Die gast had van mij een ban verdient. Damn wat een rattenstreekquote:Op woensdag 7 april 2004 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
Wie kan mij helpen?, trouwens
Ja inderdaad, maar toch gaat wel weer ver hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 08:52 schreef japis het volgende:
Ach, je bent wel erg dom om alles klakkeloos in te typen. Als je berichtje dan ook nog eens begint met hai Nerds, dan verdien je niet beter.
Ja die hoort er zeker bijquote:Op donderdag 8 april 2004 13:26 schreef BeF_Aviko het volgende:
Niet zo sterk als sommige hier, maar deze verdient ook wel een vermelding:
Hoeveel kb is 250Mb?
ROFLquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:36 schreef nlboy het volgende:
Een help vraag over Far Cry
HELP AUB HELP,HELLUP,HELLUP,.....PART 2!!!!!!!!!!!!!!!1
Een Itiliaan die een vraagje heeft, maar niet geholpen word.
En dan slaat ie op hol...![]()
![]()
(lees eerst de eerste topic bovenaan, daarna de andere topic)
(staat in de GAM, maarja dat heeft ook met DIG te maken.)
ehhh, wat betekent dat?quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ROFL
rolling on the floor lachendquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:49 schreef nlboy het volgende:
[..]
ehhh, wat betekent dat?
(ben niet zo goed in afkortingen)
Ik zie de lol van deze topics niet inquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:02 schreef Marty26 het volgende:
Wat is een goede ADSL-aanbieder?
Help! Wat nu ? Ik vraag me alleen af of dit nu echt was. Of een grap.
Deze vond ik net nog
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:26 schreef Nohoch-Mul het volgende:
extra hardeschijf
Te erg, zeker voor een: ICT-beheerder![]()
HAHAHAquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:36 schreef nlboy het volgende:
![]()
hahaha moet er nog steeds om lachen als ik het weer leesquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:21 schreef Mogiin het volgende:
[..]
HAHAHA, prachtig die tweede link
Wat een zielige gast![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 15:00 schreef Marty26 het volgende:
ftp server probleem Deze is ook wel mooi. vind het wel lef hoor
OMFGquote:Op woensdag 7 april 2004 10:11 schreef Brutus2k het volgende:
Ik vond dit een heerlijk topic [server] hosten op SDSL
Sorry hoor, maar er bestaan wel degelijk spellen die je legaal koopt en dit soort meldingen maken. Ik vind het dus eerder grappig om te lezen hoe dom de fokkers zijn die zo arogant reageren.quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:36 schreef nlboy het volgende:
![]()
Tja ik moest heel erg hard lachen hoe die italiaan reageerdequote:Op woensdag 14 april 2004 15:28 schreef markvleth het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er bestaan wel degelijk spellen die je legaal koopt en dit soort meldingen maken. Ik vind het dus eerder grappig om te lezen hoe dom de fokkers zijn die zo arogant reageren.
(voorbeeld van zo'n spel is bv Exile na het installeren van een officiele patch)...
quote:Op woensdag 14 april 2004 15:00 schreef Marty26 het volgende:
ftp server probleem Deze is ook wel mooi. vind het wel lef hoor
Tja het is dan ook niet echt slim omdat soort dingen op die manier te poste op een forumquote:Op woensdag 14 april 2004 16:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Is was een hele tijd terug een ander topic met iemand die vragen stelden over zijn FTP server (ofzo). Bleek dat hij nog niet goed geconfigureerd was en volledig openstond. Waren er een paar faggets die zijn bestanden gingen verwijderen
Ik kan het topic alleen niet meer vinden...
Wat is er nou eigenlijk zo stom aanquote:Op woensdag 14 april 2004 16:16 schreef Nohoch-Mul het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou je geeft toch ook niet zomaar je alarm code van je huisquote:Op woensdag 14 april 2004 16:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat is er nou eigenlijk zo stom aan
Shame on mequote:Op woensdag 14 april 2004 16:38 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nou je geeft toch ook niet zomaar je alarm code van je huisIk bedoel je geeft een ip nr van je ftp en de vraag die je stelt is niet al te slim. Dan kun je natuurlijk verwachten dat mensen gaan kijken wat er allemaal nog meer fout is
![]()
En ja daar word je niet vrolijker van.
Misschien wel beter ookquote:Op woensdag 14 april 2004 16:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Shame on me
net ff accounts aangemaakt...maar wel zo goed dat ik er zelf niet meer in kom![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:47 schreef RichyRich het volgende:
[..]
Misschien wel beter ook
www.google.com Daar kun je ook een hoop vinden voor dat je gaat poste in DIGquote:Op woensdag 14 april 2004 16:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]de rest met die server draait wel allemaal goed.... ik kwam alleen hier ff niet meer uit
reacties trouwens
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]de rest met die server draait wel allemaal goed.... ik kwam alleen hier ff niet meer uit
reacties trouwens
Maar hij had bij het begin een k*t titel, dus dan vraag je er eigenlijk wel om dat iedereen zo reageert.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:28 schreef markvleth het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er bestaan wel degelijk spellen die je legaal koopt en dit soort meldingen maken. Ik vind het dus eerder grappig om te lezen hoe dom de fokkers zijn die zo arogant reageren.
(voorbeeld van zo'n spel is bv Exile na het installeren van een officiele patch)...
hehequote:Op woensdag 7 april 2004 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
Wie kan mij helpen?, trouwens
Open er een topic over. Dit is een lijst met mooie vragenquote:Op maandag 19 april 2004 14:09 schreef Bonobo11 het volgende:
Hallo ff een vraagje van mij, er verschijnt een melding op m'n scherm. "press any Key" . Nou ben ik echt geen noob hoor, maar die toets zit dus niet op m'n toetsenbord![]()
Iemand tips??![]()
ikweetet een erg belegen grapje
Neuuh, twas maar een grapjequote:Op maandag 19 april 2004 14:55 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Open er een topic over. Dit is een lijst met mooie vragen
Dankje wel.
Ja ik had hem een beetje laat door.quote:Op maandag 19 april 2004 15:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Neuuh, twas maar een grapje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |