Kutcookiesquote:Op zondag 25 april 2004 09:34 schreef Together-Alone het volgende:
trouwens gamedemon, was je niet een beetje voorbarig met een nieuwe topic openen
maar nog bijna 3 weken wachten voordat ninja gaiden eindelijk uitgaat komen hier
Komt ie ook op de PC? Of is dat nog niet bekend gemaakt?quote:Op zondag 25 april 2004 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
OP
Deze verdienen het om nog even in dit topic geplaatst te worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk het wel... Xbox en pcquote:Op zondag 25 april 2004 10:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt ie ook op de PC? Of is dat nog niet bekend gemaakt?
komt ie misschien ook op de pc, *kuch* halo *kuch*quote:Op zondag 25 april 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk het wel... Xbox en pcTenzij de geruchten waar zijn en M$, Bioware gekocht heeft
ik heb hem maar bovenaan de OP gezet nu ik dat 12 minuut durend filmpje gezien hebquote:Op zondag 25 april 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
Jade Empire komt wel alleen op Xbox
Ik mis geloof ik watquote:Op zondag 25 april 2004 10:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb hem maar bovenaan de OP gezet nu ik dat 12 minuut durend filmpje gezien heb![]()
Vlgs mij niet nee..quote:Op zondag 25 april 2004 10:47 schreef pkwarts het volgende:
je hebt dat filmpje niet gezien?
maar obsidian is onderdeel van bioware.....quote:Op zondag 25 april 2004 10:51 schreef Tain het volgende:
Uhm KotOR 2 wordt niet meer door Bioware ontwikkeld... Maar door Obsidian Entertainment...
ik zal hem ff voor je opzoeken, het is een hele mooie!quote:Op zondag 25 april 2004 10:53 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Vlgs mij niet nee..
Downdquote:Op zondag 25 april 2004 11:01 schreef pkwarts het volgende:
asublief:
http://jade.bioware.com/gallery/gdc_producer_cut.html
kan je zelf kiezen in welke smaak je hem wilt
it rocksquote:Op zondag 25 april 2004 11:01 schreef pkwarts het volgende:
asublief:
http://jade.bioware.com/gallery/gdc_producer_cut.html
kan je zelf kiezen in welke smaak je hem wilt
quote:Op zondag 25 april 2004 11:49 schreef taart het volgende:
[..]
it rocks![]()
zijn 2 aparte ontwikkelstudies die nu sinds bioware al hun mensen op Jade Empire heeft gezet, samen werken om KotOR2 te ontwikkelen. Obsidian Entertainment maakt het spel dus in naam van Bioware.quote:Op zondag 25 april 2004 10:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
maar obsidian is onderdeel van bioware.....
Jij een RPG ?quote:Op zondag 25 april 2004 12:33 schreef SailingAce het volgende:
Pfew.. Jade Empire ziet er praat uit zeg!!
Damm.. dat lijkt me wel wat.
Alleen die release date is nog zo verwegZit me weer lekker te maken hier.
deze is toch te mooi om te laten liggen.. zo uitgekiend!quote:Op zondag 25 april 2004 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij een RPG ?
Ken jij een winkel waar ze gewoon een spel ruilen?quote:Op zondag 25 april 2004 14:21 schreef Perfect het volgende:
Damn er is koffie, over een spel, van me heen gegaan, het spel (unreal 2) vond ik al toch niet zoveel aan, en zonder die koffievlek had ik hem toch geruild.
Zou ik hem nog kunnen ruilen denk je? Je ziet het alleen goed aan de binnenkant, en de buiten kant amper....
quote:Op zondag 25 april 2004 14:42 schreef gieling het volgende:
live rullzzzz(en SC:PT ook zeer
)
Ik heb nu een van de grootste xbox tegenstanders iets wat in zijn mening kunnen bijschroeven
Verstandskiezen komen ook door zeker?quote:Op zondag 25 april 2004 14:42 schreef gieling het volgende:
live rullzzzz(en SC:PT ook zeer
)
Ik heb nu een van de grootste xbox tegenstanders iets wat in zijn mening kunnen bijschroeven
dit is een HEEEEEEEEL groot minpunt voor mij. ik ga hem waarschijnlijk nog wel kopen, maar niet meer met zoveel plezier al eerstquote:Doom 3 kan dus niet met zijn tweeen op 1 Xbox gespeeld worden. Wel via Xbox Live Co-op, en 4 speler deathmatch, maar splitscreen zat er niet in volgens de makers. Eigenlijk is dat ook niet gek als je ziet hoeveel detail er op je scherm wordt getoverd.
Goede nieuws was dat de game er net zo uit zal zien als op de PC, zonder enige slow down. Toch moeten we maar kijken of dat wel zo is, want praatjes vullen geen gaatjes.
Kijk hier voor het definitieve antwoord!
Ik snap niet dat mensen nu al weten dat ze dit spel willen kopen. Er is nog bijna niets over bekend. Een filmpje hier, een screenshotje daar. Het lijkt wel of de ontwikkelaar zich schaamt voor het spel (op de graphics na), ze laten helemaal niets aan het publiek zien.quote:Op zondag 25 april 2004 18:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dit is een HEEEEEEEEL groot minpunt voor mij. ik ga hem waarschijnlijk nog wel kopen, maar niet meer met zoveel plezier al eerst
erm jij mag nix zeggen...quote:Op zondag 25 april 2004 19:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen nu al weten dat ze dit spel willen kopen. Er is nog bijna niets over bekend. Een filmpje hier, een screenshotje daar. Het lijkt wel of de ontwikkelaar zich schaamt voor het spel (op de graphics na), ze laten helemaal niets aan het publiek zien.![]()
Over de jaren is gebleken dat iedere Zelda en Mario game die uitgekomen zijn zeker de moeite waard zijn. Maar met Doom is dat niet het geval, Doom was al jaren lang dood.quote:Op zondag 25 april 2004 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm jij mag nix zeggen...
nintendo fanboys kopen ook de gamecube voor een volgende zelda of mario waar nog nix over bekend is...
Vind je serious sam leuk?quote:Op zondag 25 april 2004 19:52 schreef pkwarts het volgende:
ik wil doom vanwege diens graphics, hersenloos knallen en in mijn broek pissen van angst. ik denk dat dat wel gaat lukken.
hoe goed het verhaal is of hoe origneel de levels zijn opgebouwd kan me met dit spel niet boeien (als het goed is zou het natuurlijk wel mooi meegenomen zijn.)
Whoehahahahaquote:Op zondag 25 april 2004 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Over de jaren is gebleken dat iedere Zelda en Mario game die uitgekomen zijn zeker de moeite waard zijn.
ja he jij wel tarzan...quote:Op zondag 25 april 2004 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Over de jaren is gebleken dat iedere Zelda en Mario game die uitgekomen zijn zeker de moeite waard zijn. Maar met Doom is dat niet het geval, Doom was al jaren lang dood.
Ik bedoel dat de mario & zelda serie nog springlevend is. Een dood project als Doom weer leven in blazen door de graphics te verbeteren en er multiplayer in te stoppen is nogal riskant.quote:Op zondag 25 april 2004 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja he jij wel tarzan...
doom 1 en 2 zijn pure nostalgie...kleine meesterwerkjes...
en de moeite waard? als je onderzetters zoekt wel ja...
ik vind iedere mario minder worden
quote:Op zondag 25 april 2004 20:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de mario & zelda serie nog springlevend is. Een dood project als Doom weer leven in blazen door de graphics te verbeteren en er multiplayer in te stoppen is nogal riskant.
Net als je de Star Wars film serie weer tot leven wekt. Episode 1 was ook niet bepaald een toppertje.
Orginele manier om iemand gelijk te geven.quote:
Schei toch uit manquote:Op zondag 25 april 2004 20:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de mario & zelda serie nog springlevend is. Een dood project als Doom weer leven in blazen door de graphics te verbeteren en er multiplayer in te stoppen is nogal riskant.
Net als je de Star Wars film serie weer tot leven wekt. Episode 1 was ook niet bepaald een toppertje.
Ik bedoelde er mee dat er nog spellen van uitkomen. Ik vroeg niet naar jou mening over die spellen.quote:Op zondag 25 april 2004 20:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Schei toch uit man
Als iets gedateerd is, is dat wel Mario en die stink Zelda hoor.
De laatste Mario.. Supersunshine weet ik veel met zijn irritante waterspuit, was dat nou wat je noemt springlevend??
En bootje varen met die groene gay en zijn fluit was ook helemaall the bomb zeker?
Die karakters hebben inderdaad een karakter gehad ja.. zijn iconen wellicht van de vroege gametijd, maar laat ze nou maar eens met rust, of kom met een geweldige nieuwe aanpak.
Iemand moet toch wat zeggen tegen die proleet die praat als een kip zonder kop?quote:Op zondag 25 april 2004 20:46 schreef Fliepke het volgende:
Uhm kunnen we niet met zn alleen gewoon bmh negeren, het enige wat hij doet is dit topic verzieken en jullie gaan er gewoon in mee. stop it please.
Nee dat snap ik, maar kunnen we er gewoon over ophoudenquote:Op zondag 25 april 2004 21:21 schreef Gamedemon het volgende:
ik zeik niet om de consoles...ik heb ze allemaal..kan het aleen niet uitstaan als iemand die aleen de gamecube heeft komt oordelen over een andere console in een topic waar hij niet thuishoord
Er is ook nog nooit gevraagd naar jouw doelloos gebral.quote:Op zondag 25 april 2004 20:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar jou mening over die spellen.
quote:Op zondag 25 april 2004 21:02 schreef Gamedemon het volgende:
Kan Fok er niet voorzorgen dat die N-Fanboy niet kan posten hier? hij irriteert ons aleen maar
Als er dan ook opgehouden wordt met zulke opmerkingenquote:Op zondag 25 april 2004 21:16 schreef Mister_T het volgende:
maarja de GC stelt dan ook geen fuck voor in vergelijking met de Xbox
Actie - reactie.quote:Op zondag 25 april 2004 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als er dan ook opgehouden wordt met zulke opmerkingen
True, kijk ook maar eens naar Ninja Gaidenquote:Op zondag 25 april 2004 20:27 schreef twi het volgende:
Ik snap niet wat er mis is aan het oppakken van een oud spel wat dood is? Ik bedoel, jullie jubelen toch ook over Metroid Prime en Paper Mario?
Klopt ookquote:Op zondag 25 april 2004 22:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Actie - reactie.
Hij komt van uit het niets nadat ik hem gisteren toch duidelijk gewaarschuwd heb.. Dat er dan flauw/fel gereageerd wordt vind ik niet vreemd, hij is al dagen bezig.
Nu heeft ie mooi de tijd om plaatjes te gaan verzamelen,.
Zolang hij zich niet laat zien, zullen die opmerkingen nauwelijks gemaakt worden.quote:Op zondag 25 april 2004 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt ookMaar ik word er nogal moe van... Ik fijn ieder zijn eigen console, maar als ik hier 100 keer lees dat de Xbox beter is dan de Cube en PS2 is dat ook wat vervelend
Helemaal mee eensquote:Op zondag 25 april 2004 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ik word er nogal moe van... Ik fijn ieder zijn eigen console, maar als ik hier 100 keer lees dat de Xbox beter is dan de Cube en PS2 is dat ook wat vervelend
je hoeft niet alle gamecubers nu aan te vallen hoorquote:Op zondag 25 april 2004 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
(volgens hun zijn shotguns namelijk aleen op de xbox en hij valt dan aan met een hamtaro)
Ik denk niet dat het een bestaand pakket is.quote:Op zondag 25 april 2004 23:55 schreef XL het volgende:
Hee, ik ben op zoek naar een Xbox. Ik wil hem graag met twee controllers en met een dvd-kit. Waar vind ik hem het goedkoopste? Wat kost het me dan? Alvast bedankt.
Ik denk eerder rond de 210/220.quote:Op maandag 26 april 2004 00:07 schreef XL het volgende:
Het hoeft van mij niet per se een bestaand pakket te zijn.
Een Topspin-pack + een dvd-kit zijn samen ook een xbox met 2 controllers en een dvd-kit
Dan kom ik rond de 230/240 euro ofzo ???
Zelf even zoeken op prijsvergelijksites doet wonderen,quote:Nu hoop ik dus dat iemand mij verteld dat ik bij die en die zaak goedkoop een Xbox kan regelen. Dat ik bij die en die zaak goedkoop een controller kan kopen en dat dvd-kits vaak tweedehands over de toonbank gaan..... (bijvoorbeeld dus he)...
quote:Mijn research gaat zover dat:
- Ik heb gezien dat Xbox-en af en toe tweedehand worden aangeboden. De prijzen zijn dan vanaf 150 euro. Zelf ben ik ietwat huiverig voor online particulier zaken doen bij grote bedragen.
- ik geen idee heb wat een xbox los kost, wat een controller los kost en wat een dvd-kit los moet opbrengen.
- games tweedehands goed gaan voor een euro of 20
- ik het vermoeden heb dat er veel 'packs' verkocht zijn de laatste tijd en dat er misschien best nog verouderde 'packs' te krijgen zijn her en der. Die zijn mogelijkerwijs nog interessanter die die uit de openingspost (die ook niet tegenvallen).
quote:Op zondag 25 april 2004 20:17 schreef SailingAce het volgende:
Geweldadige trailer van Shellshock
Volgens mij is dat de enige winkel waarvan er in Brabant geen zijnquote:Op maandag 26 april 2004 10:09 schreef DinoPK het volgende:
Ja bij de mediamarkt hadden ze een dvd kit pack een poosje terug. Xbox, dvd kit, xmen 2, halo en midtown madness 3 voor 219 euro dacht ik. Zeker geen slechte aanbiedingen in ieder geval. Misschien daar eens proberen?
Kloptquote:Op maandag 26 april 2004 10:10 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de enige winkel waarvan er in Brabant geen zijn![]()
Als je dan gewoon niet in het Xbox topic kijkt, dan heb je er ook geen last van.quote:Op zondag 25 april 2004 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als er dan ook opgehouden wordt met zulke opmerkingen
Waarom zou ik nou weer niet in het Xbox topic mogen kijkenquote:Op maandag 26 april 2004 12:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je dan gewoon niet in het Xbox topic kijkt, dan heb je er ook geen last van.
En trouwens kijken is een, reageren is twee.
Leuke is dat de GC fans zich meteen gaan verlagen tot xbox flamers.
het zegt al genoeg dat je je aangesproken voeltquote:Op maandag 26 april 2004 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom zou ik nou weer niet in het Xbox topic mogen kijkenEn er moet eens opgehouden worden met "GC fans" over één kam te scheren als het er maar één is
Ja, dat is lekker makkelijk discussieren zo. Ik weet weer genoeg.quote:Op maandag 26 april 2004 12:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
het zegt al genoeg dat je je aangesproken voelt
Mooi zo, klik maar op het kruisje rechtsboven.quote:Op maandag 26 april 2004 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet weer genoeg.
Okay, doei!quote:Op maandag 26 april 2004 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker makkelijk discussieren zo. Ik weet weer genoeg.
Nee, ik wil ook nog wat zeggen!quote:Op maandag 26 april 2004 13:30 schreef SailingAce het volgende:
Klaar allemaal?
Hoe snel de leugen ook is, de waarheid achtervolgd hem wel.quote:Op maandag 26 april 2004 13:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook nog wat zeggen!
Nl. dat ik ook een Xbox wil kopen, een dezer weken.
quote:Op maandag 26 april 2004 13:44 schreef Mister_T het volgende:
Zo sta met de Formula Ford op oltan long ofzo weer 7de van de wereld
VGA box geen optie?quote:Op maandag 26 april 2004 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat in de stoelendans van mijn beschikbare RGB aansluitingen de XBox op een comfortabele fauteuil zit. De GC en PS2 moeten rond blijven draaien tot de muziek stopt en er een plekje vrijkomt.
Kun je daarmee meerdere consoles op een RGB ingang aansluiten? Ik heb nu een SCART-box maar dat is geen RGB volgens mij.quote:Op maandag 26 april 2004 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
VGA box geen optie?
Ja, 4x RGB op de RGB van je toestel geloof ikquote:Op maandag 26 april 2004 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je daarmee meerdere consoles op een RGB ingang aansluiten? Ik heb nu een SCART-box maar dat is geen RGB volgens mij.
Even gekeken.quote:Op maandag 26 april 2004 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, 4x RGB op de RGB van je toestel geloof ik
www.lik-sang.com hebben ze wel
Ik kwam er laatst nog een tegen op het internet op zoek naar een raar kabeltje..quote:Op maandag 26 april 2004 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even gekeken.
Dat heet volgens mijn niet VGA box, wat dat is een doosje om je consoles op een monitor aan te sluiten.
Ik heb toevallig vorige week een aparaatje gekocht waar je 4 scart apparaten op aan kan sluiten en daar komt dan weer 1 snoer uit die de tv in gaat en dan kan je met een schakelaartje switchen tussen de aparaten. Ik had ook problemen met mn gamecube, xbox, N64 en PS1. Dit apparaat ondersteunt ook RGB (dat stond tenminste op de verpakking, ik gebruik zelf geen RGB kabels) en was zo'n 18 euro. Ik heb 'm gekocht bij de Future zone in het centrum van rotterdam (onderin bij de V&D). Scheelt me flink wat geklooi elke keer...quote:Op maandag 26 april 2004 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat in de stoelendans van mijn beschikbare RGB aansluitingen de XBox op een comfortabele fauteuil zit. De GC en PS2 moeten rond blijven draaien tot de muziek stopt en er een plekje vrijkomt.
Klinkt goed, zegt niks. Romero, anyone?quote:Op maandag 26 april 2004 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Alexander Seropian, oprichter van Bungie en ontwerper van Halo, heeft de studio Wideload Games opgericht. In de toekomst wil hij met deze studio een spel maken dat gebruik zal maken van de Halo engine, hij zal hiervoor ongeveer 50 medewerkers nodig hebben.
Het spel is nog naamloos, zal voor de Xbox worden gemaakt en moet in 2005 uitkomen.
quote:Op maandag 26 april 2004 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kwam er laatst nog een tegen op het internet op zoek naar een raar kabeltje..
Zal straks m'n history er op na slaan..
Gevonden,quote:Op maandag 26 april 2004 18:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:JOYTECH’s versatile JS965 AV Control Center allows you to connect multiple pieces of Home Entertainment equipment to one TV. Up to 4 pieces of AV equipment can be connected without having to disconnect and re-connect every time.
The AV Control Center offers 4 fully wired RGB SCART inputs, 4 Digital Optical inputs, 4 S-Video inputs, 4 Composite Video and Stereo Audio inputs and one matched output. JOYTECH's Signal Regulator Technology™ assures that picture and sound quality from all AV sources remain pin sharp and ultra stable, whilst the simple input channel selector allows you to page through and select the AV source you require.
Hij is wel "out of stock"quote:4 input to 1 output with electronic switching 4 Analog/ Digital AV inputs including: RGB SCART, S-Video, Phono (RCA) separates and Digital Optical Master output comprising of RGB SCART, S-video, Optical and Phono (RCA) separates Signal Regulator Technology automatically compensates for potential signal loss Input Selector Switch with independent channel LED indicators Remote Controller unit with operational distance of 10 metres Solid Metal Casing for enhanced electrical interference screening Stylish design to blend in with your existing AV equipment Included in this pack: AC Adapter, SCART to SCART (1), S-video to S-Video (1) and Phono to Phono (1) cable. Suitable for: DVD and VCR Players, Satellite Receivers, Camcorders, PlayStation, Xbox, GameCube etc,
quote:Four input to 1 output with electronic switching.
4 Analog/ Digital AV inputs including: RGB SCART, S-Video, Phono (RCA) separates and Digital Optical Master output comprising of RGB SCART, S-video, Optical and Phono (RCA) separates Signal Regulator Technology automatically compensates for potential signal loss Input Selector Switch with independent channel LED indicators Remote Controller unit with operational distance of 10 metres. Solid Metal Casing for enhanced electrical interference screening Stylish design to blend in with your existing AV equipment.
Included in this pack: AC Adapter, SCART to SCART (1), S-video to S-Video (1) and Phono to Phono (1) cable.
Suitable for: DVD and VCR Players, Satellite Receivers, Camcorders, PlayStation, Xbox, GameCube.
Hij heeft alleen wel dezelfde prijs, vaag.quote:Op maandag 26 april 2004 19:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze hebben ook een wat minder uitbreide versie
[afbeelding]
[..]
mijn portemonnee begint te kriebelen.....quote:RalliSport Challenge 2 (RSC2) heeft naast een machtige singleplayer alles in huis om XBOX Sports Network (XSN) een goede boost te geven. Daarom zal er naast de standaard versie van RSC2 ook een bundel verschijnen.
De bundel zal het volgende bevatten:
- RalliSport Challenge 2
- XBOX Live headset
- 3 maanden XBOX Live
Dit alles komt voor de adviesprijs van 69,99 Euro dat amper 10 Euro duurder is dan de standaard game.
Voor iedereen die geen Live heeft en er toch van wil proeven is dit wederom een uitgelezen kans.
Die andere is eigenlijk 10 pond duurder, maar is nu in de aanbieding.quote:Op maandag 26 april 2004 19:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wel dezelfde prijs, vaag.![]()
Dat zijn nog eens leuke scartboxen, misschien ook maar 1 van bestellenquote:Op maandag 26 april 2004 19:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die andere is eigenlijk 10 pond duurder, maar is nu in de aanbieding.
En die andere is mooi zilver, zal ook wel wat met de prijs doen...
Die mag wel in de FAQ erbij ofzoquote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gevonden,.
[..]
[afbeelding]
[..]
Hij is wel "out of stock"
Dat ding is GODquote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gevonden,.
[..]
[afbeelding]
[..]
Top!quote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gevonden,.
[..]
[afbeelding]
[..]
quote:Please note that Play.com is unable to accept orders for Gadgets
with delivery addresses outside the UK.
dat zuigtquote:Op maandag 26 april 2004 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
%%^%*^@%#$&^%@#&^%&^@%#E*QT^#*^R*&@^#$*^@#$%
KUT!!!!!!!!
[..]![]()
![]()
Ze hebben hem niet op voorraad. Zal wel een weekje of 2 duren.quote:Op maandag 26 april 2004 20:42 schreef Tain het volgende:
post je ervaringen als je hem binnen hebt
quote:De Xbox draait nog steeds verlies bij Microsoft. De Xbox hoort samen met de Game Studios en enkele andere hardware bij de divisie Home & Entertainment. In het derde kwartaal van Microsoft, die eindigde op 31 maart, had de divisie Home & Entertainment een verlies van 209 miljoen dollar. De omzet steeg wel met 17 procent naar 530 miljoen dollar.
Microsoft's doel is in eerste instantie om een stabiele plek op de speelcomputermarkt te creëren en het bedrijf hoopt dat de volgende speelcomputer wel winstgevend zal zijn. Microsoft kan de centen missen en het bedrijf wist een winst te realiseren van 1,52 miljard dollar.
2004 was ook wel erg vroeg geweest hoorquote:GamesIndustry is erachter gekomen waarom de Xbox 2 niet tijdens Kerstmis 2004 in de winkels ligt. Microsoft was officieel van plan om de Xbox 2 aankomende Kerst in de winkels te leggen maar Microsoft had problemen om een systeem te bouwen die niet gebaseerd is op een PC ontwerp. Dat zegt een persoon die dicht bij het bedrijf staat:
Quote:"I think they underestimated how hard it was going to be to build a console that wasn't using PC architecture. But they're racing to get to the market as soon as possible - they really want to reverse the head start that Sony had last time."
Microsoft hoopt dat de Xbox 2 in het midden van 2005 verschijnt terwijl critici op Kerstmis 2005 gokken. Microsoft probeert de Xbox 2 zo snel mogelijk af te krijgen zodat ze een voorsprong hebben op de PlayStation 3.
Daarnaast speculeert GamesIndustry over de ontwikkelaars voor de Xbox 2. Bungie zal na Halo 2 meteen aan een titel voor de Xbox 2 werken terwijl Rare Perfect Dark voor de Xbox 2 voorbereid. Ook is er volgens het artikel best mogelijk dat de XSN Sports titels in 2005 terug komen op de Xbox 2.
Zit er ook aan te denken hem te bestellen, lijkt mij erg handig. Nu moet ik de heletijd mijn scardkabel verwisselenquote:Op maandag 26 april 2004 20:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem bij psxshop besteld.
http://www.psxshop.com/pr(...)6
Nog wel meer, want de productiekosten zijn natuurlijk ook proportioneel. Maar ik denk niet dat Billie gaat stoppen, hij kan het best lijden en nu is het een kwestie van ego. Alhoewel ik erbij blijf dat de games industrie meer gebaat is bij twee concurrenten. (zie ik wel liever de PS verdwijnenquote:Op maandag 26 april 2004 21:38 schreef Tain het volgende:
Ze moeten ook een ongeloofelijke omzet draaien willen ze er winst mee draaien zeg
530 + 209 = 739 miljoen dollar omzet nodig om op 0 uit te komen....
Ja, als ik een Xbox heb ga ik hem ook halenquote:Op maandag 26 april 2004 21:49 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken hem te bestellen, lijkt mij erg handig. Nu moet ik de heletijd mijn scardkabel verwisselen
Ga je een Xbox halen dan?quote:Op maandag 26 april 2004 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, als ik een Xbox heb ga ik hem ook halen![]()
dat zegt tie al 2 jaarquote:Op maandag 26 april 2004 22:08 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ga je een Xbox halen dan?
Terwijl het maar een matig spel is eigenlijk... toch?quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:03 schreef twi het volgende:
Wel frappant overigens, dat bijna elke Nederlandse gaming site een special heeft over DTM Race Driver 2 op het moment.
krijgen zeker goed betaald ervoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:03 schreef twi het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe XboxWorld layout? Ik vind het een stuk minder overzichtelijk dan de vorige. Ik kan niet zeggen dat het een stuk minder mooi is, aangezien de vorige versie al niet echt fantastisch mooi eruit zag, maar die was er tenminste nog een beetje functioneel bij. Daarbij werkt 'ie ook niet fantastisch bij FireFox. Denk toch dat de heren van XboxArena (nu gamer.nl met hen samen werkt ipv met xbw.nl) weer een klein pluspunt hebben ten opzichte van XBW.
Wel frappant overigens, dat bijna elke Nederlandse gaming site een special heeft over DTM Race Driver 2 op het moment.
gewoon doen Noot, je krijgt er geen spijt vanquote:Op maandag 26 april 2004 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mijn vakantie geldIk zit alleen ff te kijken wat ik allemaal wil hebben. Iig een Xbox, een controller, LIVE, DVD Kit, RS3. Wat kan je dan het beste halen? Geen Crystal iig, ik denk Silver Bullet pack met LIVE en DVD kit. Komt dan op 300 euro
Das trouwens ook meteen de reden dat ik nog steeds twijfel
Ik vind 'm echt spuuglelijk, het enige dat mist zijn knipperende sterretjes op de achtergrond, dan is de "persoonlijke homepage" uitstraling helemaal compleet... Nou moet ik zeggen dat XBW de laatste tijd toch al erg traag was met nieuwtjes, maar ik denk dat ik er nu helemaal niet meer heen ga.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:03 schreef twi het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe XboxWorld layout? Ik vind het een stuk minder overzichtelijk dan de vorige. Ik kan niet zeggen dat het een stuk minder mooi is, aangezien de vorige versie al niet echt fantastisch mooi eruit zag, maar die was er tenminste nog een beetje functioneel bij. Daarbij werkt 'ie ook niet fantastisch bij FireFox. Denk toch dat de heren van XboxArena (nu gamer.nl met hen samen werkt ipv met xbw.nl) weer een klein pluspunt hebben ten opzichte van XBW.
3x een 3.5 gig processor, :|quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:47 schreef silver-surfer het volgende:
Weet iemand of dit waar is:
Nieuwe Xbox Specs uitgelekt:
[afbeelding]
Lelijk bedoel je denk ikquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:53 schreef Chocobo het volgende:
Galleon
Aparte graphics stijl !!
nee dat vind ik nietquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:09 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Lelijk bedoel je denk ik
Ik vind het ook erg mooi uitzien.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:10 schreef Chocobo het volgende:
nee dat vind ik niet![]()
![]()
Down vanavond die video interview van Galleon op IGN… je moet dat in beweging zienquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg mooi uitzien.
Doet me beetje denken aan The Mark of Kri.
goede gameplay = mooiquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:31 schreef SailingAce het volgende:
Jullie hebben een raar beeld van mooi
tis ook nog eens redelijk onoverzichtelijk. Ik vond de vorige wel beter...quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:03 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt spuuglelijk, het enige dat mist zijn knipperende sterretjes op de achtergrond, dan is de "persoonlijke homepage" uitstraling helemaal compleet... Nou moet ik zeggen dat XBW de laatste tijd toch al erg traag was met nieuwtjes, maar ik denk dat ik er nu helemaal niet meer heen ga.
Had niks anders verwacht van jequote:Op dinsdag 27 april 2004 12:11 schreef twi het volgende:
Dat Galleon is gewoon Ecstatica zonder karreltjes. Erg lelijk als je het mij vraagt....
Ecstaticaquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:11 schreef twi het volgende:
Dat Galleon is gewoon Ecstatica zonder karreltjes. Erg lelijk als je het mij vraagt....
Riiiight, ik moet al sparen voor de Xbox zelf Gijsquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
Koop een surround set met optische ingang.
Natuurlijk is dat erquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox > tv > stereo is minder als stereo direct op de Xbox. Het kán wel, maar liever niet
Bij Lik-Sang uiteraardquote:Suitable for all Xbox™ consoles (JAP/USA/PAL)
High quality RGB lead with Gold Connectors
Fibre Optical Digital Audio output
S-Video output
Audio Video output
With switch so select between S-Video/RGB out
Cable length: Over 2 meters
Supplied in blister packing
Je was 1 minuut te laat bitch,quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:50 schreef pkwarts het volgende:
ik ben echt geen expert op dit gebied maar is zoiets niet goed:
http://www.lik-sang.com/info.php?category=83&products_id=1878&
[afbeelding]
ik zie hier namelijk ook gewoon een rood/wit uitgang op zitten
nogmaals, ik weet hier echt niks vanaf.
als ze die kleuren nou veranderen zou het er een stuk beter uit zien... maar het is wel origineler geworden. En dat forum is een placeholderquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:03 schreef twi het volgende:
Koop eerst maar eens eenquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk, dat is een mooieThnx.
*Bookmarked
Hoi BMHquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:52 schreef MonsteR1234 het volgende:
haha rustig BMH......
straks krijg je nog problemen met een xbox fan hahahahahahahaa
Waarom plaats je dan zo'n ractiequote:Op dinsdag 27 april 2004 16:00 schreef MonsteR1234 het volgende:
ik ben BMH niet....
die ligt/lag ook bij media markt zwollequote:Op dinsdag 27 april 2004 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.lik-sang.com/info.php?category=82&products_id=3967&
Whehehehquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:31 schreef pkwarts het volgende:
laat maar...
Serieus vriend,... als je zo door gaat wordt je BMX account straks permanent geblocked. Je kan alleen maar kankeren en irri doen. Doe me een lol en tyft op joh kutventjequote:Op dinsdag 27 april 2004 16:14 schreef MonsteR1234 het volgende:
waarom vraag je zon vraag ?
Ik ookquote:BMH zegt:
Kun je misschien ff in het xbox topic zeggen dat ik niet Monster123 ben?
Ok, deze post was wel ff terug, maargoed: Ze hebben dat ding staan bij Mediamarkt in Rotterdam Alexandrium. Je kon hem testen, maar er zat een wezenloze een half uur in dat ding, dus heb ik maar toegekeken. Wat mij opviel is dat het ding helemaal niet stevig is, een beetje gammel eerder. de TFT, monitor die er opgemonteerd was, wiebelde angstvallig hen en weer. Ook zit er veel speling op de as waar het stuur op gemonteerd is. De stoel zelf ziet er wel stevig uit.quote:Op maandag 26 april 2004 22:47 schreef Mister_T het volgende:
Ik kwam zojuist dit tegen, dat lijkt me pas vet race games spelenMisschien heb ik ook een besteding voor mijn vakantie geld gevonden
Trouwens ben je wel erg creatief geaardquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bestaat er zo'n soort kabel voor de Xbox:
[afbeelding]
?
Ik zie wel kabels die audio aansluitingen hebben, maar daarin wordt gepraat over 5.1 surround en glasvezel kabels, en daar heb ik niet veel aan met mijn gewone stereo
Misscien ga ik er wel ff kijkenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:12 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Ok, deze post was wel ff terug, maargoed: Ze hebben dat ding staan bij Mediamarkt in Rotterdam Alexandrium. Je kon hem testen, maar er zat een wezenloze een half uur in dat ding, dus heb ik maar toegekeken. Wat mij opviel is dat het ding helemaal niet stevig is, een beetje gammel eerder. de TFT, monitor die er opgemonteerd was, wiebelde angstvallig hen en weer. Ook zit er veel speling op de as waar het stuur op gemonteerd is. De stoel zelf ziet er wel stevig uit.
Galleon vind ik er trouwens maar crappy uitzien.
hms die gast is nieuw...heeft pas in 5 topics gepost...quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:49 schreef gamecube_master het volgende:
ik moet zeggen van BMH dat hij niet Monster1234 is
subtielquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
hms die gast is nieuw...heeft pas in 5 topics gepost...
start een topic dat BMH niet gewaardeerd word...
nee kan BMH haast niet zijn...
dat ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:42 schreef Chocobo het volgende:
Doom 3 XBOX screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hadden gelijk als ze zeggen dat de Xbox versie heerlijk met de PC versie mee gaat in ontwerp zeg... DAMN
Meen je dat echt ? Dat monster in dat licht van zijn zaklamp heeft meer shit in zijn gezicht dan de meeste shooter in het hele spel hebben. Die buik van die bolle vind ik ook cool gedaan...quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:47 schreef pkwarts het volgende:
de omgevingen zijn fantastisch! de modellen van de monsters enz vind ik echter ietwat tegenvallen, maar misschien als ik het straks in beweging zie, stel ik dat wat bij....
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
Koop een surround set met optische ingang.
Volgens mij moet je dit spel niet alleen in je donkere kamer spelenquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:42 schreef Chocobo het volgende:
Doom 3 XBOX screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hadden gelijk als ze zeggen dat de Xbox versie heerlijk met de PC versie mee gaat in ontwerp zeg... DAMN
ook niet met het licht aan denk ik zoquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:12 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dit spel niet alleen in je donkere kamer spelen![]()
quote:Microsoft verlaagde onlangs de prijs van de Xbox van $179 naar $149, wat Sony's Playstation 2 nu de duurste console van de drie maakt. De prijsverlaging van MS heeft grote invloed gehad op de verkoop van de Xbox, die volgens analisten deze maand zelfs voor het eerst meer zal zijn dan de Playstation 2.
De conclusie die analisten uit deze gegevens trekken is dat Sony met de 'oudste' console toch wat aan de prijs van de machine zal moeten gaan doen, wil de gamesindustrie in tempo blijven groeien. Verwacht wordt dan ook dat Sony tussen nu en de E3 de Playstation 2 in prijs zal gaan verlagen.
American Technology Research analyst P.J. McNealy said the Xbox was likely to overtake the PS2 on a units-sold basis for the first time ever in the United States in April. He estimated Xbox sales of 275,000 units this month, versus about 200,000 units for the PS2.
Nou inderdaad.. FSW is maar matig hoor.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tering, de laatste 3 posts met screenies gaan echt helemaal nergens over he?.
Vooral DIII en BO2 zien er erg vet uit!
FSW gaat dikke kont schoppen, now that's the truth, Ruth..quote:Op woensdag 28 april 2004 09:47 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. FSW is maar matig hoor.
Maar wat screen geweld hier.. tjonge jonge, die wishlist word maar langer en langer
Leger?quote:Op woensdag 28 april 2004 09:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
FSW gaat dikke kont schoppen, now that's the truth, Ruth...
En de portemonnee wordt leger en leger....
Ik dacht dat je niet zo was gediend van het hersenloze schieten zonder diep verhaal van Halo, Roy?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
DOOM III! Dat lijkt me dan wel weer een leuke shooter!
Ja ok, maar BO3 is een heel ander soort race spel. Als je echt van simulatie houd is het niet leuk. Deze game is vooral leuk als je met meerdere mensen bent en wat gedronken heb!quote:Op woensdag 28 april 2004 11:21 schreef twi het volgende:
Burnout 3, machtig interessant allemaal, maar voorlopig vind ik 't nou niet echt heel overtuigend. Die paal in 't onderste screenshot lijkt wel in paint gemaakt.
Ziet Microsoft niet in dat er al genoeg Race games op de xbox uit komen? Echt dom om er nog meer uit te brengen, bij een dieptepunt aan RPG's en platform/avonturen games.
BMHquote:Op woensdag 28 april 2004 11:21 schreef twi het volgende:
Burnout 3, machtig interessant allemaal, maar voorlopig vind ik 't nou niet echt heel overtuigend. Die paal in 't onderste screenshot lijkt wel in paint gemaakt.
Ziet Microsoft niet in dat er al genoeg Race games op de xbox uit komen? Echt dom om er nog meer uit te brengen, bij een dieptepunt aan RPG's en platform/avonturen games.
Waarom niet, prachtige machine om dat er uit te persen, word goed verkocht, en racegames zijn het leukste om te spelen!quote:Op woensdag 28 april 2004 11:21 schreef twi het volgende:
Ja,quote:Op woensdag 28 april 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BMH
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:21 schreef twi het volgende:
Verdommequote:Op woensdag 28 april 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zou een grap zijnDan is twi in VBL vast ook Chelloboy
En dat noem jij logisch!quote:Op woensdag 28 april 2004 11:49 schreef pkwarts het volgende:
het is echt zo logisch! twi, t = 20, w = 23, i= 9.
20 + 23 + 9 = 52
52 - 6 (6 = f, f is de eerste letter van fok) = 46
46 / 2 (vanwege de 2 accounts) = 23
b = 2, m = 13, h= 8
2 + 13 + 8 = 23!!!
OH MY GOD!!! TWI EN BMH ARE THE SAME PERSON!!!!
jup, op deze manier is bmh er waarschijnlijk ook achter gekomen dat nintendo EA had overgenomenquote:Op woensdag 28 april 2004 11:55 schreef Mister_T het volgende:
[..]
En dat noem jij logisch!![]()
Als je nu ook m'n bron van die paars-rode vlekken die zich Metroid Prime 2 scans noemen verklapt...quote:Op woensdag 28 april 2004 11:58 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jup, op deze manier is bmh er waarschijnlijk ook achter gekomen dat nintendo EA had overgenomen
quote:American Technology Research analyst P.J. McNealy said the Xbox was likely to overtake the PS2 on a units-sold basis for the first time ever in the United States in April. He estimated Xbox sales of 275,000 units this month, versus about 200,000 units for the PS2. PS2 sales have been falling in the United States this year, and in the just-ended fiscal year Sony said PS2 unit shipments fell 37 percent in North America. If this would happen, it would be the first time another console has outsold a Sony console in any given month.
quote:Op woensdag 28 april 2004 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2004 01:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gloooooory, glory halleluuuuuuuuuuujaaaa!.
[..]
Zo'n cool spelquote:Bust-a-Move Meets Xbox Live
While Taito's famous Puzzle Bobble/Bust-a-Move puzzle series has gone online before in Japan, it was only playable thus on PC. Its online console debut will take place in America, when Majesco releases the Xbox Live-enabled Ultra Bust-a-Move this fall.
Ultra Bust-a-Move won't change the series' basic gameplay significantly, but it will feature five different puzzle types and head-to-head play on Live. In addition to the usual community features like voice chat and friends list support, Majesco plans to administer online scoreboards to rank the best puzzlers.
Bust-a-Move, born in the arcades many years ago, flips the blob-bursting puzzle action of games like Puyo Puyo upside-down. The challenge is to launch each bubble at a precise angle to link up like colors and clear the board with popping blobs.
Ultra Bust-a-Move is unlikely to hold many surprises for us at E3, but we'll have a look nonetheless. Look forward to more details, if they happen to be interesting ones.
Quinny wordt gek als ze dit zietquote:Op woensdag 28 april 2004 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ik speel Puzzle Bobble nog steeds op de laptop.Ik hoop wel dat ze hem voor een budget-prijsje uitbrengen. Dan haal ik hem zeker.
Vindt ze dat spel ook cool?quote:Op woensdag 28 april 2004 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Quinny wordt gek als ze dit ziet![]()
die pagina wordt ook steeds lelijker hequote:Op woensdag 28 april 2004 18:19 schreef taart het volgende:
check xboxworld![]()
Opzekersssssquote:Op woensdag 28 april 2004 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ik speel Puzzle Bobble nog steeds op de laptop.Ik hoop wel dat ze hem voor een budget-prijsje uitbrengen. Dan haal ik hem zeker.
mooi spel, ben benieuwd hoe dat gaat spelenquote:Op woensdag 28 april 2004 19:32 schreef pkwarts het volgende:
enkele screens brothers in arms, niet zo actievol als de vorige keer, nog steeds mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee dat is een hek.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:45 schreef pkwarts het volgende:
is dat trouwens een dode soldaat op die onderste screen? ik zit al een hele tijd te staren
Nee, das een boom.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:45 schreef pkwarts het volgende:
is dat trouwens een dode soldaat op die onderste screen? ik zit al een hele tijd te staren
Ziet er weer heerlijk uit.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:32 schreef pkwarts het volgende:
enkele screens brothers in arms, niet zo actievol als de vorige keer, nog steeds mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgenquote:Op woensdag 28 april 2004 19:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er weer heerlijk uit.
Wanneer komt dit spel uit?
quote:((Peter)) says:
sorry, dat was mijn fout
((Peter)) says:
ben er nu weer
BMH says:
BMH says:
Ik ga dus binnenkort een xbox kopen.
BMH says:
Mede omdat ik dan wel in het xbox topic ga posten
((Peter)) says:
dat meen je niet
BMH says:
mag/kan posten
((Peter)) says:
je koopt een zodat je in het topic mag posten
BMH says:
yep
BMH says:
De games vind ik niet zo zuper interresant
BMH says:
Natuurlijk wel een paar
((Peter)) says:
zoekt smiley die zich zelf tegen de muur ramt....
BMH says:
lol
BMH says:
Zag al een nieuwe op Tweakers met 2 games voor 125 euro
((Peter)) says:
aaaah mag ik asublieft dit laatste stukje op het forum plaatsen
((Peter)) says:
een nieuwe voor 125 euro?
BMH says:
Ja
((Peter)) says:
2 hands nieuw ofzo?
BMH says:
Iemand kreeg er 1 bij zen telefoonabo. Die verkoopt ie nu
((Peter)) says:
oh zo
((Peter)) says:
nee maar ff serieus bmh, ga je echt een kopen?
BMH says:
Ja, waarom niet
BMH says:
ik heb altijd gezegt dat ik er nix tegen had
((Peter)) says:
euh 1, je vindt de spellen niks
BMH says:
/ me is vaak alleen iets te critisch.
BMH says:
Er komen toch nog een paar exclusievjes
((Peter)) says:
buiten het gamecube topic bedoel je
((Peter)) says:
BMH says:
lol
((Peter)) says:
je gaat zeker perfect dark en kameo kopen?
BMH says:
(thumb up plaatje)
BMH says:
Perfect Dark.. mmmhhhh
((Peter)) says:
is het goed als ik dit ff post
BMH says:
ja
BMH says:
Kep nog een vraagje:
((Peter)) says:
shoot
BMH says:
Ik zag op de xbox site dat als je 1 of ander spel koopt, 50% korting krijgt op een live! starters pakket
BMH says:
Geld dit ook voor het Splinter Cell starters pakket van 90 eurie?
((Peter)) says:
ik gok van niet
BMH says:
k
Hij zal het licht zien als hij hem eenmaal binnen heeft.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:23 schreef twi het volgende:
Zou me een dure hobby worden als ik met zo'n mentaliteit in PTA zou gaan posten.
Hij koopt hem ook omdat die het gewoon cool vind hoor... niet omdat hij dan hier kan posten... hij patst een beetjequote:Op woensdag 28 april 2004 20:23 schreef twi het volgende:
Zou me een dure hobby worden als ik met zo'n mentaliteit in PTA zou gaan posten.
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:18 schreef pkwarts het volgende:
het zou natuurlijk wel hilarisch zijn als BMH nog eerder dan roy een xbox heeft
ik kan niet wachten tot deze uitkomtquote:Op woensdag 28 april 2004 19:32 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja hopen dat het dat word, denk eerder aan 2005.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:17 schreef Mister_T het volgende:
Ik weet hem al: 2004-10-01
quote:IGN Xbox: Will the single-player missions be the same as the online missions? If so, what kinds of alterations have been made? If not, how are the multiplayer missions different?
Will: What we've tried to do with our multiplayer component is blur the line between online play and single play. You can play the entire game, from start to finish, with a friend cooperatively; however, if he has to leave, you can just keep playing until he comes back and continue from that point. Basically, the game is Live aware and plays exactly the same whether you want to do it alone or have a friend join at any time. It's really easy and completely transparent.
Dat lijkt me de coolste FPS-er die komt voor het WWII genre... er komen er nog 2 geloof ik maar deze heeft de coolste features !quote:Op woensdag 28 april 2004 19:32 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lieve God, ik bid niet vaak maar vandaag wel.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:29 schreef gamecube_master het volgende:
-knip-
Ik weet wel zeker dat MS de prijs niet tot het onmogelijke zal drijven..quote:Op donderdag 29 april 2004 10:45 schreef twi het volgende:
Tsja, het zou fantastisch zijn als het waar is, maar dat ding wordt onbetaalbaar met 3 van die 3.5 GHz IBM GPU's. Die dingen kosten een godsvermogen, vergeleken met de kreupele Pentium III die er nu in zit.
Misschien koelen ze het wel passief.. Met een soort van Peltier-element of zoquote:Op donderdag 29 april 2004 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou wel bizar zijn! En komt de X2 dan standaard met Waterkoeling
Anders blijft je bank niet staan met de ventilatoren die daarvoor nodig zijn
Denk ook eens aan de flashdrive die erin moet gaan komen. Dat gaat ook een ontzettend duur ding worden hoor. Ik schat dat deze console echt niet voor onder de 500 euro verkocht gaat worden in het begin. Ik vrees zelfs dat 'ie de 600 euro ruimschoots haalt. En als dat ga ik niet voor een console uitgeven, dan wacht ik nog liever een jaartje (of twee).quote:Op donderdag 29 april 2004 10:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat MS de prijs niet tot het onmogelijke zal drijven...
De userbase die je nu hebt wil je namelijk niet kwijt, het zal zo'n vaart niet lopen.. Wsl gooien ze het op een dealtje met IBM.
Trouwens, de console komt in 2005.. Denk dat het dan al wat goedkoper is,.
Ik denk niet dat een dergelijk elemelnt in m'n huiskamer zou passenquote:Op donderdag 29 april 2004 10:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien koelen ze het wel passief.. Met een soort van Peltier-element of zo.
.
Dat zou echt enorm dom zijn..quote:Op donderdag 29 april 2004 10:51 schreef twi het volgende:
Ik schat dat deze console echt niet voor onder de 500 euro verkocht gaat worden in het begin.
Ook 1200 gulden voor betaaldquote:Op donderdag 29 april 2004 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zou echt enorm dom zijn...
Ik heb 400 euro echt als max, en dat is zelfs al aardig veel...
Wat kostte de PS2 bij z'n release eigenlijk? (als eerste echte next-gen)
quote:Op donderdag 29 april 2004 10:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een dergelijk elemelnt in m'n huiskamer zou passen
Jeetje, was die toen echt zo duur..quote:Op donderdag 29 april 2004 10:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ook 1200 gulden voor betaald
Dat backwards compatibility boeit mij barweinig eerlijk gezegd, :[.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
Voor dat geld verwacht ik toch wel dat er een HD inzit zodat ik hem ook als digitale videorecorder kan gebruiken. Dan is het het geld wel waard. Oh ja, en hij moet backward compatible zijn.
Nee, dat is een privilege voor echte fans Roy.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik maak deel 81 trouwens wel
Yep.. en voor die xbox heb ik ook soortgelijke prijs betaald geloof ik.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jeetje, was die toen echt zo duur..!
Hmm, dan is 500/600 eigenlijk best een "redelijke" prijs dus...
Nou ja, als de rest van de consoles ook rond die prijs gaan zitten...
Roy is een wannabequote:Op donderdag 29 april 2004 11:08 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee, dat is een privilege voor echte fans Roy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |