quote:Ik heb nog nooit een plek gevonden die werkelijk mijn thuis is
Ik blijf nooit lang genoeg plakken om het te vinden
Het spijt me, maar ik ben nog steeds niet verliefd
En het maakt mij niet uit, dat dat je hart niet doet breken
Het is slechts een gedachte, maar een gedachte
Maar ik heb mijn leven op zicht
En ik neig ernaar het niet te kopen
Ik verdien niets meer dan dat ik nu al krijg
Want niets wat ik heb is echt van mij
Ik dacht altijd dat ik aan de zee wilde wonen
Alleen de wereld overreizen en een eenvoudig leven leiden
Ik weet niet wat er gebeurd is met die droom
Want er is hier echt niets meer dat mij hier houdt
Het is slechts een gedachte, maar een gedachte
Maar ik heb mijn leven op zicht
En ik neig ernaar het niet te kopen
Ik verdien niets meer dan dat ik nu al krijg
Want niets wat ik heb is echt van mij
Mijn hart wijst de weg en ik zal doen wat het mij zegt
En ik ben zo bang te falen, dat ik het zelfs niet probeer
Hoe kan ik zeggen dat ik leef, als ik mijn leven slechts op zicht heb
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:27 schreef bigshadow het volgende:
Tekst oorspronkelijk engels?
quote:Dido - No angel?
Lijkt mij ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:30 schreef bigshadow het volgende:
Dido -White flag dan
Weer niet...quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:30 schreef bigshadow het volgende:
Dido -White flag dan
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:34 schreef bigshadow het volgende:
Dido - Life for rent dat is een album? Dan, damn, ik weet dat het dido is, alleen het nummer
Punt en vraag voor Bigshadow!quote:But if my life is for rent and I don't lean to buy,
Well I deserve nothing more than I get
Cos nothing I have is truly mine
Dit moet wel goed zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:34 schreef bigshadow het volgende:
Dido - Life for rent ? Dan, damn, ik weet dat het dido is, alleen het nummer
Dat is uitermate correct!quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:46 schreef ranja het volgende:
is dat de zus van de schrijver Danielevski, dus Poe?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:12 schreef Jimmy het volgende:
Ze zien er in elk geval Engels uit.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Aangezien mijn vraag toch niet wordt beantwoord hieronder het antwoord:
de elpee heette: 'Haak in met Mary'
quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat was mijn volgende gokquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:16 schreef RoofingBurner het volgende:
New Fast Automatic Daffodilsquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:43 schreef ranja het volgende:
Band met een even fantasierijke bandnaam als songtitels.
of je neemt m'n hint letterlijk, of tegengesteldquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
New Fast Automatic Daffodils
edit - onee die zijn engels![]()
quote:Anna
Anna - oh Anna
Bertha
Bertha - oh Bertha
Carla
Carla - oh Carla
Dieter
Dieter - oh Dieter
Peter
Peter - oh Peter
Laß mich rein
laß mich rauß.
Laß mich rein
laß mich rauß.
Laß mich rein
laß mich rauß.
Trio inderdaad. Bekend van Da da da en Tooralooraloo.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:22 schreef Berkery het volgende:
Uhm...trio![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:40 schreef dolle_hond het volgende:
status quo
The Trees, wellicht?quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:50 schreef Berkery het volgende:
=edit= en er staat me vaag een trivia vraag bij van +- een jaar geleden die ging over een nummer van Rush dat over bomen ging.![]()
bukgeit +1quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:45 schreef bukgeit het volgende:
Bomen?
Rush - eeh
Pulp - Trees (op We Love Life)
Radiohead - Fake Plastic Trees (op The Bends)
Crowded House - Tall Trees (op Woodface)
U2 - The Joshua Tree (idem)
Shadows and Tall Trees van U2, nog beter
Nope...quote:Op zondag 11 april 2004 00:10 schreef bukgeit het volgende:
Madlib en Jay Dee? Die hebben ook samengewerkt, als Jaylib. Anders zou ik het niet weten.
punt voor Jolan en bedankt......quote:Op zondag 11 april 2004 13:05 schreef Jolan het volgende:
My world is empty without you – The Supremes
What becomes of the broken hearted – Jimmy Ruffin
One of us must know – Bob Dylan
Please call me, baby – Tom Waits
What went wrong – Blink 182
Hurt – Elvis Presley
Cherry – J.J Cale
Pain in my heart – Otis Redding
The other me –Joe Jackson band
Close to me – The Cure
Don’t leave me – Back Street Boys
Heart broken – Aaliyah
From the bottom of my broken heart – Britney Spears
Think of me – Madonna
Wait – K’s Choice
En, TSE....good luck
punt voor Jolan en bedankt......quote:Op zondag 11 april 2004 13:05 schreef Jolan het volgende:
My world is empty without you – The Supremes
What becomes of the broken hearted – Jimmy Ruffin
One of us must know – Bob Dylan
Please call me, baby – Tom Waits
What went wrong – Blink 182
Hurt – Elvis Presley
Cherry – J.J Cale
Pain in my heart – Otis Redding
The other me –Joe Jackson band
Close to me – The Cure
Don’t leave me – Back Street Boys
Heart broken – Aaliyah
From the bottom of my broken heart – Britney Spears
Think of me – Madonna
Wait – K’s Choice
En, TSE....good luck
quote:I'm lying alone with my head on the phone
Thinking of you till it hurts
I know you hurt too, but what else can we do?
Tormented and torn apart
I wish I could carry your smile in my heart
For times when my life seems so low
It would make me believe what tomorrow could bring
When today doesn't really know, doesn't really know
quote:With their heavily orchestrated, sweet ballads, the Australian soft rock groupbecame a staple of early-'80s radio, scoring a string of seven straight Top Five singles.
, for most intents and purposes, was the duo of vocalists Russell Hitchcock and Graham Russell; other members came through the group over the years, yet they only functioned as backing musicians and added little to the group's sound.
Maar dan met twee P'squote:Op zondag 11 april 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
Air suply.
De helaaa op jonge leeftijd van ons heengegane Rob Fisher, en Climie idd.quote:Op maandag 12 april 2004 00:45 schreef bukgeit het volgende:
De in de vergetelheid geraakte heren Climie en Fisher, respectievelijk rechts en links op de foto.
Niet dat ik ondankbaar wil lijken, maar ik ben ook eerlijk: volgens mij mag er 1 punt af....quote:Op maandag 12 april 2004 10:15 schreef bukgeit het volgende:
Mark +2
ze lijken niet echt op de Weather girlsquote:Op maandag 12 april 2004 12:46 schreef Mark het volgende:
Hint: denk "feestnummer"
He, he! Ik begon al door mijn hints te raken!quote:Op maandag 12 april 2004 13:30 schreef Berkery het volgende:
Kool & The Gang
quote:Op maandag 12 april 2004 14:21 schreef Doc het volgende:
Baz Luhrman?
quote:Op maandag 12 april 2004 14:47 schreef Mark het volgende:
Is het een Duitser?
Ik zoek dus de naam vanquote:Born in Ecuador and raised in Albuquerque, NM,got a degree in physics at U.C. San Diego. Relocating to Texas,
worked as an engineer and also tried to forge a career as a musician, but found that animation was his preferred calling. After a Dallas animation festival,
's 1991 short [.....] was picked up by Comedy Central. His 1992 short Frog Baseball, featuring two sadistic teen cretins voiced by
, subsequently led to a 1993
animated series revolving around the heavy metal-loving adolescents
and
.
quote:Op maandag 12 april 2004 15:11 schreef Mark het volgende:
Is het Mike Judge?
ja, als je nou ff wachtquote:Op maandag 12 april 2004 16:28 schreef Mark het volgende:
Laat maar, Liberace is blijkbaar te onbekend.
Noem 10 bands/artiesten of nummers, die iets met Pasen te maken hebben (men denke aan eieren, hazen etc)
Tja, ik wachtte al een uur.... Misschien meer geluk met de nieuwe vraag?quote:Op maandag 12 april 2004 16:38 schreef UIO_AMS het volgende:
ja, als je nou ff wacht![]()
natuurlijk ken ik Liberace wel, maar was nog niet online
ah wel, volgende keer beter
Bijna, alleen is een haze geen haasquote:Op maandag 12 april 2004 16:42 schreef ranja het volgende:
Jimi Hendrix - Purple haze
Jive Bunny
U2 - Still haven't found what I'm looking for (de eieren dus)
Rolling stones - Paint it black (alweer die eieren)
Mijn naam is haas
je hebt er nu toch 5?quote:Op maandag 12 april 2004 17:06 schreef Mark het volgende:
Nou, iemand voor een punt?
Meneer had in de 70s een instrumentale hitquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:10 schreef Z het volgende:
Deze meneer is duidelijk een "fashion victim", maar ik heb geen flauw idee wie het is... Hintje?
een instrumentale Jon Andersen? wat doet-ie dan? Ik denk eerder Vangelis dan.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Jon Anderson
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:56 schreef Gambolputty het volgende:
Mike Oldfield?
Neem vloeibaar niet al te letterlijkquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:58 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
edit: echt niet
hint naar het engels: liquid spring, had ik al bedacht maar zegt me niks.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is het Mike Rowland?
je meent 'tquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:13 schreef fotoloog het volgende:
3x nee
Meneer is multi-instrumentalistquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:22 schreef ranja het volgende:
[..]
je meent 't
wat voor instrument bespeelt deze meneer?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:53 schreef Gambolputty het volgende:
Laatste gok: Georghe Zamfir
quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Randy Newman
Springwater!!! Maar hoe heette die gast ook al weer?quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:13 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Neem vloeibaar niet al te letterlijk
Het zou ook iets kunnen zijn wat uit de kraan komt![]()
Aha !quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Springwater!!! Maar hoe heette die gast ook al weer?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:24 schreef Gambolputty het volgende:
En die zou een hit gehad hebben? In Nederland?
Een top 10 hit zelfs lees ik net.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:24 schreef Gambolputty het volgende:
En die zou een hit gehad hebben? In Nederland?
Newbiequote:Op dinsdag 13 april 2004 16:50 schreef bartrid het volgende:
was dit de langst openstaande vraag? uurtje of 5 zo te zien...
Enya?quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:12 schreef bartrid het volgende:
neem ik hem waar. Hoe kennen we Mary O'Brien beter?
Nee, die heet gewoon Enya, Mary is haar zus, de zangeres van Clannad. En die wordt ook wel Moya, of Maire genoemd.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:23 schreef Mark het volgende:
Enya?
en die heten Brennan van achterenquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, die heet gewoon Enya, Mary is haar zus, de zangeres van Clannad. En die wordt ook wel Moya, of Maire genoemd.
Hint: er staan 5 mannen op van links naar rechts. Ze dragen spijkerbroekenquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:35 schreef UIO_AMS het volgende:
argghh, het welbekende rode kruisje valt mij weer eens ten deel
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:03 schreef ranja het volgende:
Bad company?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, een belletje!! Prince - Sign o' the times!
Zo goed meneer?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vond je vorige logootje leuker, eik. Maar goed, ik hou ook niet zo van verandering, want nu herken ik je niet meer...
SilentEnigma +1quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, een belletje!! Prince - Sign o' the times!
Komt ie, artiest/albumnaam...quote:Op woensdag 14 april 2004 00:25 schreef bukgeit het volgende:
Punt en vraag voor MaartenHG
Albumtitel...quote:Op woensdag 14 april 2004 01:21 schreef Mark het volgende:
Band zal wel Iron Maiden zijn, maar de titel is niet erg duidelijk: Die with your boots on? Only the good die young?
Punt en vraag voor Markquote:Op woensdag 14 april 2004 01:24 schreef Mark het volgende:
A Real Dead one?
Doobie Brothers - Just in Time (?)quote:Op woensdag 14 april 2004 02:19 schreef Brainsnack het volgende:
Ik wil er nog wel een makkelijke ingooien, if I may... Zoals eerder, Band/Album...
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's inderdaad 1 (ook 1 van de 3 die ik in m'n hoofd had).quote:Op woensdag 14 april 2004 11:37 schreef Berkery het volgende:
Motorhead
hoe, wat, waar?quote:Op woensdag 14 april 2004 10:38 schreef bartrid het volgende:
snel. ranja +1
Gisteren live gezien, leuk concert.
in Engeland, Reading om precies te zijn waar ik nu woon. Geloof dat ze alleen een UK toer doen. Collega had me meegenomen (kende ze eigenlijk niet echt) maar was best ok!quote:Op woensdag 14 april 2004 12:00 schreef ranja het volgende:
[..]
hoe, wat, waar?
Nope, maar wel iets in die richtingquote:Op woensdag 14 april 2004 12:01 schreef ranja het volgende:
Queens of the stoneage misschien
Ja dat is zeker ok... ben al blij met m'n dvd zodat ik ze in elk geval semi live kan zien... maar in het echt is natuurlijk nog beter. Tenminste, als ze net zo spelen als vroeger en niet ineens accoustisch zoals ze een periode hebben gedaan.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:03 schreef bartrid het volgende:
[..]
in Engeland, Reading om precies te zijn waar ik nu woon. Geloof dat ze alleen een UK toer doen. Collega had me meegenomen (kende ze eigenlijk niet echt) maar was best ok!
ik vond ze live erg goed, ik weet niet hoe zeo vroeger klonken maar het was redelijk hard en stevig. Ze speelden een hoop nieuw werk volgens mijn collega.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja dat is zeker ok... ben al blij met m'n dvd zodat ik ze in elk geval semi live kan zien... maar in het echt is natuurlijk nog beter. Tenminste, als ze net zo spelen als vroeger
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:03 schreef bartrid het volgende:
edit: had deze niet gezienGitaarbandjes met zangeres (4AD en zo) Voel je vrij om er wat in te posten hoor
![]()
Ik bedoel bands waarbij degene die het nummer zelf geschreven hebben de afsplitsing hebben genoemd naar een zelfgeschreven nummer.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:47 schreef belsen het volgende:
Madness is genoemd naar het nummer Madness...
Het nummer is wel een cover maar ze speelden het en zochten nog een naam voor de band, toen zei er een waarom noemen we ons niet gewoon naar een nummer van onze set. Waarop een ander zei: ja, Madness ofzo...
Anders the Selecter, die zijn genoemd naar de B-kant van de eerste Specials-single, waarop op een aantal studiomuzikanten speelden, die later zelf The Selecter noemden.
Zoals The Selecter dus, de studiomuzikanten maakten de B-kant, omdat er geen goede B-kant voor handen was...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik bedoel bands waarbij degene die het nummer zelf geschreven hebben de afsplitsing hebben genoemd naar een zelfgeschreven nummer.
OK, tel ik die goedquote:Op woensdag 14 april 2004 12:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Zoals The Selecter dus, de studiomuzikanten maakten de B-kant, omdat er geen goede B-kant voor handen was...
Zie een eerdere vraag in eerder topic...
Yep.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:54 schreef belsen het volgende:
Nog eentje dan?
Gewoon onder The Specials, toen deden ze nog niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:53 schreef Doc het volgende:
[..]
OK, tel ik die goed
Onder welke naam stonden ze op de B-kant dan?
OKquote:Op woensdag 14 april 2004 12:56 schreef belsen het volgende:
Prince schreef het nummer The New Power Generation (Grafitti bridge) en vormde toen met een aantal leden van die backing band The NPG (New Power Generation)...
André Manuel maakte een plaat getiteld Krang (volgens mij ook een nummer op het album: betekend binnenstebuiten) en vormde daarna een band met dezelfde naam.
Krang?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:03 schreef belsen het volgende:
Met welke band haalde André Manuel vroeger zijn streken uit?
Fratsen!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:03 schreef belsen het volgende:
Met welke band haalde André Manuel vroeger zijn streken uit?
Nee, op die b-kant staat The selecter - The selecter. Maar volgens mij zat de zangeres er toen nog niet bij (het is ook instrumentaal).quote:Op woensdag 14 april 2004 12:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Gewoon onder The Specials, toen deden ze nog niet zo moeilijk.
Ah, dan telt-ie eigenlijk nietquote:Op woensdag 14 april 2004 13:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, op die b-kant staat The selecter - The selecter. Maar volgens mij zat de zangeres er toen nog niet bij (het is ook instrumentaal).
Volgens het popinstituut is het goed, dus doe maar een nieuwe vraagquote:Op woensdag 14 april 2004 13:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Fratsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |