Voorgaande deeltjesquote:Inleiding
De hel heeft een naam: Peking Express... Acht uiteenlopende koppels doen mee aan deze spectaculaire race in het spoor van de Trans-Siberië Express. Twee maanden lang moeten de kandidaten zelf vervoer en een slaapplaats regelen en strijden tegen elkaar in uiteenlopende proeven. Een schamel budget van 2 euro per dag per persoon is alles wat ze krijgen....
Pekingexpress, een nieuw programma van de makers van Expeditie Robinson. Bedacht en geproduceerd door het in Brussel gevestigde productiebedrijf Kanakna Dat belooft weer een aantal maanden spannend buisplezier.
Vier Vlaamse en vier Nederlandse koppels moeten al liftend in 7 weken tijd van Moskou naar Peking zien te komen. De route gaat door Rusland, via de Oeral, Siberië, door Mongolië en ten slotte China. Gebieden die nou niet overlopen van westerse gemakken
Een onwaarschijnlijk avontuur waarin lichaam en geest tot het uiterste getest worden. Slechts twee duo’s zullen de eindstreep halen en strijden om de hoofdprijs.
Dit alles wordt nauwlettend gevolgd en aan ons gerapporteerd door 2 docu-reporters: Roos Van Acker voor VT4 en haar collega Ernst-Paul Hasselbach voor Net5
Het concept
De koppels zijn van verschillende samenstelling. Zo kunnen we 2 vrienden, 2 broers, een vader en dochter en nog meer combinaties verwachten.
Per dag krijgen ze slechts 100 Roebel (2 Euro) per persoon om rond te komen. In feite net genoeg voor een snack en vooral water, want dat kan je onderweg nergens uit de kraan drinken. Voor het reizen, onderdak en eten zijn ze geheel aangewezen op de lokale bevolking. Dat vergt heel wat inventiviteit.
Het traject van 8000 kilometer is verdeeld in tien etappes, dwars door Rusland, Mongolië en China. In elke etappe maken de deelnemers een tussenstop. Daar strijden ze om een voorsprong in de wedstrijd. Er wacht hen een aantal uiteenlopende proeven, racen met de grootste vrachtwagens ter wereld, kanoën op een onstuimige rivier, zout delven in een 600 meter diepe mijn en paal staan op de Chinese Muur.
Soap?
Camerateams volgen continu én van dichtbij het wel en wee van de reizigers. Zij registreren niet alleen het prachtige landschap waar men doorheen trekt, maar vooral de vreugde, de angst, de vermoeidheid en de blaren van de reizigers: een groep mensen van verschillende leeftijden, verschillende achtergronden en verschillende interesses. Deze impressies vormen de absolute kern van het televisieprogramma, dat als een echte docusoap week na week de kijker in de ban houdt
Afvalrace
De koppels reizen gescheiden en het gaat er natuurlijk om wie als eerste arriveert in de (deel)etappeplaatsen. Deze krijgt de meeste punten, de laatste de minste. Na 2 deeletappes worden de punten opgeteld. Het koppel met de minste punten zal moeten afreizen naar Nederland. Een TV-uitzending omvat 2 deeletappes.
De prijzenpot
Ieder koppel krijgt aan het begin van de race een amulet. Dat amulet vertegenwoordigt een waarde van 10.000 Euro. Als een koppel afvalt dient het hun amulet terug te geven aan de productie. Later in de race indien de afvaller over meerdere amuletten zou beschikken, moeten die ook worden teruggegeven. Met snelle aankomst en het winnen van proeven zijn amuletten te verdienen.
De Finale
In de laatste aflevering zijn er nog twee koppels in de running. Zij gaan een laatste confrontatie aan met elkaar. Zij strijden voor een bedrag dat kan oplopen tot een verzamelde amuletwaarde van 70.000 euro. Slechts één koppel zal de winnaar zijn. Maar,…. is dat degene met de meeste amuletten?
De andere koppels kunnen in ieder geval terugzien op een onvergetelijke ervaring!!
Panisch gedrag van deelnemers in auto's (winnen is érrrrg belangrijk deze keer...)quote:Op zondag 2 mei 2004 21:46 schreef keijz het volgende:
uit vorig topic:
[..]
"one hour (zittend in een auto met vingertje omhoog), klootzak! "quote:Op zondag 2 mei 2004 21:46 schreef keijz het volgende:
uit vorig topic:
[..]
De innerlijke kalmte in Reinier duurde inderdaad erg kortquote:Op zondag 2 mei 2004 21:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
"one hour (zittend in een auto met vingertje omhoog), klootzak! "![]()
Dat noem jij leuk? Noem ik respectloos!quote:Op zondag 2 mei 2004 21:53 schreef MrX1982 het volgende:
Reinier was weer goed als altijd. Gewoon in een auto gaan zitten en er dan weer worden uitgegooid :')
wat begrijp jij niet aan het woord 'race' ?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat noem jij leuk? Noem ik respectloos!
Oh ja en HONDSbrutaal!
Eens.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oh ja en HONDSbrutaal!
Racen is strijden , een doel halen, maar dan ga je niet "de buitenstaanders /inwoners " respectloos behandelen.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef keijz het volgende:
[..]
wat begrijp jij niet aan het woord 'race' ?
Ach ja het is een spel he. De brutale hebben de halve wereld. Als je zag hoe joeri daar maar stond te wachten daar schiet je toch niets mee op. Terecht dat ze eruit zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 21:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oh ja en HONDSbrutaal!
quote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
-verhaal-
Reinier doet toch helemaal niet aardig ofzo tegen Hans? hij weet echt wel dat hij ook in het complot zat, en daarom geniet hij juist van de ruziequote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Reinier, zo heilig is deze smerige pad dus echt niet, maakt met een glimlach op z'n lippen duidelijk dat hij maar wat graag ziet hoe Hans en Elias ruzie hebben. Hij geeft weer blijk van geen enkel respect voor zijn medespelers en de lokale bevolking, een hand geven aan een priester-monnik![]()
Hij haat Elias, en niet eens terecht. Clarinca maakte het al duidelijk. Er was een complot, en dat is opgezet door Bart en Fleur, maar alle anderen zijn met het complot meegegaan OOK Hans. En Reinier wil dat maar wat graag vergeten.
Hulde voor deze duidelijke analysequote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Heel verhaal
Heb jij liggen slapenquote:Op zondag 2 mei 2004 22:03 schreef raaskal het volgende:
Tegenvallende aflevering.
Alle heren zouden zich dus op de achtergrond moeten gedragen en net als de tweeling geen mening moeten hebben. Zou een kijkcijferkanon worden danquote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wesley en Joeri hielden zich netjes op de achtergrond, dat was hoe alle heren zich hadden moeten gedragen.
Het zijn deze twee domme goedzakken die ik het nog het meeste gunde om te winnen.
hij heeft echt wel respect voor die mensen, maar hij wil gewoon winnen!! je kan wel netjes vragen en wachten, maar iemand met een uitstraling als Reinier komt dan gewoon niet verder, hij moet het hebben van z'n truckjesquote:Op zondag 2 mei 2004 21:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Racen is strijden , een doel halen, maar dan ga je niet "de buitenstaanders /inwoners " respectloos behandelen.
helaas ja , maar voor wie ben je nou dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:23 schreef schatje het volgende:
Ik vind het erg jammer dat de tweeling eruit is. Dat waren echt mijn favorieten.
vind ik ook jaquote:Op zondag 2 mei 2004 22:18 schreef Derfel het volgende:
wel een beetje jammer dat door de introfilmpjes eigenlijk alles al bekend was.
welk ander koppel had er dan uitgemoeten?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:23 schreef schatje het volgende:
Ik vind het erg jammer dat de tweeling eruit is. Dat waren echt mijn favorieten.
Ach, het was wel dé manier om duidelijk te maken dat ie graag mee wou. Probeer jij dat maar es uit te leggen in et mongools.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oh ja en HONDSbrutaal!
Ach, Reinier is toch ook wel lekker om naar te kijken?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:23 schreef schatje het volgende:
Wel leuk toen ie keihard godverdomme zei bij het zien van die zandwegquote:Op maandag 3 mei 2004 00:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Ach, Reinier is toch ook wel lekker om naar te kijken?
Wat wil je als je vol teleurstelling van nét niet voor Joeri eindigen daar binnenkomt. Een wildvreemde plaats voor hem met totaal vreemde rituelen, ik zou er in eerste instantie ook niet vanuit gaan dat hij met dat ding op je hoofd gaat tikken.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:07 schreef GHans7 het volgende:
Iedereen beweert dat Rainier die man een hand wil geven, mij leek het dat hij dat oranje geval wilde aanpakken. Nog steeds niet bijster slim, maar ok.
Als je alles zo interpreteert, dan zie je het ook zo. Wat ik zag was dat Ernst-Paul een werkelijk belachelijke vraag stelde over dat beeld, en dat Hans daarom moest (glim)lachen. Reinier lachte met Hans mee. Ze lachten overigens al voordat het antwoord was gegeven.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ben ik de enige die het hinderlijk vond dat Hans moest lachen, en Reinier overigens ook, tijdens de test in het klooster?
Ben het helemaal met je eens!quote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoera deze aflevering heeft ieder koppel dat nog in de race zit volledig vervloekt tot een leven van minachting. Ik heb werkelijk waar geen greintje sympathiek voor de drie heren.
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:25 schreef Hik het volgende:
[..]
Het is jammer dat nu eigenlijk geen enkel koppel meer totaal aanspreekt. Uiteindelijk hoop ik misschien maar dat Jeske en Elias winnen, maar dan puur omdat ik haar een ontzettend leuke vrouw vind. De manier waarop ze met de hele situatie omgaat (rustig, nuchter) maakt haar in mijn ogen alleen maar sympatieker. Ik vind het knap als je je in zo'n situatie niet laat meeslepen, maar gewoon je partner kalmeert zonder hem af te vallen, maar óók zonder hem in alles gelijk te geven. Klasse!
Jeske rules!
Sterker nog: Reinier lijkt de lokale bevolking en de omringende natuur slechts lastige hindernissen te vinden op weg naar de finale!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:46 schreef Goliath_82 het volgende:
Mijn gedachte over Reinier is dat ie alleen meedoet om te winnen en dat het landschap, de mensen en de cultuur volledig aan hem voorbij gaan. Clarinca lijkt hem altijd maar zijn zin te geven en mist zo ook van alles. Hun manier van liften is ook in mijn ogen absoluut brutaal en ongepast.
Volgens mij is dat de hele opzet van het programma hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:07 schreef Hik het volgende:
Sterker nog: Reinier lijkt de lokale bevolking en de omringende natuur slechts lastige hindernissen te vinden op weg naar de finale!![]()
ja idd ik denk dat als je hetzelfde programma had gemaakt maar dan van de westkust van de VS naar de Oostkust (Los Angeles- New York) dat het dan veel makkelijker was en veel minder cool!quote:Op maandag 3 mei 2004 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de hele opzet van het programma hoor.
Voor de landschappen kijk ik wel naar Yorin Travel. Het gaat hier om een spel en dat dient goed uitgevoerd te worden, waarbij enig onderdruk zetten van de plaatselijke bevolking tot succes kan leiden. (Reinier is duidelijk op de drukkere wegen het snelst met zijn ietwat agressieve lifttechniek).quote:Op maandag 3 mei 2004 14:46 schreef Goliath_82 het volgende:
Tja, als ik nu een favo-team moet kiezen, dan ga ik voor Jeske en Elias. Eigelijk alleen omdat zoals eerder als aangegeven is, zij genieten van de landschappen, mensen en cultuur.
Ben ik wel met je eens, maarja aangezien ik het een leuk programma vind moet er ook een favo-team zijn. Dus kies ik voor hun. Ik wil absoluut niet zeggen dat Elias een heilige boon is, maar toch merk je aan hem dat ie geniet van de landen en culturen.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:40 schreef HarigeKerel het volgende:
Prachtig ook, die Elias die al schuimbekkende zijn hatelijke verhalen over Reinier die wereld in stuurt en nog geen vijf minuten later als een heilig boontje in een klooster een verhaal gaat houden over "respect" en anders soort vreedzaam geneuzel.![]()
Alsof ik het Saddam Hoessein zelf zag uitkramen, het was wel even schuddenbuiken hier hoor op dat moment.![]()
Vind ik ook, maar dat hebben zowel Clarinca als Reinier gezegd.... Ze doen mee om te winnen en doen wat in hun ogen nodig / goed is om te winnen.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:46 schreef Slomy het volgende:
maar jullie zijn reinier likkende fansen doen alles om Elias in een kwaad daglicht te zetten, jullie verhalen moeten dan ook met een grote korrel zout genomen worden.
Kijk Elias is niet bepaald respectvol bezig, maar om nou te zeggen dat Reinier het woord respect hoog in het vaandel heeft staan is ook niet juist.
Hij komt op mij meer een beetje over op mij als die dikke,verbande aso Nederlanders in de musea van Barcelona in de zomer die een dag "verplicht" cultuur komen opsnuiven om intressant te kunnen doen maar ondertussen met een verveelde blik rond sjokken en met hun gedachten alweer bij "friet van piet" zitten.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:48 schreef Goliath_82 het volgende:
Dus kies ik voor hun. Ik wil absoluut niet zeggen dat Elias een heilige boon is, maar toch merk je aan hem dat ie geniet van de landen en culturen.
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:52 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Hij komt op mij meer een beetje over op mij als die dikke,verbande aso Nederlanders in de musea van Barcelona in de zomer die een dag "verplicht" cultuur komen opsnuiven om intressant te kunnen doen maar ondertussen met een verveelde blik rond sjokken en met hun gedachten alweer bij "friet van piet" zitten.
Oh en ik wil toch wel even trots melden dat het eerste mailtje van Reinier&Clarinca hier binnen is, ze zijn echte idolen die tijd nemen voor hun fan(s?)
uit een ander topic maar te mooi om voorbij te laten gaanquote:Op donderdag 29 april 2004 23:59 schreef sooty het volgende:
[afbeelding]
Reinier sabboteert Peking Express.
Dit snap ik niet. Het complot was alleen de aflevering dat ze een blok aan het been kregen. Bart bracht het blijkbaar, iedereen stemde ermee in, alleen Hans heeft blijkbaar enigszins gezegd dat het niet netjes was, maar uiteindelijk is Wesley de enige die het werkelijk heeft kunnen uitvoeren.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:33 schreef Bayswater het volgende:
Okay, Bart heeft het complot bedacht, maar Elias het hardnekkigst uitgevoerd.
De bewoners van het land als hindernis zien is de opzet van het programma? Welk programma kijk jij?!quote:Op maandag 3 mei 2004 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de hele opzet van het programma hoor.
Elias had een blok aan het been van die andere tweeling moeten zijn. Die opdracht heeft hij niet uitgevoerd. Van niemand zagen we die aflevering eigenlijk beelden alleen van Reinier die een blok aan het been was en een van die zusjes tot wanhoop dreef. Wesley was een gezellig blok aan het been van Clarinca. Van Elias kreeg je ook duidelijk in beeld dat hij niets uitvoerde om tegen te werken.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:24 schreef mbn het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Het complot was alleen de aflevering dat ze een blok aan het been kregen. Bart bracht het blijkbaar, iedereen stemde ermee in, alleen Hans heeft blijkbaar enigszins gezegd dat het niet netjes was, maar uiteindelijk is Wesley de enige die het werkelijk heeft kunnen uitvoeren.
Als je vanuit het complot bekijkt wie het unfiar hebben gespeeld dan is dat iedereen behalve Reinier en Clarinca met de grootste rollen voor Bart en Wesley.
Als je kijkt wie er schuld hebben aan het botsen van de onderlinge relaties, dan zijn Elias, Hans en Reinier alledrie schuldig. Door te sarren, liegen, vuil over elkaar te praten hebben ze de ruzie gecreeerd.
Het is triest als je al zodanig fan bent geworden van een koppel dat je dat niet meer inziet.
Ik ook man! Reinier fans en jiskefet gaan dus heel goed samenquote:Op maandag 3 mei 2004 17:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En ja ik ben verslaafd aan de acties van Reinier. Over twee weken trouwens weer Jiskefet, ben ik ook fan van.
ik denk niet dat Rani en Hans ermee zullen stoppen. Rani was just degene die probeerde de draad weer op te pakken en door wou gaan en aangezien we hans hebben leren kennen als de fanatiekste van de twee zal dat niet gebeuren. Toch zou het leuk zijn als Reinier en Clarinca in de finale strijden tegen Jetske en Elias.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:35 schreef keijz het volgende:
mijn voorspelling:
Rani en Hans krijgen ruzie en stoppen ermee, de finale gaat dan dus tussen Reinier en Clarinca en Jekse en E.
Wie er dan wint durf ik niet te zeggen
Absoluut.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:52 schreef HarigeKerel het volgende:
Oh en ik wil toch wel even trots melden dat het eerste mailtje van Reinier&Clarinca hier binnen is, ze zijn echt idolen die tijd nemen voor hun fan(s?)
Maak je geen zorgen, dat doet NET5 wel.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:46 schreef lenin het volgende:
Toch ben ik benieuwd wie de finale zullen halen. Eerst hoopte ik op Reinier en Elias maar nu Elias weer ruzie heeft met Hans is het natuurlijk ook leuk om die twee te koppelen. Moeilijk moeilijk moeilijk.
verder hoop ik dat SBS zo slim is om niet meteen volgend jaar een nieuwe serie erin te gooien want dat zou zo jammer zijn!!!!!!
en mail de onderstaande link ook ffquote:Op maandag 3 mei 2004 18:19 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Absoluut.
Ga je het mailtje nog quoten hier?
Tegenvallende kijkcijfers op maandagavond wellicht. Kan me voorstellen dat je baalt.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
*wil even gal spugen*
Sjonge jonge... Wat baal ik zeg. Aangezien ik op zondagavond moet werken, kijk ik op maandagavond de herhaling.. En ja hoor, vanavond wordt het zonder enig bericht niet herhaald!!
Weet iemand anders toevallig meer waarom het niet herhaald wordt?
![]()
Kei raar, Roos als commentator. Klinkt niet ....quote:Op maandag 3 mei 2004 16:55 schreef Frederic het volgende:
Voor wie de ruzie nog 'ns wil zien: http://www.pekingexpress.vt4.be/clips_afl8.htm
Mmm. Het eerste punt klopt als een bus. Alleen geloofde Reinier het niet helemaal volgens mij. (Wat ik me nog van de aflevering kan herinneren.)quote:Op maandag 3 mei 2004 18:02 schreef Mavi het volgende:
Lotte heeft tijdens de "blok aan het been" uitzending toch al tegen Reinier gezegd dat er een complot was? Waar is al die drukte nu dan om?
Elias heeft wel gelijk. Je doet mee aan een complot of niet en niet half. Maar om dan zo laag en primair te reageren (door Rani erbij te betrekken) is wel heel erg psycho.
Nee, allemaal niet mailen, dan komt er een nieuwe serie in 2028.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:06 schreef lenin het volgende:
Jaah laten we allemaal mailen dat we mee willen doen kunnen we door gaan t/m deel 28 net als Big Brother gezellig en de kijkcijfers die dalen ook naar 28 per aflevering
Zou kunnen.. Maar lijkt me onlogisch voor die laatste paar uitzendingen. Daarnaast, een bericht op de website kan dan geen kwaad.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:26 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Tegenvallende kijkcijfers op maandagavond wellicht. Kan me voorstellen dat je baalt.
*Meldt*quote:Op maandag 3 mei 2004 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
*wil even gal spugen*
Sjonge jonge... Wat baal ik zeg. Aangezien ik op zondagavond moet werken, kijk ik op maandagavond de herhaling.. En ja hoor, vanavond wordt het zonder enig bericht niet herhaald!!
* -Mk- snapt het echt niet.
Weet iemand anders toevallig meer waarom het niet herhaald wordt?
![]()
oke ik zal het proberen... kijk m'n volgende postquote:Op maandag 3 mei 2004 21:37 schreef DePresident het volgende:
oh shit -----> kan een heel aardig persoon samenvatten wat er gebeurd is gisteren in Peking Express. Je zou er een heleboel mensen een plezier mee doen omdat de herhaling wegvalt
oke.....jezus wat duurt het langquote:Op maandag 3 mei 2004 21:39 schreef keijz het volgende:
[..]
oke ik zal het proberen... kijk m'n volgende post
dank u zeerquote:Op maandag 3 mei 2004 21:53 schreef keijz het volgende:
Ze gaan Mongolië in, de groepen worden opgespitst, de oudste van de koppels moeten naar een klooster liften, de overige blijven achter om een proef te doen.
De proef van de jongsten bestaat uit boogschieten. Rani: "ja ik heb helemaal geen spieren, ik weet dat van mezelf" mist alles, Clarinca schiet 2 pijlen raak, Jeske 1, en Youri (?) schiet 3x raak. Hij wint dus, en mag als eerste weg bij de hereniging met z'n broer.
De anderen zijn dus: Reinier, Elias, Hans, en Wesley(?). Ze moeten naar een klooster liften. Halverwege moeten ze van de grote weg af, en op dat punt ligt Reinier nog 1e, hij doet het weer ouderwets goed
Elias bindt een sigaret aan een boom als een soort eerbetoon voor boede, het spelelement is helemaal verdwenen en hij geniet er echt van...
Ze meoten via een zandpad naar het klooster (Reinier: "godddverdomme"), Elias krijgt meteen een directe lift van een varkensvrachtwagen, Youri krijgt een directe lift van een familie met 2 meisjes
Hans kan achterop een motor... Reinier moet lopen.. (wat een doorzettingsvermogen)
Aankomst volgorde: Elias, Hans, Youri, Reinier
Reinier probeert de ontvangstmonnik een hand te geven
Met de proef moeten ze vragen beantwoorden over het klooster, dus krijgen ze eerst een rondleiding... De sfeer is super, het zijn net 4 vrienden, tot s'avonds.................................
Meer na de break
Klopt, Joeri ging mee naar het klooster en gaf uiteindelijk op omdat hij daar niet weg kon komen.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:55 schreef cptmarco het volgende:
de tweeling heb je net omgedraaid.... Youri haakte af bij het klooster (dacht ik tenminste, maar ik haal ze ook altijd door elkaar)
komtie gvd nu meequote:Op maandag 3 mei 2004 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.pekingexpress.vt4.be/afl8.htm
Daar staat ook een samenvatting over de aflevering van gister
Als ik die vraag eerder had gezien had ik de link wel eerder geplaatst.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:06 schreef keijz het volgende:
[..]
komtie gvd nu mee![]()
Ze bedankten gewoon even voor mijn mailtje etcquote:Op maandag 3 mei 2004 18:19 schreef yohan.nl het volgende:
Absoluut.
Ga je het mailtje nog quoten hier?
Ik heb ook ff een mailtje gestuurdquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:09 schreef Adelante het volgende:
klaagmailtje naar info@net5.nl verzonden,
zal wel geen moer helpen maar iig frustraties kwijt
op Belgische site wel even bij gaat lezen...
wow!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 03:07 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Maar... ze lezen hier mee dus ze lezen dit ook allemaal... dus wees lief voor ze![]()
Ken het gevoel, net zoals wij verleden week de champagne uit kast haalden.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zat btw te juichen op die bank, toen Elias als 1e aan kwam en reinier als laatste. Mijn vriendin keek me al raar aan.
Ach ja ben een beetje fanatiek en ik ben vast niet de enige
Fokmeeting bij mij thuis om 8 uur a.s. zondagquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ken het gevoel, net zoals wij verleden week de champagne uit kast haalden.![]()
Ik kom wel doe alleen wel mijn R&C shirt aan en mijn peking express petje opquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Fokmeeting bij mij thuis om 8 uur a.s. zondag![]()
Ben heel benieuwd hoe dat zou kunnen gaan![]()
Dat vraag ik me dus af bij Idols.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:55 schreef DarkElf het volgende:
hoe kun je nu fan zijn van iemand in dat programma ?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Fokmeeting bij mij thuis om 8 uur a.s. zondag![]()
Ben heel benieuwd hoe dat zou kunnen gaan![]()
quote:Woonplaats: Oosterhout (GLD)
euhm duh.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:57 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af bij Idols.
Jij volgt het programma blijkbaar niet
Volgens mij is het vrij menselijk om sympathie of voorkeur te ontwikkelen voor een bepaald team als je zo'n programma volgtquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
euhm duh.
ik post hier voor de kick dan ofzo?
zie gewoon niet in hoe die mensen fans kunnen hebben met dat achterlijke gedrag over en weer.
en nee ene discussie wie wat doet waarom enz heb ik geen zin in
tuuuurlijkquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:17 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij menselijk om sympathie of voorkeur te ontwikkelen voor een bepaald team als je zo'n programma volgt
Dus tóch een voorkeurquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuuuurlijk
maar niet bij deze mensen![]()
als er iemand moet winnen zijn het trouwens Clarinca en Jeska, die van die moeilijke mannen op sleeptouw hebben.
dus even teams husselen
voorkeur is iets anders dan fan zijnquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:48 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Dus tóch een voorkeur
Niets menselijks is een modje vreemd![]()
IK zou Hans en Elias wel 2 dagen met elkaar willen zien trekkenquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuuuurlijk
maar niet bij deze mensen![]()
als er iemand moet winnen zijn het trouwens Clarinca en Jeska, die van die moeilijke mannen op sleeptouw hebben.
dus even teams husselen
quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:55 schreef danos het volgende:
Godverdomme, was ik zaterdag tot en met vandaag naar Barcelona, heb ik de videorecorder verkeerd ingesteld, is ie nog ergens op internet te bekijken of heeft iemand hem op video? Mail dan even ik betaal wel voor verzenden en videoband enz.
HELP MIJ aan deze cruciale aflevering
Helemaal mee eens. En alhoewel Elias te ver ging, kan ik het wel begrijjpen. Ik zou ook giftig worden!quote:heel verhaal Kugari-Ken
Ik heb alleen t/m deel 2 (reklameblokken) op band staan. mmm ik ga morgen tot en met maandag naar Berlijn. Hopen dat het me allemaal gaat lukken met die video, want op de herhaling ga ik niet gokken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:55 schreef danos het volgende:
Godverdomme, was ik zaterdag tot en met vandaag naar Barcelona, heb ik de videorecorder verkeerd ingesteld, is ie nog ergens op internet te bekijken of heeft iemand hem op video? Mail dan even ik betaal wel voor verzenden en videoband enz.
HELP MIJ aan deze cruciale aflevering
quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat zou voor jullie het ideale einde zijn?
Zelf zou ik het graag zo zien:
Twee naast elkaar rijdende auto's moeten stoppen vlak voor de finish wegens de slechte begaanbaarheid van de weg, de twee laatste paartjes springen uit de auto en Reinier en Elias zetten het op een lopen, Elias heeft na een minuutje al een flinke voorsprong en de finish komt al in zicht.... op dat moment roept Reinier uit volle borst: Buikje Eerst! en trekt een fabelachtige sprint en stormt op een waanzinnige manier op de finish af om op slechts een meter voor de finish Elias voorbij te stuiven en net op tijd zijn buikje over de finish te duwen en daarmee de winnaar van Peking Express te worden![]()
![]()
Elias gek van fustraties en onbegrip duikt vervolgens op Reinier die weg kan komen en richting een Russische soldaat snelt en hem een paar honderd dollar toestopt waarna de soldaat Elias oppakt en hem voor levenslang in een werkkamp in Tsetsjenie laat stoppen.
En Reinier en Clarinca leven nog lang en gelukkig in Wassenaar![]()
leuk verhaal allen ze eindigen in Peking en dat ligt toch echt in China!quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Twee naast elkaar rijdende auto's moeten stoppen vlak voor de finish wegens de slechte begaanbaarheid van de weg, de twee laatste paartjes springen uit de auto en Reinier en Elias zetten het op een lopen, Elias heeft na een minuutje al een flinke voorsprong en de finish komt al in zicht.... op dat moment roept Reinier uit volle borst: Buikje Eerst! en trekt een fabelachtige sprint en stormt op een waanzinnige manier op de finish af om op slechts een meter voor de finish Elias voorbij te stuiven en net op tijd zijn buikje over de finish te duwen en daarmee de winnaar van Peking Express te worden![]()
![]()
Elias gek van fustraties en onbegrip duikt vervolgens op Reinier die weg kan komen en richting een Russische soldaat snelt en hem een paar honderd dollar toestopt waarna de soldaat Elias oppakt en hem voor levenslang in een werkkamp in Tsetsjenie laat stoppen.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:30 schreef HarigeKerel het volgende:
![]()
Details details.... tegen die tijd heeft Rusland China tot kroonkolonie gemaakt en stikt het daar van de Russenquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:41 schreef lenin het volgende:
leuk verhaal allen ze eindigen in Peking en dat ligt toch echt in China!![]()
En toen ging de wekkerquote:Op donderdag 6 mei 2004 09:30 schreef HarigeKerel het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:57 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Details details.... tegen die tijd heeft Rusland China tot kroonkolonie gemaakt en stikt het daar van de Russen![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:55 schreef the_undertaker het volgende:
BEn momenteel bezig alle afleveringen te verzamelen in goede kwaliteit (SAT Rips) dus geen VHS-alike troep.. Deze zal ik nadat het afgelopen is proberen op 1 DVD te zetten met menu en al. Deze is dan tegen een kleine onkosten vergoeding wel bij mij te 'bestellen'.
Meer info volgt.
OMG. Je weet niet hoe blij je me maaktquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:55 schreef the_undertaker het volgende:
BEn momenteel bezig alle afleveringen te verzamelen in goede kwaliteit (SAT Rips) dus geen VHS-alike troep.. Deze zal ik nadat het afgelopen is proberen op 1 DVD te zetten met menu en al. Deze is dan tegen een kleine onkosten vergoeding wel bij mij te 'bestellen'.
Meer info volgt.
Meer info volgt.
Ik weet niet precies hoeveel er op kan, maar als het anders ten koste van de kwaliteit zou gaan kun je er ook 2 dvd's van makenquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:55 schreef the_undertaker het volgende:
Meer info volgt.
Kun je dat dan? En heb je dat geleerd op je opleiding? (profiel)quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:55 schreef the_undertaker het volgende:
Meer info volgt.
oja zondag he! We waren het al helemaal vergetenquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:19 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het gaat weer beginnen![]()
Meer info volgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
stop de zeehondenmoord? Stop eerst maar eens Elias, die zielige aap die constant waanvoorstellingen heeft.]quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:58 schreef yohan.nl het volgende:
Spoilers.
Ik ga ze NIET lezen. NIET NIET NIET NIET..
:'(
Stop ze beide!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:09 schreef DePresident het volgende:
[..]
stop de zeehondenmoord? Stop eerst maar eens Elias, die zielige aap die constant waanvoorstellingen heeft.]
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:58 schreef yohan.nl het volgende:
Spoilers.
Ik ga ze NIET lezen. NIET NIET NIET NIET..
Nou voor Elias hoef je geen moeite meer te doen eigenlijk. Die is geestelijk zo in nood! En voor het leven getekend............met zijn tatoeages --> hahahaha snap je hem? hahahahahahahha hahahahahaha hahahahahahahaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:17 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Stop ze beide!![]()
zal ik bekijken.. het zijn 10 afleveringen.. dus 10x 3 kwartier ongeveer... maar kwaliteit gaat boven alles.. en als het nodig is worden het idd 2 dvdsquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:11 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel er op kan, maar als het anders ten koste van de kwaliteit zou gaan kun je er ook 2 dvd's van maken![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:33 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nou voor Elias hoef je geen moeite meer te doen eigenlijk. Die is geestelijk zo in nood! En voor het leven getekend............met zijn tatoeages --> hahahaha snap je hem? hahahahahahahha hahahahahaha hahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
maar serieus: die zeehonden moord los je ook nooit op die stopt toch niet en over een aantal jaren zijn er geen zeehondjes meer. Alsof de leiders hier op Antartica gaan kijken of waar die hondjes leven, om te kijken of er niets gebeurd
Ik denk nog 3 afleveringen. (en misschien ook nog een aflevering van hoe het nu gaat met de deelnemers)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:27 schreef keijz het volgende:
[..]
Die zeehondenmoord moet gewoon doorgaan, het zijn er teveel toch? het is dus ook niet zo dat ze met uitsterven bedreigd worden...
mja das wel erg offtopic
nog 2 afleveringen?
Precies, ik lach me altijd rot om Reinier. Hij komt altijd zo komisch uit de hoek. Lache..quote:Op maandag 3 mei 2004 00:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Wel leuk toen ie keihard godverdomme zei bij het zien van die zandweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
jaaaa ik las het netquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:19 schreef Svensational het volgende:
Keijz, heb je dat gelezen op de R&C-club?
daar heb ik m'n avatar vanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:32 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Komop jongens doe even alsof jullie dikke maatjes zijn
Zeer relaxed als het je lukt wil ik hem zeker hebben! Maar heb je dan toevallig al de laatste aflevering geript? Want die heb ik door een domme fout namelijk gemist, en als jij hem al hebt en op een cd'tje kan branden zou dat wel erg gaaf zijn!! Ik betaal je er goed voorquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:55 schreef the_undertaker het volgende:
Meer info volgt.
goeie vraagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:05 schreef BVO het volgende:
Finale wordt wel erg moeilijk nu voor R&C, ze staan 6 punten achter.
Wat gebeurt er als 2 koppels gelijk staan?
Ik ook hoor...maar weet wel zeker dat ze hier mee lezen, zijn ze ijdel genoeg voorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:44 schreef Svensational het volgende:
Ik betwijfel of Combatkakkers wel echt R&C zijn...
Er gaat niemand uit want vorige keer is de tweeling eruit gegaan, dus ze hebben nog wel ff om in te lopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:34 schreef BVO het volgende:
Ze moeten 1 van de 2 proeven winnen en in die andere voor de nummer laatst uit die ene gewonnen proef eindigen...dan staan ze gelijk met een koppel..
zondag gaat er toch weer 1 team uit?? zou wel mooi zijn als het niet zo zou zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:46 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Er gaat niemand uit want vorige keer is de tweeling eruit gegaan, dus ze hebben nog wel ff om in te lopen.
Idd..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:44 schreef Svensational het volgende:
Ik betwijfel of Combatkakkers wel echt R&C zijn...
Weet ik, maar er is per uitzending toch maar 1 etappe? Twee uitzendingen, twee etappes...6 punten in 2 etappes dus...toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:46 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Er gaat niemand uit want vorige keer is de tweeling eruit gegaan, dus ze hebben nog wel ff om in te lopen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zie het al helemaal voor me:
Reinier: "Schat, de jongeren zijn druk over mij aan het speculeren:"
Clarinca: "wat zeg je Reinier? Staan er nog leuke dingen op?"
- Clarinca komt erbij zitten , neem de muis en toetsenbord even over
Reinier:" Nee schat , dat doe je verkeerd, je moet op dat linkje klikken, nee net iets lager anders raak je 'm niet , je moet er een beetje bij lachen hoor, tis wel over ons, nee schat das net weer de verkeerde link"
Reinier:" Nee schat , dat doe je verkeerd, je moet op dat linkje klikken, nee net iets lager anders raak je 'm niet , je moet er een beetje bij lachen hoor, tis wel over ons, nee schat das net weer de verkeerde link"
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet ik, maar er is per uitzending toch maar 1 etappe? Twee uitzendingen, twee etappes...6 punten in 2 etappes dus...toch?
Er zijn nu nog maar 3 koppels, dus ik vermoed dat de laatste 4 punten krijgen.quote:...
Bovendien wordt ook de puntentelling aangepast. De winnaars van de etappe winnen 8 punten, de volgende 6 punten, 4 punten, 2 punten.
Ja, dat bedoel ik...8-6-4 en ze moeten 6 punten inlopen...om dus gelijk te komen met een paar moeten ze een keer winnen (4 meer dan de laatste) en een keer 1 plek hoger dan de laatste uit de gewonnen etappe (2 meer)...2 en 4 is 6, dus dan staan ze gelijk met een ander paar...wat dan??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nu nog maar 3 koppels, dus ik vermoed dat de laatste 4 punten krijgen.
De stand is: 49(H&R), 49(E&J), 44(R&C)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik...8-6-4 en ze moeten 6 punten inlopen...om dus gelijk te komen met een paar moeten ze een keer winnen (4 meer dan de laatste) en een keer 1 plek hoger dan de laatste uit de gewonnen etappe (2 meer)...2 en 4 is 6, dus dan staan ze gelijk met een ander paar...wat dan??
Ze zijn dus alleen rechtstreeks door als ze 2 keer winnen en een ander paar 2 keer laatste wordt.
Omdat ik jeske top vindquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:05 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik zeggen. Wij zitten op dezelfde golflengtequote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Omdat ik jeske top vind
En reinier moet winnen??![]()
Die man heeft geld zat, hij mag dan zogenaamd volgens jullie echt een race hebben gespeeld. Ik mag die kerel niet. Totaal geen emoties, geen sociale vaardigheden. Dus nee, vond Elias top in het begin en nu eigenlijk ook, hij zorgt nou voor goeie tv
dude, volg jij eigelijk wel hetzelfde programma als ons?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Omdat ik jeske top vind
En reinier moet winnen??![]()
Die man heeft geld zat, hij mag dan zogenaamd volgens jullie echt een race hebben gespeeld. Ik mag die kerel niet. Totaal geen emoties, geen sociale vaardigheden. Dus nee, vond Elias top in het begin en nu eigenlijk ook, hij zorgt nou voor goeie tv
Dat jullie verblind zijn door Reinier's beginfase, toen zorgde hij voor tv. Nu doet elias dat. maar dat zien jullie niet, omdat jullie nou voor Reinier hebben gekozen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:06 schreef keijz het volgende:
[..]
dude, volg jij eigelijk wel hetzelfde programma als ons?
Nou hij kon wel met meer lui in peking overweg dan met Reinier. En ik kan me totaal inleven in Elias, zou misschien wel hetzelfde gedaan hebben. En zijn manier van denken, zie ik ook dingen van mezelf terug. Dus ja. Ik vind Elias gewoonquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Alsof Elias sociale vaardigheden heeftdie gast is een TBS kliniek studie model
![]()
In t begin was ik ook n beetje voor Elias... maar nu loopt ie wel overdreven te janken om kleinde dingen en is hij niet meer de 'stoere' Elias als in het begin van PE.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou hij kon wel met meer lui in peking overweg dan met Reinier. En ik kan me totaal inleven in Elias, zou misschien wel hetzelfde gedaan hebben. En zijn manier van denken, zie ik ook dingen van mezelf terug. Dus ja. Ik vind Elias gewoon![]()
Ach al loopt ie te janken om alles, hij zorgt nou voor sensatie op de buis. Dus nu is ie helemaal topquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
In t begin was ik ook n beetje voor Elias... maar nu loopt ie wel overdreven te janken om kleinde dingen en is hij niet meer de 'stoere' Elias als in het begin van PE.
Goh orgineel zeg, dat is nog niet gezegd in dit topicquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:24 schreef keijz het volgende:
het is gewoon een achterbaks berggeitje
Kijk! Dat is een logische redenatiequote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat jullie verblind zijn door Reinier's beginfase, toen zorgde hij voor tv. Nu doet elias dat. maar dat zien jullie niet, omdat jullie nou voor Reinier hebben gekozen.
Ze zeggen wel verliefd maakt blind![]()
Tis gewoon zo, Waarom ben je fan geworden van Reinier? Ga nou niet zeggen omdat hij het spelletje eerlijk speelt. nee, omdat hij voor leuke televisie zorgde....toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:56 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Kijk! Dat is een logische redenatie![]()
![]()
![]()
![]()
dealquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Komop guys... laten we het topic weer net zo leuk maken als het een paar dagen geleden was![]()
Dus jij vind het nou niet leuk om te naar te kijken, jij ziet liever dat alle teams in harmonie samelevenquote:Op zondag 9 mei 2004 01:38 schreef stefimke het volgende:
Elias vond ik in 't begin wel tof, maar nu is bederft ie Peking Express volledig met z'n persoonlijke vete tegen Reinier.
:quote:Op zondag 9 mei 2004 04:16 schreef Iceflake het volgende:
"ey kijk, daar heb je die bolle uit wassenaar!!" - Arthur ergens op een landjeweggetje in Siberië
ja dat doe ik ook altijd, zelfs showview vind ik nog te gevaarlijkquote:Op zondag 9 mei 2004 13:34 schreef cptmarco het volgende:
Aangezien ik vanavond last hebvan een sociaal leven, moet ik het opnemen..... Video ingeprogrammeerd (een half uur van te voren start tot ruim een uur na afloop om het zeker niet te missen).
Dat wordt dan een waardeloze videotape, want dit kwam net in beeld op tv:quote:Op zondag 9 mei 2004 13:34 schreef cptmarco het volgende:
Aangezien ik vanavond last hebvan een sociaal leven, moet ik het opnemen..... Video ingeprogrammeerd (een half uur van te voren start tot ruim een uur na afloop om het zeker niet te missen).
Is dit een grapje of echt waar?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:05 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Dat wordt dan een waardeloze videotape, want dit kwam net in beeld op tv:
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:13 schreef yohan.nl het volgende:
Geintje![]()
Check ook de naam van het plaatje:
geintje.jpg
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:13 schreef yohan.nl het volgende:
Geintje![]()
Check ook de naam van het plaatje:
geintje.jpg
Ik hoorde overigens op een ander forum dat er in totaal 11 afleveringen zijn, nl. ook nog een Making-Of
Leer 'ns lezen. Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat ik Elias minder moet omdat hij met een persoonlijke vete bezig is.quote:Op zondag 9 mei 2004 03:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus jij vind het nou niet leuk om te naar te kijken, jij ziet liever dat alle teams in harmonie samelevenright
4 hele goeie puntenquote:Op zondag 9 mei 2004 17:56 schreef DePresident het volgende:
PEKING EXPRESS vanavond! aaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik ga het kijken!![]()
![]()
![]()
Reinier en Clarinka
![]()
![]()
![]()
![]()
oja schatje: Gelukkig doet de tweeling niet meer mee......
* gebrek aan doorzettingsvermogen
* Altijd maar huilen en met de groep meelopen
* Ze lijken op elkaar
* Ze zijn belgisch
Stel dat Clarinka en Reinier er uit zouden moeten, wie weet zorgen Hans en Elias nog wel voor sensatie aangezien Elias weer gekwetst is door Hans.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Oei ik heb er zin in
Als R&C eruit gaan dan is voor mij het programma afgelopen, naar Elias en Hans saampjes kijken boeit verder niet zo en hun vrouwtjes hangen er maar wat bij
Het zou mij niet verbazen als de programma makers R&C een beetje helpen want Peking Express zonder Reinier en Clarinca is als Sesamstraat zonder Tommie en Innieminie![]()
ik ook? voel jij de spanning ook al door je bloedvaten rondhuppelen?quote:Op zondag 9 mei 2004 19:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zit alweer klaar
Ik wel, maar dat kan ook door de viagra komenquote:Op zondag 9 mei 2004 19:33 schreef Phalanxxx het volgende:
ik ook? voel jij de spanning ook al door je bloedvaten rondhuppelen?![]()
Kan je niet ergens anders de mierenneuker gaan uithangen?quote:Op zondag 9 mei 2004 19:36 schreef Svensational het volgende:
Deze heeft dezelfde titel als deel 6
Neuh, dat heb ik gister al gedaan. Vandaag heb ik gekozen voor de PE-topicsquote:Op zondag 9 mei 2004 19:44 schreef Phalanxxx het volgende:
[..]
Kan je niet ergens anders de mierenneuker gaan uithangen?![]()
According to my watch 34 minutesquote:Op zondag 9 mei 2004 19:52 schreef schatje het volgende:
Nog een half uurtje![]()
.
yeeey je naam heeft een "e" teveelquote:Op zondag 9 mei 2004 20:17 schreef eeenuitduizend het volgende:
kan niet wachten totdat elias oprot.......wat kan die gast zijken zeg......
nog ff en we weten het
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:22 schreef Slomy het volgende:
* Boy_Snakeye hoopt dat Reinier en Clarinca eruit gaan.
Heb niks tegen Clarinca, maar vind Reinier gewoon 'n kloooooootzak
voor leuke tv wel jaquote:Op zondag 9 mei 2004 20:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..], elias zorgt nou voor leuke tv, die mag er lekker inblijven
jaaa!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:31 schreef keijz het volgende:
oeewww het is weer begonnen
KOMOP REINIERRR!
Complottheorieën bedenk je maar in IDOquote:Op zondag 9 mei 2004 20:31 schreef Kiedis het volgende:
die broertjes eruit, beetje toeavallig, ze waren het saaiste koppel
opzet ?
Toch niet....lekke bandquote:Op zondag 9 mei 2004 20:42 schreef Karina het volgende:
Reinier en Clarinca gaan als een speer!
waarom zeg je precies altijd wat ik denkquote:Op zondag 9 mei 2004 20:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
brilliant.
Als ik die chauffeur was geweest had ik Reinier neergestoken en opgevroten, en had ik Clarinca als blanke slavin verkocht op de zwarte markt.
Jezus wat hebben die twee toch een minachting voor de bevolking.
nee hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 20:50 schreef skiczukie het volgende:
wat een ascociale klootzak is die reinier
Inderdaad, en de spot die ze dreven met die taxichauffeur in het begin.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:49 schreef ShowMaster het volgende:
De houding van R&C bewijst maar eens te meer dat het respectloze hoeren zijn
wat hadden ze dan moeten doen, al hun geld weggevenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
brilliant.
Als ik die chauffeur was geweest had ik Reinier neergestoken en opgevroten, en had ik Clarinca als blanke slavin verkocht op de zwarte markt.
tis lullig voor die gast, maar ja, wat had jij gedaan?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
brilliant.
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:50 schreef skiczukie het volgende:
nee reinier is een klootzak gadver..
jij vindt het normaal hoe die achterlijk associale cultuurbarbaar doet?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:50 schreef keijz het volgende:
[..]
nee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |