De bedoeling is dat hij het nummer ook cool vind en de cd ook aanschaft, aangezien hij er al wel over gehoord had en benieuwd is hoe het album klinkt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:19 schreef HassieBassie het volgende:
Je hebt de cd, dus je mag de mp3tjes gewoon downloaden.
Opsturen naar iemand anders mag dan weer niet, dus er veel zin heeft het niet :|
In winamp krijg ik alleen L: te zien...quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:20 schreef Zander het volgende:
Probeer 'm eens vanuit Winamp te openen? Dat wil vaak wel lukken, je krijgt dan gewoon de tracks te zien, tenzij er een of andere kopieerbeveiliging op zit.
Gave cd trouwens, moet 'm zelf ook nog steeds legaal aanschaffen.
En die vriend van je heeft geen DC++ ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De bedoeling is dat hij het nummer ook cool vind en de cd ook aanschaft, aangezien hij er al wel over gehoord had en benieuwd is hoe het album klinkt.
Muziek die ik echt goed vind koop ik altijd, als waardering voor de muzikant.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:20 schreef Zander het volgende:
Gave cd trouwens, moet 'm zelf ook nog steeds legaal aanschaffen.
Krijg ik dus alleen 1 clip, en that;s it.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:22 schreef vector200 het volgende:
In mediaplayer wil het nog al eens lukken
quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:25 schreef Umbabarauma het volgende:
*kuch* http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=rip+mp3&tg=dl-2001 *kuch*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |