Nope, geloof het nietquote:Op zondag 28 maart 2004 19:49 schreef hollander172 het volgende:
Hebben we al de Aprilia's gehad eigenlijk?
Zal hem zo even vullen met een thema als deze vraag beantwoordt is.
Je gaat toch niet zeggen dat de RS50 er ook nog bij moet he?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar is nou de Tuono 50
Is al hersteld, probeerde het net ook maar kreeg weer een of andere vage melding over "database" problemen. Oh wat zijn we blij met Replique of niet?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:02 schreef ploderus het volgende:
Netjes gedaan, alleen de specs van de laaste motor staan na het 'vorige topic overzicht'
Dat is idd geen motorquote:Op zondag 28 maart 2004 20:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat de RS50 er ook nog bij moet he?![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is al hersteld, probeerde het net ook maar kreeg weer een of andere vage melding over "database" problemen. Oh wat zijn we blij met Replique of niet?![]()
Hele mooie foto! Maakt een goede wallpaperquote:Op zondag 28 maart 2004 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker dagje vandaag, of niet? weten jullie nog, de Posbank:
[afbeelding]
@ hollander: goede keuze die ZXR400en die proefrit is duidelijk goed bevallen! wat maakt 150 euro uit dan op 4.000 euro?
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja das waar, ik heb er nog meer gemaaktzonder prullie...
deze bijv:
[afbeelding]
ik ook, moet ik iemand voor vragen helaas. nouja, helaas...als ik geen wensen had hoefde ik ook niet iemand te vragenquote:Op zondag 28 maart 2004 20:25 schreef ploderus het volgende:
Ik mis alleen Mr Muzzy nog
Weinig maar zoals ik al eerder zei, het ging volgens mij niet om het geld. Hij deed gewoon heel vaag ineens en was plotseling in gedachten verzonken. Hij had makkelijk een tegenbod kunnen doen of vast kunnen houden aan de vraagprijs en dat deed hij ook niet.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hollander: goede keuze die ZXR400en die proefrit is duidelijk goed bevallen! wat maakt 150 euro uit dan op 4.000 euro?
Dat kan je prima zelf lapzwansquote:Op zondag 28 maart 2004 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ook, moet ik iemand voor vragen helaas. nouja, helaas...als ik geen wensen had hoefde ik ook niet iemand te vragenMr Muzzy is langer dan de originele dus er zal iets moeten worden aangepast.
quote:en ik wil em toch iets schuiner laten lopen
hmm ok, en nu?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weinig maar zoals ik al eerder zei, het ging volgens mij niet om het geld. Hij deed gewoon heel vaag ineens en was plotseling in gedachten verzonken. Hij had makkelijk een tegenbod kunnen doen of vast kunnen houden aan de vraagprijs en dat deed hij ook niet.
Die 100,- minder kwam er stamelend uit en hij was duidelijk niet met zijn hoofd bij de onderhandelingen. Mijn schoonvader zag het ook al niet goed komen en gaf al vrij snel aan naar huis te willen.
Kunnen twee dingen zijn volgens mijn schoonvader, of hij heeft al een andere koper (waarbij ik niet snap dat ie mij nog laat opdraven) of twee hij wil hem eigenlijk helemaal nog niet kwijt. Ik kan me in het laatste wel vinden.
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik vond mijn bod redelijk tot goed, ik zie de meeste prijzen stranden op -10% van de vraagprijs en dat is geheel normaal. Dit is normaal gesproken ook wat mensen incalculeren als ze ergens een prijs voor bepalen. Ook als je een motor bij dealer koopt kan je vaak 10% afdingen. (in waarde van accessoires vaak nog meer.)
lapzwansquote:Op zondag 28 maart 2004 20:48 schreef hollander172 het volgende:Dat kan je prima zelf lapzwans, je moet gewoon je originele pijp inkorten met een ijzerzaagje.
alleen het schuiner laten lopen. dan heb ik dus 2 buizen die moeten met elkaar verbonden moeten worden die schuin aansluiten. hoe doe ik dat dan? plus dat de pijp van Mr Muzzy een stuk kleiner isquote:Dat schuiner laten lopen is ook niet moeilijk, als eerste zal je moeten kijken hoe hoog je hem wil laten lopen. Als dit alleen iets meer naar boven is (dat je demper dus schuiner zit) is het heel makkelijk te doen. Zoek naar een rechte pijp/stok/buis die ongeveer dezelfde diameter buiten heeft als de pijp naar je demper binnen. Steek de stok/buis/pijp erin en trek hem naar boven. Dan corrigeren tot je de goede hoogte hebt en klaar is kees. Demper der op en gaan. (wel de dempersteun vastmaken of aanpassen zodat je hem vast kan schroeven.)
Gewoon afwachten.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm ok, en nu?
Je grootste probleem is dus de aansluiting op de originele pijp? Weet je dat zeker? Heb je je eigen demper nu al eens los gehad? Meten is weten dus ik zou die even loshalen en kijken wat de inwendinge diameter is. Hoe dan ook, schudt die handen uit je mouwen en ga lekker klussen, geen probleem te groot om zelf op te pakken toch? Als je het laat doen trouwens dan heb je best kans dat ze ze gewoon aan elkaar bakken met een lasapparaat en ik gok dat dat niet is wat je wil.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lapzwans??
[quote]
Sorry, zo werd ik weleens genoemd voordat ik wat nuttigs binnen deze maatschappij ging uitvoeren.
[quote]
alleen het schuiner laten lopen. dan heb ik dus 2 buizen die moeten met elkaar verbonden moeten worden die schuin aansluiten. hoe doe ik dat dan? plus dat de pijp van Mr Muzzy een stuk kleiner is
Druk he .. bij Blijdorp.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:05 schreef Makster het volgende:
Goeie dag ben er ook weer ff.
Vandaag niet gereden, ik zat in Blijdorp
ok, we horen t welquote:Op zondag 28 maart 2004 21:04 schreef hollander172 het volgende:
Gewoon afwachten.Heb hem nog een mailtje gestuurd met mijn tel. nummer mocht hij toch anders beslissen en anders neem ik over een paar dagen contact met hem op.
ik heb vanmiddag de diameter van beide pijpen aan de buitenkant opgemeten, en dat verschilde dus een cm. maar inwendige? die Muzzy moet er toch overheen geschoven worden?quote:Je grootste probleem is dus de aansluiting op de originele pijp? Weet je dat zeker? Heb je je eigen demper nu al eens los gehad? Meten is weten dus ik zou die even loshalen en kijken wat de inwendinge diameter is. Hoe dan ook, schudt die handen uit je mouwen en ga lekker klussen, geen probleem te groot om zelf op te pakken toch? Als je het laat doen trouwens dan heb je best kans dat ze ze gewoon aan elkaar bakken met een lasapparaat en ik gok dat dat niet is wat je wil.
Ik dacht al dat ik je zag lopen, zag een vreemde aap in het reptiele hokquote:Op zondag 28 maart 2004 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Druk he .. bij Blijdorp.![]()
Ik hoefde niet in de file te staan.
Was je vandaag nog voor die Amerikaan wezen kijken (of was dat nou morgen)?quote:Op zondag 28 maart 2004 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Druk he .. bij Blijdorp.![]()
Ik hoefde niet in de file te staan.
Schot voor open doel.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je zag lopen, zag een vreemde aap in het reptiele hok![]()
Maar inderdaad flink druk en was de files net voor
Misschien volgend weekend, mits ik er deze week financieel uitkom met overheidsinstantie's.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Was je vandaag nog voor die Amerikaan wezen kijken (of was dat nou morgen)?
Soortgenoten opzoekenquote:Op zondag 28 maart 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
WTF moet je in Blijdorp op zondag met 15 graden en een strakblauwe lucht als je een motor hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het ook, ik wil dolgraag eens mee en bovenal natuurlijk gewoon kunnen rijden.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, we horen t welik hoop dat het wat wordt voor de meet, kun je tenminste een keer mee!
Normaal gesproken ie er overheen schuiven maar als ie erin past is het ook goed toch?quote:ik heb vanmiddag de diameter van beide pijpen aan de buitenkant opgemeten, en dat verschilde dus een cm. maar inwendige? die Muzzy moet er toch overheen geschoven worden?
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schot voor open doel.
Ik reed alleen maar voorbij rond 13:30.
[..]
Voldoen aan mijn sociale verplichtingenquote:Op zondag 28 maart 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
WTF moet je in Blijdorp op zondag met 15 graden en een strakblauwe lucht als je een motor hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zekers! Helaas moest ik eerst werken tot 15.30 dus een groot deel van de dag zat er al op. Toch nog even met een vriend stukkie wezen rijden. Even naar Zandvoort geweest, bakkie warme chocolademelk opquote:Op zondag 28 maart 2004 21:59 schreef Shifgie het volgende:
Was dus een lekker daggie he' ploderus![]()
Dit vizier spiegelt erg lekkerquote:Op zondag 28 maart 2004 22:07 schreef Makster het volgende:
Flip er best van dat ik niet ben wezen rijden dit weekend! Zaterdag super lekker weer, toen moest ik werken en vandaag dus appies kijken
Plo goed vizier !! Ik denk dat ik die ook ga kopen voor mijn Suomy, ziet er gelikt uit
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:44 schreef Makster het volgende:
[..]
En PatM zijn famile eten geven in het zwijnenhok![]()
![]()
![]()
Ik welquote:Op zondag 28 maart 2004 17:13 schreef PatrickM het volgende:
We zijn toch niet allemaal aan het motorrijden he?
Ik neem aan dat ie ook wel helpt tegen de zon enzo ?quote:Op zondag 28 maart 2004 22:09 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dit vizier spiegelt erg lekkerBen er zeker wel tevreden over
![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 22:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heel mooi dingquote:Op zondag 28 maart 2004 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wel
Vanmiddag mijn eerste "échte" proefrit op m'n nieuwe motor, beetje rondom Eindhoven. Wat rijdt dat ding lekker! Nou valt me pas op hoeveel de techniek is verbeterd de laatste jaren. Ik was ook geen 6-bak gewend, al zitten die zo dicht op elkaar dat je ongeveer in 1 keer door kunt schakelen of er zelfs hier en daar 1 overslaan. Ik heb me verder redelijk netjes aan de voorschriften gehouden en ben niet boven de 6-7.000 toeren gekomen.
Ik ben trouwens erg tevreden over het geluid, zelfs met de standaard uitlaten/dempers.
Ik wil nu wel zo snel mogelijk de eerste 1.000 km op de klok hebben staan, dan kan ik pas écht los.
[afbeelding]
---Edit: ik zat in een gesloten topic te posten, dus alsnog hier maar ff---
Hij helpt zekers wel lekker tegen de zonquote:Op zondag 28 maart 2004 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie ook wel helpt tegen de zon enzo ?
En owja, ook niet onbelangrijk... Cuanta Cuesta, por favor?
[..]![]()
Gaaf hoor! Wel balen dat het zo lang duurt voor je boven de 7.000rpm magquote:Op zondag 28 maart 2004 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wel
Vanmiddag mijn eerste "échte" proefrit op m'n nieuwe motor, beetje rondom Eindhoven. Wat rijdt dat ding lekker! Nou valt me pas op hoeveel de techniek is verbeterd de laatste jaren. Ik was ook geen 6-bak gewend, al zitten die zo dicht op elkaar dat je ongeveer in 1 keer door kunt schakelen of er zelfs hier en daar 1 overslaan. Ik heb me verder redelijk netjes aan de voorschriften gehouden en ben niet boven de 6-7.000 toeren gekomen.
Ik ben trouwens erg tevreden over het geluid, zelfs met de standaard uitlaten/dempers.
Ik wil nu wel zo snel mogelijk de eerste 1.000 km op de klok hebben staan, dan kan ik pas écht los.
[afbeelding]
---Edit: ik zat in een gesloten topic te posten, dus alsnog hier maar ff---
Zie je dat dacht ik al. Volgens mij kon ik hem bij Martijnsmotorshop voor rond de 45 krijgen, das nog veel geld maar hun zijn wel een van de goedkoopste.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:31 schreef ploderus het volgende:
Hmm, even nagezocht. Zo te zien kostte dat vizier ¤ 54,- Maar dat vind ik wel een beetje erg duurHeb ik dat echt toen uitgegeven
Hmm, dat zal dan wel
Hmm, dat scheelt al wel redelijk wat. Maar ik heb gelukkig de helm wel goedkoper kunnen krijgen. (¤ 349 ) En ik was toen toch al op de beurs, dus heb ik maar meteen zo'n vizier erbij gedaan.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Zie je dat dacht ik al. Volgens mij kon ik hem bij Martijnsmotorshop voor rond de 45 krijgen, das nog veel geld maar hun zijn wel een van de goedkoopste.
Maarja dan heb je ook wat
Welk model heb je eigenlijk? Ik heb de GunWind, de Andrew Pitt Replica. En ben er tot nu toe ZEER tevreden over! Trouwens, ik heb de helm ook bij Martijns gehaald en heb daar ook VEEL korting gekregen. Ben echt ZEER tevreden over die winkel. relaxde mensen en zeer scherpe prijzen!quote:Op zondag 28 maart 2004 22:40 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hmm, dat scheelt al wel redelijk wat. Maar ik heb gelukkig de helm wel goedkoper kunnen krijgen. (¤ 349 ) En ik was toen toch al op de beurs, dus heb ik maar meteen zo'n vizier erbij gedaan.
Heb de Spec 1R 'Ruben Xaus' (wie?!quote:Op zondag 28 maart 2004 22:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Welk model heb je eigenlijk? Ik heb de GunWind, de Andrew Pitt Replica. En ben er tot nu toe ZEER tevreden over! Trouwens, ik heb de helm ook bij Martijns gehaald en heb daar ook VEEL korting gekregen. Ben echt ZEER tevreden over die winkel. relaxde mensen en zeer scherpe prijzen!![]()
Ah joh, dat went snel genoegquote:Op maandag 29 maart 2004 06:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow damn, dit is echt niet leuk! Half 7 opstaan terwijl je normaal tot 10 uur op je nest ligt
En dat 3 maanden lang, hehe
Geen ideequote:Op zondag 28 maart 2004 21:41 schreef hollander172 het volgende:
Normaal gesproken ie er overheen schuiven maar als ie erin past is het ook goed toch?
als dat al zou kunnen, ik kan me goed voorstellen dat het niet voor niets een slip on is en dat je niet zomaar dat pijpje eraf kunt halen, dan zit ik nog met het probleem van de lengte. Dan zou ik die bevestigingsarm moeten verlengen ofzo.quote:Een hele cm is wel een heel groot verschil, dan kom je er alleen door een verloop toe te passen. Niet zo mooi, wel effectief. Is er geen mogelijkheid om iets van de muzzy af te halen zodat het een bolt-on wordt? Drie gaten tappen is de moeite niet.
Zou wel lekker zijn voor zijn inrijperiode. Als die voor de meet nog niet voorbij is gebeurt dat tijdens de meet welquote:Op maandag 29 maart 2004 07:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kom je nu ook naar de meet?
Ideaal met die tempowisselingen, midden-hoge -lage toeren .. veel schakelen.quote:Op maandag 29 maart 2004 07:51 schreef ploderus het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn voor zijn inrijperiode. Als die voor de meet nog niet voorbij is gebeurt dat tijdens de meet wel
Hij is een beetje vaag he.quote:Op maandag 29 maart 2004 07:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hollander: ik zie nergens staan uit welk bj die Kawa is en met welke kmstand?
quote:Op maandag 29 maart 2004 09:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij is een beetje vaag he.
ik heb dus een getint vizier thuis liggen die ik er nog steeds een keer moet opzetten. De reden dat ik ermee wacht is omdat ik in mijn transparante vizier een pinlock in heb zitten, die wil ik ook in die getinte hebben.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:38 schreef Shifgie het volgende:
Ej ik heb ff een vraagje, ik heb de AGV Gp-1 met een light smoke.
Nu wil ik een iridiun (ofzo) vizier .. uuu nu is mijn vraag bevalt dat???
Thanxquote:Op maandag 29 maart 2004 09:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kortom: geen idee
dat is t ookquote:Op maandag 29 maart 2004 09:50 schreef Shifgie het volgende:
Thanx, het enige wat ik nu zo stoer vindt is het spiegelende vizie.
Maar niet in het donker als het stortregent en je net in een scherpe bocht zit.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is t ookkomt er bij mij ook wel een keer op, als ik een andere helm heb.
een simpele zwarte, van HJC.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:59 schreef Shifgie het volgende:
Welke helm heppie dan nu ?
ja maar waar laat je em dan? Moet je elke keer een tas meenemen…quote:Op maandag 29 maart 2004 10:00 schreef Patrick281 het volgende:
Maar niet in het donker als het stortregent en je net in een scherpe bocht zit.
Zo meerdere keren een bijna ongeluk gehad en menige momenten dat ik even niets ag.
Sindsdien heb ik altijd gewoon een blank vizier. Maar dat is de leeftijd.
Maar als je s'avonds gaat rijden kan je ook gewoon wisselen.
(Rietvaerder had op de laatste toch ook 2 vizieren bij zich w.o een gele voor een beter contrast)
Idd in zijn tanktas, maar die dingen willen ook nog wel eens krassen e.d. of breken.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja maar waar laat je em dan? Moet je elke keer een tas meenemen…
Ik heb je wel snel op de kast he? Het was maar een grapje en meer aanmoedigend bedoeld. Mijn excuses als het negatief overkwam.quote:Op maandag 29 maart 2004 07:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En ik heb het idee dat je een verkeerd beeld van mij aan het vormen bent, termen als ‘lapzwans’ en ‘de mouwen opstroken’ zeggen genoeg. Tis niet dat ik niet wil bewegen, maar ik ben wel iemand die inschat hoe groot de kans is dat het gaat slagen en bewust ben van mijn kunnen. Ja ik weet t, als je het niet probeert lukt het ook niet, maar ik zie geen oplossing voor dat schuiner laten lopen.
Tuurlijk wel, waarom zou je dat niet kunnen?quote:Dan moet er een verloopstuk tussen of iets van een bocht maar dat kan ik dus echt niet zelf.
Hmmm, 96 en net geen 20k op de teller. Was ook niet om gevraagd tot nu toe vandaar dat ik het niet neer heb gezet.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij is een beetje vaag he.
Valt mee hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 10:40 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb je wel snel op de kast he? Het was maar een grapje en meer aanmoedigend bedoeld. Mijn excuses als het negatief overkwam.
vertel eens, hoe dan? Ik heb geen krachten om metaal om te buigenquote:Tuurlijk wel, waarom zou je dat niet kunnen?
Tis wel een import maar jij betaalt de Nederlandse prijs ervoor. Dus 3.900 is een hele mooie prijs, denk ik. Als je zo rondkijkt dan gaan oudere modellen (93/94) voor dezelfde prijs weg met meer kms en minder accesoires.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:41 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, 96 en net geen 20k op de teller. Was ook niet om gevraagd tot nu toe vandaar dat ik het niet neer heb gezet.
Wat is een redelijke prijs volgens jullie? Het is een import overigens.
ik wil me vrij kunnen bewegen op de motor dus dat lijkt mij niks.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:43 schreef Oldbie het volgende:
Een vizier kun je heel makkelijk omder je jas meenemen. Hij is immers gebogen dus je doet hem onder je jas in je zij, zegmaar. Zo ter hoogte van je buik. Dan zit hij netjes om je zij, van buik naar rug.
Moeilijk uit te leggen, maar het werkt super
Als je zo handig was dan zou ik idd een volledig eigenbouw uitlaat maken.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vertel eens, hoe dan? Ik heb geen krachten om metaal om te buigen
Je hebt er geen last van hoor. Het is maar een klein stukje plastic, meer niet. Het is niet een bezemsteel achterin je pak ofzoquote:Op maandag 29 maart 2004 10:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wil me vrij kunnen bewegen op de motor dus dat lijkt mij niks.
dat zou wat zijnquote:Op maandag 29 maart 2004 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
Als je zo handig was dan zou ik idd een volledig eigenbouw uitlaat maken.
Voor minder heb je ook een nog verder af te maken Bimota die pas nog 430 kilometer heeft gereden bij een zekere Fok! meet. (zie ook www.tweedehands.nl maar dat is een vraagprijsquote:Op maandag 29 maart 2004 10:41 schreef hollander172 het volgende:
Wat is een redelijke prijs volgens jullie? Het is een import overigens.
Voor het buigen hoef je niet handig te zijn toch? Is een simpele krachtmeting tussen jou en het metaal, beetje doorzetten en je kan het winnen!quote:Op maandag 29 maart 2004 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je zo handig was dan zou ik idd een volledig eigenbouw uitlaat maken.
Qua materiaal stelt een uitlaat eigenlijk niets voor, en als je ziet wat voor prijzen ze ervoor vragen nieuw..
Lijkt mij dat verwarmen en speciale buigapparatuur wel aan te bevelen is.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor het buigen hoef je niet handig te zijn toch? Is een simpele krachtmeting tussen jou en het metaal, beetje doorzetten en je kan het winnen!
Hij hoeft alleen iets naar boven gebogen te worden toch? Zolang je geen bochtje omgaat moet dat zonder buigapparatuur ook wel lukken. Gewoon voorzichtig doen en niet teveel ineens willen buigen, gaat het lastig dan kan je het geheel iets verwarmen met een brander. Hierdoor krijg het metaal wel een iets andere structuur.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
Lijkt mij dat verwarmen en speciale buigapparatuur wel aan te bevelen is.
nee, doe je em weg of heb ik iets gemist?? Al een idee wat hierna gaat komen?quote:Op maandag 29 maart 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
Voor minder heb je ook een nog verder af te maken Bimota die pas nog 430 kilometer heeft gereden bij een zekere Fok! meet. (zie ook www.tweedehands.nl maar dat is een vraagprijs)
Ik ben er niet handig genoeg voor om de puntjes op de i te zetten.
klinkt wel te doen maar een knik zit er zo in denk ik. Hoe bedoel je, een andere structuur?quote:Op maandag 29 maart 2004 11:49 schreef hollander172 het volgende:
Hij hoeft alleen iets naar boven gebogen te worden toch? Zolang je geen bochtje omgaat moet dat zonder buigapparatuur ook wel lukken. Gewoon voorzichtig doen en niet teveel ineens willen buigen, gaat het lastig dan kan je het geheel iets verwarmen met een brander. Hierdoor krijg het metaal wel een iets andere structuur.
Dit is de eerste motor die het langer dan 1.5 jaar heeft uitgehouden.quote:Op maandag 29 maart 2004 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee, doe je em weg of heb ik iets gemist?? Al een idee wat hierna gaat komen?
[..]
klinkt wel te doen maar een knik zit er zo in denk ik. Hoe bedoel je, een andere structuur?
Ja, maar om nu te zeggen dat je er ook 1,5 jaar op gereden hebt…quote:Op maandag 29 maart 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is de eerste motor die het langer dan 1.5 jaar heeft uitgehouden.
Andere structuur omdat je het verwarmt en de buis waarschijnlijk getrokken is. (metaal staat dan niet meer onder "druk")quote:Op maandag 29 maart 2004 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klinkt wel te doen maar een knik zit er zo in denk ik. Hoe bedoel je, een andere structuur?
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:10 schreef Oldbie het volgende:
Leuk dat je je eigen zpelvaudten opvallend maakt, Patrick
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ja, maar om nu te zeggen dat je er ook 1,5 jaar op gereden hebt…
ok, straks maar eens langs de gamma voor een pijp. Vanavond maar een poging wagen om die bocht erin te krijgen. Die pijp kan gewoon van staal zijn toch? Of aluminium missch?quote:Op maandag 29 maart 2004 12:10 schreef hollander172 het volgende:
Andere structuur omdat je het verwarmt en de buis waarschijnlijk getrokken is. (metaal staat dan niet meer onder "druk")
Waarom zou je er een knip intrekken? Ik snap niet waarom jullie daar zo bij blijven. Gewoon dikke staaf pakken, in dat gat stoppen en met tussentijds terugtrekken de buis telkens een beetje meer naar boven trekken. Je moet natuurlijk niet die buis erin rammen en proberen je motor ermee op te tillen, dan krijg je een knik.
Misschien wel.quote:Op maandag 29 maart 2004 07:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kom je nu ook naar de meet?
check onze meet topic: [FOK MC] Motormeet meld even daar of je meegaat dan zet ik je erbijquote:Op maandag 29 maart 2004 12:48 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien wel.
Wie, wat, waar, wanneer?
Al heb ik het liefst vantevoren de inrijperiode achter de rug.
als jij weer voorzien bent kom je dan ook naar de meet? En zo te horen (bron: rietvaerder) is die fazer helemaal geen slechte keuze, zeg maar gerust een hele goeie. Afgezien dat ie naked isquote:Op maandag 29 maart 2004 12:53 schreef pmponer het volgende:
Cynix wat reed je hiervoor en wat zijn de verschillen?
Je snapt het idee nu van wat ik bedoel? De buis/stok/pijp moet grotendeels de diameter hebben van je uitlaatpijp. Kijk eerst goed (door de demper naast je motor te houden) waar de pijp nu zit en hoe je hem wil laten lopen. Aan de hand hiervan kan je bepalen hoever je pijp omhoog gebogen moet worden. Kijk ook waar de pijp vastzit en waar het niet wenselijk is dat ie omgebogen wordt. (Maw waar hij tegen het blok aan zou kunnen komen.) Leg hier iets tussen, het mooist is een stukje zacht hout met de juiste dikte dat je ertussen kan leggen. Nu de pijp/buis/stok in je uitlaatpijp steken, een stukje omhoog trekken, iets eruit trekken en weer een stukje omhoog. Als je dit met beleid doet buig je hem over de gehele lengte die je hebt iets omhoog en krijg je een mooie natuurlijke bocht.quote:Op maandag 29 maart 2004 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, straks maar eens langs de gamma voor een pijp. Vanavond maar een poging wagen om die bocht erin te krijgen. Die pijp kan gewoon van staal zijn toch? Of aluminium missch?
Ja, ok dat ombuigen is duidelijk. Telkens als je die stok wat verder eruit trekt buig je de pijp schuift de ombuiging een stukje op.quote:Op maandag 29 maart 2004 12:58 schreef hollander172 het volgende:
Je snapt het idee nu van wat ik bedoel? De buis/stok/pijp moet grotendeels de diameter hebben van je uitlaatpijp. Kijk eerst goed (door de demper naast je motor te houden) waar de pijp nu zit en hoe je hem wil laten lopen. Aan de hand hiervan kan je bepalen hoever je pijp omhoog gebogen moet worden. Kijk ook waar de pijp vastzit en waar het niet wenselijk is dat ie omgebogen wordt. (Maw waar hij tegen het blok aan zou kunnen komen.) Leg hier iets tussen, het mooist is een stukje zacht hout met de juiste dikte dat je ertussen kan leggen. Nu de pijp/buis/stok in je uitlaatpijp steken, een stukje omhoog trekken, iets eruit trekken en weer een stukje omhoog. Als je dit met beleid doet buig je hem over de gehele lengte die je hebt iets omhoog en krijg je een mooie natuurlijke bocht.
Utrecht is niet zover hoorquote:Ik lees het nog eens terug maar deze beschrijving geld dus als je je demper eraf hebt he? Anders buig je alleen de schotten in je demper om en dat is niet wat je wil. Je moet hoe dan ook de demper eraf voor dit soort grappen.
Bevestiging van de demper moet je even goed kijken of het plaatje lang genoeg is. Dit kan je ook inschatten door de Muzzy ernaast te houden in de stand zoals jij hem wil monteren. Om de Muzzy op de pijp aan te sluiten zou ik echt foto's moeten zien. Als jij het al hebt over een cm verschil in diameter wordt dit lastiger. Woonde je maar wat dichterbij dan had ik hem er zo op geklust in een verloren uurtje.
quote:Op maandag 29 maart 2004 13:17 schreef ZX9R het volgende:
OPM, kan het zijn dat ik jou gisteren zag rijden op de A50 vanaf Apeldoorn naar Arnhem in de buurt van Schaarsbergen?
Om half 6 (of half 5) om precies te zijn?
Maar dat kan ik niet geweest zijn. Rond die tijd belde mijn HD-oom, hij stond met pech langs de weg in Arnhem-Noord. Of ik ff een zekering langs wilde komen brengen. ik houd niet van HD maar wat een ding heeft mijn oom, zeg!!quote:Ik zag namelijk te laat een motor rijden die verdacht veel op jou leek. Ik reed namelijk in tegenovergestelde richting in mijn koekblik.
Altijd!quote:Op maandag 29 maart 2004 13:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:beetje in de war met de zomer/wintertijd
?
Volgens mij weet jij even niet waar het hier over gaat.quote:Op maandag 29 maart 2004 12:38 schreef _VoiD_ het volgende:
gewoon staal rot onder je reet vandaan. Doe dan RVS. Maarja, daar komt weer meer bij kijken met lassen enzo. Net als met alu.
en als enige in europa (toch?).quote:Op maandag 29 maart 2004 13:36 schreef ZX9R het volgende:
Ik snap niet waarom ze dat doen.![]()
Juist, als je dit met beleid doet dan kom je een heel eind. Je hoeft hem ook niet ver om te buigen om het door jou beoogde effect te bereiken. Probeer het wel met een buis/stok/pijp te doen die ongeveer dezelfde diameter heeft als de uitlaatpijp anders trek je de monding ovaal en dan past ie zeker niet. Het mooist is natuurlijk als ie net past, dan blijft alles mooi rond.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ja, ok dat ombuigen is duidelijk. Telkens als je die stok wat verder eruit trekt buig je de pijp schuift de ombuiging een stukje op.
Ik heb vrijwel alleen 's avonds tijd en dan kan het makkelijk vrij laat worden, daarom is het handiger als je dichtbij woont en niet zoveel reistijd hebt. De komende tijd heb ik bijna geen tijd, het zal ook wel opvallen dat ik onder werktijd meer post dan in mijn vrije tijd.quote:Utrecht is niet zover hoor
quote:Het grote voordeel van de zomertijd is het effciënter gebruik van het daglicht. Als er geen zomertijd zou bestaan zou het eind juni al tegen half vier 's nachts licht worden en tegen half tien 's avonds is het weer donker. Dat was ook het argument waarmee de Londense aannemer William Willet de zomertijd in 1907 introduceerde. Op een pamflet schreef hij "gedurende de helft van het jaar schijnt de zon al een paar uur als wij nog liggen te slapen en gaat ze al onder als we thuiskomen van ons werk. Waarom zetten we de klok in die periode niet vooruit?" Zijn ideeën werden eerst belachelijk gemaakt maar twee jaar na het uitbreken van de eerste Wereldoorlog werd de zomertijd in de hele wereld geruisloos ingevoerd als besparende maatregel.
Direct na de Tweede Wereldoorlog is de zomertijd weer afgeschaft, maar in 1977 is de zomertijd weer ingevoerd. Bij die herinvoering ging er nogal wat mis en waren er ook twijfels, zo melden de stukken die indertijd naar de Tweede Kamer zijn gestuurd. Zo waren uitgevers van agenda's te laat op de hoogte van de herinvoering van de zomertijd en waren ook de getijtafels niet aangepast. Lastig was ook dat Duitsland toen nog niet meedeed en een afwijkende tijd had, wat met name problemen gaf bij grensoverschrijdend vrachtverkeer. Verder waren er bezwaren uit de agrarische hoek: de boeren moeten veel langer doorwerken terwijl anderen van hun avondrust genieten. Ook waren wat meer klachten over geluidshinder vanwege tuinfeestjes. Ook uit de horeca, die tegenwoordig enthousiast is, kwamen klachten. Het personeel moet langer werken, de gasten komen later en men gaat na het werk liever meteen naar huis om nog van de lange avond te genieten dan naar een kroeg. Toevallig hadden we in 1977 een slechte zomer en vooral daardoor heeft de herinvoering van de zomertijd in de praktijk weinig problemen opgeleverd.
Belgie sowiezo want ik heb onze dochteronderneming vandaag aan de foon gehad.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
welk land doet het nog meer dan?
Duidelijkquote:Op maandag 29 maart 2004 13:53 schreef hollander172 het volgende:
Juist, als je dit met beleid doet dan kom je een heel eind. Je hoeft hem ook niet ver om te buigen om het door jou beoogde effect te bereiken. Probeer het wel met een buis/stok/pijp te doen die ongeveer dezelfde diameter heeft als de uitlaatpijp anders trek je de monding ovaal en dan past ie zeker niet. Het mooist is natuurlijk als ie net past, dan blijft alles mooi rond.
was ook maar geinquote:Ik heb vrijwel alleen 's avonds tijd en dan kan het makkelijk vrij laat worden, daarom is het handiger als je dichtbij woont en niet zoveel reistijd hebt. De komende tijd heb ik bijna geen tijd, het zal ook wel opvallen dat ik onder werktijd meer post dan in mijn vrije tijd.
Idd, even googlen ..quote:Op maandag 29 maart 2004 13:55 schreef Gerako het volgende:
Alle landen in Europa doen trouwens aan de zomer/wintertijd.
[..]
Is ook niet om je af te schrikken of om terug te krabbelen maar ik heb het (gedwongen) zo druk dat ik niet eens de tijd kan vinden om bijv. mijn vriendin af en toe lief te kozen.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was ook maar geinik ga het eerst zelf proberen (ik zou niet willen dat mensen mij een lapzwans noemen
) en mocht het niet lukken dan kan ik altijd nog een kennis inschakelen die hier erg handig mee is.
thx iig!!
no prob! zo vatte ik het ook niet op, geen tijd is geen tijd, simpel. nogmaals: was maar een geintje dat utrecht niet zover isquote:Op maandag 29 maart 2004 14:12 schreef hollander172 het volgende:
Is ook niet om je af te schrikken of om terug te krabbelen maar ik heb het (gedwongen) zo druk dat ik niet eens de tijd kan vinden om bijv. mijn vriendin af en toe lief te kozen.Laat staan dat ik hier nu tijd voor heb, dit gaat nog wel een week of wat duren helaas.
Niets ten nadele van je technisch vermogen, maar hoe ver je komt kan op 2 manieren uitgelegd worden.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
no prob! zo vatte ik het ook niet op, geen tijd is geen tijd, simpel. nogmaals: was maar een geintje dat utrecht niet zover isik ben allang blij met je adviezen, ik kan iig zelf een poging wagen nu en ik zie wel hoever ik ermee kom.
klopt, mocht het niet lukken dan heb ik gelukkig andere opties achter de hand. Jij bent wel de man vd interpretaties zegquote:Op maandag 29 maart 2004 14:25 schreef Patrick281 het volgende:
Niets ten nadele van je technisch vermogen, maar hoe ver je komt kan op 2 manieren uitgelegd worden.
...ver van huis is ook een optie... (qua spreekwoord..)
Maar ik neem ook wel eens een gokje, alleen calculeer dan wel in dat het ook mis kan gaan om teleurstellingen te voorkomen.
Dat is iets dat alleen de uitvoerder kan beoordelen, wat ik altijd voor ogen heb is gewoon zover mogelijk proberen te komen en niks verneuken voordat ik een oplossing heb. Dat betekent in de praktijk gewoon veel kijken van alle kanten en logisch op je dooie gemakkie na zitten denken.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niets ten nadele van je technisch vermogen, maar hoe ver je komt kan op 2 manieren uitgelegd worden.
...ver van huis is ook een optie... (qua spreekwoord..)
Rugtas is niet erg verstandig... als je onverhoopt een keer onderuit gaat, kan dit heel veel schade toebrengen aan je ruggewervels...quote:Op maandag 29 maart 2004 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, dan liever een klein rugtasje.
Dan toch maar een BMW met koffers.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Rugtas is niet erg verstandig... als je onverhoopt een keer onderuit gaat, kan dit heel veel schade toebrengen aan je ruggewervels...
quote:Op maandag 29 maart 2004 14:36 schreef pmponer het volgende:
Potverdikkie wat is ie mooi he:
http://www.mcnews.com.au/(...)N_LHF_Black_1024.jpg
Zo heb ik 2-3 schuivers gehad met mijn Honda NTV-650.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:36 schreef pmponer het volgende:
Ja krijg je ook geen kuipschade bij een schuiver:D:D:D
Om op de spaaarbank te zetten alvast voor de uitz(l)et..quote:Op maandag 29 maart 2004 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo ik ben er weer na een dag zweten
Moet ik zo weer werken... van 6 tot 9 ofzo... wel lekker centjes verdienen.
t Is voor een goed doel zeg maar...
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan toch maar een BMW met koffers.![]()
koffers zodat je je vizier daarin kwijt kunt...je kunt ook alles verkeerd opvattenquote:Op maandag 29 maart 2004 17:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]* One_Punch_Mickey ontgaat het doel en nut van deze opmerking, en wordt er ook stiekum een beetje moedeloos van dit soort opmerkingen...
en dat ie nu toevallig bmw noemt is alleen maar gein omdat je eerder een bmw met koffers ziet dan een SS. moet kunnen toch?quote:Het enigste wat ik van belang vind, en het maakt niet uit op wat voor motor, is dat de berijder ook tijdens een glijder heel blijft... een rugzak lijkt onschuldig, maar is het niet...
quote:Op maandag 29 maart 2004 17:10 schreef Patrick281 het volgende:
Ben ik weer vaag zeker ..
Ik gok dat Patrick281 slechte ervaringen heeft met vrouwen, ik zie de grap wel in de opmerking eigenlijk.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]want wat is een uitzlet
?
Variant op uitzet, iets wat je koopt als je op jezelf gaat wonen.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]want wat is een uitzlet
?
Vrouwen zetten na het samenwonen vaak ook uit en exploderen na het huwelijk.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:58 schreef Patrick281 het volgende:
Variant op uitzet, iets wat je koopt als je op jezelf gaat wonen.
Het had eigenlijk ook met een S moeten zijn voor de grap. Nou ja teveel water gedronken vandaag.
Je mag zo vaag doen als je wil hoor, ik kan best een eind meekomen al zie ik er soms een andere grap in dan je zelf bedoelt had.quote:@Hollander: het was in het geheel niet dramatisch.![]()
Maar wel bedankt dat je hem begrijpt.
Je zit toch op het goede spoor hoor .. had wel met vrouwen meiden te maken.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vrouwen zetten na het samenwonen vaak ook uit en exploderen na het huwelijk.
[..]
Je mag zo vaag doen als je wil hoor, ik kan best een eind meekomen al zie ik er soms een andere grap in dan je zelf bedoelt had.
Offtopic: mijn domeinnaam is geactiveerd!Jammer dat ik de content en site nog niet af heb. Mocht iemand gruwelijk grote bestanden gehost willen hebben is dit je kans mits het wel legaal is.
Een Honda VF750F:quote:Op maandag 29 maart 2004 12:53 schreef pmponer het volgende:
Cynix wat reed je hiervoor en wat zijn de verschillen?
Da's niet alleen bij de Fazer zo, gister een proefrit gemaakt op een ZXR400 en daar zie je zo goed als niks. (en zo breedgeschouderd ben ik nou ook weer niet, verre van zelfs) Op de andere, een GSXR600 was het bijna net zo slecht al moet ik toegeven dat ik meer op de weg voor me gelet heb vanwege een spekglad achterbandje.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:36 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond de VF750F (min of meer een voorloper van de legendarische VFR) toch wel een van de mooiste motoren destijds. Ik heb trouwens ook al een nadeeltje aan de Fazer ontdekt: het zicht naar achteren is kut, ik zie amper wat er achter me rijdt.
Blijf je nou editten? Zo vaag was het nou ook weer niet hoor.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zit toch op het goede spoor hoor .. had wel met vrouwen meiden te maken.
Ehhh Illegale content.![]()
Inderdaad, op mijn Bimota heb ik zelfs speciale spiegelverbreders van een nieuwer model..quote:Op maandag 29 maart 2004 18:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Da's niet alleen bij de Fazer zo, gister een proefrit gemaakt op een ZXR400 en daar zie je zo goed als niks. (en zo breedgeschouderd ben ik nou ook weer niet, verre van zelfs) Op de andere, een GSXR600 was het bijna net zo slecht al moet ik toegeven dat ik meer op de weg voor me gelet heb vanwege een spekglad achterbandje.
Alleen op de lesmotor, een met aangepaste spiegels uitgeruste CB500S kon ik iets zien. Het zicht was nog steeds niet noemenswaardig maar net genoeg om alles in de gaten te kunnen houden.
ik strek altijd mijn armen (zodat de knik uit je arm is zeg maar) en dan kan ik goed naar achteren kijken, hoor.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:49 schreef hollander172 het volgende:
Da's niet alleen bij de Fazer zo, gister een proefrit gemaakt op een ZXR400 en daar zie je zo goed als niks. (en zo breedgeschouderd ben ik nou ook weer niet, verre van zelfs)
Ach wat is overdreven, had het stukje al gelezen en het was niet aanstootgevend of obsceen te noemen dus kon het door de beugel.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Bij nader inzien wat overdreven .. soms moet je niet teveel uitleggen.
Projectje .. dat is mislukt.Alleen het begin was goed.
![]()
Ik kreeg ze niet goed op die ZXR, ik hoop niet voor je dat je nog smallere schouders hebt dan ik want dan hou je weinig over.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik strek altijd mijn armen (zodat de knik uit je arm is zeg maar) en dan kan ik goed naar achteren kijken, hoor.
Maar in een noodsituatie redt je dat niet .. in een flits kijk je in je spiegel en moet je reageren.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik strek altijd mijn armen (zodat de knik uit je arm is zeg maar) en dan kan ik goed naar achteren kijken, hoor.
*meldt* 3-4 keer gehad, soms pas na 15 kilometer achter gekomen.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:07 schreef hollander172 het volgende:Ik was trouwens ook vergeten na het incidentje benzinekraan mijn helm vast te gespen. Toch een raar gevoel als je op de snelweg zit met een vaartje van 150km/h, je kijkt opzij om in te halen en je voelt de wind onder je helm slaan.![]()
Hmmm dus jullie zijn ook niet echt compatible zeg maar.....quote:Op maandag 29 maart 2004 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
D'r levensstijl is echt compleet anders .. feesten .. en letterlijk beesten.![]()
Daar lopen meer mannen achteraan dan er honden zijn in Rotterdam.![]()
En geef ze eens ongelijk voor zo'n lekker ding .. maar je moet er niet verliefd op worden![]()
valt wel meequote:Op maandag 29 maart 2004 19:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik kreeg ze niet goed op die ZXR, ik hoop niet voor je dat je nog smallere schouders hebt dan ik want dan hou je weinig over.
heb ik ook al eens gehadquote:Ik was trouwens ook vergeten na het incidentje benzinekraan mijn helm vast te gespen. Toch een raar gevoel als je op de snelweg zit met een vaartje van 150km/h, je kijkt opzij om in te halen en je voelt de wind onder je helm slaan.![]()
Ik had dit nog maar 1 keer gehad maar toen dacht ik er ineens zelf aan, even voelen voor de zekerheid en stopteken geven naar de instructeur.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb ik ook al eens gehadecht een raar gevoel idd!
Dan is het goedquote:Op maandag 29 maart 2004 17:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
@PatrickM .. dit was dus eens een positieve opmerking.
Fijn he werken.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben ik weer
Ga zo slapen...
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:05 schreef PatrickM het volgende:
..Kan ik lekker die sierranden op mijn carter/motorblok polijstenwel zo mooi
Gewoon mee polijstenquote:Op maandag 29 maart 2004 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fijn he werken.![]()
[..]En een paar nieuwe schroeven voor die valbeugels.
Slaapse slaapzakquote:Op maandag 29 maart 2004 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
90? Gaat wel, niet sloom ofzo.
Ik rijd ongeveer met 90 mn banden warm op t blad denk ik...Maar harder dan 100 gaat niet ivm grondspeling...
Maar echt hard is vanaf 110 denk ik... wacht maar tot ik mn Fazer heb
Ga nu pitten, ciao!
..vermoed toch meer een soort gas en stuur handeling die aan het verbeteren is ..quote:Op maandag 29 maart 2004 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Slaapse slaapzak
Jammer dat ik ff geen geld heb voor andere bandenMaarja heb het nu ook naar mijn zin gehad en daar gaat het ten slotte toch om
![]()
![]()
LOL, moet wel heel gek lopen wil ik ooit nog ContForce onder de brommer gooienquote:Op maandag 29 maart 2004 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
..vermoed toch meer een soort gas en stuur handeling die aan het verbeteren is ..
De liefde met je banden is aan het groeien.![]()
Nog even en je wil alleen nog maar dit merk..![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 07:53 schreef pmponer het volgende:
Nu wil ik niet moraalridderig doen ofzo.. maar kijk aub uit op die klaverbladen. Ik heb er vorig jaar ook best vaak op gereden daar niet van. Maar het weer laat het eigenlijk nog niet toe om daar echt hard te gaan (Ik houd ff mijn ongeluk(je) in het achterhoofd). Het is namelijk een dunne lijn tussen wel en geen grip.
90 is wel aardig ja maar wat rietvaerder al zei daar rij je een beetje mee in(laat je niet opfokken he) Er zijn idd lui die het met 120 halen (ligt ook aan welk klaverblad). Ik haalde met prachtig weer en bijna geen verkeer ongeveer 100-110 en daarbij heb ik ook een keer een uitstapje gemaakt op de andere weghelft, en dan ben je blij dat daar geen vrachtwagen rijdt.
M.a.w. het is leuk om te doen, maar kijk uit voor de omgevingsfactoren als rommel op de weg, olie, diesel, tempratuur (met deze tempratuur komt je band gewoon niet tot zijn bedrijfstemperatuur die toch ca 50-60 graden is).....
Los hiervan have fun en houdt het rubber onder
Werkse!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 06:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou heren, ik lees vanavond bij, vanavond eindelijk weer eens vrij
Ik ga nu weer aan de slag, mazzel!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:27 schreef pmponer het volgende:
hoe kom je op de ander rijbaan zou het moeten zijn sorry....
Ik kwam dus van het blad af met nogal veel vaar maar haalde het laatste knikje niet echt waardoor ik niet op de rechterbaan kon blijven en dus naar de linkerbaan werd gedirigeerd door mijn bandit
Dus tis niet dat ik over de vangrail sprong ofzo:D
Op zich vind ik een klaverblad wel lekker om langzaam!! mijn grenzen op te zoeken. Een klaverblad heeft redelijk constant blijvende omstandigheden. Maar je hebt wel gelijk; waarom zou je ook de gripgrenzen perse op moeten zoeken? Als je er net onder blijft ga je ook snel, maar met veel minder risicoquote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:40 schreef ZX9R het volgende:
Ach, en over klaverbladen:
Ik ken nog steeds niet de gripgrenzen van mijn rubber. En zeker niet de grenzen van mijn motor.
Dus bij mij zal het nog wel ff duren voordat ik boven de 110 km/h over een klaverblad zal sturen.
Met het koekblik lukt dat wel. Daar kan ik mee lezen en schrijven. Die gooi ik zelfs met zijn voorwielaandrijving in een overstuur als het moet. Zo voorspelbaar is dat ding.
Mijn motor daarentegen niet.![]()
Dus.... Lekker rustig aan op een klaverblad (of waar dan ook)![]()
De mijne? Of de ZX9R?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:23 schreef pmponer het volgende:
ff je motor bekeken... mooi ding man
* ploderus die altijd een zwak voor kawa blijft houden
Wiens motor?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:23 schreef pmponer het volgende:
ff je motor bekeken... mooi ding man
* ZX9R die altijd een zwak voor kawa blijft houden
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:28 schreef pmponer het volgende:
tot op dat moment die zx6![]()
Want daar was een linkje van... die zx9 ook een foto dan?
Klik op homepage!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:28 schreef pmponer het volgende:
tot op dat moment die zx6![]()
Want daar was een linkje van... die zx9 ook een foto dan?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:30 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Klik op homepage!
Voordeel van een SS is dat je veel sneller op je eindbestemming kunt zijn, dus dat ze minder lang hoeft te zittenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:34 schreef pmponer het volgende:
ja echte monster machines die zx9-ens....
maar ik vind eerlijk gezegd in nederland niet echt nodig ..
Ik zou ook wel een ss willen maar ja... mijn vriendin wil ook wat comfortabel achterop he
Laatste motormeet reden wij ook achter elkaar, kwamen er auto's tussen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:34 schreef ploderus het volgende:
[..]Ik dacht al
Maar is inderdaad wel gevaarlijk, want er komt nogal wat invoegend verkeer letterlijk aanstormen omdat ze denken dat ze anders geen tijd hebben om in te voegen
Wat gaan sommige mensen dan stressen zeg
![]()
Als zo één achterop zou knallen wordt je niet vrolijk![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:40 schreef ZX9R het volgende:
Met het koekblik lukt dat wel. Daar kan ik mee lezen en schrijven. Die gooi ik zelfs met zijn voorwielaandrijving in een overstuur als het moet. Zo voorspelbaar is dat ding.
Mijn motor daarentegen niet.![]()
Echt heel irritant als er auto's tussen komenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Laatste motormeet reden wij ook achter elkaar, kwamen er auto's tussen.
Daarvoor konden we mekaar allemaal bijhouden inderdaad.
Ik had zelf een akkefietje met een golfje die er net wel net niet tussen paste.
Zelf liet ik wat ruimte, maar die muts ging toen maar tussen de 2 banen stilstaan.![]()
[..]
Hier ook, met gierende banden (of iets minder want dan ga je sneller) kan je dat klaverblad wel nemen, maar ja een slippertje met de auto is ook gewoon goed/beter op te vangen/ corrigeren.
De grens tussen een fataal ongeluk of een kleine pirouette/zwabber is simpelweg veel verder weg.
Vroeger ook veel gekart op niveau.![]()
![]()
Die Z750 is van 21 maart 1980. (Een echte lentemotor dus)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:39 schreef pmponer het volgende:
ah betere fotos een 750 hoe oud is die?
Ik heb zelf een gpz 550 uit 83 maar das een opknap project.
En in het uiterste geval gewoon rechtdoor tussen de lantaarnpalen doorsturen (zoals dat kan bij "Appelen"doorn) en even door het gras met wat hobbels is met de auto ook niet boeiend.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:41 schreef ploderus het volgende:
Als je dan toch zo ver komt dat je van de baan af schiet heb je nog een heel koekblik en heel wat koekwerk om de klap op te vangen
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:39 schreef pmponer het volgende:
btw mooie wall paper![]()
Uiteraard laat ik me niet opfokken. Ken me zelf goed genoeg om geen domme fouten te maken ! En de eerste rondjes ook altijd rustig om even goed naar het wegdek te kijkenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 07:53 schreef pmponer het volgende:
Nu wil ik niet moraalridderig doen ofzo.. maar kijk aub uit op die klaverbladen. Ik heb er vorig jaar ook best vaak op gereden daar niet van. Maar het weer laat het eigenlijk nog niet toe om daar echt hard te gaan (Ik houd ff mijn ongeluk(je) in het achterhoofd). Het is namelijk een dunne lijn tussen wel en geen grip.
90 is wel aardig ja maar wat rietvaerder al zei daar rij je een beetje mee in(laat je niet opfokken he) Er zijn idd lui die het met 120 halen (ligt ook aan welk klaverblad). Ik haalde met prachtig weer en bijna geen verkeer ongeveer 100-110 en daarbij heb ik ook een keer een uitstapje gemaakt op de andere weghelft, en dan ben je blij dat daar geen vrachtwagen rijdt.
M.a.w. het is leuk om te doen, maar kijk uit voor de omgevingsfactoren als rommel op de weg, olie, diesel, tempratuur (met deze tempratuur komt je band gewoon niet tot zijn bedrijfstemperatuur die toch ca 50-60 graden is).....
Los hiervan have fun en houdt het rubber onder
Cynix===> hoeveel km moet je nog voordat je LOS magenne weet je toevallig wat het sports edition inhoud? Waar heb je hem trouwens gekocht... en heb je je oude erop ingeruild?
Kruisjes!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Uiteraard laat ik me niet opfokken. Ken me zelf goed genoeg om geen domme fouten te maken ! En de eerste rondjes ook altijd rustig om even goed naar het wegdek te kijken
Maar het is gewoon heel erg leuk, alleen jammer dat je niet kan spookrijden, continu rechtsom word op den duur ook zo saai heh
[pats modus aan] Hier ook wat pics van mijn kawa[pats modus uit]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die heb ik pas 100 keer voorbij zien komen (MF, 400cc)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:07 schreef Makster het volgende:
[pats modus aan] Hier ook wat pics van mijn kawa[pats modus uit]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks kruisjesquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:09 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kruisjes!
Je moet met [img ] en [/img ] werken!
Ja het spijt mequote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die heb ik pas 100 keer voorbij zien komen (MF, 400cc)geintje, Mark: blijft een mooie fiets
!!
Nu niet meer nee!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:16 schreef Makster het volgende:
Niks kruisjes
Ik had het al goed gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:18 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nu niet meer nee!![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:16 schreef Makster het volgende:
Zou eigenlijk eens een keer nieuwe pics moeten maken. Maarja lig nu half dood ziek thuis dus rijden is geen optie en pics maken al helemaal niet.
Nietus....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik had het al goed gedaan![]()
Die kruisjes waren over duidelijk je eigen schuld![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]toch een maagverdraaing gekregen van het klaverblad/ Holec gisteren.
Nope, tot nu toe maar 1 zeikerd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:26 schreef ZX9R het volgende:
Pepijn, heb je je Yamaha al verkocht?
Gewoon uit nieuwsgierigheid...
Sorryquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zijn complete posters die pics van jou ZX9R
OK niet handig met Photoshop had ik begrepen, maar resizen is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zijn ook maar 5 Mpixels.![]()
Resizen is idd makkelijk. Paint doet wonderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK niet handig met Photoshop had ik begrepen, maar resizen is niet zo moeilijk.
En even alleen de schaduw wat ophelderen ook niet.![]()
Contrast verschil in de voor- en achtergrond.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Resizen is idd makkelijk. Paint doet wonderen.![]()
Alleen zit ik op mijn werk en staan de foto's op de server en hebben ze hier de ftp poorten dicht gegooid.
Maar, die schaduw....... Vertel!!!
Kheb geen PS hoor. (heb alleen maar legale software. ik doe niet aan illegaal)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Contrast verschil in de voor- en achtergrond.
Even selecteren en het witpunt wat opschuiven. Laat ik nog wel even zien later.
Ik heb pas nog een doos met 10 officiele cd's Photoshop LE weggegooid.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kheb geen PS hoor. (heb alleen maar legale software. ik doe niet aan illegaal)![]()
Dat hebben wij met Autocad LT, pakketje van 2000,- los. Laatst nog 6 stuks weggegooid. (keus was of aan klanten geven of weggooien, klanten hebben allemaal de grotere broer al.)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb pas nog een doos met 10 officiele cd's Photoshop LE weggegooid.
Daar kan je ook al bijna alles mee. Die krijg je gratis bij scanners e.d.
Bleven bij verkoop altijd over, want mijn klanten waren prof's met een volledige versie.
Die Photoshop kan je tegenwoordig idd ook los kopen voor 149,00.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat hebben wij met Autocad LT, pakketje van 2000,- los. Laatst nog 6 stuks weggegooid. (keus was of aan klanten geven of weggooien, klanten hebben allemaal de grotere broer al.)
Scoot krijgt een nieuwe aandrijfriem .. even geduld dus. (rijdt gewoon goed, maar topsnelheid is eraf)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:55 schreef hollander172 het volgende:
Al een koper voor de scoot en de Bimota?
Is idd wel zonde ja! Scoot is toch wel lekker relax, maar de bimota is gewoonquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik mag zo ook even over de snelweg met de scoot.
Zonde dat ik - net als gisteren geen tijd heb om even de Bimota te pakken.
Die staat al sinds de laatste meet weer stil. Morgen maar iets combineren ..
Zekers goed weer! Ben net terug van heerlijk stukkie rijden. Ff de kneesliders (nou ja, eigenlijk alleen linksquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Back!
Wat een weer, ik ga nog even rijden denk ik!
Wie gaat er mee?
Ik heb er hoofdpijn van..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:02 schreef ploderus het volgende:
[..]
Is idd wel zonde ja! Scoot is toch wel lekker relax, maar de bimota is gewoon![]()
Zonde om die constant binnen te laten staan
Idd, hier 2 boterhammen met goed beleg en direct door naar de sportschool.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:04 schreef ploderus het volgende:
Zo lekker etenEn dan maar weer eens sporten
Hmm, daarom mag ik mijn moto denk ik niet binnen zettenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb er hoofdpijn van..Moet de benzinedop nog afstellen, dus lekkere benzinedamp in de woonkamer.
![]()
Maar met de scoot kun je ook aardig sturen trouwens. En optrekken is best rap.
(totdat je een 25 Kw'er als Rietvaerder tegenkomt.)
Denk dat we vanavond hutspot etenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, hier 2 boterhammen met goed beleg en direct door naar de sportschool.![]()
Ben nu klaar met werken .. shap .. slik ..
Beters!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:21 schreef ZX9R het volgende:
Kip tandori wordt het hier...![]()
Laatste tijd ga ik eigenlijk te weinig. Zat een periode op 4-5 keer peer week. Nu door druk schema enz maar 1-2 keer per week. Ga deze week wel weer 3 keer en vanaf dan weer op naar de 4 keer.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:22 schreef Makster het volgende:
Hoe vaak trainen jullie eigenlijk? Ik ga 4 keer per week naar de sportschool, alleen resultaat is nog lang niet goed genoeg
Heb laatst wel 4 x 100 kg gebank druktEn ik weeg maar 72 kilo heh
zeker!!! ik ga na het eten ff een stukkie sturen, eens langs een kennis (een tijdje niet gesproken) die ook een ZXR 400 heeft, maar dan een groene. missch heeft ie wel zin om mee te gaan naar de Brabantse en/of Friese route.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een weer
Ik weet niet hoelang je al bezig bent maar ik had dus hetzelfde resultaat als jij.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:22 schreef Makster het volgende:
Hoe vaak trainen jullie eigenlijk? Ik ga 4 keer per week naar de sportschool, alleen resultaat is nog lang niet goed genoeg
Heb laatst wel 4 x 100 kg gebank druktEn ik weeg maar 72 kilo heh
Hmm. Ik ga maar niet meer sporten vanavond. Heb geen zinquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je al bezig bent maar ik had dus hetzelfde resultaat als jij.
Van mijn 18de tot aan dat ik bijna 20 was was ik minimaal 4 keer per week in de sportschool te vinden. Ik zag er in die kleine 2 jaar dus helemaal niks van. Ja een heel klein beetje maar het was de bedoeling dat ik met een aangepast dieet een wat potiger en breder kereltje zou worden.
Bankdrukken was helemaal niks mis mee, haalde op mijn hoogtepunt 10x 120kg (dat is bijna 2,5 keer mijn eigen gewicht) Ik ben nu nog steeds een ielig ventje van 56kg (hoe bedoel je vedergewicht?) net zoals ik toen al was. Dat bankdrukken zal ik maar niet meer herhalen met zo'n gewicht, denk niet dat dat nu nog goed zou gaan.
Van al dat trainen merkte ik dus helemaal niks (okee een squashballetje wegmeppen kon ik met zo'n vaart dat het racket kromboog) en van dat dieet moest ik alleen heel vaak schijten. Nu is er weinig tot niks meer van over hoewel ik mensen toch nog heel aardig kan verrassen als ze me dingen op zien tillen die ze niet voor mogelijk hadden gehouden maar dat is alleen maar slecht voor mijn rug.
al nieuws over de kawa?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:57 schreef hollander172 het volgende:
*knip*
Toen ik begon heb ik samen de instructeur een dieet samengesteld waardoor ik flink wat aan zou moeten komen, dit uitte zich alleen in frequenter bezoek aan het toilet.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:16 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hmm. Ik ga maar niet meer sporten vanavond. Heb geen zinEn ik zou alleen moeten gaan trainen
![]()
Maar als ik jouw verhaal zo lees kan het liggen aan te weinig/niet goed eten. Toen ik begon woog ik zo'n 70kg. Nu weeg ik iets van 86 (heb rond de 90kg gezeten). Ik merk wel dat ik sinds ik begonnen ben met echt pittiger trainen, ik ook meer ben gaan eten. Mijn ontbijt bestaat nu uit een vol (soep)bord meusli met magere vruchtenyoghurt of iets van 8-10 sneetjes brood met vleeswaren. Voor ik begon met trainen nam ik regelmatig helemaal geen ontbijt. Verder ben ik overdag ook meer (en gezonder) gaan eten. Veel letten op het aantal eiwitten dat je binnenkrijgt enz..
Weet niet of het hier aan ligt. Het zou een mogelijkheid kunnen zijn
Hmm, dat vele toiletbezoek ken ikquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Toen ik begon heb ik samen de instructeur een dieet samengesteld waardoor ik flink wat aan zou moeten komen, dit uitte zich alleen in frequenter bezoek aan het toilet.
Ik heb me hier netjes aan gehouden maar ik heb een dusdanig snelle stofwisseling dat het geen zin heeft. Dit is overigens erfelijk, al mijn familieleden hadden dit ook. Allemaal van die bonestaakjes op de foto's.
Toch had ik de goede hoop dat het mij met een beetje doorzettingsvermogen wel zou lukken, na 1 jaar was ik maar liefst 0.8kg aangekomen.Dit was lang niet genoeg om verder mee te kunnen. Hierna de huisarts ingeschakeld en hoewel deze zei dat hij er geen heil in zag heeft ie toch meegewerkt en at ik vanaf toen ook van die gore zooi uit zo'n potje erbij als extra. Ook dit had geen zin en ik kreeg alleen last van obstipatie e.d.
Het is/was niet voor mij weggelegd, het enige dat mij rest is een bierbuikje na mijn 35ste.
Maarre dit was een motortopic toch? Het leuke is nu wel dat ik het goed kan merken met rijden, ik weeg geen drol dus ik ben lekker snel weg bij het stoplicht.
Nee nog steeds niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
al nieuws over de kawa?
vaagquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet.Ik snap er niks van, hij had weleens mogen reageren op mijn mail.
Als ik morgen nog niks heb gehoord bel ik hem gewoon even om dan alsnog te kijken of we er niet samen uit kunnen komen.
mooiquote:Heb netjes bij mijn vriendin een investeringsaanvraag ingedient en deze is goedgekeurd dus die 150,- extra kunnen er nog wel bij.![]()
nergens last van hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, ben ik weer....
Was ff met Mark bij Holec geweest, ff op zijn ZXR400 gestuurd. Tering wat krijg je dat ding moeilijk de bocht in zeg! Ik dacht dat een 400CC supersportje lichter stuurde dan een Bandit600
vaag, begin je helderziend te worden ofzo?quote:Zit iets niet goed geloof ik, Mark
Enfin, daarna stukje gereden met de Holec-groep, maar vond er niet zoveel aan eigenlijk, reden best hard enzoKreeg ineens een eng gevoel
Toen gelijk naar huis gegaan, heel vaag was het.... alsof er iets zou gebeuren als ik door had blijven rijden....
Voor mijn motorongeluk in Juni 2003 ging ik 5 keer per week naar de sportschool.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:22 schreef Makster het volgende:
Hoe vaak trainen jullie eigenlijk? Ik ga 4 keer per week naar de sportschool, alleen resultaat is nog lang niet goed genoeg
Heb laatst wel 4 x 100 kg gebank druktEn ik weeg maar 72 kilo heh
Valt nog mee dat je niet iets anders zegt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je niet zoveel naar de Mac gaan hè....
Wie is hier nou vaag .. luie handjes van het werken.. ff wat langere zinnen typen daar..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat heeft dat met de Mac te maken?
Ik ken dit verschijnsel.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor mijn motorongeluk in Juni 2003 ging ik 5 keer per week naar de sportschool.
Ik woog vorig jaar rond deze tijd 95 kilo met 11% vetpercentage.
Nu ga ik maar 1 keer per week en weeg 83 kilo met 16 % vet..![]()
Het gaat ook niet zo lekker meer, mijn linkerschouder is altijd een beetje uit de kom..
Vervelend dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ken dit verschijnsel.
Voor mijn motorongeluk ging ik ook 5 keer per week naar de sportschool.
Nu kan ik dat niet meer.
Ik ben heel veel kracht kwijt in mijn linkerschouder (uit de kom geweest en daardoor zeer ernstig gekneusd).
En mijn linkerenkel wil absoluut niet meedoen. Deze heeft intussen al 3 keer in t gips gezeten.![]()
Zeker, net als ik, teveel gezopen vanaaf..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
(Te lui idd voor lange zinnen)
Hee, ik heb een familiefoto van jou op internet gezien......ff zoeken......quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
...... Allemaal van die bonestaakjes op de foto's.......
Altijd een hoop camera's in de Hoekse waard .. je hebt toch wel gezwaaid?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:44 schreef Makster het volgende:
Zo ben ook weer terug
Dacht een klein stukje te gaan sturen maar dat werden er dus 180 kilomters
In het begin ging het inderdaad wel hard op de snelweg maar daarna ieder zijn eigen tempo en iedreen wachte ook op elkaar. Was dus wel prima eigenlijk. Zijn wat wezen drinken in Middelharnes en toen weer terug. Heenweg binnendoor via Oud Bijerland. Veel leuke dijkjes en bochtjes! JA was wel prima allemaal
TERING inderdaad ja, reed op een dijk waar je 80 mag, maaruh ik ging iets harder 160 km per uur en zag die paal best laat. Gelukkig net voor de paal de teller onder de 80quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Altijd een hoop camera's in de Hoekse waard .. je hebt toch wel gezwaaid?
Kwartje is gevallen .. ik ben dit daar nog maar 1 2 keer bij de Mac geweest. En jij weet welke dag.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je niet zoveel naar de Mac gaan hè....
Die Reetvaarder is een echte Mac ganger hehquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kwartje is gevallen .. ik ben dit daar nog maar 1 2 keer bij de Mac geweest. En jij weet welke dag.![]()
Leuk als er iemand achter je even niet oplet. En hoe gaat het met'd bandenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
TERING inderdaad ja, reed op een dijk waar je 80 mag, maaruh ik ging iets harder 160 km per uur en zag die paal best laat. Gelukkig net voor de paal de teller onder de 80![]()
Voor de rest weinig gezwaaidWel hele leuke dijkjes daar, veel bochten en totaal geen auto's
Ik wist dat er maar eentje achter me zat en die zat redelijk ver dus had er wel rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk als er iemand achter je even niet oplet. En hoe gaat het met'd![]()
En pas las ik nog dat er best leuke kinderen in Dordrecht liepen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik wist dat er maar eentje achter me zat en die zat redelijk ver dus had er wel rekening mee gehouden
Met degaat het wel ok. Hoogst waarschijnlijk ga ik binnenkort voor een paar maaden naar Curacao toe. Ik mis haar namelijk best wel heel veel en aangezien ik dan toch klaar ben met mijn studie is het best wel een oplossing als ik een tijdje daarheen ga. Er is alleen nog niks zeker want eigenlijk wil ik mijn leven hier in Nederland ook niet echt opgeven
Tja keuzes heh....
Vrouwen zijn best veranderlijk dus misschien trekt ze de toestemming morgen weer in.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooidus wat jou betreft heb jij binnenkort een ZXR 400
!
Dat is een Buick Riviera Boattail uit 1972quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk als er iemand achter je even niet oplet. En hoe gaat het met'd banden![]()
@ZX9 .. wat is dat voor een bak die bruine in een ander topic. Ik zoek nog iets leuks en liefst zonder wegenbelasting. (Ik heb ook al een motor die vaker stilstaat dan rijdt)
Ja het was de post ervoor waar jij op reageerde. Ik moet stoppen nu hahaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat is een Buick Riviera Boattail uit 1972
Jeetje en ik maar denken dat ik ze nooit terug zou zien. Zag je me trouwens? Net links van het midden dat ben ik, aangenaam.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hee, ik heb een familiefoto van jou op internet gezien......ff zoeken......
gevonden !!!!
[afbeelding]
Of betere sex, want van een potje sturen maak je best wat testosteron aan.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn best veranderlijk dus misschien trekt ze de toestemming morgen weer in.
Nee geintje, volgens mij wil ze gewoon ook graag dat ik er eentje koop want dan ben ik minder thuis en hoort ze ook minder gelul over motoren, het mes snijd weer aan twee kanten in deze zaak.![]()
Niet stiekum editten hehquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En pas las ik nog dat er best leuke kinderen in Dordrecht liepen.(was je uit geweest)
Dat valt bij mij dus mee, voor mij is een stuk rijden op (hoge) snelheid juist een rustgevend fenomeen. Gezien de omstandigheden waar ik in zit overigens geheel verklaarbaar maar een bonk trillend testosteron ben ik zeker weten niet na een ritje.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of betere sex, want van een potje sturen maak je best wat testosteron aan.
Of betere stuurtechniek?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet stiekum editten heh
Het ging dus over mijn banden LOL.Owkee.
Van de banden vandaag geen last gehad. Er begint vertrouwen te komen
Je heb wel racepakken met een uitneembare "binnenvoering", die zou je op zijn minst kunnen wassen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
Guys als ik een tweedehands racepak koop kan je dan de binnenkant stomen o.i.d. ?
Lijkt me niet goed voor het leer ..
Owjaaaa.....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je niet even vertellen wie er op je ZXR gestuurd heeft en hoe je het geluid vond
Zeg maar gewoon dat je geen vriendin hebt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat valt bij mij dus mee, voor mij is een stuk rijden op (hoge) snelheid juist een rustgevend fenomeen. Gezien de omstandigheden waar ik in zit overigens geheel verklaarbaar maar een bonk trillend testosteron ben ik zeker weten niet na een ritje.
Betere sex werkt ook niet, denk niet dat ik met de rust die ik er in vind uberhaubt aan sex toe kom.
Klinkt misschien raar maar hoe harder het gaat hoe lager mijn hartslag wordt en hoe meer rust ik vindt. Waar bij anderen het angstzweet uitbreekt van de adrenaline wordt ik steeds rustiger en neem ik steeds betere weloverwogen beslissingen.
Die ZXR van je klinkt, in tegenstelling met die van OPM, zeer lekker!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Owjaaaa.....
Reetvaarder heeft op mijn zxr gestuurd zodat ik eht geluid ff kon horen. Want ja het is best lastig om je eigen geluid te horen als je altijd zelf rijdtMoet zeggen dat het best lekker klonk, zeker voor een 400 !!
![]()
Toch.....
De pasvorm van een nieuw pak is juist k#t maar dit wordt snel beter. Koop gewoon een nieuw pak en maak wat ritjes in de stromende regen, dan zit ie zo als gegoten. (dit laatste mag je interpreteren zoals je zelf wilquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:11 schreef ZX9R het volgende:
NEE, is niet goed voor het leer.
Koop een nieuw pak a.u.b. De pasvorm is dan altijd beter!
Ook dat begint inderdaad beter te wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:14 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Of betere stuurtechniek?![]()
Het lijkt wel of je opgehangen wordt in een nieuw pak.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De pasvorm van een nieuw pak is juist k#t maar dit wordt snel beter. Koop gewoon een nieuw pak en maak wat ritjes in de stromende regen, dan zit ie zo als gegoten. (dit laatste mag je interpreteren zoals je zelf wil)
Jep, zeker, trekt wel lekker bovenin, wel fijne fietsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Owjaaaa.....
Reetvaarder heeft op mijn zxr gestuurd zodat ik eht geluid ff kon horen. Want ja het is best lastig om je eigen geluid te horen als je altijd zelf rijdtMoet zeggen dat het best lekker klonk, zeker voor een 400 !!
![]()
Toch.....
Over 1,8 jaar rijd jij op een zx6 of zx9r!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jep, zeker, trekt wel lekker bovenin, wel fijne fiets
Jammer dat ik er voor het mooie te lang voor ben..
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat je geen vriendin hebt.
Mag best hoor.![]()
En er worden bepaalde niet nader te noemen lichaamsdelen danig afgeknelt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:20 schreef ZX9R het volgende:
Het lijkt wel of je opgehangen wordt in een nieuw pak.
Maar, idd, na een regenbui....![]()
Ik zit ook vast hoor. ik weet wat je bedoelde maar ik maakte er een geintje van hoor....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zit al dik 5 jaar vastgekluistert aan 1 en dezelfde dame.
Ik deel de voordeur, bed, douche, bad etc. ook al sinds die tijd.
Nee het was serieus bedoeld mijn post. Misschien vreemd maar mijn belevingswereld verschilt ook danig aan die van jullie van wat ik zo teruglees en in hoeverre ik daar een waarde oordeel over kan vellen over de persoon achter het toetsenbord.
Fout.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:22 schreef hollander172 het volgende:
Nee het was serieus bedoeld mijn post. Misschien vreemd maar mijn belevingswereld verschilt ook danig aan die van jullie van wat ik zo teruglees en in hoeverre ik daar een waarde oordeel over kan vellen over de persoon achter het toetsenbord.
Zitten wij op 1 lijn?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fout.
Ik heb geen geld over voor kleding .. ja eigenlijk moet ik Hollander heten.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:11 schreef ZX9R het volgende:
NEE, is niet goed voor het leer.
Koop een nieuw pak a.u.b. De pasvorm is dan altijd beter!
Ik maak ook maar een geintje, soms maak je tussentijds een balans op en dat reflecteert op je emoties.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zit ook vast hoor. ik weet wat je bedoelde maar ik maakte er een geintje van hoor....
En een oordeel vellen mag altijd. Op de 11de en de 18de!
Kleding blijft toch een belangrijk aspect, belangrijker dan de motor zelf. Althans, in mijn opinie en niks zit zo lekker als een leren outfit die zich gevormd heeft naar je lichaam. (denk nu niet dat ik in het weekend in een leren string in de tuigjes hang overigens.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb geen geld over voor kleding .. ja eigenlijk moet ik Hollander heten.
Wel een mooie gele combi gezien, incl. geel/zwarte laarzen.![]()
Niet zo dramatisch ver als jij schetst.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zitten wij op 1 lijn?
Overdrijving maakt deel uit van het entertainment zoals we dat in het westen kennen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch ver als jij schetst.![]()
Idd, daar had ik net maar 1 woord voor nodig.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Overdrijving maakt deel uit van het entertainment zoals we dat in het westen kennen.
Ja, maar op deze manier blijven we ook van andere zaken op de hoogte.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet stiekum editten heh
Het ging dus over mijn banden LOL.Owkee.
Van de banden vandaag geen last gehad. Er begint vertrouwen te komen
Volledig misplaatst overigens, het leven is geen multiple choice zoals we dat kennen van het theorie examen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, daar had ik net maar 1 woord voor nodig.![]()
![]()
Heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, maar op deze manier blijven we ook van andere zaken op de hoogte.
Truste allemaal.![]()
Slaapze!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, maar op deze manier blijven we ook van andere zaken op de hoogte.
Al is het dan bij ongeluk ..
Truste allemaal.![]()
Tjee draag ik een boodschap uit dan .. ik hou niet zo van boodschappen jehova's.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:36 schreef hollander172 het volgende:
Nee geintje, op een of andere manier zie ik in de vage posts van jou toch de boodschap die je uitdraagt en die anderen niet zien. Ik begin te twijfelen aan mijn geestelijk welzijn.
Iedereen draagt (on)bewust een boodschap uit, wen er maar aan.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Tjee draag ik een boodschap uit dan .. ik hou niet zo van boodschappen jehova's.
(verzamelgebouw hier aan de overkant .. komen 12 keer per jaar langs, altijd als ik nog slaap)
Tja sorry voor deze post terwijl jullie mij allemaal al in bed hebben gezongen met een draai aan het gashandle..
COOL !!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Iedereen draagt (on)bewust een boodschap uit, wen er maar aan.
Net een mailtje van de verkoper gehad en het is geregeld!Nu even wachten op de precieze tijd en datum en ik kan me de eigenaar noemen van een hele mooie ZXR400. Ik ga met een goed gevoel mijn bedstee in vandaag ondanks alle omstandigheden.
Wow! Gefeliciteerd! Begint trouwens wel een beetje een Kawa-forum te wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Net een mailtje van de verkoper gehad en het is geregeld!Nu even wachten op de precieze tijd en datum en ik kan me de eigenaar noemen van een hele mooie ZXR400. Ik ga met een goed gevoel mijn bedstee in vandaag ondanks alle omstandigheden.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:17 schreef ZX9R het volgende:
Die ZXR van je klinkt, in tegenstelling met die van OPM, zeer lekker!![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:50 schreef hollander172 het volgende:
Iedereen draagt (on)bewust een boodschap uit, wen er maar aan.
Vetquote:Net een mailtje van de verkoper gehad en het is geregeld!Nu even wachten op de precieze tijd en datum en ik kan me de eigenaar noemen van een hele mooie ZXR400. Ik ga met een goed gevoel mijn bedstee in vandaag ondanks alle omstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |