Enne, verder.... Verder heb ik nog niets te meldenquote:-Amped 2
-Counter Strike
-Crimson Skies 2: Highroad to Revenge
-Project Gotham Racing 2
-Top Spin
quote:Op donderdag 29 april 2004 11:25 schreef twi het volgende:
OXM UK, een Engels blad.
Afzetterij ten top, 14 euro (31 gulden!!!)
jaquote:Op donderdag 29 april 2004 11:37 schreef mordradead het volgende:
als je zo'n live pakketje van een jaar koopt heb je dan nog steeds credit card nodig??
Rainbow Sixquote:Op donderdag 29 april 2004 11:37 schreef pkwarts het volgende:
met welk spel wil je online dan?
*kuch* nadinequote:Op donderdag 29 april 2004 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rainbow Six![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 11:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja
Zij was de druppel jaquote:Op donderdag 29 april 2004 11:39 schreef D-Devil het volgende:
[..]
*kuch* nadine
De druppel voorvocht ja.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zij was de druppel ja
een vrouw die ook online spellen speelt, dus een unicum.quote:Op donderdag 29 april 2004 12:18 schreef pkwarts het volgende:
wie (of wat) is nadine?
Nieuwste game, ziet er onwijs goed uit, speelt lekker en klinkt echt fantastischquote:Op donderdag 29 april 2004 12:18 schreef pkwarts het volgende:
wie (of wat) is nadine?
quote:Op donderdag 29 april 2004 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwste game, ziet er onwijs goed uit, speelt lekker en klinkt echt fantastisch
er staan er 3 in mijn friendslistquote:Op donderdag 29 april 2004 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
een vrouw die ook online spellen speelt, dus een unicum.
Althans ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen
Player,quote:Op donderdag 29 april 2004 12:59 schreef Mister_T het volgende:
[..]
er staan er 3 in mijn friendslist
Tsssssssquote:Op donderdag 29 april 2004 13:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Player,.
screens!!quote:Op donderdag 29 april 2004 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwste game, ziet er onwijs goed uit, speelt lekker en klinkt echt fantastisch
heb jij vrienden danquote:Op donderdag 29 april 2004 12:59 schreef Mister_T het volgende:
[..]
er staan er 3 in mijn friendslist
Nee, maar dat is ook de reden dat ik Xbox Live heb genomenquote:Op donderdag 29 april 2004 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]
heb jij vrienden dan![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 14:12 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook de reden dat ik Xbox Live heb genomen
kan niet wachtenquote:Op donderdag 29 april 2004 17:02 schreef pkwarts het volgende:
en een nieuwe trailer van rallisport 2:
http://www.xbw.nl/media_file/13
tis gewoon coolquote:Op donderdag 29 april 2004 17:21 schreef gieling het volgende:
ok, noem voor mij eens wat dingen waarom ik PGR2 moet gaan kopen?
Beste race spel ooit.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:02 schreef kepler het volgende:
[..]
tis gewoon cool
- goede live-integratie
- 100+ auto's
- tientallen banen
- Sublieme graphics
- Perfecte balans tussen gameplay en realisme
Koop liever Rainbow Six 3.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:21 schreef gieling het volgende:
ok, noem voor mij eens wat dingen waarom ik PGR2 moet gaan kopen?
Of beidequote:Op donderdag 29 april 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koop liever Rainbow Six 3.
en wat nou als je race spellen niet super leuk vindt?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:09 schreef Mister_T het volgende:
Als je geen PGR2 heb dan ben je geen Xbox waardig persoon
Dan vind je pgr2 evengoed wel leukquote:Op donderdag 29 april 2004 20:17 schreef Tain het volgende:
[..]
en wat nou als je race spellen niet super leuk vindt?
BMH zegt: Moet je hier eerst ge-banned worden om een celeb te worden of zow?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
jezus BMH had die titel kunne verzinnen.
ik praat voor BMHquote:Op donderdag 29 april 2004 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
nee maar hij jij maakt altijd van die irritante opmerkingen zoals het topic titel nu is
quote:Op donderdag 29 april 2004 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
nee maar hij maakt altijd van die irritante opmerkingen in een topic waar die niet thuishoort zoals het topic titel nu is
quote:Op donderdag 29 april 2004 21:35 schreef gieling het volgende:
ik heb net ook PGR2 gekocht
I'll hope soquote:Op donderdag 29 april 2004 21:39 schreef Enemy het volgende:
[..]
Je zal er geen spijt van krijgen.
als jij nou gewoon een keer stopt met dat gezeik!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:54 schreef Gamedemon het volgende:
Daggla verander die topic ff...hij slaat werkelijk waar als een mario op een paddestoel
Dat stukje is TE erg....3 minuten dat liedje is erger dan levenslang gevangen zittenquote:Op donderdag 29 april 2004 22:12 schreef twi het volgende:
Nou, voor de happy happy joy joy spirit dan:
Met z'n allennnnn met z'n a-haaalennnnn met z'n allen zingen wij van-harte-ge-fe-li-ci-teerd
Deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist en zo klim ik naar booooooooo-vennnnnnn.
Heb je eeeeven voor mij, tra-la-la lalala-la
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 29 april 2004 22:13 schreef twi het volgende:
Driv3r trouwens 3 weken uitgesteld, is op InsideGamer te lezen.
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:13 schreef twi het volgende:
Vaag, er was nog plek voor 1quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:20 schreef twi het volgende:
Kwam er niet meer bij, Ace. Je RS3 game zat vol
Mooi KUTquote:Op donderdag 29 april 2004 22:13 schreef twi het volgende:
Beide AvP's ZIJN cool, al voelt 2 beter aan IMOquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:48 schreef Gamedemon het volgende:
cool skull...Avp was ook al cool
zeik in je broek gamez zijn et...als marine zijnde in het donker baggeren met bliepjesquote:Op vrijdag 30 april 2004 01:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Beide AvP's ZIJN cool, al voelt 2 beter aan IMO
Zet het net uitquote:Op vrijdag 30 april 2004 01:08 schreef Gamedemon het volgende:
gijsjes waarom zitten jullie niet op live? khoopte te joinen
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:12 schreef twi het volgende:
Nou, voor de happy happy joy joy spirit dan:
Met z'n allennnnn met z'n a-haaalennnnn met z'n allen zingen wij van-harte-ge-fe-li-ci-teerd
Deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist en zo klim ik naar booooooooo-vennnnnnn.
Een 'la' teveelquote:Heb je eeeeven voor mij, tra-la-la lalala-la
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:13 schreef twi het volgende:
Ze als Predator ontdoen van lichaam/hoofd is ook prrrrima hoorquote:Op vrijdag 30 april 2004 01:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zeik in je broek gamez zijn et...als marine zijnde in het donker baggeren met bliepjes
leuke conclusie, denk echter dat wanneer EA niet op live wil, ze gewoon niet op live gaan. ze kunnen er echt wel omheen, mochten ze dat willen.quote:Electronic Arts zegt: 'Zijn nog in discussie met Microsoft'
Tijdens een persconferentie vandaag maakte Electronic Arts hun kwartaal resultaten bekend aan hun investeerders. Uiteraard zit Electronic Arts er nog goed bij en was het leuk om te horen dat het Xbox aandeel van Electronic Arts' verkopen groeit. Naast deze informatie werd er ook bekend dat de namen van twee aankomende titels veranderd zijn. Namelijk die van Def Jam 2 en Timesplitters 3.
De naam van Def jam Vendetta 2 is inmiddels veranderd in Def Jam: Fight for New York, terwijl de derde Timepslitters titel vanaf nu Timesplitters: Future Perfect zal heten. Weinig details waren beschikbaar over de titels die Electronic Arts naast deze spellen van plan is uit te geven het komende jaar, maar wel kwam Goldeneye 2 ter sprake die nog steeds uit zal komen rond het einde van dit jaar. Overigens kunnen we jullie ook vertellen dat Goldeneye 2 aanwezig zal zijn op de Electronic Entertainment Expo in Los Angeles, die plaatsvindt over twee weken, en dat XBW uiteraard van de partij is om een kijkje te nemen naar de titel.
Verder is er helaas weinig te melden, Electronic Arts' standpunt over Xbox Live is volgens de persconferentie ongewijzigd, en op een directe vraag over de status van de onderhandelingen zei de Electronic Arts directeur dat de discussies nog steeds in volle gang zijn met Microsoft. Alles is echter mogelijk en wie weet denken ze daar over twee weken opeens heel anders over. Momenteel echter niet, en moeten de mensen die de afgelopen dagen in de geruchten gestonken zijn afdruipen.
Bedenk je wel dat het geen kwestie is van of Electronic Arts ooit Xbox Live zal ondersteunen, maar wanneer. Ze kunnen er op een gegeven moment niet meer omheen en dan zullen we ook EA's games over Xbox Live kunnen speler. Voorlopig echter nog niet. We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent EA.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 13:13 schreef twi het volgende:
Hebbie ervoor moeten betalen?
EA is natuurlijk niet helemaal dom en zien ook wel in dat Live spellen op de XBox gewoon beter verkopen dan niet Live! games, dus ze gaan wel overstag zodra ze genoeg geld van Microsoft cadeau krijgen...quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
leuke conclusie, denk echter dat wanneer EA niet op live wil, ze gewoon niet op live gaan. ze kunnen er echt wel omheen, mochten ze dat willen.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:37 schreef twi het volgende:
Ach, je weet het, minderjarigen zijn meestal sneller op hun teentjes getrapt, terwijl de volwassen gamers gewoon doorposten zonder zich al te veel te storen
Ok, ik stuur je wel een invitequote:Op vrijdag 30 april 2004 16:47 schreef twi het volgende:
Prima, kom eraan
Hoeveel auto's heb je al mijn racende cunt?quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:20 schreef gieling het volgende:
Kan je met PGR2 ook gewoon in 2Player mode spelen, tegen elkaar ofzo?
edit: ik heb het gevonden
Huilie. En Twi ook, beetje zeuren in het FB topicquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:33 schreef Mister_T het volgende:
klopt, dit is meten met 2 maten! Beetje matig! Voor de rest stoor ik me ook niet echt aan de titel!
Maarja Roy mag natuurlijk alles!
Nee, de topic titel boeid me niet, alleen Gamedemon maakt ook zo'n soort topic titel voor deel 85 voor de GC. En daar woord hij meteen afgezeikt en krijgt hij zijn laatste waarschuwing. Dat is meten met 2 maten!quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:54 schreef Chocobo het volgende:
Hebben ze over de titel zitten zeikenDas idd 10 jaar niveau
![]()
Ik ga denk ook maar eens insider wordenquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe trailer Full Spectrum Warrior:
http://insider.ign.com/videos/articles/510/510277p1.html![]()
![]()
quote:BMH
2004 18:37:30 Alle games stammen af van zelda & mario
Ja daar heb ik wel eens wat over gelezen, dat is met hoofdpersoon Vin Diezel geloof ik. Filmpje ziet er strak uit trouwens.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:46 schreef Chocobo het volgende:
Waar komt dit spel nou ineens vandaan![]()
The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
On a system over-crowded with first-person shooters and action games, it's genuinely perplexing Vivendi Universal Games decided to make a FPS based on the Riddick movie license. It's one thing to go in with a FPS, yet another to overcome the Titantic-sized berg of a hot Hollywood movie license. But The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay is a genuine example of intelligent development and execution, from nearly every aspect -- presentation, gameplay, graphics, and sound. It's ambitious, and from what we can see, VU Games is indeed delivering. From the bottom up, this title is one of the elite examples of how to beat the crappy movie-license rap.
artikel: http://xbox.ign.com/articles/510/510179p1.html
trailer: http://streamingmovies.ign.com/xbox/riddick_040504_01_wmvlow.wmv
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
15 ofzo gijsjequote:Op vrijdag 30 april 2004 18:33 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Hoeveel auto's heb je al mijn racende cunt?
Ja klopt,... hij spreekt het spel ook inquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:15 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel eens wat over gelezen, dat is met hoofdpersoon Vin Diezel geloof ik. Filmpje ziet er strak uit trouwens.
Het gaat mij niet over de titel, slimmerik, het gaat mij erover dat als Gamedemon op een identieke manier een NGC-topic opent, dat 'ie dan ineens een laatste waarschuwing krijgt. Van mij mag je nog wel 20 topics openen met soortgelijke titel, als het je blij maakt. Ik zal er niet wakker om liggen. Echter, gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Huilie. En Twi ook, beetje zeuren in het FB topic
Ik koop toch ook gewoon een Xbox binnenkortAlleen ik heb hem voor "erbij", om LIVE te spelen met de Gijsjes en wat vrienden. So be it.
Genoeg erover, jullie "volwassen" gamers gaan maar lekker je gang.
quote:Ninja Gaiden wordt de ninjagame voor de Xbox. In Amerika heeft de game al vele hoge cijfers ontvangen, en over 3 weken kunnen ook wij de game in ontvangst nemen. Tomonobu Itagaki, de grote man achter Ninja Gaiden, zegt veel interesse te hebben in een vervolg op deze game.
Er wordt echter nog niet gewerkt aan het vervolg op deze game, Itagaki wil eerst een aantal aanpassingen maken in de huidige Ninja Gaiden met betrekking tot het Master Ninja Tournament.
Dead or Alive: Code Chronus is echter de eerstvolgende game van Team Ninja. Deze Dead or Alive game wordt heel anders als zijn voorgangers. Namelijk geen beat'm up of volleyball game. Volgens vele roddels zal deze game namelijk een online RPG worden.
We wachten geduldig af tot de E3, waar veel meer duidelijk zal worden gemaakt over deze twee veelbelovende games.
[img]?quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:15 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
quote:Sega's Outrun 2 exclusief naar de Xbox
De originele Outrun was één va de grootste succesen ooit in de arcade. Eind vorig jaar maakte, meer dan 15 jaar na het origineel, eindelijk de echte opvolger haar opwachting in de speelhallen. Helaas is het speelhalfenomeen in Nederland zo goed als uitgestorven en gelukkig voor ons heeft Sega besloten om Outrun 2 ook voor de spelconsole uit te brengen, en wel de Xbox van Microsoft.
De keuze voor de Xbox is niet zo verbazingwekkend, de arcadeversie draait immers op het Chihiro Arcade Board, dat qua technologie nauw verwant is aan de Xbox. Sega heeft haar best gedaan om ervoor te zorgen dat Outrun 2 langer zal blijven boeien dan de arcadeversie, die zich toch vooral richt op korte potjes waarbij het verbreken van highscores centraal staat. Nieuw in de Xbox versie zijn dan ook de singleplayer missiemode en Xbox Live ondersteuning. Ook zal je nog wat extratjes mogen unlocken. Wanneer we Outrun 2 op de Xbox mogen verwachten is nog niet bekend, maar op de E3 is het spel alvast te bezichtigen en te spelen.
www.gamers.nl
Ga je het kopen?quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Ja, ik heb Outrun vroeger heel veel gespeeld. En ik hoor goede dingen over de Arcade versie.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 08:47 schreef SailingAce het volgende:
Ga je het kopen?
Zou denk ik eerder voor Burnout 3 gaan dan Outrunquote:Op zaterdag 1 mei 2004 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik heb Outrun vroeger heel veel gespeeld. En ik hoor goede dingen over de Arcade versie.
Over Burnout 3 twijfel ik nog, al vond ik deel 2 op de PS2 erg gaaf.
Lief schattig geldwolfje van me, die dingen worden gratis weggegeven. Daar heb ik zelfs nog een thread over gestart op XboxWorld een paar maanden geleden. Daar ga je toch geen geld voor vragen? Of zou je je oma ook verkopen als je er een tientje voor krijgt? Geef 'm gewoon weg aan iemand die Live wil proberen, dan is er weer iemand bij die online gamed.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:55 schreef cemetery_gates het volgende:
Iemand hier enig idee wat ik voor een x-box live trial van 2 maanden zou kunnen vragen?
heb me x-box in januarie gekocht dus neem aan dat ie nog geldig is...
cash (genoeg voor een leuk spel) of gelijk ruilen tegen een spel?
Ik ben te blut om een spel te kopen atm, vandaar. En zowiezo, waarom niet? Ik heb dat "gatis" gedeelte inmiddels echt wel betaald hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:13 schreef twi het volgende:
[..]
Lief schattig geldwolfje van me, die dingen worden gratis weggegeven. Daar heb ik zelfs nog een thread over gestart op XboxWorld een paar maanden geleden. Daar ga je toch geen geld voor vragen? Of zou je je oma ook verkopen als je er een tientje voor krijgt? Geef 'm gewoon weg aan iemand die Live wil proberen, dan is er weer iemand bij die online gamed.
Tja, hangt er vanaf of en hoe Live in beide titels ingebouwd zou worden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou denk ik eerder voor Burnout 3 gaan dan Outrun
Ik wacht even de reviews af.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:09 schreef Chocobo het volgende:
Zou denk ik eerder voor Burnout 3 gaan dan Outrun
dit staat in het stukje:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:48 schreef Tain het volgende:
Outrun 2 is al af, draait al in de speelhallen volgens mij en dat is gewoon xbox hardware
nu weet ik niet of dit xbox hardware is....quote:de arcadeversie draait immers op het Chihiro Arcade Board,
Gebaseerd op geloof ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:50 schreef pkwarts het volgende:
nu weet ik niet of dit xbox hardware is....
tusssss je gebruikt het zelf toch niet...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:18 schreef cemetery_gates het volgende:
[..]
Ik ben te blut om een spel te kopen atm, vandaar. En zowiezo, waarom niet? Ik heb dat "gatis" gedeelte inmiddels echt wel betaald hoor.
En mn oma is waarschijnlijk meer waard (lijken schijnen behoorlijk wat op te brengen...)
Ow, kutquote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:22 schreef twi het volgende:
Kan alleen bij PGR 1Heb je in PGR2 wel 1 tegen 1?
oud nieuwsquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:46 schreef Tain het volgende:
http://xbox.ign.com/articles/509/509465p1.html
[..]
sorryquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
oud nieuws![]()
![]()
had ik in het vorige deel al gepost
en zelfs voor jou was het al gepost.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
oud nieuws![]()
![]()
had ik in het vorige deel al gepost
iedereen is idols aan het kijkenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:32 schreef Gamedemon het volgende:
jezus ...zateravond...NIEMAND live
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:33 schreef Tain het volgende:
[..]
iedereen is idols aan het kijkenwaaronder mijn vriendin...
Werken.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:32 schreef Gamedemon het volgende:
jezus ...zateravond...NIEMAND live
Ik zit erover te denken om die te halen. Is ie live enabled?quote:Op zondag 2 mei 2004 07:44 schreef gijsje79 het volgende:
Heeft er dan al iemand de nieuwe Hitman?
Nee, maar die is wel uit geloof ik toch ?quote:Op zondag 2 mei 2004 07:44 schreef gijsje79 het volgende:
Heeft er dan al iemand de nieuwe Hitman?
Ik ben er op aan het wachten. Ik zag hem gister wel in de winkel liggen maar GCShop was zeker dicht met koninginnedag.quote:Op zondag 2 mei 2004 09:18 schreef SailingAce het volgende:
Strol was toch lyrisch over Hitman?
bron: xboxworld.nlquote:Vandaag hebben we dankzij 'Bender' enkele nieuwe details betreffende Forza Motorsport, de aankomende racetitel van Microsoft Games Studio's. Na de onthulling van de titel, eveneens door onszelf, enkele weken terug, hebben we nu de eerste details betreffende de releasedatum en het aantal auto's in het spel.
In een recente vacatureplaatsing op de monster.com vacaturesite, komen we enkele sappige details tegen. Zo zien we dat er een geluidstechnicus gevraagd wordt voor de titel, en deze een contract aangeboden krijgen van 120 tot 180 dagen. Verder vermeld de vacature dat het spel in december van dit jaar in de winkels zal liggen en dat er meer dan 200 auto's te vinden zullen zijn in de titel, waarvan elke machine uiteraard zijn eigen geluiden nodig heeft. Meer over het spel is jammer genoeg niet bekend, behalve dat het om een simulatietitel gaat die mogelijk te strijd aan moet gaan met Sony's sublieme Gran Turismo franchise.
De titel wordt pas officieel uit de doeken gedaan op de Electronic Entertainment Expo over twee weken, maar door de onzorgvuldigheid van Microsoft komen dit soort details iets te vroeg aan het daglicht. Microsoft heeft ons dan ook al regelmatig gevraagd hun eigen foutjes te verbergen door onze nieuwsposts weg te halen. Drie maal is echter scheepsrecht, en deze derde post blijft gewoon staan.
We hebben meer over Forza Motorsport over ongeveer twee weken, of misschien iets eerder, als Microsoft haar mediageweld op ons loslaat.
Zone de-fensequote:"If it's all the same to you, I'm glad I joined the f**king Air Force," says a man who just glibly told two teams of US infantry waltzing into Zekistan's capital, Zafarra, that the region they're about to occupy is 'US-friendly'. In an astonishing turn of events, he's completely wrong. Homer, Iron Man, Rabbit, Delta Boy, Bot, Nova and Crawdaddy are about to get shot at by Middle Eastern types with rocket grenades and AKs. And you are about to lay eyes on the most technically advanced, flag-waving war simulation ever made.
Live from the scenequote:Full Spectrum Warrior is as spellbinding in its sensational depiction of 'real world' conflicts as it is dumbfounding in its insensitivity. Borne of a commission from the US Army to create a 'game' to teach young American troops tactics on their 'downtime', it is the product of at least $10 million of US government money and a healthy, undisclosed dollop from publisher THQ. It uses the Havok physics engine from Half-Life 2. It runs on Xbox because it can't run on any other console. And, moral issues aside, it's so far ahead of the curve of other games of its ilk that it's practically ignored the bend entirely and has shot off into the stratosphere. At near-completion stage, we can safely say that it's "a bit good".
Seeing the game today demonstrated by THQ in London, the amount of work piped into the project since its first showing at E3 last year has generated what will almost certainly become an instant classic, and a benchmark. From a gameplay perspective, Full Spectrum Warrior is as fresh as the gilding on Saddam's toilet taps, combining the immediacy of in-your-face combat with the methodical strategy of a God game. There's no turkey shoot. You move cursors around on the floor of the fictional city and place your units, switch between alpha and beta teams and set up fire zones with ridiculous ease. You don't point and shoot. This is a superior war game: targets are best left to poorer fare, such as Conflict Desert Storm.
Tac-netquote:The missions we see involve teams - each including a grenadier, an automatic rifle, a normal rifle and a team leader - covering each other as they move through cities shooting people in the head. And getting shot in the head. When your boys do the killing, it's with gung-ho explosions and bodies flying through the seared air. When a soldier gets capped, it's in full slow motion with groaning, close-up, claret-spilling, tear jerking, heartstring-pulling, hawk-loving sincerity. It's that kind of game. Really PC. Not.
Mission objectives include rescuing fallen soldiers and pulling them out of hotzones (dude) and taking airports. The realism is incredible. When the camera moves it jiggles as if on the shoulder of a newsman, giving the authentic CNN feel. The music sounds Middle Eastern (we told you it was less than sensitive) and American soldiers shout "wooha" when people die. Can't see the snipers? Call in a chopper and it'll scout the area and update your GPRS system to give their location. In the middle of sandstorm? No choppers, no help, no backup. Shoot to kill, Crawdaddy. Horrible? Yes. Thrilling? Damn straight.
Then there's the fog of war. Basically, everywhere your team isn't looking is a blurry mess, representing the fact that legions of evil types could be sitting with guns trained actually up your backside and you wouldn't know. You can turn soldiers round one by one, so, like, you don't end up in the great cinematic slow-motion death grave in the sky. It's just another example of how while Full Spectrum Warrior is a game, it was originally designed to train troops. You know what happens if you all look one way? You die. You learn this very quickly.
And while the gameplay looks tantalising in the extreme, the technical aspects of the game almost, almost made us sign up to go and see smoke grenades and trees waving in desert storms ourselves. Havok, to employ the vernacular, KICKS ASS. Splash damage from grenades blows car doors around and bodies rag-doll against walls as AKs tear away in a separate direction, none of it scripted. Smoke drifting in the wind as cover as you push your teams further against the insurgents sets an atmosphere that will have you grabbing for the controller like a despot for an oil can. Or should that be... never mind.
This game will rule the wavesquote:Then, obviously, there's Xbox Live play. Full co-op throughout the whole game will let you take control of one patrol while the other is played by someone else, with you talking through headsets. You must play this in full camo gear, develop a thousand-yard stare and put your feet in a bowl of leeches in front of your Xbox. And shout very loudly, loud enough for your terrified mother/sister/wife to hear from where she's cowering in the kitchen. Like Rainbow Six 3, Full Spectrum Warrior with a headset one will turn you into a raging male hormone. Be sure to wear tight pants to avoid embarrassment.
More Live stuff: you can upload replays of your missions as well as scenarios for other players, such as "you're in the middle of a desert, you've got three rounds of ammo, your commander is bleeding to death and you've got a nasty rash. GET OUT OF THAT." Xbox fans are going to love it.
Morally minded people won't. That's all we're going to say on the subject now, but expect this to cause more than a few raised eyebrows from the media this June. For the purist, however, Full Spectrum Warrior is likely to demonstrate quite what a huge budget given to a Western game can achieve.
Right, we're off to shout "firezone!" and "man down!" in the mirror. It must be the shellshock...
IK WIL DAT SPEL HEBBEN!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
This game will rule the waves.
Het lijkt me echt zo vet om de game te CO-OP-en.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
IK WIL DAT SPEL HEBBEN!!!!!![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het lijkt me echt zo vet om de game te CO-OP-en.
Met z'n tweeen ten strijde tegen de moslimfundi's.
beetje pixellig allemaal alleen dat vuureffect ziet er wel redelijk uitquote:Op zondag 2 mei 2004 13:07 schreef Fliepke het volgende:
dat timesplitters ziet er wel erg crap uit.
Misschien leuk om een speciaal E3 topic te openen waar alle nieuwtjes gevonden kunnen worden?quote:Op zondag 2 mei 2004 13:55 schreef pkwarts het volgende:
ff een geupdate e3 lijstje:
Die is er al,quote:Op zondag 2 mei 2004 14:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Misschien leuk om een speciaal E3 topic te openen waar alle nieuwtjes gevonden kunnen worden?
Wat dacht je van een RPG7?quote:Op zondag 2 mei 2004 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
mij ziet een grenade launcher
ik! lijkt me cool.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:37 schreef Chevalric het volgende:
Mjah, na de shots van FSW zijn de graphics van TS3 inderdaad wat matigjes
Maar eh, is hier verder niemand geinteresseerd in Thief 3? Of was mijn post allemaal oud nieuws?
W..w..waar dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die is er al,.
Dan nog vind ik het een PC game... Sorry, maar waarom PC classics op een console bouwen....quote:Op zondag 2 mei 2004 18:53 schreef twi het volgende:
Ik zit liever te gamen achter m'n XboxLive maakt me lui, denk ik
Gefeliciteerd met je toekomstige xbox en haal wel Morrowind Game of the Year Edition, hier zitten de pc expansie pakketten ook bijquote:Op zondag 2 mei 2004 20:43 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ga donderdag een Xbox kopen, het rosso pack. Ik heb Baldurs Gate (deel 1) al besteld
Ga ook zeker Morrowind halen!
en zijn alle 54561345 bugs uitgehaaldquote:Op zondag 2 mei 2004 20:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je toekomstige xbox en haal wel Morrowind Game of the Year Edition, hier zitten de pc expansie pakketten ook bij
Ik zit nu pgr te spelen.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:53 schreef Mister_T het volgende:
Iemand in voor een potje DTM (of iets anders) live?
Voeg mij maar ff toe danquote:Op zondag 2 mei 2004 21:51 schreef Perfect het volgende:
Ik ga vanavond op Live ff racen met pgr2 dus..... maar moet wel weer ff oefenen, ik heb het al lang niet gespeeld, naam is Harveo
Wel een heersend filmpjequote:Op maandag 3 mei 2004 07:52 schreef SailingAce het volgende:
Crash n burn treeler
Ziet er weer cool uit.quote:Op maandag 3 mei 2004 07:52 schreef SailingAce het volgende:
Crash n burn treeler
Nog een racer, wat een verwennerijquote:Op maandag 3 mei 2004 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er weer cool uit.
Dat gaat nergens overquote:Op maandag 3 mei 2004 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
Full Spectrum Warrior Playbook Movies
Maar ook met eventuele menu's? Geen idee of die vaak op (S)VCD's zitten overigens..quote:Op maandag 3 mei 2004 09:42 schreef Takje het volgende:
Een omgebouwde zeker weten wel
Ben je er weer.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Kan de xbox VCD en SVCD afspelen?
Hoiquote:Op maandag 3 mei 2004 10:54 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben je er weer.
Volgende posts mbt het chippen of de mogelijk functies na het chippen worden gedelete,quote:Op maandag 3 mei 2004 10:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoi
Cool,quote:Op maandag 3 mei 2004 12:03 schreef inkie1010 het volgende:
Nog 2 nachtjes slapenDan heb ik er ook 1
Ik heb Balldurs Gate al besteld(eerst deel 1 he!)
balders gate 1 is echt vet...deel 2 is zelfs nog beter...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:03 schreef inkie1010 het volgende:
Nog 2 nachtjes slapenDan heb ik er ook 1
Ik heb Balldurs Gate al besteld(eerst deel 1 he!)
Heerlijkquote:Op maandag 3 mei 2004 07:52 schreef SailingAce het volgende:
Crash n burn treeler
Ben nu aan het downloadenquote:Op maandag 3 mei 2004 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
Full Spectrum Warrior Playbook Movies
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:19 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ben nu aan het downloaden
Serieus zwaar last van.. .en nu ?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:18 schreef gijsje79 het volgende:
Zie net dat FSW is uitgesteld tot 2 juli.
www.dimensionplus.nl
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:18 schreef gijsje79 het volgende:
www.dimensionplus.nl
Ik neem het Rosso pack met Project gotham racing 2quote:Op maandag 3 mei 2004 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cool,.
Welke spellen krijg je er bij?
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:28 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik neem het Rosso pack met Project gotham racing 2
Lijkt me heel sterk dat M$ DIE games samen uitbrengt... Sudeki komt wel geloof ikquote:Op maandag 3 mei 2004 12:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Fable en Sudeki samen op 15 juni.![]()
VET!!!!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:19 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ben nu aan het downloaden
Ik vind het het kutste nieuws van deze maand eerlijk gezegd.. word er schijtziek van!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk dat M$ DIE games samen uitbrengt... Sudeki komt wel geloof ikDie ga ik ook blind halen. En van de uitstellen van FSW wordt ik ook doodziek zeg
MOOI!!!! dan zijn mijn examens net voorbij en kan ik lekker de hele dag Fable spelen!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Fable en Sudeki samen op 15 juni.![]()
Kan ik die voor mijn verjaardag vragenquote:Op maandag 3 mei 2004 12:18 schreef gijsje79 het volgende:
www.dimensionplus.nl
Fable komt niet 15 juniquote:Op maandag 3 mei 2004 12:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]
MOOI!!!! dan zijn mijn examens net voorbij en kan ik lekker de hele dag Fable spelen!
Hopen kan altijdquote:Op maandag 3 mei 2004 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fable komt niet 15 juniAlthans...... lijkt me heeeel sterk
Ja ze passen wel es wat aan.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:40 schreef Chocobo het volgende:
Die releasedata van Dimplus zuigen altijd zwaar... ga daar nou niet van uit
Geen idee, niet echt mijn genre..quote:Op maandag 3 mei 2004 12:34 schreef inkie1010 het volgende:
Ik hou heel erg van rpg's op de pc vooral diablo 2, welke xbox games moet ik dan hebben?
Wat speel jij graag?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen idee, niet echt mijn genre...
inkie go's xboxquote:Op maandag 3 mei 2004 13:05 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Wat speel jij graag?
Balders gate : Dark alliance....1 en 2...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:34 schreef inkie1010 het volgende:
Ik hou heel erg van rpg's op de pc vooral diablo 2, welke xbox games moet ik dan hebben?
Vanalles..quote:Op maandag 3 mei 2004 13:05 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Wat speel jij graag?
En? Bevalt Microsoft's uberconsole je een beetje?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:15 schreef gieling het volgende:
[..]
inkie go's xbox![]()
Staat meteen in mijn favorieten.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
erm giiiiiiiijs
www.tothegame.com heeft betere release datums...
daar staat FSW al 3 maanden op 2 juli....dus uitgesteld issie niet
Zekerquote:Op maandag 3 mei 2004 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En? Bevalt Microsoft's uberconsole je een beetje?
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:15 schreef gieling het volgende:
[..]
inkie go's xbox![]()
Leuk!! Ja ik ben nog een beetje nieuw op het gebied van xbox. Mijn vriend heeft er ook een, en heb daar ook al heel wat op gespeeld, vooral racespellen! Ik kan alleen pas in augustus op Xbox live, omdat ik nu nog geen snel internet heb, maar in mijn studentenflat wordt in augustus glasvezel aangelegdquote:Op maandag 3 mei 2004 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vanalles..
Ik zal na m'n werk even een lijstje posten van hele goeie games die nog gaan komen en hele goeie games die al uit zijn.
Star Wars: Knights of the Old Republic is een actie-RPG en imo (en die van vele andere) een van de beste spellen ooit.
Dan heb je toch niet goed gelezen, want ik heb het daar helemaal niet over gehad.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgende posts mbt het chippen of de mogelijk functies na het chippen worden gedelete,.
Bij herhaling volgt een ban.
Dude, ik ben al sinds jij je XBOX hebt niet meer op LIVE geweest..quote:Op maandag 3 mei 2004 13:40 schreef gieling het volgende:
[..]
Zeker
Alleen het feit dat een of andere fok! crew cunt me maar niet accept als friend....
Zonder ombouwen niet, ik quote trouwens de verkeerde post,quote:Op maandag 3 mei 2004 13:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed gelezen, want ik heb het daar helemaal niet over gehad.
Het enige wat ik vraag is; kan een xbox VCD en/of SVCD afspelen?
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, ik ben al sinds jij je XBOX hebt niet meer op LIVE geweest...
Girlfriend-time-absorber en zo.
Het weer heeft er bij mij geen vat opquote:Op maandag 3 mei 2004 14:05 schreef Chillmeister het volgende:
zo, ben er weer, na 4 weken mijn xbox niet hebben aangeraakt. Hoe lekkerder het weer wordt hoe minder de xbox gebruikt zal worden
Uhm....klinkt leuk, maar volgens mij zijn die RB6+headset packs niet meer verkrijgbaar...quote:Op maandag 3 mei 2004 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Update over mijn aanschaf: Ik ga voor de Xbox/PGR2/Top Spin pack. RS3 koop ik met headset en LIVE neem ik via de 2 maanden proef, waarna ik het gewoon verleng. Volgens mij is dit de goedkoopste oplossing op dit moment
Ik heb ze bij de Dixons nog zien liggenquote:Op maandag 3 mei 2004 14:56 schreef twi het volgende:
[..]
Uhm....klinkt leuk, maar volgens mij zijn die RB6+headset packs niet meer verkrijgbaar...
en veel bij MM-utrechtquote:Op maandag 3 mei 2004 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de Dixons nog zien liggen
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nieuwe.
alsof je dan net zo rijk als daggla wordtquote:Op maandag 3 mei 2004 15:37 schreef gieling het volgende:
[..]![]()
Shit man, ik ga mijn nationaliteit ook in grieks veranderen
Vergeleken met mij is ie al straatarmquote:Op maandag 3 mei 2004 15:39 schreef pkwarts het volgende:
[..]
alsof je dan net zo rijk als daggla wordt![]()
Probeer het.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed gelezen, want ik heb het daar helemaal niet over gehad.
Het enige wat ik vraag is; kan een xbox VCD en/of SVCD afspelen?
Hou er wel rekening mee dat de gewone live headset veeeel lekkerder zit dan die bijgeleverd wordt bij rainbow 6.. en technisch beter is (geluidskwaliteit is veel beter)quote:Op maandag 3 mei 2004 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Update over mijn aanschaf: Ik ga voor de Xbox/PGR2/Top Spin pack. RS3 koop ik met headset en LIVE neem ik via de 2 maanden proef, waarna ik het gewoon verleng. Volgens mij is dit de goedkoopste oplossing op dit moment
Vind die rainbow six headset ook erg klein.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:36 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de gewone live headset veeeel lekkerder zit dan die bijgeleverd wordt bij rainbow 6.. en technisch beter is (geluidskwaliteit is veel beter)
TAKE COVER!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 17:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Opgelet, de BMH is weer los.
Zit daar verschil in danquote:Op maandag 3 mei 2004 16:36 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de gewone live headset veeeel lekkerder zit dan die bijgeleverd wordt bij rainbow 6.. en technisch beter is (geluidskwaliteit is veel beter)
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar haalt iedereen toch vandaan dat RS3 maar 30 euro kost![]()
Verkeerd gequotequote:Op maandag 3 mei 2004 17:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Het headsetje bij LIVE is van Microsoft het headsetje van RS3 is van Ubisoft.
Blijkbaar is er nogal een verschil in kwaliteit..
Ik heb overigens de MS versie en die is erg okay.
Eigenlijk zou ik stand moeten houden hequote:Op maandag 3 mei 2004 17:29 schreef pkwarts het volgende:
chocobo
bastard
gieling
BMH
Notorious_roy
Spekkeh heeft er ook nog geen een,quote:Op maandag 3 mei 2004 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik stand moeten houden he
Je bent Strolie vergeten, die was ook ooit een anti!quote:Op maandag 3 mei 2004 17:29 schreef pkwarts het volgende:
chocobo
bastard
gieling
BMH
Notorious_roy
dat doe je al maanden!quote:Op maandag 3 mei 2004 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik stand moeten houden he
je laat het klinken alsof het een "wie is er fout geweest in de console oorlog" lijstje isquote:Op maandag 3 mei 2004 17:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent Strolie vergeten, die was ook ooit een anti!.
Neuh, nu pas wordt het echt interessantquote:Op maandag 3 mei 2004 17:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dat doe je al maanden!
ahum...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
en iedereen die RS3 speelt
Goeiemorgen. Hij komt er ook. Wachten is op mijn baas die mijn loon moet overmakenquote:Op maandag 3 mei 2004 17:42 schreef Gamedemon het volgende:
koop gewoon die xbox...
Splinter Cell ga ik dus ECHT niet kopenquote:en zie dan hoe mooi splintercell eigenlijk is op een console waar het spel niet op aangepast hoeft te worden
Je was niet op PGR2 netquote:Op maandag 3 mei 2004 17:42 schreef gieling het volgende:
[..]
ahum...
Ja, ik kan niet de heledag zitten wachten totdat iemand eens online komt hequote:Op maandag 3 mei 2004 17:47 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Je was niet op PGR2 net.. ja idle.
Dat is het ook toch?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je laat het klinken alsof het een "wie is er fout geweest in de console oorlog" lijstje is![]()
geef zijn nummer eensquote:Op maandag 3 mei 2004 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wachten is op mijn baas die mijn loon moet overmaken
Dus ik was zeg maar een NSB console kiddie ... ofzoquote:Op maandag 3 mei 2004 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is het ook toch?.
Wrom niet? Tis mijn mening.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:52 schreef pkwarts het volgende:
ik heb zo het idee dat je vrijdag niet kan melden wat je er van vind....
Als je die op de cube blijft kopen ben je echt niet goed snik...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Hij komt er ook. Wachten is op mijn baas die mijn loon moet overmaken
[..]
Splinter Cell ga ik dus ECHT niet kopenGeen game voor mij. Zowieso slaat je opmerking nergens op, want de multiconsole games zal ik toch wel op de Cube kopen.
Ik blijf dichtgetikt he
Zie daar de grootste reden om LIVE te gaan.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:48 schreef Nadientje het volgende:
eindelijk kan ik met roy vechten
Nintendojugend..quote:Op maandag 3 mei 2004 17:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dus ik was zeg maar een NSB console kiddie ... ofzo
Stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |