Mja, bij de 50 beste misschien wel, maar het was voor DCFC een behoorlijk ondermaatse plaat...quote:Op maandag 1 maart 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
Transatlanticism hoorde bij de 50 beste platen van 2003. Zeer aardig bandje.
Tsja, in de alto-search kon ik niks vinden iig.....quote:Op maandag 1 maart 2004 19:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mja, bij de 50 beste misschien wel, maar het was voor DCFC een behoorlijk ondermaatse plaat...
Maarre, er is wel degelijk een DCFC-topic gaande, maar het gebrek aan een fatsoenlijke search speelt parten bij het terugvinden ervan.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef Billie29 het volgende:
Ok Seborik, de search had ik dus nog niet ontdekt, maar inderdaad, beetje loos als Death Cab nog geen eigen topic zou hebben. Had ik dus moeten weten. Maar vanavond in Ekko waren ze dus erg overtuigend!
Zo een beetje elk album van DCFC is beter, maar ik denk dat je dan het beste met The Photo Album kunt beginnen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:54 schreef labello het volgende:
Ken eigenlijk alleen echt Transatlanticism, maar die heeft me nu wel geinspireerd om wat meer te gaan luisteren. Tips?
Ik was er al bang voor... de kleine zaal is echt te beroerd voor woorden, het is gewoon te klein.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:47 schreef Noayla_ het volgende:
Ik heb ze gisteravond gezien in de Kleine Zaal van Paradiso.
Leuk optreden maar bepaald geen originele sound. De gelijkenis met Fountains of Wayne en ook wel de Posies was echt enorm.
Kan iemand mij overigens uitleggen waarom die meisjes vooraan gedurende het hele optreden met hun digicameraatjes bezig zijn geweest? Het maakte een nogal sneue indruk;wat moet je in godsnaam met al die foto's van de bandleden?
De bakvisjes waren zo druk bezig met het staren naar hun schermpjes dat ik me afvraag of ze sowieso iets van het concert hebben meegekregen!?
Ik heb ze verder nooi live gezien, maar die twee vergelijkingen zijn in ieder geval (gelukkig) niet zo duidelijk op plaat; DCFC is gelukkig was tegendraadser in hun sonstructuren, en lang niet zo conventioneel.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:47 schreef Noayla_ het volgende:
Leuk optreden maar bepaald geen originele sound. De gelijkenis met Fountains of Wayne en ook wel de Posies was echt enorm.
En hier verschillen we van mening;ik vind DCFC juist wél conventioneel klinken. Ik had n.l. voortdurend het gevoel dat ik alles wat ze speelden al eens gehoord. Bij optredens van de Posies zo'n 10 jaar geleden en concertjes van de FOW in de jaren daarna.quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb ze verder nooi live gezien, maar die twee vergelijkingen zijn in ieder geval (gelukkig) niet zo duidelijk op plaat; DCFC is gelukkig was tegendraadser in hun sonstructuren, en lang niet zo conventioneel.
Her Space Holidaysquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:56 schreef Bazzel het volgende:
Death cab for cutie is leuk ja, ik heb ze paar weken geleden live gezien. Ze begonnen geniaal maar gingen naar n half uur n beetje vervelende liedjes spelen en toen ze daarna iets jam achtigs gingen doen trok ik t niet meer... Postal service vind ik leuker (als je van postal service houdt, probeer dan ook eens Her Space Holidays).
Ik ga ze morgen halen.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:31 schreef Z het volgende:
Ik zou niet al te lang wachten. De vorige keer ging het ook vrij rap.
Wat ben ik toch een lamlul, ik heb ze nog steeds niet. Ik woon ook niet in de buurt van zo'n verkooppunt en de telefoondienst is steeds bezet.quote:
Ja, maar dat is een heel stuk fietsen en aangezien ik al een halve week ziek ben heb ik daar weinig zin in.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:37 schreef Koekjesbeest het volgende:
Ja, lamlul! zeg dat wel! Heb je geen 'groter' postkantoor in de buurt dan? Daar haal ik mn kaartjes altijd
Je kan ze ook online bestellen via Ticketmasterquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een lamlul, ik heb ze nog steeds niet. Ik woon ook niet in de buurt van zo'n verkooppunt en de telefoondienst is steeds bezet.
Nee, je kunt alleen betalen op manieren waarmee ik niet kan betalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan ze ook online bestellen via Ticketmaster
Ah okquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, je kunt alleen betalen op manieren waarmee ik niet kan betalen.
Doen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okHet concert is nog niet uitverkocht, heb net nog gechecked. Zit er ook aan te denken om erheen te gaan maar ken ze niet zo goed. Ik hoor wel positieve verhalen dus denk dat ik ze wel ga checken. Bovendien kost het maar 13 euro
![]()
Ik zit alleen even te kijken wie er met me meewil. Mijn vrienden kennen ze helaas nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef Koekjesbeest het volgende:
[..]
Doen!En inderdaad, om de prijs hoef je het niet te laten
Slim gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef Koekjesbeest het volgende:
Muhaha! Ik heb de mijne allemaal van tevoren aangestoken, ik had al zo'n voorgevoel dat er een concert zou komen. En ik heb geen zin om alleen te gaan![]()
nou vanochtend naar het grote postkantoor in rotterdam geweest daar zei ze dat er geen kaarten meer zijn en via ticketmaster.nl gaat het ook nietquote:
Ik huil nu.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:49 schreef BornSlippy het volgende:
[..]
nou vanochtend naar het grote postkantoor in rotterdam geweest daar zei ze dat er geen kaarten meer zijn en via ticketmaster.nl gaat het ook niet
Niet echt onverwacht ook trouwens, Plans debuteerde vorig jaar in de Billboard Albumlijsten op de vierde plek. DCFC is al aardig groot geworden in de laatste paar jaar, in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Kleine bandjes worden ook groot...
Ik weet niet wat die user net bezielde, maar ik kan ze op ticketmaster nog gewoon bestellen.quote:
Verschrikkelijk, toch? Leuke bands moeten klein blijven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Kleine bandjes worden ook groot...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:16 schreef tonks het volgende:
Jullie de speciale DCFC content op iTunes al gezien?
quote:Tracklisting:
Soul Meets Body (iTunes Originals Version)
Hindsight
One Take On Bellingham
Amputations (iTunes Originals Version)
A Top Five Song of Ours
The Employment Pages (iTunes Originals Version)
An Early Heartbreak Song
405 (Acoustic Version)
The Slow Fade from Holly to the Beaver
A Movie Script Ending
Underwater (iTunes Originals Version)
What Changed with "Transatlanticism"
The Sound of Settling
A Series of Hello's
Someday You Will Be Loved (iTunes Originals Version)
You Won't Be Alone
I Will Follow You Into the Dark
The Drive
Crooked Teeth (iTunes Originals Version)
Introducing Title and Registration (video)
Title and Registration (video)
How the Band Works (video)
Crooked Teeth (iTunes Originals Version) (video)
The Band As a Community (video)
Someday You Will Be Loved (iTunes Originals Version) (video)
Als het zo doorgaat als nu, wordt DCFC binnen een paar jaar in één adem met Coldplay genoemd. En dat is niet eens zo'n loos dreigement, in de VS zijn ze al echt groot aan het worden ondertussen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, toch? Leuke bands moeten klein blijven.
Jep. Naja, dat van die 4e plek of zo weet ik dan weer niet, maar dat ze groot waren in de VS dan weer wel. Maar Croupouque reageerde op de recensie van dat album op de frontpage met "ja, ik hoop dat ze zo klein blijven, en dat niemand ze ontdekt. Wat dat betreft is de sound van dit album niet echt iets voor mij" of iets in die trant. Ik vond het toendertijd een beetje flauwe reactie, maar goed, hij mag nu wel met recht balenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet echt onverwacht ook trouwens, Plans debuteerde vorig jaar in de Billboard Albumlijsten op de vierde plek. DCFC is al aardig groot geworden in de laatste paar jaar, in ieder geval.
Diezelfde Postal Service die ik ooit aan jou heb aangeraden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:25 schreef tonks het volgende:
Ga dan naar the postal service en ATQB luisteren
Ja. En die CD heb ik ook, van 2001 alweer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef hydraulix het volgende:
Is het niet zo dat The Postal Service is ontstaan doordat Jimmy Tamborello als Dntel een nummer had opgenomen met Ben Gibbard?
De vorige keer toen ze speelden in de kleine zaal van de Paradiso was het bij niet uitverkocht (sommigen hier vonden het propvol??). Dit was een jaar geleden ofzo? Zou het nu wel storm lopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef Numbie het volgende:
Ze geven drie concerten hè mensen, dus als de melkweg uitverkocht is, dan kun je altijd tilburg of groningen nog proberen... En anders naar één van de acht in duitsland?![]()
Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt, maar er is maar één show hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef Numbie het volgende:
Alledrie de shows?!
Ik heb iig kaartjes voor in de Melkwegquote:Death Cab For Cutie afgelast
Slecht nieuws voor de fans van Death Cab For Cutie, want ze zijn genomineerd voor een Grammy... Nu is daar natuurlijk helemaal niets mis mee, integendeel, helemaal terecht! Prachtig album dat "Plans" en het is nu eenmaal een hele goede band, maar met dank aan het feit dat ze genomineerd zijn voor zo'n Grammy hebben ze wel 2 avonden van hun Europeesche tournee af moeten zeggen en laten dit nu net de avonden in de Vera in Groningen (09-02-06) en in de W2 in Den Bosch (10-02-06) zijn! De show die gepland staat voor 8 maart in de Melkweg in Amsterdam gaat wel gewoon door. Er zijn nog geen vervangende data bekend gemaakt. We houden u op de hoogte.
Op mtv word je dood gegooid met die clip, als er tenminste geen wazig reallifepimpmyhiddencamerashow bezig is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:25 schreef Grobbel het volgende:
De clip van Crooked Teeth is trouwens nu op de website van de band te bewonderen, een niet zo subtiele hommage aan Peter Gabriel's Sledgehammer.
http://deathcabforcutie.com/index_site.html
Vind ik best meevallen. Breakfastclub 's ochtends is prima te verdragen. En als ze tussen 20u en 21u bij Brand New niet iedere dag gedurende een week dezelfde nummers zouden draaien, was dat ook nog best ok.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef peaceman het volgende:
Clips? Kijk ik al jaren niet meer.... maar dat komt vooral door het feit dat MTV en TMF geen echte muziekzenders meer zijn...
Music Box... dat was pas een goede clip-zender.
Ik zal je nog eens een tip geven!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef Croupouque het volgende:
"Wauw".
Ik had koorts, viel bijna flauw in de trein naar Amsterdam, heb een woekerprijs betaald voor het kaartje en moest een half uur buiten in de regen wachten, maar het was uiteindelijk mijn verlepte kapsel en een verkoudheid meer dan waard. Ik had het voor geen goud willen missen, wat een strak concert.
Die bedoel ik ja. Shit man, ze stond écht voor lul daarzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef Numbie het volgende:
Heb wel zo'n vermoeden wie je bedoeltZe stond ontzettend heftig mee te zingen/blèren/dansen de hele tijd. Was gewoon komisch om te zien...
Ik zag jou!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef Croupouque het volgende:
"Wauw".
Ik had koorts, viel bijna flauw in de trein naar Amsterdam, heb een woekerprijs betaald voor het kaartje en moest een half uur buiten in de regen wachten, maar het was uiteindelijk mijn verlepte kapsel en een verkoudheid meer dan waard. Ik had het voor geen goud willen missen, wat een strak concert.
Wij hoopten ook nog op lightness, maar ze lieten zich niks vertellenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:13 schreef Numbie het volgende:
Superconcert! Had alleen stiekem nog gehoopt op A Lack Of Color, maar IWFYITD is ook een ontzettend mooi liedje...![]()
Sorryquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef Kinz het volgende:
-knip-
Wil die kut rechts op het balkon die tijdens I Will Follow You Into The Dark aan het meezingen was, de volgende keer alsjeblieft d'r kop houden? Je hebt een kutstem die zelfs over de PA heen ging. Dankje.
Yes!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:32 schreef Numbie het volgende:
Ze zijn zo bij Barend en van Dorp! (en volgens van dorp komen ze uit Texas (![]()
)
Ik gok zelf op Lowlands. Pinkpop zou ook nog kunnen gezien het gat in hun tourschema, maar dan zouden ze niet echt een lange festivaltour kunnen doen in Europa zonder nog een keer op en neer te moeten vliegen, gezien het feit dat ze 28 mei en 16 juni optredens in de VS hebben. Even afwachten dan maar, dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:05 schreef Numbie het volgende:
De bassist gaf net toe dat ze DEZE zomer terugkomen voor festivals!!!![]()
Dat wordt nog een keer gaan dus
![]()
![]()
Tot tweemaal toe.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:53 schreef bolivian het volgende:
Zei die Van Dorp nou echt "Death Crap For Cutie"?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:06 schreef berc het volgende:
ze waren bij dorp en van barend wisten jullie dat al?
Ja, dat verstond ik ook! Lichtelijk irritant...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:53 schreef bolivian het volgende:
Zei die Van Dorp nou echt "Death Crap For Cutie"?
Ah, ik was dus niet de enige die dat opvallend vond.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:16 schreef googoodoll het volgende:
(...)
desondanks wel een fijne avond. veel mooie meisjes ook.
Dat viel wel mee, hoor. 30 euro.quote:en croupouque: hoeveel heb je betaald voor je ticket?
hmm, als REM werkelijk het enigste is waar je 't iets van weg vind hebben. Raad ik je aan om je muziekcollectie drastisch uit te breiden..quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef Jonathon het volgende:
"Soul meets body" is erg goed!
het klinkt gewoon![]()
Ik vind het wel wat weg hebben van REM
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:03 schreef Kinz het volgende:
[..]
hmm, als REM werkelijk het enigste is waar je 't iets van weg vind hebben. Raad ik je aan om je muziekcollectie drastisch uit te breiden..(gewoon een tip, hoor! )
hm, da's wel heel apart, 2x in drie maanden en bovendien allebei in A'dam... hoewel ik het een leuke show vond, weet ik niet of ik ze weer ga bekijken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
25 juni staan ze in Paradiso. Een vriend gaat zometeen kaartjes halen![]()
De voorverkoop start toch pas op 8 april?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
25 juni staan ze in Paradiso. Een vriend gaat zometeen kaartjes halen![]()
Zou wel eens kunnen kloppen, hij was naar GWK geweest maar die wisten van nietsquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
De voorverkoop start toch pas op 8 april?
Ja, hallo. Natuurlijk. Nou en of. Zeker weten. Zonder enige twijfel. Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:05 schreef MaJo het volgende:
Zijn er verder nog mensen van Fok die gaan? Als het goed is heeft die vriend nu kaartjes gehaald
'Styrofoam', Croupouque. 'Styrofoam'.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:09 schreef Croupouque het volgende:
Heeft iemand enig idee wat het voorprogramma zal zijn?
Vooral a lack of colour, wat een geweldig nummerquote:Op maandag 19 juni 2006 23:17 schreef m021 het volgende:
Transatlanticsm net gevonden, geweldige plaat!
Nieuwe fan, jeweet.quote:
Dan doe ik 't welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:30 schreef m021 het volgende:
[..]
Maar ik ga jullie niet lastig vallen met newbie-opmerkingen hoor.
En aantal mensen waar ik mee naar het concert ga, blijven zelfs thuis als NL dan moet spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan doe ik 't wel
Ik hoop toch echt dat Nederland wint vanavond, anders spelen ze tijdens 't concert..
Stiekem hoop ik dat de zaal vrijwel leeg zal zijn, maar die kans is klein.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
En aantal mensen waar ik mee naar het concert ga, blijven zelfs thuis als NL dan moet spelen..
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat de zaal vrijwel leeg zal zijn, maar die kans is klein.
Privé optreden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Z het volgende:
Een lege zaal is toch heel niet leuk ...?
Festivaloptredens zijn altijd minder (goed en lang) dan concerten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef peaceman het volgende:
ik had liever gehad dat ze op lowlands kwamen (ik kan namelijk niet)
tja, da's ook wel logisch. DCFC speelde drie maanden geleden nog in A'dam. de show zal niet heel veel anders worden vergeleken met toen en zo'n WK is natuurlijk wat minder vaak.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
En aantal mensen waar ik mee naar het concert ga, blijven zelfs thuis als NL dan moet spelen..
Je vergeet toch echt de laatste cdquote:Op maandag 1 maart 2004 19:37 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of is er nog geen topic over?
Mensen bekend met deze indiepop/rockformatie uit de staat Washington? Ik zal eens wat op een rijtje zetten
1999: Something About Airplanes
[afbeelding]
2000: We Have the Facts and We're Voting Yes
[afbeelding]
2000: Forbidden Love [EP]
[afbeelding]
2001: The Photo Album
[afbeelding]
2003: Transatlanticism
[afbeelding]
Officiële website
....en ik ga morgen naar de Ekko om ze te bekijken
Minder lang wel, minder goed zeker niet altijd..quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:27 schreef m021 het volgende:
[..]
Festivaloptredens zijn altijd minder (goed en lang) dan concerten.
Kijk eens naar de datum...quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je vergeet toch echt de laatste cd
Plans![]()
Ik ga over een paar uurtjes die kant op. Heb er zin inquote:Op zondag 25 juni 2006 13:37 schreef Misstique het volgende:
Zo richting Amsterdam! Ben benieuwd!
Kick dus.
Hoogtepuntje, inderdaad! Met die twee drumstellen!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef MaJo het volgende:
(...) We looked like Giants. (...)
Dat was geweldig idd.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hoogtepuntje, inderdaad! Met die twee drumstellen!.
Ik heb je nog geprobeerd te spotten, maar helaas.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:48 schreef Croupouque het volgende:. Ik ben net terug.
Het was nog beter dan een paar maanden geleden in de Melkweg, maar misschien was dat omdat ik deze keer vooraan stond en niet op het balkon.
Voorprogramma gemist, laatste nummer van het voorprogramma gezien.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was geweldig idd.. Vond het een top concert. Ook het voorprogramma was niet verkeerd overigens.
Het is me niet opgevallenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef toolhead het volgende:
en... weer net zo veel 16-jarige zwijmelende fans van The OC in de zaal als bij de Melkweg?
A Movie Script Ending wordt gebruikt in The OC.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is me niet opgevallenIs er een verband tussen the O.C. en DCFC of noem je het bij wijze van?
haha, ongetwijfeld.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef toolhead het volgende:
en... weer net zo veel 16-jarige zwijmelende fans van The OC in de zaal als bij de Melkweg?
Absoluutquote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef toolhead het volgende:
Kan jij dat zien dan in het donker? Ik kon mijn groep niet eens terugvinden toen ik met een traytje bier rondliepquote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Majo, waren opeens heel veel roodharige meisjes![]()
Altijd een feestquote:Newbie wel tegengekomen in de trein
Meer toen ik binnenkwam.. zag ik echt veel meisjes met rood haarquote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan jij dat zien dan in het donker? Ik kon mijn groep niet eens terugvinden toen ik met een traytje bier rondliep
Ik had een groen t-shirtje aan en stond redelijk achterin rechts. Het is mij niet opgevallen maar ik let er ook niet zo op. Voor herkenbaarheid is mijn haarkleur altijd wel handigquote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik voel me best aangesproken als 16jarige, haha.
Majo, waren opeens heel veel roodharige meisjes![]()
Newbie wel tegengekomen in de trein
En tja, smscentrale.. die krullebol naast me stond ook met zn mobieltje in zn hand af en toe
ywquote:
Dat gebeurde wel zeker! Alleen slechts zelden de goede standquote:Verbaasde me eigenlijk wel, ik had verwacht dat mensen scores zouden gaan roepen ofzo![]()
quote:
Ik stond blijkbaar in een verkeerde hoek, heb er helemaal niets over gehoordquote:Dat gebeurde wel zeker! Alleen slechts zelden de goede stand![]()
Ik wist niet zeker of jij er ook bij zou zijn! Ik dácht je één keer gezien te hebben, maar je was het niet. En toen heb ik maar weer naar de aanwezige meisjes gekeken. En af en toe naar het concert.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb je nog geprobeerd te spotten, maar helaas..
Het was een toffe avond zo, gisteren. Goed concert, geode sfeer. Alleen jammer van het geluid aan het begin, daar hadden ze wat moeite mee.
Nee, vertelquote:Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
je wist wel dat het Robbie Williams niet was als gastperformer tijdens Styrofoam?
Of was je er toen nog niet?
Serieus?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of jij er ook bij zou zijn! Ik dácht je één keer gezien te hebben, maar je was het niet. En toen heb ik maar weer naar de aanwezige meisjes gekeken. En af en toe naar het concert. Het voorprogramma vond ik maar zo-zo, de zang vond ik een beetje zeurderig en de langzame nummers die ze speelden ook.
Hij werd aangekondigd als Robbie Williamsquote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, vertelIk hoorde dat de zanger van Death Cab een nummer meegezongen had. Hoe was het voorprogramma eigenlijk, heb ik er iets aan gemist?
Je hebt me gespot?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De leuke, hè. De leuke. Want zo ben ik.
Flauwquote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij werd aangekondigd als Robbie Williams
Ik vond het voorprogramma wel goed, 1 nummertje in het midden v/d set was idd een beetje zeurderig, maar over het algemeen wel aangenaam om te horen
Slechts de blondjes roodharigen, uiteraard..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
FlauwWaren nog mensen zo dom om er in te trappen?
![]()
Oiquote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Slechts de blondjes roodharigen, uiteraard..
Nee joh, ik heb gewoon genoten van het concert. Ik was omringd door een groep hele irritante schreeuwerige Amerikanen die het nodig vonden om joints te roken en iedereen die ze zagen af te kraken. Dat was het enige minpuntje.quote:
Had gezien je eerdere reactie al een vermoeden dat je het niet helemaal meende.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb gewoon genoten van het concert. Ik was omringd door een groep hele irritante schreeuwerige Amerikanen die het nodig vonden om joints te roken en iedereen die ze zagen af te kraken. Dat was het enige minpuntje.
Uhu, heb ik ook last vanquote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Jaco90 het volgende:
Schop. Net deze briljante band ondekt..
Dat album - Plans, is echt zooo verslavend.![]()
* Jaco90 helemaal verslaafd is.
Geweldig zijn ze hequote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Jaco90 het volgende:
Schop. Net deze briljante band ondekt..
Dat album - Plans, is echt zooo verslavend.![]()
* Jaco90 helemaal verslaafd is.
Ja.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig zijn ze heLuister ook naar Transatlanticism, is ook een top album
Nummers als A lack of Color en We looked like giants zijn pareltjes
Passenger Seat, een van mijn favo nummers van zequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja.
Met Passenger Seat als een van dé hoogtepunten. Die laatste zinnen vooral.
When you feel embarrassed then i'll be your pride
When you need directions then i'll be the guide
For all time.
For all time.
Ergens zo cliché, maar het klinkt zo ontzettend gemeend.
inderdaad, movie script ending is zo goedquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:11 schreef Imaginary_Friend het volgende:
The Photo Album, mensen, The Photo Album. Movie Script Ending, We Laugh Indoors, Styrofoam Plates, Why'd You Want To Live Here... maar goed, ieder z'n voorkeurPlans doet 't wat mij betreft echt niet, meh.
Friek: die originele versie is idd heel fijn.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:21 schreef DonStefano het volgende:
Transatlanticism
alhoewel Plans verder wel een heeeel goed album is!
Dat zou zeker leuk zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 19:28 schreef peaceman het volgende:
Misschien wel leuk als ze op Lowlands komen
Nee Paradisoquote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef CrazyTaxi het volgende:
Zeer goede band. Mijn favoriete nummer is denk ik toch wel 'soul meets body'. Ik hoop dat ze in de melkweg komen, perfecte ambience voor dit soort muzikanten is mijn mening.
Waar waren ze voor genomineerd?quote:Op maandag 12 februari 2007 07:46 schreef Numbie het volgende:
Wel jammer dat ze de Grammy niet binnen hebben kunnen slepen...
Keane en The Fray zijn nochtans minstens zo erg, hoor. DCFC is de zeldzame kwalitatief goede uitzondering.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:22 schreef Spec87 het volgende:
Waarom staan Black Eyed Peas en The Pussycat Dolls hiertussen? Die andere 2 zijn wel goed.
tja, popmuziek is een grote noemer. pop-technisch (eh, ja...) vind ik BEP een terechtere winnaar dan DCFC, ondanks dat I will follow you... een prachtig nummer is.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:22 schreef Spec87 het volgende:
Waarom staan Black Eyed Peas en The Pussycat Dolls hiertussen? Die andere 2 zijn wel goed.
Omdat er ook mensen zijn die dat kunnen waarderen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:22 schreef Spec87 het volgende:
Vreemd genoeg wel. Niet iedereen kan kwaliteit van rommel onderscheiden, daar is vrij weinig aan te doen. Best wel een goeie band dat Death Cab for Cutie. Favonummers hier zijn a movie script ending en a lack of colour.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Omdat er ook mensen zijn die dat kunnen waarderen.
Wanneer weerquote:Op zondag 14 januari 2007 20:23 schreef DonStefano het volgende:
Idd. Ze zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan hun hippe indie-vriendjes van Nada Surf, die komen zowat om de maand naar Nederland!
Ik vond plans superquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:19 schreef Croupouque het volgende:
Wacht hier samen met mij vol spanning op het nieuwe album dat in mei uitkomt. Hopelijk wordt het wat beter dan 'Plans'.
Oh, ik ook zeker wel. Maar vergeleken met hun andere albums viel hij nogal tegen, wat niet wil zeggen dat ik er niet van genoten heb.quote:
Watquote:
9 mei verschijnt'ie in NLquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:35 schreef Liefste. het volgende:
Breng ik nu oud nieuws, of was I will possess your heart hier nog niet bekend? Die lange intro is best tof eigenlijk.
Nee, maar ik wel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:26 schreef Burdie het volgende:
twee? dus ik mag mee, Q?
Was een 1 april grap; iemand had het album van de velveteen blabla online gezet en gezegd dat het DCFC was... erg flauw.quote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef Litso het volgende:
Iemand het hele album al beluisterd? Hij schijnt al uitgelekt te zijn
Moet je toch echt beter zoeken. Hij is wel degelijk gelektquote:Op maandag 7 april 2008 12:54 schreef Numbie het volgende:
[..]
Was een 1 april grap; iemand had het album van de velveteen blabla online gezet en gezegd dat het DCFC was... erg flauw.
Weet je het heel zeker? Komt No Sunlight niet overeen met het nummer The Drummer Goes Berserk die te luisteren is op http://www.myspace.com/velveteenmusicquote:Op maandag 7 april 2008 14:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je toch echt beter zoeken. Hij is wel degelijk gelekt
quote:Op maandag 7 april 2008 14:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je toch echt beter zoeken. Hij is wel degelijk gelekt
LOLquote:Op maandag 7 april 2008 16:17 schreef Numbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.mtv.com/news/articles/1584748/20080403/death_cab_for_cutie.jhtml
Forum Opties | |
---|---|