Terang Bulan is een Indonesisch liedje, inderdaad.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:33 schreef krakkemieke het volgende:
In de film Soldaat van Oranje, moet die Erik tijdens de ontgroening voor de praeses een liedje zingen. Hij zingt dan (vals) iets in de trant van "Teran Bulat. Teran Bulaaaaaat!!!!" waarop hij soep en later de gehele terrine over zich heen krijgt.
Terang Bulan? Is een Indisch liedje, Tante Lien (Wieteke van Dort) zingt het oa.
When the saints go marcHing inquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:13 schreef Seal_force het volgende:
Kan dit niet intypen hoe moet ik dit anders intypen? ( bij kazaa )
Louis Armstrong - O when the saints go marcing in ?
Heb hem nu gevonden is erg ook een nieuwe versie van trance ofzo?quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:42 schreef vanwel het volgende:
[..]
When the saints go marcHing in
Maar waarom niet gewoon zoeken op "Armstrong saints"?
Bollywood filmmuziek.. google maar 's op Bollywood en film music, dan vind je wel watquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:04 schreef San-To het volgende:
Ik vroeg me af wat voor muziek soort het nummer chori chori is van de film the guru. Vind het erg vorlijke muziek en zou er meer van willen hebben. wie kan me helpen met de muzieksoort of soortgelijke nummer?
Je link werkt niet, maar is het misschien "Erotica" van Madonna?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:06 schreef Autoreply het volgende:
Zow, ook weer op zoek naar een paar nummers:
*In deze (ietwat brakke) mix begint rond 7:45 een bekend nummer. Hoe heet dit?
*In dezelfde mix het nummer wat om 27:10 begint.
http://members.lycos.nl/pubmixen/mix051203.wma
*Een al wat ouder nummer: de tekst is "Move your hands all over my body", het is superbekend, maar ik krijg het ff niet helder hier. Iemand?
Higher & higherquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:06 schreef Autoreply het volgende:
*Een al wat ouder nummer: de tekst is "Move your hands all over my body", het is superbekend, maar ik krijg het ff niet helder hier. Iemand?
Idd, hij ligt plat.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je link werkt niet, maar is het misschien "Erotica" van Madonna?
hij ligt niet plat, je moet alleen doel opslaan als doenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idd, hij ligt plat.
Dat is het niet, het is idd Higher & higher van Dj Jurgen, thnx.
Van de eerste lyrics:
Elektronisch.
Is it beautyful to watch the sun rise. I see the dark. (...) explode the light.
2e nr.
In a while... mayby you remember.
When we met on the beach when you showed me the way.
Een deel is een andere taal, ik gok op spaans.
1e: klinkt idd bekend.. was het niet van sensation black ofzo? ga t ff opzoekenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idd, hij ligt plat.
Van de eerste lyrics:
Elektronisch.
2e nr.
1: Jordan & Baker - Explodequote:Op donderdag 6 mei 2004 20:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idd, hij ligt plat.
Van de eerste lyrics:
Elektronisch.
2e nr.
Feargal Sharkey (ooit zanger bij The Undertones) - A Good Heartquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:38 schreef RoelvanderLek het volgende:
Een nummer met de tekst (door een vrouw gezongen) (of een man met een hoge stem)
A good hart these days is hard to find. So be gentle with this hart of mine...
toevallig niet Summerlove - Remember die hier enkele posts omhoog al staat genoemd?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:42 schreef JonDZ het volgende:
Als niemand het nummer van NJoy kent heb ik wel een ander verzoek
Het klinkt een beetje als Daft Punk/Dance Nation
Er zit een deel in waar die Daft Punk achtige stem op een rustige manier
Nananananananananananananana "away" (?) zingt
Bij mijn versie die ik gehoord heb zat er ook nog een bubbling beat door heen.
Thea klinkt als Hey Ya zou ik zeggen. Het is ook geen typisch r&b nummertje. Ik zou zeggen, probeer het maar want er is geen andere nieuwe reclame van KPN met een r&b nummer.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:07 schreef -_Dude_- het volgende:
Hier ff alle info die ik van het nummer weet.
*is van een nieuwe kpn reclame
*is vrij recent
*nummer word ook gebruikt als tussenstukje op yorin
*nummer wordt gezongen door paar negers
*op 3FM is er een NL versie van (iets met THEA meen ik)
Ik weet zelf al wel dat Outkast met Hey Ya kan kloppen (reclame met klassefoto in gymzaal).
Maar aangezien ik het nummer zoek voor een maat, die een hekel aan R&B etc. heeft, kan het dat nummer bijna niet zijn (hij vond het nummer van reclame nl. wel rela
Plz help me find this track!!!!
Ik weet welke je bedoelt, maar ik zou de artiest niet kunnen zeggen. Volgens mij komt er ook iets in van Edelweiss ??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:27 schreef Poogie het volgende:
[..]
toevallig niet Summerlove - Remember die hier enkele posts omhoog al staat genoemd?
pfoe misschien the black eyed peas - hey mama ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:07 schreef -_Dude_- het volgende:
*is vrij recent
Ik weet zelf al wel dat Outkast met Hey Ya kan kloppen (reclame met klassefoto in gymzaal).
Maar aangezien ik het nummer zoek voor een maat, die een hekel aan R&B etc. heeft, kan het dat nummer bijna niet zijn (hij vond het nummer van reclame nl. wel relax).
Het nummer van outkast is niet echt RMB, dus dit zou het kunnen zijn...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:07 schreef -_Dude_- het volgende:
*is vrij recent
Maar aangezien ik het nummer zoek voor een maat, die een hekel aan R&B etc. heeft, kan het dat nummer bijna niet zijn (hij vond het nummer van reclame nl. wel relax).
thnx! Dat was hem inderdaad, stom van mequote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:27 schreef Poogie het volgende:
[..]
toevallig niet Summerlove - Remember die hier enkele posts omhoog al staat genoemd?
"Right Next Door" (strong persuader) van de Robert Cray Band .quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:26 schreef isitreal het volgende:
ja wheelp ik zoek een nr wat als refrein heeft: its because of me... het gaat over iemand die vreemd is geweest met zn buurvrouw iemand enig idee?
dat is van het Kronos Quartet uit de film requiem for a dream.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:21 schreef PsychoBoB het volgende:
http://www.student.io.tudelft.nl/io1145827/FIGHT!!!.wmv
In dit filmpje is bijna op het einde (1:50) een ander liedje door het nummer van mortal combat heen gemixt... Heeft iemand enig idee hoe dit nummer heet?? Het komt ook voor in een film, maar ik weet niet meer van welke film?? Als iemand de titel van de film weet zou ik die ook graag willen hebben, dan kan ik ook weer zelf verder zoeken.....
Thanx,
JR
Het origineel is "Nothing's Gonna Change My Love For You" van Glenn Medieros.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:51 schreef Mexxus het volgende:
Ik hoorde vandeweek een vette cover/remake van een al behoorlijk oud nummer. Het was een beetje in dance/party stijl. De enige tekst die ik ervan verstond was:
"Nothing is gonna change my love for you"
Iemand enig idee?
"A satisfied mind".quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik geloof dat in Kill Bill vol2 een nummer van Johnny Cash te horen is. Weet iemand welk nummer dat is?
Ja dat is hem idd...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:53 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat is van het Kronos Quartet uit de film requiem for a dream.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:35 schreef BaggerUser het volgende:
hoe heet dat liedje op de achtergrond ?
http://pupismyname.shackspace.com/ForJamieOnly.wmv het is missy elliot volgens mij
ghehe iddquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:52 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
waaaah, mijn god.. dat filmpje!
Missy Elliot ft Ludacris - Gossip Folk
Dune - Can't Stop Ravingquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:45 schreef Mexxus het volgende:
Ik zoek iets van een flinke dance track met de volgende tekst erin:
"Come on take a trip with me...."
...blablabla...
"I cant stop raving, I cant stop raving"
Iemand een idee?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:38 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Dune - Can't Stop Raving
(lekker nummer hè!)
I want in....... connected....... bright lights...... ging ie niet zoiets?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:01 schreef Chilly_Willy het volgende:
Ik zoek een dance/trance nummer waarin alleen de zin "I want in" in voor komt. Ik dacht zelf aan laidback luke, maar ik kan niets vinden. Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |