Ik ben bang dat het ongeveer dezelfde invloed heeft als het inademen van secondaire rook. En ja, dat schijnt ongeveer wel het schadelijkste voor je gezondheid te zijn op zelf roken naquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:51 schreef freako het volgende:
[..]
Daar wonen dus misschien 100.000 mensen (volgens mij nog hoog ingeschat, in de totale Rijnmond wonen er een miljoen dacht ik), dus het risico kan gedeeld worden door 100. Acht of negen mensen in 100 jaren, dus ongeveer 1 keer per 10 jaar krijgt iemand kanker als gevolg van die industrie. Zijn zulke lage aantallen wel goed te meten, is dit wel statistisch verantwoord?
Ik blijf het overigens lage cijfers vinden. Koffie is gevaarlijker, maar daar hoor je niemand over.
Behalve de noodzakelijke relativering dat het hier om individuen gaat die zich als valse honden en zeker niet als ambassadeurs van Islam gedroegen ben ik nieuwsgierig naar factoren die van invloed zijn op wat er in het hoofd omgaat van dergelijke ontspoorden. Zo ver als een columnist hierbij gaat wil ik weer niet gaan al vermoed ik dat een te toegefelijke houding niet bijdraagt aan een gevoelde noodzaak tot gedragsaanpassing maar dat dit de eigen uitzonderingspositie onderstreept.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://graverdammer.vrijspraak.org/art-one.php3?art_id=5061
Een echt doofpot-verhaal. Woedend ben ik. Fileren die ^&%$^#&-gasten uit een bepaald land...
Nederlandse militairen moeten meer trigger happy worden!quote:Op maandag 1 maart 2004 20:42 schreef Duritz het volgende:
<b>Trigger Happy.
Moet het Nederlandse publiek trigger happy worden op haar bewindslieden. Wijn faalt (Nederland kent naast de Antillen wel meer belastingparadijzen), De Geus wordt bekritiseerd, Kamp heeft geen idee wat de schietinstructies zijn en Donner heeft een Pippeau als super-OM, terwijl Plooij ontslag neemt.
De roep om bloed wordt luider.
Daarom mijn vraag...
Is Nederland wel trigger happy genoeg?</b>
Shoot on!
Zal niet de eerste keer zijn en dat zal me verders ook jeuken.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te erkennen. Bij een eventuele ban kan het wel lachen worden.
Spec als mod lijkt me idd een goed idee. Hij is een stuk objectiever dan Sidekick imo.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
SIDEKICK of SPEC!!!!!!!!! WOOHOOOO!!!!!!!!
what did I do, what did I do?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
SIDEKICK of SPEC!!!!!!!!! WOOHOOOO!!!!!!!!
Check NWS ff danquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
what did I do, what did I do?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:02 schreef pberends het volgende:
"Saddam was de eerste die olie in euro's verkocht in plaats van dollars. Dat schijnt ook de werkelijke reden te zijn voor de VS om Irak aan te vallen."
Shake it Monidique!!! Shake it!!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
:') .
* sp3c smijt er ook gelijk een serieuze post tegenaanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:02 schreef pberends het volgende:![]()
![]()
morge jongens.
Opmerkelijk denet bij RTLZ:Willem Middelkoop:
[afbeelding]
"Saddam was de eerste die olie in euro's verkocht in plaats van dollars. Dat schijnt ook de werkelijke reden te zijn voor de VS om Irak aan te vallen."
LOLquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:02 schreef pberends het volgende:![]()
![]()
morge jongens.
Opmerkelijk denet bij RTLZ:Willem Middelkoop:
[afbeelding]
Idd.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:59 schreef Sickie het volgende:
[..]
Spec als mod lijkt me idd een goed idee.
Goed topic van je.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:00 schreef Lithion het volgende:
Sidekick was gisteren wel goed politiek-incorrect op dreef in Onzin..
Juist, ik ben te sympathiek voorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sidekick is wel een sympathiek mannetje, maar NWS-mod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |