[Dit bericht is gewijzigd door Big_Boss_Man op 11-02-2004 16:43]
quote:Wie ?
Op woensdag 11 februari 2004 16:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hopelijk komt ie je helpen!
quote:Staat die hier in?
Op woensdag 11 februari 2004 16:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Yann Tiersen - Comptine d'un autre été
http://www.free-scores.com/boutique/boutique-artiste-int-uk.php?artiste=471&style=9
het is voor piano
quote:Ooh, mand. Mand is een sympathieke vent, die helpt je wel verder.
Op woensdag 11 februari 2004 16:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
mand
quote:Gelukkig! Dan komt alles in orly.
Op woensdag 11 februari 2004 16:49 schreef HaJee het volgende:[..]
Ooh, mand. Mand is een sympathieke vent, die helpt je wel verder.
Alvast bedankt.
quote:Hey, kun je niet van een gitaartab een partij fabriceren?
Op dinsdag 17 februari 2004 18:09 schreef MrUndo het volgende:
[bladmuziek] rhcp - under the bridge
zie daar:) Alvast bedankt!
Em, G en A zijn accoorden, je bedoelt misschien de noten die in de accoorden zitten of de juiste vingerzetting of zo? En voor welk instrument?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Kan iemand mij de akkoorden geven van Em, G en A?
Alvast bedankt!!
Vingerzettingen. En voor piano ofzo. (keyboard of orgel mag ook, klavicimbel liever niet)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:16 schreef Zander het volgende:
[..]
Em, G en A zijn accoorden, je bedoelt misschien de noten die in de accoorden zitten of de juiste vingerzetting of zo? En voor welk instrument?
Heb je je al eens bedacht dat de vingerzettingen voor piano, keyboard, orgel en klavecimbel exact hetzelfde zijnquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Vingerzettingen. En voor piano ofzo. (keyboard of orgel mag ook, klavicimbel liever niet)
Vandaar.quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:19 schreef Toet het volgende:
[..]
Heb je je al eens bedacht dat de vingerzettingen voor piano, keyboard, orgel en klavecimbel exact hetzelfde zijn
Maar kan iemand me ze dan geven?quote:![]()
Oh het was een grapquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Vandaar.
[..]
Maar kan iemand me ze dan geven?
Alvast bedankt!
Daar hebben we deze toch voor, Ik zoek een tab ook algemene tabvragen - deeltje 1quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:13 schreef Toet het volgende:
[..]
Oh het was een grapZo'n vreemde vraag was het overigens niet van Zander, kunnen natuurlijk net zo goed vingerzettingen zijn voor gitaar.
Komt uit Help! Ik zoek een nummer/titel/artiest! Deel 103.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beetje aangepaste versie van wat hier normaal langskomt!
Ik heb dus het nummer Miami 2017, van Billy Joel (geweldig nummer overigens). Maar ik ben op zoek naar het notenschema van de intro uit dit nummer!
Zijn er toevallig pianovirtuozen aanwezig die kunnen horen welke noten het hier betreft, of mensen die dit thuis op blad hebben???
Mijn dank zal eeuwig zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |