Denk het niet...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Erasmusch het volgende:
Zenden ze in Istanbul nog Feyenoord-Ajax uit in pubs/theehuizen?
Je hebt wel van die verkaaste pubs/theehuizen die het uitzenden, maar waar ze zitten weet ik niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Erasmusch het volgende:
Zenden ze in Istanbul nog Feyenoord-Ajax uit in pubs/theehuizen?
Dat zou ik hem niet aanradenquote:Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef ClioSporT het volgende:
Iedereen met een geel blauw shirtje aan is veilig. Je zou voor de gein wel een geel rood shirtje aan kunnen doen, kan je lachen
Het is helemaal veilig..je hoeft je nergens over zorgen te maken..Bijna iedereen is tegen schelden ,vechten etc.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:37 schreef Erasmusch het volgende:
Dank je. Ik zal ze eens mailen. Het is wel 'veilig' achter de goals voor een blonde toerist?
Met een trainer als Zico vind ik het wel een goede prestatiequote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef ClioSporT het volgende:
Het was een lastige groep, maar zo'n prestatie vind ik het nou ook weer niet.
Je vond het stadion van galatasaray leuker ????????quote:Op donderdag 14 december 2006 15:40 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi stadion. Al vond ik Galatasaray leuker![]()
Nee, de wedstrijd en de sfeer. Maar bij Fener waren er ook geen uitsupporters en was het stadion relatief leger.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je vond het stadion van galatasaray leuker ????????![]()
![]()
De sfeer bij Fener vind ik veel beterquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, de wedstrijd en de sfeer. Maar bij Fener waren er ook geen uitsupporters en was het stadion relatief leger.
En als ze zo spelen tegen AZ is het snel afgelopen
We zullen binnekort wel zien wie beter isquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:05 schreef Messenga het volgende:
Ik acht AZ een stapje hoger dan Fener, hoewel ze ook aardige spelers hebben..Kezman onder andere, leuk om weer eens terug te zien in Nederland.
dan zou je diep in de buidel moeten tasten, omdat de kaartverkoop waarschijnlijk zal lopen via de fenerbahce dernegi in amsterdam en daar willen ze dat je eerst lid wordt voordat je tickets kan kopen, 90 euro per jaar is de lidmaatschapquote:Op zondag 17 december 2006 11:17 schreef xminator het volgende:
Jammer dat we thuis niet een Kezman of een Semih zullen zien.
Nu moet ik alleen nog een kaartje voor az - Fenerbahce regelen, natuurlijk voor de Fener vak.
Zwarte handel?quote:Op zondag 17 december 2006 13:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan zou je diep in de buidel moeten tasten, omdat de kaartverkoop waarschijnlijk zal lopen via de fenerbahce dernegi in amsterdam en daar willen ze dat je eerst lid wordt voordat je tickets kan kopen, 90 euro per jaar is de lidmaatschap, als je een andere manier kent om de tickets te bemachtigen, informeer ons ajb
andere manier is lid worden van GencFenerbahceliler, 40 eu per jaar.quote:Op zondag 17 december 2006 13:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan zou je diep in de buidel moeten tasten, omdat de kaartverkoop waarschijnlijk zal lopen via de fenerbahce dernegi in amsterdam en daar willen ze dat je eerst lid wordt voordat je tickets kan kopen, 90 euro per jaar is de lidmaatschap, als je een andere manier kent om de tickets te bemachtigen, informeer ons ajb
hebben ze 2 keer gedaan, ook een keer op klaarlichte dagquote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef Devrim_ het volgende:
Nu we het toch over GencFenerbahceliler hebben
http://forum.gencfb.org/media/yakariz.wmv
Vlag GS in de fik
Ff kijken voor filmpjequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
hebben ze 2 keer gedaan, ook een keer op klaarlichte dag
![]()
Ik zou niet zo snel naar Besiktas - GS gaan als ik jou was..kan nog gevaarlijk wordenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:31 schreef Ludacriss het volgende:
Misschien dat ik ook een wedstrijd van Fener erbij pak in maart als ik in Instanbul ben. Ga in ieder geval Besiktas - Galatasaray kijken....
Hoezo? Ik ga toch niet in het uitvak zitten ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel naar Besiktas - GS gaan als ik jou was..kan nog gevaarlijk worden
Nadat wedstrijd is afgelopen kunnen er nogal wat rellen ontstaan die tot in de late uurtjes van de nacht kunnen durenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:34 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga toch niet in het uitvak zitten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |