Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is SPQPOL dan niet beter?
Geniet er maar van, dit kabinet heeft plannen om de zon en wind te privatiserenquote:Op zondag 21 maart 2004 16:31 schreef du_ke het volgende:
Ik heb op deze eerste lentedag nog niet zo bijster veel te melden.
De zon schijnt en het waait.
Ze voeren alleen de rechtsstaat uit, wat door de slappe houding van paars nooit is gebeurd.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:44 schreef RichardQuest het volgende:
Het uitzettingsbeleid in verband met het uitzettingsbeleid brengen is gewoon dom. Tegen het beleid zijn is oké, maar het past niet in het kader van racisme.
Lekker oneerlijk tegenover de mensen die al wel uit zichzelf weg zijn gegaan. "Ik moest weg, ik ging weg, maar die bleven krijgen wel een verblijfsvergunning"quote:Op zondag 21 maart 2004 16:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze voeren alleen de rechtsstaat uit, wat door de slappe houding van paars nooit is gebeurd.
Ik ben er bang voorquote:Op zondag 21 maart 2004 16:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Geniet er maar van, dit kabinet heeft plannen om de zon en wind te privatiseren![]()
Ze gingen zuurstof ook privatiseren.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Dan wordt het betalen aan een of andere Amerikaan als je de zon wilt zien
.
Die discussie loopt buiten SCquote:Op zondag 21 maart 2004 16:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze voeren alleen de rechtsstaat uit, wat door de slappe houding van paars nooit is gebeurd.
Een quasi-semi-intellectueel!quote:Op zondag 21 maart 2004 16:43 schreef pberends het volgende:
Internet, de ondergang van de oude economie.
Wat ben ik toch heerlijk semi-intellectueel.
Wat is je msn schatjequote:Op zondag 21 maart 2004 16:51 schreef Duritz het volgende:
[..]
Een quasi-semi-intellectueel!
Ik dacht dat jij niet aan MSN deed!quote:Op zondag 21 maart 2004 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is je msn schatje![]()
![]()
Niet vaak ja.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:59 schreef Duritz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan MSN deed!
LOL, goed idee pberends.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze gingen zuurstof ook privatiseren.
K. Ik voeg jou wel toequote:Op zondag 21 maart 2004 17:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet vaak ja.
Dat is idd wel verdomd lullig. Waar trek je de grens. Constant wordt hij verlegd. Of iedereen of niemand of iig duidelijk grenzen. Wie wel wie niet. Niet wie hier 5 jaar illegaal is mag hier blijven. Het is geen wedstrijdjequote:Lekker oneerlijk tegenover de mensen die al wel uit zichzelf weg zijn gegaan. "Ik moest weg, ik ging weg, maar die bleven krijgen wel een verblijfsvergunning
Nein, gimme dein msn-adres.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:04 schreef Duritz het volgende:
[..]
K. Ik voeg jou wel toe![]()
![]()
Veel wel ja, 8 jaar is een lange periode. Paars heeft nog diep in de schulden gestoken. Niet financieel, maar diep in de schulden van problemen door ze niet aan te pakken of op te lossen.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:04 schreef Silmarwen het volgende:
Alles de schuld van paars toch?
[..]
Dat is idd wel verdomd lullig. Waar trek je de grens. Constant wordt hij verlegd. Of iedereen of niemand of iig duidelijk grenzen. Wie wel wie niet. Niet wie hier 5 jaar illegaal is mag hier blijven. Het is geen wedstrijdje
LOLquote:Op zondag 21 maart 2004 17:03 schreef pberends het volgende:
http://tvland.zapto.org/t(...)nload?tune=138654438
Rad van Fortuin tunes![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:14 schreef Duritz het volgende:
Zit je op IRC PBerends?
quote:Op zondag 21 maart 2004 17:16 schreef du_ke het volgende:
Dan blijf ik nog even weg van IRC.
quote:Op zondag 21 maart 2004 17:18 schreef Ype het volgende:
Één hoi.
Ik had altijd een zeehonden knuffel die Seabert heettequote:
Vandaar dat je links bent.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had altijd een zeehonden knuffel die Seabert heette.
Dat zijn kinderen van het concept du_ke in de toekomst.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Vandaar dat je links bent.
Wat heeft opvoeding toch een invloed op iemand. Hopelijk komen jouw kinderen op een zwarte school terecht.
Hoi.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:36 schreef Silmarwen het volgende:
Ey Ype
PBerends het wordt echt tijd voor een vrouw in je leven. Duidelijk symptomen van aandacht te kort.
Ja super (ondanks dat Cebit niet door gingquote:Op zondag 21 maart 2004 17:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoi.
Leuk weekend gehad?
En de rest?
Wat is Cebit?quote:Op zondag 21 maart 2004 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja super (ondanks dat Cebit niet door ging)
En jij?
Ow en hi Ahhhh
Hi!!!quote:Op zondag 21 maart 2004 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja super (ondanks dat Cebit niet door ging)
En jij?
Ow en hi Ahhhh
Heb je die getekend voor mij?quote:
Seabertquote:
Ja, ik kon niet slapen.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb je die getekend voor mij?
quote:Op zondag 21 maart 2004 17:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
quote:Op zondag 21 maart 2004 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ik kon niet slapen.
Seabert was echt irritant. Normaal ben ik tegen dierenmishandeling, maar voor Seabert maak ik graag een uitzondering.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:43 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
SeabertDie was echt geweldig. EN dan ging die weer 'oe oe'. Dat was nog eens fun.
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2004 17:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Seabert was echt irritant. Normaal ben ik tegen dierenmishandeling, maar voor Seabert maak ik graag een uitzondering.![]()
Selectieve dierenbeul.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Seabert was echt irritant. Normaal ben ik tegen dierenmishandeling, maar voor Seabert maak ik graag een uitzondering.![]()
Das beter, maar wat zit er in als vulling?quote:
Idd, wat een klote zeehond was dat zeg.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb op Sidekick gestemd. Daar had ik zin an.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Herrinering (Sidekick-spelling):
Poll: Wie moet een ban krijgen in POL?pberends Kozzmic sizzler Sidekick Lord_Vetinari DrWolffenstein Aaahikwordgek! Underworld_ Dora_van_Crizadak Robert_Jensen Akkersloot ExTec du_ke Lemmeb Sharon Dijksma
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 21 maart 2004 17:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie niet ?quote:Op zondag 21 maart 2004 17:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wie heeft op mij gestemd?.
Ik.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie niet ?
I voted Kozzmic.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wie heeft op mij gestemd?.
Ik ook niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie niet ?
Dat had ik nou niet verwacht.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]
I voted Kozzmic.
Wat Seabert mij aan deed was regelrechte terrorisme. Het opleggen van dierenbescherming door middel van eindeloze martelingen (herhalingen)quote:Op zondag 21 maart 2004 17:49 schreef Ype het volgende:
[..]
Selectieve dierenbeul.
Ik twijfelde. Zijn slappe niet-ingrijpen bij Kirmiblabla heeft geen respect opgeleverd bij mij.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]
I voted Kozzmic.
In welk deel ?quote:Op zondag 21 maart 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Das beter, maar wat zit er in als vulling?
Het onzichtbare en verhulde.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In welk deel ?
Dat zal ik na moeten gaan.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het onzichtbare en verhulde.
quote:Op zondag 21 maart 2004 17:57 schreef Muhammed-klaas het volgende:
[afbeelding]
Poll gesloten.
Totaal aantal stemmen linkse mensen (Dora_van_Crizadak, Sharon Dijksma, Kozzmic, Sidekick):
16
Totaal aantal stemmen rechtse mensen (Robert_Jensen, Underworld_, pberends, Aaahikwordgek):
5.
Rechts Fokquote:Op zondag 21 maart 2004 17:57 schreef Muhammed-klaas het volgende:
[afbeelding]
Poll gesloten.
Totaal aantal stemmen linkse mensen (Dora_van_Crizadak, Sharon Dijksma, Kozzmic, Sidekick):
16
Totaal aantal stemmen rechtse mensen (Robert_Jensen, Underworld_, pberends, Aaahikwordgek):
5.
Seabert is gay.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:58 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat een humorloze mods daar zeg.quote:
Gebrek aan zelfkritiek?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:01 schreef Johan_de_With het volgende:
pberends, weg voor onbepaalde tijd. User hoeft niet te mailen, doen wij ook niet.
picserver doet sloomquote:Op zondag 21 maart 2004 18:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat een humorloze mods daar zeg.
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:02 schreef Silmarwen het volgende:
HEt lijkt mij overigens duidelijk waar ik op heb gestemd![]()
Het behaalde geen 50%, dus geen meerderheid.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
.
Het is daar zo langzamerhand een olifantenkerkhof van pberendshumor.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Had je de bijbehorende knuppel ook?quote:Op zondag 21 maart 2004 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had altijd een zeehonden knuffel die Seabert heette.
Nu wel. Snik.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Het behaalde geen 50%
Nog geen meerderheid.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nu wel. Snik.
Dat wisten we toch al?quote:
Daadkracht.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Had je de bijbehorende knuppel ook?
Goed, ik maak wel een nieuwe poll aan.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:05 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben niet banwaardig?
Wat geef jij nou voor aanstoot? Je hebt zelfs alle plaatjes bij elkaar gezet om optimaal te kunnen slijmen.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:05 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben niet banwaardig?
Troost je ik ook nietquote:Op zondag 21 maart 2004 18:05 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben niet banwaardig?
Ik snap het nut van ONZ niet als zelfs daar al geen grappen meer mogen. De mod is een verpauperde wanker.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
LOL @ Muhammed-klaasquote:Op zondag 21 maart 2004 17:57 schreef Muhammed-klaas het volgende:
[afbeelding]
Poll gesloten.
16
5.
Ik voel me zeer vervreemd, tussen de moslimsquote:Op zondag 21 maart 2004 18:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Goed, ik maak wel een nieuwe poll aan.
Poll: Wie moet een ban krijgen in POL?RichardQuest KirmiziBeyaz pro_jeex Muhammed-klaas ErTaN MokroMike
Tussenstand:
[afbeelding]
.
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:Muhammed-klaas
Kirmiblabla eat shit and ...quote:Op zondag 21 maart 2004 18:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Goed, ik maak wel een nieuwe poll aan.
Poll: Wie moet een ban krijgen in POL?RichardQuest KirmiziBeyaz pro_jeex Muhammed-klaas ErTaN MokroMike
Tussenstand:
[afbeelding]
.
Vreemd vind ik dat. Waarom wordt ONZ eigenlijk gemod?? Dat hoeft toch helemaal niet, het is allemaal onzin.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik snap het nut van ONZ niet als zelfs daar al geen grappen meer mogen. De mod is een verpauperde wanker.
Waarom noem je mij geen profeet?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:09 schreef RichardQuest het volgende:
Ik voel me zeer vervreemd, tussen de moslims
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:09 schreef Muhammed-klaas het volgende:.
Totaal aantal anti-Islam mensen (Dora_van_Crizadak, Robert_Jensen, pberends, Aaahikwordgek):quote:Op zondag 21 maart 2004 17:57 schreef Muhammed-klaas het volgende:
[afbeelding]
Poll gesloten.
16
5.
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
je op je bebaarde mkondje, Herr Profeet.
Joh. Dualisme, dualisme.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:12 schreef UnderWorld_ het volgende:
huh? Dora is zo rechts als de pest.
Totaal aantal mensen met Nederlandse usernamen (Sharon Dijksma, Robert_Jensen, Aaahikwordgek, pberends)quote:Op zondag 21 maart 2004 18:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Totaal aantal anti-Islam mensen (Dora_van_Crizadak, Robert_Jensen, pberends, Aaahikwordgek):
15
De rest: (Sharon Dijksma, Kozzmic, Sidekick, Underworld_):
7
Duidelijk dat anti-Islam niet gewenst is.
Neuh, niet echt. Zie mijn ondertitel.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:12 schreef UnderWorld_ het volgende:
huh? Dora is zo rechts als de pest.
whehehehehequote:Op zondag 21 maart 2004 18:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Totaal aantal mensen met Nederlandse usernamen (Sharon Dijksma, Robert_Jensen, Aaahikwordgek, pberends)
6
De rest (Dora_van_Crizadak, Kozzmic, Sidekick, Underworld_):
16
Duidelijk datbuitenlandse
invloeden hier niet gewenst zijn
.
Robert ook niet echt. Maar goed, het is wel ingeburgerd.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
whehehehehe
Sharon is Nederlands?
Keer 't tij, geef de Islam geen kans.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Robert ook niet echt. Maar goed, het is wel ingeburgerd.
Net als Mohammed over 50 jaar. Gelukkig ben ik hier dan al weg.
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:18 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga weer Have fun![]()
]quote:Op zondag 21 maart 2004 18:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Zie mijn ondertitel.
Geef mij maar koorknaapje sizzler, Kozzmic is me te zuurquote:Op zondag 21 maart 2004 18:19 schreef pberends het volgende:
Poll: Kozzmic is een GEILE SNOLZekers slet! Nee. Ik heb liever koorknaapje sizzler
Tussenstand:
[afbeelding]
Kozzmic is een eikelbijter lieve schandknaap Goeie gast.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 21 maart 2004 18:19 schreef pberends het volgende:
Poll: Kozzmic is een GEILE SNOLZekers slet! Nee. Ik heb liever koorknaapje sizzler
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier </div></blockquote> Geef mij maar koorknaapje sizzler, Kozzmic is me te zuur.
Dat ben ik niet, maar als ik dat was, zou dat me recht maken?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:19 schreef UnderWorld_ het volgende:
jaaaaaa, daar trappen we mooi niet in. Jij bent lid van de 'moslim bash club'. Dat weet iedereen.
Als zijn mond vol zit wel ja.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kozzmic is een eikelbijter lieve schandknaap Goeie gast.
xenofobie zou ik inderdaad eerder bij rechts plaatsen. Aaah heeft er ook last van en hij noemt zichzelf ook rechts.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, maar als ik dat was, zou dat me recht maken?
Waarom is het bestrijden ve politieke doctrine als de islam xenofobie? Ik ben ook tegen het nazisme, maakt dat me ook xenofoob?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:25 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
xenofobie zou ik inderdaad eerder bij rechts plaatsen. Aaah heeft er ook last van en hij noemt zichzelf ook rechts.
Links heeft last van de harde waarheid en probeert dat onder het vloerkleed te schoffelen. Overigens moet jij eens opzoeken wat xenofobie betekent.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:25 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
xenofobie zou ik inderdaad eerder bij rechts plaatsen. Aaah heeft er ook last van en hij noemt zichzelf ook rechts.
Nee, daar is niks mis mee, maar jij trekt het door en generaliseerd het op alle moslims (en zelfs op buitenlanders in het algemeen). Alle moslims zijn extreem volgens jou en dat maakt het xenofobie.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waarom is het bestrijden ve politieke doctrine als de islam xenofobie? Ik ben ook tegen het nazisme, maakt dat me ook xenofoob?
Wat wel ?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:32 schreef Duritz het volgende:
* Duritz denkt niet dat dit een topic wordt die bekend zal worden als het grote intelligentie-topic
speciaal voor jou:quote:Op zondag 21 maart 2004 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Links heeft last van de harde waarheid en probeert dat onder het vloerkleed te schoffelen. Overigens moet jij eens opzoeken wat xenofobie betekent.
Dat lijkt me toch wel goed bij jouw passen. Alle moslims zijn immers extreem en bezig met de jihad.quote:xe·no·fo·bie (de ~ (v.))
1 afkeer van alles wat vreemd is
Nee hoor, want ik ga weerquote:Op zondag 21 maart 2004 18:32 schreef Duritz het volgende:
* Duritz denkt niet dat dit een topic wordt die bekend zal worden als het grote intelligentie-topic
Geen, maar het had een veelbelovende titel.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat wel ?
Nee. Ik heb het alleen over fundamentalistische moslims. Dat jij problemen hebt met de interpretatie van mijn posts doet daar niets van af.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:31 schreef UnderWorld_ het volgende:
Nee, daar is niks mis mee, maar jij trekt het door en generaliseerdt het op alle moslims
Jij bent degene die het op buitenlanders in het algemeen generaliseert. Je zei dat buitenlanders over het algemeen naar een moskee gaan en het willen afbreken van moskeeen hiermee een anti-buitenlander-instelling is. Racist.quote:(en zelfs op buitenlanders in het algemeen).
Alle nazi's zijn extreem. Ook xenofobie?quote:Alle moslims zijn extreem volgens jou en dat maakt het xenofobie.
Klets niet, dat heb ik helemaal niet gezegd.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
speciaal voor jou:
[..]
Dat lijkt me toch wel goed bij jouw passen. Alle moslims zijn immers extreem en bezig met de jihad.
Ga jij eerst eens Nederlands leren.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
speciaal voor jou:
[..]
Dat lijkt me toch wel goed bij jouw passen. Alle moslims zijn immers extreem en bezig met de jihad.
Wordt het te heet onder je voetjes, hmmm?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:34 schreef UnderWorld_ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 21 maart 2004 18:32 schreef Duritz het volgende:
* Duritz denkt niet dat dit een topic wordt die bekend zal worden als het grote intelligentie-topic</div></blockquote> Nee hoor, want ik ga weer
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga jij eerst eens Nederlands leren.
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je bedoelt onrechtmatig in deze zin:
????????
Hoe krijg jij je tekst buiten het kader?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:48 schreef pberends het volgende:
LOL @ <blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 21 maart 2004 15:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je bedoelt onrechtmatig in deze zin:
[afbeelding]
????????</div></blockquote>![]()
![]()
Nee, een bankzitter. Nep-ir. = Ing.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:54 schreef pberends het volgende:
Kozzmic zit toch bij de POLisie?
Gingen ze die titel niet afschaffen?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, een bankzitter. Nep-ir. = Ing.
quote:Op zondag 21 maart 2004 19:00 schreef Duritz het volgende:
[..]
Gingen ze die titel niet afschaffen?
POLizei.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:54 schreef pberends het volgende:
Kozzmic zit toch bij de POLisie?
Niet met terugwerkende kracht.....Kozzmic is al afgestudeerd.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:00 schreef Duritz het volgende:
[..]
Dat kan niet als je nooit hebt gestudeerd.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niet met terugwerkende kracht.....Kozzmic is al afgestudeerd.
De dames die optie 3 hebben gestemd mogen natuurlijk altijd mailen.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:19 schreef pberends het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding]
Wel gestudeerd, maar niet af dacht ik.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niet met terugwerkende kracht.....Kozzmic is al afgestudeerd.
Dames ?quote:Op zondag 21 maart 2004 19:11 schreef sizzler het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 21 maart 2004 18:19 schreef pberends het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding]
</div></blockquote> De dames die optie 3 hebben gestemd mogen natuurlijk altijd mailen.
Heren niet? Racist.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:11 schreef sizzler het volgende:
De dames die optie 3 hebben gestemd mogen natuurlijk altijd mailen.
Seksist dan.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Heren niet? Racist.
Ach, volgens DeGroeneRidder ben je een racist als je het iemand niet toestaan om vanwege zijn cultuur een huisarts een klap te geven.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Seksist dan.
Hehe, en hij/zij schrijft ook regent met een d. Oh well.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Er moet dringend meer geld gestoken worden in het onderwijs.
onweerd het ook bij jullie?
quote:Op zondag 21 maart 2004 19:55 schreef RichardQuest het volgende:Zwarte Kraftwerk-negers op NL3
Mot je het maar goed spellen.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:57 schreef RichardQuest het volgende:
Jaja, aah
Het was een pleonasme, tenzij je witte negers bedoelde.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die zin klopte sowieso niet
Ice, ice babyquote:Op zondag 21 maart 2004 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het was een pleonasme, tenzij je witte negers bedoelde.
* pberends is playing Vanilla Ice - Ice, Ice, Baby.mp3quote:Op zondag 21 maart 2004 20:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ice, ice baby
Girls were hot wearing less than bikinisquote:Op zondag 21 maart 2004 20:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ice, ice baby
Same here Mutant. We zullen wel te gemiddeld zijn.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
Allerlei poll's geweest, en 0 keer zat ik er tussen! Men kan mij blijkbaar niet missen met de bans.
We wilden niet discrimineren.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
Allerlei poll's geweest, en 0 keer zat ik er tussen! Men kan mij blijkbaar niet missen met de bans.
Jaja, waarom zat Kirmizi er wel tussen danquote:Op zondag 21 maart 2004 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
We wilden niet discrimineren.
Omdat hij een fundamentalist is.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jaja, waarom zat Kirmizi er wel tussen dan
Die had er niet tussen gehoeven, maar zat er tussen voor de ijking.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jaja, waarom zat Kirmizi er wel tussen dan
Neen.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:32 schreef sjun het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het aanblijven van Pronk als voorzitter van de VON?
Wat moet je daar nog van zeggen. Inconsequent. Een klein kind dat om aandacht blijft roepen.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:32 schreef sjun het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het aanblijven van Pronk als voorzitter van de VON?
Een verdere devaluatie van de Vluchtelingenorganisaties.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:32 schreef sjun het volgende:
Pronk: The next Barney?quote:Op zondag 21 maart 2004 20:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Pronk: een man van de miljardenschades in problemen niet oplossen.
Hoeveel invloed zouden de vluchtelingen voor (i.p.v. met) wie gewerkt wordt zelf kunnen uitoefenen op benoeming en vertrek van 'hun' voorzitter?quote:Op zondag 21 maart 2004 20:34 schreef Duritz het volgende:
[..]
Een verdere devaluatie van de Vluchtelingenorganisaties.
Voor diegenen die dat dat niet vinden: Eat shit and die!!!quote:Op zondag 21 maart 2004 20:40 schreef sjun het volgende:
[..]
Moet Pronk excuses aanbieden aan Verdonk?
quote:
Yep maar ik mag hem nog net gebruikenquote:Op zondag 21 maart 2004 19:00 schreef Duritz het volgende:
[..]
Zojuist op ned3 was er een soortgelijke docu.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:50 schreef sizzler het volgende:
Spam:
Vanavond op BBC 1 om 23:15 : Wat er de acht maanden in Irak gebeurde tussen binnenval en de gevangenneming van Saddam.
Dan moet een middelbaar scholiertje als Underworld_ zich ook nog even onthouden van meningen over anderen...quote:Op zondag 21 maart 2004 21:41 schreef Silmarwen het volgende:
Sorry sizzler ik had niet gestemd
Jullie moeten echt eens ophouden met dat gezeur over spelling. Als en dan door elkaar halen dat is zielig en dom. D en T door elkaar halen dat kan een leerprobleem zijn, maar dat maakt je nog niet dommer dan iemand die wel foutloos kan spellen.
Een middelbare scholier kan ook een mening hebben en omdat hij hem niet goed kan spellen betekend het niet dat hij hem niet goed kan onderbouwen.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan moet een middelbaar scholiertje als Underworld_ zich ook nog even onthouden van meningen over anderen...
In dit geval maakt die zichzelf erg ongeloofwaardig qua spelling en qua inhoud.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Een middelbare scholier kan ook een mening hebben en omdat hij hem niet goed kan spellen betekend het niet dat hij hem niet goed kan onderbouwen.
Ja en ik kan ook niet spellen. En omdat ik woordblind ben ben ik niet geloofwaardig?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In dit geval maakt die zichzelf erg ongeloofwaardig qua spelling en qua inhoud.
Je zult met een dubbel goed verhaal moeten komen. Overigens heb ik het over de arrogantie van underworld.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja en ik kan ook niet spellen. En omdat ik woordblind ben ben ik niet geloofwaardig?
Nou das mooi **** aangezien ik ook nog eens vrouw benquote:Op zondag 21 maart 2004 22:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je zult met een dubbel goed verhaal moeten komen. Overigens heb ik het over de arrogantie van underworld.
De witte neger is begonnen op ned3. Gaat over POL.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou das mooi **** aangezien ik ook nog eens vrouw ben
Dat vind jij.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:16 schreef Silmarwen het volgende:
Ali G is irritant
Ja dat vind ik ja.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat vind jij.
quote:Franse regering verliest in regionale verkiezingen
Uitgegeven: 21 maart 2004 21:54
PARIJS - De Franse centrumrechtse regering heeft zondag in de eerste ronde van de regionale verkiezingen een verlies moeten incasseren. Dat blijkt uit de eerste peilingen na sluiting van de stemlokalen. De coalitieregering zou 34 procent van de stemmen krijgen, terwijl de gematigde linkse partijen (socialisten, communisten en groenen) goed zouden zijn voor 40,5 procent.
Grote winst boekte het extreem rechtse Front National van Jean-Marie Le Pen. Die zou in de beslissende volgende verkiezingsronde van aanstaande zondag in 19 van de 26 Franse regio's zijn vertegenwoordigd.
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gaat goed
Hij is: LOLquote:Op zondag 21 maart 2004 22:16 schreef Silmarwen het volgende:
Ali G is irritant
De opkomst van extreemlinks en zowel extreem rechts kan nooit goed gaan. Pak je geschiedenisboek er bij hoe en onder welke omstandigheden Hitler aan de macht kwamquote:Op zondag 21 maart 2004 22:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gaat goed
LOL @ "drugs aan goed doel geven"quote:Op zondag 21 maart 2004 22:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij is: LOL![]()
![]()
LOL @ Drugs.
LOL @ handjes drukken.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL @ "drugs aan goed doel geven"
LOL @ opnoemen aliassenquote:Op zondag 21 maart 2004 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL @ "drugs aan goed doel geven"
Het gaat in Frankrijk gewoon om de gematigd linkse partijen. Daar is niets engs aan men is het beleid van de huidige regering blijkbaar gewoon zat. (net zo als in Duitsland en Engeland rechts nu zouden winnen).quote:Op zondag 21 maart 2004 22:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De opkomst van extreemlinks en zowel extreem rechts kan nooit goed gaan. Pak je geschiedenisboek er bij hoe en onder welke omstandigheden Hitler aan de macht kwam
Silmarwen heeft nog nooit gekeken als je het mij vraagt.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij is: LOL![]()
![]()
LOL @ Drugs.
Ja, hun anti-Irak beleid was fout.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gaat in Frankrijk gewoon om de gematigd linkse partijen. Daar is niets engs aan men is het beleid van de huidige regering blijkbaar gewoon zat. (net zo als in Duitsland en Engeland rechts nu zouden winnen).
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, hun anti-Irak beleid was fout.
* pberends is playing TV-Tunes - The Love Boat.mp3quote:Op zondag 21 maart 2004 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Silmarwen heeft nog nooit gekeken als je het mij vraagt.
Links en economie, dat wordt inderdaad lachen.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
maar het gaat nu voornamelijk over het economische beleid. Het Irakbeleid kan de instemming van de bevolking volgens mij wel dragen.
LOLquote:Op zondag 21 maart 2004 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Links en economie, dat wordt inderdaad lachen.
Links en economie.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Links en economie, dat wordt inderdaad lachen.
Kijken of ze nu ook meer gaan bijdragen aan de EU.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:49 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:51 schreef pberends het volgende:
Nu net begonnen op ned: het geluk van Nederland
over eten en dikke mensen.
De lusten en de lastenquote:Op zondag 21 maart 2004 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
De lusten en de lasten![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 21 maart 2004 22:59 schreef pberends het volgende:
Tijd voor het "Dieselduppie van Zalm"
Ja op mijn opmerking hebben de linkse kliekjes geen antwoord op.
Dank je.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Misschien wordt Nederland dan ook welquote:Op zondag 21 maart 2004 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar wat gaat er nu gebeuren met Europa, nu Spanje, Frankrijk en Duitsland al rood zijn?
Totale zelfmoord. Nederland is een doorvoerland. Ga je daar extra belasting opgooien dan rijdt men voortaan via Belgie of scheept men in Hamburg in. Dag Nederland.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:59 schreef pberends het volgende:
Ja op mijn opmerking hebben de linkse kliekjes geen antwoord op.
Wat een meelopers.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien wordt Nederland dan ook wellinks
.
Inderdaad, dikke onzin.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Totale zelfmoord. Nederland is een doorvoerland. Ga je daar extra belasting opgooien dan rijdt men voortaan via Belgie of scheept men in Hamburg in. Dag Nederland.
* Aaahikwordgek is playing Kane - Rain on me.mp3quote:Op zondag 21 maart 2004 23:04 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Linda, Roos & Jessica - Teveel Voor Mij.mp3
Ik dacht zelf dat de politiek een beetje af is gestapt van 'Nederland Distributieland'. aangezien het veel van de infrastructuur en milieu vergt.quote:Totale zelfmoord. Nederland is een doorvoerland. Ga je daar extra belasting opgooien dan rijdt men voortaan via Belgie of scheept men in Hamburg in. Dag Nederland
Je zult inderdaad water nodig hebben om de shampoo weg te spoelen.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 21 maart 2004 23:04 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Linda, Roos & Jessica - Teveel Voor Mij.mp3</span></div></blockquote> <span class="me">* Aaahikwordgek is playing Kane - Rain on me.mp3
Waarom je trekt de tarieven gelijk, dan moet je je concurrentie bestrijden door het leveren van betere/efficientere kwaliteit.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Totale zelfmoord. Nederland is een doorvoerland. Ga je daar extra belasting opgooien dan rijdt men voortaan via Belgie of scheept men in Hamburg in. Dag Nederland.
?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:06 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat de politiek een beetje af is gestapt van 'Nederland Distributieland'. aangezien het veel van de infrastructuur en milieu vergt.
Ik weet een manier om alle begrotingstekorten te doen verdwijnen van alle Europese overheiden. Gewoon de accijnzen evenhoog maken in Europa.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom je trekt de tarieven gelijk, dan moet je je concurrentie bestrijden door het leveren van betere/efficientere kwaliteit.
Zoals?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:07 schreef du_ke het volgende:
Waarom je trekt de tarieven gelijk, dan moet je je concurrentie bestrijden door het leveren van betere/efficientere kwaliteit.
Dat zullen wel klaar zijn met die dure invsesteringen, hoop ik? Of misschien een tweede maasvlakte (dat wel beter is dan dat belachelijk dure windmolenpark).quote:Wat blijft er dan nog over? En de betuwelijn? en de hsl?
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:08 schreef Flumina het volgende:
[..]
Dat zullen wel klaar zijn met die dure invsesteringen, hoop ik? Of misschien een tweede maasvlakte (dat wel beter is dan dat belachelijk dure windmolenpark).
Waar heb je het over?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:09 schreef Silmarwen het volgende:
Aahhh als ik het jou vraag. Nou dat gebeurt niet dus.
De tv-serie is humorvol imho. Ik kan er erg mee lachen, hij houdt iedereen voor de gek.quote:Bovendien kent iedereen Ali G, ik heb zelfs de film gezien. Ik vind zn humor gewoon nogal.... oppervlakkig en dom.
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:09 schreef Silmarwen het volgende:
Aahhh als ik het jou vraag. Nou dat gebeurt niet dus.
Bovendien kent iedereen Ali G, ik heb zelfs de film gezien. Ik vind zn humor gewoon nogal.... oppervlakkig en dom.
Maar wat heeft het ene met het andere te maken? Windmolenpark vs. transport?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:10 schreef Flumina het volgende:
Oh, snel getypt, ik hoop dat dan die belachelijk dure investeringen op het gebied van infrastructuur zullen ophouden, en dat men voortaan beter kijkt waar dat geld heengaat.
Service op maat, methoden om de vracht 24 uur per dag te kunnen volgen etc etc, zo erg zit ik ook weer niet in de transportsector.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zoals?
Niemand vraagt jou of ik ooit gekeken hebquote:Op zondag 21 maart 2004 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Silmarwen heeft nog nooit gekeken als je het mij vraagt.
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:12 schreef pberends het volgende:
LOL![]()
![]()
@ 11e reactie.
En dat maakt het milieu beter?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Service op maat, methoden om de vracht 24 uur per dag te kunnen volgen etc etc, zo erg zit ik ook weer niet in de transportsector.
Omdat er ook een windmolenpark was gepland. Het is beiden infrastructuur om het maar zo te stellen. Maar goed, ik houd erover op. Ik vind gewoon dat de mensen in Den Haag met een onrealitsche blik dit soort projecten allemaal uitvoeren.quote:Windmolenpark vs. transport?
"Das ook diesel."quote:Op zondag 21 maart 2004 23:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
![]()
Oh zo.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Niemand vraagt jou of ik ooit gekeken heb
Je bent dus een noob. Ervaren internetters zullen dat soort humor altijd leuk vinden, die zijn harde en droge humor meer gewend.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:15 schreef Silmarwen het volgende:
GEenstijl denk ik hetzelfde over. Ik hou daar gewoon niet van. Wat ik grappig vind is Finkers, van 't Hek, Lebbis en Jansen, De Vliegende Panters
Met het ene transporteer je energie, met het andere goederen.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:14 schreef Flumina het volgende:
[..]
Omdat er ook een windmolenpark was gepland. Het is beiden infrastructuur om het maar zo te stellen. Maar goed, ik houd erover op. Ik vind gewoon dat de mensen in Den Haag met een onrealitsche blik dit soort projecten allemaal uitvoeren.
Duidelijk. De linkse "humor". Nou ja, dat moet jij weten. Voorgekauwde shit noem ik het en inmiddels passé.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:15 schreef Silmarwen het volgende:
GEenstijl denk ik hetzelfde over. Ik hou daar gewoon niet van. Wat ik grappig vind is Finkers, van 't Hek, Lebbis en Jansen, De Vliegende Panters
Oh, hehe iddquote:Op zondag 21 maart 2004 23:15 schreef pberends het volgende:
[..]
"Das ook diesel."
LOL![]()
![]()
Omdat ik domme humor niet leuk vind ben ik een internet n00b? WHAHAHAHAHAHA. Dat noem ik dus humorquote:Op zondag 21 maart 2004 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent dus een noob. Ervaren internetters zullen dat soort humor altijd leuk vinden, die zijn harde en droge humor meer gewend.
Het serieus nemen van elke reactie is ook iets typisch noobs. Je bent geslaagd voor je noob-examen.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat ik domme humor niet leuk vind ben ik een internet n00b? WHAHAHAHAHAHA. Dat noem ik dus humor
Smaken verschillen etc etc. Niet elke internet gebruiker heeft dezelfde smaak.
Wat noem jij domme humor?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat ik domme humor niet leuk vind ben ik een internet n00b? WHAHAHAHAHAHA. Dat noem ik dus humor
Smaken verschillen etc etc. Niet elke internet gebruiker heeft dezelfde smaak.
Dat mag. Ze zeggen vaak wel dingen waar je even over na moet denken. En Finkers linkse humor?Dat noem ik gewoon droog. Doodleuk het onverwachte zeggen, geweldige man.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Duidelijk. De linkse "humor". Nou ja, dat moet jij weten. Voorgekauwde shit noem ik het en inmiddels passé.
Stating the obvious noem ik domme humor. Humor waar je niet over na hoeft te denken.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat noem jij domme humor?
Het probleem is dat bij jou reacties ik nooit weet of je serieus bent of niet. Dus voortaan zal ik je nooit meer serieus nemen.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Het serieus nemen van elke reactie is ook iets typisch noobs. Je bent geslaagd voor je noob-examen.
Lebbis en jansen: Voorgekauwde Vara-humor.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Stating the obvious noem ik domme humor. Humor waar je niet over na hoeft te denken.
Posticons, posticons.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het probleem is dat bij jou reacties ik nooit weet of je serieus bent of niet. Dus voortaan zal ik je nooit meer serieus nemen.
Tijd voor het "Dieselduppie van Zalm"quote:Op zondag 21 maart 2004 23:24 schreef du_ke het volgende:
En ik kan Hans Teeuwen wel erg waarderen.
Geenstijl vind ik maar weinig aan.
pberends, ik heb nu al een kwartier gekeken naar het plaatje. Maar de windmolens willen maar niet stukquote:
Waarom zou ik iets kijken als ik al weet dat ik het niet leuk vind. Ik ga ook niet voor de lol get the picture kijken.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lebbis en jansen: Voorgekauwde Vara-humor.
Van het hek: veel grove woorden gebruiken en lachen, omdat van het hek het zegt.
Nou ja, je moet het zelf weten. Jij hebt niet eens gekeken vanavond, of wel?
Komt door de wind.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
pberends, ik heb nu al een kwartier gekeken naar het plaatje. Maar de windmolens willen maar niet stuk![]()
De Marrrrrrssssquote:Op zondag 21 maart 2004 23:24 schreef du_ke het volgende:
En ik kan Hans Teeuwen wel erg waarderen.
Geenstijl vind ik maar weinig aan.
Lekker bekrompen, volgens dezelfde redenering hoef ik dus nooit meer lebbis en jansen te kijken al was het maar om niet naar die lelijke uebernerd te hoeven kijken.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets kijken als ik al weet dat ik het niet leuk vind. Ik ga ook niet voor de lol get the picture kijken.
Als ik het 1 keer niet leuk vind zal het de tweede keer echt niet beter worden lijkt mij.
Bekrompen hoezo bekrompen. Moet ik het spellen.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lekker bekrompen, volgens dezelfde redenering hoef ik dus nooit meer lebbis en jansen te kijken al was het maar om niet naar die lelijke uebernerd te hoeven kijken.
Doe maar niet, daarmee zet je jezelf voor schut.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Bekrompen hoezo bekrompen. Moet ik het spellen.
Dat zeg je nu pas, net beweerde je nog dat het gewoon zo is.quote:I k v i n d h e t n i e t l e u k. Klaar. Jij wel. Leuk. Ik niet, respecteer dat dan, Die film vond ik afgrijslijk heb daarna 1 keer een aflevering gezien, ook niet leuk, dus ik kijk het niet weer.
Zo
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:29 schreef pberends het volgende:
Ik ga onder de wol,![]()
allemaal
Nee ik gaf mijn mening. Zo en nu ga ik slapenquote:Op zondag 21 maart 2004 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Doe maar niet, daarmee zet je jezelf voor schut.
[..]
Dat zeg je nu pas, net beweerde je nog dat het gewoon zo is.
Ja, ik ook (2 maal). Doei.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik gaf mijn mening. Zo en nu ga ik slapen![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik gaf mijn mening. Zo en nu ga ik slapen![]()
quote:Op maandag 22 maart 2004 09:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goedenmorgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |