Je reactie is wel verbijsterend snelquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, kap 's effe! Ook ná 81 werd het nog gekeken hoor
't Is trouwens allemaal vrij triest gesteld met die sterren
Tja, ik kom eigenlijk ook nooit in deze pulphoekquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:18 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Je reactie is wel verbijsterend snel![]()
Die stond ook al op de vorige paginaquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:52 schreef Copycat het volgende:
Nicolette Sheridan kan er ook wat van...
[afbeelding]
Niet alleen de klerenquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die stond ook al op de vorige paginahet is wel héél lelijk natuurlijk
![]()
vind ik opzich nog wel meevallenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:00 schreef Spindizzy het volgende:
Leelee Sobieski (nee, ze was niet op een 80's party) :
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:34 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Doe dan geen see-thru kleren aan
Volgens mij is het een borstvoedingspad. En die kan je inderdaad bij de Hema kopenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:12 schreef Aventura het volgende:
God, dat ziet er echt niet uit! Hoe zou zoiets heten: tepelplakkertjesvoorondereendoorschijnendetop? 1,95 bij de HEMA?
Echt, ze verzinnen 't.
En dat is?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het een borstvoedingspad. En die kan je inderdaad bij de Hema kopen![]()
Dat is een soort maandverband voor je tepels, anders krijg je natte plekken als ze zomaar melk lekken.quote:
Oh! Dit vind ik juist een erg mooie jurk!quote:Op maandag 17 januari 2005 23:44 schreef MissX het volgende:
The golden globes hebben ook wel weer ernstige miskleumen opgeleverd.
de eerste, kleurige, jurk
..en dun, jeez wat een gratenpakhuis zeg!quote:Op maandag 28 februari 2005 11:02 schreef woeshie het volgende:
Brrr .. Renee Zellweger is zoooo bleek![]()
ik vin de jurk van hilary swank juist wel mooiquote:Op maandag 28 februari 2005 09:57 schreef Kiki het volgende:
De Oscars zijn gisteren weer uitgereikt. Hilary Swank heeft haar tweede oscar gewonnen voor haar werk in Million Dollar Baby. De jurk die ze aanhad was overigens vast geen million dollars waard.. geeezzzzz...
[afbeelding]
Op zich wel een mooie jurk, maar hij staat Renee Zellweger gewoon niet.
[afbeelding]
Als je geen borsten hebt, moet je niet dit soort jurken aantrekken. Je vraagt je echt af of mensen soms geen spiegel thuis hebben.
[afbeelding]
Heeft ze een wild beest aangereden op weg naar het feestje?quote:Op maandag 28 februari 2005 12:09 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Was deze al langs gekomen?![]()
Die borsten helaas wat minder.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:19 schreef MissX het volgende:
tering die ANS is echt dun geworden, die buikwandcorrectie is wel mooi gedaan zover je het kan zien.
He getver... hammetjes aan de zijkant. Dat is echt niet sexy!! Ik vind de halslijn van het topje wel leuk, maar ik vind het vreselijk als je die vetrandjes aan de zijkant ziet. Vreselijk! Mensen hou daar eens mee op.. en ik mag het zeggen want ik heb ook vetrandjes daar maar je ziet ze NOOIT boven mijn spijkerboek uitpiepen hoor.quote:
Waarschijnlijk heeft ze ook nog honderden euro's aan dat setje uitgegeven.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:20 schreef Kiki het volgende:
[..]
He getver... hammetjes aan de zijkant. Dat is echt niet sexy!! Ik vind de halslijn van het topje wel leuk, maar ik vind het vreselijk als je die vetrandjes aan de zijkant ziet. Vreselijk! Mensen hou daar eens mee op.. en ik mag het zeggen want ik heb ook vetrandjes daar maar je ziet ze NOOIT boven mijn spijkerboek uitpiepen hoor.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:20 schreef Kiki het volgende:
He getver... hammetjes aan de zijkant.
Het lijkt wel alsof het vetrandjes zijn.. ik bedoel er niet mee te zeggen dat ze dik is, want ook dunne vrouwen kunnen daar vetrandjes hebben.. ik weet er alles van !quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]![]()
Dat zijn echt geen vetrandjes hoor
Vooral dat dooie beest op haar arm.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:22 schreef Borin het volgende:
Echt béééééééééééééééééééééééééééééééééldig!![]()
[afbeelding]
wow dit is echt ergquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:10 schreef Kiki het volgende:
WTF is dit voor een outfit? Wie heeft er sowieso dit soort rokjes in de kast hangen?!
Nou ja, Minnie Driver dus
[afbeelding]
Wat is er mis met een spijkerbroek en een koltruitje if you want to dress 'down'. Waarom moeten beroemde mensen zich altijd zo belachelijk mogelijk kleden ' om niet op te vallen'. It aint working, Gwyneth!
[afbeelding]
Ik weet niet wie dit is, maar.. *proest*
[afbeelding]
Mwah hier heb ik nou niet direct problemen mee...quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:27 schreef Koningin het volgende:
Dit is ook niet echt flateus:
[afbeelding]
Niet direct maar wacht maar tot je een schaar vindt en die rare tussenbandjes snap snap weg kan halen van die jurk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mwah hier heb ik nou niet direct problemen mee...
staat er niet zoiets linksboven in de foto?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:23 schreef postinggirl het volgende:
...en dan is het nog stééds lelijk.
Ik weet zelf trouwens niet wat de dresscode was, en de gelegenheid van het betreffende feestje. De premiere van die musical was al een half jaar geleden.
*grijns* was het ookquote:Op maandag 28 maart 2005 12:14 schreef Liejannuh het volgende:
Het enige excuus voor die outfit kan zijn geweest dat het de premiere was voor de Dolly Dots musical!
Ik vind dit nog best wel te doen hoor... ziet er best wel sexy uitquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:27 schreef Koningin het volgende:
Dit is ook niet echt flateus:
[afbeelding]
Hoezo zijn dat lelijke outfitjes?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:56 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Like a virgin again!
Kabbalah doet rare dingen met je.
De plaatjes zijn veranderd.quote:Op zondag 3 april 2005 09:48 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat lelijke outfitjes?
Het lijkt anders op een gewoon live optreden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja maar da's niet eerlijk, dat komt uit een film. Selena of zo.
Selena was een waargebeurd verhaal over een zangeres. Die had zelfs nog een dikkere kont dan J.Lo.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:59 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Het lijkt anders op een gewoon live optreden.
En dan nog, ze was er zelf bij.
There's just no excuse for pants like that.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Selena was een waargebeurd verhaal over een zangeres. Die had zelfs nog een dikkere kont dan J.Lo.
Ik weet niet hoor, maar ik vind Jennifer Lopez toch beduidend breder.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:05 schreef Spindizzy het volgende:
Brittany zag er hartstikke leuk uit in Clueless. Jammer dat ze nu zo'n spook is
Mary Kate Olsen:
[afbeelding]
Rijker dan God maar heeft geen geld over voor een leuk outfitje of een fatsoenlijke maaltijd![]()
Kan iemand even voor de duidelijkheid uitleggen wie dat is en waarom die vergeleken wordt met die iets slankere vrouw met hetzelfde pakje aan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja maar da's niet eerlijk, dat komt uit een film. Selena of zo.
Selena was een of andere Latin zangeres, die is jong gestorven (of vermoord, weet ik veel). Het was in ieder geval erg tragisch, en daar is een film over gemaakt. Jennifer Lopez speelde de rol van Selena.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kan iemand even voor de duidelijkheid uitleggen wie dat is en waarom die vergeleken wordt met die iets slankere vrouw met hetzelfde pakje aan?![]()
Aaaah ok thanksquote:Op donderdag 7 april 2005 12:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Selena was een of andere Latin zangeres, die is jong gestorven (of vermoord, weet ik veel). Het was in ieder geval erg tragisch, en daar is een film over gemaakt. Jennifer Lopez speelde de rol van Selena.
Selena werd vermoord door de voorzitster van haar eigen fanclub...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:34 schreef Toeps het volgende:
Selena was een of andere Latin zangeres, die is jong gestorven (of vermoord, weet ik veel).
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef Toeps het volgende:
Die eerste is J.Lo, en die tweede de echte Selena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |