quote:Ik ben heel benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen.
Zo'n 10 tot 15 jaar geleden had je op MTV een reclame voor MTV. Die reclame begon met de tekst 'Take a deep breath'. Daarna hoorde je een acid lijntje dat de hele reclame door wordt herhaald. Er werd verder nog wat tekst gesproken in het nummer en op een gegeven moment wordt het acid lijntje begeleid door een bescheiden beat.
Verder weet ik nog dat je in die reclame zo'n ouderwets open-klap klokje kon zien.
Iemand enig idee welk nummer bij deze reclame is gebruikt?
The voice of Enigmaquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:07 schreef AirwiN het volgende:
Ik herhaal mijn vraag ook nog maar:
[..]
Les Fleurs, 4 heroquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:13 schreef FremantleDockers het volgende:
Die nieuwe baileys-reclame (bar zonder zwaartekracht), welk nummer wordt daarin gedraaid?
Assekruus - Slavenkoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:28 schreef paultjuhhh het volgende:
whoei dit is best lastig om uit te leggen, ik zoek een nummer, die je vaak bij voetballen op de tribune hoort, en gister in de kroeg , het begint met kerklokken, en daarna krijg je een soort mars, bij voetbal gaat iedereen dan meelallen, op het einde wordt het versnelt
het is niet de intocht der gladiatoren, ( had iemand eeder hier gezegd) iemand nog meer ideeen ?
Het is niet Delerium met Silence. Het is Sarah MC met Delerium waarvan Delerium later weer die sample gebruikt heeft. Het is dus het orgineel van Sarah MC.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:45 schreef VioLenT het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat bij Veronica word gebruikt in de reclame van Buffy en Angel. En niet die oude waarin silence van dilirium in voor komt. Ik geloof dat het van Pharrel of nerd is.
Nee, die is het niet. Ik wil ook weten welke het is, maar deze in ieder geval niet. Hij is veel rustiger en er wordt in gefloten geloof ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:26 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
N.E.R.D. - She Wants To Move
ja die bedoelde ikquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:08 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Assekruus - Slavenkoor
America - A horse with no namequote:Op woensdag 5 mei 2004 15:55 schreef MrAbagnale het volgende:
ik zoek een nummer, het wordt gezongen door een man en de tekst gaat ongeveer zo;
after two days in the desertsun
Zeg, heb je er nooit eens over nagedacht dat je gedeeltes van de lyrics bij Google invult?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:41 schreef MrAbagnale het volgende:
tnx, gelijk nog eentje,
door een vrouw gezongen en de tekst gaat ongeveer zo;
all my love is for you
and you know that i'm true
and i'll be your baby baby
all i'm asking you for,
when you walk out that door
is to be my baby
i just want to be sure,
that for forever and more
you would be my baby baby
Vooruit omdat ik dan meteen een terugvindpostje heb:quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:41 schreef MrAbagnale het volgende:
tnx, gelijk nog eentje,
door een vrouw gezongen en de tekst gaat ongeveer zo;
all my love is for you
and you know that i'm true
and i'll be your baby baby
all i'm asking you for,
when you walk out that door
is to be my baby
i just want to be sure,
that for forever and more
you would be my baby baby
Helaas, die is het ook niet...quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:14 schreef nO_On het volgende:
The voice of Enigma
van Enigma
gaan we weer....Het origineel is van Delerium met Sarah McClaghlan op vocals. Door verschillende mensen, oa. tiesto geremixed, maar het origineel staat op Karma van Delerium. Het origineel is altijd van Delerium geweest en Sarah heeft alleen de vocals ingezongen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:14 schreef Roa het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Het is niet Delerium met Silence. Het is Sarah MC met Delerium waarvan Delerium later weer die sample gebruikt heeft. Het is dus het orgineel van Sarah MC.
Van www.ster.nlquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zoek dat hele swingende nummer van de commecial van "haal alles uit de kabel". Die twee mollen die onder de grond een vette party houden. Het begint met "So let me get you down, down, down..." Lekker swingend nummer. Weet iemand artiest en titel van dat nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |