Dat denk ik ook. Dat zie je vaker bij mensen met anorexia, dat ze in tenten gaan lopen. ze hebben kennelijk niet door dat ze er door die tent nóg ieler uitzien.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:32 schreef Marissssie het volgende:
Ze probeert gewoon op die manier haar anorexia te verbergen.
Niks mis mee wat mij betreft, ze kan het goed hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:39 schreef Spindizzy het volgende:
Nieuwe gruwelijkheden!
Nicole Kidman:
[afbeelding]
Vink wel leuk bij haarquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:03 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
En er is nog meer van te vinden...
Nee, ze heeft een skippybal ingeslikt!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Die is zwanger toch?
Johquote:Op zondag 8 mei 2005 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Die is zwanger toch?
Ja, van haar tweede kind.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Die is zwanger toch?
Nee, das waar, maar je hebt in elk geval de hormonen als excuusquote:Op zondag 8 mei 2005 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh
Zwanger is geen excuus voor zo'n afgrijselijk sorry excuse for a dress...
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, van haar tweede kind.
Haar eerste kind werd blind geboren. Wat te wijten zou zijn aan haar veelvuldig alcoholgebruik.
Oh Mariah, wat genant weerquote:
Ik ook, en ook het jurkje van Renee vind ik wel cute 50-ies.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Katie en Jessica vind ik best wel leuk gekleed hoor
maar die is zo bleek zeg, een zonnebankbezoekje zou haar deugd doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook, en ook het jurkje van Renee vind ik wel cute 50-ies.
Afgezien van Pam vind ik dit allemaal niet echt lelijk eerlijk gezegd.. Goed, die jurk van Mariah zie je hier niet zo snel over straat gaan maar daar ben je Mariah voor toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:41 schreef Marty het volgende:
En weer een paar nieuwe foto's
[afbeelding]
Alicia Keys
[afbeelding]
Katie Holmes & Jessica Alba
[afbeelding]
Mariah Carey
[afbeelding]
Pamela Anderson (a.k.a. Dolly Parton)
[afbeelding]
Penelope Cruz
[afbeelding]
Renee Zellweger![]()
[afbeelding]
Sharon Stone
Het jurkje is ook niet lelijk, maar het zou haar een stuk beter staan als ze misschien iets meer zou eten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar die is zo bleek zeg, een zonnebankbezoekje zou haar deugd doen
( al ben ik zelf nog een pak witter, maar ik zou dan ook niet met de benen bloot gaan, maar that's me )
geen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn god, bij welke 'kapper' is die geweest?
quote:
Ik denk niet dat het haar isquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vraag dat haar hoedenmakerquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |