en smaken verschillen... Dus beetje onzin om te zeggen dat het alleen maar verkoopt, omdat er een zielig verhaal achter zit.... Het verkopen komt doordat er zoveel publiciteit achter zit en het dus een bekend nummer is dat veel gedraait wordquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:34 schreef Zander het volgende:
Of "Mr. Blue", dat vond ik ook altijd zo'n gigantisch zeiknummer, vraag me af of daar zonder het zielige verhaal d'r bij ook maar 1 exemplaar van was verkocht. Drama sells, zo is 't nu eenmaal.
My thoughts exactly. Die uitvoering komt bij verre niet in de buurt van het origineel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:34 schreef Zander het volgende:
Of "Mr. Blue", dat vond ik ook altijd zo'n gigantisch zeiknummer, vraag me af of daar zonder het zielige verhaal d'r bij ook maar 1 exemplaar van was verkocht. Drama sells, zo is 't nu eenmaal.
Ach ja, volgens zijn marketingbureau zou zo'n nummer t.b.v de kankerstichting het goed doen. Zelf had hij er vast en zeker geen trek in, vandaar.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:36 schreef -Beestje- het volgende:
ligt het aan mij of zingt dinand in dat nummer nog valser dan normaal.
ik zag vanmorgen het nummer en direct daarna rain on me ofzo had hij z'n stem en de muziek niet even door een studio kunnen laten oplappen dan klonk het mischioen nog ergens na.
Oh dat vind ik, in tegenstelling tot Dreamer, eigenlijk best een leuk nummerquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:34 schreef Zander het volgende:
z'n vrouw (guusje nederhorst) is aan kanker overleden..quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:35 schreef Diverse_Reality het volgende:
Wat voor zielig verhaal hoort er bij dat zeiknummer?
Vreselijk.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:34 schreef Zander het volgende:
"Mr. Blue"
Oh, het was z'n vrouw. Tja, vandaar die bereidwilligheid..quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
z'n vrouw (guusje nederhorst) is aan kanker overleden..
Ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh dat vind ik, in tegenstelling tot Dreamer, eigenlijk best een leuk nummer
ja, kijk, wel een tof doel en alles, maar daarom hoef je toch gelijk niet een enorm ruknr uit te brengen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:39 schreef Mach3 het volgende:
dit hele nummer is opgenomen voor het huwelijk van dinand en onze roos, en niet speciaal voor haar overlijden...
en ja je mag het een zeiknummer vinden ieder zijn smaak maar dat de opbrengst naar de kankerstichting gata is een goed initiatief van dinand en zijn platen maatschappij
dat was een gast met aids die ooit bij Paul de leeuw in de show was en dat gezongen heeftquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:41 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Oh, het was z'n vrouw. Tja, vandaar die bereidwilligheid..
Ik doelde trouwens op dat 'Mr. ril.. Blue' met die vraag.
en dat is het dus alquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:42 schreef Riothippie het volgende:
[..]
ja, kijk, wel een tof doel en alles, maar daarom hoef je toch gelijk niet een enorm ruknr uit te brengen.
stel je voor dat iedereen dat gaat doen, zou een mooie tering herie worden op die ruk radio zenders....
Het kwam ook erg snel na het nieuws van haar dood uit. Ik kan me niet voorstellen dat je dan 'meteen' de motivatie en energie hebt om er een nummer over te zingen in welke vorm dan ook. Vaak ben je er nog wel een week of langer helemaal kapot van.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:41 schreef hornage het volgende:
Het allerjammerste is dat het nog geen eens door hem geschreven is. Het is gewoon een ordinaire cover. Dan kan je ook niet zeggen dat hij het heeft geschreven uit verdriet om zijn verlies van zijn tweede(!) vrouw aan kanker.
De zanger overleed toch aan AIDS ofzo?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:41 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ik doelde trouwens op dat 'Mr. ril.. Blue' met die vraag.
wat is 't orgineel dan?!?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:41 schreef hornage het volgende:
Het allerjammerste is dat het nog geen eens door hem geschreven is. Het is gewoon een ordinaire cover. ...
Precies!quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:57 schreef Tom het volgende:
Volgens mij vind bijna iedereen het een zeiknummer, allemaal sommige zijn zo hypocriet het niet toe te geven. Ik luister er niet naar trouwens, zap snel genoeg weg als ik het hoor.
Hier durf ik ten zeerste aan te twijfelen. Het plebs van Nederland is namelijk niet zo kritisch hoor. Sterker nog, helemaal niet kritisch.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:57 schreef Tom het volgende:
Volgens mij vind bijna iedereen het een zeiknummer, allemaal sommige zijn zo hypocriet het niet toe te geven.
Ik vind het wel leuk....quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:57 schreef Tom het volgende:
Volgens mij vind bijna iedereen het een zeiknummer, allemaal sommige zijn zo hypocriet het niet toe te geven. Ik luister er niet naar trouwens, zap snel genoeg weg als ik het hoor.
Dat nummer was overigens een 'cover' van zijn eigen nummer, want het was al veel ouder en ging oorspronkelijk over Marilyn Monroe.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik vond dat nummer van Elton John toen Prinses Diana zichzelf op een hoop had gereden ook volkomen ruk.
Geen enkel beletsel dus.
Het nummer is ook wel mooi. Het is alleen jammer van de zang, en het gitaarspel, er tussendoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:01 schreef BVO het volgende:
Ik vind het wel een mooi nummer eigenlijk.
is dit een poging tot sarcasmequote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:14 schreef Teijeextra het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel een mooi nummer, met gevoel gezongen, er zit een gedachte achter en muzikaal is het, als je aandachtig luistert, ook niet verkeerd...
Maargoed, als je hem niet mooi vind mag je dat gerust zeggen hoor![]()
Ik moet helaas bekennen dat ik hun versie van Father & Son mooier vind dan het origineel van Cat Stevens.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:32 schreef dwerg het volgende:
Oh, en Modus: ik ken ook alle teksten van Boyzone uit mijn hoofd. Maar dat komt vooral omdat ze alles bij elkaar hebben gejat van andere artiesten.
Psies. Mr. Blue was nog wel te verdragen omdat het probleem zich toch na een tijdje zelf oploste. Van die Dinand gaan we nog veel meer meuk aan moeten horen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:56 schreef Tijn het volgende:
De zanger overleed toch aan AIDS ofzo?
Ja, dat heb je, met AIDS.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:40 schreef What het volgende:
[..]
Vreselijk.
Jeuk. Overal.
Je bent tegen het overlijden van bekende personen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Precies om dit soort nummers ben ik tegen het overlijden van bekende personen, Pim Fortuyn, Lady Di, Guusje Nederhorst, noem ze allemaal maar op, je wordt ineens doodgegooid met een of ander semi-gevoelig nummer en 90% van het land kwijlt erachter aan, en waag het eens om er iets over te zeggen... Eerbetoon nummers...
Was het geen keelkanker?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
De zanger overleed toch aan AIDS ofzo?
Kijk, dat laatste vind ik nou echt niet kunnenquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:32 schreef Diverse_Reality het volgende:
Het is toch ook compleet ruk? Maar uiteraard is dat een kwestie van smaak...
Zingt hij dit nummer niet voor die dooie meid?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:35 schreef Diverse_Reality het volgende:
Wat voor zielig verhaal hoort er bij dat zeiknummer?
Een gekraakte grot.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:10 schreef miendobbelsteen het volgende:
In welke grot heb jij de afgelopen tijd gezeten dat je dat niet eens weet?
hij zingt het nummer toch ook voor een dooie meid?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 02:59 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste vind ik nou echt niet kunnen
Zoiets zég je gewoon niet!
De tocht heeft z'n hersenen aangetast.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
Een gekraakte grot.
Is dat een Tsjechisch biermerk, Tocht?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:51 schreef Seborik het volgende:
De tocht heeft z'n hersenen aangetast.
Ik zie eerlijk gezegd niet waar je je nu druk om maakt. Voor zover ik weet, zingt hij toch echt over een dode meid.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 02:59 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste vind ik nou echt niet kunnen
Zoiets zég je gewoon niet!
je gaat toch niet menen dat je het een muzikaal hoogstandje vindt hoop ik?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:18 schreef Dead_nacho het volgende:
Vind 'm wel mooi, doe 't maar is na .. wedden dat je dan na 2 seconden ophoudt van schaamte voor je eigen gitaarkunsten en stem..
Nee maar voor de lui die menen dat het kattengejank is en het gitaarspel ook makkelijk is na te doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:20 schreef schism het volgende:
[..]
je gaat toch niet menen dat je het een muzikaal hoogstandje vindt hoop ik?
Ze weet iets dat wij niet weten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd niet waar je je nu druk om maakt. Voor zover ik weet, zingt hij toch echt over een dode meid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |