abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 april 2004 @ 21:37:23 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18427162
De ver-Islamisering van Nederland en het Westen

door Bansheeboy

In Nederland wonen ca 1 miljoen moslims, die elk jaar in grote getalen toenemen, vaak dankzij "nieuwe" moslims die worden geboren, ook vaak dankzij gezinshereniging of het naar Nederland halen van een huwelijkspartner uit 1 der islamitische landen.
Tevens heb ik geconstateerd dat Nederland wat betreft het Christendom en "oude" normen en waarden steeds meer ontzuilt, dit heeft tot gevolg dat de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult. Steeds vaker zie je de afbraak van kerken en tempels, steeds vaker horen wij, en zij wie dat er moskeën bijkomen, in veel gevallen worden kerken zelfs vervangen door moskeëen. Zie bv. de Ennasr moskee in Rotterdam, met de respectabele El-Moumni aan het hoofd...

Ik zie dit zelf als een enorme sprong vooruit het Westen in het algemeen, en Nederland in het bijzonder, vooral vanwege het feit dat steeds meer mensen de multi-culture samenleving erkennen. Hang dit punt samen met het anti-amerikanisme dat sterk in opkomst is en je hebt 2 ideologiën die elkaar sterk weten aan te voelen en aansporen tot wederzijds begrip.

Dagelijks zie je Nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen. Ook de subdsidies worden gegeven bij de bouw van moskeeën en de islamitische zendtijd op de publieke omroep (NMO) is een sterk punt dat helpt bij de ontwikkeling van bovenstaande...

Al met al zie ik dus dat Nederland als vreedzame rechtstaat er veel op vooruit zal gaan, en dat de andersdenkenden op termijn toch water bij de wijn zullen doen...

Ik heb Pol als subforum gekozen, als het ergens anders hoort, dan gaarne daar plaatsen. Gaane niet bashen op wat dan ook
r
---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop op een goede discours betreffende deze essay ...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_18427229
konijnen, balkan, burgeroorlog... 15 jaar?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_18427231
Nederland wordt steeds mooier
pi_18427247
quote:
Op woensdag 14 april 2004 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Al met al zie ik dus dat Nederland als vreedzame rechtstaat er veel op vooruit zal gaan, en dat de andersdenkenden op termijn toch water bij de wijn zullen doen...
Nooit. Al tientallen jaren krijgen moslims allahverdomme alles wat ze willen en nog is het niet goed. Geef ze een vinger en ze nemen een arm.
Dora Bora.
  woensdag 14 april 2004 @ 21:41:42 #5
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_18427259
Tsjonge nu zijn het er alweer 1 miljoen, het groeit per 100.000 per dag als je het jouw vraagt
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_18427271
Ik zou er serieus op ingaan, trouwens!
  woensdag 14 april 2004 @ 21:42:49 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18427290
Ik zeg nog zo, niet bashen ! Maar niemand luistert

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_18427322
quote:
Op woensdag 14 april 2004 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg nog zo, niet bashen ! Maar niemand luistert

Moet je maar niet opzettelijk een verkapt reltopic openen
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 14 april 2004 @ 21:43:47 #9
80585 Mr.Jingles
"Hasta la victoria siempr
pi_18427327
quote:

door Bansheeboy

Dagelijks zie je Nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen.
Lijkt me meer dat ze zich tot een geloof wat wij kennen moeten bekeren en dat dan integratie genoemd mag worden
  woensdag 14 april 2004 @ 21:44:19 #10
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_18427341
Is deze essay in 2021 geschreven met stukken als"dagelijks zie ik andersgelovigen zich bekeren tot de islam" ? Je doet alsof de islam hier heel groot is. Kijkals ze nu een eigen politieke partij en veel voetbalclubs krijgen dan kan het wel eens zo zijn.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  woensdag 14 april 2004 @ 21:46:57 #11
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_18427417
quote:

door Bansheeboy

....Dagelijks zie je Nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen....
"You've got to be kidding!!!"

Ik hoop nee ik neem aan dat dit stukje cynisch is bedoeld?!
pi_18427463
Zeg Banshee, wanneer ga je eens met goede argumenten komen in je oude topics, in plaats van telkens nieuwe te openen?

Je redenatie klopt trouwens niet, en wel hierom:
Je zegt dat de Christenen afnemen wanwege vervaging van normen en waarden.
Je zegt dat er steeds meer Moslims bijkomen door geboorte. Hier maak je echter een cruciale fout: Ook onder deze nieuwbakken "Moslims" vind vervaging van de normen plaats. Veel van de jongeren noemt zich misschien Moslim, of jij noemt ze Moslim (alsof het een ras zou zijn), maar feitelijk zijn het geen moslims.

Je telt bij de "Moslims" dus wel iedereen mee, maar bij de Christenen wijs je op vervaging van de normen. Kortom, je meet met twee maten.
  woensdag 14 april 2004 @ 21:49:26 #13
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_18427490
Waarom blijf ik op deze nonsens reageren?

Probeer je geloof eens niet aan anderen op te dringen, dit doe je in elk pol-topic die je start en in bijna elke reply op een door jou niet-gestart topic. Geen enkel individu denkt hetzelfde en dat boekje (de Koran) is niet goed voor iedereen, net zoals het wetboek dat ook niet is. Deal with it.
  woensdag 14 april 2004 @ 21:50:20 #14
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_18427516
Volgens mij meent hij het niet serieus, ik zie em zn standpunten niet eens verdedigen (of zou dat komen omdat ze niet te verdedigen zijn??! )
  woensdag 14 april 2004 @ 21:50:21 #15
64019 crew  foton
__--*--__
pi_18427517
* foton stelt voor om niet meer voor alle 28 kinderen kinderbijslag te verstrekken
Misschien dat dat de bovenmatige groei van de =lam af kan remmen...
  woensdag 14 april 2004 @ 21:55:14 #16
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_18427674
Ok, jouw verhaal kort samengevat;

'Het is een grote verbetering van de Nederlandse samenleving dat die lieve moslims bereid zijn om in Nederland te gaan wonen'

Ik weet op dit moment eigenlijk niet precies of ik nu moet gaan lachen of huilen... En kun je mij precies vertellen wat je met dit topic probeert te bereiken? De site van AEL ligt plat, en nu is de schapendouwerindoctrinatie maar verhuist naar Fok! ? Ga eerst eens integreren en leer eens denken als een normaal Nederlands persoon. Misschien dat je later inziet wat voor een bagger je hier zit te verkondigen.
  woensdag 14 april 2004 @ 21:56:05 #17
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_18427700
quote:

door Bansheeboy

...
Ik zie dit zelf als een enorme sprong vooruit het Westen in het algemeen, en Nederland in het bijzonder, vooral vanwege het feit dat steeds meer mensen de multi-culture samenleving erkennen. Hang dit punt samen met het anti-amerikanisme dat sterk in opkomst is en je hebt 2 ideologiën die elkaar sterk weten aan te voelen en aansporen tot wederzijds begrip.
....
Wij als Nederlanders erkennen die muticulti-shit al sinds Joop Den Uyl. De beste man is al meer dan 25 jaar dood.
Inmiddels zijn we er erachter dankzij de commissie Blok, dat de integratie van allochtonen volledig is mislukt. Dank zij de commissie Blok hebben we anno 2004 iets om achter te verschuilen.

De heeren van Ablas
hieven het Glas,
deden een plas.
en alles bleef zoals het was.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_18427755
quote:
Op woensdag 14 april 2004 21:50 schreef foton het volgende:
* foton stelt voor om niet meer voor alle 28 kinderen kinderbijslag te verstrekken
Misschien dat dat de bovenmatige groei van de =lam af kan remmen...
Daar heb je wel een punt!
Als het echt zo is wat Banshee zegt, moeten we de kinderbijslag voor het derde kind en meer maar eens af gaan schaffen. Dan tref je voornamelijk de Moslims. (En de zwarte-kousen, maar da's een bijkomend voordeel.)
Verder zouden we de import van Moslims nog wat verder aan banden kunnen leggen.

Het mag natuurlijk niet zo zijn dat de Moslims de meerderheid worden hier. Aangezien vele Moslims kansarm zijn (ze doen zelf maar al te graag zielig, dus daar is Banshee het vast mee eens), zouden we door de groei van Moslims onze samenleving naar de filistijnen helpen.

pi_18427872
quote:
Op woensdag 14 april 2004 21:56 schreef sooty het volgende:

[..]

Wij als Nederlanders erkennen die muticulti-shit al sinds Joop Den Uyl. De beste man is al meer dan 25 jaar dood.
Den Uyl was in 1986 nog lijsttrekker voor de PvdA hoor... .
Dora Bora.
  woensdag 14 april 2004 @ 22:16:50 #20
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_18428365
quote:
Op woensdag 14 april 2004 22:01 schreef Denethor-II het volgende:

[..]

Den Uyl was in 1986 nog lijsttrekker voor de PvdA hoor... .
Excuses, rekenen is niet mijn beste punt; ik gokte maar wat. De beste man overleedt op 24 december 1987.
Of hij in 1986 nog lijsttrekker was kan ik niet zo snel terugvinden.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_18428400
Wat een onzin allemaal. Het is gelukkig zo dat bij de moslims het verval van het originele geloof steeds sterekr is. GELUKKIG, anders hadden we hier een grote jihad niet? Fioeff. Dus ik ben nergens bang voor, en dat lukt je ook niet met je angstaanjagende science fiction! Helaas zitter er altijd rotte appels tussen, zoals lui die een jihad tegen een hindoe tempel beginnen
Maargoed, op dat laatste gebied houd ik mijn hart vast idd, maar daar heb je het niet over, en verder deed ik dat toch altijd al, dus daar verander jij niks aan.
pi_18428541
Wat doen die moslims hier? Wat doen buitenanders sowieso hier?
  woensdag 14 april 2004 @ 22:30:14 #23
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18428815
De link met POL is er niet.

Dit is meer iets voor WFL, waar religie wordt behandeld, maar er zal vast wel een Islam-topic daar zijn waar je dit kwijt kunt. Slotje dus.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')