quote:Op zondag 8 mei 2005 20:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, van haar tweede kind.
Haar eerste kind werd blind geboren. Wat te wijten zou zijn aan haar veelvuldig alcoholgebruik.
Oh Mariah, wat genant weerquote:
Ik ook, en ook het jurkje van Renee vind ik wel cute 50-ies.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Katie en Jessica vind ik best wel leuk gekleed hoor
maar die is zo bleek zeg, een zonnebankbezoekje zou haar deugd doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook, en ook het jurkje van Renee vind ik wel cute 50-ies.
Afgezien van Pam vind ik dit allemaal niet echt lelijk eerlijk gezegd.. Goed, die jurk van Mariah zie je hier niet zo snel over straat gaan maar daar ben je Mariah voor toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:41 schreef Marty het volgende:
En weer een paar nieuwe foto's
[afbeelding]
Alicia Keys
[afbeelding]
Katie Holmes & Jessica Alba
[afbeelding]
Mariah Carey
[afbeelding]
Pamela Anderson (a.k.a. Dolly Parton)
[afbeelding]
Penelope Cruz
[afbeelding]
Renee Zellweger![]()
[afbeelding]
Sharon Stone
Het jurkje is ook niet lelijk, maar het zou haar een stuk beter staan als ze misschien iets meer zou eten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar die is zo bleek zeg, een zonnebankbezoekje zou haar deugd doen
( al ben ik zelf nog een pak witter, maar ik zou dan ook niet met de benen bloot gaan, maar that's me )
geen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn god, bij welke 'kapper' is die geweest?
quote:
Ik denk niet dat het haar isquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vraag dat haar hoedenmakerquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:
Bij dat pak van David B. lijkt het net alsof er een heel klein lulletje uit z'n gulp piept...
Nou, ik vind vooral het feit dat ze zo hetzelfde gekleed gaan erg suf op die foto.quote:Op maandag 16 mei 2005 07:51 schreef apestaartje het volgende:
Iets klopt er niet. Maar ik kan niet echt aangeven waarom dat zo is. De verkeerde uitstraling voor deze look, of iets dergelijks, denk ik.
quote:
Nee hoor wijfie...quote:
quote:Sometimes life's a real mystery. Take Alicia Keys at the VH1 Save the Music concert. We may never know why she topped this slinky, snug powder-blue gown with a goofy Gangs of New York fedora. Perhaps she hoped to distract us from her loose caboose. Sorry, girl. Even Bill the Butcher's stovepipe hat couldn't pull our eyes off that megabooty.
Nee toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof Brittany Murphy aan uw rechterhand
quote:
Ik geloof net andersomquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof Brittany Murphy aan uw rechterhand en aan uw linkerhand zijn wie de creatieve vitragecreatie van Hillary Duff.
No way, reken maar dat er over elk detail lang is nagedacht, ze is echt goed gestyled, vind ik. Okay, het is volkomen absurd en over de top, maar niettemin ziet ze er tip-top uit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:03 schreef rena het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een hoer/zwerverZij heeft altijd van die afschuwelijke kleren aan
Zo kan ik ook nog wel "orgineel" zijn als ik al mijn kleren uit de kast ruk en aantrek. Ze trekt gewoon maar van alles aan.
Ik vind haar altijd over de top, het ziet er gewoon niet uit vind ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
No way, reken maar dat er over elk detail lang is nagedacht, ze is echt goed gestyled, vind ik. Okay, het is volkomen absurd en over de top, maar niettemin ziet ze er tip-top uit.
Ja rechts HD en links Brittany Murphy, precies andersom dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef Copycat het volgende:
Nee, rechts is wel HD. Met nieuw, damesachtig kapsel dan wel.
Deze outfit van Gwen Stefani verdient van mij ook niet de schoonheidsprijs, maar over het algemeen vind ik haar er wel altijd stijlvol uitzien.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
Ja rechts HD en links Brittany Murphy, precies andersom dusof lees ik nou fout?
Ik heb meerdere fotos van die jurk gezien en ik vind die jurk echt supermooiquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef ivetje het volgende:
De outfit van Gwen is speciaal voor een optreden...en daarbij vind ik het nog wel kunnen
Nog 1 van Posh en Beck :
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk!quote:
zij gaat toch de gevangenis is voor mijneed ofzo?? of is dat zoals bij elke celebrity (R. Kelly, Kobe Bryant)in de VS dat eerst in het nieuws is dat ze wel 10 jaar kunnen krijgen en dan uiteindelijk vrijgesproken worden.quote:
Het ergste is nog wel dat zij een stijlicoon is voor miljoenen vrouwen over de hele wereld. Dat mens kan de meest achterlijke dingen trendy maken.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
OMG
[afbeelding]
Weer Sarah Jessica Parker.
Is dat een zuigzoen in haar nek?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:48 schreef innepin het volgende:
Even terug naar het HD / BM debat een een paar dagen eerder: de persoon in het rode pak is niet Hillary Duff maar Tara Reid, methinks. Loopt altijd in te strakke pakjes en met rare tassen, en is daarom een gewild slachtoffer voor dit soort foto's![]()
In other news... een mooie outfit van Ashlee Simpson:
[[url=http://img88.echo.cx/img88/4208/ashleesimpsonshopping13pi.th.jpg]afbeelding][/url]
Wat is er mis aan deze foto? Zie echt niks wat lelijk is hoorquote:
Nou het is een paard!quote:
Idd Tara Reid jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:48 schreef innepin het volgende:
Even terug naar het HD / BM debat een een paar dagen eerder: de persoon in het rode pak is niet Hillary Duff maar Tara Reid, methinks. Loopt altijd in te strakke pakjes en met rare tassen, en is daarom een gewild slachtoffer voor dit soort foto's![]()
Het is, het is... Een vrouw van middelbare leeftijd uit het trailerkamp? Oh nee, het is Lohan weer eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |