quote:Model Bimota SB8 K GOBERT REPLICA L.E. 2004
Category Sport
ENGINE
Type996 cc, liquid cooled, 90° v-twin, 4-stroke
Bore x stroke (mm)98 mm x 66 mm
Compression ratio11.3:1
ValvesDOHC, 4 valves/cylinder
Fuel systemElectronic fuel injection, 51 mm throttle body
Lubrication systemWet Sump
TRANSMISSION
ClutchMultiple Plate in Oil Bath
Gearbox6 speed
Ratios1st 12/32, 2nd 15/29, 3th 18/27, 4th 22/27, 5th 23/25, 6th 24/24
Final driveChain, 17/42
Starting systemElectronic
CHASSIS
FrameModular Composed of Two aluminium Alloy Beams and Carbon Fibre Plates
Front suspensionTelehydraulic Upside-Down fork with 46 mm Stanchions and Rebound, Compression, Preload Adjustments, 120 mm travel
Rear suspensionFully Adjustable Shock Absorber, 130 mm travel
Fork angle / Trail22.9 / 87 mm (3.4 inches)
WHEELS
Front tyre120/70-17
Rear tyre180/55-17
Front brakesdual 320 mm discs with 4-piston calipers
Rear brakessingle 220 mm disc with 2-piston calipers
DIMENSIONS
Wheelbase1390 mm (54.7 inches)
Fuel capacity - reserve20 l (5.3 gallon US)
Dry weight176 kg (388 pounds)
quote:Model Bimota BIMOTA 666 L.E. 2004
Category Sport
ENGINE
Type 992 cc, air cooled, l-twin, 4-stroke
Bore x stroke (mm) 94 mm x 71.5 mm
Compression ratio 10:1
Valves Desmodromic, 2 valves/cylinder
Fuel system Electronic fuel injection, 45 mm throttle body
Power 85.5 hp (637.6 kW) @ 7750 rpm
Torque 87.5 Nm (645.4 ft. lbs) @ 5750 rpm
TRANSMISSION
Clutch Dry multiplate with hydraulic control
Gearbox 6 speed
Ratios 1st 37/15, 2nd 30/17, 3th 27/20, 4th 24/22, 5th 23/24, 6th 24/28
Primary drive Straight cut gears; ratio 1.84
Final drive Chain, Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 38
Starting system Electronic
CHASSIS
Frame Tubular steel trellis
Front suspension Öhlins 43 mm upside-down fully adjustable lightweight fork, 120 mm travel
Rear suspension Progressive cantilever linkage with fully adjustable Öhlins monoshoshock, with lenght adjustment, 145 mm travel
Fork angle / Trail 24
WHEELS
Front tyre 120/70-17
Rear tyre 180/55-17
Front brakes dual 320 mm discs with radial-mounted 4-piston calipers
Rear brakes single 220 mm disc with 2-piston calipers
DIMENSIONS
Wheelbase 1377 mm (54.2 inches)
Dry weight 135 kg (297.6 pounds)
Moet dat?quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:37 schreef ZX9R het volgende:
Bewaren we die van pepijn voor deel 4
Nog wel ff een leuke OP maken Riet!
hahaha dat moe je niet hebbe hequote:Op donderdag 18 maart 2004 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Krijg ik ontwenningsverschijnselen![]()
jazeker!! is de planning nog steeds over 2 jaar serieus gaan kijken? missch dat ik tegen die tijd ook wel voor zoiets ga shoppen.quote:OPM:
Vet he die Gixxer
Dragracers ...quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:50 schreef ZX9R het volgende:
Café-racers?
Streetfighters?
Old timers?
etc!
oef... vet dingquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is het plaatje OPM:
[afbeelding]
Luc:
Ik hoef geen R6
Tuurlijk, ik verander niet binnen 15 minuten van gedachte hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jazeker!! is de planning nog steeds over 2 jaar serieus gaan kijken? missch dat ik tegen die tijd ook wel voor zoiets ga shoppen.
dan moet je weer opnieuw examen doen of niet? niet dat dat een probleem zal zijn na 2 jaar te hebben gereden...quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan begrijp ik je ff niet.
De bedoeling was toch al om over 2 jaar te gaan kijken voor een Gixxer?
Oh, je bedoeld, dat ik hem nu koopNee, dat doe ik niet ivm verzekering...
Maak gewoon deze 1 jaar en 8 maanden af.
Sommige kunnen toch nooit wachten totdat de oude weer werkt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan moet je weer opnieuw examen doen of niet? niet dat dat een probleem zal zijn na 2 jaar te hebben gereden...
btw, Tha Freak vraagt of we hier verder gaan? zullen we die van pepijn bewaren voor deel 4?
Nee hoor, staat een ingangsdatum van 3nov 2005 op mijn rijbewijs, word dus automatisch geldig op 3 november 2005...quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan moet je weer opnieuw examen doen of niet? niet dat dat een probleem zal zijn na 2 jaar te hebben gereden...
btw, Tha Freak vraagt of we hier verder gaan? zullen we die van pepijn bewaren voor deel 4?
dit ziet er alleen al zooo licht uit!! benieuwd hoe zoiets rijdt!quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze Z750?quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, Goedhart heeft meerdere demo's staan... waaronder de Z750, GSX-R600 (of 750, weet niet zeker)
Die zijn niet van hun maar ''krijgen'' ze van de importeurs...quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Rest de vraag nog of ze die demo's af willen staan aan een stelletje malloten.
De bovenste?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat denk jij Luc
135 kilo staat erbij .. dus het ziet er niet alleen licht uit, het is ook een wondermotor om te rijden.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 18 maart 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]</div></blockquote> dit ziet er alleen al zooo licht uit!! benieuwd hoe zoiets rijdt!
Ik wil zelfs misschien wel zo'n ding hebben i.p.v. de DNA. Maar eerst kijken/rijden.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Rest de vraag nog of ze die demo's af willen staan aan een stelletje malloten.
missch dat we 2 'geinteresseerden' een afspraak kunnen laten maken en dat de rest ergens wacht. gaan we omstebeurt een stukkie rijdenquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen een hele groep een proefrit staat idd een beetje raar ..
Volgens mij zijn ze wel van de dealer. Mijn motor was ook een demo en die heb ik gewoon rechtstreeks van de dealer gekocht.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die zijn niet van hun maar ''krijgen'' ze van de importeurs...
Ze kopen ze met een iets grotere korting dan de normale prijs.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:33 schreef Gerako het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wel van de dealer. Mijn motor was ook een demo en die heb ik gewoon rechtstreeks van de dealer gekocht.
Ik zal het straks eens vragen, ik ga nu namelijk naar MotoPort toe hier in dorp om een afspraak te maken voor een run op de Dynojet van Ruud Fredriks.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze kopen ze met een iets grotere korting dan de normale prijs.
Verplichting is dat ze hem dan minimaal een half jaar als demo houden.
Gaaf! Ik las gisteren iets over Titanium einddempers voor de Mille .. 706,00 euro p.s.t maar wel 5 pk winst en 3 kilo lichter.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:49 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ik zal het straks eens vragen, ik ga nu namelijk naar MotoPort toe hier in dorp om een afspraak te maken voor een run op de Dynojet van Ruud Fredriks.
Dat kan wel kloppen, zoiets moet ik ook hebben. Zeker dat gewichtsverschil. Die orginele demper is echt loeizwaar. Dat verschil in pk`s komt mede doordat er een andere chip bij geleverd wordt, met een betere afstelling, die zat bij mijn Arrow ook.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gaaf! Ik las gisteren iets over Titanium einddempers voor de Mille .. 706,00 euro p.s.t maar wel 5 pk winst en 3 kilo lichter.Of was het nou andersom..
.. en ook nog moeten tanken omdat we met zoveel zijn. Of gewoon die tank leeggereden hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:11 schreef hollander172 het volgende:
Hoelang mag een proefrit eigenlijk duren? Zometeen wordt er nog aangifte voor diefstal gedaan als we te lang wegblijven.
Eigen risico opvragen en door het aantal deelnemers delen, vantevoren inleveren bij de persoon die zijn rijbewijs inlevert zodat je altijd gedekt bent.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. en ook nog moeten tanken omdat we met zoveel zijn. Of gewoon die tank leeggereden hebben.![]()
Op een drukke dag letten ze niet zo op .. helpen ze tussendoor anderen .. enne rijbewijs inleveren o.i.d.?
Risico van schade is dan wel voor diegene die het bespreekt.![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:59 schreef Makster het volgende:
Neem dan een ZX10R ofzo
quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
Risico van schade ...
quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
Owkee, dus om risico van schade te beperken proberen jullie (ik) op een CBR125 een proefrit te maken?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid naar de kleinste Honda.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Owkee, dus om risico van schade te beperken proberen jullie (ik) op een CBR125 een proefrit te maken?
Is dat zeg maar het risico van schade als je valt? Zeg maar dat de schade minder kost als je valt met een CBR125 of is dat omdat je bang bent dat je met bv een Gixxer 600 sneller valt?
snappie![]()
![]()
Kijk das dus ook een redenquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid naar de kleinste Honda.Kan je erbij nemen voor het klaverblad enzo.
Volgens mij kwam mister BMW er het eerst mee trouwens. Optie van erbij nemen was ook van hem.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Kijk das dus ook een reden![]()
Zeg dat dan joh![]()
![]()
Doen ze hier in de buurt ook wel, maar het is vaak veel te druk.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:47 schreef Gerako het volgende:
Voorjaarsshow MotoPort Hippolytushoef 26 t/m 28 maart 2004!
Kun je onbeperkt met z`n alle proefrijden op verschillende modellen en er zijn nog een aantal andere dingen om te zien/doen.
Bovendien kun je hier in de beurt hele leuke routes rijden.
Het is natuurlijk ver, maar voor degene uit Friesland is het zeker te doen.
Bij motoport stadskanaal is het eigen risico 750 euro, alle schade daarboven is voor de rekening van motoport.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:24 schreef Gerako het volgende:
Bij Motoport hier is de schade tijdens een proefrit volgens mij voor de zaak zelf. Ik weet nog dat er een tijdens een proefrit onderuit ging en die heeft daar toen een hele tijd gestaan met kuipschade.
Toen heb ik hem maar gekocht voor "weinig"
En hij was al niet lelijk voor een GS.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:52 schreef super_honda het volgende:
[..]
Bij motoport stadskanaal is het eigen risico 750 euro, alle schade daarboven is voor de rekening van motoport.
Heb vandaag het achterspatbord van mijn GS ingekort en de knippers achter vervangen door kleintjes, en dat ziet er een heel stuk beter uit![]()
Mag ik niet met beperkt rijbewijsquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:47 schreef Gerako het volgende:
Voorjaarsshow MotoPort Hippolytushoef 26 t/m 28 maart 2004!
Kun je onbeperkt met z`n alle proefrijden op verschillende modellen en er zijn nog een aantal andere dingen om te zien/doen.
Bovendien kun je hier in de beurt hele leuke routes rijden.
Het is natuurlijk ver, maar voor degene uit Friesland is het zeker te doen.
En het is op dit moment natuurlijk de "babyblade".quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom een 125R?
Omdat ik daarop mag rijden met mn 25kw rijbewijs! Duh!
de piccies:quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laat es zien dan!
Op BMW motoren zitten ook van deze spiegelsquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:51 schreef super_honda het volgende:
Nu voor nog andere knipperlichtjes en dan ziet mijn motor er een stuk beter uit. Ik heb al leuke spiegels gezien waar knipperlichten in zitten, maar voorlopig heb ik daar geen geld voor. zolang laat ik die standaard lantaarnpalen er maar op zitten.
Mijn Gs is mooier dan Jouw banditquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:05 schreef Rietvaerder het volgende:
super_honda:
Al draag een aap een gouden ring.....![]()
Geintje natuurlijk
OPM:
Nu heb je wel onze klaverblad-avatar stijl verbroken.....
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:51 schreef super_honda het volgende:
scheef![]()
yep, maar ik vond deze ook wel aardig dus...eigenlijk zou je er meer moeten kunnen nemenquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:05 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM:
Nu heb je wel onze klaverblad-avatar stijl verbroken.....
jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:11 schreef super_honda het volgende:
Mijn Gs is mooier dan Jouw bandit
De anderen (jij dus nu) antwoorden wel voor mequote:Op donderdag 18 maart 2004 17:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja
ywquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
De anderen (jij dus nu) antwoorden wel voor me![]()
Is dat zo? Da's niet duur dan! Ongespoten neem ik aan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die spiegels met knippers zijn niet zo duur: 37,50 euro.
splashdesign, met carbon look. ik ga ze ook halen zodra ik een oplossing heb voor de overgebleven gaten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is dat zo? Da's niet duur dan! Ongespoten neem ik aan?
Waar haal je die dingen voor die prijs eigenlijk?
jawel, maar wat voor plaatjes? van mijn motor en mezelf ofzo? vd meet kun je zo krijgen maar als het van mij op motor moet zijn dan moet ik ze nog ff maken. vervelende is dat ik het via hotmail moet doen; 1 foto per mailquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:41 schreef hollander172 het volgende:
Trouwens, ik heb nog geen enkel mailtje gehad. Niemand die de plaatjes wil uploaden voor toekomstig gebruik?
Een afdekplaat van hard kunstof om het aparte frame te maskeren.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo!! ik kan me die tranen wel voorstellen...doet me denken aan generalist, hoe zou t met em gaan? zie ik dat goed, is een deel van het frame meegespoten/een sticker?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:51 schreef Patrick281 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn oude 155 Pk motortje.![]()
[afbeelding]
waarom is dat?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
(25kw, dus levert iets meer op)
Ik heb wel een paar foto`s van mij en mijn motorfietsen, het is alleen de vraag of jij ze ook wil hebben. Je kunt ze eerst zelf even bekijken.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:41 schreef hollander172 het volgende:
Trouwens, ik heb nog geen enkel mailtje gehad. Niemand die de plaatjes wil uploaden voor toekomstig gebruik?
neem jij die gele maar, neem ik die blauwequote:Op donderdag 18 maart 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij is wel sportiever volgens mij... en idd, over 2 jaar die GSX-R600 in t GEEL
vond ik em t zwart mooier maar idd een hele mooie motor!! is inruil geen optie dan?quote:Best mooi zo'n Fazer (altijd al mooi gevonden trouwens, maar was toen net iets te duur)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:30 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar foto`s van mij en mijn motorfietsen, het is alleen de vraag of jij ze ook wil hebben. Je kunt ze eerst zelf even bekijken.
Klik!
En waarom geen ZXR-400? Join the club! ..ow je bent 1.9..nog wat ...quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, voor nu dus
Heb ik een jongere, minder km's en meer grondspeling.... en een kuip
Hij is wel sportiever volgens mij... en idd, over 2 jaar die GSX-R600 in t GEEL
Best mooi zo'n Fazer (altijd al mooi gevonden trouwens, maar was toen net iets te duur)
[afbeelding]
quote:De nieuwe CBR125R dwingt bewonderende blikken af met zijn uitstraling en design van Honda's succesvolste circuitrijders. Zijn opwindende prestaties geven nieuwe motorrijders direct een voorproefje van al het rijplezier dat deze motorfiets te bieden heeft.
Zin in ongeremd motorplezier? Honda's race-DNA is nu ook doorgedrongen tot de 125 cm³ opstapklasse, met een nieuwe, opwindende motorfiets die slechts één associatie oproept: racen! Ook deze nieuwe CBR125R is uitgerust met alle opwindende elementen van Honda's succesvolle racemodellen en vormt hiermee de ideale sportieve motorfiets voor rijders die de eerste stap willen zetten in de uitdagende wereld van de Super Sports. Ontworpen voor snelheid en gebouwd voor prestaties, vormt de nieuwe CBR125R de ideale motorfiets voor jonge, beginnende motorrijders, met alle uitdagende rijkwaliteiten van een race-replica.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
En wat vind Pepijn van de Bandit inruilen tegen een Fazer...
Zit je er serieus over te denken?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
En wat vind Pepijn van de Bandit inruilen tegen een Fazer...
Dat hoop ik dan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Die CBR is iets van 2500 geloof ik
Oke, doe ik....quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Zit je er serieus over te denken?
Opzich vind ik je Bandit mooier is de Fazer, maar als de fazer inderdaad een betere grondspeling heeft dan is het misschien wel een verstandige beslissing.
Tja zou eerst je financien ff op orde maken / brengen en dan verder kijken
FZR...quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vraagje over die fazer: toen ik keek voor die fzr zeiden jullie dat het oliestokers waren, geldt dat ook voor een fazer of alleen voor die fzr?
Dat wisten we jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:58 schreef Gerako het volgende:
Die CBR, gebouwd voor snelheid stond er net, dingetje heeft een topvermogen van maar liefst, schrik niet, 13 hele PK`s. De topsnelheid liegt er ook niet om, een verbazingwekkende snelheid van 125 kilometers per uur. [afbeelding]
Bron: Kicxstart van Maart 2004.
Dat is nog minder dan mijn motorscoot.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:58 schreef Gerako het volgende:
Die CBR, gebouwd voor snelheid stond er net, dingetje heeft een topvermogen van maar liefst, schrik niet, 13 hele PK`s. De topsnelheid liegt er ook niet om, een verbazingwekkende snelheid van 125 kilometers per uur. [afbeelding]
Bron: Kicxstart van Maart 2004.
met een beetje tegenwind kom je dus echt niet verder dan 85km/h denk ik, die CBR125 is alleen leuk voor in de stad.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:58 schreef Gerako het volgende:
Die CBR, gebouwd voor snelheid stond er net, dingetje heeft een topvermogen van maar liefst, schrik niet, 13 hele PK`s. De topsnelheid liegt er ook niet om, een verbazingwekkende snelheid van 125 kilometers per uur. [afbeelding]
Bron: Kicxstart van Maart 2004.
Nergens last vanquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
MSN ligt eruit
Sorry Mark
Ook dat jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Continental aan het Gaaasssss
Geef je banden maar de schuld.... je kan gewoon niet rijden![]()
Is dat een variant op de regendans ..quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Ook dat ja
Net mail gehad van Sabra. Ga daar mijn banden vervangen. Moet alleen nog ff kijken wanneer ik tijd heb. Deze gaan namelijk eerst flink in rook op. Vervolgens pis ik er overheen en rij ik 4 keer door de stront.![]()
Dan dus de BT090 en dan kijken we verder.....
Klint goedquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik film wel
ContForce dansquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat een variant op de regendans ..ps. Avitar aangepast ...
Dat roken zal geen probleem worden, het pissen misschien ook niet maar de stront heb ik eigenlijk alleen mezelf mee. Wordt zo een bende heh tussen de ketting enzoquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld he Makster!
Als de scoot verkocht is en de belasting centen binnen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Wanneer ga je hem kopen Pepijn
We hadden het nog ergens anders over, dus ik bedoelde ook in dat verband: belofte maakt schuld.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat roken zal geen probleem worden, het pissen misschien ook niet maar de stront heb ik eigenlijk alleen mezelf mee. Wordt zo een bende heh tussen de ketting enzo
Zal trouwens leuk worden als ik met vol gezeken banden aan kom zetten bij de banden boer
Dat ie m wel voor je wil vasthouden is omdat ie zeker weet dat ie 'm voor dat geldt niet kwijtraakt zeker... Er zijn zat andere leuke lichte fietsen te krijgen voor dat geld (waaronder die CBR125R incl. afleveringskosten voor netzoveel als die DNA 2e hands...)quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verkoper vorige week zei al dat ik xoonder inruil geen afleveringskosten hoefde te betalen op de DNA en dat hij hem wel gelijk kon reserveren totdat de scoot verkocht is.
Nu heb ik hele grote twijfels over dat verkoopadres, ben er een paar keer geweest voor kleren ed. Maar voor een motor zou ik er nooit heen gaan, maar ja, je kunt er een keer gaan kijken, maar hij komt niet helemaal betrouwbaar over als je daar bent, het is meer een praatjesmaker.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Klinkt goed pepijn...
Deze lijkt me ook erg gaaf:
http://www.ikwileenmotor.nl/motor_detail.asp?motorID=1193
quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:29 schreef PatrickM het volgende:
[..] Dat ie m wel voor je wil vasthouden is omdat ie zeker weet dat ie 'm voor dat geldt niet kwijtraakt zeker... Er zijn zat andere leuke lichte fietsen te krijgen voor dat geld (waaronder die CBR125R incl. afleveringskosten voor netzoveel als die DNA 2e hands...)
Prijs is niet verkeerd voor die Fazer. Zijn vrij nieuwe dingen ..quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Klinkt goed pepijn...
Deze lijkt me ook erg gaaf:
http://www.ikwileenmotor.nl/motor_detail.asp?motorID=1193
Ow?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:33 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nu heb ik hele grote twijfels over dat verkoopadres, ben er een paar keer geweest voor kleren ed. Maar voor een motor zou ik er nooit heen gaan, maar ja, je kunt er een keer gaan kijken, maar hij komt niet helemaal betrouwbaar over als je daar bent, het is meer een praatjesmaker.
Ach... zolang ik rij (harder dan stapvoets) wordt ik toch nagenoeg niet natquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:34 schreef Patrick281 het volgende:
Slecht weer voor je BMW geloof ik?
Blok,frame,vering,remmen staan allemaal op een hoger peil.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ow?
Trouwens, grondspeling van beide fietsen is gelijk, 130mm....
Tenzij ik mijn electrisch verstelbare windscherm laat zakken natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit je airco er ook al in of niet ?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tenzij ik mijn electrisch verstelbare windscherm laat zakken natuurlijkdan krijg ik regen op mijn helm en mijn schouders
Yeah right, zelfs mijn scootââh houdt niet goed droog. En zo'n BMW C1 ook niet.. met een dakje!quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tenzij ik mijn electrisch verstelbare windscherm laat zakken natuurlijkdan krijg ik regen op mijn helm en mijn schouders
Climate control bedoel je..quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Zit je airco er ook al in of niet ?![]()
Oops ja sorry mijn fout...quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Climate control bedoel je..
quote:Ik rijd regelmatig met de Fazer 600 (van mijn vrouw) op het circuit. Zelf heb ik een 1000. Het gekke is dat ik voor mijn gevoel meer grondspeling heb met de 600 dan de 1000. Als je echt gaat boenderen, rijd je alles aan de grond. Stepjes zijn tot het rubber versleten en ook de (originele) valbeugels zijn afgeplat. De Bos uitlaat (ovaal) raakt toch nog net de grond.
Inmiddels ben ik dus grondspeling te kort gekomen. Mijn valbeugel raakte ook de grond en tja die geeft niet mee, dus die tilde mijn achterwiel op en toe en toen schoof ik samen met mijn Fazertje over het asfalt. Heb nu tevens proefondervindelijk vastgesteld dat alle bescherming ook een eind heeft en dan is je vel aan de beurt. Maar dat geneest al weer mooi.
De huidige Honda Goldwing is dus serieus waar leverbaar met airco...quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Zit je airco er ook al in of niet ?![]()
moet hij zeggen met zijn nieuwe fjrquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
maar die is nog erger wat betreft dingen aanschaffen
Ik zou als ik jou was gewoon die anderhalve jaar afmaken op die Bandit zodat je dalijk gelijk een mooie volvermogen fiets aan kan schaffenquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ouders![]()
Hoe ga je dat uitleggen.... na 4 maanden je rijbewijs weer een andere motor kopen
"Ja daag hoor, je hebt hem net"
Zeg ik, maar ik hij stuurt nog sportief genoeg "je hebt geen ene rooie rotcent, je blifjt maar gewoon op deze rijden"
Alsof mn ma er iets over te zeggen heeft hè...pa weet het nog niet, maar die is nog erger wat betreft dingen aanschaffen
Dat zeg ik je toch. Zorg eerst voor je financienquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ouders![]()
Hoe ga je dat uitleggen.... na 4 maanden je rijbewijs weer een andere motor kopen
"Ja daag hoor, je hebt hem net"
Zeg ik, maar ik hij stuurt nog sportief genoeg "je hebt geen ene rooie rotcent, je blifjt maar gewoon op deze rijden"
Alsof mn ma er iets over te zeggen heeft hè...pa weet het nog niet, maar die is nog erger wat betreft dingen aanschaffen
toen had je nog een scherm erop, riet...zag er echt niet uitquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel leuk om de 1e motormeet nog eens door te lezen!!
Ach ja... k zou weleens zien idd.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zeg ik je toch. Zorg eerst voor je financien
En ouders, en dan vooral moeders zijn vooral goed voor eten endergelijke dingen![]()
Tis jouw geld, jouw motor en jouw keuzeMaarja dan slaap je straks wel in een doos
![]()
tja keuzes maken hequote:Op donderdag 18 maart 2004 21:07 schreef Makster het volgende:
Tis jouw geld, jouw motor en jouw keuzeMaarja dan slaap je straks wel in een doos
![]()
hahah en blijf je droog als t regent, volgens sommigen althansquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders koop ik een C1... heb ik tenminste een dak boven mn hoofd
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders koop ik een C1... heb ik tenminste een dak boven mn hoofd
Test van BMW C1 door Motormaniacs.nlquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hahah en blijf je droog als t regent, volgens sommigen althans
quote:Door mijn enthousiasme zag ik eigenlijk niet dat het weer steeds slechter en slechter werd, de temperatuur daalde met de meter dat we hoger kwamen tot ik op een gegeven ogenblik mijn motormaatjes zag stoppen om regenjassen en dikkere kleding aan te trekken. Toen realiseerde ik me dat ik eigenlijk redelijk warm en droog in mijn C1 zat en af en toe de ruitenwisser aan had om de ruit schoon te maken.
Vraag me dan echt af waarom hij niet gewoon in een auto gaat zitten. Naja een brommobielquote:Door mijn enthousiasme zag ik eigenlijk niet dat het weer steeds slechter en slechter werd, de temperatuur daalde met de meter dat we hoger kwamen tot ik op een gegeven ogenblik mijn motormaatjes zag stoppen om regenjassen en dikkere kleding aan te trekken. Toen realiseerde ik me dat ik eigenlijk redelijk warm en droog in mijn C1 zat en af en toe de ruitenwisser aan had om de ruit schoon te maken.
Op zich zal een tussenstap (die Fazer dus)niet zo veel uitmaken toch? Je betaalt er nu iets meer voor, maar je krijgt er straks ook iets meer voor terug. Dit extra geld kun je dan weer in de Gixxer stoppenquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was gewoon die anderhalve jaar afmaken op die Bandit zodat je dalijk gelijk een mooie volvermogen fiets aan kan schaffen
Op zich klinkt dit toch best aangenaamquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
[..]
Test van BMW C1 door Motormaniacs.nl
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ouders![]()
Hoe ga je dat uitleggen.... na 4 maanden je rijbewijs weer een andere motor kopen
"Ja daag hoor, je hebt hem net"
Zeg ik, maar ik hij stuurt nog sportief genoeg "je hebt geen ene rooie rotcent, je blifjt maar gewoon op deze rijden"
Alsof mn ma er iets over te zeggen heeft hè...pa weet het nog niet, maar die is nog erger wat betreft dingen aanschaffen
Mijn idee dus..quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:47 schreef ploderus het volgende:
[..]
Op zich zal een tussenstap (die Fazer dus)niet zo veel uitmaken toch? Je betaalt er nu iets meer voor, maar je krijgt er straks ook iets meer voor terug. Dit extra geld kun je dan weer in de Gixxer stoppen
Verder zal de afschrijving in minder dan twee jaar ook niet zoveel verschillen toch?
Alleen zou de verzekering wel eens iets omhoog kunnen gaan, maar dat weet ik niet zeker.
Ik zou het persoonlijk wel een beetje extra geld waard vinden, want waarschijnlijk zul je dan (nog) meer lol kunnen beleven op het klaverblad
Tot die steppies de grond weer raken...![]()
Het lijkt me compleet je eigen beslissing toch? Zoveel hebben je ouders daar toch niet over te zeggen? De reden zou ik ook niet zo zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijn idee dus..
Er moet ongeveer 500 euro bij.
Dat is een halve maand werken.. maar ik ga denk ik gewoon kijken wat ik aan het eind van de vakantie overhoud (zo rond augustus), als ik dan nog 1000 euro ofzo over heb, koop ik een Fazer
En dan nog iets, ik kan ook niet hardop zeggen WAAROM ik die Fazer wil, omdat ik vrees dat dit soort rijstijl in het verkeerde keelgat schiet... "stepjes aan de grond, klaverblad" etc
quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:51 schreef ploderus het volgende:
[..]
Het lijkt me compleet je eigen beslissing toch? Zoveel hebben je ouders daar toch niet over te zeggen? De reden zou ik ook niet zo zeggen natuurlijkGewoon meer iets over aantal kilometers beginnen. Dat het toch handig is een soort 'tussenfiets' te hebben ipv van Bandit meteen naar SS. Verder dat je toch wel een beetje het kuipje mist enz.
En dan snel erachteraan vragen waar je kneesliders kunt kopen
Te duurquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Of gewoon de gixxer kopenFuck the system
Ik snap je volledig, ben je moeder nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Te duur
Aan de andere kant, krijg ik over 2 jaar ook weer meer terug voor de Fazer van voor de Bandit, tis een beetje jezelf omhoog werken naar de top he..
Tja, op zich moet je de wil van je ouders wel respecteren, maar je kunt ze er ook langzamerhand van overtuigen dat je toe bent aan een nieuwere fiets, zoals je ook al zei. Je moet het gewoon brengen alsof het juist een hele goede investering is om een nieuwere fiets te kopenquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Klinkt allemaal makkelijk, maar ik krijg altijd zo'n schuldgevoel als ik iets doordrijf waar mn ouders 100% op tegen zijn... ik ga gewoon proberen de Bandit tot 60.000km ofzo te rijden (in augustus dus ergens) en dan zeg ik dat het tijd is voor een jongere fiets. Komt ook financieel beter uit (of niet natuurlijk, dan 3 motorvakanties achter de rug
)
Maar als ik dan dus nog geld over houd, koop ik een Fazer
Ik krijg in mei ook nog vakantiegeld van mn huidige werk... en in juli nog eens vakantiegeld van het werk waar ik 29 maart begin...
quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik snap je volledig, ben je moeder niet![]()
Nee dat doe ik ook maar nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:04 schreef ploderus het volgende:
[..]
Maar ik vertel thuis ook nauwelijks waar ik gereden heb en hoe hard enz. Als ik naar een klaverblad ben geweest zeg ik dat het is om mijn bandje mooi rond te rijden zodat hij lekkerder blijft rijden in de bochten
Het weekend wordt geloof ik ook klote en in ieder geval het begin van volgende week ookquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:07 schreef Makster het volgende:
Het word morgen tering weer
LORD WHYYYYYY
quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook maar niet
Ze vroegen al waarvoor de sliders waren. Heb maar gezegd voor extra bescherming van mijn knieenTja weten hun veel
Maar goed, moet ik ze wel een keer gaan gebruiken natuurlijk
Weekend moeten we toch werkenquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:11 schreef ploderus het volgende:
[..]
Het weekend wordt geloof ik ook klote en in ieder geval het begin van volgende week ook
Mijne komen natuurlijk ook niet uit een ei, maar breng het meestal heel erg gedoseerd en subtiel naar buiten. Onlangs twee bekende van de familie overleden met motor ongelukken dus ja. Ga ze niet vrolijk vertellen dat ik ff met 225 naar huis ben gereden gister. Maar neem aan dat ze wel snappen dat de slider voor bochtenwerk is, maar ja is toch ook voor je bescherming die slidersquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:15 schreef Gerako het volgende:
Dan zijn mijn ouders toch een stuk makkelijker, ik kan ze alles gewoon vertellen en dat doe ik ook. Ook dat ik mijn topsnelheid even geprobeerd heb enzo. En die knee sliders die zo afgesleten zijn (Vooral rechts, rara) daar zitten ze ook niet zo mee.
Ik heb het toch wel getroffen met mijn ouders dan. Ouders [afbeelding]
Mijn ouders zullen er ook niet moeilijk over doen denk ik, maar ik weet zeker dat als ik alles vertel dat ze dan gespannen zit te wachten tot ik eindelijk weer heelhuids thuiskom. Nu zit ze gewoon met een gerust gevoel. Dat heb ik dan lieverquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:15 schreef Gerako het volgende:
Dan zijn mijn ouders toch een stuk makkelijker, ik kan ze alles gewoon vertellen en dat doe ik ook. Ook dat ik mijn topsnelheid even geprobeerd heb enzo. En die knee sliders die zo afgesleten zijn (Vooral rechts, rara) daar zitten ze ook niet zo mee.
Ik heb het toch wel getroffen met mijn ouders dan. Ouders [afbeelding]
Ik heb liever dat ze het precies weten wat ik doe dan dat ze het van een ander horen. Ik ga ze niet voorliegen dat ik altijd netjes 50/80/120 rij want dat is niet zo.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:20 schreef ploderus het volgende:
[..]
Mijn ouders zullen er ook niet moeilijk over doen denk ik, maar ik weet zeker dat als ik alles vertel dat ze dan gespannen zit te wachten tot ik eindelijk weer heelhuids thuiskom. Nu zit ze gewoon met een gerust gevoel. Dat heb ik dan liever
Ik lieg ze ook zeker niet voor, maar ik vertel gewoon niet alles. Ze weten echt wel dat ik regelmatig boven de maximum snelheid zit enz. Dat heb ik ook al regelmatig verteld. Maar ik als ik alles zou vertellen wat ik bijv. gisteren gedaan heb, zou ze iedere keer als ik aan het rijden ben bezorgd thuis op de bank zitten. Dat wil ik ook weer niet. Maar ik ga zeker niet erover liegen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:24 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze het precies weten wat ik doe dan dat ze het van een ander horen. Ik ga ze niet voorliegen dat ik altijd netjes 50/80/120 rij want dat is niet zo.
Spoken like a true reverenge !quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:28 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik lieg ze ook zeker niet voor, maar ik vertel gewoon niet alles. Ze weten echt wel dat ik regelmatig boven de maximum snelheid zit enz. Dat heb ik ook al regelmatig verteld. Maar ik als ik alles zou vertellen wat ik bijv. gisteren gedaan heb, zou ze iedere keer als ik aan het rijden ben bezorgd thuis op de bank zitten. Dat wil ik ook weer niet. Maar ik ga zeker niet erover liegen.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Spoken like a true reverenge !![]()
Hmm, klinkt intressantquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:33 schreef tommytheman het volgende:
Het volgende droge weekend de knietjes weer aan de straat in de buurt van aadorp..parallel weg n35..Luttenbergring ( richting Avonturenpark Hellendoorn) en omstreken...
Elke droge zondag raak...met een groep van 3 to 20 man(en vrouw) Niet vergeten nr borden om te klappen!!
Wat voor een motor rij jij als ik vragen mag? En rijden jullie dan op dat stratencircuit voor de ONK ed.?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:33 schreef tommytheman het volgende:
Het volgende droge weekend de knietjes weer aan de straat in de buurt van aadorp..parallel weg n35..Luttenbergring ( richting Avonturenpark Hellendoorn) en omstreken...
Elke droge zondag raak...met een groep van 3 to 20 man(en vrouw) Niet vergeten nr borden om te klappen!!
Ohja: Ja dat is hetzelfde circuit..maar daar moet je ff 5 keer hard overheen want is verboden voor motoren..wel de moeite waard maar niet blijven hangen daarquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:35 schreef Gerako het volgende:
[..]
En rijden jullie dan op dat stratencircuit voor de ONK ed.?
ssstt....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Tommy weet ons vooral goed amuseren....
Wat een triest figuur.
FOUT .. ouders willen niet dat je met geld smijt .. dus kunnen ze gaan dreigen met kostgeld o.i.d.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:51 schreef ploderus het volgende:
[..]
Het lijkt me compleet je eigen beslissing toch? Zoveel hebben je ouders daar toch niet over te zeggen? De reden zou ik ook niet zo zeggen natuurlijkGewoon meer iets over aantal kilometers beginnen. Dat het toch handig is een soort 'tussenfiets' te hebben ipv van Bandit meteen naar SS. Verder dat je toch wel een beetje het kuipje mist enz.
En dan snel erachteraan vragen waar je kneesliders kunt kopen
Gelukkig heb ik dat niet meer!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
FOUT .. ouders willen niet dat je met geld smijt .. dus kunnen ze gaan dreigen met kostgeld o.i.d.
Zij betalen nog immer in je onderhoud..
Met geld smijten? 500 euroquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
FOUT .. ouders willen niet dat je met geld smijt .. dus kunnen ze gaan dreigen met kostgeld o.i.d.
Zij betalen nog immer in je onderhoud..
Je bedoelt dat het ondanks de leeftijd toch wel een heftig ding is.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
De vraag is of je daarop wilt beginnen
Beginnen? ik rij nu 10 jaar, 6 jaar op m'n GS1000quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar de vraag is eerder of je wel wilt beginnen op zo'n kanon...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:27 schreef Yakult het volgende:
[..]
Beginnen? ik rij nu 10 jaar, 6 jaar op m'n GS1000![]()
Volgens mij is dit wel wat voor mij. Normaal staan ze uit '93 voor ¤3500+
Toch maar eens bellen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het ondanks de leeftijd toch wel een heftig ding is.![]()
Was jouw 1100 uit een eerdere post een amerikaans model?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:34 schreef Gerako het volgende:
Ik een heel bericht getypt, lees ik net dat ie al 10 jaar motor rijdt.
Tja,quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:34 schreef Gerako het volgende:
Ik een heel bericht getypt, lees ik net dat ie al 10 jaar motor rijdt.
Niet dat ik weet, gewoon bij de motordealer gekocht en onder garantie helemaal laten afstellen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:35 schreef Yakult het volgende:
[..]
Was jouw 1100 uit een eerdere post een amerikaans model?
Weet je of de amerikaanse modellen technisch verschillen i.v.m. b.v. Amerikaanse emisie eisen?
Ik heb wel eens gehoord dat er bij bepaalde modellen b.v. andere carb's op zitten.
Beetje jammer als er wat vervangen moet worden.
Waar die brommer te koop staat, is een heel vertrouwd adres!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:22 schreef Yakult het volgende:
Hmm, dit motortje zet mij aan het denken,
een grijze import GSX-R 750 uit '93 met 33.000 miles,
te koop voor ¤2200,- dat is wel een beetje erg weinig, wat vinden jullie?
[afbeelding]
Ik ga ze vanmiddag zelf wel even bellen, tnx anyway. Goed te weten dat ze vertrouwd zijn!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waar die brommer te koop staat, is een heel vertrouwd adres!
Is een kleine maar heel goede motorzaak die ik goed ken. Kan mijn pa wel ff vragen of hij een kijkje wil nemen bij die brommer voor je of het iets is!
Succes!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:48 schreef Yakult het volgende:
tandarts
Deze heeft nog voor ¤ 1.500,00 aan achterstallig onderhoud.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:27 schreef Yakult het volgende:
[..]
Beginnen? ik rij nu 10 jaar, 6 jaar op m'n GS1000![]()
Volgens mij is dit wel wat voor mij. Normaal staan ze uit '93 voor ¤3500+
Toch maar eens bellen.
Zeg maar tegen je pa dat ie voorzichtig moet rijden en zich netjes aan de snelheid moet houden!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:16 schreef Makster het volgende:
Owja mijn pa wilde ook wel eens een stukje rijden op mijn motor. Zijn idee was om ff naar de polder te rijden en om dan vervolgens ff een stukje te rijden / blazen
![]()
Ouders
![]()
Mijn idee, denk eigenlijk dat hij het mooi kan vergeten. Straks valt ie ofzo en dan ben je ongedekt voor de verzekering en is de motor kapot........quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:20 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je pa dat ie voorzichtig moet rijden en zich netjes aan de snelheid moet houden!![]()
Alleen nog ff mijn pa wijs maken dat mijn ZXR 9000 Euro waardi is en dan zit ik gebakkenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:29 schreef ZX9R het volgende:
Kijk hier maar eens
Zeker als je ook een Kawa groen pak hebt he!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Alleen nog ff mijn pa wijs maken dat mijn ZXR 9000 Euro waardi is en dan zit ik gebakken
En uiteraard MOET een Kawa groen zijn
No offense Plo & Opm![]()
Preciesquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeker als je ook een Kawa groen pak hebt he!!
Ook hier een verhoging of invoering van kostgeld op zijn plaats denken ze dan.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Alleen nog ff mijn pa wijs maken dat mijn ZXR 9000 Euro waardi is en dan zit ik gebakken
En uiteraard MOET een Kawa groen zijn
No offense Plo & Opm![]()
Maar ik heb nu altijd gereden met Vol syntheet. Is het niet zo dat je dan zeg maar beter met Full syntheet kan blijven rijden?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg Mark, 4 liter Bell Ray olie is 24 euro incl btw bij Motorgoedkoop
Das half synth. 10W40
Andersom, van mineraal/half naar vol syntheet komt alle verontreinigingen uit je pakkingen zetten.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Maar ik heb nu altijd gereden met Vol syntheet. Is het niet zo dat je dan zeg maar beter met Full syntheet kan blijven rijden?
Neem aan dat wanneer ik mijn olie vervangen heus niet alle Full syntheet er uit komt zetten, of kijkt dit niet zo nauw?
En wat raden jullie aan 10w40 / 10w50 of 5w50 etc etc.
Ik weet dat Pepijn met 5W50 rijdt....toch
Juistquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Andersom, van mineraal/half naar vol syntheet komt alle verontreinigingen uit je pakkingen zetten.
Lager switchen kan dus altijd, reken wel op wat olieverbruik in het begin, maar ja full syntheet bij jou fiets blijft wel het beste.
ZX9R was echt tevreden met die 5W50 he!
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:27 schreef Patrick281 het volgende:
ZX9R was echt tevreden met die 5W50 he!
http://www.240sx.org/faq/articles/oil.htmquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:34 schreef Makster het volgende:
MAar wat is nu precies het verschil tussen die 10W50 en de 5W50?
Dat wel. maar het staat er wel allemaal!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Vage site
Castrol 5W50 is dunner dus een betere koude start/ minder slijtage enz. Goed verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Juist![]()
MAar wat is nu precies het verschil tussen die 10W50 en de 5W50?
De dikte toch of...hoe heet het de viscositeitWat houdt dat in. En voorwaarde voor die olie die er nu ingaat is wel dat hij overal verkrijgbaar moet zijn. Heb me de pokken gezocht naar die Castrol RS4, en heb hem dus nog steeds niet
Als je het dan toch allemaal al gelezen heb voel je dan vooral zo vrij om het even samentevattenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
http://www.240sx.org/faq/articles/oil.htm
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Castrol 5W50 is dunner dus een betere koude start/ minder slijtage enz. Goed verkrijgbaar.
Beetje erg Mobil en auto georienteerd.. maar vooral Mobil ..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Als je het dan toch allemaal al gelezen heb voel je dan vooral zo vrij om het even samentevatten
Niet samengevat maar uitgeknipt!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:18 schreef Makster het volgende:
Als je het dan toch allemaal al gelezen heb voel je dan vooral zo vrij om het even samentevatten
quote:This article is going to look at six of the most important properties of a motor oil readily available to the public: viscosity, viscosity index (VI), flash point, pour point, % sulfated ash, and % zinc.
Viscosity is a measure of the "flowability" of an oil. More specifically, it is the property of an oil to develop and maintain a certain amount of shearing stress dependent on flow, and then to offer continued resistance to flow. Thicker oils generally have a higher viscosity, and thinner oils a lower viscosity. This is the most important property for an engine. An oil with too low a viscosity can shear and lose film strength at high temperatures. An oil with too high a viscosity may not pump to the proper parts at low temperatures and the film may tear at high rpm.
The weights given on oils are arbitrary numbers assigned by the S.A.E. (Society of Automotive Engineers). These numbers correspond to "real" viscosity, as measured by several accepted techniques. These measurements are taken at specific temperatures. Oils that fall into a certain range are designated 5, 10, 20, 30, 40, 50 by the S.A.E. The W means the oil meets specifications for viscosity at 0 F and is therefore suitable for Winter use.
Multi viscosity oils work like this: Polymers are added to a light base (5W, 10W, 20W), which prevent the oil from thinning as much as it warms up. At cold temperatures the polymers are coiled up and allow the oil to flow as their low numbers indicate. As the oil warms up the polymers begin to unwind into long chains that prevent the oil from thinning as much as it normally would. The result is that at 100 degrees C the oil has thinned only as much as the higher viscosity number indicates. Another way of looking at multi-vis oils is to think of a 20W-50 as a 20 weight oil that will not thin more than a 50 weight would when hot.
Multi viscosity oils are one of the great improvements in oils, but they should be chosen wisely. Always use a multi grade with the narrowest span of viscosity that is appropriate for the temperatures you are going to encounter. In the winter base your decision on the lowest temperature you will encounter, in the summer, the highest temperature you expect. The polymers can shear and burn forming deposits that can cause ring sticking and other problems. 10W-40 and 5W-30 require a lot of polymers (synthetics excluded) to achieve that range. This has caused problems in diesel engines, but fewer polymers are better for all engines. The wide viscosity range oils, in general, are more prone to viscosity and thermal breakdown due to the high polymer content. It is the oil that lubricates, not the additives. Oils that can do their job with the fewest additives are the best.
Very few manufactures recommend 10W-40 any more, and some threaten to void warranties if it is used. It was not included in this article for that reason. 20W-50 is the same 30 point spread, but because it starts with a heavier base it requires less viscosity index improvers (polymers) to do the job. AMSOIL can formulate their 10W-30 and 15W-40 with no viscosity index improvers but uses some in the 10W-40 and 5W-30. Mobil 1 uses no viscosity improvers in their 5W-30, and I assume the new 10W-30. Follow your manufacturer's recommendations as to which weights are appropriate for your vehicle.
Viscosity Index is an empirical number indicating the rate of change in viscosity of an oil within a given temperature range. Higher numbers indicate a low change, lower numbers indicate a relatively large change. The higher the number the better. This is one major property of an oil that keeps your bearings happy. These numbers can only be compared within a viscosity range. It is not an indication of how well the oil resists thermal breakdown.
Flash point is the temperature at which an oil gives off vapors that can be ignited with a flame held over the oil. The lower the flash point the greater tendency for the oil to suffer vaporization loss at high temperatures and to burn off on hot cylinder walls and pistons. The flash point can be an indicator of the quality of the base stock used. The higher the flash point the better. 400 F is the minimum to prevent possible high consumption. Flash point is in degrees F.
Pour point is 5 degrees F above the point at which a chilled oil shows no movement at the surface for 5 seconds when inclined. This measurement is especially important for oils used in the winter. A borderline pumping temperature is given by some manufacturers. This is the temperature at which the oil will pump and maintain adequate oil pressure. This was not given by a lot of the manufacturers, but seems to be about 20 degrees F above the pour point. The lower the pour point the better. Pour point is in degrees F.
% sulfated ash is how much solid material is left when the oil burns. A high ash content will tend to form more sludge and deposits in the engine. Low ash content also seems to promote long valve life. Look for oils with a low ash content.
% zinc is the amount of zinc used as an extreme pressure, anti-wear additive. The zinc is only used when there is actual metal to metal contact in the engine. Hopefully the oil will do its job and this will rarely occur, but if it does, the zinc compounds react with the metal to prevent scuffing and wear. A level of .11% is enough to protect an automobile engine for the extended oil drain interval, under normal use. Those of you with high revving, air cooled motorcycles or turbo charged cars or bikes might want to look at the oils with the higher zinc content. More doesn't give you better protection, it gives you longer protection if the rate of metal to metal contact is abnormally high. High zinc content can lead to deposit formation and plug fouling.
Hij hoeft het toch niet zelf te mengen die makster ..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Niet samengevat maar uitgeknipt!
[..]
Laten we hopen van nietquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij hoeft het toch niet zelf te mengen die makster ..
Als je dan toch bezig bent?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet
Iets meer Zinc dan een auto-olie .. maar niet teveel want dat is slecht voor je bougie's.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent?
35 liter 5W50 voor mij a.u.b.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je zo'n olieboot.
En dan vertrouw je op olie van makster .. die mengt vast 30w31 en steekt de rest van de opbrengst in zijn zak.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar dan kan ik 10 jaar vooruit. Scheelt toch al snel weer wat eurootjes!
Ik hoop het, hij is reeds verkocht helaasquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze heeft nog voor ¤ 1.500,00 aan achterstallig onderhoud.
Je loopt wel leeg op dit soort fietsen. (kleppen stellen, ketting vervangen enz)
Onderdelen zijn prijzig ..
het is idd plakkerig, en koelvloeistof plakt niet voorzover ik weet...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:28 schreef Rietvaerder het volgende:
MAar het ziet er wel plakkerig uit....
Lijkt inderdaad olie te zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lijkt wel op olieklotezooi!!!!!!!!
Bij mijn scoot staat: absoluut geen diesel kwaliteit gebruiken.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:19 schreef hollander172 het volgende:
Wij hebben hier nog honderden liters afgewerkte olie, iemand interesse?
Keek je n.a.v. mijn opmerking of zomaar?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lijkt wel op olieklotezooi!!!!!!!!
Tering das niet best OPMquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lijkt wel op olieklotezooi!!!!!!!!
We hebben niet allemaal een naked.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep... staat zelfs op de checklist als je naar motor gaat kijken. Ff laten draaien en dan onderkant (carter) van blok controleren op vocht/olie controleren..
nou, ik wilde even kijken of het makkelijk was om die schermen te demonteren (wat erg mee valt). toen ik dus dichterbij ging kijken zag ik dat plakkerige spul erop. snel eraf gehaald en toen zag ik het. klopt ik had em laten nakijken idd en toen was ie helemaal droog, ik heb het zelf gezien toen ze ermee bezig waren.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:00 schreef Patrick281 het volgende:
Keek je n.a.v. mijn opmerking of zomaar?
Je had hem toch laten controleren voor de keuring?
doorrijden ben ik niet van plan maar mijn oliepijl is nog wel hetzelfde...quote:Als het koelvloeistof is dan kan je het makkelijk zelf verhelpen/ nieuwe slangen/klemmen.
Doorrijden kan op den duur je cylinderkop kosten en dat is prijziger.
en woensdag ook nog eens 130 km gereden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:02 schreef Makster het volgende:
Tering das niet best OPM![]()
Hoop niet dat er iets goed verrot is ofzo, maar het zal allemaal wel mee vallen anders had je waarschijnlijk niet eens thuis gekomen zondag !
Is ook voor gasmotoren.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij mijn scoot staat: absoluut geen diesel kwaliteit gebruiken.![]()
Zie ik er niet lekker uitquote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:41 schreef ZX9R het volgende:
Makster, dat ziet er niet lekker uit!
Maar hoe is het met de ketting?
Kan het niet daarvan komen? Dat de ketting te nat is gesmeerd en dat alles nu op je blok ligt?
Ik roep maar wat..
zal wel te veel zijn voor alleen kettingsmeer? morgen maar eens bellen met een motorzaak...gaat me weer wat duiten kosten, daaagquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
Nog even de foto's bekeken, en dat ziet er uit als een olielekkage.
nee verder niet naar gekeken, ook omdat ik met iets anders bezig was...morgen maar eens goed schoonmaken idd, maar ik ben bang dat ik zelf weinig kan uitmaken.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
Bij de carterplug hangt zelfs een druppel.
Heb je er verder al naar gekeken?
..ten overvloedde: goed schoonmaken en kijken waar het vandaan komt..
Voorzichtig met een hoge druk spuit? Goed schoonmaken en klein stukje rijden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee verder niet naar gekeken, ook omdat ik met iets anders bezig was...morgen maar eens goed schoonmaken idd, maar ik ben bang dat ik zelf weinig kan uitmaken.
heb ik niet dus word gewoon met de hand. laat ik hopen dat t dan weg blijft, maar weinig kans denk ik...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
Voorzichtig met een hoge druk spuit? Goed schoonmaken en klein stukje rijden.
Misschien blijft het wel weg.![]()
klinkt goed of had je een hogere min. prijs in gedachten?quote:Ik heb een koper voor de motorscoot .. vraagprijs 1.750,00 en voor 1.500,00 komt hij hem gelijk halen.
Zelf heb ik vorig jaar 1.950,00 betaald en pas een beurt gehad voor 350 euro.
Maar ja heb er dan ook wel 17.000 mee gereden..
mooiquote:En ik heb een leuke opening voor de volgende slowchat..
Nee dat is een hersenspinsel van OPM, ik wilde zondag gaan kijken voor een motor (ik zeg niet wat voor een) maar de weersvoorspelling houdt me een beetje tegen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Hollander, heb jij nu je ZX6R alOmdat ik dat achter je naam zag staan op het lijstje voor de 4e Fok Motormeet...
Dan zou het straks The Flying Dutchman zijn
Euh je komt op een manier binnen die niet al te geloofwaardig overkomt, no offense.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:39 schreef tommytheman het volgende:
Wat nou triest? R?
nope niet in de regen gereden. zou echt niet weten wat dat oranje spul isquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:02 schreef Gerako het volgende:
Zeg OPM, die olie bende ziet er niet goed uit? Het kan kettingvet zijn, maar dan moet het wel nat zijn geweest wat anders druppelt het niet. Heb je met regen gereden of heeft ie in de regen gestaan?
En wat is trouwens dat oranje spul, dat ziet er ook vies uit, lijken wel ingewanden van een grote wesp ofzo.
thxquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:20 schreef hollander172 het volgende:
@OPM: Ik heb wel erger gezien, gewoon goed schoonmaken, rustig een stukje rijden en dan kijken waar het vandaan komt. Race niet meteen naar een dealer, 9 van de 10 keer is het lekkage bij een pakking of o-ring. Het lijkt ook snel erger dan het is, ik zie hoogstens van vuil zitten en maar een beetje olie of een andere substantie. Blijf rustig en kijk gewoon heel goed naar waar het eventueel vandaan komt. Witte rook is altijd vocht dus het kan zelfs van een regenbuitje ervoor geweest zijn.
komt idd sjonnie-ig over met zulke verhalen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:50 schreef hollander172 het volgende:
Euh je komt op een manier binnen die niet al te geloofwaardig overkomt, no offense.
Het rare is dat de meesten hier geen last hebben van geldingsdrang of een testosteronoverschot dus je valt ietwat uit de toon.
Als ik het verkeerd heb moet iemand me maar corrigeren.
gewoon maar wat dollen hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:20 schreef hollander172 het volgende:
Nee dat is een hersenspinsel van OPM, ik wilde zondag gaan kijken voor een motor (ik zeg niet wat voor een) maar de weersvoorspelling houdt me een beetje tegen.
Mijn schoonvader zou mee gaan maar die heb ik net afgebeld, vaak willen ze je ook niet laten rijden met dit soort weer en de verkoper in kwestie is duidelijk een echte liefhebber.
Ik heb een vrij kaal hoofd wegens testosteron overschot.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Euh je komt op een manier binnen die niet al te geloofwaardig overkomt, no offense.
Het rare is dat de meesten hier geen last hebben van geldingsdrang of een testosteronoverschot dus je valt ietwat uit de toon.
Als ik het verkeerd heb moet iemand me maar corrigeren.
Dat oranje spul lijkt net roest met iets anders. Komt dat niet van je uitlaatspruitstuk af?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nope niet in de regen gereden. zou echt niet weten wat dat oranje spul is
Niet meteen doen, bij dit soort problemen krijg je dan vaak alleen een rekening voor de uren terwijl ze vaak niks vinden of iets heel simpels. Kijk die workshopmanual die Ploderus laatst heeft gehost nog eens door en let op de plekken waar hij kan gaan lekken. (pluggen, banjo's e.d.) Daarna kijk je naar de plekken waar het minder waarschijnlijk is maar die eventueel gescheurd kunnen zijn. (kop, carter etc.) Als je er echt niet meer uitkomt kan je altijd nog naar een dealer maar kijk eerst gewoon heel goed, koelvloeistof en olielekkages zie je echt vanzelf wel. Desnoods het blok een paar keer schoonmaken en een klein stukje gaan rijden, als het ergens lekt moet dat je gewoon opvallen omdat het daar viezer is dan op andere stukken.quote:thxik wilde idd meteen naar een dealer gaan om em te laten maken.
het zit op het linkerscherm. olie plakt ook meer toch? dat scheelt mij het aflikken van mijn motorquote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:14 schreef hollander172 het volgende:
Dat oranje spul lijkt net roest met iets anders. Komt dat niet van je uitlaatspruitstuk af?
Welk deel van het scherm zit het op?
Even als referentie, olie ziet eruit als een soort transparante honing maar is dan iets dikker en koelvloeistof is mooi helder blauw of groen. (hoewel je tegenwoordig ook andere kleuren hebt.)
Het volgende klinkt raar maar is echt waar, koelvloeistof smaakt heel zoet. (net als zoetjes voor je koffie) Ik raad je overigens niet aan je hele bike af te likken, aan zowel teveel olie als koelvloeistof ga je dood.
dat wel veel technische termen waarvan ik geen idee heb wat wat is. maar thx voor de tips iig en ik ga em morgen even goed schoonmaken en dan (als het droog is) ff een stukje rijden in de hoop iets te zien. ik kan gewoon zonder problemen zonder dat linkerscherm rijden toch?quote:Niet meteen doen, bij dit soort problemen krijg je dan vaak alleen een rekening voor de uren terwijl ze vaak niks vinden of iets heel simpels. Kijk die workshopmanual die Ploderus laatst heeft gehost nog eens door en let op de plekken waar hij kan gaan lekken. (pluggen, banjo's e.d.) Daarna kijk je naar de plekken waar het minder waarschijnlijk is maar die eventueel gescheurd kunnen zijn. (kop, carter etc.) Als je er echt niet meer uitkomt kan je altijd nog naar een dealer maar kijk eerst gewoon heel goed, koelvloeistof en olielekkages zie je echt vanzelf wel. Desnoods het blok een paar keer schoonmaken en een klein stukje gaan rijden, als het ergens lekt moet dat je gewoon opvallen omdat het daar viezer is dan op andere stukken.
Het is niet heel erg vergelijkbaar maar de blokken op mijn werk die lekkage hebben die hebben die lekkage vaak door een lekkende carterplug of door een brandstofpomp waarbij de banjo's niet goed zijn aangedraaid. Wat ook vaak voorkomt is een teveel aan olie wat ie eruit gooit. Of juist een teveel aan koelvloeistof wat er bij de radiator uitgegooid wordt. Ook oliefilters die niet goed zijn aangedraait of koppen die niet zijn "nagedraait" zijn vaak de boosdoener. In de PDF's die Ploderus host(te) kan je alle info vinden over je motor. Mochten die weg zijn kan ik ze ook nog mailen als je wil.
Volgens mij is dat kale hoofd meer van de zorgen dan van een testosteronoverschot.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een vrij kaal hoofd wegens testosteron overschot.![]()
Maar dat is dan ook wel alles.
Voor zover ik kan beoordelen komen hier mensen die houden van het motorrijden in al zijn facetten. Het gaat er hier niet om wie het snelst is of wie het eerste zijn knietje aan de grond krijgt.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:10 schreef tommytheman het volgende:
En hoezo uit de toon....kom maar eens kijken dan...en hoezo testosteron gehalte...waarom hebben de nieuwe 1000cc's dan bijna 180 pk bij 180 kg? Is dat dan niet sjonnie-achtig?
Of zijn jullie zo'n ouwe lullen toerclubje? No offense
je bent hier nieuw en je komt meteen met zulke verhalen. komt heel sjonnie-ig over omdat je meteen wilt laten zien dat je dat kan. je geeft de indruk dat je bij elk bochtje als een aap naast je motor gaat hangen om je sliders zsm af te slijten.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:10 schreef tommytheman het volgende:
En hoezo uit de toon....kom maar eens kijken dan...en hoezo testosteron gehalte...waarom hebben de nieuwe 1000cc's dan bijna 180 pk bij 180 kg? Is dat dan niet sjonnie-achtig?
Of zijn jullie zo'n ouwe lullen toerclubje? No offense
Ligt er een beetje aan, olie wordt gebruikt voor smering dus als het glad is dan is het waarschijnlijk olie. Koelvloeistof is voor koeling en smeert totaal niet dus een even heen en weer wrijven moet uitkomst bieden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het zit op het linkerscherm. olie plakt ook meer toch? dat scheelt mij het aflikken van mijn motor
Droog wordt het morgen waarschijnlijk niet.quote:dat wel veel technische termen waarvan ik geen idee heb wat wat is. maar thx voor de tips iig en ik ga em morgen even goed schoonmaken en dan (als het droog is) ff een stukje rijden in de hoop iets te zien. ik kan gewoon zonder problemen zonder dat linkerscherm rijden toch?
Ik ben geheel relaxed hoor. Na twee flinke glazen wodka-grape zit er ook niks anders op.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
*relax mannen*
we gaan ons best doen, jij bent de enige met een nieuw thema!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
Nog 6 post's voor een nieuw topic, maar ik geloof niet dat deze jongen dat mee gaan maken ..
zal op zijn vroegst volgende week worden denk ik, we horen er niets meer van dus...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:38 schreef hollander172 het volgende:
Hoe zit het overigens met de CBR125R?
Ho ik heb er ook nog een paar maar redt het waarschijnlijk niet, verzin jij eens een mooie!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we gaan ons best doen, jij bent de enige met een nieuw thema!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |