Ook zij hebben het weer getroffenquote:Op zondag 25 april 2004 21:21 schreef cptmarco het volgende:
Wat een geweldig slaapadres..... En ergens kan ik begrijpen dat Clarinca flipt...... wat een rare snuiter is die Rus...
Voorgaande deeltjesquote:Inleiding
De hel heeft een naam: Peking Express... Acht uiteenlopende koppels doen mee aan deze spectaculaire race in het spoor van de Trans-Siberië Express. Twee maanden lang moeten de kandidaten zelf vervoer en een slaapplaats regelen en strijden tegen elkaar in uiteenlopende proeven. Een schamel budget van 2 euro per dag per persoon is alles wat ze krijgen....
Pekingexpress, een nieuw programma van de makers van Expeditie Robinson. Bedacht en geproduceerd door het in Brussel gevestigde productiebedrijf Kanakna Dat belooft weer een aantal maanden spannend buisplezier.
Vier Vlaamse en vier Nederlandse koppels moeten al liftend in 7 weken tijd van Moskou naar Peking zien te komen. De route gaat door Rusland, via de Oeral, Siberië, door Mongolië en ten slotte China. Gebieden die nou niet overlopen van westerse gemakken
Een onwaarschijnlijk avontuur waarin lichaam en geest tot het uiterste getest worden. Slechts twee duo’s zullen de eindstreep halen en strijden om de hoofdprijs.
Dit alles wordt nauwlettend gevolgd en aan ons gerapporteerd door 2 docu-reporters: Roos Van Acker voor VT4 en haar collega Ernst-Paul Hasselbach voor Net5
Het concept
De koppels zijn van verschillende samenstelling. Zo kunnen we 2 vrienden, 2 broers, een vader en dochter en nog meer combinaties verwachten.
Per dag krijgen ze slechts 100 Roebel (2 Euro) per persoon om rond te komen. In feite net genoeg voor een snack en vooral water, want dat kan je onderweg nergens uit de kraan drinken. Voor het reizen, onderdak en eten zijn ze geheel aangewezen op de lokale bevolking. Dat vergt heel wat inventiviteit.
Het traject van 8000 kilometer is verdeeld in tien etappes, dwars door Rusland, Mongolië en China. In elke etappe maken de deelnemers een tussenstop. Daar strijden ze om een voorsprong in de wedstrijd. Er wacht hen een aantal uiteenlopende proeven, racen met de grootste vrachtwagens ter wereld, kanoën op een onstuimige rivier, zout delven in een 600 meter diepe mijn en paal staan op de Chinese Muur.
Soap?
Camerateams volgen continu én van dichtbij het wel en wee van de reizigers. Zij registreren niet alleen het prachtige landschap waar men doorheen trekt, maar vooral de vreugde, de angst, de vermoeidheid en de blaren van de reizigers: een groep mensen van verschillende leeftijden, verschillende achtergronden en verschillende interesses. Deze impressies vormen de absolute kern van het televisieprogramma, dat als een echte docusoap week na week de kijker in de ban houdt
Afvalrace
De koppels reizen gescheiden en het gaat er natuurlijk om wie als eerste arriveert in de (deel)etappeplaatsen. Deze krijgt de meeste punten, de laatste de minste. Na 2 deeletappes worden de punten opgeteld. Het koppel met de minste punten zal moeten afreizen naar Nederland. Een TV-uitzending omvat 2 deeletappes.
De prijzenpot
Ieder koppel krijgt aan het begin van de race een amulet. Dat amulet vertegenwoordigt een waarde van 10.000 Euro. Als een koppel afvalt dient het hun amulet door te geven aan een ander koppel naar keuze. Later in de race indien de afvaller over meerdere amuletten zou beschikken, moeten die ook aan één ander koppel worden doorgegeven
De Finale
In de laatste aflevering zijn er nog twee koppels in de running. Zij gaan een laatste confrontatie aan met elkaar. Zij strijden voor een bedrag dat kan oplopen tot een verzamelde amuletwaarde van 70.000 euro. Slechts één koppel zal de winnaar zijn. Maar,…. is dat degene met de meeste amuletten?
De andere koppels kunnen in ieder geval terugzien op een onvergetelijke ervaring!!
Die Rus was raar.... al geloof ik niet dat hij iets kwaads over zich heeft.quote:Op zondag 25 april 2004 21:24 schreef wizarddragon het volgende:
Clarinca wordt helemaal panisch, maar die mensen zijn eigenlijk wel vriendelijk, misschien een beetje opdringerig.
Vond die chinees met die wekker ook erg vreemd, maar ook niets kwaadsquote:Op zondag 25 april 2004 21:27 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Die Rus was raar.... al geloof ik niet dat hij iets kwaads over zich heeft.
ja boontje komt om z;'n loontjequote:Op zondag 25 april 2004 21:36 schreef cptmarco het volgende:
Reinier asl eerste op de eindbestemming
Een gevaarlijke gek zoals ik het een uur geleden typte die dringend hulp nodig heeft. Hij spoort niet.quote:Op zondag 25 april 2004 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooooooooo
Elias laat zijn ware aard zien.
quote:Op zondag 25 april 2004 21:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Denk niet dat ik zo'n fan blijf van elias als ik het zo hoor, tenzij hij het recht heeft om zo te doen
Schijnt dat er een paar niet meer levenquote:Op zondag 25 april 2004 21:43 schreef static het volgende:
Zullen de kandidaten nu pas voor het eerst dat tussengeplakte commentaar zien?
Hoe bedoel je, ik vat dat ff nietquote:Op zondag 25 april 2004 21:43 schreef static het volgende:
Zullen de kandidaten nu pas voor het eerst dat tussengeplakte commentaar zien?
reinier is op onverklaarbare wijze verdwenen in Mongoliëquote:Op zondag 25 april 2004 21:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Schijnt dat er een paar niet meer leven![]()
Nou, dat commentaar van de kandidaten dat er tussen is gemonteerd.quote:Op zondag 25 april 2004 21:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, ik vat dat ff niet
ach ze hebben in een huis vol russische maagden geslapen......... die hebben hun prijs al gehadquote:Op zondag 25 april 2004 21:44 schreef DarkElf het volgende:
hehehe die tweeling lachen toen ze hoorden hoever ze van de finisch af waren nog
de tweeling zijn leuk, van verwende ontevreden pubertjes groeien ze leuk mee met het programma, erg goed.
Die interviews over elkaar, na zo'n dag?quote:Op zondag 25 april 2004 21:46 schreef static het volgende:
[..]
Nou, dat commentaar van de kandidaten dat er tussen is gemonteerd.
Ja joh, theatrale dwijl. In begin vond ik 'm nog wel te pruimen maar nu komt er een zeer nare kant van hem naar boven.quote:Op zondag 25 april 2004 21:42 schreef yohan.nl het volgende:
Die Elias is gewoon zwaar psychisch gestoord met zn moordneigingen. Hij kan absoluut niet tegen zn verlies.
Als Jeske die vent van haar niet corrigeert volgende week kan ik die ook gelijk in een hokje plaatsenquote:Op zondag 25 april 2004 21:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jeske 4 first lady
Amen, helemaal eens.quote:Op zondag 25 april 2004 21:50 schreef GHans7 het volgende:
Damn wat is het jammer dat de tweeling zo zakte in het klassement, ze zijn echt de leukste van de hele zooi. Soms wat dom, soms wat blond, soms wat traag, maar ze overnachten echt ALTIJD goed. En sprokkelen toch altijd netjes hun punten om door te mogen.
De rest is het "winnaar-zijn" niet waard. Rani + Hans hebben teveel mazzel, Rainier en aanhang (die opeens haar ogen opende godzijdank) zijn een beetje te irritant voor woorden, en Elias en Jeske tja ga dan echt spelen ipv. je eigen complot afkraken.
Daarom.....ik ben nou echt fan van jeskequote:Op zondag 25 april 2004 21:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
volgens mij is Jetske redelijk rustig, ik zag d'er in de preview anders nog een beetje te bemiddelen en Elias wegduwen van het conflict.
Nou nee, Clarinca lijkt me best normaal eigk. Gewoon iemand die normaal wil liften en slapen 's nachts ipv "de hele tijd de druk erop te houden".quote:Op zondag 25 april 2004 21:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Amen, helemaal eens.
Reinier en Clarinca zijn gewoon irritant. Reinier dan, Clarinca is zo... vreemd.
daarom is ze vreemd... want Reinier is haar absolute tegenpoolquote:Op zondag 25 april 2004 21:55 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Nou nee, Clarinca lijkt me best normaal eigk. Gewoon iemand die normaal wil liften en slapen 's nachts ipv "de hele tijd de druk erop te houden".
Deed Hans in eerste instantie wel mee met Elias z'n complot dan?quote:Op zondag 25 april 2004 21:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
ergens heeft Elias wel gelijk...
Je stapt niet met 1 been in een complot, en je praat je muil niet voorbij tegen degene die je doelwit van je complot is.
Hans is een verrader.
Elias reageert wel te heftig.
Hans speelt in zijn eigen Peking Express, die gozer is me nog steeds TE media-geil.
Dat heet een bord voor je kop hebben.quote:Op zondag 25 april 2004 22:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
En Reinier zat wel schijnheilig te doen...
"Nee ik denk niet dat ik slecht in de groep lig"
Ja dat vond ik inderdaad ook wel lachwekkendquote:Op zondag 25 april 2004 22:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
En Reinier zat wel schijnheilig te doen...
"Nee ik denk niet dat ik slecht in de groep lig"
Je zag Elias, Jetske al lachen en een grijns verschijn op Wesley's en Joeri's gezicht
Grote onzin. Hans deed vanaf het begin af aan niet mee aan het complot.quote:Op zondag 25 april 2004 21:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
ergens heeft Elias wel gelijk...
Je stapt niet met 1 been in een complot, en je praat je muil niet voorbij tegen degene die je doelwit van je complot is.
Hans is een verrader.
Jeske en Elias zijn zo ontzettend bezig met de schijn op te houden voor de camera, dat ze zo'n ontzettend sportief en eensgezind team zijn. En daarin past niet elkaar corrigeren, want nee, Jeske en Elias hebben altijd gelijk.quote:Op zondag 25 april 2004 22:05 schreef DarkElf het volgende:
jeske zou haar kerel wat meer mogen corrigeren trouwens, is toch een aanfluiting! als je echtgenoot zich zo gedraagt?
Die staan als enige buiten het conflict dus voor het amusement mogen die weg hoewel die onhandigheid en dat trage gedoe ook wel vermakelijk is. En ook geen wodka meer voor ze. Ben benieuwd wat het nationale drankje van Mongolie is.quote:Op zondag 25 april 2004 22:12 schreef Hakkert het volgende:
Hmmm elias is de volgende aflevering niet goed bezig volgens mij.. De tweeling moet winnen!
Fles wodka opengetrokken?quote:Op zondag 25 april 2004 22:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Hier thuis was het even feest toen Reinier als eerste aan kwam![]()
Nee, een pot mierzoete thee hebben we gezetquote:Op zondag 25 april 2004 22:27 schreef Bayswater het volgende:
Fles wodka opengetrokken?![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 22:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Heb hem al als icoontje![]()
Kan Reinier wel hebben, die is wél sportiefquote:Op zondag 25 april 2004 22:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Reinier fans pesten , aangezien het ook tegen de elias fans werd gedaan
[afbeelding]
Stoer, ik wil een keer met mijn held op de fotoquote:Op zondag 25 april 2004 22:49 schreef yohan.nl het volgende:
Wat vind je van mij nieuwe, inclusief ondertitel?
geript van PekingExpress.org-forumbezoeker
Precies, die is tien maal meer mans als iemand als Elias, die zwakzinnige wandelende inktbom.quote:Kan Reinier wel hebben, die is wél sportief
Hij is wel leukquote:Op zondag 25 april 2004 22:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Reinier fans pesten , aangezien het ook tegen de elias fans werd gedaan
[afbeelding]
Beetje op de quote van elias " ik hoop dat je in de stront slaapt"
Kugari-Ken = Eliasquote:Op zondag 25 april 2004 22:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
dit is een groot Reinier-love fest... en het maakt me misselijk.
Reinier is niet sympathiek, dat is hij ook nooit geweest ook niet, en hij weet donders goed dat iedereen een hekel aan hem heeft, vandaag zat hij erbij als een mietje, een doetje, een bonafide watje!
quote:Op zondag 25 april 2004 22:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Reinier is niet sympathiek, dat is hij ook nooit geweest ook niet, en hij weet donders goed dat iedereen een hekel aan hem heeft, vandaag zat hij erbij als een mietje, een doetje, een bonafide watje!
Neh.. niet waar. Er zijn meer mensen anti-Reinier dan voor hem op dit forum (niet terecht overigensquote:Op zondag 25 april 2004 22:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.forum.vt4.be/d(...)=8248&PagePosition=1quote:Bart" Ik heb het compot op gang gebracht,al word het zo niet voorgesteld".En "Toen kwam de opdracht om te blokken en ik dacht:voor de camera doen we alsof we een blok aan het been zijn,maar dat zijn wij we dan alleen voor Reinier of Clarinca.En dat heb ik toen in de groep gegooid."
Fleur:"En toen zei Hans:Ik doe daar niet aan mee.Dat was zijn goed recht,maar achteraf heeft hij een vieze rol gespeeld door tegen Reinier te zeggen dat Elias de aanstoker van het complot was.Zo wilde hij die twee tegen elkaar uitspelen."
Er staat verder nog veel meer in het artikel,het is de Humo van 20 April.Wel leuk om nu eens al die inside info te lezen
Ben ik het niet helemaal mee eens. Juist door de nieuwe puntentelling kun je vanuit onderen ineens stijgen, omdat het verschil in punten nu groter is, tussen de nummers 1 en 3 van een etappe zaten eerst maar 2 punten, nu zijn dat er 4. Als je dan een keer goed/slecht bent kun je veel goed maken/verliezenquote:Op zondag 25 april 2004 23:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet leuk met al die voorsprongen van tig kilometers. En met de nieuwe puntentelling is het moeilijk om hogerop te komen.
quote:Op zondag 25 april 2004 23:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
http://www.forum.vt4.be/d(...)=8248&PagePosition=1
Krijg nou wat
[afbeelding]
*JeeJ*![]()
Ja inderdaad! Eerst vond ik Elias nog wel leuk, maar nu begin ik hem juist een enorm psychotisch mannetje te vinden. Met elke minuut begin ik me steeds vaker te irriteren aan Eliasquote:Op zondag 25 april 2004 23:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Reinier wordt met de aflevering cooler![]()
Ben het hier zoooo mee eens!!!!quote:Op zondag 25 april 2004 22:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dat betekent dat het programma gewoon zo goed is. Anders leef je echt niet mee.quote:Op maandag 26 april 2004 07:57 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk al die loze discussies om mensen die we niet eens kennen.
"Reinier en Clarinca leerden elkaar kennen in oktober 1999,quote:Op maandag 26 april 2004 00:20 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.pekingexpress.nu/
Een fansite van Reinier en Clarinca, Clarinca zou hem volgens een bericht op dat andere forum zelf gemaakt hebben![]()
![]()
"Clarinca, blijf je vanavond even... eh... overwerken? "quote:Op maandag 26 april 2004 09:38 schreef GHans7 het volgende:
Aaaah op die fiets.
quote:Op maandag 26 april 2004 09:42 schreef Kontiki het volgende:
[..]
"Clarinca, blijf je vanavond even... eh... overwerken? "![]()
Ik dacht dat in die aflevering met dat blok aan het been een van die twee zusjes het complot tegen R&C verraadde.quote:Op zondag 25 april 2004 23:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
http://www.forum.vt4.be/d(...)=8248&PagePosition=1
Krijg nou wat
[afbeelding]
*JeeJ*![]()
Volgens mij weet Reinier heel goed waar ie mee bezig is.quote:Op maandag 26 april 2004 11:17 schreef Izzy_Mendelbaum het volgende:
[..]
Ik dacht dat in die aflevering met dat blok aan het been een van die twee zusjes het complot tegen R&C verraadde.
Ik vraag me trouwens af of Reinier opzettelijk speelt met de emotie svan anderen. Volgens mij is-ie op dat gebied sociaal wat minder en weet hij zich geen houding te geven. (waarmee ik dat overigens niet verdedig)
We proberen een interview te regelen.quote:Op maandag 26 april 2004 07:57 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk al die loze discussies om mensen die we niet eens kennen.
Zou me dood lachen als ik hun was en mee zou lezen
Gastvrij? Als je gasten in je Lada hebt zitten ga je niet een kwartier ongeneerd zitten schijten langs de kant van je weg. Daarnaast was Reinier erg aardig tegen die freundschaftsrus van gister (kijk is Clarin wat een lief klein rusje) en had nog een fles wodka en kaviaar meegenomen voor hem ook.quote:Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef mbn het volgende:
Hoewel duidelijk is dat doordat Elias zo blijft doorzeuren hij veel sympathie verliest, vind ik het veel kwalijker zoals Reinier zich tegen de plaatselijke bevolking gedraagd. Hij heeft 0 respect voor die mensen en denkt alleen aan zijn eigen hachje. Die mensen zijn gastvrij en reageren vriendelijk en hij stompt dat met zijn kutgedrag totaal af.
Gastvrij ja, want mensen kunnen er ook voor kiezen om die honden gewoon langs de weg te laten staan, ze kunnen er ook voor kiezen om ze geen onderdak te bieden.quote:Op maandag 26 april 2004 13:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Gastvrij? Als je gasten in je Lada hebt zitten ga je niet een kwartier ongeneerd zitten schijten langs de kant van je weg.
Ben het hier eigenlijk grotendeels wel mee eensquote:Op maandag 26 april 2004 14:40 schreef Hik het volgende:
Ik heb weet genóten!!![]()
Me kapot gelachen om de tweling in dat meidenkamp... ze hadden het echt helemaal gemaakt!Prachtige beelden van het Bajkalmeer (is weer gestegen op mijn to-do-lijstje
) en zichtbaar genietende deelnemers daar!
De plotselinge liefde van een aantal mensen hier voor Reinier snap ik echt totaal niet!![]()
Dat je mede-deelnemers verneukt zou niet mijn persoonlijke stijl zijn, maar daar valt over te twisten (overigens is het niet waar dat hij daar altijd eerlijk over is geweest, het is een aantal keer voorgekomen dat hij afspraken maakte met mede-deelnemers, die hij spontaan vergat op het moment dat er een auto in zicht kwam!). Het spel hard spelen.. tja, kan.
Voor mij staat het echter als een paal boven water dat de allerbelangrijkste skill voor een winnaar van dit programma enige sociale/culturele vaardigheid is. En die ontbeert Reinier volledig. Bij Clarinka zie ik dat nog wel, maar helaas hangt zij als een soort dweil achter haar hubbie aan. De manier waarop Reinier met de Russen omgaat is bot, onbeleefd, gaat totaal voorbij aan het feit dat deze mensen wellicht ook een eigen leven en weinig geld hebben en levert bij mij vooral een hoop plaatsvervangende schaamte op. Bah bah bah....![]()
Elias is emotioneler dan ik graag zie. Ik kan me overigens prima voorstellen dat hij emotioneel wordt van het vertrek van andere deelnemers. Iedereen die wel eens intensief heeft gereisd en daar mensen heeft ontmoet wéét hoe dat kan gaan! Maar hij laat vooral zijn boosheid erg ver oplopen. Zonde. Van de ins en outs van het complot heb ik nog niet veel meegekregen en ik wacht de volgende aflevering wel even af... Jeske vindt ik nog steeds een topvrouw: ontzettend positief, ze geniet van de reis en de mensen en is zeer sociaal, zowel naar mede-deelnemers als naar de Russen.
Hans en Rani... ik kan er werkelijk geen zinnig woord over zeggen. Ze hebben teveel in de trein gezeten. Rani komt wel sympatiek over. Kunnen Rani en Jeske niet winnen ofzo?![]()
Het interview van Reinier en Clarinca!quote:Beste Johan,
Bedankt voor je uitgebreide fanmail! We vinden het ontzettend leuk om op deze manier iets persoonlijks van onze fans te horen! Wat leuk dat jij ons begrijpt, want dat doet niet iedereen...
Er is tijdens PE heel wat voorgevallen, waar ook wij op dat moment niet altijd weet van hadden. Sommige mensen hebben daarin naar onze mening niet zo´n mooie rol gespeeld. Maar ja, het blijft een spel en we kunnen het nu aardig relativeren. Het was een fantastische ervaring, waar we enorm van hebben genoten. Zo´n kans krijg je ten slotte maar één keer!
De humor van Reinier is inderdaad iets heel bijzonders: helaas zien we daar in de serie maar een klein gedeelte van terug, maar geloof me: we hebben heel wat af gelachen!
We zijn nog steeds een "happy couple" en delen met Peking Express een hele mooie ervaring samen. De trouwplannen hebben Clarinca gisteravond ook verrast (ha, ha), maar wie weet komt het er nog eens van!
Wat betreft de serie op dvd: dat zouden wij uiteraard ook een heel mooi aandenken vinden!!! We gaan ons best doen om dit voor elkaar te krijgen....
Nou, nogmaals bedankt voor je leuke bericht, dat is voor ons echt een opsteker!
Nog heel veel kijkplezier gewenst; we hopen dat je nog een paar keer flink in een deuk ligt (dat doen wij zelf ook namelijk).
Groetjes,
Reinier en Clarinca
PS Heb je ons interview op pekingexpress.org al gelezen?
quote:Op maandag 26 april 2004 16:03 schreef yohan.nl het volgende:
Ik kreeg zojuist een mailtje terug van Reinier en Clarinca!
[..]
Het interview van Reinier en Clarinca!
Wauw. Ik wil ook mail van Reinier en Clarinca!!!quote:Op maandag 26 april 2004 16:03 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
wow!quote:Op maandag 26 april 2004 16:03 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
De gebruikelijke lofbetuigingen enzo. En wat vraagjes: of ze al getrouwd waren, of ze de productiemaatschappij konden vragen naar een dvd-set, etc.quote:Op maandag 26 april 2004 16:40 schreef keijz het volgende:
[..]
wow!wat had je zelf allemaal gestuurd dan?
ja idd, en ook zo uitgebreid he!quote:Op maandag 26 april 2004 16:52 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Erg leuk zo'n reactie van the team of all teams
quote:Op maandag 26 april 2004 16:55 schreef BVO het volgende:
Ik wil een Reinier Icon.
Reinier is geweldig.
quote:Op maandag 26 april 2004 17:08 schreef Bayswater het volgende:
Harige kerel, je usericon btw?
Vreemd ... zie hem hier niet, wellicht omdat ik op mijn werk zit. Zal dadelijk is thuis kijken.quote:Op maandag 26 april 2004 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is Reinier, tenminste mijn webicoon want mijn fokicoon is een figuur uit startrek en die kan ik niet vervangen, ookal heb ik de fok mods al meerdere malen gevraagt er eens wat aan te doen![]()
Bij "opties" kun je webicoons aanzetten meen ikquote:Op maandag 26 april 2004 17:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vreemd ... zie hem hier niet, wellicht omdat ik op mijn werk zit. Zal dadelijk is thuis kijken.
Wonen die twee niet in Wassenaar?quote:Nu je zoveel armoede hebt gezien in Rusland, is dat van enige invloed op hoe je leeft nu in Nederland, heeft het veel impact gehad
Wij leiden sosieso geen bijzonder luxe leven en hebben weinig nodig om het naar ons zin te hebben. Vergeleken Rusland heeft iedereen het in Nederland en België extreem goed. Nederlanders kunnen enorm klagen en dat stoort ons nogal eens. Zeker na deze reis kunnen we daar absoluut niet meer tegen!
allemaal freaksquote:Op maandag 26 april 2004 19:04 schreef Remzz het volgende:
Haha lol 5 reacties boven mij 5 keer een Reinier avatar.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:04 schreef Remzz het volgende:
Haha lol 5 reacties boven mij 5 keer een Reinier avatar.
Daar staan ook gewone standaard huisjes, ze zijn een eigen bedrijf begonnen... meestal loopt dat niet meteen enorm goedquote:Op maandag 26 april 2004 19:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wonen die twee niet in Wassenaar?
Ben ik ff blij dat je naar defqon gaatquote:Op maandag 26 april 2004 19:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
allemaal freaksals ik niet naar defqon zou gaan had ik jeske als icoon
dus je bent in ieder geval voor de dames , of de 2lingquote:Op maandag 26 april 2004 19:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet niet meer voor wie ik moet zijn.
Hans vind ik een lamlul. Reinier is vervelend. Elias is onredelijk. De tweeling heeft het spelelement niet echt in zich.
Ja, maar Rani en Jeske zijn ook leuk. Vooral Jeske.quote:Op maandag 26 april 2004 19:17 schreef Fusion het volgende:
Ik ben voor Clarinca
Eeyy.. heb jij alle uitzendingen gecaptured?quote:Op maandag 26 april 2004 19:58 schreef The_Drag0n het volgende:
De broertjes waren weer erg grappig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo, anders bekijk jij het ff vanuit de psychologische kantquote:Op maandag 26 april 2004 20:10 schreef Mavi het volgende:
Mening van mijn collega waar ik me helemaal in kan vinden: Elias' vader was ongetwijfeld een dominante man (hij sloeg zijn moeder). Elias heeft hierdoor een oprechte afkeer gekregen van dominante mannen en Reinier is het schoolvoorbeeld van een zo'n man, zeker als je ziet hoe hij Clarinca behandelt.
Ik vind echter wel dat Elias schromelijk overdrijft met zijn reactie. Hij wil er zogenaamd niet over praten maar doet de hele dag niets anders en laat zo zijn woede alleen maar oplopen. Wel zwak van Hans dat hij op de boot niet gewoon zei dat hij geen zin had om het over Reinier te hebben, omdat hij het niet helemaal eens is met Elias.
Elias zoekt duidelijk onvoorwaardelijke steun bij zijn medekandidaten en speelt zijn grieven via de groep en niet vanuit zichzelf.
But, damn! she's right!quote:Op maandag 26 april 2004 20:33 schreef keijz het volgende:
[..]
zo, anders bekijk jij het ff vanuit de psychologische kant
He is a she.quote:Op maandag 26 april 2004 20:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
But, damn! he's right!![]()
Nu je het zegt, ja dat kloptquote:Op maandag 26 april 2004 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Ze hebben dezelfde uitstraling als Frank en Ronald de Boer bedenk ik me ineens![]()
De 2-ling, alleen al die fotoreportage onder je moet je overtuigenquote:Op maandag 26 april 2004 19:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hans vind ik een lamlul. Reinier is vervelend. Elias is onredelijk. De tweeling heeft het spelelement niet echt in zich.
Bron: IntomartGFKquote:Top 10 hoogst gewaardeerde programma's in week 16
Nr..Datum.......Zender...Tijd....Titel.....................................Gem. cijfer
1...17-4-2004.RTL4...... 2236.Crime Scene Investigation..............8.4
2...16-4-2004.NET 5......2039.Charmed.........................................8.4
3...16-4-2004.NET 5......1848.ER...................................................8.4
4...14-4-2004.RTL5.......2226.OZ..................................................8.3
5...13-4-2004.YRN........2034.CSI Miami........................................8.3
6...13-4-2004.NET 5......2032.Everwood......................................8.3
7...18-4-2004.NET 5......2032.Peking Express..........................8.3
8...15-4-2004.Ver.........2052.O.C.................................................8.3
9...15-4-2004.Ver.........1857.Start Trek Voyager........................8.2
10.15-4-2004.Ver.........1957.Bufft The Vampire Slayer..8.2
Waarderingen uitgedrukt in rapportcijfer
Just go with the flow.quote:Op maandag 26 april 2004 19:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niet eens Idols ertussen?quote:Op maandag 26 april 2004 23:25 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Bron: IntomartGFK
hoogst gewaardeerde programma's !!! Geen programma waar de meeste breezah sletjes naar kijkenquote:Op maandag 26 april 2004 23:38 schreef static het volgende:
[..]
Niet eens Idols ertussen?
Idd. Geen kijkcijfers, waarderingscijfers.quote:Op maandag 26 april 2004 23:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
hoogst gewaardeerde programma's !!! Geen programma waar de meeste breezah sletjes naar kijken![]()
Zoiets lijkt me evenredig, maar goed.quote:Op maandag 26 april 2004 23:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
hoogst gewaardeerde programma's !!! Geen programma waar de meeste breezah sletjes naar kijken![]()
Botertheequote:Op zondag 25 april 2004 22:22 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En ook geen wodka meer voor ze. Ben benieuwd wat het nationale drankje van Mongolie is.
Ja en dat terwijl er duidelijk een grote hond achter die deur woedend stond te blaffen, dat was wel oer en oer stom van mijn anders zo doortastende heldquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:42 schreef -Mk- het volgende:
Reinier: 'Hier is een deur schat'
Clarinca: 'Ja dat zie ik ook wel! Ben ik achterlijk ofzo?!'
Reinier: 'Doe maar open schat'![]()
![]()
Het enige wat ik van hun gezien heb was dat ze geen slaapplaats konden vinden en op een grasveld tussen de muggen gingen slapenquote:Op dinsdag 27 april 2004 01:50 schreef raaskal het volgende:
Frederick en Ann: Weinig van gezien, was een beetje kansloos geloof ik.
Mee eens, maar ze kan ook wel zeuren zeg. Tijdens de overnachting bij de 'gekke Rus' begon ze te klagen over de staat van het bed. Het is geen hotel hoor, die mensen bieden je aan te helpen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:50 schreef raaskal het volgende:
Clarinca: Een van de sympathiekste deelnemers, de bezwaren die ze maakt tegen Reinier zijn terecht, maar het is ook goed dat ze Reinier blijft steunen terwijl hij zo onder druk staat van de andere deelnemers. Daarbij komt dat ze wat Russisch heeft geleerd, niet agressief maar wel gedreven is, en me behoorlijk intelligent lijkt.
dat bed was ook gewoon een drama, ik denk ook niet dat het er zo lekker rookquote:Op dinsdag 27 april 2004 08:45 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Mee eens, maar ze kan ook wel zeuren zeg. Tijdens de overnachting bij de 'gekke Rus' begon ze te klagen over de staat van het bed. Het is geen hotel hoor, die mensen bieden je aan te helpen.
* mompelt wat over een gegeven paard enzo
Het is natuurlijk makkelijk oordelen vanaf de luie tv-stoel. Als je doodmoe bent (van flinke ruzie de dag ervoor en al dat reizen) en dan in zo'n gammel huisje terecht komt met een vreselijk drukke oud russisch judokampioen en het blijkt ook nog eens een oud vies klerezooitje te zijn gaat de klaagmode bij elk normaal westers mens gewoon op de automatische piloot.quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:45 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Mee eens, maar ze kan ook wel zeuren zeg. Tijdens de overnachting bij de 'gekke Rus' begon ze te klagen over de staat van het bed. Het is geen hotel hoor, die mensen bieden je aan te helpen.
* mompelt wat over een gegeven paard enzo
Daar ben ik het niet mee eens. Ze toonden genoeg respect. Toen ze nog niet wisten dat die lui maffia lui waren , aten ze mee. En toonde duidelijk intresse. Ook waren ze nog netjes om even die kerel die voor hun reed , toen ze 2e werden , nog ff dat te melden en hem nog te bedanken.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:50 schreef raaskal het volgende:
Duikers: Heb ik ook geen hoge dunk van. Weinig respect voor de bevolking. Verder lamzakken en saai dus opgeruimd staat netjes.
voor de mensen die het niet kunnen vindenquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:09 schreef DarkElf het volgende:
zeg, heeft iemand dat interview gelezen met Bart en Fleur op peking express.org?
wat een nare mensen zeg
meesterlijkquote:Toen wij reinier afvlagde, zei de cameraman: " Ik heb het niet goed in beeld , vlag nog eens" en gaf ons een knipoog
En als je dat interview leest kan ik niet begrijpen waarom mensen hier de aars van Reinier en Clarinca aan het aflebberen zijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
voor de mensen die het niet kunnen vinden
http://www.pekingexpress.(...)F
Now we're talkin'quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:57 schreef Slomy het volgende:
[..]
En als je dat interview leest kan ik niet begrijpen waarom mensen hier de aars van Reinier en Clarinca aan het aflebberen zijn
Jeske en Clarinca, zie nou , ik ben niet de enige die dat idee heeftquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:59 schreef Cybart het volgende:
DON'T GIVE ME THAT FUCKING BULLSHIT HANS
elias begint ook te irriteren inmiddels
kunnen we clarinca en jaske de overwinning niet geven?
heb trouwens maar het alaatste kwartier gezien deze omdat ik met belangrijkere dingen bezig was. maar wat ik gezien heb was wel weer genieten!
Jaaaah!quote:Op maandag 26 april 2004 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Ze hebben dezelfde uitstraling als Frank en Ronald de Boer bedenk ik me ineens![]()
Arnold Schwarzenegger als gouveneur , Reinier als presidentquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:02 schreef Zhenar het volgende:
Reinier for president!!!
Aaaargh!quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Reinier als presidenthet moet niet gekker worden in de wereld
![]()
Yep, ik geloof natuurlijk alles wat Bart en Fleur zeggen in dat interview.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:57 schreef Slomy het volgende:
[..]
En als je dat interview leest kan ik niet begrijpen waarom mensen hier de aars van Reinier en Clarinca aan het aflebberen zijn
ach hou toch op, reinier met zijn schijnheilige smoelwerk: nee hoor we (ik) liggen (lig) prima in de groep... weet van niets...quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:10 schreef HarigeKerel het volgende:
Precies, en ik snap niet hoe iemand Reinier nou hypocriet kan noemen, als iemand dat niet was dan was Reinier het wel![]()
Zow, take aquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tis dat de Reinier fans nog geen ondertitel hebben zoiets als " ik kijk geen idols meer, want reinier is mijn grote idool"![]()
Wat prijzen jullie Reinier soms hoog de hemel in damn
En volgende week zorgt Elias voor een vette "sjeu"quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:18 schreef sooty het volgende:
Ik mag die Reinier wel. Zorgt tenminste voor een beetje sjeu.
Major_Star vond hem lijken op een typetje van Kees van Kooten. En inderdaad: Met dat idee in gedachten luister/kijk je opeens heel anders....quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En volgende week zorgt Elias voor een vette "sjeu"
Die ondertitel rijmt nietquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tis dat de Reinier fans nog geen ondertitel hebben zoiets als " ik kijk geen idols meer, want reinier is mijn grote idool"![]()
Dat was niet hypocriet dat was gewoon wederom een voorbeeld van Reinier's legendarische en onveilbare gevoel voor humorquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach hou toch op, reinier met zijn schijnheilige smoelwerk: nee hoor we (ik) liggen (lig) prima in de groep... weet van niets...
ik praat niets goed van andere deelnemers maar dit was gewoon hypocriet.
Reinierquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2004 00:54 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Dat was niet hypocriet dat was gewoon wederom een voorbeeld van Reinier's legendarische en onveilbare gevoel voor humor![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 19:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb ik ook, ik had het al in mijn hoofd, maar ik gun het na deze aflevering helemaal niemand meer om te winnen...quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:57 schreef DarkElf het volgende:
iedereen is eigenlijk een griezel:
elias is een psycho, reinier is onbeschoft en hypocriet, de tweeling lult mee met degene die de grootste bek heeft, hans doet voorkomen of elias de aanstichter is onderwijl wetende dat dat niet helemaal zo is, rhani is een sjacherijn, jeske moet die kerel van haar eens wat meer onder de duim houden en clarinca laat over zich heenlopen......
dus van mij hoeft niemand te winnen
Die Russen waren vroeger anders ook geen lieverdjesquote:Op woensdag 28 april 2004 14:37 schreef starbuck het volgende:
Ik hoop dat hij dan als straf in een kooi wordt opgesloten met alle russen die hij heeft uitgescholden of zonder respect heeft behandeld.
nee dat is een excuus voor dat lompe gedragquote:Op woensdag 28 april 2004 15:26 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die Russen waren vroeger anders ook geen lieverdjes![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:56 schreef starbuck het volgende:
We kunnen reinier ook op "zijn" manier laten liften in Duitsland, eens kijken hoeveel BMW's er over zijn "goddelijke" lichaam heen rijden.
als jij je daar prettig bij voeltquote:Op woensdag 28 april 2004 16:56 schreef starbuck het volgende:
We kunnen reinier ook op "zijn" manier laten liften in Duitsland, eens kijken hoeveel BMW's er over zijn "goddelijke" lichaam heen rijden.
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:56 schreef starbuck het volgende:
Ik vind ze eigenlijk beide een beetje te ver gaan, Elias is gewoon een jankerd en Reinier wilt te graag Peking halen.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:11 schreef Remzz het volgende:
Ik begin wel steeds meer respect te krijgen voor Reinier, hij doet eigenlijk helemaal niets wat niet mag. In tegenstelling tot Elias die juist hoe langer hoe verveelender begint te worden.
Tja als je aan zo'n wedstrijd mee doet moet je ook graag Peking willen halen, anders kun je toch net zo goed niet mee doen?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk beide een beetje te ver gaan, Elias is gewoon een jankerd en Reinier wilt te graag Peking halen.
Hij doet het niet erg sportief. (Elias ook niet btw).quote:Op woensdag 28 april 2004 19:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tja als je aan zo'n wedstrijd mee doet moet je ook graag Peking willen halen, anders kun je toch net zo goed niet mee doen?
Volgensmij is dat ook de bedoeling van het hele programmaquote:Op woensdag 28 april 2004 19:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Reinier wilt te graag Peking halen.
Te is nooit goed.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij is dat ook de bedoeling van het hele programma
ROFLquote:Op donderdag 29 april 2004 02:31 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
In navolging van de reclame met Rijkaart&Fuller![]()
gevonden op pekingexpress.org
quote:Op donderdag 29 april 2004 02:31 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
In navolging van de reclame met Rijkaart&Fuller![]()
gevonden op pekingexpress.org
quote:Op donderdag 29 april 2004 09:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze moet natuurlijk standaard in de openingspost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:21 schreef sweek het volgende:
Argh wat zijn die Joeri en Wesley dom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kut
maar het komt niet als een verrassingThere Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
Haha. Ik heb de nieuwste uitzending (NL) nog niet gezien, maar die kots-smileys van Elias kon je meteen na de eerste aflevering al wel plaatsenquote:Op donderdag 29 april 2004 22:41 schreef Frederic het volgende:
Na deze uitzending:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elias
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Reinier: "Bij een boer vroegen we om een glaasje water."
Clarinca: "Het was een lauwwarm bruin drabje, het smaakte niet eens naar water."
Reinier: "Er dreven allemaal elementen in het glas waarvan ik dacht: 'dit klopt niet'."
---------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:
Precies, weer een Reinieroloog erbijquote:Op donderdag 29 april 2004 23:12 schreef yohan.nl het volgende:
Haha. Ik heb de nieuwste uitzending (NL) nog niet gezien, maar die kots-smileys van Elias kon je meteen na de eerste aflevering al wel plaatsen![]()
Anyway, ben blij dat je bekeerd bent
IDD, Reinier is helemaal top, hij heeft die Clarinca echt aan een touwtje.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:19 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het echt geweldig om naar die Reinier te kijken..
maar het blijft natuurlijk wel een ongelofelijke kakker.
Elias vind ik ook een dombo.
Na de 1e? OVerdrijven is ook een vak, hij was toen nog cool, had tattoos had een leuk uitziende vriendin, vertelde goed zijn mening. genoot van de eerste dag. Kom op zeg... als je nou zei naar de 3e , maar de 1e....tssss (wil eigenlijk iets heel gemeens zeggen maar ok, hou me inquote:Op donderdag 29 april 2004 23:12 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Haha. Ik heb de nieuwste uitzending (NL) nog niet gezien, maar die kots-smileys van Elias kon je meteen na de eerste aflevering al wel plaatsen![]()
quote:Van dochter site : http://expeditierobinson.startkabel.nl
Naam : Björn
Email: **
Onderwerp: Reactie/opmerking
Categorie : Robinson discussie
Bericht:
de storm rond mijn persoon is wat geluwd , Laat mij toe alle fans van mij te
bedanken voor de steun en de anderen een grotere bril toe te wensen.Iets is
omdat iets kan ; zoek niet telkens achter alles iets er zijn veel dingen die
jullie niet zien . Exp robinson is veel meer tv dan ook ik dacht . Naïef ?
Nee!!! goede programmamakers .
Groeten aan elk van Björn
Ik vind het wel ontopic eigenlijk, zo is het met Reinier en Clarinca ook.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:28 schreef -Mk- het volgende:
Ik kreeg ee nbericht van Bjorn van Expeditie Robinson, omdat ik niet weet of er nog een oud ER topic open is plaats ik 'm hier maar:
[..]
wtf is Bjornquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:28 schreef -Mk- het volgende:
Ik kreeg ee nbericht van Bjorn van Expeditie Robinson, omdat ik niet weet of er nog een oud ER topic open is plaats ik 'm hier maar:
[..]
quote:Clarinka: De verstandhouding met Elias was tijdens de reis inderdaad vrij slecht; al ging dat een beetje op en af. De productie heeft ons natuurlijk niet voor niets geselecteerd: het was de bedoeling dat we af en toe flink zouden botsen.
Wij hebben al vanaf een vroeg moment in de race gevoeld, dat er over ons geroddeld werd. Nu zien we echter pas hoe ver dat ging. Achteraf vinden we het vooral jammer, dat niemand behalve Hans ons rechtstreeks heeft aangesproken op de dingen waar zij zich aan stoorden. En dan hebben wij het met name over Fleur en Bart. Nu blijkt dat zij ons al vanaf de tweede aflevering zwart hebben gemaakt en dat vinden wij onbegrijpelijk. Als ze nou gewoon gezegd hadden, dat zij het niet leuk vonden dat wij toen de eerste lift hebben geregeld, dan hadden wij daar op kunnen anticiperen, of we het er nou mee eens waren of niet. Nu hebben ze ons altijd vriendelijk glimlachend schouderklopjes gegeven, terwijl achteraf blijkt dat ze ons volledig belachelijk hebben gemaakt. Erg jammer! Lees het hele interview hier: http://www.pekingexpress.org
ja dat mag over 20 posts weerquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:42 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Kijk eens naar de 13e post op de eerste pagina. Zo worden deze topics meestal gestart.quote:
nou zeg het zijn gewoon een paar foto's....... nou om je blij te maken..........wacht ik pas hem ff aan ..... zooooooquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:00 schreef static het volgende:
[..]
Kijk eens naar de 13e post op de eerste pagina. Zo worden deze topics meestal gestart.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:01 schreef DePresident het volgende:
[..]
nou zeg het zijn gewoon een paar foto's....... nou om je blij te maken..........wacht ik pas hem ff aan ..... zoooooo
Gast uit expeditie Robinsonquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:42 schreef keijz het volgende:
[..]
wtf is Bjorn![]()
offtopic iig
Me 2. Wordt steeds spannender!quote:* keijz heeft zin in zondag
iets van "Don't give me that fucking bullshit hans"?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:47 schreef yohan.nl het volgende:
Heb je al een titel voor deel #9 keijz?
Nee niet dit naam in de titel aub.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:57 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat dachten jullie van deze titel?
"Reinier, een buikje vol ambitie"![]()
Oh en dat filmpje is geweldig, die Jambers stem![]()
![]()
Helemaal mee eens op 1 stukje na... en dat is dat stukje nadat de tweeling moet winnen. De tweeling MOET gewoon winnen... Want reiner en clastinka gun ik het al helemaal niet!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:19 schreef cptmarco het volgende:
[afbeelding]
Elias begint me steeds meer te irriteren, Hans en Rani gun ik de overwinning niet.....
Laat dan de tweeling maar winnen, en als dat niet lukt: Go Reinier......
hou toch je mond, die 'twheeeling' doet geen ene reet. Beetje dom doen en gaan huilen als ze een stukje terug moeten liften. Alleen al daarom moeten ze gewoon oprotten. Hans en Rani doen wel normaal tegen Reinier en Clarinka, maar die Rani slijmt alleen maar bij gangstervriendinnetje Jetske. Dus die mogen ook niet winnen. Jetske en Elias mogen ook niet winnen en kunnen maar beter in Rusland blijven om daar nog meer paranoia te worden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:32 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Helemaal mee eens op 1 stukje na... en dat is dat stukje nadat de tweeling moet winnen. De tweeling MOET gewoon winnen... Want reiner en clastinka gun ik het al helemaal niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |