Q ookquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Live: Alleen ochtenden? Heb je geen vrij volgende week?
*Gearts wel*
gemeld!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Idee voor een tekst: Joepiiiiiiii!? Ofzo?
huhquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[puristmode]
Qu, de slowchatlinks staan niet chronologisch
[/puristmode]
Jawel ook wel een paar avonden vrij maar dat hoor ik zo (Wel vrij van school idd maar niet van m'n werk). Ik kan dus in ieder geval al zeker weten uitslapen. Ik denk dat ik woendsdag en donderdag avond wel kan maar weet het straks pas zeker.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Live: Alleen ochtenden? Heb je geen vrij volgende week?
*Gearts wel*
Hmm... da's kut....quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:32 schreef qu63 het volgende:
:') :') :') :') :') :')
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:50 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik was nog bezig met een bericht
[..]
Hmm... da's kut....
Misschien kan ik je hiermee blij maken?
[afbeelding]
Echt wel! Alleen de volgorde is aflopend ipv oplopend...quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[puristmode]
Qu, de slowchatlinks staan niet chronologisch
[/puristmode]
O my god! Wie is hier nu veeleisend??? Ik weet het niet meer hoor! Hoe kan ik je nou blij maken????quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:52 schreef qu63 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aargh! Woensdag bevrijdingsfestival en donderdag ben ik in Delft.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jawel ook wel een paar avonden vrij maar dat hoor ik zo (Wel vrij van school idd maar niet van m'n werk). Ik kan dus in ieder geval al zeker weten uitslapen. Ik denk dat ik woendsdag en donderdag avond wel kan maar weet het straks pas zeker.
Wat liev dat je me quotequote:Op dinsdag 27 april 2004 14:53 schreef Geartsjuh het volgende:
auto maakt niet gelukkig.. en dr passen als het goed is maar 2 mensen in..quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:53 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
O my god! Wie is hier nu veeleisend??? Ik weet het niet meer hoor! Hoe kan ik je nou blij maken????
Solly ging even misquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat liev dat je me quote![]()
Maar wat bedoelde je daarmee?![]()
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Solly ging even mis![]()
is goe.. weer een meet!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Ik kijk vanavond wel even wat de mogelijkheden zijn. Moet goedkomen denk ik.
Ik plaats wel ff de avonden dat ik kan op hiero
donderdag pas weer school!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:58 schreef livEliveD het volgende:
Tijd om even langs school te gaan trouwens![]()
En daarna werken
Tot vanavond![]()
Doh!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
is goe.. weer een meet!!!
wanneer kom je nou eens naar bussum toe?? we hebben nu gemeet, en het is nu lekker weer!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Doh!Wat dacht jij dan? Dat je zo makkelijk van me af was? Ik dacht het dus even niet he
Nu?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
wanneer kom je nou eens naar bussum toe?? we hebben nu gemeet, en het is nu lekker weer!!
Wablief???quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:00 schreef qu63 het volgende:
wanneer kom je nou eens naar bussum toe?? we hebben nu gemeet, en het is nu lekker weer!!
MUUSquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:02 schreef MUUS het volgende:
Wat een poepdag.
Bussum..
Maar het blijft een poepdag.
ik kan vandaag toch nietquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:03 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wablief???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
staat!quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:02 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nu?
Ik 'moet' nog bedrijfseconomie studeren voor morgen, dus ik ga zo naar huis.
Volgende week dan?
Tandarts, zometeen, boren. Ergo : poepdag.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
MUUS
wrom poepdag?
en bussum is helemaal niet zohoor..
oei oei suc6 dan!quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tandarts, zometeen, boren. Ergo : poepdag.
Bussum is wel, want de hei is
en er wonen leuke mensen. Verder is het natuurlijk gewoon een kneuterig dorp.
doe em de groeten!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ga de zon begroeten. Doeg peeps!
als alles gelukt is kom je dan op IRC?? dat lijkt me minder erg dan tandartsquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:22 schreef MUUS het volgende:
Thanks.
Als ik vanavond om 20.00u nog niet terug ben, is ze doorgeschoten met boren en heeft ze mijn hersenen geraakt waardoor ik in coma ben beland.
Oeh, cheery mood.
Sterktequote:Op dinsdag 27 april 2004 15:22 schreef MUUS het volgende:
Thanks.
Als ik vanavond om 20.00u nog niet terug ben, is ze doorgeschoten met boren en heeft ze mijn hersenen geraakt waardoor ik in coma ben beland.
Oeh, cheery mood.
Ja zo'n reactie kon ik verwachten he..quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Woeiii!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:08 schreef ReCreative het volgende:
RC weer even hier.
Maar is iedereen nu weg
nee, nog niet weg..quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:14 schreef ReCreative het volgende:
[..]jij al terug van boodschappen?
Ow okquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, nog niet weg..
moet eerst nog wat afmaken hiero
ben je al thuis??quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow ok.
Ik ga over een kwartiertje maar weer es naar huis toe.
Pagina 2![]()
Ja ben d'rquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
ben je al thuis??
sta nu lekker in de keuken met mn laptop te koken
niet pc-verslaafd!! recept staat online en printer doet t niequote:Op dinsdag 27 april 2004 17:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja ben d'r.
Eet smakelijk straks. jij beetje pc-verslaafd?
Ow, is dat hetquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:24 schreef qu63 het volgende:
niet pc-verslaafd!! recept staat online en printer doet t nie
iddquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow, is dat het. Dan heb ik je foutief beschuldigd
.
al terug??quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:42 schreef ReCreative het volgende:
Even boodschappen doen... tot zo
Ja ben d'r... Nog even wat plekjes bezochtquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:20 schreef qu63 het volgende:
al terug??
Eten.... daar was iets mee... ow ja! Ik moet nog etenquote:eten was lekkel!!!
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:13 schreef ReCreative het volgende:
Welkom bij "Er gebeurt hier geen donder vanavond", het vaste slowchat onderdeel van onze succesvolle TRU-show.
Uw host vanavond is: ReCreative
*applaus*
Goedenavond allen. Mijn naam is ReCreative en ik ga weer lekker zorgen dat er niks gebeurt hier vanavond. Hoe gaat dat in z'n werk? Ten eerste is het belangrijk dat er niemand aanwezig is. Bij voorkeur alleen de host. Ten tweede is het van belang dat er door de host volslagen onzinnige posts worden geplaatst.
Als derde moet er een plaatje geplaatst worden van een ontzettend dik en harig konijn:
Nou en aan deze drie voorwaarden is nu voldaan.
Wooow! Dit is suf!!!quote:Dag mensen. Ik ga lekker wat lezen en lekker slapen daarna
. Trusten!
Een donderquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:02 schreef iteejer het volgende:
Wat zou er hier moeten gebeuren dan..?
Paranormale dingetjes, jongetje.. Paaaraaanormaaale dingetjes........quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:02 schreef iteejer het volgende:
Wat zou er hier moeten gebeuren dan..?
Jah.... door paranormaal te posten zie je in dit topic niets verschijnen.... maar ondertussen...quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:09 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Paranormale dingetjes, jongetje.. Paaaraaanormaaale dingetjes........
Hmm, dat zijn hele normale dingetjes toch?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:09 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Paranormale dingetjes, jongetje.. Paaaraaanormaaale dingetjes........
Precies en een dosis ouwehoeren natuurlijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:24 schreef FokCrash het volgende:
Hmm...![]()
Nou snap ik ook hoe die slowchats in een keer zo explosief vol raken....
Door al die harige konijnen dus![]()
Is dat zo'n ramp dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:36 schreef FokCrash het volgende:
constateer net dat ut al 20:00 uur geweest is![]()
Jah, dat betekend dat iemand z'n hersenen heeft later piercenquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is dat zo'n ramp dan?
Zometeen begint The Office dus nog steeds allemaal kijken![]()
Hehe heeft idd zijn voor en nadelen als je diep slaapt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:58 schreef FokCrash het volgende:
Ow, ik weet nog wel een truccie,
da's alleen een beetje saai![]()
Wante,...ik mot zo plat, morguh weer verry vroeg op........
Ik lig altijd zwaar in coma, dus da's oppassen da'k nie een paar uur door m'n wekker heen maf![]()
Klein nadeeltje is da'k dus ook nooit weet wat ik s'nachts allemaal meemaak, maar is wel lekker ongestoord zagen![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 00:16 schreef livEliveD het volgende:
Sweetygirl alvast voor morgenochtend:
Sterkte![]()
[afbeelding]
Omdat we zo van feesten en meets houden, kan er ook nog wel een verlovingsfeestje georganiseerd wordenquote:Op woensdag 28 april 2004 01:19 schreef psiii het volgende:
Lieve sweet slaap lekker XXX![]()
![]()
Binnenkort trouwen he![]()
Wat een lief plaatje
Succesquote:Op woensdag 28 april 2004 07:58 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik ga nu naar school toe. Beetje stress dagen hiero maar ik spreek jullie vast later weer.
* aan iedereen![]()
lastig is dat héquote:Op woensdag 28 april 2004 10:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Zo ik heb mijn toren-dag (tarotkaart) weer gehad gelukkig. Er is wel aan me gesleuteld maar ik heb geen idee wat er nou weer anders is... ook is er iemand gisteravond bij me langs geweest.. maar wie?![]()
Hooiquote:Op woensdag 28 april 2004 10:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Moguh peeps!![]()
Hoe laat was dat?quote:Zo ik heb mijn toren-dag (tarotkaart) weer gehad gelukkig. Er is wel aan me gesleuteld maar ik heb geen idee wat er nou weer anders is... ook is er iemand gisteravond bij me langs geweest.. maar wie?![]()
Koninginneweer 2004 samenvatting: ze hebben nog geen ideequote:Weet iemand hier wat voor weer het vrijdag gaat worden? <- ook belangrijk!
Succesquote:Geerts begeeft zich nu naar de collegebankjes![]()
Yo Iteejer!quote:Op woensdag 28 april 2004 11:49 schreef iteejer het volgende:
Ik begrijp dat jullie in Groningen rond gaan hangen op Koninginnedag? Zelf ben ik daar ook alst goed is, kom ik jullie misschien wel tegen
Ik schat dat jullie in De Drie Zusters gaan zitten - standaardkroeg voor FokMeets in Groningen?
Goeiemiddagquote:Op woensdag 28 april 2004 10:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Moguh peeps!![]()
En succesquote:Geerts begeeft zich nu naar de collegebankjes
Ik weet wel dat jij het niet was want ik heb jouw ID-kaartje welquote:Op woensdag 28 april 2004 10:34 schreef The_Shining het volgende:
[..]
lastig is dat hé
vraag eens een naam, of visualiseer een naamkaartje waar de naam op staat
it wasn't me iig
Hoiquote:Op woensdag 28 april 2004 11:58 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Yo Iteejer!Het wordt geen officiële fokmeet, zelfs geen onofficiële
G-art wil de koningin aanbidden. Ik kom dus G-art aanbidden
Dat was al
Wie er nog meer heengaat weet ik niet
Maar ga je ook naar dat Ilse DeLangding? Want overal waar G-art gaat, ga ik ook....
Haai!quote:Op woensdag 28 april 2004 10:35 schreef ReCreative het volgende:
Hooi
Rond half 10 inclusief na-effect tot ongeveer 10 uur.quote:Hoe laat was dat?
Damnquote:Koninginneweer 2004 samenvatting: ze hebben nog geen idee
quote:Succes
Dat is wel heel standaard ja. Iets te standaard?quote:Op woensdag 28 april 2004 11:49 schreef iteejer het volgende:
Ik begrijp dat jullie in Groningen rond gaan hangen op Koninginnedag? Zelf ben ik daar ook alst goed is, kom ik jullie misschien wel tegen
Ik schat dat jullie in De Drie Zusters gaan zitten - standaardkroeg voor FokMeets in Groningen?
Bquote:Op woensdag 28 april 2004 11:58 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Yo Iteejer!Het wordt geen officiële fokmeet, zelfs geen onofficiële
G-art wil de koningin aanbidden. Ik kom dus G-art aanbidden
Dat was al
Wie er nog meer heengaat weet ik niet
Maar ga je ook naar dat Ilse DeLangding? Want overal waar G-art gaat, ga ik ook....
Yoquote:Op woensdag 28 april 2004 12:21 schreef qu63 het volgende:
middag!!
dag dagquote:Op woensdag 28 april 2004 12:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Yo![]()
En nu is het tijd om te werken. Tot vanavond![]()
Ook goeiemiddag!quote:Op woensdag 28 april 2004 12:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goeiemiddag![]()
[..]
En succes![]()
Die cafe's zullen vrijdag wel uitpuilen denk ik.
woei!!quote:Op woensdag 28 april 2004 12:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Idd geen officiele meet. Alleen voor genodigdenHeb nu RC, Qu en B op mijn lijstje staan en als er meer mee willen moeten ze maar bij mij gaan smeken enzo
Ik hou het liever bij een klein groepje.
Woeiiiiiiiiiiii!quote:Op woensdag 28 april 2004 12:14 schreef livEliveD het volgende:
Hoi![]()
Hoest met de sidekick van G-art?
quote:Op woensdag 28 april 2004 12:38 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Woeiiiiiiiiiiii!
[afbeelding]
Verkeerde miley, Q, je moet deze doen:quote:Op woensdag 28 april 2004 12:39 schreef qu63 het volgende:![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 12:41 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Verkeerde miley, Q, je moet deze doen:of deze
Animal staat voor enthousiasme!!! Ik nodig hebben!!! Ik nu voelvoel doenquote:Op woensdag 28 april 2004 12:41 schreef qu63 het volgende:![]()
???
....
is leuker!!!!
quote:Op woensdag 28 april 2004 12:43 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Animal staat voor enthousiasme!!! Ik nodig hebben!!! Ik nu voelvoel doen
Eek Q! Die Chinezen zijn echt niet leuk!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:02 schreef qu63 het volgende:
iemand nog zin in wat afhaalchinees??
[afbeelding]
ik weet ook nog dat ze katjes in vierkante potjes doen enzo.. en vierkante meloenen kweken.. das ook zielig!! maar dat boekje wil ik wel lezen hoor!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:14 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Eek Q! Die Chinezen zijn echt niet leuk!Ik heb nog wel een boek voor je. Na dat gelezen te hebben, zul je nooit meer dat soort plaatjes posten
Jij nachtmerries krijgen gaat! En traantjes!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:16 schreef qu63 het volgende:
ik weet ook nog dat ze katjes in vierkante potjes doen enzo.. en vierkante meloenen kweken.. das ook zielig!! maar dat boekje wil ik wel lezen hoor!![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 13:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Jij nachtmerries krijgen gaat! En traantjes!!!
Pcies! Dus nu weer (over) happiiii dingen posten!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:26 schreef qu63 het volgende:
![]()
![]()
![]()
zoals in Het WFL Slowchat Topic Deel 2 "Op weg naar unificatie" ??quote:Op woensdag 28 april 2004 13:30 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Pcies! Dus nu weer (over) happiiii dingen posten!!!
quote:Op woensdag 28 april 2004 13:33 schreef qu63 het volgende:
zoals in Het WFL Slowchat Topic Deel 2 "Op weg naar unificatie" ??
Neuh dat denk ik ook niet...quote:Op woensdag 28 april 2004 12:23 schreef Geartsjuh het volgende:
Er is genoeg te doen in de straten van Groningen die dagWe zitten vast niet de hele dag in het cafe
Je wil kunnen drinkenquote:Op woensdag 28 april 2004 13:42 schreef ReCreative het volgende:
Ben dr weer
Neuh dat denk ik ook niet...
Ik ben trouwensch uiterlijk om 22:17 weer vertrokken vanwege OV en aansluitingen en zo.
dag dagquote:Op woensdag 28 april 2004 13:42 schreef ReCreative het volgende:
Ben dr weer
[..]
Neuh dat denk ik ook niet...
Ik ben trouwensch uiterlijk om 22:17 weer vertrokken vanwege OV en aansluitingen en zo.
Superschattig!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:40 schreef qu63 het volgende:
hier dan ook maar een keer:
19 %quote:Op woensdag 28 april 2004 13:46 schreef FokCrash het volgende:
Ah, owke dan![]()
Ik ben ook in Groningen city vrijdag![]()
(goeiemorgen 19%)
Yo! Ik heb weer oppas men! Dat wordt dus doorhalen!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:47 schreef qu63 het volgende:
dag dag
ik denk dat ik dan ook ongeveer weg ga/moet.. zaterdag om 8 uur werke
woei!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Superschattig!![]()
![]()
pffff. weer??quote:Op woensdag 28 april 2004 13:48 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Yo! Ik heb weer oppas men! Dat wordt dus doorhalen!
Nou een biertje zou niet gek zijn neequote:Op woensdag 28 april 2004 13:45 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Je wil kunnen drinkenOm in de stemming te komen, lees:
[afbeelding]
Haaiquote:Op woensdag 28 april 2004 13:47 schreef qu63 het volgende:
dag dag
Zonde...quote:ik denk dat ik dan ook ongeveer weg ga/moet.. zaterdag om 8 uur werke
ah! was dat t!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:54 schreef FokCrash het volgende:
[..]
Btw![]()
Wat gaat niet lukken? Ik kom wel kijken hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 13:50 schreef qu63 het volgende:
pffff. weer??
oke.. kom jij kijken dan zaterdagmiddag??
ik moet in de bilt zijn..
gaat niet lukken..
quote:Op woensdag 28 april 2004 13:53 schreef ReCreative het volgende:
Nou een biertje zou niet gek zijn nee. Thx voor de tip
.
doorhalen.. vorig weekend kon ik echt niet veel doen rond 3en.. zaterdag ben ik dan nog aan het honkballen en ben ik pas om 6 uur thuis.. dan ben ik écht kapot.. en als we zondag nog naar t solse gat wilden gaan moet ik dat maar niet doen!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:02 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat gaat niet lukken? Ik kom wel kijken hoor
We gaan zondag niet naar het Solse Gat!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:04 schreef qu63 het volgende:
doorhalen.. vorig weekend kon ik echt niet veel doen rond 3en.. zaterdag ben ik dan nog aan het honkballen en ben ik pas om 6 uur thuis.. dan ben ik écht kapot.. en als we zondag nog naar t solse gat wilden gaan moet ik dat maar niet doen!
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
We gaan zondag niet naar het Solse Gat!
En nu stoppen met huilen!![]()
O jawelquote:Op woensdag 28 april 2004 14:09 schreef qu63 het volgende:
:') :')
maar doorhalen doe ik niet
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:10 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
O jawel
PS, niet je assertiviteit op mij uittesten, mm'kay?
Wat ben je trouwens aan het doen? VInd het wel erg op sloooow!chat lijken nu...quote:Op woensdag 28 april 2004 14:14 schreef qu63 het volgende:![]()
![]()
ik zit de hele tijd te wachten op reacties!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:16 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat ben je trouwens aan het doen? VInd het wel erg op sloooow!chat lijken nu...
Hoezo daarover praten? Jullie leven toch in het nu?? Gisteren is history meeen! Ergo, geef er een leuke truth-draai an!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:18 schreef qu63 het volgende:
ik zit de hele tijd te wachten op reacties!
en zo even met mams praten over gisteravond..
gedaan!! en weer een leuke pippo cd gehad!!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:19 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hoezo daarover praten? Jullie leven toch in het nu?? Gisteren is history meeen! Ergo, geef er een leuke truth-draai an!
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:30 schreef psiii het volgende:
kut spammers
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar? Je hebt zeker heel schattig weer gedaan! Zo win je ieders hart. Jij bent veel te gevaarlijk! :'(quote:Op woensdag 28 april 2004 14:28 schreef qu63 het volgende:
gedaan!! en weer een leuke pippo cd gehad!!
Ben bezig met de kleurplaatquote:Op woensdag 28 april 2004 14:29 schreef qu63 het volgende:
leuk!!!
Hehehehehequote:
nee hoor, daar kwam ze gewoon mee aan zetten!!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:37 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar? Je hebt zeker heel schattig weer gedaan! Zo win je iders hart. Jij bent veel te gevaarlijk! :'(
hij is best moelijk!!! ik wil die neus van die muis zwart hebben, maar dat lukt niet!! :'(quote:Ben bezig met de kleurplaat
woei!quote:Hehehehehe
Wat lievvv!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:39 schreef qu63 het volgende:
nee hoor, daar kwam ze gewoon mee aan zetten!!
Ik maak hem rood. Lukt prima hoor!quote:hij is best moelijk!!! ik wil die neus van die muis zwart hebben, maar dat lukt niet!! :'(
Woeiiii!!!!quote:woei!![]()
en als het goed is iedere maand het bladquote:Op woensdag 28 april 2004 14:42 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Wat lievvv!
Lievvvv!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:43 schreef qu63 het volgende:
en als het goed is iedere maand het blad
soms wel ja!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:44 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Lievvvv!
Ik kan je vanaf hier al zeggen dat jouw wereld zich naar jou schikt. Zoals je haar gister opbelde... Dat had bij mij ook niet gewerkt! Je moet mensen inpakken, vleien, flemen.... Je moet nog veel leren jongetje!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:45 schreef qu63 het volgende:
soms wel ja!
come and learn me!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik kan je vanaf hier al zeggen dat jouw wereld zich naar jou schikt. Zoals je haar gister opbelde... Dat had bij mij ook niet gewerkt! Je moet mensen inpakken, vleien, flemen.... Je moet nog veel leren jongetje!
Moet je wel wat beter luisteren naar me. Niet steeds in verweer gaanquote:Op woensdag 28 april 2004 14:49 schreef qu63 het volgende:
come and learn me!
hmpfquote:Op woensdag 28 april 2004 14:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Moet je wel wat beter luisteren naar me. Niet steeds in verweer gaan
'tIs trouwens teach me
vroluq!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:53 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Woeiiii!
gaat wel lekker zo iedere keer in de andere slowchat posten en dan weer tereg hierheenquote:Op woensdag 28 april 2004 14:54 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Joeheee!
Nog vijf minuten...
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:55 schreef qu63 het volgende:
gaat wel lekker zo iedere keer in de andere slowchat posten en dan weer tereg hierheen
Joepiiiiiii!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:55 schreef qu63 het volgende:
we hebben het WFL slowchat topic alweer ingehaald!!!met aantal posts én aantal views!!!
Ik ben dus om 21:45 uur weer op de grote markt he. Dus als ik jullie naar het station moet begeleiden en weer terug dan uh.. kan je beter de trein van een uur eerder nemenquote:Op woensdag 28 april 2004 13:42 schreef ReCreative het volgende:
Trein????quote:Op woensdag 28 april 2004 15:03 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben dus om 21:45 uur weer op de grote markt he. Dus als ik jullie naar het station moet begeleiden en weer terug dan uh.. kan je beter de trein van een uur eerder nemen
Hehehehehehe!quote:Nog een waarschuwing voor RC:
Ik heb net in de stad een gratis fotocameraatje gescoord...
*grijns*![]()
Ik heb binnenkort 24 foto's vol met Groningen, fokkers en da koningin!![]()
komen ze ook online dan???quote:Op woensdag 28 april 2004 15:03 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben dus om 21:45 uur weer op de grote markt he. Dus als ik jullie naar het station moet begeleiden en weer terug dan uh.. kan je beter de trein van een uur eerder nemen
Groningen is ook ver idd, maarja jullie wilden naar Groningen toeKan ik niks aan doen
Ik vind het wel erg liev van jullie hoor
![]()
Nog een waarschuwing voor RC:
Ik heb net in de stad een gratis fotocameraatje gescoord...
*grijns*![]()
Ik heb binnenkort 24 foto's vol met Groningen, fokkers en da koningin!![]()
Ja ik dacht dat die ouwe met de trein zou komen..?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:05 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Trein????![]()
![]()
Ik kan ze wel inscannen?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
komen ze ook online dan???![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 15:07 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik kan ze wel inscannen?
Komt voor elkaarquote:Op woensdag 28 april 2004 15:08 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ik dacht dat die ouwe met de trein zou komen..?
* qu63 kijkt in glazen bol..quote:Op woensdag 28 april 2004 15:10 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb trouwens net in mijn glazen bol gekeken en voorzie dat iemand errug hard geslagen gaat worden op vrijdag... Rara, wie zou dat toch zijn???
Hehehequote:Op woensdag 28 april 2004 15:15 schreef qu63 het volgende:
* EleanorGoesCrazy kijkt in glazen bol..
ja! ik zie het ook!!
quote:Op woensdag 28 april 2004 15:17 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hehehe
Mijn moeder is laat!Ik beïnvloed mensen
ik was gisteren ook te laat..!quote:Op woensdag 28 april 2004 15:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ojee....
Ja ik dacht dat die ouwe met de trein zou komen..?
quote:Op woensdag 28 april 2004 15:10 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik heb trouwens net in mijn glazen bol gekeken en voorzie dat iemand errug hard geslagen gaat worden op vrijdag... Rara, wie zou dat toch zijn???
Ow, bij jou let ik niet op tijd. Tijd lijkt dan altijd mijn vijand te zijnquote:Op woensdag 28 april 2004 15:26 schreef qu63 het volgende:
ik was gisteren ook te laat..!
2 min..![]()
ik was aan het racen tegen de tijd om zo snel mogelijk bij jou te zijn!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 15:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ow, bij jou let ik niet op tijd. Tijd lijkt dan altijd mijn vijand te zijn
quote:Op woensdag 28 april 2004 15:49 schreef qu63 het volgende:
ik was aan het racen tegen de tijd om zo snel mogelijk bij jou te zijn!!!
en idd.. time flies when tou're having fun!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 15:56 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]Hoewel ik het wel tijdloos vind soms met jou.....
Beoordelingsgesprek gehad? Wat ga je nu concreet doen??quote:Op woensdag 28 april 2004 15:40 schreef ReCreative het volgende:
Deze dag gaat waarschijnlijk de geschiedenis in als de grootste kutdag uit de historie van RC.
Maar nu nok ik er mee. Ik ben het zat. Het is mijn leven. Mijn wens. Mijn creatie. Ze stikken er maar in. I'm out.
[swamimode]quote:Op woensdag 28 april 2004 15:40 schreef ReCreative het volgende:
Hè lekker, dat is er uit :')
Xie ut!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:30 schreef qu63 het volgende:
ze staan voor ons!! (met deze post weer gelijk)
door dat galgje gaat het wel heeel snel zo!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:32 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Xie ut!
Idd!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:33 schreef qu63 het volgende:
door dat galgje gaat het wel heeel snel zo!
woei!! goed idee!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:35 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Idd!
Ik kom zo wel met iets voor hier
Ik wil ook!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:38 schreef qu63 het volgende:
ff shoarma broodje maken
Nog eentje voor moi !!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:38 schreef qu63 het volgende:
ff shoarma broodje maken
We hebben samen zitten eten bij die Ethiopische tent en toen had EGC toch echt Lamsvleesquote:Op woensdag 28 april 2004 16:50 schreef qu63 het volgende:
ik heb er 4!
was jij geen vegetarier EGC??![]()
Jij was toch mijn restaurant??quote:Op woensdag 28 april 2004 16:50 schreef qu63 het volgende:
ik heb er 4!
was jij geen vegetarier EGC??![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:52 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Jij was toch mijn restaurant??
Ik niet! Ik ben bezig met een K*tbrief naar het amc.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:54 schreef Psyche2003 het volgende:
[lui modus]
Is er al iemand op IRC?
[/lui modus]
* qu63 is er al de hele dag!!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:54 schreef Psyche2003 het volgende:
[lui modus]
Is er al iemand op IRC?
[/lui modus]
Mijn professionele opinie?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik niet! Ik ben bezig met een K*tbrief naar het amc.
Vul zelf maar in of * voor lach of u staat
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:59 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Mijn professionele opinie?
Een beetje van beiden
And we have a winner!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:59 schreef Psyche2003 het volgende:
Mijn professionele opinie?
Een beetje van beiden
Ah kom 's hier met dat spul joh! En anders mag je er niet meer over praten!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:06 schreef qu63 het volgende:
en weer 4 nieuwe broodjes!!!!
ze zijn al wegquote:Op woensdag 28 april 2004 17:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ah kom 's hier met dat spul joh! En anders mag je er niet meer over praten!!!
mogûh/middag/avond/truste dan maar!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:11 schreef -moonchild- het volgende:
Okay... ik voel me echt super ziekjes en kom net van bed... goeiemorden allemaal...
en ik denk ook maar weer welterusten...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, toevallige aanvaring vandaag.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:03 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Beoordelingsgesprek gehad?
Korte termijn: Warsteinertje drinken en een sigaret rokenquote:Wat ga je nu concreet doen??
ik kan ze wel terug laten komen maar daar worden ze niet lekkerder door!!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:16 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Monster!
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:28 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
En de brief is af! En hij is evil! Maar enkel omdat de brief waarop ik moest reageren evil was.
Onderweg!!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:17 schreef qu63 het volgende:
psyche.. kom je nog op IRC dan??
Wil je hem lezen? Ik zet hem zo hier op internet hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 17:29 schreef qu63 het volgende:![]()
![]()
Wat gebeurt er dan als het regent?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:29 schreef qu63 het volgende:
* Q gaat maar eens sporten.. (hopen dat het niet gaat regenen!!!)
ik nat wordt..quote:Op woensdag 28 april 2004 17:31 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als het regent?
regen is NIET liev!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:41 schreef ReCreative het volgende:
Woei! Onweder hierzo! Onweder heerscht
En hagel en regen en wind.
kan wel ff gaan zeilen nu... hoge mastjes op een leeg meer doen het altijd beter dan met een metalen staaf in de polder
de Equote:Op woensdag 28 april 2004 19:42 schreef ReCreative het volgende:
Galgje vanavond in de SC-show, dames en heren.
We zoeken een woord van 10 letters... rrrrrrrrrroept u maar!
..........
. . . . . . . . e .quote:Op woensdag 28 april 2004 19:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
de E
1x maar???quote:Op woensdag 28 april 2004 19:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
. . . . . . . . e .
Goed!
Letters geweest: e
Aantal fout: 0
Weer Goed!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
1x maar???
de A
de Oquote:Op woensdag 28 april 2004 19:46 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Weer Goed!
. . a a . . . . e .
Letters geweest: e a
Aantal fout: 0
Helaas!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
de O
de Iquote:Op woensdag 28 april 2004 19:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Helaas!
. . a a . . . . e .
Letters geweest: e a o
Aantal fout: 1
Goed!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
de I
de Uquote:Op woensdag 28 april 2004 19:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Goed!
. . a a . . i . e .
Letters geweest: e a o i
Aantal fout: 1
Goedenavond! Maar helaasch...quote:Op woensdag 28 april 2004 19:50 schreef livEliveD het volgende:
Goedeavond
De "P"
Jammer!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
de U
dagdagquote:Op woensdag 28 april 2004 19:50 schreef livEliveD het volgende:
Goedeavond
De "P"
Ook niet!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:51 schreef livEliveD het volgende:
De "L" dan?
de Rquote:Op woensdag 28 april 2004 19:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jammer!
. . a a . . i . e .
Letters geweest: e a o i p u
Aantal fout: 3
Yesss!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
de R
Dat doe ikquote:Op woensdag 28 april 2004 19:52 schreef livEliveD het volgende:
He werk eens mee RC!
Denk eens wat harder aan de oplossing !
Ja!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:54 schreef livEliveD het volgende:
De "T" duidelijk
de Squote:Op woensdag 28 april 2004 19:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja!
. t a a . . i . e r
Letters geweest: e a o i p u l r t
Aantal fout: 4
Yesss!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
de S
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:57 schreef qu63 het volgende:
staafmixer!
We have a winner!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:57 schreef qu63 het volgende:
staafmixer!
Hey Infinityquote:Op woensdag 28 april 2004 19:59 schreef Infinity123 het volgende:
Nog één, kom op qu
Ja hoor, leuk jullie weer te sprekenquote:Op woensdag 28 april 2004 20:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hey Infinity
Alles goed?
32!! Zo hee... Doe maar de "N"quote:Op woensdag 28 april 2004 20:00 schreef qu63 het volgende:
nieuwe!!!
32 letters!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
De "T"quote:Op woensdag 28 april 2004 20:04 schreef qu63 het volgende:
_ e n e e s _ _ _ _ e _ e n _ e _ _ _ e _ _ n _ _ _ _ _ _ e e _
gehad: E N S
Geef die arme qu ff de tijd heequote:Op woensdag 28 april 2004 20:07 schreef Infinity123 het volgende:
L
Ik was eerderquote:Op woensdag 28 april 2004 20:07 schreef Infinity123 het volgende:
M
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Geef die arme qu ff de tijd hee
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:09 schreef Infinity123 het volgende:
[..]heb jij er ook zo'n lol in
je bent goed bezigquote:Op woensdag 28 april 2004 20:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik was eerder![]()
![]()
"V"quote:Op woensdag 28 april 2004 20:09 schreef qu63 het volgende:
G e n e e s m _ d d e l e n _ e _ g _ e _ _ n g _ _ _ _ t e e m
gehad: G E N S T K D M L I
fout 2
Jij bent snel bezigquote:Op woensdag 28 april 2004 20:09 schreef Infinity123 het volgende:
je bent goed bezig
G e n e e s m i d d e l e n v e r g _ e d i n g _ _ _ _ t e e mquote:Op woensdag 28 april 2004 20:13 schreef Infinity123 het volgende:
R
wel ff mijn OP gebruiken he.. met alle linkjes enzoquote:Op woensdag 28 april 2004 20:15 schreef livEliveD het volgende:
Ik zal alvast ff het nieuwe topic maken.
Dus maak deze ff vol
Heb al Ctrl - C Ctrl - V gedaanquote:Op woensdag 28 april 2004 20:17 schreef qu63 het volgende:
wel ff mijn OP gebruiken he.. met alle linkjes enzo
G e n e e s m i d d e l e n v e r g o e d i n g _ _ _ _ t e e mquote:Op woensdag 28 april 2004 20:16 schreef Infinity123 het volgende:
A
nog 11quote:Op woensdag 28 april 2004 20:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Welnee
scusi, t ging te snel!quote:Op woensdag 28 april 2004 20:19 schreef Infinity123 het volgende:
vergeet je in het laatste woord niet 2 s'en?
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:21 schreef Infinity123 het volgende:
geneesmiddelenvergoedingssyteem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |