Je staat bij de leden erbijquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:46 schreef Eitjes het volgende:
laat maar, het lukt al via ` openquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:57 schreef erikkll het volgende:
Uit m'n andere topic, hier misschien meer succes
Ik kan mezelf niet zien in de lan list als ik zelf een server run.
Als ik 'm run, kan mijn broertje mij ook niet zien.
Als mijn broertje hem runt, kan hij hem zelf WEL zien,
maar ik kan zijn server niet zien.
de internet server list werkt prima.
iemand een idee? wat kan ik hier aan doen?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
laat maar, het lukt al via ` open
Owkay, zeg maar waar. (Xfire bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:15 schreef webfreaky het volgende:
Flex zin in een potje Insurgeant Camp? zag in de tracker dat dat jouw fav. map is
net als vorig jaar met pasen? en het jaar daarvoor?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:03 schreef Beluga het volgende:
Gasten, ik ga morgen ongetwijfeld de meest kansloze nacht van mijn leven tegemoet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Niks, daarom zit ik ***###!!@@**%### weer op zaterdag thuis.....quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:59 schreef Beluga het volgende:
Ja ach, wat is er dit weekend allemaal te beleven?
Afgezien van Pasen en Feyenoord-Ajax?
quote:Op zondag 11 april 2004 04:52 schreef Fillipe het volgende:
Gast, geliciteerd! Mocht je maar veel lekkere vrouwtjes scoren dit jaar.
he harmen! kom es online op msn ofzo. of kom ff hierheen.quote:Op zondag 11 april 2004 12:31 schreef Docker het volgende:
webfreaky, nog gefeliciteerd hé!!!!!!
quote:Op zondag 11 april 2004 12:41 schreef Mr.Linky het volgende:
ik ga de clan UIT :p
deze domme clan doet nix
Sterker nog, je bent er al uitquote:Op zondag 11 april 2004 12:41 schreef Mr.Linky het volgende:
ik ga de clan UIT :p
deze domme clan doet nix
Vergeleken met de meeste clan's wel ja.quote:Op zondag 11 april 2004 12:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Sterker nog, je bent er al uit.
En deze "domme" clan is duidelijk wel de gezelligste.
Ja daar nemen ze het woord Army iets te serieusquote:Op zondag 11 april 2004 12:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vergeleken met de meeste clan's wel ja.
Ga maar is op een forum zitten van een serieuze clan.Lijkt wel een concentratiekamp.
quote:Op zondag 11 april 2004 12:59 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja daar nemen ze het woord Army iets te serieus.
Dat komt dus door het honorsysteem. Ze zien dat jij 48 honor hebt en een speler met 70 denkt dan 'dat kan niet'. Als jij nu 93 had zouden ze er geen woord over zeggen.quote:Op zondag 11 april 2004 15:42 schreef 172pk het volgende:
Ik word er wel strontziek van dat ik word aangezien voor cheater en daardoor ook wordt gevotekicked telkens. Alleen hierdoor al krijg ik de neiging om echt te gaan cheaten
Hoiquote:Op zondag 11 april 2004 17:32 schreef Eitjes het volgende:
Dag Linky, had je ons maar op moeten zoeken. Ik heb je geen 1x zien spelen.![]()
En hey Goten!![]()
Ga ff doenquote:Op zondag 11 april 2004 20:02 schreef Flex82 het volgende:
Lees het vorige topic ff door, daar staat er veel over in dacht ik.
Please, let the hurting stopquote:Op zondag 11 april 2004 21:14 schreef Mr.Linky het volgende:
weet iemand hoe je je naam kan veranderen??
anders denkt iedereen dat ik nog bij FOK! zit
pleaze zeg het
Hehequote:Op zondag 11 april 2004 21:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Please, let the hurting stop![]()
Dat komt daar alle Amerikanen die er nu op zitten.quote:Op zondag 11 april 2004 21:32 schreef VoodooChild het volgende:
Er zijn van die dagen dat het woord "vaardigheid" geen betekenis heeft, maar het slechts een kwestie van een goede verbinding is die bepaalt wie wint. Vandaag was weer zo'n dag dat de "lag" hard toesloeg...en dat op EU servers.
Toen ik de eerste 2 regels las dacht ik even dat je het over Parijs-Roubaix hadquote:Op zondag 11 april 2004 21:32 schreef VoodooChild het volgende:
Er zijn van die dagen dat het woord "vaardigheid" geen betekenis heeft, maar het slechts een kwestie van een goede verbinding is die bepaalt wie wint. Vandaag was weer zo'n dag dat de "lag" hard toesloeg...en dat op EU servers.
Installen weet ik wel, maar met uninstallen heb ik geen ervaringquote:Op zondag 11 april 2004 21:45 schreef Chen het volgende:
Mensen ik wil AA uninstallen en bij 25% ofso dan stopt hij en dan krijg ik een fout melding
Ik wil ze dan met plezier beantwoorden.quote:Op zondag 11 april 2004 22:01 schreef Mr.Linky het volgende:
en dus zal ik niet meer posten behalfe als ik vragen heb
Oh en alsjeblieft, pisvlek, vergeet je niet ook bij de tracker uit te schrijven.quote:Op zondag 11 april 2004 22:00 schreef Mr.Linky het volgende:
yeah het is gelukt ik zit niet meer bij die fucking FOK clan
<:o)<:o)<:o)<:o)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was zijn nick nou bij tracker ?quote:Op zondag 11 april 2004 22:14 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Oh en alsjeblieft, pisvlek, vergeet je niet ook bij de tracker uit te schrijven.
quote:Op zondag 11 april 2004 22:18 schreef 172pk het volgende:
Ohh ik dacht pisvlek
quote:Op zondag 11 april 2004 22:23 schreef Fillipe het volgende:
Die puber met witte koppen op z'n puisten heette Mr.Linky had honor 9 en heb ik gisteravond al uit onze fucking clan gegooid.
Kut, nu gaat ons gemiddelde honor-rate ook OMLAAGquote:Op zondag 11 april 2004 22:23 schreef Fillipe het volgende:
Die puber met witte koppen op z'n puisten heette Mr.Linky had honor 9 en heb ik gisteravond al uit onze fucking clan gegooid.
quote:Op zondag 11 april 2004 22:14 schreef Flex82 het volgende:
Oh en alsjeblieft, pisvlek, vergeet je niet ook bij de tracker uit te schrijven.
Dat meen je niet ? Fuck zooi!!quote:Op maandag 12 april 2004 01:13 schreef ROG het volgende:
Hey Clio, die votekicks tegen je zuigen man. Kost je iedere keer 450 punten namelijk!
Lol. Ik ken maar 6 clans waar ze AA niet al te serieus nemen ; HONOR, MoS, ISR, AGENT, PECK en FOK!. En jij noemt ons nu nu fucked. Grapjas, ga anders Counterstrike spelen. Je hebt 9 honor, zegt genoeg.quote:Op zondag 11 april 2004 22:00 schreef Mr.Linky het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Grapjas. Als ze je als idle kicken krijg je geen strafpunten. De rest is 100 punten oid per kick. Dus geen 450.quote:Op maandag 12 april 2004 01:13 schreef ROG het volgende:
Hey Clio, die votekicks tegen je zuigen man. Kost je iedere keer 450 punten namelijk!
Mischien iets minder agresief reageren?quote:Op zondag 11 april 2004 15:42 schreef 172pk het volgende:
Ik word er wel strontziek van dat ik word aangezien voor cheater en daardoor ook wordt gevotekicked telkens. Alleen hierdoor al krijg ik de neiging om echt te gaan cheaten
100 teveelquote:Op maandag 12 april 2004 01:57 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Nee. Grapjas. Als ze je als idle kicken krijg je geen strafpunten. De rest is 100 punten oid per kick. Dus geen 450.
Dat was vroegah wel, inmiddels aangepast ivm met vals kicken etc.
[..]
he mark!!! sukkel!! behalve schrijf je met een v, niet met een fquote:Op zondag 11 april 2004 22:01 schreef Mr.Linky het volgende:
en dus zal ik niet meer posten behalfe als ik vragen heb
Ik typ nu toch met hoofdletter.quote:Op maandag 12 april 2004 16:39 schreef Flex82 het volgende:
Gatverdamme, nog zo'n één waarbij de shift-toets kapot is.
Jij welquote:Op maandag 12 april 2004 16:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik typ nu toch met hoofdletter.
quote:Op maandag 12 april 2004 17:22 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Jij wel
Maar die gozert van een Erikkll oid niet. Maar dat verbaast me niks aangezien hij Linky kent.
Nee, anders zou ik hem geen cheater noemen. Maar kan je dat nog ergens melden dat die gast z'n account kwijt is?quote:Op maandag 12 april 2004 12:32 schreef Flex82 het volgende:
En jij liet het toe?
bedankt! en graag gedaan hé!quote:Op maandag 12 april 2004 17:59 schreef Beluga het volgende:
Hey, Docker heeft de shift toets gevonden![]()
Geweldig jongen! Je hebt een grote stap gezet richting mannelijkheid!
Nee, het is gewoon gebruik maken van een bug.quote:Op maandag 12 april 2004 18:22 schreef Emc_NL het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik hem geen cheater noemen. Maar kan je dat nog ergens melden dat die gast z'n account kwijt is?
quote:Op maandag 12 april 2004 18:52 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon gebruik maken van een bug.
quote:Op zondag 11 april 2004 22:00 schreef Mr.Linky het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ok, maar hij vroeg of hij dat ergens kan melden in de hoop dat het account van die ander dan gebanned wordt, daarop zei ik neequote:Op maandag 12 april 2004 19:30 schreef Fillipe het volgende:
[..]Ja zo kan je inderdaad alles recht lullen wat krom is.
Ja das Stimmtquote:Op maandag 12 april 2004 20:34 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij vroeg of hij dat ergens kan melden in de hoop dat het account van die ander dan gebanned wordt, daarop zei ik nee
Wat dus volgens de AA:O definitie onder cheaten valt.quote:Op maandag 12 april 2004 18:52 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon gebruik maken van een bug.
Klopt inderdaad. Het honorsysteem wordt vrijwel altijd als graadmeter gebruikt voor vaardigheid terwijl de één hier meer aanleg voor heeft als de ander. Sommigen worden gewoon niet beter en zullen altijd de vaardigheden van een "30 honor" blijven hebben ook al zijn ze een "98 honor" volgens het systeem. Omgekeerd kan iemand met 30 honor punten al de vaardigheden van iemand met 70 honor punten hebben (bij wijze van spreken).quote:Op zondag 11 april 2004 16:25 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Dat komt dus door het honorsysteem. Ze zien dat jij 48 honor hebt en een speler met 70 denkt dan 'dat kan niet'. Als jij nu 93 had zouden ze er geen woord over zeggen.
Schiet dan even op.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:47 schreef webfreaky het volgende:
nóg niet
We moeten ons inderdaad een keer aanmelden. Maar makkelijker gezegd dan gedaan, ik heb er iig geen tijd voor. Dus nogmaals iemand uit onze clan die het wil doen, is bij deze uitgenodigdquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:24 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Schiet dan even op.
Een website heeften wij wel ja.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:35 schreef Terence_Hill het volgende:
Je kan ook 2vs2 doen, dat heeft niet zoveel voeten in de aarde, die server kan je dan draaien op de PC van een vriend/ lid. 4 spelers vragen niet zoveel. Je moet echter ook nog een website hebben. (hebben jullie die?)
Wat is er te zien dan ?quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:59 schreef 172pk het volgende:
Beetje vaag plaatje maar dit is ook wel lachen
[afbeelding]
Dit had ik gister ook op hospital, binnen 15 seconden 6 kills. Ik rende onder die gang in en toen gooide ik eerst een live nade naar rechts, 3 dood en een nurse, toen liep ik recht door en daar knalde ik er nog eens 3 met de rpkquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:59 schreef 172pk het volgende:
Beetje vaag plaatje maar dit is ook wel lachen
[afbeelding]
Geef mij nou is 1 reden waarom die map zo leuk is.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:02 schreef Fillipe het volgende:
Net even keihard afgemaakt op Sandstorm, dan maar even Hospitallen
O daar heb ik wel meer redenen voor, je hebt duidelijk ook niet in het vorige topic gekeken. Daar had ik namelijk een propaganda praatje gehouden over Hospital:quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geef mij nou is 1 reden waarom die map zo leuk is.
* Flex82 vind er ook maar niks aanquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:57 schreef webfreaky het volgende:
* Flex82 vindt hospital eigenlijk ook niks
Had daar geen tijd voorquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:03 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Ik mis je 'YOU ARE FOKED BIATCH!!!'
Zit op mijn stage....quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:57 schreef webfreaky het volgende:
* Flex82 vindt hospital eigenlijk ook niks
insurgeant camp, collapsed tunnel, mout mkenna en bridge (se + crossing) zijn oké
Np was zelf ff CSAR aan het spelen leuke map als je hem door hebt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:25 schreef 172pk het volgende:
[..]
Had daar geen tijd voor
@ GotenSSJ Ik was effe weg snorry
Nee. Nutteloos. Dan is het een camp festijn. Defence hoeft niks te doen, alleen wachten en fraggen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:35 schreef Terence_Hill het volgende:
Je kan ook 2vs2 doen, dat heeft niet zoveel voeten in de aarde, die server kan je dan draaien op de PC van een vriend/ lid. 4 spelers vragen niet zoveel. Je moet echter ook nog een website hebben. (hebben jullie die?)
Zitten nu toch al vanaf November actief te posten in deze topicsquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:23 schreef E-male het volgende:
lol een FOK! clan in AA? nooit gezien, spelen lullie ook pipeline?
![]()
Jammer dat er geen AAO level editor bestaat zoals bij Quake of Unreal. Dan kun je je eigen clanwar map makenquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:18 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Nee. Nutteloos. Dan is het een camp festijn. Defence hoeft niks te doen, alleen wachten en fraggen.
Het heeft de meeste variatie in wapens.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geef mij nou is 1 reden waarom die map zo leuk is.
Nee hoor Mountain Ambush ookquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:48 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
En het is de enige map met een objective dat niet statisch is zeg maar
quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:23 schreef E-male het volgende:
lol een FOK! clan in AA? nooit gezien, spelen lullie ook pipeline?
![]()
Flex82 gaat nu met Merson pipeline spelen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:03 schreef Flex82 het volgende:
Zo slecht is pipeline nou ook weer niet.
* Flex82 vind pipeline eigenlijk wel een beetje stoer.![]()
Zeg maar waar.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:26 schreef Merson het volgende:
[..]
Flex82 gaat nu met Merson pipeline spelen?![]()
Oke oke, Mountain Ambush daar gelaten...maar dat is ook een ongelofelijke boutmapquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:53 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Nee hoor Mountain Ambush ook
Hahaquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:52 schreef Terence_Hill het volgende:
Zullen we dan een friendly doen in Hospital? Mijn clan is meer van pipeline, maar dat wil ik jullie niet aandoen.
=NKM= Nederlands Korps Mariniersquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:31 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Zeg maar waar.
Ook geaccepteerd, mailtje is onderweg naar jullie clanleader via de site.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:14 schreef mic_forever het volgende:
Fok! Willen jullie een (friendly) War op hospital
visit www.doc.glow.nl
Ik dacht aan 5 vs 5 op onze server 212.19.193.226. (nu ff niet online, dan wel)quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:35 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha, ik zeg JA . Noem eens een datum/tijdstip en met hoeveel man jullie willen spelen.
ik dacht een 5vs5 ofzo 6vsv6 moet wel goedkomen zoietsquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:35 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha, ik zeg JA . Noem eens een datum/tijdstip en met hoeveel man jullie willen spelen.
Haha oke nou ik hoor het welquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Ik dacht aan 5 vs 5 op onze server 212.19.193.226. (nu ff niet online, dan wel)
Onder voorbehoud, want ik heb de rest nog niet gechecked of ze wel kunnen. [afbeelding]
Vrijdag of Zaterdag kan ik iig niet, dan zit ik bij ouders thuis en heb ik training en een brakke pc daar.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:07 schreef mic_forever het volgende:
[..]
ik dacht een 5vs5 ofzo 6vsv6 moet wel goedkomen zoiets
Tijdstip, vrijdag of zaterdag
Hij ging lekkkerrrrr!quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:04 schreef Flex82 het volgende:
He Merson,
Was leuk, alleen bij mij schoot het niet op.
Volgende keer weer.
Tijd vergeten te noemen... Ik dacht dinsdag-avond 20.30.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:12 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Vrijdag of Zaterdag kan ik iig niet, dan zit ik bij ouders thuis en heb ik training en een brakke pc daar.
Is Prima.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:59 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Tijd vergeten te noemen... Ik dacht dinsdag-avond 20.30.
Is het vandaag al? Ik dacht pas volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:08 schreef Flex82 het volgende:
Hebbwn jullie nou al gewonnen?
quote:
Die 13-04-2004 uit het plaatje lijkt me toch redelijk vandaag..?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:14 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Is het vandaag al? Ik dacht pas volgende week dinsdag [afbeelding]
Waarom staat de datum van vandaag dan op die banner?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:34 schreef Fillipe het volgende:
Ik wou net zeggen, vandaag
Geen idee, ik weet geeneens wie hem gemaakt heeftquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:27 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Waarom staat de datum van vandaag dan op die banner?
Ik doe hem meestal alleen aan als ik echt van plan ben een lange tijd te gaan fraggen. Meestal 's avonds dus, 's middags knal ik soms gewoon even 30 minuutjes.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:12 schreef rattaplan het volgende:
Ik kom vaak op de team speak server, maar die is vrij uitgestroven idere keer.
Omdat jullie teveel wiet roken. Er staat toch echt 20.04.2004quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:27 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Waarom staat de datum van vandaag dan op die banner?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:20 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Omdat jullie teveel wiet roken. Er staat toch echt 20.04.2004![]()
![]()
Ik was net al bezig. Zoek maar iets uit.quote:Op woensdag 14 april 2004 01:34 schreef VoodooChild het volgende:
Gaat er nog iemand fraggen vannacht![]()
Zo dan, dat had ik nooit verwacht. En bedankt voor je aanbod Marty, als we wat hebben dan hoor je het wel.quote:Op woensdag 14 april 2004 08:03 schreef Marty26 het volgende:
He mensen ff een update, [Player] Clan bestaat niet meer. Er waren te weinig goeie leden en het koste een beetje veel tijd. Aan gezien de meeste jongens waar we mee speelde van TAAH, OG, Pro! en ook zo nu en dan Fok! waren hadden we zoiets die kunnen we niet recruiten uit respect
Dus we hebben hem opgeheven. Ik ben nu hard op zoek naar een nieuwe clan sta nu bij TAAH op de site en daar word gestemt maar ja ik sta al op 4-0 dus denk dat het wel goed komt.
Dus als jullie tot die tijd nog een inval Fok! je nodig hebben voor een battletje of iets in die trand moet je het ff laten weten.
gr, [Player]04
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:17 schreef webfreaky het volgende:
cool! ik ga ff hospitallen, sinds gister ben ik hospital-verslaafd ;-)
Ik kom der nu aan, even boodschapjes gedaan.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:21 schreef webfreaky het volgende:
zoek me maar op via de tracker fillipe
Overloper.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:17 schreef webfreaky het volgende:
Zie je wel, er is niets leuker dan de VIP neerknallenquote:Op woensdag 14 april 2004 12:17 schreef webfreaky het volgende:
Ik doe wel mee.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:44 schreef Fillipe het volgende:
Waarom ging je nou weg freaky, ik was je net zo lekker aan het afknallen
Waarom werd ik gekicked Beluga? PB updaten?quote:Op woensdag 14 april 2004 14:44 schreef Fillipe het volgende:
Waarom ging je nou weg freaky Fillipe, ik was kwam je net zo lekker aan het afknallen
Ach man. Soms word ik echt een beetje gek van PunkBuster. Iedere week updaten ofzo?quote:Op woensdag 14 april 2004 15:29 schreef Merson het volgende:
[..]
Waarom werd ik gekicked Beluga? PB updaten?![]()
Ik heb echt nooit last van PB updates. Dat gaat normaal toch automatischquote:Op woensdag 14 april 2004 16:00 schreef Docker het volgende:
[..]
Ach man. Soms word ik echt een beetje gek van PunkBuster. Iedere week updaten ofzo?![]()
Inderdaad. Ik had er ook nog nóóít last van gehad. Totdat ik een keer voor de gein mn PB handmatig ging updaten.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:02 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit last van PB updates. Dat gaat normaal toch automatisch![]()
label errorquote:Op woensdag 14 april 2004 14:44 schreef Fillipe het volgende:
Waarom ging je nou weg freaky, ik was je net zo lekker aan het afknallen
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:29 schreef Docker het volgende:
Haha die is leuk! Btw.
Ik had een goed idee, om de "Tag" [FOK!] te veranderen. Of misshien te verbeteren.
Wat dachten jullie van -|FOK|- ofzo?
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:22 schreef VoodooChild het volgende:
Dit is echt de meest bizarre bug die ik ooit heb meegemaakt. De VIP schoot iemand neer die net sprong. Vervolgens bleef deze boven het hoofd van de VIP zweven. Overal waar de VIP heen ging bleef deze boven zijn hoofd zweven, gewoon dwars door muren
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha nee, duidelijk niet. [FOK!] Is nu bekend onder die naam, en dat blijft zo. En -|FOK|- is lelijkquote:Op woensdag 14 april 2004 16:29 schreef Docker het volgende:
Haha die is leuk! Btw.
Ik had een goed idee, om de "Tag" [FOK!] te veranderen. Of misshien te verbeteren.
Wat dachten jullie van -|FOK|- ofzo?
Sta je niet op de tracker marty? Ik kan je iig niet vinden...quote:Op woensdag 14 april 2004 08:03 schreef Marty26 het volgende:
gr, [Player]04
OMFG.. Wat is dit nou weer? Hopelijk geen pc/ps2/xbox gamers tegelijk online op dezelfde server, dat zou wel erg makkelijk zijn voor onze pc gamers.quote:De gratis wervingsgame van het Amerikaanse leger, America's Army, is een groot succes op de PC. Meer dan 3.3 miljoen spelers zijn inmiddels al eens de strijd aangegaan tegen de als terroristen vermomde andere Amerikanen en meer dan 600.000.000 missies zijn er online reeds volbracht.
Ubisoft zag wel brood in deze game en besloot daarom, in samenwerking met het Amerikaanse leger, het spel naar consoles te brengen. America's Army zal medio 2005 op PS2 en Xbox verschijnen. Het leger zal er wederom voor zorgen dat het spel realistisch en inhoudelijk correct is, en voldoet aan de waarden van het Amerikaanse leger die het origineel zo populair gemaakt hebben (nee, dat lag niet aan de prijs van ¤ 0,-). De consoleversie zal echter niet gratis zijn, de PC versie zal dit echter wel blijven en de support voor deze versie zal ook niet worden stopgezet
Dit is nou typisch een spel dat je nou net niet zonder toetsenbord en muis kunt spelenquote:Op woensdag 14 april 2004 19:15 schreef Eitjes het volgende:
[..]
OMFG.. Wat is dit nou weer? Hopelijk geen pc/ps2/xbox gamers tegelijk online op dezelfde server, dat zou wel erg makkelijk zijn voor onze pc gamers.
http://www.gamer.nl/nieuws/21593
Ik heb Halo 3 keer uitgespeeld op de Xbox en een muis met toetsenbord blijft het makkelijkst en snelst.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Voodoo heb je ooit uberhaupt wel is een shooter op de XBOX ofiets dergelijks gespeeld ?
Dan weet je dat dat best gaat.(Ghost Recon,Halo,Rainbow Six3 enzovoort.)
Tuurlijk wel, maar het gaat erom dat ze nooit de functionaliteit van het origineel erin kunnen stoppen. Het wordt gewoon een goedkope rip-off zonder key-bindings, en ik wil keybindingsquote:Op woensdag 14 april 2004 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Voodoo heb je ooit uberhaupt wel is een shooter op de XBOX ofiets dergelijks gespeeld ?
Dan weet je dat dat best gaat.(Ghost Recon,Halo,Rainbow Six3 enzovoort.)
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:52 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het gaat erom dat ze nooit de functionaliteit van het origineel erin kunnen stoppen. Het wordt gewoon een goedkope rip-off zonder key-bindings, en ik wil keybindings![]()
Lijkt me sterk om dat te verwezenlijken, maar met AA weet je het maar nooit. Ik speel iig lekker verder op m'n PCquote:Op woensdag 14 april 2004 19:15 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Hopelijk geen pc/ps2/xbox gamers tegelijk online op dezelfde server, dat zou wel erg makkelijk zijn voor onze pc gamers.
Campzone? Ik haat campers!quote:Op donderdag 15 april 2004 08:27 schreef Marty26 het volgende:
He mensen nou weer een updateje, Het is tegen wordig [TAAH]Dr.04 ik ben zit dus nu bij TAAH.
Check ff onze site. www.taah.com Laat ff wat achter in het gastenboek![]()
En de ladders van WirePlay zijn bijna af dus dat is ook wel weer feest. ( werd ook wel tijd )
HE Gaat er hier iemand naar campzone ?? Als er aa word gespeeld wil ik wel ff rossen daar
LOL ik bedoel dat gedoe op het six flags tereinquote:Op donderdag 15 april 2004 12:39 schreef Beluga het volgende:
[..]
Campzone? Ik haat campers!
Boeiuh waar het is. Ik haat campersquote:Op donderdag 15 april 2004 13:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
LOL ik bedoel dat gedoe op het six flags terein![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 14:07 schreef Beluga het volgende:
uhuh... zowiezo zijn lans kut. Alhoewel, CBH was toch wel geinig. beetje een weekendje decadent doen in het hilton in rotterdam. En dan vrijdag en zaterdag avonds zo hard zuipen en uitgaan dat je niet meer wil gamen
Ik ook, zal je net zien dat die volgende week downloadble is terwijl ik het dan net druk hebquote:Op donderdag 15 april 2004 11:08 schreef ROG het volgende:
Ik wil de patch!
Ja, of dat het gewoon zowieso te lekker weer is om te AA'en.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik ook, zal je net zien dat die volgende week downloadble is terwijl ik het dan net druk heb
Net als nu!quote:Op donderdag 15 april 2004 14:34 schreef ROG het volgende:
[..]
Ja, of dat het gewoon zowieso te lekker weer is om te AA'en.![]()
Aprilquote:Op donderdag 15 april 2004 14:51 schreef Merson het volgende:
[..]
Net als nu!
Is er eigenlijk al verklapt wanneer die uit gaat komen?
Dat zal inderdaad ook wel lekker voor de staat van je PC zijn al die condens 's morgensquote:Op donderdag 15 april 2004 13:47 schreef ROG het volgende:
Oh en Campzone:
[afbeelding]
Een week lang spellies zoals AA spelen op een immens netwerk in een eigen meegebrachte halflekke tent waarin je je dure pc zet. Dat is Campzone toch? Trekt me weinig.
Boeiuh wat er met je PC gebeurt. Gaat alleen al om het idee.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:42 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad ook wel lekker voor de staat van je PC zijn al die condens 's morgens![]()
Als ze daar lol aan beleven, waarom niet. Ik hou sowieso niet van kamperen dus ik sla dit keer een jaartje over zeg maar of zoietsquote:Op donderdag 15 april 2004 16:07 schreef Beluga het volgende:
[..]
Boeiuh wat er met je PC gebeurt. Gaat alleen al om het idee.
"Kom jongens, we gaan met zijn allen in een hutje op de hei zitten, lekker gamen!"
Ach jah... af en toe beetje nerden is best prima toch?
Hehe, we schrijven ons in met [FOK!] en wat nemen we mee:quote:Op donderdag 15 april 2004 15:42 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad ook wel lekker voor de staat van je PC zijn al die condens 's morgens![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:34 schreef ROG het volgende:
[..]
Als er maar wel de hele dag Frans Bauer opstaat!
Is goed.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:37 schreef Fillipe het volgende:
[..]Vanavond weer even in de nachtelijke uurtjes meefraggen Rogmans? Mits ik m'n kater overleef
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:11 schreef Docker het volgende:
Nou, ik wel even wat zeggen jongens. Ik ga uit de FOK! clan, omdat we niet echt dingen samen doen enzo. Dat vind ik dus echt jammer. Dus bij deze.
Maar ik blijf natuurlijk wel gewoon op FOK! Dus ik spreek jullie nog wel!
Ok, jammer, wel begrijpelijk. Geen kritiek ofzo, maar misschien had je zelf meer een server moeten posten, of kunnen vragen of er nog iemand speelde? Zelf ben ik de laatste tijd weinig on geweest, dus mij heb je in ieder geval niet gezien hehe.quote:Op donderdag 15 april 2004 18:11 schreef Docker het volgende:
Nou, ik wel even wat zeggen jongens. Ik ga uit de FOK! clan, omdat we niet echt dingen samen doen enzo. Dat vind ik dus echt jammer. Dus bij deze.
Maar ik blijf natuurlijk wel gewoon op FOK! Dus ik spreek jullie nog wel!
Wat hebben we toch een consequente CLquote:Op donderdag 15 april 2004 18:16 schreef Fillipe het volgende:
[..], bij deze verwijderd, jammer
.
IK BEN VOOR !!!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:34 schreef ROG het volgende:
[..]
Hehe, we schrijven ons in met [FOK!] en wat nemen we mee:
[afbeelding]
Paar Fok! logo's op de zijkant, traytjes bier in de koelkast, de clan erin. Kijk, dan is er over te praten. Als er maar wel de hele dag Frans Bauer opstaat!
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:22 schreef Beluga het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een consequente CL![]()
![]()
![]()
Ik kan de Porsche Cayenne wel meenemenquote:Op donderdag 15 april 2004 19:19 schreef ROG het volgende:
Hehe. En een auto met een trekhaak! Zo'n caravan van 100 E laat je erna gewoon achter op zo'n picknickparkeerplaats. Toch?
quote:Op donderdag 15 april 2004 19:04 schreef ROG het volgende:
En we nemen Ei als strenge grenswacht. Met modded M4.
"Enemy spotted!" "Frag out!"
Ik vind em kut! Mijn grote FOK! clan geschiedenis staat er niet eens in! BOOOOOEEE!!quote:Op donderdag 15 april 2004 19:18 schreef Fillipe het volgende:
Haha stelletje mafkezen, trouwens Ik heb de voltallige OP geupdate en die moet een van jullie ook daadwerkelijk de volgende keer gebruiken bij het openen van het nieuwe topic!!Je vindt hem hieronder!
http://home.planet.nl/~sonne367/topic.txt
\quote:Op donderdag 15 april 2004 19:22 schreef Beluga het volgende:
[..]
Ik vind em kut! Mijn grote FOK! clan geschiedenis staat er niet eens in! BOOOOOEEE!!
[wtf] en Rog staat er nog steeds in als founder! Dat is ie niet! Corrupt stelletje[/wtf]
"Ho, stond daar nu net een tentje met een cheater waar we overheenreden?"quote:Op donderdag 15 april 2004 19:20 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik kan de Porsche Cayenne wel meenemen![]()
Vanacht!quote:Op donderdag 15 april 2004 19:22 schreef Fillipe het volgende:
*Zich al verheugd op de TS vanavond/vanacht*
* ROG schuift nog een tientje naar Flip onder de tafel: "Founder he, je weet het he?"quote:Op donderdag 15 april 2004 19:22 schreef Beluga het volgende:
[wtf] en Rog staat er nog steeds in als founder! Dat is ie niet! Corrupt stelletje[/wtf]
3quote:Op donderdag 15 april 2004 19:23 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Vanacht!
* Fillipe legt alvast 3 biertjes in de koelkast![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 19:23 schreef ROG het volgende:
[..]
"Ho, stond daar nu net een tentje met een cheater waar we overheenreden?"
Ik moet dit, ik moet dat, wtfquote:Fillipe schreef net deze onzin:
*Mits je aan de volgende eisen voldoet:
(1) Honor moet minimaal 25 of hoger zijn.
(2) Je moet "actief" posten dwz sowieso eens per maand op het forum.
(3) Je moet "actief" spelen dwz sowieso eens per week.
(4) Gelieve volwassen te gedragen.
(5) Geen maar dan ook geen cheats gebruiken tijdens het spelen.
(6) Nooit een medeclanlid votekicken.
Pssst jij moet niets, dat geldt alleen maar voor de nieuwelingenquote:Op donderdag 15 april 2004 19:28 schreef Beluga het volgende:
[..]
Ik moet dit, ik moet dat, wtf
Kap es met je normen, ik hou het liever bij alleen waarden.
En over geen cheats gebruiken, ik moet heel eerlijk toegeven dat ik vandaag met een gekloonde sniper heb gespeeld
En over regel zes:![]()
Ik ben geen founderquote:Op donderdag 15 april 2004 19:26 schreef Fillipe het volgende:
[..]
"Ho volgens mij was dat een Alienware PC"
Edit: Belug is nu ook officieel Founder.
Jawel dat ben je godverredomme wel!quote:Op donderdag 15 april 2004 19:30 schreef Beluga het volgende:
[..]
Ik ben geen founderVolgens mij was Goten dat. Dus ik stel voor om dat gewoon te vergeten
Maak mij maar captain ofzow
quote:De geschiedenis van de FOK! AA clan.
Nadat een AA topic werd opgestart en er heel hard over dit "amerikaanse propaganda" spel werd gediscussieerd waren er twee gekken die maar vonden dat er een AA:O clan moest komen, Gieling.com en GotenSSJ (wie kent em niet). Het was allemaal heel schattig en kwam dan ook niet briljant hard van de grond af. Laten we zeggen dat de tijd nog niet rijp was. Da_Koen kwam er ook al wel snel bij, ook datmocht niet baten. Het enige wat gebeurde was dat GotenSSJ nog harder ging schreeuwen dat het allemaal zo gaaf was en dat je maar stom was als je het daar niet mee eens was. Gelukkig kwam patch 1.9 uit, wat leidde tot entree van een aantal bekende namen in de topics, MisterT ging mee discussieren! Met de "clan" gign het al snel fout en Da_Koen en GotenSSJ kregen "out of the blue" ruzie. Anyway, uiteindelijk was het eerste deeltje dicht. Het begon met een post van Darklight (de eerste ooit in een FOK! AA topic!) op 2 juli 2002, en eindigde met onze lieve Goten op woensdag 30 juli 2003. Het had bijna 13 maanden geduurd. Latere deeltjes zouden sneller voorbij blijken te gaan.
Het tweede deeltje begon met een post van Goten, tevens was dit de eerste keer dat er een compliment kwam voor de OP van de AA:O reeks en een trend was gezet. Op dat moment was er dus geen clan, er werd wel wat grappig over gedaan en vooral GotenSSJ probeerde wel heel erg hard, maar zoals vaak bij deze jongen, het mislukte. Van de mensen die toen in het deeltje posten is nu helaas niemand meer aanwezig, afgezien van MisterT die af en toe nog eens langs wipt. Op zondag 24 augustus diende iemand zich aan die we nog wel kennen. Hij noemde zich "Fronsertje" (DragonToad) en diende zich aan met de inhoudsvolle post "Hooah!". Briljant, we zullen em nooit vergeten. Niet lang daarna, kwam ook Da_Ripper naar binnen en op donderdag 18 september onze lieve Roggel met een post over een mogelijke update. Het kon geen toeval zijn, nog dezelfde avond maakte Fillipe zijn eerste stapjes in het topic. Vanaf toen zijn deze AA-coryfeen niet meer weg te denken. Saillant detail is at Fillipe toen vooral aan "die rivier map" verknocht was.
Eitjes melde zich ook en begon hele mooie screenshots te leveren van allerlei patches die uit zouden gaan komen. Ook rattaplan kwam wat vragen en Flip had zijn eerst No label error. GotenSSJ was al niet meer te vinden in het topic en een eventuele clan was alweer vergeten. Toen kwam versie 2.0 uit, welk een werkelijke opleving in het post gedrag zou opleveren. Iedereen melde dat ze em aan het downloaden waren en zelfs GotenSSJ kwam weer opdagen. Er werd al snel veel gezeken over de SF training en het was dan ook erg gezellig in het topic. Het was het einde van het tweede topic, welke eindigde met een verwaande Redboy die liep te zeiken dat Flippie niet eerlijk zijn trainingen had gehaald.
De OP van deel 3 was memorabel. Fillipe had er veel werk in gestopt en wist een mooie verhaal te produceren, begeleidt door veel screenshots en downloadlinks. Dat dit werd gewaardeerd bleek wel uit het post gedrag. Etter en mierenneuker kwamen erbij en men ging samen online spelen! Snel werd het samenspel wat officieler en Fillipe stelde voor om met zijn allen een servertje op te zoeken en daar flink te gaan fraggen (http://forum.fok.nl/topic/422609/2/50#14680550) GotenSSJ verfriste zijn geheugen even en er kwam wat naar boven drijven over een clan. Er werd wat gebrainstormt over een tag en de [FOK!] clan was geboren!
Al snel werd de woensdag aangewezen als officiele AA avond. Er kwamen wat mensen bij, die al snel weer afvielen, o.a. Sherman en Sidewinder. Voor de eerste keer telde Fillipe een topic af en deeltje drie was vol.
Deeltje vier had een snelle start. Chen en Da_koen melde zich als FOK! clanmember en Merson kwam voor het eerst aan in het topic. ZO ging dat een tijdje door, je server posten waar je zat, beetje chitchatten over welk wapen en welke map je het leukst vond, enz. Halverwege het deeltje kwam Beluga voor het eerst in het topic, belovende dat hij een keer kwam fraggen, maar dat hij geen tijd had. Voodoochild, Xrenity en Gelly kwamen niet veel later.
Tot zover de vroege geschiedenis van de FOK! Clan: The beginning zeg maar. Meer volgt.
Hmmm, ok primaquote:Op donderdag 15 april 2004 19:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jawel dat ben je godverredomme wel!![]()
Geschiedenis has been added, freakshow.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:34 schreef Beluga het volgende:
[..]
Hmmm, ok prima
heb nog minstens 25 mb beschikbaar voor plaatjesquote:Op donderdag 15 april 2004 19:49 schreef webfreaky het volgende:
wrom uploaden jullie niks op de sitedaar istie voor
Hm, hier krijg ik vast een RTFM voor maar eh, hoe?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:49 schreef webfreaky het volgende:
wrom uploaden jullie niks op de sitedaar istie voor
"Negative!"quote:Op donderdag 15 april 2004 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel een leuke geschiedenis Beluga maar zou je aub dat gerommel van mij weg kunnen laten in de latere topics.
Nou oke dan maar.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:52 schreef ROG het volgende:
[..]
"Negative!"
Je bent part of it, face it kleine ondeugd!
ga naar http://www.fokclan.comquote:Op donderdag 15 april 2004 19:51 schreef ROG het volgende:
[..]
Hm, hier krijg ik vast een RTFM voor maar eh, hoe?
RTFHquote:Op donderdag 15 april 2004 19:54 schreef GotenSSJ het volgende:
In hoeveel topics was dat eigenlijk ?stuk of 4 ofzo ?
Nee die ruzie.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:55 schreef Beluga het volgende:
[..]
RTFH
jah idd 4de
Ik vind dat iedereen een tweede kans verdient dus van mij welquote:Op donderdag 15 april 2004 20:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Jongens ik heb zo is na lopen denken en ja ik heb fouten gemaakt maar zou ik weer lid kunnen/mogen worden van de clan ?
Aangezien ik nu toch wel weer veel AA speel.
Daar kan mijn Panda ook nog wel voor!quote:Op donderdag 15 april 2004 19:20 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik kan de Porsche Cayenne wel meenemen![]()
Chill, rustig maar,quote:Op donderdag 15 april 2004 20:28 schreef Flex82 het volgende:
Wtf?
Ik ben een dag weg en wat zie ik??
- Campzone
- Founders?
- Aangepaste OP's
- Frans Bauer!
- en mensen die maar 3 biertjes drinken!!
Waar gaat dit heen hier, we lijken wel een heuze verzameling nerds...!
(btw: Campzone........ njet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |