??? (..of ander baggernummer van d'rquote:[b]Ik ben nog op zoek naar een nummer van Lora of Lona pocelli, of iets dergelijks. Het is een vrij bekend nummer, maar als ik zoek vind ik niets. Het is overigens in het Italiaans.
MSN heb ik.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:24 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Als je MSN hebt, dan kan je hem aan me overdragen.
Heb speciaal een www aangemaakt voor "tijdelijke" audiodump![]()
JEMIG! Op het moment dat ik druk op "Reageer" lees ik ineens dat je al op Len was gekomen!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:31 schreef Joe_Damato het volgende:
hai,
in 2000 (ik denk dat het liedje in dat jaar is uitgekomen maar eventueel kan dat ook eerder zijn geweest, wellicht 1999, maar ik denk echt 2000) hoorde ik op de radio een liedje dat is gebaseerd op een jaren '70 hit (waarvan ik de naam trouwens ook niet weet). je hoort een funky discobeat (wel redelijk langzaam) en een piano melodietje en een gast die zingt met een hese stem en in het refrein hoor je steeds een meisje zingen '(you're) still my sunshine'.
weet iemand welk liedje dit is?
edit... ik heb em al! hij heet "Steal my sunshine" en de artiest is Len
bedankt mensen
Sunshine Reggae 2000 / Laid Back??quote:Op maandag 17 mei 2004 23:31 schreef Joe_Damato het volgende:
hai,
in 2000 (ik denk dat het liedje in dat jaar is uitgekomen maar eventueel kan dat ook eerder zijn geweest, wellicht 1999, maar ik denk echt 2000) hoorde ik op de radio een liedje dat is gebaseerd op een jaren '70 hit (waarvan ik de naam trouwens ook niet weet). je hoort een funky discobeat (wel redelijk langzaam) en een piano melodietje en een gast die zingt met een hese stem en in het refrein hoor je steeds een meisje zingen '(you're) still my sunshine'.
weet iemand welk liedje dit is?
edit... ik heb em al! hij heet "Steal my sunshine" en de artiest is Len
bedankt mensen
: ]]] toch bedanktquote:Op maandag 17 mei 2004 23:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
JEMIG! Op het moment dat ik druk op "Reageer" lees ik ineens dat je al op Len was gekomen!![]()
Iets van Andrea Bocelli - Con Te Partiro?quote:Op maandag 17 mei 2004 20:08 schreef Autoreply het volgende:
Kwestie van geheugen:
Help! Ik zoek een titel/artiest! Deel 102...
Ik ben nog op zoek naar een nummer van Lora of Lona pocelli, of iets dergelijks. Het is een vrij bekend nummer, maar als ik zoek vind ik niets. Het is overigens in het Italiaans.
Die van mij ook nooit.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:55 schreef gbm het volgende:
[..]
behalve die van mij![]()
Even lady dana gaan beluisteren...quote:Op maandag 17 mei 2004 13:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
en die van mij?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:24 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Even lady dana gaan beluisteren...
Klassieke stukje is Ameno van Era.
Het lijkt meer op Daft Punk, ik herken het nummer alleen niet zo 1,2,3.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:43 schreef MaartenHG het volgende:
Ik zoek de track die je hier op de achtergrond hoort (van Pimp My Ride):
Klik
Het doet mij denken aan Jamiroquai...
Edwyn Collins - A Girl Like You.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:30 schreef Forumschorem het volgende:
Ik zoek de naam van een artiest die met deze zin het nummer begint:
"I have never known a girl like you before..."
Echt zo'n jaren 80 nummer is het geloof ik, maar het kan ook begin 90 zijn.
niemand?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:34 schreef Bouncer2002 het volgende:
Idemt Zander: Edwyn Collins - A girl like you [1994]quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:30 schreef Forumschorem het volgende:
Ik zoek de naam van een artiest die met deze zin het nummer begint:
"I have never known a girl like you before..."
Echt zo'n jaren 80 nummer is het geloof ik, maar het kan ook begin 90 zijn.
Enig idee???
Bedoel je niet hun oude nummer?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:35 schreef T1andonly het volgende:
In het nieuwe nummer van R. Kelly en Diddy zit een sample van een ander ouder nummer, welk nummer is dat?
zou misschien best kunnen, maar kheb geen idee welk nummer het is, terwijl die sample zo bekent is. (ik luister normaal die muziek wel nooit maarja)...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Bedoel je niet hun oude nummer?
Dan zal het wel Satisfy Me zijn,...de sample die je dan bedoelt is I Got Five On It van Da Luniz.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:39 schreef T1andonly het volgende:
[..]
zou misschien best kunnen, maar kheb geen idee welk nummer het is, terwijl die sample zo bekent is. (ik luister normaal die muziek wel nooit maarja)...
Het geeft echt een ultiem hiphop gevoel ofzo
madnessquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:08 schreef _The_General_ het volgende:
Wie deed ook alweer, "our house, in the middle of the streets, etc "
Das natuurlijk Madness - Our Housequote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:08 schreef _The_General_ het volgende:
Wie deed ook alweer, "our house, in the middle of the streets, etc "
Volgens mij Jamiroquai inderdaad. Zou het nummer niet zo weten.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:43 schreef MaartenHG het volgende:
Klik
dat is toch van After Forever (of Within Temptation) ?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:34 schreef Bouncer2002 het volgende:
[..]
niemand?
Guster - parachutequote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:41 schreef N-I-X het volgende:
ik heb hier een nummer, en ik denk dat hij van colplay is.. alleen weet de titel niet.. zal eens ff wat stukjes tekst roepen (zoals ik ze iig versta):
There We Stand About To Fly ..... Parachutes Behind
What's That Moment For, Wish We Lived.. Without A Parachuter, about to die
I Found Myself confincing, Blindly Falling Faster...
Easy.. Ooohoohhh.. I Know The Place I'm Leaving, and the rest is just gone...
naja zoiets
Jamiroquai - You Give Me Somethingquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:43 schreef MaartenHG het volgende:
Klik
dank!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:51 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Guster - parachute
oprotten, het is um welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:52 schreef N-I-X het volgende:
[..]
Jamiroquai - You Give Me Something
No Doubt About It
- Edit - damn is um net niet
juist jaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:58 schreef N-I-X het volgende:
[..]
oprotten, het is um wel
altijd in discussie met mezelf
Nopequote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:59 schreef gbm het volgende:
[..]
juist ja![]()
heb je daar wel vaker last van?
(owja, iemand die het al weet welk nummer het is dat ik zoek?)
das deze Shapeshifters - Lola's Themequote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:59 schreef gbm het volgende:
[..]
juist ja![]()
heb je daar wel vaker last van?
(owja, iemand die het al weet welk nummer het is dat ik zoek?)
Thnx!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:24 schreef Eon het volgende:
[..]
das deze Shapeshifters - Lola's Theme
Te gek!!! Bedankt, had ik toch een goed voorgevoel!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:58 schreef N-I-X het volgende:
[..]
oprotten, het is um wel
altijd in discussie met mezelf
Da`s een vent toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 07:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Iets van Andrea Bocelli - Con Te Partiro?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da`s een vent toch?
Voor de zekerheid nog ff geload, ben `m wel, maar het is `m zeker niet. Het is namelijk een VROUW.
Bedankt anyway.
Is het die niet?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:11 schreef zlapelooz het volgende:
[..]
Laura Pausini - La Solitudine ??? (..of ander baggernummer van d'r)
Jaaa dankuquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dan zal het wel Satisfy Me zijn,...de sample die je dan bedoelt is I Got Five On It van Da Luniz.
Iets van Laurie Anderson misschien?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:35 schreef Davitamon het volgende:
Ik zie een nummer uit jaren 80/90 waarvan het begin wat lijkt op de eerste 5 tonen van de muziek onder het volgende filmpje:
dat liedje heet 'satisfy you' en de sample komt uit 'why you treat me so bad' van club nouveau.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dan zal het wel Satisfy Me zijn,...de sample die je dan bedoelt is I Got Five On It van Da Luniz.
Daydream Believer van The Monkees?quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand gisteravond toevallig typisch 60 gezien?
Ging daar over The Monkees, en toen draaide ze een nummer op de achtergrond (wellicht van hun)
Dream, Dream, Dream, o what would it be! Dream, Dream, the Guitar man. Of zo iets dergelijks!
Iemand? Het is een redelijk bekend nummer uit die tijd!
Broad daylight! Dat was em! Thanx!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:10 schreef Ms.Bitters het volgende:
Gabriël Rios - Broad daylight
quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:13 schreef Stpan het volgende:
[..]
Broad daylight! Dat was em! Thanx!![]()
![]()
Ja een geweldig nummer! Doet me een beetje denken aan het nummer 'Bonito' qua stijl (maar dan iets minder vrolijk), alleen nu versta ik de tekst ook nog eens!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:18 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
graag gedaan, super nummer ook
![]()
Heb het album nog niet beluisterd, wel al reportages van hem gezien, met stukjes van zijn muziek... Belooft in elk geval al veelquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:55 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ja een geweldig nummer! Doet me een beetje denken aan het nummer 'Bonito' qua stijl (maar dan iets minder vrolijk), alleen nu versta ik de tekst ook nog eens!
Erg nep dat ze bij Radio 1 (NOS) niet even de moeite nemen om me terug te mailen, bij de VPRO zijn ze daar wat vriendelijker in.
(even snel voordat het slow-chat wordt) Heb je zijn album, zo ja is het wat? Ben vanmiddag vrij dus ga eens luisteren. Hoewel, sta al rood, dus of dat zo verstandig is....![]()
Nee denk het niet, heb aardig wat nummer daarvan gedownload maar tis niet echt zelfde stijl ook. Toch bedanktquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:49 schreef dvr het volgende:
[..]
Iets van Laurie Anderson misschien?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:35 schreef Davitamon het volgende:
Ik zie een nummer uit jaren 80/90 waarvan het begin wat lijkt op de eerste 5 tonen van de muziek onder het volgende filmpje:
http://www.renascent.nl/m19.htm Klik: QT 83mb » Launch movie
Het nummer gaat daarna verder met een zingende vrouwenstem, beetje Suzanne Vega achtig (niet Luka).
Ik zit er al hele dag over te denken maar kan er maar niet op komen, iemand?
Een wilde gok : Eurythmics - here comes the rain again?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:14 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Nee denk het niet, heb aardig wat nummer daarvan gedownload maar tis niet echt zelfde stijl ook. Toch bedankt
Iemand anders?
[..]
Nou het is niet zo zeer synthsizer maar gewoon gitaar in dat nummer wat ik bedoelquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:54 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Een wilde gok : Eurythmics - here comes the rain again?
heeft wel een klein synthesizer-introotje...
en je hebt niet 1 woordje tekst of hoe ze eruit zag of iets?quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:17 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Nou het is niet zo zeer synthsizer maar gewoon gitaar in dat nummer wat ik bedoelAlleen het melodietje lijkt dus op het nummer wat ik zoek.
Dan heb ik echt geen idee... aan de vijf eerste tonen van een lied horen wat voor lied het is...quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:17 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Nou het is niet zo zeer synthsizer maar gewoon gitaar in dat nummer wat ik bedoelAlleen het melodietje lijkt dus op het nummer wat ik zoek.
Was het maar zo dan had ik me al helemaal suf geGoogledquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:24 schreef milagro het volgende:
[..]
en je hebt niet 1 woordje tekst of hoe ze eruit zag of iets?
Net beluisterd. Helaas nadat ik op het terras zat, dus geld op.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:13 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Heb het album nog niet beluisterd, wel al reportages van hem gezien, met stukjes van zijn muziek... Belooft in elk geval al veel![]()
Waarschijnlijk Mass Destruction.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:24 schreef Tromso het volgende:
wie o wie weet de titel van de plaat van Faithless die gedraaid werd op FOK!radio?
(Wist al een beetje de stijl van Riosquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:20 schreef Stpan het volgende:
[..]
Net beluisterd. Helaas nadat ik op het terras zat, dus geld op.
T'is een beetje een mengsel van (het duistere, grauwe) Tricky,(relaxte nummers) Zero 7 en (Spaanstalige Salsa) Manou Chao.
Joan Armatrading???? Fast car of Rosie toevallig?quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:24 schreef milagro het volgende:
[..]
en je hebt niet 1 woordje tekst of hoe ze eruit zag of iets?
Deze vond ik op ster.nl :quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:33 schreef skyfire het volgende:
Ik ben opzoek naar het nummer onder de daewoo reclame van dit moment, Beetje bluesachtig nummer. Google kon me niet helpen, jullie misschien wel?
![]()
Bino met Mama Leone??quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:02 schreef EL_Davidoff het volgende:
Denk ook niet dat het van Paolo Conte is.
Stem die ik bedoel is nog rauwer.
http://www.pinkelotje.nl/pieterpost.htmlquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:28 schreef amstelbier het volgende:
Vroeger was er vaak een filmpje voor van:
"pieter post" met zn rode bestelautootje..
Dat was een programma voor kinderen. Die soundtrack daarvan, weet iemand die? Of heeft iemand die? Alvast bedankt!
Het eerste waar ik aan moest denken was: Big in Japan van Alphavillequote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:35 schreef Davitamon het volgende:
Het nummer gaat daarna verder met een zingende vrouwenstem, beetje Suzanne Vega achtig (niet Luka).
Hahaquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:33 schreef defender het volgende:
[..]
http://www.pinkelotje.nl/pieterpost.html
Die ?
Toch niet Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:32 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Was het maar zo dan had ik me al helemaal suf geGoogled
Het is een vrouwen stem ala Suzanne Vega/Sheryl Crow en het is een wat semi-droevig nummer.
Ok, alphaville is natuurlijk niet echt een vrouwenstemquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:35 schreef Davitamon het volgende:
Ik zag hem net met aftiteling op The Box:quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik zag net op The Box een nummer maar er was geen aftiteling
Rockig nummer, met een wazig clipje, met vooral de kleuren zwart rood en paars in beeld, de zang was voornamelijk door een vrouw met rode roosjes in d'r grote bos zwarte haar.
Band bestond uit 2 dames en 2 of 3 heren.
Starsplashquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:23 schreef kaleklatse het volgende:
wat is de titel van de zomer hit met de tekst:
free free free like a bird i'm flying, can't you see i'm alive?
![]()
Ik weet het al. Het was een nummer van enya en het heet i don't wanna knowquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:31 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer van P. Diddy nou en met wie doet hij dat? Volgens mij heeft een oud nummer geript, het was ooit een heel mooi liedje.
Film toevallig SWAT?quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:12 schreef C0PP3R het volgende:
Aaargh! ergens vorige week een film gezien ( en ik weet niet meer welke dus zo geweldig was 'tie niet. Of ik begin aan vroege Alzheimer te lijden) maar nu blijft een nummer de hele dag/week in mijn hoofd hangen... nu maar hopen dat 1 van jullie toevallig ook dezelfde film heeft gezien en nog weet welk nummer ik bedoel. Het was een nummer met een stevige rock als basis en een soort gesproken songtekst. Klonk iets als " Number 1... time is running out! Number 2... time is running out!" en dan op de ... een flinke pauze waarin een zware gitaar een riedeltje deed. Iemand een idee?
dat klopt, die versie heb ik wel, maar ik zoek de versie van sweep. Ik geloof dat dat ene dance remix is of iets dergelijksquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:44 schreef N-I-X het volgende:
[..]
dat is toch van After Forever (of Within Temptation) ?
iemand?!quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:34 schreef Morgil het volgende:
Ik zag gisteren een clip op televisie van een meisje, en ze was aan het fietsen, en toen kreeg ze een sinasappel toegegooit van een jongen. Die at ze op. En toen kwam ze bij een marktkraampje met kleren ofzo.
Ik vond het liedje/clip erg leuk. Wie is de artiest en hoe heet het nummer>
euh weet ut niet zeker maar het kan zijn Nelly Furtado - Powerlessquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:29 schreef Morgil het volgende:
[..]
iemand?!
Jaaa bedanktquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:53 schreef Stoofie het volgende:
[..]
Ik zag hem net met aftiteling op The Box:
Asrai - Pale Light
Als je me toevoegd dan heb je me gevonden!quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:20 schreef Bouncer2002 het volgende:
http://www.discogs.com/release/256419
thats the one I'm looking for, nu nog iemand vinden die hem heeft :-(
Nee dat is het niet. De zangeres was een (mooi) westers meisje met lange donkerblonde haren.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:42 schreef Bouncer2002 het volgende:
[..]
euh weet ut niet zeker maar het kan zijn Nelly Furtado - Powerless
quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:02 schreef DJ_Fritz het volgende:
Film toevallig SWAT?
Nummer is denk ik: 'Time is running out' van Muse of van Appolo Four Forty
Was al eens gevraagd ja, volgens mij was het gewoon een nummer dat speciaal gecomponeerd is voor die reclamequote:Op donderdag 20 mei 2004 18:44 schreef Romek het volgende:
Ik zoek eigenlijk dat nr van die mollen in dat reclame spotje.....
"@home haal meer uit de kabel"
Ik weet dus niet of die aanvraag al geweest is, maar bij deze.....
Mocht deze geweest zijn, laat het dan ff weten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |