Zou de Chinese president dan toch hetero zijn??quote:Op donderdag 22 april 2004 13:25 schreef Monidique het volgende:
Ze gaan samen de wereld vernietigen en eisen 1 miljoen dollar van Bush!quote:Op donderdag 22 april 2004 14:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou de Chinese president dan toch hetero zijn??
[afbeelding]
Ben je uit de kast gekomen?quote:Op donderdag 22 april 2004 14:38 schreef du_ke het volgende:
Dag lieve pollertjes bedankt voor de felicitaties.
Beer for everyone!
Ja ik heb mijn relatie met je eindelijk kenbaar gemaakt.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je uit de kast gekomen?![]()
Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 april 2004 14:38 schreef du_ke het volgende:
Enik ga taart halen.
quote:Op donderdag 22 april 2004 14:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn relatie met je eindelijk kenbaar gemaakt.
Kusje du_kequote:Op donderdag 22 april 2004 14:38 schreef du_ke het volgende:
Enik ga taart halen.
* pberends is playing Outhere Brothers - Whoomp There It Is.mp3quote:Op donderdag 22 april 2004 14:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Kusje du_ke
Zo gaat dat en ondertussen betalen Hell's angels in Haarlem gewoon geen parkeergeld en beveelt de gemeente zelfs om boetes in te trekken.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:43 schreef pberends het volgende:
http://nieuws.fok.nl/nieuws/40861
Achterlijke mongolen. Ga toch lekker verkrachters en andere echte misdadigers pakken!
Vrijheidsstrijders op internet krijgen het steeds moeilijkerquote:Op donderdag 22 april 2004 14:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo gaat dat en ondertussen betalen Hell's angels in Haarlem gewoon geen parkeergeld en beveelt de gemeente zelfs om boetes in te trekken.![]()
Word crimineel! Het loont echt!![]()
De amerikanen moeten de chinezen aanvallen, die weten pas wat illegale software is!quote:Op donderdag 22 april 2004 14:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrijheidsstrijders op internet krijgen het steeds moeilijker
China heeft soms ook wel z'n goede dingenquote:Op donderdag 22 april 2004 14:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De amerikanen moeten de chinezen aanvallen, die weten pas wat illegale software is!
quote:Op donderdag 22 april 2004 14:52 schreef pberends het volgende:
Frits Bom wordt nieuwe gezicht Frisia-spotjes
Ik ga een miljardenclaim indienen wegens de emotionele schade als gevolgd van hun baggerreclames op 16,3 miljoen Nederlanders.
Wat een NON-nieuws.quote:PvdA wil nieuwe veiligheidsanalyse Irak
DEN HAAG - De PvdA wil een nieuwe veiligheidsanalyse van minister Kamp van Defensie over de situatie voor de 1200 Nederlandse militairen in Irak. PvdA-Kamerlid Koenders heeft daar donderdag om gevraagd naar aanleiding van de bomaanslagen woensdag in Basra en de mortierbeschieting donderdag op het Nederlands kamp bij As-Samawah. "De vraag is hoe deze ontwikkelingen in het zuiden van Irak zich verhouden tot de relatief rooskleurige analyse van de minister van Defensie van vorige week", aldus Koenders.
de pvda stuurt pas troepen als de soldaten in hun nakie door Fallujah kunnen lopen.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een NON-nieuws.
Nog gefeliciteerd.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:38 schreef du_ke het volgende:
Dag lieve pollertjes bedankt voor de felicitaties.
quote:Beer for everyone!
LOL @ "Foto's van je baas"quote:Op donderdag 22 april 2004 15:31 schreef Flumina het volgende:
Voor de vegetariers onder ons: http://www.nu.nl/news.jsp?n=312336&c=119
Frankrijk gooit radicale imam het land uitquote:Op donderdag 22 april 2004 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is onvermijdelijk, dat stop je toch niet. Lees anders mijn essay maar:
Nederland opgelet: de Islam groeit !
Weerzinwekkend dat essay van BSB. Die gast is een gevaarlijke gek.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Frankrijk gooit radicale imam het land uit
Ja, jongens en meisjes, een essay.
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:03 schreef Monidique het volgende:
LATEST: Train crash causes explosion in North Korea, hours after Kim Jong-il passed through.
Illegaal Chinees vuurwerk ook,.
Discriminatie!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:31 schreef Flumina het volgende:
Voor de vegetariers onder ons: http://www.nu.nl/news.jsp?n=312336&c=119
Zucht.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:06 schreef pberends het volgende:
Brinkhorst: stom geweest om KPN vaste net te geven
Heerlijk
Godver waarom plaats ie niet url van reactie: Brinkhorst: stom geweest om KPN vaste net te gevenquote:Op donderdag 22 april 2004 16:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zucht.
Brinkhorst, de ramp van ICT.
je moet shortcut pasten in url-verwijzing met tekst, dan werkt het wel.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Godver waarom plaats ie niet url van reactie: Brinkhorst: stom geweest om KPN vaste net te geven
.
kutzooi.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je moet shortcut pasten in url-verwijzing met tekst, dan werkt het wel.
(url= http:// bla bla bla ) tekst (/url) maar dan met [ en ]
Je gooit de handdoek dus in de ring wat die reaktie betreft?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:19 schreef pberends het volgende:
Usher heeft een nieuwe single. "Yeah".
Yippieyee, wat origineel
Het was de nacht waarbij de spraakmakende en humorvolle beste man in een betonnen constructie uit de nieuwe Maas werd opgevist.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:24 schreef pberends het volgende:
"Het Kusjesakkoord" van initiatiefnemer pberends vond plaats op de beruchte nacht van 15 september 2009.
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:24 schreef pberends het volgende:
"Het Kusjesakkoord" van initiatiefnemer pberends vond plaats op de beruchte nacht van 15 september 2009.
Dussssss. Gefeliciteerd kerel!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:32 schreef du_ke het volgende:
[..].
En nee sidekick ik schenk alleen maar bier, als je het eenmaal geprobeerd hebt is het best wel lekker hoor.
Nee, daarom drink het ook bijna nooit meer.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:32 schreef du_ke het volgende:
als je het eenmaal geprobeerd hebt is het best wel lekker hoor
A dirty mind is a joy forever, maar niet van jou!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:37 schreef du_ke het volgende:
Je wou graag een Golden Shower Aaah!.
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:37 schreef du_ke het volgende:
Je wou graag een Golden Shower Aaah!.
quote:
Neuh ik had SCH al voor je geregeld.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever, maar niet van jou!![]()
![]()
Sorry, ieder mens kan een hoop humor aan, maar ik heb mijn grens bereikt.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh ik had SCH al voor je geregeld.
h ttp://forum.fok.nl/topic/531841/1/50#18613104quote:Op donderdag 22 april 2004 16:48 schreef UnderWorld_ het volgende:
[pberends-mode]
H ttp://forum.fok.nl/topic/531841/1/50#18612655 Heerlijk![]()
[/pberends-mode]
Nou doei maar weer, dan ga ik wel Duitsers in de pan hakken.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sorry, ieder mens kan een hoop humor aan, maar ik heb mijn grens bereikt.
Vier je feest maar alleen!![]()
quote:IMF says global economy to grow rapidly
04/22/2004 -- 18:46(GMT+7)
Washington, April 22 (VNA) - World economic growth will increase to 4.6 percent this year and 4.4 percent in 2005, the International Monetary Fund (IMF) said on Wednesday.
In their latest report on the World Economic Outlook, the IMF said the world economy has seen a strong rebound in world trade, a robust US recovery, and continued exceptional strong growth in emerging Asia.
The US has led the way, with most forward indicators pointing upwards. The IMF projects US growth for the entire year at 4.6 percent and Japan at 3.4 percent in 2004.
However, the euro area is still experiencing wintry conditions, with prospects much less favorable than in the other two main regions. Only a modest recovery of 1.7 percent in 2004 is projected.
Meanwhile, the growth momentum has been particularly strong in emerging Asia, where China's growth is projected to be 8.5 percent in 2004. The Commonwealth of Independent States grew strongly in 2003, underpinned by strong robust upturns in Russia and the Ukraine. Growth is projected to slow slightly to 6 percent in 2004.
In this rosy picture, the IMF said, there remain risks to the short-term outlook. For instance, oil prices will affect global growth if they are sustained or increase further. Our ready reckoner suggests that for every 5 USD per barrel increase above baseline that remains in place for one full year, global growth decreases by 0.3 percent.-Enditem
quote:
Jammer dat Nederland geen enkele potentie heeft tot groeiquote:Op donderdag 22 april 2004 16:52 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel gaaf!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou doei maar weer, dan ga ik wel Duitsers in de pan hakken.
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer dat Nederland geen enkele potentie heeft tot groei
Tjezus, wat een koeien!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
pberends op verkiezingscampagne
Partij voor de Nijlpaarden ?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
pberends op verkiezingscampagne
Jammer dat ie die teringlijer niet heeft geraakt.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg ehm, Monidique: http://nu.nl/news.jsp?n=312407&c=24
Dat is wel heavy zeg!![]()
Zoiets.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Partij voor de Nijlpaarden ?
Heeft Duitsland potentie tot groei danquote:Op donderdag 22 april 2004 16:59 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Nederland is afhankelijk van de wereldhandel. Als de economische grootmachten dus aantrekken, dan trekt Nederland ook aan. Duidelijk dus, Europa volgt ook binnen 2 jaar.
Ja, elk land heeft potentie tot groei.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft Duitsland potentie tot groei dan
Als hij het interpreteert als een mislukte aanslag, dan zijn de rapen alsnog gaar.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer dat ie die teringlijer niet heeft geraakt.
Moet ie voortaan maar NS personeel inhuren.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als hij het interpreteert als een mislukte aanslag, dan zijn de rapen alsnog gaar.
Ja, maar ik bedoel tot structurele redelijke groei. Dus 2% of meer over een langere periode. Die is er in Duitsland niet meer.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:07 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ja, elk land heeft potentie tot groei.
na Oost-Duitsland is het wel genoeg, denk ik zoquote:Op donderdag 22 april 2004 17:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft Duitsland potentie tot groei dan
Ja, dat is wel mogelijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel tot structurele redelijke groei. Dus 2% of meer over een langere periode. Die is er in Duitsland niet meer.
Subsidies, subsidies.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:15 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
na Oost-Duitsland wel genoeg, denk ik zo
Ik weet dat je moeite hebt om je nostalgische gevoelens voor de fucking Middeleeuwen te onderdrukken, maar glasvezel is een hemel op aarde. Hoe eerder hoe beter.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:12 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Blablablabla, lul er maar weer omheen.
Iedereen heeft, spotgoedkoop, toegang tot breedband.
Joh, duh, maar niet met het huidige beleid...quote:Op donderdag 22 april 2004 17:16 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel mogelijk.
http://www.nieuws.nl/news(...)d=5&article_id=38044quote:EU-ministers van landbouw akkoord over beperking subsidies 22-04-2004
De Europese ministers van landbouw hebben donderdag een akkoord gesloten over verdere hervormingen van de landbouwsubsidies. De EU gaat vanaf 2006 miljoenen euro's minder besteden aan steun voor producenten van katoen, olijfolie en tabak.
De ministers zijn het eens over het langzaam afbouwen van het veel bekritiseerde subsidiesysteem dat overproductie in de hand werkt. Vorig jaar juni sloten de ministers ook al een akkoord over het terugbrengen van de subsidies voor de vlees- en graansector. De boeren krijgen nu een vaste som, niet langer een variabel bedrag dat toeneemt als ze meer produceren.
Het meest omstreden onderdeel is het afbouwen van de tabakssubsidies tegen 2010. Nu krijgen zo'n honderdduizend Europese boeren die tabak telen ongeveer een miljard euro. Tegelijkertijd steunt de gezondheidsdienst van de EU een strenge campagne tegen het roken. Het nieuwe plan voorziet dat de helft van de oude subsidies wordt gebruikt om de telers aan te moedigen andere gewassen te kweken. Voor de andere sectoren - katoen, olijfolie en hop - stopt alle subsidie in 2006.
Alleen Spanje stemde tegen het besluit en eiste meer geld voor olijfboeren. Dankzij de hervormingen bespaart de EU zo'n honderd miljoen euro per jaar. Dat geld is nodig om de boeren in de tien nieuwe lidstaten die op 1 mei toetreden, te steunen. De grootste overblijvende sector in de landbouw die nog besproken moet worden, is de suikerproductie.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Wie gaat het betalen en toon de meerwaarde aan. Nog meer baggerpics op fok of nu zelfs films tussen comments door. Communicatie is commercieel verantwoord, waarom zou je daar een overheid tussen zetten. Hooguit kun je verbindingen garanderen in iedere uithoek van NL.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:16 schreef pberends het volgende:
Wat een heerlijke reactie van mij op Underworld_ uit het KPN afzeik topic
[..]
Ik weet dat je moeite hebt om je nostalgische gevoelens voor de fucking Middeleeuwen te onderdrukken, maar glasvezel is een hemel op aarde. Hoe eerder hoe beter.
In 2006. "miljoenen aan subsidies"quote:Op donderdag 22 april 2004 17:19 schreef zakjapannertje het volgende:
over subsidies:
[..]
http://www.nieuws.nl/news(...)4
Wat boeit mij dat nouquote:Op donderdag 22 april 2004 17:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie gaat het betalen en toon de meerwaarde aan. Nog meer baggerpics op fok of nu zelfs films tussen comments door. Communicatie is commercieel verantwoord, waarom zou je daar een overheid tussen zetten. Hooguit kun je verbindingen garanderen in iedere uithoek van NL.
Potentie is wat anders dan het huidige beleid.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Joh, duh, maar niet met het huidige beleid...
Wat wil je eigenlijk? De overheid moet met de fikken van telecom afblijven. Alleen al vanwege afluisterpraktijken, die helaas nu ook al plaatsvinden.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou
Nou ja, een combinatie dan: weinig potentie met het huidige beleid...quote:Op donderdag 22 april 2004 17:23 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Potentie is wat anders dan het huidige beleid.
Moet ik jou dat nog vertellenquote:Op donderdag 22 april 2004 17:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk? De overheid moet met de fikken van telecom afblijven. Alleen al vanwege afluisterpraktijken, die helaas nu ook al plaatsvinden.![]()
Ik vrees dat het wat eenzijdig en oneerlijk is.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:25 schreef pberends het volgende:
Moet ik jou dat nog vertellen
Ideaal als brainstormsessie voor experts.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:30 schreef pberends het volgende:
[update] "3000 doden bij treinramp N-Korea"
Damn, die baggerreacties op dit bericht verzin je toch niet.Cliché's
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:31 schreef pberends het volgende:
http://nieuws.fok.nl/nieuws/40871
Nou, dikke kus hoor Osama.
Nou, een paar Amerikaanse atoombommen op alle moslimlanden? Ze smachten er toch naar?quote:Osama Bin Laden: "Europa zal boeten"
Osama Bin Laden is nog niet klaar met Europa. Dat heeft Khwaja, een vriend van Bin Laden, aan de VRT laten weten. "De Europeanen maakten deel uit van de coalitie van terroristen die duizenden onschuldige broeders en zusters gedood hebben in Afghanistan. Daar zullen ze voor boeten. Europa dient Amerika als een slaaf. Daarom is het even schuldig."
Khawaja leerde Osama Bin Laden kennen in de loopgraven van Afghanistan, toen ze samen tegen de Russen streden. "Osama is een van de meeste toegewijde en zachtaardige mensen die ik heb ontmoet. Hij heeft een groot respect voor de mens, wat tenslotte de basis van ons geloof is. Ik zag hem nooit zonder lach op z'n gezicht. Maar een genie is-ie niet. Hij is zelfs maar middelmatig begaafd. Wat er ook van zij, wij zijn er beiden van overtuigd dat Allah de mensen moet besturen en niemand anders. En we zullen de wereld bevrijden van alle corrupte leiders."
Volgens Khawaja hebben de moslimstrijders een groot voordeel in Irak en Afghanistan. "De Amerikaanse soldaten willen liefst zo snel mogelijk weg uit Irak. Maar bij ons zijn de reserves onuitputtelijk. Ik ken duizenden mensen die in Irak hun leven willen offeren voor hun geloof. En er komen er nog elke dag bij. De dood is voor ons een geschenk van God. Het is een geliefde: we smachten ernaar."
Vanavond Max Westerman op rtl 4.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ideaal als brainstormsessie voor experts.
Vaag, eerst wilde hij Europa nog sparen. Weet ook niet wat die wil. I copy that, you have a GO.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:34 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Nou, een paar Amerikaanse atoombommen op alle moslimlanden? Ze smachten er toch naar?
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:35 schreef pberends het volgende:
We krijgen onder andere de MOAB van dichtbij te zien
werkend, met Max erin?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Vanavond Max Westerman op rtl 4.
Hij bezoekt de grootste bommenfabriek ter wereld in Oklahoma.
We krijgen onder andere de MOAB van dichtbij te zien
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De priester drukte express op de rode knop.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
werkend, met Max erin?
Ik zie een rooie link tussen Osama en draaikont Bos.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vaag, eerst wilde hij Europa nog sparen. Weet ook niet wat die wil. I copy that, you have a GO.
Studeer je voor hersenchirurg?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:37 schreef Ype het volgende:
Echt fijn, die reacties op de FP.
Maar ik weet tenminste hoe neuronen zich verplaatsen en groeien.
En ik heb geen Richard Quest op mijn verslag bijgezet, want dat zou mijn mentor nooit geloven.
quote:Max in alle staten
21:00 - 21:30
Afl: Het gewapende land.
Serie programma's waarin niet New York, maar heel Amerika het werkterrein van Max Westerman is. Geen volk is zo bezeten van de wil om te winnen als de Amerikanen. Het is de belangrijkste reden van hun succes. Niet alleen als land, maar ook individueel, willen ze in alles de beste zijn. RTL Nieuws-correspondent Max Westerman werpt zich in de strijd en ontdekt dat de Amerikanen overal een wedstrijd van maken. Op een wel heel bijzondere modeshow ontmoet hij de patiënten van een plastisch chirurg, die willen bewijzen dat zij nu moeders mooiste zijn. Dan reist hij af naar de landbouwbeurs van de staat Iowa, waar bezoekers strijden om maar liefst 85 duizend lintjes die er te winnen zijn. Idols is er niets bij. Bezoekers strijden fanatiek om de hardste schreeuw, de beste taart en de grootste stier. Moegestreden reist hij af naar Texas waar hij de beroemdste kakkerlakkenbestrijder van Amerika aan de tand voelt. Hoe wordt iemand die laag op de sociale ladder staat, een graag geziene gast in de Amerikaanse televisiestudio's? Afl.1. : Het gewapende land. Presentatie: Max Westerman.
Poepzooi dat het maar een half uur duurt. Min 10 minuten reclamequote:Op donderdag 22 april 2004 17:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met de rapen gaar. Als die malloot het beschouwt als een aanslag, dan kan die gekke dingen gaan doen of beweren.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Als de rooie mafkezen werkelijk kernwapens hebben is de kans op een kernoorlog met Amerika, Japan en S Korea enorm toegenomen.
Ik had al hetzelfde gevoel in mijn maag als op de ochtend van dinsdag 11 september, is dat toeval ofzo, ik kan het iig niet verklaren
Noord-Korea mag dan wel atoombommen hebben, maar hun raketten hebben maar een bereik van 100 kilometer ofzo. iig wij hebben er geen last van als het rellen wordtquote:Op donderdag 22 april 2004 17:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Als de rooie mafkezen werkelijk kernwapens hebben is de kans op een kernoorlog met Amerika, Japan en S Korea enorm toegenomen.
Ik had al hetzelfde gevoel in mijn maag als op de ochtend van dinsdag 11 september, is dat toeval ofzo, ik kan het iig niet verklaren
...als het rellen wordt. Jij bent echt een lunatic.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Noord-Korea mag dan wel atoombommen hebben, maar hun raketten hebben maar een bereik van 100 kilometer ofzo. iig wij hebben er geen last van als het rellen wordtik ben alleen bang voor Seoul. Dat ligt wel in hun bereik.
Ik dacht aan neuropsychologie.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Studeer je voor hersenchirurg?
Tis toch zo, alleen jammer voor Zuid Korea. Niet aanvallen is link, maar aanvallen is ook link. Tis een standaard baggerdilemma.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
...als het rellen wordt. Jij bent echt een lunatic.![]()
Verrassing: Los Angeles en vrijwel de hele rest van de westkust ligt binnen bereik, ook een flinke hap van Canada. Daarom zijn de amerikanen ook gebrand op een diplomatieke oplossing.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Noord-Korea mag dan wel atoombommen hebben, maar hun raketten hebben maar een bereik van 100 kilometer ofzo. iig wij hebben er geen last van als het rellen wordtik ben alleen bang voor Seoul. Dat ligt wel in hun bereik.
hebben neuronen ook een psyche?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:46 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik dacht aan neuropsychologie.
Afdrijven naar de noordpool, nuken en met de aarde in een nieuwe baan om de zon komen.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis toch zo, alleen jammer voor Zuid Korea. Niet aanvallen is link, maar aanvallen is ook link. Tis een standaard baggerdilemma.
Het samenspel van neuronen vormt de psyche.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
hebben neuronen ook een psyche?![]()
Dat is wel gaaf, ik denk dat Dutroux vrijspraak kan krijgen. Blame the neurons!quote:Op donderdag 22 april 2004 17:49 schreef Ype het volgende:
[..]
Het samenspel van neuronen vormt de psyche.
Heel goed. Rotstad, ik ben er weliswaar nooit geweest, maar: rotstad. Waarom haat men jou?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik word meer gehaat in Leiden dan ooit.
Dat is toch al geweestquote:Op donderdag 22 april 2004 17:46 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb net ook een brief gekregen vor de verkiezingen van de waterschappen.
Wat oninteressant zeg.
Jammer voor hem dat je neuronen jou vormt. Er is geen verschil tussen die twee. Dus onmogelijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, ik denk dat Dutroux vrijspraak kan krijgen. Blame the neurons!
geen pindakaas gehad, geen ijsje, het vormde zijn neuronen een ietsiepietsie anders.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:52 schreef Ype het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat je neuronen jou vormt. Er is geen verschil tussen die twee. Dus onmogelijk.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/3648475.stmquote:Malaysian Prime Minister Abdullah Badawi compared Israel's treatment of the Palestinians with atrocities suffered by the Jews in the past.
...
"Indeed the terror inflicted on Palestinians by Israel are beginning to assume the characteristics of atrocities once encountered by the Jews themselves," he said.
Zou kunnen he. Je vormt je neuronen niet tot de waarheid (je weet het niet).quote:Op donderdag 22 april 2004 17:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
geen pindakaas gehad, geen ijsje, het vormde zijn neuronen een ietsiepietsie anders.
Alaska alleen toch?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Verrassing: Los Angeles en vrijwel de hele rest van de westkust ligt binnen bereik, ook een flinke hap van Canada. Daarom zijn de amerikanen ook gebrand op een diplomatieke oplossing.
Wat dacht je van een "Shock and Awe" waarbij de kernreactoren het doelwit zullen zijn. Het aantal burgerslachtoffers door gewone wapens zijn acceptabel. Van de hoofdstad Seoul zal echter niets meer overblijven zelfs met een reguliere aanval.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:46 schreef pberends het volgende:
Tis toch zo, alleen jammer voor Zuid Korea. Niet aanvallen is link, maar aanvallen is ook link. Tis een standaard baggerdilemma.
Gezien de samenwerking met Pakistan is de kans volgens CIA levendsgroot dat ze beter spul hebben. Maar eigenlijk hebben we wel meer van de CIA gehoord de laatste tijd.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:55 schreef zakjapannertje het volgende:
Alaska alleen toch?
Je doet nu alsof er een óf-óf-situatie is. Als je nu aanvalt, zal je geheid een Noord-Koreaanse tegenaanval zijn, maar het is absoluut niet zeker, en zelfs onwaarschijnlijk, dat Noord-Korea zomaar een raket richting Amerika schiet.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hetzelfde geld voor Amerika. Het is de keuze tussen 20 miljoen burgerdoden bij je bondgenoten of 20 miljoen "eigen" doden.
Nee, dat is het nog niet. Ik speculeer alleen aangezien ik de feiten van de explosie niet ken. Maar gezien de propaganda machine in NK zullen de amerikanen de schuld krijgen.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:06 schreef Monidique het volgende:
Je doet nu alsof er een óf-óf-situatie is. Als je nu aanvalt, zal je geheid een Noord-Koreaanse tegenaanval zijn, maar het is absoluut niet zeker, en zelfs onwaarschijnlijk, dat Noord-Korea zomaar een raket richting Amerika schiet.
Misschien, maar het zou zelfmoord voor Korea zijn, dus doen ze het niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, dat is het nog niet. Ik speculeer alleen aangezien ik de feiten van de explosie niet ken. Maar gezien de propaganda machine in NK zullen de amerikanen de schuld krijgen.Dat is iig zeker.
Kan iemand me vertellen HOE DE FUCK je evenwichtig kunt stemmen op een van de kandidaten van de waterschappenquote:Op donderdag 22 april 2004 17:52 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Dat is toch al geweestIk kon ook stemmen, maar toch maar niet gedaan, dat zou beteken dat je de waterschappen (
) steunt.
Eigen schuld. Op een dergelijke schaal kopiëren is pure broodroof van de handelaren. Brein zal hier wel weer achter zittenquote:Op donderdag 22 april 2004 18:09 schreef pberends het volgende:
LOL @ NOS.
over die studenten met illegale computershit: Bron: Tweakers.net
Updatecheckquote:
LOLquote:Op donderdag 22 april 2004 18:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Eigen schuld. Op een dergelijke schaal kopiëren is pure broodroof van de handelaren. Brein zal hier wel weer achter zitten
[afbeelding]
Vieze vuile stoephoer, wat zijn de media toch doorzichtig, heel Nederland moet nu klaargebrainwashed worden.quote:
Verkiezingen voor waterschapsbesturen zijn niet in alle delen van het land tegelijkertijd.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:52 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Dat is toch al geweest?
quote:Op donderdag 22 april 2004 18:51 schreef Silmarwen het volgende:
speaking of Noord Korea
[update] "3000 doden bij treinramp N-Korea" Damn hey...
Ok doei ik moet vergaderen
wat een kut dag eerst om 9 uur uit je nest gebeld worden of je eerder kunt werken en dan met je slaperige hoofd ja zeggen en van 8 tot weet ik hoe lang vergaderen....
Nee, wel blind.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:31 schreef Monidique het volgende:
Zijn Feyenoordaanhangers per se anti-semitisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent Osama Bin-Laden.quote:
Mijn alter ego, wat doe je?quote:Op donderdag 22 april 2004 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij bent Osama Bin-Laden.
Door die mollen ?quote:Op donderdag 22 april 2004 19:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mijn alter ego, wat doe je?
Nu moet ik weer kabelinternet aanleggen in een andere afgelegen grot,.
succes met graven.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mijn alter ego, wat doe je?
Nu moet ik weer kabelinternet aanleggen in een andere afgelegen grot,.
Welke mollen?quote:Op donderdag 22 april 2004 19:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Door die mollen ?
Die van de reclame ! Die breedband- Internet jatten !quote:Op donderdag 22 april 2004 19:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welke mollen?
Nee, onder invloed van de MOAB'squote:Op donderdag 22 april 2004 19:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Door die mollen ?
Ooooooooooh...quote:Op donderdag 22 april 2004 19:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die van de reclame ! Die breedband- Internet jatten !
Dat komt nog wel.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb niets met kampers.
kampers zijn eigengeschapen robin hoods.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat komt nog wel.
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
kampers zijn eigengeschapen robin hoods.
zie je wel!quote:
http://www.gva.be/nieuws/(...)4-9D61-CEC7C1616E44}quote:22/04 "Rotterdamse haven duurder dan Antwerpen"
De Rotterdamse haven is duur in vergelijking met de concurrenten. De havengelden in Antwerpen zijn 38 procent lager, in Bremerhaven zelfs 69 procent. Dat zei A. Gibson, leidinggevende bij reder Maersk Sealand, donderdag tijdens het jaarlijkse havencongres in Rotterdam.
Gibson waarschuwde dat de Rotterdamse voorsprong slinkt. "De concurrentie groeit sneller. Als we ons weer zouden vestigen, kozen we opnieuw voor Rotterdam. Het blijft de grootste haven. Toch is Rotterdam de focus een beetje kwijtgeraakt en heeft het marktaandeel laten wegjatten."
Gibson verwacht vooral competitie uit Antwerpen. De Belgen hebben voldoende capaciteit om te groeien en verkopen zichzelf goed, aldus de voorman van Maersk.
In 2005 gaat in Antwerpen het Deurganckdok open, waar veel nieuwe lading kan worden opgeslagen.
Rotterdam volgt twee jaar later met de Euromax-terminal op de Maasvlakte en heeft een sterke troef met de komst van de Tweede Maasvlakte in 2012. De haven verwacht veel van de containervaart, die vooral in het verkeer met Azië fraaie groeicijfers laat zien. Rotterdam kan door zijn diepere vaargeul de grootste containerschepen ontvangen, in tegenstelling tot Antwerpen en de Noord-Duitse havens.
Tijd om te Delta-werken af te maken.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.gva.be/nieuws/(...)}
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tijd om te Delta-werken af te maken.
Ik wil niet weten uit welke foto's jij dit maakt.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:48 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Ik zou je ook geen linkie kunnen geven want die heb ik niet ...sorryquote:Op donderdag 22 april 2004 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wil niet weten uit welke foto's jij dit maakt.
Je klok staat 4 uur achter.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:54 schreef kLowJow het volgende:Cup a soup!
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tijd om te Delta-werken af te maken.
Ik heb de hele dag in de auto gezetenquote:Op donderdag 22 april 2004 19:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je klok staat 4 uur achter.
Wie plaats er ff een linkie naar die playboyfoto's.. ik kan ze niet vindenquote:Op donderdag 22 april 2004 19:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nogal wat commotie om de playboy-foto's van Katja
Volkomen kut vinden jullie zelf wel. SFW!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh,...quote:Op donderdag 22 april 2004 20:00 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Wie plaats er ff een linkie naar die playboyfoto's.. ik kan ze niet vinden![]()
bvd
Koos
http://forum.fok.nl/user/notes/75000quote:Op donderdag 22 april 2004 20:00 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Wie plaats er ff een linkie naar die playboyfoto's.. ik kan ze niet vinden![]()
bvd
Koos
Volkomen kut is dat... ik heb ze net even bekeken, vet geworden die Katja... zal wel de laatste keer zijn dat ze erin staat ..quote:Op donderdag 22 april 2004 20:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eh, eh, eh, eh, eh, eh,...
.nlquote:Op donderdag 22 april 2004 19:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nogal wat commotie om de playboy-foto's van Katja
Volkomen kut vinden jullie zelf wel. SFW!
Er hangt nogal een vislucht.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:10 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Volkomen kut is dat... ik heb ze net even bekeken, vet geworden die Katja... zal wel de laatste keer zijn dat ze erin staat ..![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 20:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
.nl
wazzzdahhhh nu ?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/notes/75000
LOLquote:Op donderdag 22 april 2004 20:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er hangt nogal een vislucht.
Kun je hieruit ff lekken Sizzler? Ik heb geen modrechtenquote:Op donderdag 22 april 2004 20:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/notes/75000
Als 't maar niet met het hoofd naar beneden isquote:Op donderdag 22 april 2004 20:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
LOL@Kees van Kooten! Mediator voor moslims en homo's.
harde bank, geen toyota-motor. troep dus.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:30 schreef Koos Voos het volgende:
ben aan het sparen, ik wil deze Hummersofa hebben..![]()
[afbeelding]
Hij was erg goed, heerlijk die cynische satire.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als 't maar niet met het hoofd naar beneden is
LOLquote:Op donderdag 22 april 2004 20:30 schreef Koos Voos het volgende:
ben aan het sparen, ik wil deze Hummersofa hebben..![]()
[afbeelding]
Katja met paard. Katja met vis.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kun je hieruit ff lekken Sizzler? Ik heb geen modrechten
quote:Op donderdag 22 april 2004 20:44 schreef wendy-tje het volgende:
Wisten jullie dat gedeputeerden geen politieke statements mogen maken?!
Dat houdt dus in dat ze ook niet mee mogen werken aan een projectje van hun eigen partij, in het openbaar![]()
Als het informeel is, mag het dan weer wel, welkom in de wondere wereld van de politiek![]()
Bestorm de Belgen met de baggermolens.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
war is imminent
zal niet helpen, steek de dijken maar doorquote:Op donderdag 22 april 2004 20:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Bestorm de Belgen met de baggermolens.
Posten in SlowChat is erg gewaagt. Misschien zou je zomaar weggejaagt kunnen worden.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:44 schreef wendy-tje het volgende:
Wisten jullie dat gedeputeerden geen politieke statements mogen maken?!
Dat houdt dus in dat ze ook niet mee mogen werken aan een projectje van hun eigen partij, in het openbaar![]()
Als het informeel is, mag het dan weer wel, welkom in de wondere wereld van de politiek![]()
Dat zeg je niet tegen iemand met een user-ID dat lager dan de mijne is.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Posten in SlowChat is erg gewaagt. Misschien zou je zomaar weggejaagt kunnen worden.
Waarom niet? Zo iemand heeft nog steeds geen aanzien, terwijl die er toch al zo lang is? Kijk naar Mabel, die heeft zich snel omhooggewerkt.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat zeg je niet tegen iemand met een user-ID dat lager dan de mijne is.![]()
Mag de rest van de users / klonen wel weg dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:59 schreef Sidekick het volgende:
Dat zeg je niet tegen iemand met een user-ID dat lager dan de mijne is.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo iemand heeft nog steeds geen aanzien, terwijl die er toch al zo lang is?
Door te blijven liggen.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom niet? Zo iemand heeft nog steeds geen aanzien, terwijl die er toch al zo lang is? Kijk naar Mabel, die heeft zich snel omhooggewerkt.![]()
Gatver. Dat had ik nou nooit achter je gezocht...quote:Op donderdag 22 april 2004 21:01 schreef Monidique het volgende:
Wisten jullie al dat ik het linkse geweten ben?
Je bent een Schatje-kloon.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:04 schreef Sidekick het volgende:
[..].
Grappig dat jij dit zegt..
.
Ik ga Max kijken..
.
Monidique: jij bent het linkse geweten..
.
Overtuig me door van een flatgebouw te springen.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:01 schreef Monidique het volgende:
Wisten jullie al dat ik het linkse geweten ben?
Ik maak mij niet druk om status op dit forum.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:04 schreef Sidekick het volgende:
[..].
Grappig dat jij dit zegt..
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
Maxje is net begonnen op rtl4.
Mag het ook een 10 centimeter hoog imaginair flatje zijn?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Overtuig me door van een flatgebouw te springen.
www.nieuws.nlquote:Franse minister: Nederlands drugsbeleid onaanvaardbaar 22-04-2004
De Franse minister van binnenlandse zaken Dominique de Villepin heeft donderdag forse kritiek geuit op het eind vorig jaar ingevoerde nieuwe drugsbeleid in Nederland, waarbij mensen die met minder dan drie kilo cocaïne op zak worden betrapt niet worden vervolgd. Het Nederlandse beleid is onaanvaardbaar en past niet binnen de Europese keten van verantwoordelijkheden, aldus De Villepin. De Franse regering heeft met de Nederlandse regering contact over de kwestie, zei De Villepin.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
LOLquote:Op donderdag 22 april 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
Maxje is net begonnen op rtl4.
LOLquote:Op donderdag 22 april 2004 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Stelletje ransapen die amerikanen, LOL![]()
![]()
Wagner is altijd gepast. "Als ieder (Nederlands) huishouden een wapen had, zou Hitler zich bedacht hebben."quote:Op donderdag 22 april 2004 21:08 schreef Monidique het volgende:
Lekker knallen,.
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:11 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
an armed society is a polite society
Amerikaanse wapenwettenquote:Op donderdag 22 april 2004 21:21 schreef Sidekick het volgende:
Hussein is dus niet zo bang als Hitler, want Hitler zou Nederland niet binnenvallen als iedereen wapens droeg.
Nee, ik ook niet. Misschien moet ik mij berusten in deze kortzichtige wereld?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Gatver. Dat had ik nou nooit achter je gezocht...
LOLquote:Op donderdag 22 april 2004 21:27 schreef pberends het volgende:
LOL @ newest weapon of democracy![]()
![]()
ja jongen je mag niet in die kast kijken en al helemaal niet met dat geweer spelen.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Amerikaanse wapenwetten
spletquote:Op donderdag 22 april 2004 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja jongen je mag niet in die kast kijken en al helemaal niet met dat geweer spelen.
Zei moeders vlak voor haar zoontje z'n zusje per ongeluk door de kop schoot.
Wat willen die Fransen doen aan Neerlandsch trots?quote:
* DrWolffenstein is playing When Johnny comes marching home.mp3quote:Op donderdag 22 april 2004 21:36 schreef pberends het volgende:
Max' rapportage:
Over communisme is te lang over nagedacht. Daarom storte de Sovjet-Unie ook in elkaar.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:39 schreef pberends het volgende:
Blijft een achterlijk volk die Amerikanen. Ach hun simplisme en het systeem houdt hun op de been.
een wijnoffensief beginnenquote:Op donderdag 22 april 2004 21:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat willen die Fransen doen aan Neerlandsch trots?
Ze denken dat ze er met mooie worden: "here six good reasons to work here"...Pas toen Max een klein beetje doorvroeg kwam het geweten. Ze weten niet dat er door die bommen duizenden doden in Irak zijn gekomen....quote:Op donderdag 22 april 2004 21:39 schreef pberends het volgende:
Blijft een achterlijk volk die Amerikanen. Ach hun simplisme en het systeem houdt hun op de been.
Yep en het amerikaanse kapitalisme sluit te veel mensen uit. Daarom is die europese mixvorm van ons ook zo prettig (behalve als zogenaamde liberalen denken dat systeem te kunnen 'hervormen'.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Over communisme is te lang over nagedacht. Daarom storte de Sovjet-Unie ook in elkaar.
Alcohol is ook drugs. Wat een achterlijk drugsbeleid hebben die fransen!quote:Op donderdag 22 april 2004 21:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
een wijnoffensief beginnen
Hervorming is nodig anders helpen we onszelf om zeep.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:44 schreef du_ke het volgende:
Yep en het amerikaanse kapitalisme sluit te veel mensen uit. Daarom is die europese mixvorm van ons ook zo prettig (behalve als zogenaamde liberalen denken dat systeem te kunnen 'hervormen'.
Dat zou pas asociaal zijn.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hervorming is nodig anders helpen we onszelf om zeep.
Het heeft niets met te veel nadenken te maken, het is gewoon een belabberde theorie die in belabberdheid alleen onder doet voor de belabberde praktijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Over communisme is te lang over nagedacht. Daarom storte de Sovjet-Unie ook in elkaar.
Zie het positief in: je wordt schoon van zeep.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hervorming is nodig anders helpen we onszelf om zeep.
Gebruik je dat ook al?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:47 schreef Sidekick het volgende:
Zie het positief in: je wordt schoon van zeep.
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is maar een kwestie van tijd. Ik verwacht dat Europa op termijn een alliantie zal vormen met de arabische wereld om de zionisten te "verdrijven" uit het niet bestaande Israël. Vooral gezien de politiek van Ariël "bosfruit" Sharon en de bijbehorende liquidaties
Huh, Sidekick woonde toch in Friesland?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gebruik je dat ook al?
Over deze zin duidelijk niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Over communisme is te lang over nagedacht.
Hij wil hem verdrijven uit een land dat niet bestaat. De Mad Hatter mag wel oppassen.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:54 schreef Monidique het volgende:
[..].
Goed...
Je verpest mijn topic over Zionistische Wasmiddelen.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:57 schreef pberends het volgende:
Maar de vraag is of Ariël beter werkt dan Dash-2-in-1. Uit de test van de joodse Consumentenbond bleek toch het tegenovergestelde. Toendertijd waren de perikelen rond Omo en Robein een stuk groter, maar dat is na verloop van tijd een stuk minder zichtbaar geworden. Dus de vraag of Ariël wel of niet beter is voor de Joodse bevolking moeten we in het midden laten liggen.
Schuld van Amerikaquote:Op donderdag 22 april 2004 21:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je verpest mijn topic over Zionistische Wasmiddelen.
Nee, de reportage van Max was zeker iets te veel van het goede.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Over deze zin duidelijk niet.
Ach wat, iedereen weet dat de Romein niet goed was voor de Joodse bevolking.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je verpest mijn topic over Zionistische Wasmiddelen.
Ik ben dus ontzettend links en leef in een pro-islamitische droomwereld.quote:Jij bent zo links dat je de zoon van Jaques Wallage zou kunnen zijn. Kom zelf eens uit de pro-islamitische droomwereld.
D66'er zijn is ook overdreven.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:08 schreef Monidique het volgende:
Het is zo moeilijk gewoon je genuanceerde mening te geven op dit forum. Je moet óf alle moslims weg willen hebben, óf Bush een fascist vinden.
Respect my editquote:Op donderdag 22 april 2004 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Rechts, links, dit, dat, ik voel me een beetje zeeziek.
Alweer een reden om de dienstplicht weer in te voeren.
.
Wie respect wil, moet intimideren, niet miepen over zeeziekte. En wat is er eigenlijk met je volledig gebit gebeurd ? Heeft een ongenuanceerde het eruit geramd ?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Respect my edit
Ruk je jongeheer zuur.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:31 schreef UnderWorld_ het volgende:
Geniet van de natuur.
Bezoek de Klaagmuurquote:Op donderdag 22 april 2004 22:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ruk je jongeheer zuur.
Bewandel het vagevuur.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bezoek de Klaagmuur
Drink bourbon puur.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bewandel het vagevuur.
Ach poedel ''passion fruit'' Domonique wordt een beetje moe.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:35 schreef Monidique het volgende:
Is er niet iets leuks om over te praten, want van die onterechte en persoonlijke aanvallen word ik een beetje moe...
Ach, ja, ach, ja. Ik moet ook wat te zeuren hebben, hè...quote:Op donderdag 22 april 2004 22:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach poedel ''passion fruit'' Domonique wordt een beetje moe..
Colonization!quote:Op donderdag 22 april 2004 22:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed dan, wat vind je leuk ? Afgezien van Civilization.
Natuurlijk vind ik die leuk, ik ben wel gezond, hoor.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Studentes ?
Sorry, daar doen we niet meer aan.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:41 schreef Kaalhei het volgende:
Valt er nog iemand te beledigen hier?
Als je het niet zeker weet, waren het geen studentes.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik die leuk, ik ben wel gezond, hoor.
Ik kom ze alleen nooit tegen, voor zover ik weet.
Ja, jij met je verdachte voorliefde voor anale sex.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:41 schreef Kaalhei het volgende:
Valt er nog iemand te beledigen hier?
"Wheheh, zal ik even je kutje aarsje coloniseren....whehhehe"quote:Op donderdag 22 april 2004 22:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik die leuk, ik ben wel gezond, hoor.
Ik kom ze alleen nooit tegen, voor zover ik weet.
Wat voor werkstudie doe jij Johan?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als je het niet zeker weet, waren het geen studentes.
Vergeet de slap-happy en de donkey-punch niet!quote:Op donderdag 22 april 2004 22:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, jij met je verdachte voorliefde voor anale sex.
Geschiedenis.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:43 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat voor werkstudie doe jij Johan?
Ik geloof toch werkelijk van niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:44 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik was aan het lezen op het internet en kwam er achter dat Johan_de_with een zoon was van Michiel de Ruyter. Klopt dat?
Precies, dat schijnen ze niet te kunnen vatten.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
"Wheheh, zal ik even je kutje aarsje coloniseren....whehhehe"![]()
![]()
![]()
Ok.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Alles wat je beweert is gelul, mokrokees.
oh nee,quote:Op donderdag 22 april 2004 22:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik geloof toch werkelijk van niet.
Had ik het toch mooi verkeerd.quote:Zijn tweede dochter, Cornelia huwde zelfs een Johan De Witte, zoon uit het geslacht Lampsins.
quote:Op donderdag 22 april 2004 22:47 schreef pberends het volgende:
LOL @ Cyprus reportage van nova.
Turkse deel wil lid worden omdat het economisch zo slecht met hun gaat...
Underworld, wat vind je interessant?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:48 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
oh nee,
[..]
Had ik het toch mooi verkeerd.
hbo'tje zeker.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geschiedenis.
HBO Geschiedenis bestaat niet, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:52 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
hbo'tje zeker.![]()
Noord-Cyprus wil wel "één Cyprus" hebben, alleen het Griekse gedeelte wil het niet... (oké er moet nog een referendum komen, maar als er al wordt gezegd: "stem tegen" dan zegt 't al genoeg)quote:Op donderdag 22 april 2004 22:48 schreef Monidique het volgende:
[..].
Maar die Denktash zit toch tegen te werken?
Leuke geschiedenis, vooral wereldmachten en hoe die zich ontwikkeld hebben en wat er in die tijd allemaal is gebeurd. Vroeger vond ik geschiedenis eigenlijk alleen maar bagger, maar nu vind ik het wel een beetje leuk.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Underworld, wat vind je interessant?
Bek houden, toekomstige werknemer.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:52 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
hbo'tje zeker.![]()
Ik had vernomen dat alle Cyprioten wel bij elkaar willen komen, dat de Grieks-Cypriotische regering en Griekenland en Turkije dat ook willen, maar dat Denktash tegenstribbelt.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:53 schreef Tuana het volgende:
[..]
Noord-Cyprus wil wel "één Cyprus" hebben, alleen het Griekse gedeelte wil het niet... (oké er moet nog een referendum komen, maar als er al wordt gezegd: "stem tegen" dan zegt 't al genoeg)
Volgens mij wel, mijn Gothic buurmeisje wilde dat gaan doen.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
HBO Geschiedenis bestaat niet, voor zover ik weet.
Leuk!quote:Op donderdag 22 april 2004 22:54 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Leuke geschiedenis, vooral wereldmachten en hoe die zich ontwikkeld hebben en wat er in die tijd allemaal is gebeurd. Vroeger vond ik geschiedenis eigenlijk alleen maar bagger, maar nu vind ik het wel een beetje leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |