quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:22 schreef dmace het volgende:
[afbeelding]
Moeder van bovenstaande nageboorte gevonden
Whahahahahaquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:30 schreef dmace het volgende:
[afbeelding]
Na bekendmaking Moeder van Nageboorte meld ook de Vader zich
ROFL!quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:14 schreef LSD het volgende:
[afbeelding]
"Plunderingen duren voort, de piano van deze vrouw is nog maar net ontvreemd"
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:14 schreef LSD het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:14 schreef LSD het volgende:
[afbeelding]
ROFL!quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:32 schreef jant het volgende:
OF:
Vreugdevuur na behalen inburgeringsdiploma.
Dit schreef Robh een paar maanden geleden.quote:Een (tijdelijke) stop van de "Gelukkig hebben we de foto's nog"-reeks.
Het idee achter "Gelukkig hebben we de foto's nog" was simpel: men neme een nieuwsfoto en plakt daar een humoristische tekst onder. Dit ging een hele tijd goed, er ontstonden hele leuke topics, met leuke reacties en leuke foto's.
De laatste tijd is er van dat idee echter weinig meer over. De reeks wordt bijna enkel en alleen nog gebruikt om de eigen politieke standpunten wereldkundig te maken en onder het mom van "het is humor" de eigen ideologie door te drukken in beeld en woord.
Humor mag dan subjectief zijn, het is niet moeilijk om in te zien dat wat nu gebeurt in de reeks de titel "humor" niet verdient. Steeds zien we dezelfde soort foto's terug, dezelfde onderschriften, dezelfde politieke agenda. De creativiteit is bijkans 0,0. Het is posten om het posten geworden. En dat is gewoon niet de bedoeling.
Het is jammer, het was een ontzettende leuke reeks, een hoop mensen hebben zich opperbest vermaakt met lezen en posten, maar op deze manier verder kan niet.
Feedback is uiteraard welkom
Dat komt er op neer dat een ander gaat bepalen wat nu precies humor is. Een concept dat niet te bevatten is, en aldus niet te beoordelen. True, aanstootgevende dingen moeten weg, maar als je een gevoel krijgt bij iets wat er eigenlijk niet staat, zul je de "fout" bij jezelf moeten zoeken en niet bij een ander.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 03:07 schreef NorthernStar het volgende:
Let wel, dit is dus een laatste poging om weer iets van de reeks te maken.
Als je denkt het nu te moeten verprutsen voor anderen zal dat ook strenger beoordeeld worden. Dit topic was en is niet bedoeld om je politieke of ideologische mening ergens over kwijt te kunnen. Daar zijn elders legio mogelijkheden voor. Dus steek de draak met dingen, neem het nieuws op de hak, relativeer en maak van iets zwaars iets luchtigs, maar laat je campagnedrang en vooroordelen thuis.
Wat aan "Commentaar in het FB topic graag." begrijp je precies niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:58 schreef dmace het volgende:
[..]
Dat komt er op neer dat een ander gaat bepalen wat nu precies humor is. Een concept dat niet te bevatten is, en aldus niet te beoordelen. True, aanstootgevende dingen moeten weg, maar als je een gevoel krijgt bij iets wat er eigenlijk niet staat, zul je de "fout" bij jezelf moeten zoeken en niet bij een ander.
Mep dicht wat dicht moet, maar snoer anderen nooit de mond omdat je jezelf niet kan verwoorden.
Moderating is de kunst van het kijken, en ik ken veel moderators over de hele wereld. Goede moderators ken ik ook, en als ik die op 1 hand tel hou ik vingers over.
Bezint voor je begint, dat geld zowel voor posters als voor moderators.![]()
Solliciteer je naar het baantje moderator?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat aan "Commentaar in het FB topic graag." begrijp je precies niet?
De bedoeling is dat je plaatjes post met een humoristiche tagline. Wat begrijp je daaraan niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat aan "Commentaar in het FB topic graag." begrijp je precies niet?
Pssst, met FB topic wordt bedoeld het sticky topic bovenin elk subforumquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:26 schreef dmace het volgende:
Maar als je het wil weten: Ik kan niks posten in FB, alleen reageren, en er is geen topic over.
(misschien nog een foutje in de nieuwe fok?)
En je huidquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pssst, met FB topic wordt bedoeld het sticky topic bovenin elk subforum
En mijn gevoel voor humor is denk ik zwarter dan mijn longen
Land test nieuw beleid m.b.t. verkleining van de woningen verstrekt aan vluchtelingen en vergroting van de afzet van tweedehandse kleding.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:43 schreef jant het volgende:
[afbeelding]
Toilet in Sojoez capsule blijkt onhandig
Mooi gebaar in dit topicquote:Op zondag 21 maart 2004 02:38 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Even geen grappen.... Een vader en dochter betuigen respect aan de Moeder des Vaderlands.
wat een prachtige foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |