quote:Op maandag 16 mei 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:
Bij dat pak van David B. lijkt het net alsof er een heel klein lulletje uit z'n gulp piept...
Nou, ik vind vooral het feit dat ze zo hetzelfde gekleed gaan erg suf op die foto.quote:Op maandag 16 mei 2005 07:51 schreef apestaartje het volgende:
Iets klopt er niet. Maar ik kan niet echt aangeven waarom dat zo is. De verkeerde uitstraling voor deze look, of iets dergelijks, denk ik.
quote:
Nee hoor wijfie...quote:
quote:Sometimes life's a real mystery. Take Alicia Keys at the VH1 Save the Music concert. We may never know why she topped this slinky, snug powder-blue gown with a goofy Gangs of New York fedora. Perhaps she hoped to distract us from her loose caboose. Sorry, girl. Even Bill the Butcher's stovepipe hat couldn't pull our eyes off that megabooty.
Nee toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof Brittany Murphy aan uw rechterhand
quote:
Ik geloof net andersomquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof Brittany Murphy aan uw rechterhand en aan uw linkerhand zijn wie de creatieve vitragecreatie van Hillary Duff.
No way, reken maar dat er over elk detail lang is nagedacht, ze is echt goed gestyled, vind ik. Okay, het is volkomen absurd en over de top, maar niettemin ziet ze er tip-top uit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:03 schreef rena het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een hoer/zwerverZij heeft altijd van die afschuwelijke kleren aan
Zo kan ik ook nog wel "orgineel" zijn als ik al mijn kleren uit de kast ruk en aantrek. Ze trekt gewoon maar van alles aan.
Ik vind haar altijd over de top, het ziet er gewoon niet uit vind ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
No way, reken maar dat er over elk detail lang is nagedacht, ze is echt goed gestyled, vind ik. Okay, het is volkomen absurd en over de top, maar niettemin ziet ze er tip-top uit.
Ja rechts HD en links Brittany Murphy, precies andersom dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef Copycat het volgende:
Nee, rechts is wel HD. Met nieuw, damesachtig kapsel dan wel.
Deze outfit van Gwen Stefani verdient van mij ook niet de schoonheidsprijs, maar over het algemeen vind ik haar er wel altijd stijlvol uitzien.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
Ja rechts HD en links Brittany Murphy, precies andersom dusof lees ik nou fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |