abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40862117
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Erasmusch het volgende:
Zenden ze in Istanbul nog Feyenoord-Ajax uit in pubs/theehuizen?
Denk het niet...
pi_40875763
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Erasmusch het volgende:
Zenden ze in Istanbul nog Feyenoord-Ajax uit in pubs/theehuizen?
Je hebt wel van die verkaaste pubs/theehuizen die het uitzenden, maar waar ze zitten weet ik niet.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_41193087
kezman naar Fenerbahce
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_41193199
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:02 schreef ClioSporT het volgende:
kezman naar Fenerbahce
En Devid de Souza komt ook naar Fener
Anelka is opgehoerd naar the UK
pi_41194538
Ananin aaaaaaaaaaami galatasaraaaaaaay
pi_41202314
Die Kezman toch.... Dan is je loopbaan toch een beetje over, als je naar Fenerbahçe gaat....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41202448
Ik vind het ook een vrij verrassende keuze.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_41215764
Beter dan psv blijkbaar.
pi_41219280
Beter betalend in ieder geval.
pi_41221080
Hij zal het vast wel alleen voor het geld doen op nog zo'n jonge leeftijd.
pi_41243247
Dat zeg ik niet.
pi_41865807
Hoe kom ik aan kaarten voor Kayserispor thuis? Dat www.biletix.com snap ik niet echt.
pi_41866605
Kayserispor - AZ?
Of gewoon eerst volgende wedstrijd?
pi_41866730
Fenerbahce-Kayserispor bedoel ik. 21oktober begreep ik. Hoe laat zijn die wedstrijden meestal?
pi_41868424
Wedstrijden zijn meestal 's avonds
Je kan de kaartjes nu nog niet krijgen
Maar de prijs is 22 YTL (ongeveer 10 euro) voor de tribunen achter de doelen. De zijkanten zijn iets duurder (en minder leuk)..van 40YTL tot 200YTL
Je kan de kaarten pas 3 à 4 dagen voor de wedstrijd bestellen/kopen
pi_41874735
Dank je. Ik zal ze eens mailen. Het is wel 'veilig' achter de goals voor een blonde toerist?
pi_41892178
Iedereen met een geel blauw shirtje aan is veilig. Je zou voor de gein wel een geel rood shirtje aan kunnen doen, kan je lachen
pi_41892576
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef ClioSporT het volgende:
Iedereen met een geel blauw shirtje aan is veilig. Je zou voor de gein wel een geel rood shirtje aan kunnen doen, kan je lachen
Dat zou ik hem niet aanraden
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:37 schreef Erasmusch het volgende:
Dank je. Ik zal ze eens mailen. Het is wel 'veilig' achter de goals voor een blonde toerist?
Het is helemaal veilig..je hoeft je nergens over zorgen te maken..Bijna iedereen is tegen schelden ,vechten etc.
Iedereen gaat er naar toe..vrouwen,kinderen iedereen!
pi_42376286
Europese finales tot 2010 al uitgedeeld

4/10/2006 19:22

De Europese voetbalbond (UEFA) heeft de gastheren bekendgemaakt voor de finales van de Champions League en de UEFA Cup in 2008 en 2009. Moskou, Rome, Manchester en Istanbul zijn de gelukkigen.
Het Luzhniki stadion in Moskou organiseert de Champions League-finale van 2008. De Russen moeten wel het door de UEFA goedgekeurde kunstgrasveld te zijner tijd vervangen door een echte grasmat. Het Stadio Olímpico in Italië's hoofdstad houdt een jaar later de grootste Europese club-finale.

De eindstrijd van de UEFA Cup in 2008 is naar Manchester gegaan. Het City of Manchester Stadium is nu eens aan de beurt in plaats van Old Trafford. Een jaar later is het Sükrü Saraçoglu stadion (FENERBAHCE) in Istanbul de plek waar de UEFA Cup op het spel staat. Het stadion is een van de weinige in Turkije zonder atletiekbaan tussen het veld en de tribunes.

Aan het einde van komend seizoen worden de prijzen verdeeld in Griekenland en Schotland. Dat het Olympisch stadion in Athene de Champions League-finale kreeg, en Hampden Park de UEFA Cup-finale, was al bekend.
pi_42394591
Politieke keuze
(niet zozeer Fener trouwens)
pi_42394808
Vind het een beetje raar, zowel Istanbul als Manchester hebben in de laatste jaren al een grote finale gehad.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42394955
Idd, en dan kiezen ze ook nog voor het tweede stadion van de stad. En 2 stadions met sintelbanen.
pi_44409682
FENERBAHCE IS DOOR !!!!
pi_44409763
Eindstand

FENER!
pi_44421068
Het was een lastige groep, maar zo'n prestatie vind ik het nou ook weer niet.
pi_44427540
Mooi stadion. Al vond ik Galatasaray leuker
pi_44427790
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef ClioSporT het volgende:
Het was een lastige groep, maar zo'n prestatie vind ik het nou ook weer niet.
Met een trainer als Zico vind ik het wel een goede prestatie
pi_44440552
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:40 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi stadion. Al vond ik Galatasaray leuker
Je vond het stadion van galatasaray leuker ????????
pi_44459040
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:20 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Je vond het stadion van galatasaray leuker ????????
Nee, de wedstrijd en de sfeer. Maar bij Fener waren er ook geen uitsupporters en was het stadion relatief leger.

En als ze zo spelen tegen AZ is het snel afgelopen
pi_44459463
een fener topic!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_44460022
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Nee, de wedstrijd en de sfeer. Maar bij Fener waren er ook geen uitsupporters en was het stadion relatief leger.

En als ze zo spelen tegen AZ is het snel afgelopen
De sfeer bij Fener vind ik veel beter
Ben na 2 wedstrijden geweest en allebei waren geweldig

Overigens hebben ze nog wel een kans tegen AZ
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:05:42 #132
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44460101
Ik acht AZ een stapje hoger dan Fener, hoewel ze ook aardige spelers hebben..Kezman onder andere, leuk om weer eens terug te zien in Nederland.
pi_44460422
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:05 schreef Messenga het volgende:
Ik acht AZ een stapje hoger dan Fener, hoewel ze ook aardige spelers hebben..Kezman onder andere, leuk om weer eens terug te zien in Nederland.
We zullen binnekort wel zien wie beter is
pi_44497659
Fenerbahce heeft duidelijk betere spelers, maar het is soms best lastig om er 1 team van te maken.
  zondag 17 december 2006 @ 01:28:14 #135
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44497750
De kracht van Fener zal de spirit zijn en vooral thuis
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44501693
Jammer dat we thuis niet een Kezman of een Semih zullen zien.

Nu moet ik alleen nog een kaartje voor az - Fenerbahce regelen, natuurlijk voor de Fener vak .
pi_44504094
quote:
Op zondag 17 december 2006 11:17 schreef xminator het volgende:
Jammer dat we thuis niet een Kezman of een Semih zullen zien.

Nu moet ik alleen nog een kaartje voor az - Fenerbahce regelen, natuurlijk voor de Fener vak .
dan zou je diep in de buidel moeten tasten, omdat de kaartverkoop waarschijnlijk zal lopen via de fenerbahce dernegi in amsterdam en daar willen ze dat je eerst lid wordt voordat je tickets kan kopen, 90 euro per jaar is de lidmaatschap , als je een andere manier kent om de tickets te bemachtigen, informeer ons ajb
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_44507169
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

dan zou je diep in de buidel moeten tasten, omdat de kaartverkoop waarschijnlijk zal lopen via de fenerbahce dernegi in amsterdam en daar willen ze dat je eerst lid wordt voordat je tickets kan kopen, 90 euro per jaar is de lidmaatschap , als je een andere manier kent om de tickets te bemachtigen, informeer ons ajb
Zwarte handel?
pi_44507193
Overigens zie ik Fener wel winnen..AZ had al erg veel moeite met Kayseri Spor
pi_44552532
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

andere manier is lid worden van GencFenerbahceliler, 40 eu per jaar.

maar aangezien je maar 1 kaartje per lid kan halen word ik geen lid.
pi_44554429
Nu we het toch over GencFenerbahceliler hebben

http://forum.gencfb.org/media/yakariz.wmv

Vlag GS in de fik
pi_44577700
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef Devrim_ het volgende:
Nu we het toch over GencFenerbahceliler hebben

http://forum.gencfb.org/media/yakariz.wmv

Vlag GS in de fik
hebben ze 2 keer gedaan, ook een keer op klaarlichte dag

-Rabia Al-Basri
pi_44577768
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

hebben ze 2 keer gedaan, ook een keer op klaarlichte dag

Ff kijken voor filmpje
pi_44577866
Misschien dat ik ook een wedstrijd van Fener erbij pak in maart als ik in Instanbul ben. Ga in ieder geval Besiktas - Galatasaray kijken....
pi_44577931
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:31 schreef Ludacriss het volgende:
Misschien dat ik ook een wedstrijd van Fener erbij pak in maart als ik in Instanbul ben. Ga in ieder geval Besiktas - Galatasaray kijken....
Ik zou niet zo snel naar Besiktas - GS gaan als ik jou was..kan nog gevaarlijk worden
pi_44577974
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:33 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ik zou niet zo snel naar Besiktas - GS gaan als ik jou was..kan nog gevaarlijk worden
Hoezo? Ik ga toch niet in het uitvak zitten ofzo.
pi_44578885
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:34 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Hoezo? Ik ga toch niet in het uitvak zitten ofzo.
Nadat wedstrijd is afgelopen kunnen er nogal wat rellen ontstaan die tot in de late uurtjes van de nacht kunnen duren
pi_44580435
Dan peer ik hem heel snel na de wedstrijd.
pi_44580697
Valt tegenwoordig reuze mee met relletjes hoor.
pi_44688637
ado - fener in de antalya cup, tussen 9-12 jan
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')