Ik vind het nogal ouwelijk voor zo'n jonge meid (ze is toch pas 19 ofzo?) En heel erg geel jaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:45 schreef thaWarhead het volgende:
Michelle Trachtenberg ziet er goed uit, het is wel erg geel, maar verder niet echt vreselijk.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:30 schreef Spindizzy het volgende:
Ik weet niet wat Nicola haar styliste ooit heeft aangedaan maar het beste mens heeft overduidelijk de schurft aan Juffie Botoxhoofd...
Ik geloof dat ie niet past...quote:Op maandag 12 april 2004 16:56 schreef ALICENOR het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Garner:
Ziet er pijnlijk uit![]()
![]()
Damn...is toch net een omgebouwde vent...quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:25 schreef MrCrowley het volgende:
[afbeelding]
Was dit een beschonken Ozzie met een pruik op ?
quote:What was Patricia Arquette thinking when she got dressed for the NBC Fall Previews in New York? The True Romance actress donned a green check jacket over a matching mini and (gasp) white tights and pumps. Have her checks bounced?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:56 schreef Copycat het volgende:
Dan kan ze toch beter her en der wat mooiers bij elkaar jatten.
DE TERING!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:55 schreef Spindizzy het volgende:
...
Kelly Osbourne. Tja...
...
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
...
Courtney is altijd goed voor iets spuuglelijks
...
Wat een vies klein meisje... ronduit smerig gewoon. Vooral hoe ze er ook nog 's bij kijkt jah!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:03 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
DE TERING!![]()
![]()
Kirsten Dunst kleedt zich echt vaak slecht, damn dit slaat werkelijk alles!quote:
Ik snap gewoon niet hoe je in de spiegel kan kijken, zo'n outfit kan zien en dan denken dat je er goed uit ziet?! Of dat niemand zegt dat het niet zo leuk staat en dat ze beter wat anders kan aantrekken.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:18 schreef Copycat het volgende:
![]()
Oh fuck, is idd Kirsten en niet Renee...
1 beddesprei; op te halen bij barbra streisandquote:Op woensdag 17 november 2004 16:14 schreef Copycat het volgende:
Nu nog de celebrity vinden die oma's bedsprei heeft gejat en het is weer compleet!
Ik vid deze nog wel gaan, eigenlijk. Tule d'r afscheuren en klaar!quote:Op maandag 22 november 2004 10:49 schreef Kiki het volgende:
[afbeelding]
Die kleur, die pasvorm, dat tule aan de onderkant! Wat een draak van een jurk!
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:39 schreef Spindizzy het volgende:
...
Kelly Osbourne:
Ik vond Mariah Carey al vreselijkquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:39 schreef Spindizzy het volgende:
Mariah Carey
Als je had gezegd dat dit een plaatje was uit Martijn Krabbé's 'Ministars' had ik ook geloofd!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:04 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
jamelia heeft altijd van die rare dingen aan... Net of ze het zelf in elkaar geflanst heeft...
Ieh! Wat een eng mens!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Heb deze outfit van lara flynn boyle nooit begrepen.
[afbeelding]
Ik noem 't liever Cool Bluequote:Op woensdag 1 december 2004 12:56 schreef Spindizzy het volgende:Copycat! Je bent blauw
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik noem 't liever Cool Blue.
Het allerergste vind ik nog wel die verkeerde kleur panty.. Je zou toch denken dat Diana Ross beter weet dan dat.quote:
Die panty's zijn inderdaad butt-ugly.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:37 schreef Kiki het volgende:
Het allerergste vind ik nog wel die verkeerde kleur panty.. Je zou toch denken dat Diana Ross beter weet dan dat.
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die panty's zijn inderdaad butt-ugly.
Maar ook vind ik ergens dat een vrouw van haar leeftijd niet meer zo'n jeugdig (lees: kort) jurkje kan hebben.
Ach jezus, wat is dit in godsnaam? Het allerergste (buiten de sokken) vind ik dat vreselijke handtasje! Dat kan toch echt niet meer!!!quote:Op maandag 6 december 2004 14:52 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien moeten we het topic omdopen naar De Grootste ModeMisdaden van Kirsten Dunst? Hier is er weer één:
[afbeelding]
Heeft de coke uiteindelijk dan toch een hersencelletje teveel kapot gemaakt?
Oeii... Dit staat, imo, helemaal niet zo slecht bij de hilton zusjesquote:Op maandag 6 december 2004 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
lil'kim
[afbeelding]
christina..
Oeii... Dit staat, imo, helemaal niet zo slecht bij de hilton zusjesquote:Op maandag 6 december 2004 18:35 schreef --Globe-- het volgende:![]()
[afbeelding]
lil'kim
[afbeelding]
christina..
Ik vind de sandalen nou ook niet echt heel tofquote:Op maandag 6 december 2004 15:17 schreef Kiki het volgende:
[..]
Ach jezus, wat is dit in godsnaam? Het allerergste (buiten de sokken) vind ik dat vreselijke handtasje! Dat kan toch echt niet meer!!!
Er staat maar 1 Hilton zusje, die andere is Tara Reidquote:Op maandag 6 december 2004 18:44 schreef heinl het volgende:
[..]
Oeii... Dit staat, imo, helemaal niet zo slecht bij de hilton zusjes![]()
Ik kan dus tegenwoordig de kleren van mijn oma weer aan gaan doen??quote:Op maandag 6 december 2004 14:52 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien moeten we het topic omdopen naar De Grootste ModeMisdaden van Kirsten Dunst? Hier is er weer één:
[afbeelding]
Heeft de coke uiteindelijk dan toch een hersencelletje teveel kapot gemaakt?
Ik hoorde dat ze een eigen kledinglijn gaat beginnen, dus dan kunnen we vast nog meer van dit soort hoogstandjes verwachtenquote:
Inderdaad:quote:Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik hoorde dat ze een eigen kledinglijn gaat beginnen, dus dan kunnen we vast nog meer van dit soort hoogstandjes verwachten![]()
quote:
She might not top the best-dressed lists, but Kelly Osbourne's a girl who knows what she likes and isn't afraid to shout about it. Now, following in the footsteps of Jennifer Lopez and Beyoncé Knowles, Ozzy's daughter is moving into the fashion industry with her own line of clothing.
The daywear range includes T-shirts, hoodies and jogging bottoms, all emblazoned with slogans, including 'I'm Not With Stupid Anymore' or 'Just Break Up With Me'. Head to www.stilettokillers.com to check out her designs.
Hey, kap 's effe! Ook ná 81 werd het nog gekeken hoorquote:Op maandag 22 november 2004 15:39 schreef Kiki het volgende:
Ik vind haar nu net Hugo van 'De Poppenkraam'.. (voor de mensen van voor 1980)..
Je reactie is wel verbijsterend snelquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, kap 's effe! Ook ná 81 werd het nog gekeken hoor
't Is trouwens allemaal vrij triest gesteld met die sterren
Tja, ik kom eigenlijk ook nooit in deze pulphoekquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:18 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Je reactie is wel verbijsterend snel![]()
Die stond ook al op de vorige paginaquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:52 schreef Copycat het volgende:
Nicolette Sheridan kan er ook wat van...
[afbeelding]
Niet alleen de klerenquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die stond ook al op de vorige paginahet is wel héél lelijk natuurlijk
![]()
vind ik opzich nog wel meevallenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:00 schreef Spindizzy het volgende:
Leelee Sobieski (nee, ze was niet op een 80's party) :
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:34 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Doe dan geen see-thru kleren aan
Volgens mij is het een borstvoedingspad. En die kan je inderdaad bij de Hema kopenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:12 schreef Aventura het volgende:
God, dat ziet er echt niet uit! Hoe zou zoiets heten: tepelplakkertjesvoorondereendoorschijnendetop? 1,95 bij de HEMA?
Echt, ze verzinnen 't.
En dat is?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het een borstvoedingspad. En die kan je inderdaad bij de Hema kopen![]()
Dat is een soort maandverband voor je tepels, anders krijg je natte plekken als ze zomaar melk lekken.quote:
Oh! Dit vind ik juist een erg mooie jurk!quote:Op maandag 17 januari 2005 23:44 schreef MissX het volgende:
The golden globes hebben ook wel weer ernstige miskleumen opgeleverd.
de eerste, kleurige, jurk
..en dun, jeez wat een gratenpakhuis zeg!quote:Op maandag 28 februari 2005 11:02 schreef woeshie het volgende:
Brrr .. Renee Zellweger is zoooo bleek![]()
ik vin de jurk van hilary swank juist wel mooiquote:Op maandag 28 februari 2005 09:57 schreef Kiki het volgende:
De Oscars zijn gisteren weer uitgereikt. Hilary Swank heeft haar tweede oscar gewonnen voor haar werk in Million Dollar Baby. De jurk die ze aanhad was overigens vast geen million dollars waard.. geeezzzzz...
[afbeelding]
Op zich wel een mooie jurk, maar hij staat Renee Zellweger gewoon niet.
[afbeelding]
Als je geen borsten hebt, moet je niet dit soort jurken aantrekken. Je vraagt je echt af of mensen soms geen spiegel thuis hebben.
[afbeelding]
Heeft ze een wild beest aangereden op weg naar het feestje?quote:Op maandag 28 februari 2005 12:09 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Was deze al langs gekomen?![]()
Die borsten helaas wat minder.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:19 schreef MissX het volgende:
tering die ANS is echt dun geworden, die buikwandcorrectie is wel mooi gedaan zover je het kan zien.
He getver... hammetjes aan de zijkant. Dat is echt niet sexy!! Ik vind de halslijn van het topje wel leuk, maar ik vind het vreselijk als je die vetrandjes aan de zijkant ziet. Vreselijk! Mensen hou daar eens mee op.. en ik mag het zeggen want ik heb ook vetrandjes daar maar je ziet ze NOOIT boven mijn spijkerboek uitpiepen hoor.quote:
Waarschijnlijk heeft ze ook nog honderden euro's aan dat setje uitgegeven.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:20 schreef Kiki het volgende:
[..]
He getver... hammetjes aan de zijkant. Dat is echt niet sexy!! Ik vind de halslijn van het topje wel leuk, maar ik vind het vreselijk als je die vetrandjes aan de zijkant ziet. Vreselijk! Mensen hou daar eens mee op.. en ik mag het zeggen want ik heb ook vetrandjes daar maar je ziet ze NOOIT boven mijn spijkerboek uitpiepen hoor.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:20 schreef Kiki het volgende:
He getver... hammetjes aan de zijkant.
Het lijkt wel alsof het vetrandjes zijn.. ik bedoel er niet mee te zeggen dat ze dik is, want ook dunne vrouwen kunnen daar vetrandjes hebben.. ik weet er alles van !quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]![]()
Dat zijn echt geen vetrandjes hoor
Vooral dat dooie beest op haar arm.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:22 schreef Borin het volgende:
Echt béééééééééééééééééééééééééééééééééldig!![]()
[afbeelding]
wow dit is echt ergquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:10 schreef Kiki het volgende:
WTF is dit voor een outfit? Wie heeft er sowieso dit soort rokjes in de kast hangen?!
Nou ja, Minnie Driver dus
[afbeelding]
Wat is er mis met een spijkerbroek en een koltruitje if you want to dress 'down'. Waarom moeten beroemde mensen zich altijd zo belachelijk mogelijk kleden ' om niet op te vallen'. It aint working, Gwyneth!
[afbeelding]
Ik weet niet wie dit is, maar.. *proest*
[afbeelding]
Mwah hier heb ik nou niet direct problemen mee...quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:27 schreef Koningin het volgende:
Dit is ook niet echt flateus:
[afbeelding]
Niet direct maar wacht maar tot je een schaar vindt en die rare tussenbandjes snap snap weg kan halen van die jurk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mwah hier heb ik nou niet direct problemen mee...
staat er niet zoiets linksboven in de foto?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:23 schreef postinggirl het volgende:
...en dan is het nog stééds lelijk.
Ik weet zelf trouwens niet wat de dresscode was, en de gelegenheid van het betreffende feestje. De premiere van die musical was al een half jaar geleden.
*grijns* was het ookquote:Op maandag 28 maart 2005 12:14 schreef Liejannuh het volgende:
Het enige excuus voor die outfit kan zijn geweest dat het de premiere was voor de Dolly Dots musical!
Ik vind dit nog best wel te doen hoor... ziet er best wel sexy uitquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:27 schreef Koningin het volgende:
Dit is ook niet echt flateus:
[afbeelding]
Hoezo zijn dat lelijke outfitjes?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:56 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Like a virgin again!
Kabbalah doet rare dingen met je.
De plaatjes zijn veranderd.quote:Op zondag 3 april 2005 09:48 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat lelijke outfitjes?
Het lijkt anders op een gewoon live optreden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja maar da's niet eerlijk, dat komt uit een film. Selena of zo.
Selena was een waargebeurd verhaal over een zangeres. Die had zelfs nog een dikkere kont dan J.Lo.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:59 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Het lijkt anders op een gewoon live optreden.
En dan nog, ze was er zelf bij.
There's just no excuse for pants like that.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Selena was een waargebeurd verhaal over een zangeres. Die had zelfs nog een dikkere kont dan J.Lo.
Ik weet niet hoor, maar ik vind Jennifer Lopez toch beduidend breder.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:05 schreef Spindizzy het volgende:
Brittany zag er hartstikke leuk uit in Clueless. Jammer dat ze nu zo'n spook is
Mary Kate Olsen:
[afbeelding]
Rijker dan God maar heeft geen geld over voor een leuk outfitje of een fatsoenlijke maaltijd![]()
Kan iemand even voor de duidelijkheid uitleggen wie dat is en waarom die vergeleken wordt met die iets slankere vrouw met hetzelfde pakje aan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja maar da's niet eerlijk, dat komt uit een film. Selena of zo.
Selena was een of andere Latin zangeres, die is jong gestorven (of vermoord, weet ik veel). Het was in ieder geval erg tragisch, en daar is een film over gemaakt. Jennifer Lopez speelde de rol van Selena.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kan iemand even voor de duidelijkheid uitleggen wie dat is en waarom die vergeleken wordt met die iets slankere vrouw met hetzelfde pakje aan?![]()
Aaaah ok thanksquote:Op donderdag 7 april 2005 12:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Selena was een of andere Latin zangeres, die is jong gestorven (of vermoord, weet ik veel). Het was in ieder geval erg tragisch, en daar is een film over gemaakt. Jennifer Lopez speelde de rol van Selena.
Selena werd vermoord door de voorzitster van haar eigen fanclub...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:34 schreef Toeps het volgende:
Selena was een of andere Latin zangeres, die is jong gestorven (of vermoord, weet ik veel).
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef Toeps het volgende:
Die eerste is J.Lo, en die tweede de echte Selena.
Dat denk ik ook. Dat zie je vaker bij mensen met anorexia, dat ze in tenten gaan lopen. ze hebben kennelijk niet door dat ze er door die tent nóg ieler uitzien.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:32 schreef Marissssie het volgende:
Ze probeert gewoon op die manier haar anorexia te verbergen.
Niks mis mee wat mij betreft, ze kan het goed hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:39 schreef Spindizzy het volgende:
Nieuwe gruwelijkheden!
Nicole Kidman:
[afbeelding]
Vink wel leuk bij haarquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:03 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
En er is nog meer van te vinden...
Nee, ze heeft een skippybal ingeslikt!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Die is zwanger toch?
Johquote:Op zondag 8 mei 2005 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Die is zwanger toch?
Ja, van haar tweede kind.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Die is zwanger toch?
Nee, das waar, maar je hebt in elk geval de hormonen als excuusquote:Op zondag 8 mei 2005 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh
Zwanger is geen excuus voor zo'n afgrijselijk sorry excuse for a dress...
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, van haar tweede kind.
Haar eerste kind werd blind geboren. Wat te wijten zou zijn aan haar veelvuldig alcoholgebruik.
Oh Mariah, wat genant weerquote:
Ik ook, en ook het jurkje van Renee vind ik wel cute 50-ies.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Katie en Jessica vind ik best wel leuk gekleed hoor
maar die is zo bleek zeg, een zonnebankbezoekje zou haar deugd doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook, en ook het jurkje van Renee vind ik wel cute 50-ies.
Afgezien van Pam vind ik dit allemaal niet echt lelijk eerlijk gezegd.. Goed, die jurk van Mariah zie je hier niet zo snel over straat gaan maar daar ben je Mariah voor toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:41 schreef Marty het volgende:
En weer een paar nieuwe foto's
[afbeelding]
Alicia Keys
[afbeelding]
Katie Holmes & Jessica Alba
[afbeelding]
Mariah Carey
[afbeelding]
Pamela Anderson (a.k.a. Dolly Parton)
[afbeelding]
Penelope Cruz
[afbeelding]
Renee Zellweger![]()
[afbeelding]
Sharon Stone
Het jurkje is ook niet lelijk, maar het zou haar een stuk beter staan als ze misschien iets meer zou eten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar die is zo bleek zeg, een zonnebankbezoekje zou haar deugd doen
( al ben ik zelf nog een pak witter, maar ik zou dan ook niet met de benen bloot gaan, maar that's me )
geen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn god, bij welke 'kapper' is die geweest?
quote:
Ik denk niet dat het haar isquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vraag dat haar hoedenmakerquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:
Bij dat pak van David B. lijkt het net alsof er een heel klein lulletje uit z'n gulp piept...
Nou, ik vind vooral het feit dat ze zo hetzelfde gekleed gaan erg suf op die foto.quote:Op maandag 16 mei 2005 07:51 schreef apestaartje het volgende:
Iets klopt er niet. Maar ik kan niet echt aangeven waarom dat zo is. De verkeerde uitstraling voor deze look, of iets dergelijks, denk ik.
quote:
Nee hoor wijfie...quote:
quote:Sometimes life's a real mystery. Take Alicia Keys at the VH1 Save the Music concert. We may never know why she topped this slinky, snug powder-blue gown with a goofy Gangs of New York fedora. Perhaps she hoped to distract us from her loose caboose. Sorry, girl. Even Bill the Butcher's stovepipe hat couldn't pull our eyes off that megabooty.
Nee toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof Brittany Murphy aan uw rechterhand
quote:
Ik geloof net andersomquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof Brittany Murphy aan uw rechterhand en aan uw linkerhand zijn wie de creatieve vitragecreatie van Hillary Duff.
No way, reken maar dat er over elk detail lang is nagedacht, ze is echt goed gestyled, vind ik. Okay, het is volkomen absurd en over de top, maar niettemin ziet ze er tip-top uit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:03 schreef rena het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een hoer/zwerverZij heeft altijd van die afschuwelijke kleren aan
Zo kan ik ook nog wel "orgineel" zijn als ik al mijn kleren uit de kast ruk en aantrek. Ze trekt gewoon maar van alles aan.
Ik vind haar altijd over de top, het ziet er gewoon niet uit vind ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
No way, reken maar dat er over elk detail lang is nagedacht, ze is echt goed gestyled, vind ik. Okay, het is volkomen absurd en over de top, maar niettemin ziet ze er tip-top uit.
Ja rechts HD en links Brittany Murphy, precies andersom dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef Copycat het volgende:
Nee, rechts is wel HD. Met nieuw, damesachtig kapsel dan wel.
Deze outfit van Gwen Stefani verdient van mij ook niet de schoonheidsprijs, maar over het algemeen vind ik haar er wel altijd stijlvol uitzien.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
Ja rechts HD en links Brittany Murphy, precies andersom dusof lees ik nou fout?
Ik heb meerdere fotos van die jurk gezien en ik vind die jurk echt supermooiquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef ivetje het volgende:
De outfit van Gwen is speciaal voor een optreden...en daarbij vind ik het nog wel kunnen
Nog 1 van Posh en Beck :
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk!quote:
zij gaat toch de gevangenis is voor mijneed ofzo?? of is dat zoals bij elke celebrity (R. Kelly, Kobe Bryant)in de VS dat eerst in het nieuws is dat ze wel 10 jaar kunnen krijgen en dan uiteindelijk vrijgesproken worden.quote:
Het ergste is nog wel dat zij een stijlicoon is voor miljoenen vrouwen over de hele wereld. Dat mens kan de meest achterlijke dingen trendy maken.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
OMG
[afbeelding]
Weer Sarah Jessica Parker.
Is dat een zuigzoen in haar nek?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:48 schreef innepin het volgende:
Even terug naar het HD / BM debat een een paar dagen eerder: de persoon in het rode pak is niet Hillary Duff maar Tara Reid, methinks. Loopt altijd in te strakke pakjes en met rare tassen, en is daarom een gewild slachtoffer voor dit soort foto's![]()
In other news... een mooie outfit van Ashlee Simpson:
[[url=http://img88.echo.cx/img88/4208/ashleesimpsonshopping13pi.th.jpg]afbeelding][/url]
Wat is er mis aan deze foto? Zie echt niks wat lelijk is hoorquote:
Nou het is een paard!quote:
Idd Tara Reid jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:48 schreef innepin het volgende:
Even terug naar het HD / BM debat een een paar dagen eerder: de persoon in het rode pak is niet Hillary Duff maar Tara Reid, methinks. Loopt altijd in te strakke pakjes en met rare tassen, en is daarom een gewild slachtoffer voor dit soort foto's![]()
Het is, het is... Een vrouw van middelbare leeftijd uit het trailerkamp? Oh nee, het is Lohan weer eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |