Wasda?quote:spacial
Daar ben ik nu mee bezig. Maar ik ga nu eten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:24 schreef Svensational het volgende:
Was Nina niet ook een kind van Ludo?
Daar ben je lekker op tijd meequote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig.
Rosa is geen Sanders!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:53 schreef Shir het volgende:
Ik vind trouwens dat Rosa er ook bij moet. Ze hoort gewoon bij Ludo...
Leuke titel en leuke openingspost. Maar uh je kan nu niet zomaar eisen dat dit topic alleen nog maar "normaal" gelul bevat. Eerst een heel topic volposten met onzin en dan vragen/eisen dat je eigen topic van al die onzin verschoont blijft. Nee Dizer ook dit topic zal ten prooi vallen aan de onzin. Zo ik heb gepreekt. Nu nog even de collecte. Dank.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:30 schreef Dizer het volgende:
En kunnen we weer normaal posten
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:13 schreef Dada het volgende:
Leuke titel en leuke openingspost. Maar uh je kan nu niet zomaar eisen dat dit topic alleen nog maar "normaal" gelul bevat. Eerst een heel topic volposten met onzin en dan vragen/eisen dat je eigen topic van al die onzin verschoont blijft. Nee Dizer ook dit topic zal ten prooi vallen aan de onzin. Zo ik heb gepreekt. Nu nog even de collecte. Dank.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Leuke titel en leuke openingspost. Maar uh je kan nu niet zomaar eisen dat dit topic alleen nog maar "normaal" gelul bevat. Eerst een heel topic volposten met onzin en dan vragen/eisen dat je eigen topic van al die onzin verschoont blijft. Nee Dizer ook dit topic zal ten prooi vallen aan de onzin. Zo ik heb gepreekt. Nu nog even de collecte. Dank.
Jij deed net zo hard meequote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pestkopquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:37 schreef Svensational het volgende:
Pfff....de hele middag de tijd om een OP te maken vergeet hij nog de helft
Dank jequote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:46 schreef BVO het volgende:
Mooi hoor.
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:53 schreef BVO het volgende:
Ik heb het volgende tournament al zo'n beetje klaar. Kan zaterdag gelijk beginnen als jullie willen
.
Ik neem aan dat je het dan over liefdesparen hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:53 schreef BVO het volgende:
Ik heb het volgende tournament al zo'n beetje klaar. Kan zaterdag gelijk beginnen als jullie willen
.
Met dank aan jouw lijstjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het dan over liefdesparen hebt
Als dat zo is, dan is dat wel cool
111 en die staan er al bijquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:02 schreef Dizer het volgende:
Hoeveel is het?
als je eentje mist, zet je altijd nog:
Daniel en Janine in.
Hoewel dat maar voor heeeeeeeeeeel even was
Nieuwe ONM Tournament begint ook as zaterdagquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:53 schreef BVO het volgende:
.
Mag je ook nog paren aandragen of heb je alles al?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:53 schreef BVO het volgende:
.
Heb je Nick en Sjors ook?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:07 schreef BVO het volgende:
[..]
111 en die staan er al bij.
Maar maakt niet uit, zo lukt het ook.
Dit is de lijst, als je nog wat ziet mag je uiteraard wat toevoegenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:15 schreef Shir het volgende:
[..]
Mag je ook nog paren aandragen of heb je alles al?
Of Will de Smet en die Broer van Helen Helmink.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je Nick en Sjors ook?
Spuit 11quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:15 schreef _bigmac_ het volgende:
Eeuh Waar is Nina ?? bij hide and seek with the kids???
Hmmm...Ja klopt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:17 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik heb trouwens een fout ondekt.
Stefano heeft het zins kort als die het over Nick heeft steeds over zijn Neefje maar ze hebben nog altijd alle 2 Sofia als Moeder.
Dus is het nog steeds zijn halfbroertje.
Mathilde ??? die bruine zuster ??? die vriendin van roos ??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:24 schreef Shir het volgende:
Mathilde & Arthur
Isabelle & dr pa (Karel Kortenaer)
Hebben Mathilde en Arthur wat gehad?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:24 schreef Shir het volgende:
Mathilde & Arthur
Isabelle & dr pa (Karel Kortenaer)
Als niemand die nog weet, denk je dat het dan boeiend is om ze ertussen te zettenquote:BVO - dinsdag 11 mei 2004 @ 12:14
Weet iemand of mensen als Koossie Sybrandy, Koen Heeze, Cilia de Ridder, Sonja de Wijs, Tim Waterman, Mark de Moor, etc. nog relaties hadden?
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:40 schreef karoltje het volgende:
[..]
Als niemand die nog weet, denk je dat het dan boeiend is om ze ertussen te zetten?
Dan zijn we tenminste nog een béétje ontopicquote:En trouwens, kunnen we die eeuwige tournament-lijsten& polls en discussies niet in het aparte tournamenten topic houden, daar is die toch voor?
Wat ben je meegaandquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
[..]
Dan zijn we tenminste nog een béétje ontopic, maar je hebt gelijk
.
Er zit een lekkere vaart inquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:46 schreef dunn0w het volgende:
WAAAT?? nu al een nieuw topic?? .. wat is dit dan weer.
Ludo die verstoppertje speelt met de kids....of bedoel je het nieuwe tournament?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:46 schreef dunn0w het volgende:
Ze hadden er de vaart inquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:46 schreef dunn0w het volgende:
Ow .. nou fijn dan.. kga me vanavond wel bijlezen... moet leren nuquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hadden er de vaart in.
Die Tim ken ik niet, dat van Stan herinner ik me weer.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:44 schreef Shir het volgende:
Tim Waterman (die blinde toch) ging die niet met Suzanne?
Lauar heeft toch met Linda gevochten om Stan?
Zou ik ook moetenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ow .. nou fijn dan.. kga me vanavond wel bijlezen... moet leren nu.
Duits...'Der besuch der alten dame' van Durrenmat....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten.
Wat moet je leren dan?.
Ok, ik leg me erbij neer...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Tim ken ik niet, dat van Stan herinner ik me weer.
Maarja, we zitten nu op 113 en de bekendsten zitten er wel in...
Wees blij, ik zit met latijnquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Duits...'Der besuch der alten dame' van Durrenmat...... morgen proefwerk..
Lekker ontopic zo!
Ik heb nog wel iets wat ontopic is....
Isabella gaat weer doordraaien!!![]()
[afbeelding]
Ik hoop niet dat jij ook denkt dat ik een vrouw ben?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:44 schreef karoltje het volgende:
Valt me trouwens op dat bijna 75% van de posters in het GTST-topic man is. Typisch!
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij ook denkt dat ik een vrouw ben?.
Latijn is easyquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Wees blij, ik zit met latijn![]()
.
Klinkt leuk. Dat van Benjamin laat zien dast die spoilers wel zullen kloppen
.
Maar 120 bladzijdes voor het eindexamen leren, leuk is toch echt andersquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:10 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Latijn is easy.
Ja tuurlijk kloppen ze.
Er is ook nog iemand dood hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Waarom gaat Bennie nou weer aan de drank ???
Robin hoeft toch niet de bak in dan is er toch niks aan de hand??
Dizer heeft al die tijd gedacht dat ik een vrouw wasquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:09 schreef karoltje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hoezo zou ik dat denken?
.
Ik heb lekker al eindexamen gedaan!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar 120 bladzijdes voor het eindexamen leren, leuk is toch echt anders![]()
.
Ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:12 schreef Shir het volgende:
[..]
Ik heb lekker al eindexamen gedaan!![]()
Ja dus ?? Is die stomme Pascale maar.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Er is ook nog iemand dood hoor.
Fijn is dat he?!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja dus ?? Is die stomme Pascale maar.
En Ray en Dennis zitten toch ook niet aan de fles.
quote:AMSTERDAM - Het boek De Zevensprong van Tonke Dragt is vanaf september als musical te zien in de Nederlandse theaters. In de musical zijn rollen weggelegd voor Wilbert Gieske, beter bekend als Robert Alberts in de televisieserie Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) en voor Rop Verheijen, alias Robin in dezelfde serie. Het script van de musical is van Dick van den Heuvel en de regie en liedteksten zijn van Koen van Dijk. De Zevensprong werd voor het eerst uitgegeven in 1966, en werd een regelrechte hit voor de ouders-van-nu. Het boek maakte het zelfs tot televisieserie, opgenomen in de Achterhoek. Het verhaal zit kennelijk zo goed in elkaar dat het ook de kinderen-van-nu lijkt aan te spreken: de serie is onlangs nog herhaald en het boek zelf is aan de achttiende druk toe. Gieske zal de rol van graaf Geert-Jan Grisenstijn op zich nemen. "Ik kijk er ontzettend naar uit. Lekker uitpakken met cape en schmink", vertelde hij dit weekeinde op de terugweg van het Celebrity Golftoernooi uit Tunesië. "Kinderen vormen een fantastisch publiek: ze zijn ontzettend oprecht in wat ze vinden en ze leven met de personages mee."
Over de invulling van de andere hoofdrol, meester Frans, wordt nog druk onderhandeld.
In De Zevensprong heeft meester Frans moeite met orde houden in de klas, behalve wanneer hij vertelt over zijn avonturen die hij zogenaamd zelf mee heeft gemaakt, onder anderen als ridder vechtend voor kasteel Torelore. Dan weet hij even geen verhaal meer en zegt hij de kinderen dat hij wacht op een brief met een nieuwe opdracht. Bij bliksemflits en donderslag waait 's avonds écht een brief met opdracht in de bus. Afzender GR... GR... Samen met zijn leerlingen gaat hij op zoek naar de afzender en het mysterie van de schat die zij moeten vinden. Dan ontspint zich een spannend avontuur, waarbij de zevensprong een soort magisch luik is waarlangs je in de fantasie terechtkomt.
Gieske maakt regelmatig uitstapjes naar het theater. Hij speelt in musicals, in toneelstukken en had ook eigen producties. "Ik speel in het theater alleen nog rollen die heel ver van me af staan. Rollen die ik niet kan spelen met mijn dagelijkse kleding aan, zoals een psychiater of een oude man bijvoorbeeld. Ik houd van de illusie. Voor de graaf moet ik me echt verkleden." Hij is benieuwd, vertelt Gieske, wat hij van de graaf over zichzelf zal leren. "Want 'elke rol leert je wel iets over jezelf', zei acteur Gijs Scholten van Aschat eens. Hij heeft gelijk. Dat maakt spelen ook zo leuk. Je kunt taboes in jezelf onderzoeken, dingen die mensen vaak netjes achter een hekje geparkeerd hebben omdat je ze niet hoort te voelen en er zeker niet naar hoort te handelen. Maar iedereen heeft wel iets duisters in zich, denk ik. Op toneel mag je die kanten onderzoeken.
De graaf, daar ben ik wel benieuwd naar: aan de ene kant is hij ontzettend vriendelijk naar kinderen - hij heeft ze immers ook nodig. Aan de andere kant haat hij ze."
Om de rol zo goed mogelijk te kunnen spelen zal Gieske in ieder geval voor zes weken uit de soapserie geschreven worden. Hij verliet de serie een keer eerder, vanwege toneelactiviteiten. Toen zat Robert in een kliniek om af te kicken van een alcoholverslaving. "Misschien kom ik dit keer wel in de gevangenis ofzo...", mijmert hij alvast vooruit
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar zal Robert nu dan weer aan verslaafd raken, lijm snuiven ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]Ik geloof niet dat ik dat erg vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]Dat is geen spoiler, want dat is niet waar....toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron??Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Het is _bigmac_ maarquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler, want dat is niet waar....toch??
Bron??
Hahaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is _bigmac_ maar.
Misschien komt hij ook nog eens terug om Dennis van de trap te duwen ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Robin gaat toch weer dat huis in en duikt weer op voor 3 afl als er feest is.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien komt hij ook nog eens terug om Dennis van de trap te duwen ?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:33 schreef scanman01 het volgende:
Kan die jongen die Robin speelt niet een oscar krijgen ofzo..... Wat speelt die jongen onvoorstelbaar goed
Stem 'ns even in de finale van het Tournamentquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:12 schreef DaMart het volgende:
Schokkend, Laura maakt een leuke opmerking
Tegen Dennis: 'Als de gootsteen verstopt is ben jij weer de baas!'
Waarom staat Dennis niet in de finale ? Ik wil op hem stemmen namelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Stem 'ns even in de finale van het Tournament.
Zal niet lukkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom staat Dennis niet in de finale ? Ik wil op hem stemmen namelijk![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit is de lijst, als je nog wat ziet mag je uiteraard wat toevoegen.
Arnie & Linda
Arnie & Roos
Arthur & Dian
Arthur & Jessica
Arthur & Meta
Arthur & Roos
Arthur & Suzanne
Benjamin & Anita
Benjamin & Bebe
Benjamin & Charlie
Benjamin & Daantje
Benjamin & Pascale
Ché & Kim
Chris & Charlie
Daniël & Janine
Daniel & Jeanne
Daniel & Laura
Daniël & Suzanne
David & Barbara
Dennis & Betty
Dennis & Daantje
Dennis & Laura
Dennis & Pascale
Dokter Peer & Roos
Dr Peer & Mathilde
Erik & Linda
Frits & Dian
Frits & Hannie
Frits & Martine
Gerard & Helen
Gijs & Anita
Gijs & Cleo
Gijs & Roos
Govert & Hennie
Govert & Lisette
Herman Hoogendoorn & Suzanne
Huib & Dian
Isabella & Charlie
Isabella & Jasmine
Jef & Anouk
Jef & Barbara
Jef & Isabella
Jef & Karin
Jef & Laura
Jef & Mira
Jef & Sylvia
Jef & Xandra
Job & Isabella
Julian & Jessica
Ludo & Bowien
Ludo & Cleo
Ludo & Dian
Ludo & Isabella
Ludo & Janine
Ludo & Jessica
Ludo & Meike
Ludo & Roxy
Ludo & Sofia
Marcus & Gladys
Marcus & Gwen
Mark & Marieke
Martin & Wil
Mickey & Anita
Mickey & Marieke
Mickey & Mirjam
Milan & Charlie
Milan & Sjors
Morris & Sjors
Morris & Tracey
Nick & Charlie
Nick & Yasmin
Peter & Roos
Peter & Suzanne
Philip & Laura
Ray & Janine
Ray & Pascale
Remco & Anita
Remco & Barbara
Rik & Anita
Rik & Bowien
Rik & Gladys
Rik & Hedwig
Robert & Bowien
Robert & Laura
Robert & Linda
Robert & Mathilde
Robert & Meike
Robert & Mira
Robert & Stephanie
Robert & Valerie
Robin & Annemiek
Rodney & Suzanne
Sebastiaan & Janine
Simon & Annette
Simon & Esther
Stan & Anita
Stan & Fatima
Stan & Linda
Stef & Hedwig
Stefano & Bowien
Stefano & Daantje
Stefano & Janine
Stefano & Jasmine
Stefano & Roos
Stefano & Roxy
Sydney & Charlie
Sylvester & Charlie
Sylvester & Terra
Tessel & Laura
Victor & Laura
Wout & Barbara
Hebben die wat gehad?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:22 schreef digispeed het volgende:
JE VERGEET DANIEL EN MARTINE
[..]
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:26 schreef dunn0w het volgende:
Wat een zeikerd... die oom Govert vandaag...
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij ook denkt dat ik een vrouw ben?.
Jawel, want Daarom had Laura aan Barbar gevraagd of zij, als Laura dood zal gaan, de papieren te vervalsen van wie de vader van Sil is in de kamer van de doctor. Want Barbar zou het als enige dat begrijpen hoe het moet zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:34 schreef BVO het volgende:Valerie
.
Weet Laura het niet van Charlie/Valerie/Barbara?.
Nee, die hebben niks gehad samen. Die waren beste vrienden.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Hebben die wat gehad?![]()
.
ze zullen daantje wel gaan bezoeken in verweggiestanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:58 schreef _bigmac_ het volgende:
Het is wel waar
Milan en Robert gaan exit .
Robert dan wel tijdelijk.,
Nee niet mee eens ze hebben wel wat gehad, maar dat was heel kort. In seizoen 2quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Jawel, want Daarom had Laura aan Barbar gevraagd of zij, als Laura dood zal gaan, de papieren te vervalsen van wie de vader van Sil is in de kamer van de doctor. Want Barbar zou het als enige dat begrijpen hoe het moet zijn.
[..]
Nee, die hebben niks gehad samen. Die waren beste vrienden.
Wat is heel kort??? Als het zo een moment is, dan telt het niet. Er moet wel een discussie zijn geweest van het is aan, het is uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:50 schreef digispeed het volgende:
[..]
Nee niet mee eens ze hebben wel wat gehad, maar dat was heel kort. In seizoen 2
Hmz...ik vind hem lelijk. Ook al ben ik een man, vind ik hem nog steeds lelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:51 schreef digispeed het volgende:
julian is lekker
ik heb hem naakt gezien in de sauna
Probeer eens een keertje ook de POSTS te lezenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:15 schreef _bigmac_ het volgende:
Eeuh Waar is Nina ?? bij hide and seek with the kids???
Nou ik ben vrouw en ik zou met hem wel eens een beschuitje willen eten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz...ik vind hem lelijk. Ook al ben ik een man, vind ik hem nog steeds lelijk
Weet nog dat ik toen al af en toe lurkte hierquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:09 schreef karoltje het volgende:
Ik wilde deze topics even schoppen, maar ze zijn dicht
. Dus ik zou zeggen, kijk er even naar, misschien is het wat
.
Proefballonnetje; GTST-Meet!
[GTST-meet Proefballonnetje] Nummero 2!
Een GTST meeting?? Ik had het over een SHO meeting en dat was al geen succesquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:09 schreef karoltje het volgende:
.
Haha, ik wou precies hetzelfde zeggen. De bekken die hij trekt, precies Robinquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:08 schreef Dizer het volgende:
Hoe kunnen mensen hem nou ooit nog serieus nemen
Ik zie hem altijd nog als Robin!!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Haha, ik wou precies hetzelfde zeggen. De bekken die hij trekt, precies Robin
Dat had ik in het begin ook, maar ik moet zeggen dat hij het programma op een prettige manier presenteert. Maar ik mis toch wel z'n vingerpoppetjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:08 schreef Dizer het volgende:
Hoe kunnen mensen hem nou ooit nog serieus nemen
Ik zie hem altijd nog als Robin!!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook, maar ik moet zeggen dat hij het programma op een prettige manier presenteert. Maar ik mis toch wel z'n vingerpoppetjes.
Nou een beetje rust vind ik niet erg. Heb je tenminste een beetje spanning tot het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:14 schreef Shir het volgende:
Toch altijd zo? En dan begint het in September weer!
Gelukkig gaan sommige soaps gewoon door!![]()
Ik ook.... 9 jaar geleden en nog steeds zit ik dit soort dingen te lezenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook
Dat is toch niet echt goed....quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:27 schreef Sfinxy het volgende:
[..]
Ik ook.... 9 jaar geleden en nog steeds zit ik dit soort dingen te lezen![]()
Nouhouquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:37 schreef Shir het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt goed....
Alleen als je zelf ook komtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:09 schreef karoltje het volgende:
.
Zet ze dan gelijk in de openings post EIquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Probeer eens een keertje ook de POSTS te lezen
ongeveer 10 posts na de openingspost, staat het vervolg op de openingspost. En er staat bij dat ik de OP niet meer kon editen vandaar dat NINA en janine niet in de OP zitten.
Newbies van tegenwoordig
Het is MERELhofquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:48 schreef _bigmac_ het volgende:
Robin was trouwens vroeger nooit zo agresief.
Word hij mishandeld in de merrehof ofzo.
Ben je nou dom of doe je nou netals???quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:46 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Zet ze dan gelijk in de openings post EIWie vergeet Nina nou
Fijn, kan biggie weerquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:33 schreef Dizer het volgende:
Maar sorry, ik weet dat je op tiener meisjes geilt en zal dus de volgende keer gelijk foto's van Nina neerzetten.
Hij noemt je een eeiquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:33 schreef Dizer het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor de fans van Robin Visser (Rop Verheijen) die niet in Noord-Brabant wonen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rop Verheijen in het Omroep Brabant programma 'Blauw Goud' (Afl. 6, ZO. 09-05-2004)
Hij blijft een echte Visser.
Tjah, Newbies he.... brutale mond maar meer kunnen ze niet...quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij noemt je een eei.
Datt zeg ik: tijd voor een nieuw kutnewbie-tournamentquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, Newbies he.... brutale mond maar meer kunnen ze niet...
Hamburger hier maakt veel kansquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Datt zeg ik: tijd voor een nieuw kutnewbie-tournament.
Denk ik ookquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hamburger hier maakt veel kans
Ik kom er niet eens in. Ben van 2002..quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Ik zou er in de eerste ronde uitliggen natuurlijk.
Mazzelaarquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kom er niet eens in. Ben van 2002..
Maakt niet uit joh, je gaat toch de eerste ronde uitquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Nee dat wordt heel kort, iedereen stemt gelijk op Hamburgerquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:54 schreef BVO het volgende:
Ook wel een leuk tournament: vervelendste GTST-Fok!ker.
Denk je?quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dat wordt heel kort, iedereen stemt gelijk op Hamburger
Mwah, half jaartje oud pas...quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:59 schreef _bigmac_ het volgende:
/Ben alleen geen Newbie meer
Ik heb de schrijvers van GTST eem mailtje gestuurd met de boodschap dat er op Fok! veel fans van Daantjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:48 schreef digispeed het volgende:
ze zullen daantje wel gaan bezoeken in verweggiestan
Daantjequote:Op woensdag 12 mei 2004 15:01 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik heb de schrijvers van GTST eem mailtje gestuurd met de boodschap dat er op Fok! veel fans van Daantjezitten en dat we heel erg graag willen dat ze terugkomt.
Baat 't niet dan schaadt 't ook niet.Daantje
Leugenaarquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:01 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik heb de schrijvers van GTST eem mailtje gestuurd met de boodschap dat er op Fok! veel fans van Daantjezitten en dat we heel erg graag willen dat ze terugkomt.
Ja...het valt gelijk stil idd....quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Het gaat over Daantje en gelijk een halve dag geen posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, jullie zijn allemaal newbie's.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Wie geeft jou de toestemming om offtopic te gaan??quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:29 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Haha, jullie zijn allemaal newbie's.
Ik heb een user-id van onder de 10.000..
Ze hebben weldegelijk iets met elkaar gehad hoor !quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Stefano en Roos die hebben nooit wat gehad.
Roos heeft alleen zijn leven gered toen hij net in de serie zat.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:37 schreef Dizer het volgende:
Uuhm, Stefano heeft Roos aan het lijntje gehouden terwijl roos dacht dat ze wat met elkaar hadden. Ze hebben meerdere malen gezoend hoor!!!
En opeens kwam Roos de koning in en zag Stefano met Bowien aan het zoenen en was Roos heel boos
Stem 'ns even in GTST Tournament: Finale.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:38 schreef Kimmster het volgende:
[..]
![]()
Dat laatste weet je nog wel goed zeg, dat wist ik al niet meer.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Oke ik krijg hier gezeik mee maar ja boeiend.
[afbeelding]
Milan over 20 jaar als hij een man geworden is.
Waarom/waarop moet ik daar stemmen dan ?quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Stem 'ns even in GTST Tournament: Finale..
Volgens mij komt hij binnenkort wel gekortwiekt in de serie langs.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:09 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Waarom: Hoe meer GTST-Fok!kers die meebeslissen, hoe beter.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:03 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Waarom/waarop moet ik daar stemmen dan ?
Heb dat topic namelijk niet echt, eigenlijk helemaal niet,gevolgd.
Oh ok, nou dan zal ik zo maar mijn stem uitbrengenquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom: Hoe meer GTST-Fok!kers die meebeslissen, hoe beter..
Waarop: Het Tournament stond deze keer in het teken van het vervelendste personage ooit. We begonnen met 128 mensen en er staan er nu 2 in de finale --> Pascale Berings en Mickey Lammers. Op een van die twee dus.
Oke.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:09 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Oh ok, nou dan zal ik zo maar mijn stem uitbrengen![]()
*donequote:Op donderdag 13 mei 2004 14:09 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Oh ok, nou dan zal ik zo maar mijn stem uitbrengen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
Meesten zeggen mij nie zoveel..die namen dan..quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:21 schreef Spindoc het volgende:
Ik heb nog een aantal aanvullingen op het lijstje voor het favoriete liefdespaar:
Helen & Koen
Anita & Hidde (hoofdredacteur Spectrum)
Stan & Suzanne (heel kort)
Daniël & Cilia
Daniël & Eveline
Daniël & Yolanda
Frits & Linda
Marcus & Cerille
Marcus & Anita (heel kort)
Linda & Rien
Dian & Mark
Remco & Jessica
Bert & Maria de Jong
Nico & Stephanie
Sylvia & Lex
John & Myriam (getrouwd zelfs)
Suzanne & John (niet John Alberts!)
Jan Henk & Trix
Gaby & Arnie
Daniël & Martine klopt ook, die hebben ook nog iets gehad. Martine heeft trouwens ook nog een keer met Simon gezoend, maar dat zullen we maar niet meetellen. Van de relaties Herman Hoogendoorn/Suzanne, Ludo/Jessica en Ludo/Cleo kan ik me overigens niet veel herinneren.
Ludo en Jessica weet ik nog, was leukquote:Van de relaties Herman Hoogendoorn/Suzanne, Ludo/Jessica en Ludo/Cleo kan ik me overigens niet veel herinneren.
Je kan trouwens nog stemmen in de finale van dit tournament, GTST Tournament: Finale.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:21 schreef Spindoc het volgende:
..
Anita en Marcus wilden beiden per se een kind. Anita omdat ze moedergevoelens wou hebben en Marcus omdat zijn vader Maximiliaan in zijn testament had verklaard dat zijn zoon zich moest gaan 'voortplanten'. Het was dus een korte relatie uit praktische overwegingen. Ik weet nog dat Rik, die toen nog met Gladys ging, het niet zo kon waarderen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:38 schreef BVO het volgende:
Hebben Marcus en Anita ooit wat gehad??
Iemand die ook nog weet hoe dat vriendje van Anita heette, dat toen haar hotel in de brand had gestoken?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:04 schreef kasper het volgende:
Da's grappig, ik moet meteen denken aanDie gaat toch niet met Benjamin op de vuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het mag van mij beginnen!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:14 schreef BVO het volgende:
De uitslag van het Tournament is bekenden is hier te vinden.
Aangezien bijna iedereen hier nu een Tournament over het Favoriete Liefdespaar wilt, komt die er.
Het tournament zal starten wanneer jullie willen.
Ja dat heb ik ook niet mee gekregen, zat te rellen met me maquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:46 schreef BVO het volgende:
Wat deed hij dan in dat vooruitblikstukje voor morgen?
nick was morris z’n gezeik zat en zette een mes onder morris z’n kin.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:31 schreef ZOWIEE het volgende:
wat was t einde, ik had t opgenomen maar t einde staat er niet op![]()
was er gevochten???![]()
Neh die kneus van een morris liep weer eens irritant te doen bij Nick, en toen bedreigde the master hem met een mesquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:31 schreef ZOWIEE het volgende:
wat was t einde, ik had t opgenomen maar t einde staat er niet op![]()
was er gevochten???![]()
Inderdaad, het was een verkrachting.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:39 schreef ZOWIEE het volgende:
eerst was t echt een eikel toen die Sjors verkrachtte ja dat was echt verkrachten
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:55 schreef Dada het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van barbara d’r nieuwe rode haarkleur? Ze heeft wel vies klef vet plakkerig haar als ik haar in beeld zie.
Waarom zou je daar nu gezeik mee krijgen,quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:09 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:21 schreef Spindoc het volgende:
Ik heb nog een aantal aanvullingen op het lijstje voor het favoriete liefdespaar:
Helen & Koen
Anita & Hidde (hoofdredacteur Spectrum)
Stan & Suzanne (heel kort)
Daniël & Cilia
Daniël & Eveline
Daniël & Yolanda
Frits & Linda -- Das waar ook!!! Dat was echt GEWELDIG!!!!!
Marcus & Cerille
Marcus & Anita (heel kort) -- Que![]()
Linda & Rien
Dian & Mark
Remco & Jessica
Bert & Maria de Jong -- 1 van de twee vaste rol moet hebben on het geldig te maken![]()
Nico & Stephanie -- 1 van de twee vaste rol moet hebben on het geldig te maken![]()
Sylvia & Lex
John & Myriam (getrouwd zelfs) -- JohnDie had Mirjam gebruikt
Suzanne & John (niet John Alberts!)
Jan Henk & Trix -- Oh god, die twee...wat bezielde de schrijvers toen![]()
Gaby & Arnie -- Gaby, dat stuwardess???Toen zag je Arnie in zn blootje
![]()
Daniël & Martine klopt ook, die hebben ook nog iets gehad. Martine heeft trouwens ook nog een keer met Simon gezoend, maar dat zullen we maar niet meetellen. Van de relaties Herman Hoogendoorn/Suzanne, Ludo/Jessica en Ludo/Cleo kan ik me overigens niet veel herinneren.
Martine komt terug volgend seizoen anders zouden ze geen set hebben gebouwt met haar kantoorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:29 schreef digispeed het volgende:
Het wordt eindelijk spannend in GTST.
Ben heel benieuwd hoe de verhaallijn afloopt tussen Ludi en Martine.
Hoop niet dat het slecht afloopt voor Martine, want dat betekend volgend seizoen
geen Martine meer. Moeten we het weer doen met die saaie Barby en Jeff, en Robert en Laura.
Bleh !
Hoop maar dat Martine blijft, kan ze volgend jaar revenge nemen op Ludo, want heb het idee
dat ze verliest in deze strijd dit seizoen. Dian mag van mij ook terug.
Kvond het vorige mooier.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:55 schreef Dada het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van barbara d’r nieuwe rode haarkleur? Ze heeft wel vies klef vet plakkerig haar als ik haar in beeld zie.
Op welke manier?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:44 schreef EminemRulezz het volgende:
Martine zou maar voor 1 jaar blijven![]()
Heb ook gelezen dat Ludo haar flink terugpakt in de serie
quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:09 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Lapje stof bedoel jequote:
Via Sjors, Sjors gaat dood. Zal der leren Nick vals te beschuldigenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:44 schreef EminemRulezz het volgende:
Martine zou maar voor 1 jaar blijven![]()
Heb ook gelezen dat Ludo haar flink terugpakt in de serie
LOL wilde net vragen of niemand daar caps van had. Masterlijke scenequote:
Ik denk dat gtst vananvond begint met Nick die keihard begint te lachen omdat Morris zo bang kijkt en zegt dat het allemaal maar als grap is bedoeld.quote:
Gaat sjors echt dood ? Nee toch !quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:46 schreef Wytze het volgende:
[..]
Via Sjors, Sjors gaat dood. Zal der leren Nick vals te beschuldigen
Wat was er zo leuk dan? die scene met Ludo?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:47 schreef BVO het volgende:
Vonden jullie Yasmin gisteren ook zo leuk?.
Net zijn moeder...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:43 schreef dunn0w het volgende:
Morris mag wel ff aangepakt worden van mij. Ik ben geen voorstander van Nick, hoewel ik hem nu wel leuker vindt dan eerst, Morris zeurt als een oud wijf.
Ja .. op het moment nog erger..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:50 schreef Sfinxy het volgende:
[..]
Net zijn moeder...
Yasmin was gewoon weer geweldigquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat was er zo leuk dan? die scene met Ludo?
quote:** check je fotoboek...** tis al bijna 4 uur namelijk.
Ze zouden wel goed bij elkaar passenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Morris en Milan zijn gewoon verliefd op elkaar haha.
Allebei zeikerdsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ze zouden wel goed bij elkaar passen.
Je moet trouwens nog even stemmenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ze zouden wel goed bij elkaar passen.
Ik denk dat jullie wel kunnen raden wie ik in de topictitel zou willen hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:01 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat #59 over Yasmin moet gaan.
Géén Daantjequote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:03 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie wel kunnen raden wie ik in de topictitel zou willen hebben.![]()
Over een halfuurtje zoietsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:01 schreef _bigmac_ het volgende:
je weet maar nooit he wanneer ga je naar huis.
Ik wil wel Stefano de spoorzoeker erinquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Géén Daantje.
Met d'r haar op d'r wangen.
Ik kom niet verder als: ~Yasmin, laat je tieten 'ns zien~quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:04 schreef BVO het volgende:
Iemand een leuke titel met Yasmin?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:03 schreef BVO het volgende:
Géén Daantje.
Met d'r haar op d'r wangen.
iddquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:06 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik kom niet verder als: ~Yasmin, laat je tieten 'ns zien~
Maar da's niet erg origineel.![]()
Dat moeten we nog maar afwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:46 schreef _bigmac_ het volgende:
GTST #59: Ludo en Janine het paar van het jaar.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:20 schreef Dizer het volgende:
GTST #59: Yasmine, a confused Boob. Left or Right?
Ja maar ik moet weg....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:30 schreef BVO het volgende:
Yasmin is zonder e geloof ik.
Als jij de OP maakt zet dit dan even bovenaan: Iedereen hier moet uiteraard even zijn of haar stem uitbrengen in dit topic: [Ronde 1] GTST Tournament: Favoriete Liefdespaar.
.
Morris heeft weinig te vrezenquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:01 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat #59 over Yasmin moet gaan.
Wanneer niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:47 schreef BVO het volgende:
Vonden jullie Yasmin gisteren ook zo leuk?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |