Unofficial Clan Server:quote:De geschiedenis van de FOK! AA clan.
Nadat een AA topic werd opgestart en er heel hard over dit "amerikaanse propaganda" spel werd gediscussieerd waren er twee gekken die maar vonden dat er een AA:O clan moest komen, Gieling.com en GotenSSJ (wie kent em niet). Het was allemaal heel schattig en kwam dan ook niet briljant hard van de grond af. Laten we zeggen dat de tijd nog niet rijp was. Da_Koen kwam er ook al wel snel bij, ook datmocht niet baten. Het enige wat gebeurde was dat GotenSSJ nog harder ging schreeuwen dat het allemaal zo gaaf was en dat je maar stom was als je het daar niet mee eens was. Gelukkig kwam patch 1.9 uit, wat leidde tot entree van een aantal bekende namen in de topics, MisterT ging mee discussieren! Met de "clan" gign het al snel fout en Da_Koen en GotenSSJ kregen "out of the blue" ruzie. Anyway, uiteindelijk was het eerste deeltje dicht. Het begon met een post van Darklight (de eerste ooit in een FOK! AA topic!) op 2 juli 2002, en eindigde met onze lieve Goten op woensdag 30 juli 2003. Het had bijna 13 maanden geduurd. Latere deeltjes zouden sneller voorbij blijken te gaan.
Het tweede deeltje begon met een post van Goten, tevens was dit de eerste keer dat er een compliment kwam voor de OP van de AA:O reeks en een trend was gezet. Op dat moment was er dus geen clan, er werd wel wat grappig over gedaan en vooral GotenSSJ probeerde wel heel erg hard, maar zoals vaak bij deze jongen, het mislukte. Van de mensen die toen in het deeltje posten is nu helaas niemand meer aanwezig, afgezien van MisterT die af en toe nog eens langs wipt. Op zondag 24 augustus diende iemand zich aan die we nog wel kennen. Hij noemde zich "Fronsertje" (DragonToad) en diende zich aan met de inhoudsvolle post "Hooah!". Briljant, we zullen em nooit vergeten. Niet lang daarna, kwam ook Da_Ripper naar binnen en op donderdag 18 september onze lieve Roggel met een post over een mogelijke update. Het kon geen toeval zijn, nog dezelfde avond maakte Fillipe zijn eerste stapjes in het topic. Vanaf toen zijn deze AA-coryfeen niet meer weg te denken. Saillant detail is at Fillipe toen vooral aan "die rivier map" verknocht was.
Eitjes melde zich ook en begon hele mooie screenshots te leveren van allerlei patches die uit zouden gaan komen. Ook rattaplan kwam wat vragen en Flip had zijn eerst No label error. GotenSSJ was al niet meer te vinden in het topic en een eventuele clan was alweer vergeten. Toen kwam versie 2.0 uit, welk een werkelijke opleving in het post gedrag zou opleveren. Iedereen melde dat ze em aan het downloaden waren en zelfs GotenSSJ kwam weer opdagen. Er werd al snel veel gezeken over de SF training en het was dan ook erg gezellig in het topic. Het was het einde van het tweede topic, welke eindigde met een verwaande Redboy die liep te zeiken dat Flippie niet eerlijk zijn trainingen had gehaald.
De OP van deel 3 was memorabel. Fillipe had er veel werk in gestopt en wist een mooie verhaal te produceren, begeleidt door veel screenshots en downloadlinks. Dat dit werd gewaardeerd bleek wel uit het post gedrag. Etter en mierenneuker kwamen erbij en men ging samen online spelen! Snel werd het samenspel wat officieler en Fillipe stelde voor om met zijn allen een servertje op te zoeken en daar flink te gaan fraggen (http://forum.fok.nl/topic/422609/2/50#14680550) GotenSSJ verfriste zijn geheugen even en er kwam wat naar boven drijven over een clan. Er werd wat gebrainstormt over een tag en de [FOK!] clan was geboren!
Al snel werd de woensdag aangewezen als officiele AA avond. Er kwamen wat mensen bij, die al snel weer afvielen, o.a. Sherman en Sidewinder. Voor de eerste keer telde Fillipe een topic af en deeltje drie was vol.
Deeltje vier had een snelle start. Chen en Da_koen melde zich als FOK! clanmember en Merson kwam voor het eerst aan in het topic. ZO ging dat een tijdje door, je server posten waar je zat, beetje chitchatten over welk wapen en welke map je het leukst vond, enz. Halverwege het deeltje kwam Beluga voor het eerst in het topic, belovende dat hij een keer kwam fraggen, maar dat hij geen tijd had. Voodoochild, Xrenity en Gelly kwamen niet veel later.
Tot zover de vroege geschiedenis van de FOK! Clan: The beginning zeg maar. Meer volgt.
Auteur: Beluga.
Hij zou graag willen terugkeren @ FOK!quote:Op donderdag 15 april 2004 20:41 schreef webfreaky het volgende:
wat is er dan gebeurt met gotenssj?
quote:Op donderdag 15 april 2004 20:40 schreef Eitjes het volgende:
Sorry dat ik niet aan jullie eisen voldoe qua bier drinken.![]()
Kinderachtig gedrag, en niet tegen grapjes kunnen, en dan gaan lopen schelden e.dquote:Op donderdag 15 april 2004 20:44 schreef webfreaky het volgende:
i know, maar waarom hebben jullie hem uit de clan gekickt?
Ik stel voor een proefperiode van 1 maandquote:Op donderdag 15 april 2004 20:46 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag, en niet tegen grapjes kunnen, en dan gaan lopen schelden e.d![]()
Dat vind ik ook prima, want dan kan ik bij mijn broerlief verblijven als dat moet.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:58 schreef webfreaky het volgende:
zolang het in tilburg is kom ikof den bosch ofzo
of eindhoven en omstreken !quote:Op donderdag 15 april 2004 20:58 schreef webfreaky het volgende:
zolang het in tilburg is kom ikof den bosch ofzo
Game Title: America's Army Operations v2.0.0quote:Op donderdag 15 april 2004 21:07 schreef Fronsertje het volgende:
Goedenavond heren, hier spreekt uw Server Admin![]()
bla bla bla bla bla
Graag zou ik hierbij willen voorstellen om, indien iedereen daar behoefte aan heeft, een server te leasen volgens de welbekende AAO kanalen, alhoewel we op de reeds bestaande servers aardig ons ei(tjes)kwijt kunnen.
Gegroet, uw ex-server admin
Vraag is dus heeft men dit ervoor over?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:17 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Game Title: America's Army Operations v2.0.0
Server Type: Public
Slots: 8
Cost Per Slot Per Month: $8.00 USD
Cost Per Month: $64.00 USD
One-time Setup Fee: $20.00 USD
Total Due at Signing: $84.00 USD
![]()
Ik zit niet meer in de clan, maar als er genoeg animo is dan wil ik ook nog wel mee doen.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:20 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Vraag is dus heeft men dit ervoor over?
En dat gevoel heb ik ook. Maar ach, hey, boeiuh, wie ben ik...quote:Op donderdag 15 april 2004 21:13 schreef ROG het volgende:
Hm, ik zie mezelf niet 1,2,3 lol hebben met Goten, maar dat is meer mijn "probleem" (door het "verleden", verspilde moeite in hem gestopt e.d.) dan hoe Goten nu is, of zich voordoet
Dus wat mij betreft mag ie terug
Kap es, alleen omdat je vind dat je niet meer in de clan zit betekent et nog niet dat je ook daadwerkelijk niet meer in de clan zitquote:Op donderdag 15 april 2004 21:21 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in de clan, maar als er genoeg animo is dan wil ik ook nog wel mee doen.
P'cies.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:21 schreef Beluga het volgende:
[..]
En dat gevoel heb ik ook. Maar ach, hey, boeiuh, wie ben ik...
Welkom terug.![]()
(dit soort dingen gaan als echtscheidingen, als er eenmaal een breuk is geweest is de kans dat et weer goed gaat heel erg klein, maar hey, ik zie et wel ffkes aan)
* Beluga Rog knuffeltquote:Op donderdag 15 april 2004 21:23 schreef ROG het volgende:
[..]
P'cies.
Ja, mooi hequote:Op donderdag 15 april 2004 21:26 schreef Flex82 het volgende:
Wat een sentimenteel zooitje hier zeg.....
Nee heb je.....quote:Op donderdag 15 april 2004 21:31 schreef Beluga het volgende:
[..]
Misschien wil Danny wel sponsoren
PRecies. En nooit meer wachttijden enzo. Gewoon vriendelijk verzoeken of er iemand weg wil gaan enzo.quote:En je moet zo zien: het spel is gratis, waarom dan niet wat betalen voor de server? voor battlefield vietnam heb ik ook 50 euro neergelegd, dus zo'n bedrag heb ik voor America's Army ook wel over
quote:Op donderdag 15 april schreef men vooral in het vorige topic erg veel onzin!
NP. Wb. En ik ga je hard 0wnen enzo, dat je het maar even weet.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Cool bedankt dat ik terug mag komen.
En nee ik zal me niet kinderachtig gaan gedragen.
En die proefperiode vind ik best.
Hm, laat eerst maar eens een overeenkomst en voorwaarden zien...maar het klinkt goed.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:07 schreef webfreaky het volgende:
En je moet zo zien: het spel is gratis, waarom dan niet wat betalen voor de server? voor battlefield vietnam heb ik ook 50 euro neergelegd, dus zo'n bedrag heb ik voor America's Army ook wel over.
What about deze aanbieding:
------------
+ Het hele pakket voor maar 62,50!
Tijdelijk hebben wij een aanbieding voor clans die alles in een keer willen!
We bieden het volgende pakket voor maar 62,50: Public (16 slots), Warserver (14 slots), Ventrilo, BNC en Webhosting (15 gig DATA en 1 gig Webspace)
En let op! De public server is geheel zonder datalimiet! Dit houdt in dat je dag en nacht kan spelen zonder je zorgen te hoeven maken over eventuele extra kosten!
------------
Kunnen we gelijk de teamspeak en de website daarop hosten
En goten, check ff de openingspost over hoe je jouw naam op onze site kan krijgen
Hey joh, grapjas!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:16 schreef Merson het volgende:
Gaan jullie vannacht ook pipeline spelen? :')
En daarom is het zo leuk!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:07 schreef webfreaky het volgende:
En je moet zo zien: het spel is gratis, waarom dan niet wat betalen voor de server? voor battlefield vietnam heb ik ook 50 euro neergelegd, dus zo'n bedrag heb ik voor America's Army ook wel over.
Dat heb ik met Hospital. Al weet ik nu wel dat als je aan één zo'n kant begint dat je dan het beste naar rechts kunt rennen.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:18 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Hey joh, grapjas!
Pipeline.. tja.. ik vind dat echt een suffe map. Ik snap er ook niks van, daar zal het wel aanliggen.
quote:Aanbieding:
We bieden het volgende pakket voor maar 62,50:
- Public server (16 slots)
- Warserver (14 slots)
- Ventrilo (soort teamspeak),
- BNC (iets met irc, weet niet precies, maar hebben we niet zoveel aan)
- Webhosting (15 gig traffic en 1 gig Webspace)
TOTAALPRIJS: 62,50 EURO PER MAAND
Succes ermee!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:41 schreef webfreaky het volgende:
Ik moet nu weg, heb morgen een idioom duits waar ik nog geen f*ck aan gedaan heb, en voor duits sta ik
K U T
En je gaat nu al beginnen!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:44 schreef webfreaky het volgende:
das een proefwerk waarvoor je 100 woorden en 100 zinnen ong. moet leren :S
Nah ik sta morgen wel vroeg op. Wilde eik gister al beginnen maar doe morgenvroeg welquote:Op donderdag 15 april 2004 22:45 schreef Merson het volgende:
[..]
En je gaat nu al beginnen!Succes!
![]()
Tja, het is idd erg prijzig maar krijgt er wel veel voor terug.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:14 schreef webfreaky het volgende:
pff dit komt bij 8 man (wat al veel is) uit op 96 euro pp per jaar
Wat is nou ¤96,- per jaar...het is natuurlijk persoonlijk, maar dat kan er wel vanaf hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 23:14 schreef webfreaky het volgende:
pff dit komt bij 8 man (wat al veel is) uit op 96 euro pp per jaar
8 euro per maand. Als je zo "denkt" dan valt het mee. En zo denk ik.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:07 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Wat is nou ¤96,- per jaar...het is natuurlijk persoonlijk, maar dat kan er wel vanaf hoor![]()
Dit neem ik niet al te serieus. =)quote:Gaming4life zit achter een uitstekend netwerk, waardoor wij pings van maximaal 60 in heel europa kunnen garanderen!
In de praktijk blijken de pings veel lager te liggen (Zie onze serverlist voor test)
Oja. Kom eraan!quote:Op vrijdag 16 april 2004 02:19 schreef ROG het volgende:
Ei, kom op TS.
Ik wil wel 12 manquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:07 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Wat is nou ¤96,- per jaar...het is natuurlijk persoonlijk, maar dat kan er wel vanaf hoor![]()
Ga terug naar Onzin ofzo? Idioot.quote:Op vrijdag 16 april 2004 05:46 schreef pimmutjuh het volgende:
is dit ook een topic om mensen dodelijke ziektes toe te wensen?
sorry ik realiseerde me niet dat ik het spelletjes subforum zatquote:Op vrijdag 16 april 2004 05:51 schreef Eitjes het volgende:
Ga terun naar Onzin ofzo?
hahaquote:Op vrijdag 16 april 2004 06:20 schreef ROG het volgende:
Gevonden in AA topic deel 2: http://www.staite.net/video/Swingin_Soliders2.avi
Heheh
Dit geld denk ik niet voor America's Army, maar bij bijvoorbeeld Counterstrike is de verdeling heel anders.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:17 schreef Eitjes het volgende:
Dit neem ik niet al te serieus. =)
quote:Op vrijdag 16 april 2004 06:20 schreef ROG het volgende:
Gevonden in AA topic deel 2: http://www.staite.net/video/Swingin_Soliders2.avi
Heheh
Voor dat geld wil ik wel een server die tracked imo.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:51 schreef Beluga het volgende:
Puntje is wel dat die gameservers.net niet official zijn. Dus geen honor/tracking puntjes.
Top.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:12 schreef Hammerbee het volgende:
Ik wil ook wel helpen zondag![]()
Edit; Ja mag ik ook een beetje privacyquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey Flip het zal wel aan mij liggen maar ik zie je mail niet hoor
You got mail.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:26 schreef Fillipe het volgende:
[..]
flipjesonneveldt at hotmail punt com
quote:Op donderdag 15 april 2004 22:27 schreef webfreaky het volgende:
Belangrijk
Ik heb net met de eigenaar van hosting4life.nl gesproken over America's Army servers. Hij wil best AA servers aanbieden, met onderstaande aanbieding, maar hij wil eerst voor de zekerheid weten hoeveel cpu AA trekt. Daarom mogen wij z'n server Zondagavond Aanstaande om 9 uur uittesten. Ik post rond half 9 op zondagavond de preciese gegevens van de server, maar we hebben 16 man nodig zodat de server vol zit en precies te zien is hoeveel cpu er gebruikt wordt.
Dit testen is geheel vrijblijvend, dus is cool dat het zo kan.
Webfreaky
[..]
Als je iemand zoekt dan doe ik ook wel even mee.
savonsquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:38 schreef Docker het volgende:
9 uur sochtens??
Wat moet je ook met die troep...sinds ze de item-shop hebben gesloten, heb je er echt niets meer aan. Ik heb nog iets van 3000 nutteloze AAO bucks op m'n V-Money account staanquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:34 schreef Hammerbee het volgende:
97 killsBij 100 had ik 350 AAO Bucks op de tracker gekregen
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:36 schreef Eitjes het volgende:
Ik betaal alleen voor een server als je ie leased is. Dus dat je er honor kan opkrikken, anders niet.
Hoe gaat dat dan?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:36 schreef Eitjes het volgende:
Ik betaal alleen voor een server als je ie leased is. Dus dat je er honor kan opkrikken, anders niet.
-Nieuwste Drivers? (Voor alle apparaten)quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:56 schreef Elocyp het volgende:
Ik heb een probleem en het zou leuk zijn als iemand weet wat ik er aan kan doen. Als ik met de training begin en ik ben aan het eind van m'n 2e magazijn of wanneer ik net met m'n 3e begin start de computer opnieuw op. Wat valt hier aan te doen?
dan moet je em huren bij goamericasarmy.comquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:23 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan?
Rond 5 uur vannacht. Althans, dat was de vorige keer ook.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:47 schreef webfreaky het volgende:
*wacht met spanning op de nieuwste sitrep... paar uurtjes nog
Ja, ik zal voortaan plaatjes op de site uploaden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:06 schreef webfreaky het volgende:
pp upload plaatjes btw
Zoiets. Info over wat er in 2.1 komt. Ik hoop dat ze deze week de maps behandelen of de Ragdoll physics.. En shotjes.. Etc etc.. Die van 2 weken geleden was echt bagger, een hele SITREP over tournament mode die voor velen toch niet belangrijk is.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:48 schreef Fillipe het volgende:
Wat houdt Sitrep in gasten? Slecht van mij om te vragen, ik gok: Situation Report
quote:What's in a Name?
Posted: 2004-04-16 - by Bacchus
It's been a very busy and productive two weeks since our last SITREP. We've announced some really exciting events on the horizon, such as the Ultimate Arena AMD AA:SF Tournament and the TeamWarfare LAN of the Free, conveniently scheduled on AA's two-year anniversary: July 4th 2004 (has it been two years already?) America's Army has also had its' fair share of news these past few weeks as well. You may have seen America's Army on the CBS Evening News where they lauded AA as "the number one online action game in the country." By the way, the tournament shown in this news clip was from this event at web2zone in NYC. There was even more buzz earlier this week when we broke the news about our new friends at Ubisoft.
There's been a great deal of progress on the next version of AA, which is now official dubbed "America's Army: Special Forces (Downrange)".
SF Arctic:
AA:SF (Downrange) will include two new multiplayer maps. One of these maps is "SF Arctic". But don't let the snow fool you. This is a fast-paced map that will keep you on your toes. Here's the situation: a coalition forces convoy struck an Improvised Explosive Device (IED), leaving their vehicles immobilized on a high-altitude mountain road. Your SF A-Team, supported by friendly IF, must protect the convoy from resistance forces known to be operating in the area. Assisting your SF A-Team is the Stryker, strategically placed in overwatch positions. With a near-infinite number of spots offering cover and concealment, the Z action is awesome. For those that enjoy maps that demand strong leadership and teamwork, SF Arctic won't disappoint.
Click on the image for an 800x600 version)
Topographical view of SF Arctic.
Introducing: Sun Flares:
Sun flares portray the real-life effects that you see when looking toward the direction of the sun. Their introduction has a really exciting impact on gameplay and in a variety of ways.
When looking in the direction of the sun, this has a slight-to-moderate impact on your character's vision. Sun flares add a much greater immersiveness to the game, brightening-up your gamma momentarily. Needless to say, sun flares have a much greater impact on certain levels/missions. They are not limited to SF-only maps and are expected to be retro-fitted to previous/existing maps.
(Click on the image for an 800x600 version)
The sun can be both friend and foe.
Coming Soon: The New AA:SF Prima Strategy Guide:
We just heard from our friends at Prima Games that the long-awaited, new-and-improved, AA:SF Strategy Guide will be available on Friday, 23 April. Lots of new content and interviews. Don't be the last to get it!
That's it for this SITREP, troops. Stay tuned for the next SITREP on Friday, 30 April.
Ga je niet meer killen alleen nog goalsquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:31 schreef 172pk het volgende:
Vind je het erg als ik nergens op wacht en gewoon ga slapen???
Vast niet, doei![]()
edit.
Het is feest.
............................. Honor Kills
[FOK!]....SporT 49 5000
Ik had gehoopt op 50 honor en 5000 kills maar het is niet gelukt
Hmmmmquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ga je niet meer killen alleen nog goals
quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:02 schreef ROG het volgende:
Waar is dat shot van Artic wat er eerst was? Een shot waarop je een soldaat met een antitank ding ziet, paar telefoonpalen en wat muurtjes, met in de verte een Stryler voertuig?
29 nu (Sorry late reactie had hem nog niet gezien)quote:Op donderdag 15 april 2004 22:17 schreef Eitjes het volgende:
[..]
NP. Wb. En ik ga je hard 0wnen enzo, dat je het maar even weet.
Wat is je honor?
Ik ben eerlijk gezegd blij dat er een sneeuw map uitkomt aangezien jij daar nogal van houdt !quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:51 schreef ROG het volgende:
Oh by the wya Goten, morgen op die test server moet Hospital wel gedraaid worden, dat is een lekker zware (en tevens populaire map), i.vm. het kijken hoeveel AA trekt bij die rent-a-server toko waar Web mee praat.
En Artic heeft nu al een speciaal plekje, kijk dat shot toch..
Outdoor en sneeuw!quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:55 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd blij dat er een sneeuw map uitkomt aangezien jij daar nogal van houdt !![]()
Ik heb de DEV's stiekem wat geld toegeschoven om jou weer wat vaker te zien spelen![]()
Was beetje saai daaroquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Mout Mckenna =BB= server als jullie komen.
Het word wel close tussen jullie niet?quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:03 schreef ROG het volgende:
[..]
* Flex82 Fil zoentjes geeft![]()
Hehe, leuk hoe / me telkens de username van de poster zelf pakt. Moeten ze iets aan doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:47 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Het word wel close tussen jullie niet?![]()
-edit-quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef ROG het volgende:
[..]
Hehe, leuk hoe / me telkens de username van de poster zelf pakt. Moeten ze iets aan doen.
Ja! En niet vergeten he!!!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:02 schreef Fronsertje het volgende:
Word er de 20ste nou nog koppen gebutst met die andere clan?
Haha. Ik kom er weer aan.quote:Op zondag 18 april 2004 03:29 schreef 172pk het volgende:
Hey piemel ei, ik was net weer terug
Mietje!quote:Op zondag 18 april 2004 03:42 schreef 172pk het volgende:
Ja ik ga nu slapen. Ben moe
quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Ja! En niet vergeten he!!!
We'll have a 5 vs 5 friendly war against the FOK!-clan
on Tuesday 20 april at 20:30 hour. On Hospital.
Op onze server: 212.19.193.226
typ dit in je console om er te komen: open 212.19.193.226?password=blank
Als we de war gaan spelen zal er een password zijn, die ik hier even voor aanvang van de war zal posten. Hij zal ook op onze site staan die nu nog niet af is maar het forum draait al wel:
[[url=http://www.fragm.nl/forum/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif\]afbeelding][/url]
Die is leegquote:Op zondag 18 april 2004 11:21 schreef GotenSSJ het volgende:
E 109 Mout McKenna.
Op dindsdag om half 9 kan ik nooitquote:Op zondag 18 april 2004 11:30 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wie waren ook alweer beschikbaar dinsdag?
- Fillipe
- DragonToad
- Eitjes
- ?
- ?
Dus volgens mij ik heb nog 2 (goede) hospital players nodig![]()
Ik ben nog even onder voorbehoud, ze hebben mijn rooster aangepast en nu moet ik tot 20:30 werken op dinsdag maar zal proberen er onderuit te komen en anders ben ik om 20:45 paraat.quote:Op zondag 18 april 2004 11:30 schreef Fillipe het volgende:
[..]
- Fillipe
- DragonToad
- Eitjes
- ?
- ?
quote:Op zondag 18 april 2004 17:59 schreef Eitjes het volgende:
http://americas-army.sytes.net/Big-WeaponS.zip
haha.
Was da?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:34 schreef Hammerbee het volgende:
97 killsBij 100 had ik 350 AAO Bucks op de tracker gekregen
vertelquote:Op zondag 18 april 2004 20:34 schreef Eitjes het volgende:
Ik ga iedereen 0wnen enzo, jeweetwel.
Ik stel me beschikbaarquote:Op zondag 18 april 2004 11:30 schreef Fillipe het volgende:
[..]
- Fillipe
- DragonToad
- Eitjes
- ?
- ?
quote:Op zondag 18 april 2004 20:38 schreef Fillipe het volgende:
- Eitjes (Die krijgt de rpk
Eerst kon je er allemaal van zo'n items voor krijgen. Maar nu kan je alleen nog maar een bepaalde rank op het forum ermee krijgen.quote:Op zondag 18 april 2004 20:28 schreef 172pk het volgende:
[..]
Was da?
Ik heb geen Xfire. Ik kijk altijd op tracker, zit ook een join server functie op.quote:Op zondag 18 april 2004 20:58 schreef Beluga het volgende:
BTW. Waarom is er weer niemand op Xfire?
Half uurtje wachten en dan maar gewoon ergens fraggen .quote:Op zondag 18 april 2004 21:04 schreef webfreaky het volgende:
Pfff die gast is niet online... heb ook geen mail gehad.. wat nu?
Als je de 60 haalt moet je echt belachelijk veel punten halen voor een honor up zeg.quote:Experience Required For Next Level 8056
61-70: 13,000x10 = 130,000quote:Op maandag 19 april 2004 05:46 schreef Eitjes het volgende:
Als je de 60 haalt moet je echt belachelijk veel punten halen voor een honor up zeg.
Voorheen had je de item-shop maar nu kun je volgens mij alleen nog maar een speciale user-titles kopenquote:Op maandag 19 april 2004 02:07 schreef 172pk het volgende:
896153 29.03.04 07:19 AAO Session: More then 100 kills in a session 350 AAO Bucks
891475 27.03.04 08:05 AAO Session: More then 100 kills in a session 350 AAO Bucks
886765 25.03.04 07:55 AAO Session: More then 100 kills in a session 350 AAO Bucks
766079 02.02.04 18:24 AAO Session: More then 100 kills in a session 350 AAO Bucks
680091 29.12.03 20:00 Registration 75 AAO Bucks
Total : 1475 AAO Bucks
Wat ken ik hier nou mee doen ?
edit: ohh je ken dingen kopen, maar niks doet het geloof ik
Hoe kan dat nouquote:Op maandag 19 april 2004 10:29 schreef Dacide het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Ik zit nu in die training van airborne. De 250' tower ging goed. Echter als ik nu de live jump maak. Dan Land ik WEL in de circel en ook breek ik mijn benen niet. Maar toch is de sprong niet goed.
Heeft iemand een tip voor me, want dit begint te frustreren na 100x![]()
Bij voorbaat heel erg bedankt voor jullie tips
-Tony
quote:Op maandag 19 april 2004 10:44 schreef Fillipe het volgende:Trouwens, zo heel erg veel heb je niet aan je parachutisten "erkenning" aangezien je die training maar bij een paar mappen moet hebben. (RadioTower, FLS en nog eentje) En die mappen zijn niet echt bijster goed als je het mij vraagt.
E&E, tot je gek wordt.quote:Op maandag 19 april 2004 13:59 schreef Dacide het volgende:
Ik zit nu te klooien met die SF E&E mission. Die nachtmissia waarbij je niet gespot mag worden.
Vroeger kon je zelfs doorsparen voor een eigen subforum voor bijv. je clan op die site.quote:Op maandag 19 april 2004 02:07 schreef 172pk het volgende:
Wat ken ik hier nou mee doen ?
edit: ohh je ken dingen kopen, maar niks doet het geloof ik
Wat mij betreft mag je voor mij invallen, niet dat ik verhinderd ben o.i.d. maar je bent fanatieker dan ik. Overigens zal ik wel op TeamSpeak meeluisteren voor de geestelijke ondersteuning van de clan. Mét Frans Bauer aan.quote:Op maandag 19 april 2004 15:30 schreef Marty26 het volgende:
he webfreaky moet ik jullie nog helpen dinsdag op hospital? zo ja laat het ff weten.
ec2send4u@hotmail.com ff me toevoegen. Lijkt me wel lache als het kan.
Gr,
[TAAH]Dr.04
O ja [Player] clan is niet meer dus zal het ff van je site af halen als ik jou was.
Hebben ze al mensen tekort, gaan er ook nog figuren afzeggen omdat ze zichzelf niet goed genoeg vinden.quote:Op maandag 19 april 2004 15:47 schreef ROG het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je voor mij invallen, niet dat ik verhinderd ben o.i.d. maar je bent fanatieker dan ik. Overigens zal ik wel op TeamSpeak meeluisteren voor de geestelijke ondersteuning van de clan. Mét Frans Bauer aan.
Zal ik het nog maar ene maal zeggen??quote:Op maandag 19 april 2004 15:03 schreef webfreaky het volgende:
op login.americasarmy.com, maar ook wanneer je speelt op een server (vóór je naam)
Er waren er nu 5 toch? Ik gun iemand gewoon een kans om met het geweldige (en melige) [FOK!] te spelen.quote:Op maandag 19 april 2004 15:55 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Hebben ze al mensen tekort, gaan er ook nog figuren afzeggen omdat ze zichzelf niet goed genoeg vinden.,niet goed Roggie.
Ow, ik dacht dat er te weinig waren.quote:Op maandag 19 april 2004 16:01 schreef ROG het volgende:
[..]
Er waren er nu 5 toch? Ik gun iemand gewoon een kans om met het geweldige (en melige) [FOK!] te spelen.![]()
Hohohoho!!quote:Op maandag 19 april 2004 16:15 schreef Fronsertje het volgende:
Bagger, ik ben dinsdag om 20:30 precies klaar met werk, dan nog 10 minuten om thuis te komen en dan kan ik spelen, niet om 20:30 dus, als het een probleem is vervang me maar en anders mot je morgen ff wachten tot we compleet zijn...jammer eerste war-achtige gebeurtenis en ik mis em misschien.
Ik draai geen TS server momenteel. PC is kapot en Hospital op deze pc is een regelrechte ramp. Gister heb ik het een hele poos volgehouden maar het is geen doen.quote:Op maandag 19 april 2004 15:47 schreef ROG het volgende:
Overigens zal ik wel op TeamSpeak meeluisteren voor de geestelijke ondersteuning van de clan. Mét Frans Bauer aan.
He je kunt altijd een beroep op me doen als je nieuw pctjes nodig hebt of onderdelen.quote:Op maandag 19 april 2004 17:13 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Ik draai geen TS server momenteel. PC is kapot en Hospital op deze pc is een regelrechte ramp. Gister heb ik het een hele poos volgehouden maar het is geen doen.
Ik heb met een beetje geluk morgen mjin nieuwe pc, dan kan ik meedoen. En anders moet ik mezelf helaas ehr.. afmelden voor de match.
Had ik vandaag ook weer. Meestal probeer ik altijd snel een nade te cooken voor als de opfor op je corpse gaat staan, maar vandaag kwamen er 2 friendlies langs lopen!quote:Never die without a cooked nade
Weet je wat bij mij hielp?quote:Op maandag 19 april 2004 19:16 schreef Hammerbee het volgende:
Ga je eens lekker krijg je een critical error
Flush doe ik als mijn graphics niet meer zo helder zijnquote:Op maandag 19 april 2004 19:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Weet je wat bij mij hielp?
- Je joined een server, en je typt gelijk in je console scherm: flush
Dus op ~ drukken, haal "Say" weg en typ "Flush" in.
Iemand met toewijding!quote:Op maandag 19 april 2004 20:42 schreef Dacide het volgende:
Yeah baby,
Eindelijk, net die E&E missie trainings missie gehaald.
in totaal volgens mij zo'n 50 minuten gespeeld op die training. Vooral van checkpoint A naar c.point B was een hels karwei.
Maar goed, we hebben hem gehaald.
Nou nog even proberen om die advanced marksman missie te halen. mijn laatste ronde op de marksman missie had ik 35 hits van de 40. Ik moet er minstens 36 hebben zodat ik door kan gaan voor advanced.
tering wat een spel zeg![]()
Van 10 tot 20 moet je 1000 punten halen per honorpunt. Daarna is het steeds meer. Maar als je ROE haalt gaan er weer punten afquote:Op maandag 19 april 2004 21:58 schreef Dacide het volgende:
oh trouwens,
wanneer gaat eigenlijk iemands honor punten omhoog?
ik blijf steken op 10
Weinig mensen zien er de lol van in, die blijven gelukkig ook buiten de deur door de diverse testen. En inderdaad, veel mensen slaan de markmanship, de medic en de SF over, die willen direct schieten. En vaak schieten ze dan direct een teammate neer, krijgen een ROE-kick en noemen het een grafspel.quote:Op maandag 19 april 2004 21:57 schreef Dacide het volgende:
Hoezo toewijding? Doet niet iedereen die missie dan?
zou me eerlijk gezegd niet verbazen als het zo was.
Ik heb nu alle trainingsmissies behalve advanced marksman.
Die medic training was ook wel leerzaam. hehe, denk je dat je klaar bent op school , kan je weer opnieuw de banken in.
damnz
hehe![]()
Gewoon modificieren naar wens (ik zou als ik jou was de "203A1 granate" en de "ACOG 4x" op je wapen zetten) .quote:Op maandag 19 april 2004 22:47 schreef Dacide het volgende:
Ja, ik moet zeggen dat dit toch wel de beste sjooter is die ik ooit gespeeld heb.
Probleem was altijd dat het niet realistisch genoeg is. Dat is met dit spel opgelost.
Wat ik me afvraag is:
In je personal jacket oid kan je kiezen voor weapon mod. J ziet hier dan een m4 met de mogelijke opties.
Hoe kan je dit geweer daadwerkelijk gebruiken in je missies?
Uiteraardquote:Op maandag 19 april 2004 22:58 schreef ROG het volgende:
Wat mij betreft speelt Dacide een keer mee met [FOK!] als er wat man online zijn, zit ie zo aan zijn 15 honor
Nou jongens, als ik dat zo hoor wordt het nog wat vanavond! Ik wens ons zelf vast succes!quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:58 schreef Eitjes het volgende:
Ik ben de ubersniper op MP. Oh en warempel, de uber m16 temmer!
ASE, lees de openingspost eerst voor je vraagt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:35 schreef Dacide het volgende:
Welk progje gebruiken jullie om servers te vinden?
andromeda?
gamespy?
seemeplay?
Ik vind nl niet zo heel veel servers
iemand suggesties?
Even onthouden mensen, vanavond dus.quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Ja! En niet vergeten he!!!
We'll have a 5 vs 5 friendly war against the FOK!-clan
on Tuesday 20 april at 20:30 hour. On Hospital.
Op onze server: 212.19.193.226
typ dit in je console om er te komen: open 212.19.193.226?password=blank
Als we de war gaan spelen zal er een password zijn, die ik hier even voor aanvang van de war zal posten. Hij zal ook op onze site staan die nu nog niet af is maar het forum draait al wel:
[[url=http://www.fragm.nl/forum/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif\]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:54 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik laat ook maar eens weer wat van me horen... Op mijn nieuwe adres heb ik nog geen I-net verbinding en dit kan ook nog wel een tijdje duren volgens mij. Dus.................... het duurt nog wel een tijdje voordat ik weer te vinden ben op het slagveld.
MAAR IK KOM TERUG! BETER DAN OOIT (ehm... niet veel slechter dan eerst bedoel ik)
ik ben erquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:54 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Even onthouden mensen, vanavond dus.
- DragonToad - C18
- Fillipe - C18
- Eitjes - RPK
- Roggel - ?
- Webfreaky - ?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:48 schreef Eitjes het volgende:
Nou nou.. Om half 6 heb ik mijn nieuwe pc. (amd 3200+ 64 bits, yay!) Ik zal als een gek alles installeren en het proberen te halen.![]()
Ja als wij escort zijn mag jij wel voor VIP spelen, en idd allemaal op TS komen (indien Eitjes het nog rondkrijgt)quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:22 schreef webfreaky het volgende:
[..]
ik ben er
wel allemaal op teamspeak komen heik wil eik ook c18 maar kies maar iets (mag ik dan vip zijn?)
en als eitjes niet op tijd is.. mag ik dan rpk?
Als je een beetje geduld hebt is het echt wel een retegaaf spel. Ik speel het zelf pas sinds een dag of 3 of 4quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:47 schreef Internationalist het volgende:
Ben het aan het downen, voor het eerst dat ik dit spel uitprobeerLijkt me wel gaaf allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |