Na ruim een maand zijn we uitgekomen bij het grote moment: de prijsuitreiking. Er is veel gestemd en jullie waren vrij duidelijk over wie Fok! nu het allervervelendste personage ooit vindt.
De finale ging uiteindelijk tussen de slecht acterende en weinige boeiende rol van Pascale Berings en de oersaaie, achterbakse Mickey Lammers.
Lanmge tijd ging het gelijk op, maar naar het einde toe werd het toch wel duidelijk wie er ging winnen. Deze 'winnaar' mag zich de eigenaar noemen van de GTST-award voor het allervervelendste personage ooit.
Designed by Bupatih.
And the winner is..
Pascale Berings...!Pascale Berings - Mickey Lammers
19-14Vele topics werden er volgemaakt toen Pascale uiteindelijk vermoord was, weinig mensen waren er echt rouwig om; Pascale werd hier op Fok! gehaat
![]()
.
Een aantal reacties:
quote:
mickey vond ik niet zo vervelend. Hij irriteerde ook niet echt. Maar pascalle daarentegen, mijn God wat een vervelend irritant mokkel was dat zeg. En als zij niet wint ben ik ZWAAR teleurgesteld in dit toernooi. (Dada)
Pascalle Berings vind ik het vervelendste personage ever in GTST. Mickey is saai, maar aan Pascalle kon ik me ook nog flink irriteren als ze langer dan een halve seconde in beeld was en al helemaal als ze ook nog iets moest zeggen. (Sfinxy)
Hoewel Mickey ook erg irritant was, had ie heel soms ook wel iets komisch-aandoenlijks.
Pascalle was alleen erg irritant, erg irritant.. (Copycat)
Pascale. Met recht het slechtste personage ooit. En de slechtste actrice, maar daar gaat het niet om (miss_dynastie)
Met dank aan alle stemmers
.
_bigmac_
Aquarelle
Asile
babette21
Buffie
Bupatih
BVO
Copycat
Dada
DaMart