is hij nu al een beetje, zijn vrije trappen hebben al een aantal nodige puntjes opgeleverd en dat niet alleen.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als Pierre ze kampioen maakt, is hij een god daar
Idd!quote:Op maandag 1 maart 2004 20:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hij scoort overal en altijd, slimme aankoop dus
dan had je waarschijnlijk niet geweten waar je moest kijken.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
voor je eigen gemak had je natuurlijk ook www.antu.com neer kunnen rotten
ik moet eerlijk zeggen dat ik het maar niks vond toen hij kwam. Hij heeft in nederland al een stempel als geldwolf, en uiteraard dacht ik dat hij effetjes een paar wedstrijden zou voetballen voor een paar miljoen.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:39 schreef SCH het volgende:
In de nieuwe en onvolprezen JOHAN staat een prachtig verhaal over Pierre: zijn ervaringen daar maar vooral ook de wijze waarop de Turken hem al in de armen hebben gesloten. Absolute must!!!
het is druk op die site i.v.m nieuwe filmpjes die zojuist zijn geplaatst betreft de wedstrijd van gisteren tegen galatasaray.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:48 schreef Suijk het volgende:
We zijn druk bezig.
welke wedstrijd ben jij geweest ???quote:Op maandag 1 maart 2004 20:54 schreef Stpan het volgende:
Ben zelf ook eens bij een wedstrijd van Fenerbahce geweest, echt super!
ja, dit is het centrale topic dus mag het.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:17 schreef zjroentje het volgende:
Weer die foto's.
ja ook opgeknapt op een paar kleine dingen na.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:28 schreef Stpan het volgende:
Hehe, bedankt. Heb thuis nog wat digitale tapes van die wedstrijd liggen. Is die hoofdtribune ondertussen al opgeknapt? Zit ik op me heen naar een supermodern stadion te kijken, zit ik zelf op een oude rot tribune!
Ze gaan binnen nu en 4 weken beginnen met de laatste tribune. Ze wachten ermee totdat Fenerbahce zeker is van de kampioenschap. Daarna gaan ze meteen beginnen en er voor zorgen dat het klaar is voor de CL wedstrijden zodat we niet zoals 3 jaar geleden in ene halve onsfeervolle stadion spelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:49 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
ja ook opgeknapt op een paar kleine dingen na.
nog een foto![]()
[afbeelding]
250.000 euro alleen al als ze kampioen worden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:38 schreef okkidude het volgende:
Hij zal in Turkije wel flink wat meer poen pakken.
Alsof hij weer in het Vitesseshirt looptquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:49 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
ja ook opgeknapt op een paar kleine dingen na.
nog een foto![]()
[afbeelding]
Leuk interviewquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:00 schreef ClioSporT het volgende:
Paar dagen terug een interview met Pierre v Hooijdonk op de turkse tv.
http://www.hcs.ufl.edu/~oral/private/Fenerbahce/pvhligtv.mpg
Het bestand is 200 mb, interview duurt 20 minuten en er wordt engels gesproken.
Ik ben naar Fenerbahçe - Kayseri Erciyesspor geweestquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:34 schreef Erasmusch het volgende:
Is Fenerbahce-Kayserispor een boeiende wedstrijd?
Zijn er nog meer clubs uit Istanbul behalve Fener, Gala, Besiktas en spor?
Niet echt een serieuze concurrent/rivaal dus?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ben naar Fenerbahçe - Kayseri Erciyesspor geweest![]()
6 - 0
![]()
Nee...maar wel leuke wedstrijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niet echt een serieuze concurrent/rivaal dus?
OK, die spelen allemaal uit die week dat ik er ben. Maar verder zijn er geen clubs uit Istanbul?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee...maar wel leuke wedstrijd
Echte concurrenten/rivalen zijn
Galatasaray (het meest)
Besiktas
Trabzonspor
Er zijn 3 grote clubs in Istanbulquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
OK, die spelen allemaal uit die week dat ik er ben. Maar verder zijn er geen clubs uit Istanbul?
En qua kleinere clubs alleen Istanbulspor?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er zijn 3 grote clubs in Istanbul
Fenerbahçe
Galatasaray
Besiktas
Maar naar de wedstrijden gaan waar deze clubs tegen elkaar spelen is nogal risicovol
Istanbulspor?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En qua kleinere clubs alleen Istanbulspor?
Dat was mooier geweest ja, maar helaas worden die niet in die week gespeeld.
Bestaat dat nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:17 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Istanbulspor?
Hoe kom je daar aan?![]()
Denk het niet...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Erasmusch het volgende:
Zenden ze in Istanbul nog Feyenoord-Ajax uit in pubs/theehuizen?
Je hebt wel van die verkaaste pubs/theehuizen die het uitzenden, maar waar ze zitten weet ik niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Erasmusch het volgende:
Zenden ze in Istanbul nog Feyenoord-Ajax uit in pubs/theehuizen?
Dat zou ik hem niet aanradenquote:Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef ClioSporT het volgende:
Iedereen met een geel blauw shirtje aan is veilig. Je zou voor de gein wel een geel rood shirtje aan kunnen doen, kan je lachen
Het is helemaal veilig..je hoeft je nergens over zorgen te maken..Bijna iedereen is tegen schelden ,vechten etc.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:37 schreef Erasmusch het volgende:
Dank je. Ik zal ze eens mailen. Het is wel 'veilig' achter de goals voor een blonde toerist?
Met een trainer als Zico vind ik het wel een goede prestatiequote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef ClioSporT het volgende:
Het was een lastige groep, maar zo'n prestatie vind ik het nou ook weer niet.
Je vond het stadion van galatasaray leuker ????????quote:Op donderdag 14 december 2006 15:40 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi stadion. Al vond ik Galatasaray leuker![]()
Nee, de wedstrijd en de sfeer. Maar bij Fener waren er ook geen uitsupporters en was het stadion relatief leger.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je vond het stadion van galatasaray leuker ????????![]()
![]()
De sfeer bij Fener vind ik veel beterquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, de wedstrijd en de sfeer. Maar bij Fener waren er ook geen uitsupporters en was het stadion relatief leger.
En als ze zo spelen tegen AZ is het snel afgelopen
We zullen binnekort wel zien wie beter isquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:05 schreef Messenga het volgende:
Ik acht AZ een stapje hoger dan Fener, hoewel ze ook aardige spelers hebben..Kezman onder andere, leuk om weer eens terug te zien in Nederland.
dan zou je diep in de buidel moeten tasten, omdat de kaartverkoop waarschijnlijk zal lopen via de fenerbahce dernegi in amsterdam en daar willen ze dat je eerst lid wordt voordat je tickets kan kopen, 90 euro per jaar is de lidmaatschapquote:Op zondag 17 december 2006 11:17 schreef xminator het volgende:
Jammer dat we thuis niet een Kezman of een Semih zullen zien.
Nu moet ik alleen nog een kaartje voor az - Fenerbahce regelen, natuurlijk voor de Fener vak.
Zwarte handel?quote:Op zondag 17 december 2006 13:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan zou je diep in de buidel moeten tasten, omdat de kaartverkoop waarschijnlijk zal lopen via de fenerbahce dernegi in amsterdam en daar willen ze dat je eerst lid wordt voordat je tickets kan kopen, 90 euro per jaar is de lidmaatschap, als je een andere manier kent om de tickets te bemachtigen, informeer ons ajb
andere manier is lid worden van GencFenerbahceliler, 40 eu per jaar.quote:Op zondag 17 december 2006 13:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan zou je diep in de buidel moeten tasten, omdat de kaartverkoop waarschijnlijk zal lopen via de fenerbahce dernegi in amsterdam en daar willen ze dat je eerst lid wordt voordat je tickets kan kopen, 90 euro per jaar is de lidmaatschap, als je een andere manier kent om de tickets te bemachtigen, informeer ons ajb
hebben ze 2 keer gedaan, ook een keer op klaarlichte dagquote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef Devrim_ het volgende:
Nu we het toch over GencFenerbahceliler hebben
http://forum.gencfb.org/media/yakariz.wmv
Vlag GS in de fik
Ff kijken voor filmpjequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
hebben ze 2 keer gedaan, ook een keer op klaarlichte dag
![]()
Ik zou niet zo snel naar Besiktas - GS gaan als ik jou was..kan nog gevaarlijk wordenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:31 schreef Ludacriss het volgende:
Misschien dat ik ook een wedstrijd van Fener erbij pak in maart als ik in Instanbul ben. Ga in ieder geval Besiktas - Galatasaray kijken....
Hoezo? Ik ga toch niet in het uitvak zitten ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel naar Besiktas - GS gaan als ik jou was..kan nog gevaarlijk worden
Nadat wedstrijd is afgelopen kunnen er nogal wat rellen ontstaan die tot in de late uurtjes van de nacht kunnen durenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:34 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga toch niet in het uitvak zitten ofzo.
Kan nog leuk wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:36 schreef Slayage het volgende:
ado - fener in de antalya cup, tussen 9-12 jan![]()
je bent de return vergetenquote:
Git tupculer kralina veya tiner cekquote:
een fener lofzangquote:
Nja er waren een paar momenten dat ie niet zo goed was, integendeel zelfs heel slecht.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:32 schreef Theoden het volgende:
Prachtig, eindelijke, zo verdiend.
Goeie scheids ook voor de verandering
5 punten, 3 wedstrijden te gaan, kom op Fener!
En Aziz Yildirimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker dan kampioen in et 100e jaar
![]()
.
We zijn ook nu kampioen geworden door een Fenerli die tegen 6s scoorde.
thanks!quote:
Misschien? Tuncay heeft na afloop van de wedstrijd aangegeven dat "zijn werk bij Fenerbahçe erop zit", Het bestuur mag alvast op zoek gaan naar een vervanger. :/quote:
Echt dom dat hij niet Griekenland gaatquote:Op zondag 13 mei 2007 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien? Tuncay heeft na afloop van de wedstrijd aangegeven dat "zijn werk bij Fenerbahçe erop zit", Het bestuur mag alvast op zoek gaan naar een vervanger. :/
ow? die interview heb ik niet gezien van emquote:Op zondag 13 mei 2007 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien? Tuncay heeft na afloop van de wedstrijd aangegeven dat "zijn werk bij Fenerbahçe erop zit", Het bestuur mag alvast op zoek gaan naar een vervanger. :/
pcsquote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef ClioSporT het volgende:
Hij zegt dat ie nog met niemand heeft gesproken.
Sampiyon Fenerbahcem..
http://www.antu.com/AntuHaberOku.aspx?ID=7245quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ow? die interview heb ik niet gezien van em
maak er werk van zou ik zeggenquote:Op maandag 14 mei 2007 01:47 schreef ClioSporT het volgende:
Openingspost heeft trouwens een flinke update nodig![]()
Hij is nog steeds een van de beste linksbacks in de wereld..quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:36 schreef Devrim_ het volgende:
Als Fener Roberto 5 jaar geleden zou halen zou ik ok zeggen maar nu?
tupcu ^^. Roberto Carlos is nog steeds een ster ...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfffffff... die turkse clubs leren het ook nooit. Hoeveel gaat ie per jaar verdienen?
Ik wilde het bijna zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij is nog steeds een van de beste linksbacks in de wereld..
Kijk jij begrijpt hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik wilde het bijna zeggen
Roberto, nog steeds een van de beste op de positie!![]()
Jij duldt geen tegenspraak!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Kijk jij begrijpt het.
Sommige mensen zijn gewoon jaloers.
echt triest dit ja, kan niet wachten tot ie in kadikoy op bezoek komt, wat zal die uitgekotst wordenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:53 schreef xminator het volgende:
eziktas koopt alle wisselspelers van Fenerbahce hahaha.
Nu hebben ze al 7 ex Fenerbahce spelers.
En dat betekent in het Nederlands?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Eskileri Beşiktaş'a gönderin! Yenisi gelsin!
Aldus Fenerbahce.com![]()
Hij is nog vrij jong, Hij gaat denk af en toe invallen. Naarmate de tijd verstrekt en als hij beter wordt maakt hij kans op een basisplek.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Colin Kazim-Richards van Sheffield United ook naar Fenerbahçe toch? Maakt die kans op een basisplek?
sinds ulusoy het daar voor het zeggen heeft iddquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ah, jullie hebben ook al zo'n vervelend complot?
Ik vind het juist een goede regel, anders had je nu zo'n competitie en nationaal elftal als de Russen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:53 schreef xminator het volgende:
Hij is half Turks. Kijk ff op youtube voor een paar doelpunten van hem.
Hij oogt best wel krachtig. Voor de rest weet ik niet zo veel over hem. Alleen dat hij best jong is en potentie heeft.
Buitenlanders limiet MOET worden opgeheven .*O* Alleen omdat die 6alatasarayli ulusoy er alles aan doet om Fenerbahce klein te houden en 6saray kampioen te maken is er zo een gare buitenlanders limiet.
Ja omdat jullie geen geld hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vind het juist een goede regel, anders had je nu zo'n competitie en nationaal elftal als de Russen.Enige nadeel is dat er Europees weinig wordt gepresteerd door de clubs, maar voor de rest.
Hebben we gevraagd welke voetbalclub goed/SLECHT is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Burakius het volgende:
De enige echte goede voetbalclub
[afbeelding]
verveel je je burak?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Burakius het volgende:
[afbeelding]
just facts my dear .. just factsquote:
Alleen hoort dat niet echt in dit topic thuis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Burakius het volgende:
[afbeelding]
quote:
Een foto tonen van een voetbalclub is inderdaad een fact..quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:50 schreef ClioSporT het volgende:
14 - 0 in onderlinge resultaten?
Ik hoor graag van je. ( en kom niet met info over het behalen van een uefa cup in het jaar 234 v Chr.)
Ja echt he, daar beginnen ze altijd mee...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
14 - 0 in onderlinge resultaten?
Ik hoor graag van je. ( en kom niet met info over het behalen van een uefa cup in het jaar 234 v Chr.)
goed voor zequote:Galatasaray'a indirim yok
Tahkim Kurulu, Galatasaray'a verilen 5 maç seyircisiz oynama cezasını onadı. Kurul Hasan Şaş'a verilen 2 maçlık cezayı ise 1 maça indirdi.
NTVSPOR
Güncelleme: 22:38 TSİ 28 Haziran 2007 Perşembe
Futbol Federasyonu Tahkim Kurulu, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun Turkcell Süper Lig'in 33.haftasında Ali Sami Yen Stadı’nda oynanan ve Fenerbahçe'nin 2-1 lik galibiyetiyle sonuçlanan derbi maçta çıkan olaylar nedeniyle Galatasaray'a verilen 5 maçlık seyircisiz oynama cezasını onayladı.
Sarı-kırmızılı kulübün itirazı üzerine duruşmalı olarak toplanan Tahkim Kurulu, yaptığı toplantı sonrası verilen 5 maçlık cezada indirime gitmedi.
Öte yandan aynı maçta kadroda olmamasına rağmen saha içinde rakip futbolcuya centilmenlik dışı hareketler yaptığı gerekçesiyle Galatasaraylı futbolcu Hasan Şaş'a verilen 2 maç men cezası ise 1 maça indirildi.
Bu arada Tahkim Kurulu Başkanı Türker Arslan, Galatasaray'ın aldığı 5 maçlık seyircisiz oynama cezasının onandığı toplantıya katılmadı.
Basında bazı sözlerinin yanlış yansıtıldığını, bu nedenle herhangi bir polemiğe fırsat vermemek için bu toplantıya katılmadığını açıklayan Arslan, yanlış bir değerlendirme olmaması için bu dosyanın görüşmesinden çekildiğini söyledi.
met die hoere ulusoy zal het altijd zo blijven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:10 schreef ClioSporT het volgende:
5 wedstrijden is zo weinig.. Herinner de 3 wedstrijden die Fenerbahce kreeg. Dan zou 6alatasaray nu minsten 10 wedstrijden moeten krijgen.
ik hoop van nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef Slayage het volgende:
umit karan naar fener?![]()
is die ali bilgin een degelijke voetballer?
so truequote:Op zondag 1 juli 2007 01:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'De enige dat klopt in de Turkse kranten, dat is de datum.'-Haim Revivo
Fenerbahce was goed bezig. Er moeten een paar dingen aangepast worden. We misten ook wat basisspelers. Niet alleen dat maar veel spelers speelden erg goed, waaronder Deivid. Colin-Kazim en Ali Bilgin brachten ook veel leven in het spel toen ze erin kwamen. Ik heb best veel hoop in Fenerbahce er moeten een paar dingen aangepast worden, alleen ik heb een beetje het gevoel dat we iets missen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef Devrim_ het volgende:
Pff..Fenerbahce was echt slecht bezig
Als ze zo blijven spelen winnen ze echt niet van Anderlecht
Ja zoals we hebben kunnen zien met tirabzonspor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Anderlecht was ook niet overtuigend hoor.. en dat was zelfs om de competitie. Ik zie het positief in voor Fener.. maja je weet het nooit in Europa met turkse clubs
Makkelijk praten nu, hé? We zullen zien hoe het met jullie zal verlopen.quote:
Makkelijk praten nu, hé? We zullen zien hoe het met jullie zal verlopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Wedstrijd is afgelopen. Eindstand: 2-0 voor Istanbul Buyuksehir Belediyespor. Deze club is pas gepromoveerd naar de Turkcell Superlig.
Nee joh, bij hun 'speelden' er andere zaken . Bijv. kleuren van dingen etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:59 schreef ClioSporT het volgende:
Daar noem je eventjes een aantal goede spelers op, maar goed.
Wel knap dat ze zonder Lugano, Appiah en een half geblesseerde Alex alsnog de superkupfinale hebben gewonnen tegen besiktas.
"Jullie"?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Makkelijk praten nu, hé? We zullen zien hoe het met jullie zal verlopen.
[..]
Weet ik veel, een echte Fenerli steunt Fenerbahçe altijd ook als ze verliezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
"Jullie"?
Ik ga alleen naar wedstrijden van Fener dus met "jullie" zou je ook jezelf bedoelen
Ik ben geen echte fenerliquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet ik veel, een echte Fenerli steunt Fenerbahçe altijd ook als ze verliezen.
Ja jullie waren vorig jaar ook al kampioen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:30 schreef magnifor het volgende:
Ha ha, lekker. Verloren van een team dat net gepromoveerd is.![]()
![]()
Als wij zondag winnen dan hebben wij gelijk een voorsprong van drie punten. Zegt nog niets natuurlijk, maar een goede start is nooit weg natuurlijk.
Galatasaray dit jaar kampioen.![]()
![]()
![]()
Juist en het jaar daarvoor heeft bjk en ulusoy jullie kampioen gemaakt, wat wil je zeggen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:00 schreef magnifor het volgende:
fb is vorig jaar niet door zich zelf kampioen geworden. Galatasaray en bjk hebben fb kampioen gemaakt...
Mag ik ook niet zeggen dat Fener slecht speelt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet ik veel, een echte Fenerli steunt Fenerbahçe altijd ook als ze verliezen.
Nee joh, als Fenerbahce kampioen wordt komen er andere zaken in het spel. Ene keer kopen we teams om andere keer spelen zij slecht. Dan is het toch je eigen schuld dat je slecht speelt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:20 schreef ClioSporT het volgende:
LoL![]()
![]()
Het is toch logisch dat de ene punten laat liggen en de ander niet en uiteindelijk kampioen wordt ?
Dat we jullie zowel uit en thuis hebben geklopt vorig seizoen komt zeker ook niet door Fenerbahce.![]()
![]()
Dat is logisch natuurlijk, maar wat ik bedoel is dat zowel fb als de rest veel punten hebben laten liggen. Uiteindelijk had fb de langste adem. Ze zijn echt niet kampioen geworden omdat ze zo goed speelden ofzo, maar door de domheid van de rest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:20 schreef ClioSporT het volgende:
LoL![]()
![]()
Het is toch logisch dat de ene punten laat liggen en de ander niet en uiteindelijk kampioen wordt ?
Atlanta Funbox!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat is dus ongeveer 250 euro? Vertel..
Ik heb onlangs http://www.digiturkwebtv.com/paketler.aspx ontdekt en een proefabonnement (1 maand voor $ 21,95) genomen. Op mijn 32" LCD-tv ziet het er goed uit (op >2m kijkafstand).
Een jaarabonnement kost omgerekend ongeveer 107 euro (*O* lage dollarkoers).
Alleen de thuiswedstrijden van FB, GS en BJK.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:35 schreef magnifor het volgende:
LigTV zendt nu in HD uit als het goed is.
Laat me je bevindingen maar weten, ziet er iig interessant uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Atlanta Funbox!
Hiermee kan je eigenlijk alles kijken via de satteliet.
Klik
Hiermee kan je dus heel het digiturk platform bekijken en bijv. ook Film 1.1 Film 1.2 Film 1.3 etc. etc.
Ik krijg mijn Funbox vandaag binnen.
Het enige wat je moet doen is je box op het internet aansluiten en op de schotel natuurlijk.
1 keer het programma updaten en je kanalen zoeken
Ik krijg mijn box over een paar uurtjes binnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me je bevindingen maar weten, ziet er iig interessant uit.
Bij de dreambox moet ik zelf een server regelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:59 schreef xminator het volgende:
Kon je beter een dreambox halen. Die is velen malen beter.
Ok , iig ik wil ook wel horen hoe dit is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bij de dreambox moet ik zelf een server regelen
Bij deze atlanta funbox worden de servers vanzelf gevonden
Je kan die box aansluiten op je pc en software er op donderen (spelletjes en opneem software) maar dat is allemaal niet zo belangrijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Ok , iig ik wil ook wel horen hoe dit is.
Heb je er ook software voor zodat je met je pc kan frutselen etc.?
Dat klopt, uiteindelijk was Fenerbahce de beste waardoor ze uiteindelijk kampioen werden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef magnifor het volgende:
[..]
Uiteindelijk had fb de langste adem.
Ga eens lekker in een GS-topic spammen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:Galatasaray
4-0 gewonnen.
Onder andere door een geweldig doelpunt vanLincoln
Hakan Sukur heeft een clubrecord gebroken. Nog 1 doelpunt en hij wordt de speler die het meest heeft gescoord in de Turkse Super Lig.Galatasaray
Is dat op dinsdag of woensdag?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:18 schreef Heero87 het volgende:
Terugwedstrijd in Anderlecht komt trouwens live op Sporza.
Elishaquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga eens lekker in een GS-topic spammen.
Mooi, kan 'ie gelijk stoppen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:Galatasaray
4-0 gewonnen.
Hakan Sukur heeft een clubrecord gebroken. Nog 1 doelpunt en hij wordt de speler die het meest heeft gescoord in de Turkse Super Lig.Galatasaray
Euh, idd, open lekker je eigen topic ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:Galatasaray
4-0 gewonnen.
Ga eens naar je 6s topic.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:56 schreef magnifor het volgende:
Galatasaray
Ach ja nu kom je stoer doen met inek saban. Maar wanneer hij opgesteld staat en er geen doelpunten komen zitten de 6s supporters wel te huilen van waarom laten ze hem spelen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:
Hakan Sukur heeft een clubrecord gebroken. Nog 1 doelpunt en hij wordt de speler die het meest heeft gescoord in de Turkse Super Lig.
quote:
Je zit al diep onder het vriespunt met je niveauquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef magnifor het volgende:
Ik verlaag mij niet tot jouw niveau...
Maar jij gaat verder dan pesten, bij jou is het gewoon trollen en dat wordt meestal niet gewaardeerdquote:
Ik had je lager ingeschat,quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef magnifor het volgende:
Ik verlaag mij niet tot jouw niveau...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |