Klopt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
k Ben eigenlijk de R7 vergeten te vermelden
Maar die zie je toch bijna niet..
Weersverwachting gezienquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:12 schreef SuperFour het volgende:
Zondag aanstaande....?
Das snel, maar wat mij betreft prima...!
Misschien dat hij van zijn buddyseat afglijdt en dan zo'n reactie van "whooo" doet.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:26 schreef Yakult het volgende:
Vraag me trouwens af wat hij met zijn linkerhand gaat doen, even zwaaien naar mama?
Kijk eens naar mijn helmspoilers?![]()
ik ben er iig maar 11 april kan ik ook.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:11 schreef ZX9R het volgende:
OPM en ikzelf zeggen nee tegen de door SuperFour voorgestelde meet op 4 april.
Ik zeg: a.s. zondag?
Het is bewolkt droog en 1 graadquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe is het weer daar? ik sta op het punt om te beginnen met vertrekken.
Trekken die bandits een beetje snel op?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hhmm.. idd goed weer, en niet eens koud! Terwijl het toch maar 3 graden is.
We hadden best kunnen gaan rijden Pikey
Morgen misschien.. hoop ik.
En de 1200S is wel mooi, nieuwe dan, oude vind ik niet mooi. Naked blijft toch stoerder
dat valt idd reuze mee!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hhmm.. idd goed weer, en niet eens koud! Terwijl het toch maar 3 graden is.
yep, morgen dan maar hequote:We hadden best kunnen gaan rijden Pikey
Morgen misschien.. hoop ik.
was een nieuwe, een donker groene. ik zei nog tegen em, met jouw koppel laat je mij achter je bij een stoplicht. nou, zei ie met 100 pk en 100 Nm weet ik t nog niet...quote:En de 1200S is wel mooi, nieuwe dan, oude vind ik niet mooi. Naked blijft toch stoerder
dat dacht ik ook dusquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet het wel
30% kans op zon, 60% op regenquote:Morgen van het zuidwesten uit toenemende bewolking,
in de loop van de middag gevolgd door perioden met regen.
Middagtemperatuur rond 4, morgen ongeveer 7 graden.
1.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:43 schreef SuperFour het volgende:
Ola, net weer thuis... goed alles even gelezen...
Ik ga dus morgenochtend m'n motor ophalen.
Ok, daar komt ie...
1. Ik ga morgen rijden...
2. Ik ga zondag rijden....
3. Ik ga 11 april rijden....
Wie gaat er wanneer mee....?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:56 schreef SuperFour het volgende:
Ja, ach, we checken morgenochtend gewoon nog even...
quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Beste manier is om het zelf te zien..
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Agree
En hebben jullie nog geneukt?
wie is het watje? ik heb tenminste nog geneuktquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Watje
Leuke routequote:Op donderdag 11 maart 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Euuhh.. Lekdijk is leuk!
Is ongeveer 140km, das de Lek- en Linge route.
Vraag maar aan PatM, wastie leuk of niet?
Tja, motorrijden is voor mij hetzelfde als neuken, dus in dat geval..quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie is het watje? ik heb tenminste nog geneukt
hetzelfde?? nou, niet helemaal maar geil is het welquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, motorrijden is voor mij hetzelfde als neuken, dus in dat geval..
hmm, krijg een beetje het gevoel dat ik op een prive moment binnen kom. Moet ik jullie even alleen latenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahahah ok missch nog weinig maar wat weet ik, daar krijg ik al een harde van!!
Arrow rules Rietvaerderquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeker ja...
Viper rules OPM!
[afbeelding]
Arrow rulez idd bigtime!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:43 schreef Gerako het volgende:
[..]
Arrow rules Rietvaerder [afbeelding]
[afbeelding]
Waar gaan jullie trouwens rijden morgen?
Zie ondertitel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Agree
En hebben jullie nog geneukt?
Motorrijden is veel leuker.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, motorrijden is voor mij hetzelfde als neuken, dus in dat geval..
Als ik het goed begrijp gewoon lekkere casual sex gehad zonder verplichtingen? Mooi toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
Zie ondertitel.Meer was en is ze niet van plan. Maar volgende week weer een afspraak.
![]()
ja, zo'n motor zeurt tenminste niet als je eens flink gas geefquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:53 schreef hollander172 het volgende:
Motorrijden is veel leuker.![]()
Mijn vriendin ook niet, net nog uitgeprobeert. Wel wordt ze opstandig als ik haar in een versnelling hoger wil kicken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ja, zo'n motor zeurt tenminste niet als je eens flink gas geef
heej!quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Die Kawasaki bakken ook altijd
Ik zal maar niet tegen mijn vriendin zeggen dat je vindt dat ze op een kawasaki lijkt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Die Kawasaki bakken ook altijd
Laten we het er maar op houden dat mijn vriendin minder vergeeflijk is dan een motor als je rare dingen uit gaat halen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij maakt vrienden
Dat casual was ik niet op uit, en zij wel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Motorrijden is veel leuker.![]()
[..]
Als ik het goed begrijp gewoon lekkere casual sex gehad zonder verplichtingen? Mooi toch?
Ik snap alleen dat blauwtje niet in deze context.
Tja je hebt vriendinnen met een "early" Fireblade temperament, en je hebt huislijke BMW type's.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat mijn vriendin minder vergeeflijk is dan een motor als je rare dingen uit gaat halen.
Je wilde niet verklappen hoe oud je bent maar ik gok zo rond de 30. Als zij ook van die leeftijd is en vrij snel lichamelijk contact zoekt dan kan je er bijna wel vanuit gaan dat dit eenmalig/vrijblijvend is. Jongere dames blijven trouwens veel sneller plakken, dus sla je slag in de dorpsdisco.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
Dat casual was ik niet op uit, en zij wel.Maar idd geen verplichtingen dus die heb ik liever wel in haar geval.
Maar ik had het niet willen missen.Alleen een iets betere afloop.
![]()
Ik zal tegen d'r zeggen dat ze op een Honda lijkt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja je hebt vriendinnen met een "early" Fireblade temperament, en je hebt huislijke BMW type's.![]()
Ja ze heeft daarna al gezegd dat ze niet meer aan relatie's doet .. ze is 27 maar ziet er jaren jonger uit.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je wilde niet verklappen hoe oud je bent maar ik gok zo rond de 30. Als zij ook van die leeftijd is en vrij snel lichamelijk contact zoekt dan kan je er bijna wel vanuit gaan dat dit eenmalig/vrijblijvend is. Jongere dames blijven trouwens veel sneller plakken, dus sla je slag in de dorpsdisco.![]()
Heeft ze het meteen verder afgekapt of is er nog een kans dat je het hele avontuur nogmaals kan beleven? Sex zonder relatie valt ook wel iets voor te zeggen toch?
van 90? dan is ze nog net geen 16, dat mag nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:35 schreef hollander172 het volgende:
Ik zal tegen d'r zeggen dat ze op een Honda lijkt.Een fireblade van begin jaren '90 om precies te zijn.
Iemand die dit las onthoudt zich van commentaar.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja je hebt vriendinnen met een "early" Fireblade temperament, en je hebt huislijke BMW type's.![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:56 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand die dit las onthoudt zich van commentaar.
Post wel net in een ander topic .. dus gelezen zeker .. Niet dat het uitmaakt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
je bedoelde mij toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
Post wel net in een ander topic .. dus gelezen zeker .. Niet dat het uitmaakt.
Iemand die kan helpen? Jullie rijden met motoren toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:04 schreef yup het volgende:
Hey wie van jullie weet een goede beginnersmotor die op een supersport lijkt? Met plaatjes en specs enzo? Het is voor een oude klasgenoot, hij wil zijn motorrijbewijs halen. Let wel, geen naked ed gewoon iets wat op een supersport lijkt (a la R1, R6, Ninja enz. enz.). Als het kan, ook met voor en nadelen.
bvd.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:04 schreef yup het volgende:
Hey wie van jullie weet een goede beginnersmotor die op een supersport lijkt? Met plaatjes en specs enzo? Het is voor een oude klasgenoot, hij wil zijn motorrijbewijs halen. Let wel, geen naked ed gewoon iets wat op een supersport lijkt (a la R1, R6, Ninja enz. enz.). Als het kan, ook met voor en nadelen.
bvd.
Is dat jou ZXR 400? Kan je er meer over vertellen? En BTW het moet 25 kw zijn, en ik weet dat je dat wel kan laten doen op de meeste motoren.quote:
Het is al eerder gezegd volgens mij, maar een ZXR400, of eigenlijk alle SS 440 cc'tjes zijn prima beginners motoren !!quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:04 schreef yup het volgende:
Hey wie van jullie weet een goede beginnersmotor die op een supersport lijkt? Met plaatjes en specs enzo? Het is voor een oude klasgenoot, hij wil zijn motorrijbewijs halen. Let wel, geen naked ed gewoon iets wat op een supersport lijkt (a la R1, R6, Ninja enz. enz.). Als het kan, ook met voor en nadelen.
bvd.
dat is em. toen ik em kocht was ie 25 kw, snel die kutplaatjes eruit gehaald!quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:10 schreef yup het volgende:
Is dat jou ZXR 400? Kan je er meer over vertellen? En BTW het moet 25 kw zijn, en ik weet dat je dat wel kan laten doen op de meeste motoren.
Laat 'meeste' maar weg. Grofweg een kwart van de verkrijgbare motoren zitten al op 25 kw of eronder, een kwart kan teruggetuned worden, en de rest (de helft dus) kunnen niet teruggetuned worden naar 25 kw. Just my ¤ 0.02quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:10 schreef yup het volgende:
[..]
Is dat jou ZXR 400? Kan je er meer over vertellen? En BTW het moet 25 kw zijn, en ik weet dat je dat wel kan laten doen op de meeste motoren.
Mooi, maar zijn de 600cc's die 25 kw zijn niet goed dan? Zijn die te snel/gevaarlijk ofzo? Want een R6 ofzo (25 kw natuurlijk) vind hij ook wel interessant...quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Het is al eerder gezegd volgens mij, maar een ZXR400, of eigenlijk alle SS 440 cc'tjes zijn prima beginners motoren !!
Plaatjes vroeg je, hier heb je er een paar van die van mij.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze heeft full yoshimura uitlaat systeem, dynokit en K&N filter. Inmiddels ook andere knippers, duoseatcover, andere handvatten, RVS remleidingen. Enuhh nog wel wat dingen
ja ik ben er trots op![]()
Weet iemand van jullie toevallig wat het verschil is tussen ZXR en ZZR bij Kawasaki?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is em. toen ik em kocht was ie 25 kw, snel die kutplaatjes eruit gehaald!
Een 600cc supersport 25kw maken is net zoiets als een man zijn ballen afsnijdenquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:16 schreef yup het volgende:
[..]
Mooi, maar zijn de 600cc's die 25 kw zijn niet goed dan? Zijn die te snel/gevaarlijk ofzo? Want een R6 ofzo (25 kw natuurlijk) vind hij ook wel interessant...
ZZR is een sport toer en ZXR is supersportquote:[..]
Weet iemand van jullie toevallig wat het verschil is tussen ZXR en ZZR bij Kawasaki?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is em. toen ik em kocht was ie 25 kw, snel die kutplaatjes eruit gehaald!
Nee.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..] je bedoelde mij toch?
Ok dat is nu duidelijk, en hebben jullie geen mooie voorbeelden van Suzuki, Yamaha, Honda en dergelijke, beginnersmotor, supersport-achtig uiterlijk, 25kw moet mogelijk zijnquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ZZR is een sport toer en ZXR is supersport
Tuurlijk zijn die wel goed, maar een ZXR400 is heel licht. Is dus een prima fiets om op te leren sturen. In theorie en in praktijk kan een ZXR400 dan ook sneller door een bocht als een R1 omdat ie lichter is.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:16 schreef yup het volgende:
Mooi, maar zijn de 600cc's die 25 kw zijn niet goed dan? Zijn die te snel/gevaarlijk ofzo? Want een R6 ofzo (25 kw natuurlijk) vind hij ook wel interessant...
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:20 schreef Makster het volgende:
In theorie en in praktijk kan een ZXR400 dan ook sneller door een bocht als een R1 Bandit600 omdat ie lichter is.
alleen ikke kan dat nog niet![]()
Ok, ik zal effe zoeken hoe die druit zien, iemand nog toevallig ervaringen met bovengenoemde brommerts?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:20 schreef Rietvaerder het volgende:
VFR400, CBR600, ZXR400
Ok dat zal ik hem zeker vertellen, want bij 25kw maakt de motorinhoud toch geen moer uit (ok, wel dan, koppel natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die wel goed, maar een ZXR400 is heel licht. Is dus een prima fiets om op te leren sturen. In theorie en in praktijk kan een ZXR400 dan ook sneller door een bocht als een R1 omdat ie lichter is.
alleen ikke kan dat nog niet![]()
Van welke wil je het weten..quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:22 schreef yup het volgende:
Ok, ik zal effe zoeken hoe die druit zien, iemand nog toevallig ervaringen met bovengenoemde brommerts?
Je vroeg beginners motoren .. dat zijn ook geen beginbudgetten.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:16 schreef yup het volgende:
[..]
Mooi, maar zijn de 600cc's die 25 kw zijn niet goed dan? Zijn die te snel/gevaarlijk ofzo? Want een R6 ofzo (25 kw natuurlijk) vind hij ook wel interessant...
[..]
Weet iemand van jullie toevallig wat het verschil is tussen ZXR en ZZR bij Kawasaki?
Zie mijn edit van wat ik er van vind om een 600cc supersport 25 kw te maken...quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
R6 is niet via de originele manier op 25kw te zetten (Geen 2e typegoedkeuring voor), behalve als je hem uit Duitsland haalt en daar 25kw laat maken, zodat ze hem bij de RDW 25kw op kenteken kunnen zetten.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je vroeg beginners motoren .. dat zijn ook geen beginbudgetten.
Maar in 25Kw zijn ze natuurlijk niet heel snel, maar op een brommer kan je ook te hard door de bocht.
Allemaalquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Van welke wil je het weten..
Dat is een zeer interessant punt wat je daar verteld... stel die gozer valt van zijn motortje, dan maakt het HEEL wat uit als dat een R6 uit '01 is of een ouwe Kawa ofzo uit '93. Sterk punt, echt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je vroeg beginners motoren .. dat zijn ook geen beginbudgetten.
Maar in 25Kw zijn ze natuurlijk niet heel snel, maar op een brommer kan je ook te hard door de bocht.
Je hebt gelijk, net als een 500 PK M5 terug laten tunen naar 100 pk, omdat ie anders gevaarlijk isquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zie mijn edit van wat ik er van vind om een 600cc supersport 25 kw te maken...
Een superkanon met +100PK laten castreren tot 34PK...
Dat vind ik not done
dat is zeer knap hoe jij dat uit zijn post leest. zeer knap, echt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:25 schreef yup het volgende:
Dat is een zeer interessant punt wat je daar verteld... stel die gozer valt van zijn motortje, dan maakt het HEEL wat uit als dat een R6 uit '01 is of een ouwe Kawa ofzo uit '93. Sterk punt, echt.
Ik liet me een beetje meeslepenquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is zeer knap hoe jij dat uit zijn post leest. zeer knap, echt.
Ik weet niet hoe zijn financiele situatie is... (de motor-vraagje is niet voor mij bedoeld hequote:Op donderdag 11 maart 2004 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt wel gelijk, daar niet vanalleen ik kon het nergens vinden in zijn opmerking. en trouwens, als je een R6 kunt kopen, sluit dan ook een all risk af. hoef je ook niet bang te zijn voor glijers.
Heus wel, zeker goeie beginners motoren. MAar jij vroeg naar SS en geen nakedsquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:34 schreef yup het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zijn financiele situatie is... (de motor-vraagje is niet voor mij bedoeld he, ik heb al net genoeg gespaard voor een autorijbewijs, en als dat goed gaat eventueel ook nog eens een koekblik van <1000 euro
dus een R6 betalen is een beetje te hoog gegrepen voor mij.)
Tot nu toe goeie kandidaten:
ZZR, ZXR, VFR400, CBR600
CB500 ofzo? 500cc's, zijn dat geen goeie brommerts?
Suzuki GS 500 kopen - waar op letten? lees dit eens door.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:34 schreef yup het volgende:
CB500 ofzo? 500cc's, zijn dat geen goeie brommerts?
dus valt die ZZR ook af.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Heus wel, zeker goeie beginners motoren. MAar jij vroeg naar SS en geen nakeds
Dit is ook een zenuwachtige fiets, nerveus weggedrag.. en heeft 100pk.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus valt die ZZR ook af.
Wat versta je onder dood? Duurd ook maar een halve seconde voordat je weer boven de 10.000 rpm zit. Valt allemaal best mee. Maar idd. Misschien ben je een beetje verwend.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
ZXR400:
Stuur licht, is licht, remt goed, is onder de 10.000rpm DOOD, kom je daarboven, trekt het wel leuk, maar zeker niet spectaculair (ok ik ben verwend, dat kan ook. Maar ik vergelijk hem effe met mijn Bandit600 25kw). Toch erg leuk om op te beginnen...
Voor de VFR zelfde verhaal, uiterlijk vind ik persoonlijk wat minder.
CBR600, stuurt ook goed, wat meer power onderin (hoe meer cc, des te meer koppel), alleen zien de oudere (<96) wat ouderwets uit..
Geef eens een goeie voorbeeld van een motor die op jou bandit lijkt (qua eigenschappen he) en 25kw...quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
ZXR400:
Stuur licht, is licht, remt goed, is onder de 10.000rpm DOOD, kom je daarboven, trekt het wel leuk, maar zeker niet spectaculair (ok ik ben verwend, dat kan ook. Maar ik vergelijk hem effe met mijn Bandit600 25kw). Toch erg leuk om op te beginnen...
Voor de VFR zelfde verhaal, uiterlijk vind ik persoonlijk wat minder.
CBR600, stuurt ook goed, wat meer power onderin (hoe meer cc, des te meer koppel), alleen zien de oudere (<96) wat ouderwets uit..
ieder zijn eigen voorkeur, het beste is om gewoon uit te proberen door proefritten te maken. je 1e vraag was naar supersports en je hebt het al over sporttour gehad en nu over naked bikes.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:53 schreef yup het volgende:
Geef eens een goeie voorbeeld van een motor die op jou bandit lijkt (qua eigenschappen he) en 25kw...
Ik bedoel een supersport met de eigenschappen van die bandit van hem, snap je?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ieder zijn eigen voorkeur, het beste is om gewoon uit te proberen door proefritten te maken. je 1e vraag was naar supersports en je hebt het al over sporttour gehad en nu over naked bikes.
Beetje lastig. Een SS heeft een heel andere zitpositie als een Bandit. Komt nog eens bij dat de gemiddelde SS pas hoger zijn toeren zijn koppel krijgt. Een Bandit laag in de toeren.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:33 schreef yup het volgende:
[..]
Ik bedoel een supersport met de eigenschappen van die bandit van hem, snap je?
Ok dat is duidelijk, en dus dat word proefritten voor hem, maar eerst de motorrijbewijs hale he?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Beetje lastig. Een SS heeft een heel andere zitpositie als een Bandit. Komt nog eens bij dat de gemiddelde SS pas hoger zijn toeren zijn koppel krijgt. Een Bandit laag in de toeren.
Tis eigenlijk appels met peren vergelijken als je het mij vraagt
Ok en hoe doe je dat met warm rijden? Dan kom je dus niet boven de 4000rpm ofzo, dus ben je sowieso de sloomstequote:Op donderdag 11 maart 2004 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat versta je onder dood? Duurd ook maar een halve seconde voordat je weer boven de 10.000 rpm zit. Valt allemaal best mee. Maar idd. Misschien ben je een beetje verwend.
ja en wens em succes ermee...met die nieuwe bijzonderequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:07 schreef yup het volgende:
Ok dat is duidelijk, en dus dat word proefritten voor hem, maar eerst de motorrijbewijs hale he?
thx (geloof ik) houd jij dat voor iedereen bijquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:45 schreef ZX9R het volgende:
OPM: Gefeliciteerd met je 4000ste post!
is gewoon hetzelfde, alleen 1 graad minder:quote:Noord Nederland wil ik wel weten!
Nee hoor. Ik zag het toevallig in je profiel.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx (geloof ik) houd jij dat voor iedereen bij?
*knip*quote:HET WEER:
Verder toenemende bewolking en vanmiddag van het zuidwesten uit
lichte regen, tot middernacht in het noordoosten nog droog.
Temperatuur vanavond oplopend naar ongeveer 6 graden.
ja, eerder doen dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat mij betreft ook... maar 14:00 pas
Dan regent het al hoor..
Zit hier de hele tijd te F5-en..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
irritant he...
en te annulleren...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zit hier de hele tijd te F5-en..![]()
En die Rukster dan..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja, eerder doen dan?
tja, jammer maar de volgende keer dan maar? als het regent zodra hij klaar is met werken gaat ie toch niet rijden. arthur kan volgens mij ook wel vroeger, hij is em nu aan het ophalen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En die Rukster dan..
Jij ook al?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:07 schreef ZX9R het volgende:
Nee.
Werken!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:49 schreef ZX9R het volgende:
Ik zit hier met weemoed naar buiten te loeren.![]()
Het zonnetje schijnt hier namelijk. En ik wil sturen op m'n brommer!![]()
was zeker leuk!! vooral de dijk, lekkere bochtjesquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo heren, was leuk he
Lekker eindje rijden, dan ff Maccen (Waarom hebben die gasten geen pin-apparaat). Vervolgens word je gedwongen om drinken te nemen bij je eten
OPM, als je effe je rekeningnr doormail...
t Was wel koud hoor.
hij deed voorzichtig op de dijk, los zand enzo. verstandig want mijn achterband gleed ook toen ik over een stukje teer reed.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom bleef die lange dan zo ver achter?
hahahah dat viel best mee.quote:Volgens mij was je toch echt telkens uit mn spiegels na een bocht
komen eraan, ff kentekens wegsoepen enzo. en idd, zijn mooie plaatjes geworden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar zijn de foto's?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komen eraan, ff kentekens wegsoepen enzo. en idd, zijn mooie plaatjes geworden.
Nou en, als ik maar plezier heb toch.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Morgen ben ik er niet...
Enne Makster, OPM rijdt al harder dan jij![]()
Toch eens andere banden kopen Mark
Hee rustig hequote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Nou en, als ik maar plezier heb toch.
En moet inderdaad andere banden, heb geen vertrouwen in deze crap banden
Hapquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee rustig he
Grapje toch
Tuurlijk als je maar plezier hebt!
jazeker maar hoe dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:09 schreef hollander172 het volgende:
1 van de ZXR400 rijders nog interesse in de workshop manuals voor deze bike? Ze zijn alleen te groot om te mailen en ik kan ze even niet zelf hosten.
Ikke ook interesse !!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:09 schreef hollander172 het volgende:
1 van de ZXR400 rijders nog interesse in de workshop manuals voor deze bike? Ze zijn alleen te groot om te mailen en ik kan ze even niet zelf hosten.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de 1e keer dat ik een foto maakte had ik het toestel verkeerd staan waardoor ik een filmpje heb gemaakt. als je wilt kan ik em wel ff mailen. je ziet jou btw maar heel even in het begin.
Het zijn 18 pdf's en in totaal 19,2MB kan jij of iemand anders dat hosten?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Ikke ook interesse !!![]()
dat zeg ikquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:50 schreef SuperFour het volgende:
Thanks....!
Hahahahaha, lekker loos filmpje... ik ben 0,5 sec. in beeld...
Ik kan het waarschijnlijk wel hosten. Zal heel even kijken.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het zijn 18 pdf's en in totaal 19,2MB kan jij of iemand anders dat hosten?
Gezipt zijn ze 18,4MB dus het verschil is minimaal. Vandaar dat ik ze los aanbied omdat je waarschijnlijk niet alles nodig zal hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:31 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik kan het waarschijnlijk wel hosten. Zal heel even kijken.
Zijn ze al gezipt ofzo?
Ben toch net even bezig met mijn schoolschijfruimte. Daar past het als het mee zit wel op. Ik mail je wel even inloggegevens.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gezipt zijn ze 18,4MB dus het verschil is minimaal. Vandaar dat ik ze los aanbied omdat je waarschijnlijk niet alles nodig zal hebben.
Ben helaas niet in staat om ze zelf te hosten vanwege ruimtegebrek.
Mail is on tha wayquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gezipt zijn ze 18,4MB dus het verschil is minimaal. Vandaar dat ik ze los aanbied omdat je waarschijnlijk niet alles nodig zal hebben.
Ben helaas niet in staat om ze zelf te hosten vanwege ruimtegebrek.
Is dat een slot met alarm? Gaaf! Kun je ook verschillende ringtones downloaden?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:38 schreef PatrickM het volgende:
Zo... vandaag alvast is voorbereiding op het voor mij betere werk de Xena Lock XE S15 gekocht...
ding maakt een tyfus herrie als ie afgaat, mooi
en hij is zwaaaaaaaaaaaaaaar....
Is trouwens niet voor de Honda, want er wordt altijd gezegt: 'je moet 3% van de aanschafwaarde aan sloten uitgeven'
In het geval van de honda is dat dus ¤ 29,95 en dat is precies wat die cheap-ass remschijfslot heeft gekost, wat ik inmiddels niet meer gebruik...
Is idd met alarm (en ART4 goedgekeurd, dus 277 euro minder eigen risico bij Unive). Is idd wel een wat duurder remschijfslot, maar wel met het voordeel dat er ook herrie uit komt en daar zijn dieven redelijk alergisch voor, alhoewel, als ze iets willen nemen ze het toch wel mee. Ik zit er ook over te denken om de Xena Alarm Chain te kopen. Dat is een ketting die gesloten wordt door dezelfde remschijfslot. Er wordt alleen nergens vermeld hoe dik die ketting is (ik wil minstens een 12mm ketting). En ik heb gemaild naar DK-Trading (de importeur) maar die heeft nog geen reactie teruggestuurd (maar ik heb het mailtje ook pas gisteravond laat verstuurd, dus ik wacht rustig af).quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:40 schreef ploderus het volgende:
[..]
Is dat een slot met alarm? Gaaf! Kun je ook verschillende ringtones downloaden?
Maar idd, je mag best wel wat uitgeven voor een goed slot.
Damn, zie net dat ik een foutje heb gemaakt in mijn profiel, moet 173 zijn ipv van 172. Maakt niet uit maar het is makkelijker als je de mail even naar ****@xs4all.nl doet.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:39 schreef ploderus het volgende:
[..]
Mail is on tha way
Hmm, dat scheelt heel aardig in eigen risico! Zal idd wel wat kosten dan! Maar als het mee zit zullen de wat minder professionele dieven het nu niet eens meer proberen. Als ze willen nemen ze hem toch wel mee, maar de kans is zo al weer een stukje kleiner gewordenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is idd met alarm (en ART4 goedgekeurd, dus 277 euro minder eigen risico bij Unive). Is idd wel een wat duurder remschijfslot, maar wel met het voordeel dat er ook herrie uit komt en daar zijn dieven redelijk alergisch voor, alhoewel, als ze iets willen nemen ze het toch wel mee. Ik zit er ook over te denken om de Xena Alarm Chain te kopen. Dat is een ketting die gesloten wordt door dezelfde remschijfslot. Er wordt alleen nergens vermeld hoe dik die ketting is (ik wil minstens een 12mm ketting). En ik heb gemaild naar DK-Trading (de importeur) maar die heeft nog geen reactie teruggestuurd (maar ik heb het mailtje ook pas gisteravond laat verstuurd, dus ik wacht rustig af).
komt eraan. Je kunt e-mail nu wel weghalen ivm mogelijke spamquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Damn, zie net dat ik een foutje heb gemaakt in mijn profiel, moet 173 zijn ipv van 172. Maakt niet uit maar het is makkelijker als je de mail even naar ***** doet.
Maar wat ook meehelpt is dat mijn 'nieuwe' fiets die ik als het goed is over 2 weken op kan halen, is dat ie gelukkig ook niet zo gewild bij het dievengildequote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:49 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hmm, dat scheelt heel aardig in eigen risico! Zal idd wel wat kosten dan! Maar als het mee zit zullen de wat minder professionele dieven het nu niet eens meer proberen. Als ze willen nemen ze hem toch wel mee, maar de kans is zo al weer een stukje kleiner geworden
Wat dat betreft zit je idd in de goede categoriequote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Maar wat ook meehelpt is dat mijn 'nieuwe' fiets die ik als het goed is over 2 weken op kan halen, is dat ie gelukkig ook niet zo gewild bij het dievengilde
Is al weg, alles gaat ineens een beetje traag hier.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:51 schreef ploderus het volgende:
[..]
komt eraan. Je kunt e-mail nu wel weghalen ivm mogelijke spam
Precies, en voorkomen is beter dan genezen...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wat dat betreft zit je idd in de goede categorieMaar dan nog, motoren blijven wel geliefde jatapparaten
Kun je niet gewoon een heel lijstje in een wachtrij zetten? Ik gebruik WS_FTP. Hierin kan het welquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is al weg, alles gaat ineens een beetje traag hier.
Moet ze alleen wel allemaal los uploaden, smartFTP kan geen hele dir's uppen.![]()
Wel dus maar ze noemen het Global que in dat shitproggie.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:57 schreef ploderus het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een heel lijstje in een wachtrij zetten? Ik gebruik WS_FTP. Hierin kan het wel
Beters! Zal zo eens kijken hoeveel er al staat. Begin ik vast met het maken van een links-lijstjequote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel dus maar ze noemen het Global que in dat shitproggie.
Was ff zoeken maar ze zijn nu allemaal tegelijk onderweg.
Yep, ging snel ineens.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:15 schreef ploderus het volgende:
Zo te zien ben je al een aardig eind![]()
Op zich geen slecht plan, maar ik kan die docs niet al te lang laten staan. Krijg problemen met school bij te veel dataverkeerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yep, ging snel ineens.
Heb meteen een request gedaan voor een sticky in PTA voor ons als motormuizen, mochten ze het goed vinden dan kunnen we de links daar ook plaatsen. Wel zo makkelijk denk ik.
Binnenkort kan ik ze wel weer hosten, mits ik de ruzie met de ouwe provider bij kan leggen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:19 schreef ploderus het volgende:
[..]
Op zich geen slecht plan, maar ik kan die docs niet al te lang laten staan. Krijg problemen met school bij te veel dataverkeer
Hoop dat je er iets aan hebt. Zorg er in ieder geval voor dat als je hem openmaakt, dat je na afloop geen boutjes/moertjes overhoudtquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok jongens, klasse werk!! thx!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey toch iemand aanwezigwas leuk he vanmiddag!
idd! zondag kan ik trouwens wel, ik heb mijn afspraak verzetquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:31 schreef SuperFour het volgende:
Ja vanmiddag was errug gezellig...!
moet we zeker doen ja!quote:Moeten we zeker vaker doen... 11 april ben ik er in ieder geval, misschien dat we voor de tijd ook nog wel een keer kunnen meeten...
Ja weeknie?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf is er met hotmail aan de hand?
Ik kan niet mee hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik geloof rietvaerder, patrick681, zx9r, ploderus, makster (?) en ik. dacht ik hoor, weet t niet zeker. maar zx9r sowieso dus een centraal punt is wel handig, zoals de veluwe idd.
jammer!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:10 schreef ploderus het volgende:
Ik kan niet mee hoorMoet werken
Hee thanks.... erg mooie foto he zoals ik zei, ik zag hem zo staan, ik dacht, die foto moet ik hebben, zo'n mooie positiequote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rietvaerder, dan maar ff zo:
[afbeelding]
met picserver schiet t ook niet op...tis wel een kleiner plaatje zo.
PatrickM ?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer!
dus ziet het lijstje er voorlopig zo uit:
rietvaerder
patrick681
zx9r
makster (?)
OPM
iemand vergeten?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:15 schreef Makster het volgende:
wat zijn de weersverwachtingen?
ja tis een mooi plaatje zo! zodra t ken mail ik em.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee thanks.... erg mooie foto he zoals ik zei, ik zag hem zo staan, ik dacht, die foto moet ik hebben, zo'n mooie positie
Ik wil alleen nog wel de full size natuurlijk, wil je die mailen zodra hotmail het doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |