Je reactie is wel verbijsterend snelquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, kap 's effe! Ook ná 81 werd het nog gekeken hoor
't Is trouwens allemaal vrij triest gesteld met die sterren
Tja, ik kom eigenlijk ook nooit in deze pulphoekquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:18 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Je reactie is wel verbijsterend snel![]()
Die stond ook al op de vorige paginaquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:52 schreef Copycat het volgende:
Nicolette Sheridan kan er ook wat van...
[afbeelding]
Niet alleen de klerenquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die stond ook al op de vorige paginahet is wel héél lelijk natuurlijk
![]()
vind ik opzich nog wel meevallenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:00 schreef Spindizzy het volgende:
Leelee Sobieski (nee, ze was niet op een 80's party) :
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:34 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Doe dan geen see-thru kleren aan
Volgens mij is het een borstvoedingspad. En die kan je inderdaad bij de Hema kopenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:12 schreef Aventura het volgende:
God, dat ziet er echt niet uit! Hoe zou zoiets heten: tepelplakkertjesvoorondereendoorschijnendetop? 1,95 bij de HEMA?
Echt, ze verzinnen 't.
En dat is?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het een borstvoedingspad. En die kan je inderdaad bij de Hema kopen![]()
Dat is een soort maandverband voor je tepels, anders krijg je natte plekken als ze zomaar melk lekken.quote:
Oh! Dit vind ik juist een erg mooie jurk!quote:Op maandag 17 januari 2005 23:44 schreef MissX het volgende:
The golden globes hebben ook wel weer ernstige miskleumen opgeleverd.
de eerste, kleurige, jurk
..en dun, jeez wat een gratenpakhuis zeg!quote:Op maandag 28 februari 2005 11:02 schreef woeshie het volgende:
Brrr .. Renee Zellweger is zoooo bleek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |