Kan nog leuk wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:36 schreef Slayage het volgende:
ado - fener in de antalya cup, tussen 9-12 jan![]()
je bent de return vergetenquote:
Git tupculer kralina veya tiner cekquote:
een fener lofzangquote:
Nja er waren een paar momenten dat ie niet zo goed was, integendeel zelfs heel slecht.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:32 schreef Theoden het volgende:
Prachtig, eindelijke, zo verdiend.
Goeie scheids ook voor de verandering
5 punten, 3 wedstrijden te gaan, kom op Fener!
En Aziz Yildirimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker dan kampioen in et 100e jaar
![]()
.
We zijn ook nu kampioen geworden door een Fenerli die tegen 6s scoorde.
thanks!quote:
Misschien? Tuncay heeft na afloop van de wedstrijd aangegeven dat "zijn werk bij Fenerbahįe erop zit", Het bestuur mag alvast op zoek gaan naar een vervanger. :/quote:
Echt dom dat hij niet Griekenland gaatquote:Op zondag 13 mei 2007 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien? Tuncay heeft na afloop van de wedstrijd aangegeven dat "zijn werk bij Fenerbahįe erop zit", Het bestuur mag alvast op zoek gaan naar een vervanger. :/
ow? die interview heb ik niet gezien van emquote:Op zondag 13 mei 2007 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien? Tuncay heeft na afloop van de wedstrijd aangegeven dat "zijn werk bij Fenerbahįe erop zit", Het bestuur mag alvast op zoek gaan naar een vervanger. :/
pcsquote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef ClioSporT het volgende:
Hij zegt dat ie nog met niemand heeft gesproken.
Sampiyon Fenerbahcem..
http://www.antu.com/AntuHaberOku.aspx?ID=7245quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ow? die interview heb ik niet gezien van em
maak er werk van zou ik zeggenquote:Op maandag 14 mei 2007 01:47 schreef ClioSporT het volgende:
Openingspost heeft trouwens een flinke update nodig![]()
Hij is nog steeds een van de beste linksbacks in de wereld..quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:36 schreef Devrim_ het volgende:
Als Fener Roberto 5 jaar geleden zou halen zou ik ok zeggen maar nu?
tupcu ^^. Roberto Carlos is nog steeds een ster ...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfffffff... die turkse clubs leren het ook nooit. Hoeveel gaat ie per jaar verdienen?
Ik wilde het bijna zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij is nog steeds een van de beste linksbacks in de wereld..
Kijk jij begrijpt hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik wilde het bijna zeggen
Roberto, nog steeds een van de beste op de positie!![]()
Jij duldt geen tegenspraak!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Kijk jij begrijpt het.
Sommige mensen zijn gewoon jaloers.
echt triest dit ja, kan niet wachten tot ie in kadikoy op bezoek komt, wat zal die uitgekotst wordenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:53 schreef xminator het volgende:
eziktas koopt alle wisselspelers van Fenerbahce hahaha.
Nu hebben ze al 7 ex Fenerbahce spelers.
En dat betekent in het Nederlands?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Eskileri Beşiktaş'a gönderin! Yenisi gelsin!
Aldus Fenerbahce.com![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |