abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18445127
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe zit het eigelijk met klonen? Waarom posten sommigen onder hun kloon? Denken ze dat ze teveel notes achter hun oorspronkelijk naam hebben en het schip op tijd willen verlaten? Waarschijnlijk worden deze notes niet meegenomen naar de kloon.

Om maar een fictief voorbeeld te nemen. Stel dat Denethor-II een kloon is van Dora. Stel dat Dora een boel notes heeft staan en denkt dat hij binnenkort hierop wordt aangesproken en daarom besluit om een kloon te nemen. Stel dat hij zijn kloon dan Denethor-II noemt. Is deze kloon dan weer helemaal 'clean' en kan deze kloon weer verder gaan waar zijn origineel was opgehouden, maar dan met een schone lei?
Jij denkt dat je iets nieuws vertelt? .
Dora Bora.
pi_18445174
quote:
Op donderdag 15 april 2004 16:01 schreef Denethor-II het volgende:

[..]

Jij denkt dat je iets nieuws vertelt? .
pi_18445226
quote:
Uitvinder 'web' krijgt grote prijs

HELSINKI - De uitvinder van 'web', de Britse natuurkundige Tim Berners-Lee , heeft donderdag een grote prijs gekregen. Hij ontvangt als eerste de Millennium Technology Prize, waaraan een geldbedrag van 1 miljoen euro is verbonden. Het is de bedoeling dat de prijs, een initiatief van een aantal organisaties in Finland, eens in de twee jaar wordt uitgereikt.

Berners-Lee stond aan de basis van wat nu het world wide web heet. Hij kwam begin jaren negentig met een computercode, waarmee wetenschappers onderzoeksresultaten gemakkelijk met elkaar konden delen via een computernetwerk. De 48-jarige Brit, die al tot ridder is geslagen, leeft tegenwoordig in de Verenigde Staten.
En terecht Zonder Tim Berners-Lee geen fok
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18445763
quote:
Op donderdag 15 april 2004 16:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

.

Als compensatie de ge-update moslimmonitor:
quote:
Moslim-monitor.

Fundamentalistische moslims:

DeltaOne
- Mensen zoals jij [DrWolffenstein] moesten ze vebranden en ophangen zoals in Irak, jij bent ERGER dan die 'terroristen' in Irak... [centraal] Irak na de oorlog - deel 20
Binas
- Er is [in Irak] geen sprake van 'nationalisme' in dit geval, maar meer van jihad en globale bevrijding van de islamistische landen. Japan negeert oproep Terroristen
- Misschien is gijzelen de enige mogelijkheid als je met f18, f16, apaches wordt aangevallen terwijl je geen ene tank hebt en helemaal geen militaire voertuig.... Japan negeert oproep Terroristen
- israeliers die zijn voor mij geen onschuldige mensen Japan negeert oproep Terroristen
BansheeBoy
- Dus wel, Spanje heeft dat [toegeven aan terroristen] wel gedaan, en dat is verstandig van ze. Japan negeert oproep Terroristen
- Imam el-Moumni zou nooit wat over de homo's hebben gezegd als hij niet zag dat Nederland wat betreft bevolkingsgroei kapot zou gaan. Japan negeert oproep Terroristen
- Het [Bin Laden] is en blijft een integere moslim Bin Laden biedt vrede aan aan Europa
- Amerika is gewoon bezig met een werelwijde "holocaust" tegen de moslims Bin Laden biedt vrede aan aan Europa
Youssef
Deadre
- Je bent een Islamfoob die van zn ziekte genezen moet worden [Relatie] Moslim met Nederlander
skunkator
There_is_only_one
KomMaar
- Fok is de ideale site voor racisten. Fok de ideale site voor Racisten !!!
- Die bericht, die stuk [FP] R@b goochelt met titels
- Die die artikel Kijkje door de bril van een Nederlandse Moslim
- Waarom trappen jullie steeds tegen deze mooie relegie [islam] aan? Kijkje door de bril van een Nederlandse Moslim
- Iran [is] nou echt geen streng Islamitisch land. Kijkje door de bril van een Nederlandse Moslim
- Maar eerlijk gezegd geloof ik er [Pim Fortuyn-lookalike in elkaar getrapt] echt nix van, deze mannetje had gewoon ergens commentaar op en kreeg dus klapjes. Pim loopt die risico nou [vrijdag 8 maart 2002] ook vanwege zn uitspraken. Kijkje door de bril van een Nederlandse Moslim
- Ik beheers de Hollandse taal goed. Kijkje door de bril van een Nederlandse Moslim
- Je bent niet de enige die dat [Pim is terecht dood] vind [FP] Edit omdat ik m'n eigen mening geef?
- Hij [El-Moumni] is terecht VRIJGESPROKEN en thats iT!! Geen straf voor imam El Moumni
Umm-Qasr
onschuldig
- Normale joden zijn zeldzaam Maghrebonline: 'Meldpunt Discriminatie discrimineert'
- Jammer genoeg vormen de zionisten (lees criminelen, fasicten, honden, etc.) de grootste groep joden! Maghrebonline: 'Meldpunt Discriminatie discrimineert'
- Iedere jood die daar [in Israel] woont is per definitie crimineel. Maghrebonline: 'Meldpunt Discriminatie discrimineert'
- Jij [R@b] bent een extreme moslimhater. Maghrebonline: 'Meldpunt Discriminatie discrimineert'
- [We moeten] elkaar respecteren ongeacht geaardheid, geslacht, religie etc. Kijkje door de bril van een Nederlandse Moslim

Moslims met fundamentalistische trekjes:

KirmiziBeyaz
- Dat [Duitse afkomst] verklaart een boel. Vervolg op bin laden biedt vrede aan
Chadi

Gematigde moslims:

HiZ
Mutant01

Andere moslims:

BATTAL

Vermoedelijke moslims:

Meki
- Doodstraf is goed , doodstraf moeten wij ook in Nederland gebruiken 'Jaarlijks 10.000 executies in China'
- Islam is wel een geloof voor vrede Japan negeert oproep Terroristen
Mugielz
Dora Bora.
pi_18446002
quote:
- Hij [El-Moumni] is terecht VRIJGESPROKEN en thats iT!!
Helemaal mee eens, elke Fortuyn-aanhanger zal het met me eens zijn
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18446068
quote:
Op donderdag 15 april 2004 16:39 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, elke Fortuyn-aanhanger zal het met me eens zijn
Gelukkig ben ik geen Fortuyn-aanhanger.

Bovendien geldt de vrijheid van meningsuiting blijkbaar alleen maar voor moslims. Ik had hiervoor de sig: "Moslims zijn democratisch als het gaat om hun eigen rechten, maar ondemocratisch als het gaat om de rechten van anderen." Als Ayaan Hirsi Ali terechte uitspraken doet over temporaal-kwab epilepsiepatient Mohammed doen ze aangifte en is het de schuld vd racistische Nederlanders als zij niet wordt vervolgd, maar als El-Moumni wordt vrijgesproken zijn ze opeens wel weer voor de vrijheid van meningsuiting. Ik heb KomMaar niet gezien in topics over Hirsi Ali. Misschien dat hij meet met twee maten?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18446750
quote:
14/04 Europese landbouwsubsidies opnieuw onder zwaar vuur

Volgens de ontwikkelingsorganisatie Oxfam zorgen Europese landbouwsubsidies ervoor dat suikerproducenten uit de ontwikkelingslanden geen kans krijgen. De Europese Commissie stelt dat zij de zorg voor de ontwikkelingslanden deelt, maar doet het betoog van Oxfam af als "slogans".
De massale Europese landbouwsubsidies krijgen geregeld kritiek van ontwikkelingsorganisaties en van derde landen. Vorige zomer heeft de Europese Unie het grootste deel van haar landbouwbeleid bijgestuurd, waardoor de subsidiëring wordt afgetopt en minder handelsverstorend werkt. Volgende week moet een gelijkaardige wijziging worden goedgekeurd voor de subsidiëring van katoen, tabak en olijven.

Ook de hervorming van het zogenaamde suikerregime staat op de agenda. De EU-lidstaten hebben echter nog een lange onderhandeling voor de boeg.
Oxfam wil duidelijk wat druk zetten op die onderhandeling. In een omvangrijk rapport wordt met scherp geschoten. Zes grote suikerfabrikanten (Südzucker, Béghin Say,...) zouden vorig jaar voor in totaal 819 miljoen euro exportsubsidies gekregen hebben. Hierdoor kunnen arme producenten onmogelijk concurrentieel zijn.

Europees commissaris voor landbouw Franz Fischler wil niet inhoudelijk reageren op het rapport. Hij erkent dat het Europese landbouwbeleid de ontwikkelingslanden niet mag schaden. De stellingnamen van Oxfam acht hij veel te eenzijdig.
Zo gaat een deel van de Europese subsidiëring naar de import van suiker uit Afrikaanse landen. Zonder die subsidiëring zouden zij nooit kans maken tegenover grote producenten als Brazilië. Fischler verdedigt impliciet zijn voorstel voor een gedeeltelijke liberalisering in de suikersector.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)5-B15C-397092265A38}
pi_18446823
quote:
Op donderdag 15 april 2004 16:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik geen Fortuyn-aanhanger.

Bovendien geldt de vrijheid van meningsuiting blijkbaar alleen maar voor moslims. Ik had hiervoor de sig: "Moslims zijn democratisch als het gaat om hun eigen rechten, maar ondemocratisch als het gaat om de rechten van anderen." Als Ayaan Hirsi Ali terechte uitspraken doet over temporaal-kwab epilepsiepatient Mohammed doen ze aangifte en is het de schuld vd racistische Nederlanders als zij niet wordt vervolgd, maar als El-Moumni wordt vrijgesproken zijn ze opeens wel weer voor de vrijheid van meningsuiting. Ik heb KomMaar niet gezien in topics over Hirsi Ali. Misschien dat hij meet met twee maten?
Wat vind jij, moet het allebei gezegd kunnen worden, of allebei niet?
pi_18446923
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wat vind jij, moet het allebei gezegd kunnen worden, of allebei niet?
Ik vind de uitspraken totaal niet vergelijkbaar. Als iemand de islam een besmettelijke ziekte noemt die bestreden moet worden vind ik het ook niet kunnen.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18447066
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: humanisme.

De volgende religies en stromingen die hieronder
staan afgebeeld hebben ook raakvlakken met jouw
levenswijze: islam en boeddhisme.

http://cgi.ncrv.nl/cgi/ncrv/spiritus/index.htm

.
pi_18447186
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ik vind de uitspraken totaal niet vergelijkbaar. Als iemand de islam een besmettelijke ziekte noemt die bestreden moet worden vind ik het ook niet kunnen.
Waarom zou iemand die dat vindt dat niet mogen zeggen? Ik wil weten wat er in de koppen van bepaalde mensen spookt. Als mensen dit niet mogen zeggen komen de vreemdste gedachtenkronkels van mensen ondergronds boven borrelen.
  donderdag 15 april 2004 @ 17:31:39 #212
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_18447304
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: humanisme.
Raadpleeg de stroming voor meer informatie. Raadpleeg deze stroming Raadpleeg deze stroming De volgende religies en stromingen die hieronder staan afgebeeld hebben ook raakvlakken met jouw levenswijze: katholicisme en boeddhisme.
  donderdag 15 april 2004 @ 19:11:34 #213
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_18449708
Wat en verassing zeg

Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: boeddhisme.
Raadpleeg de stroming voor meer informatie. Raadpleeg deze stroming Raadpleeg deze stroming De volgende religies en stromingen die hieronder
levenswijze: humanisme en islam. Raadpleeg de stroming voor meer informatie.
pi_18449795
In Irak zijn drie Japanse gijzelaars vrijgelaten. Dat meldde de Arabische televisiezender al-Jazeera donderdag. Het drietal is overgedragen aan de Vereniging van Moslim Geestelijken. Ze verkeren in goede gezondheid, aldus de zender.

Het gaat om de persfotograaf Soichiro Koriyama (32), hulpverleenster Nahoko Takato (34) en de 18-jarige journalist Noriaki Imai. De twee mannen en een vrouw werden een week geleden ontvoerd toen zij onderweg waren van de Jordaanse hoofdstad Amman naar Bagdad.

Een groep met de naam Moedjahedien Brigades verklaarde de Japanners te hebben gegijzeld. Zij eisten het vertrek van de circa 550 Japanse militairen uit het zuiden van Irak. Zij dreigden het trio levend te verbranden als niet aan deze eis zou worden toegegeven.

Meer dan veertig buitenlanders uit twaalf landen zijn in Irak ontvoerd.

http://nu.nl/news.jsp?n=308217 .
Dora Bora.
pi_18449929
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: katholicisme.
Raadpleeg de stroming voor meer informatie. Raadpleeg deze stroming Raadpleeg deze stroming

levenswijze: protestantisme en islam . Raadpleeg de stroming voor meer informatie.
pi_18450505
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_18450625
quote:
Op donderdag 15 april 2004 19:48 schreef sizzler het volgende:
FOK-flashmob:

Foto's maken in mediamarkt Enschede.. DEEL II

donderdag 15 april 2004 @ 19:59:28 #218
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18450766
Links is zo lui, zelfs hun pistolen werken niet.

Of was die al langsgeweest?
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_18450810
quote:
Op donderdag 15 april 2004 19:59 schreef Ype het volgende:
Links is zo lui, zelfs hun pistolen werken niet. willen ze niet schoonmaken.
pi_18451035
quote:
Op donderdag 15 april 2004 16:00 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Anti-Bushisme ook.
Hij is tegen homo's dus dat komt dan weer goed uit .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 15 april 2004 @ 20:11:00 #221
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18451043
quote:
Op donderdag 15 april 2004 20:00 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]
Dude, je snapt hem niet.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_18451078
quote:
Op donderdag 15 april 2004 19:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: katholicisme.
Raadpleeg de stroming voor meer informatie. Raadpleeg deze stroming Raadpleeg deze stroming

levenswijze: protestantisme en islam . Raadpleeg de stroming voor meer informatie.
Een rasechte conservatief, ze bestaan nog .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_18451092
quote:
Op donderdag 15 april 2004 20:11 schreef Ype het volgende:
Dude, je snapt hem niet.
[praktijk]
Wel, zonder de loop schoon te maken schiet een pistool niet.
[/praktijk]
  donderdag 15 april 2004 @ 20:18:18 #224
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_18451206
Hehe, die van Ype vond ik leuker
pi_18451248
quote:
Op donderdag 15 april 2004 20:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hehe, die van Ype vond ik leuker
Maar jij hebt evenveel gevoel voor humor dan ik aan spelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')