A Movie Script Ending wordt gebruikt in The OC.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is me niet opgevallenIs er een verband tussen the O.C. en DCFC of noem je het bij wijze van?
haha, ongetwijfeld.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef toolhead het volgende:
en... weer net zo veel 16-jarige zwijmelende fans van The OC in de zaal als bij de Melkweg?
Absoluutquote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef toolhead het volgende:
en... weer net zo veel 16-jarige zwijmelende fans van The OC in de zaal als bij de Melkweg?
Kan jij dat zien dan in het donker? Ik kon mijn groep niet eens terugvinden toen ik met een traytje bier rondliepquote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Majo, waren opeens heel veel roodharige meisjes![]()
Altijd een feestquote:Newbie wel tegengekomen in de trein
Meer toen ik binnenkwam.. zag ik echt veel meisjes met rood haarquote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan jij dat zien dan in het donker? Ik kon mijn groep niet eens terugvinden toen ik met een traytje bier rondliep
Ik had een groen t-shirtje aan en stond redelijk achterin rechts. Het is mij niet opgevallen maar ik let er ook niet zo op. Voor herkenbaarheid is mijn haarkleur altijd wel handigquote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik voel me best aangesproken als 16jarige, haha.
Majo, waren opeens heel veel roodharige meisjes![]()
Newbie wel tegengekomen in de trein
En tja, smscentrale.. die krullebol naast me stond ook met zn mobieltje in zn hand af en toe
ywquote:
Dat gebeurde wel zeker! Alleen slechts zelden de goede standquote:Verbaasde me eigenlijk wel, ik had verwacht dat mensen scores zouden gaan roepen ofzo![]()
quote:
Ik stond blijkbaar in een verkeerde hoek, heb er helemaal niets over gehoordquote:Dat gebeurde wel zeker! Alleen slechts zelden de goede stand![]()
Ik wist niet zeker of jij er ook bij zou zijn! Ik dácht je één keer gezien te hebben, maar je was het niet. En toen heb ik maar weer naar de aanwezige meisjes gekeken. En af en toe naar het concert.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb je nog geprobeerd te spotten, maar helaas..
Het was een toffe avond zo, gisteren. Goed concert, geode sfeer. Alleen jammer van het geluid aan het begin, daar hadden ze wat moeite mee.
Nee, vertelquote:Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
je wist wel dat het Robbie Williams niet was als gastperformer tijdens Styrofoam?
Of was je er toen nog niet?
Serieus?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of jij er ook bij zou zijn! Ik dácht je één keer gezien te hebben, maar je was het niet. En toen heb ik maar weer naar de aanwezige meisjes gekeken. En af en toe naar het concert. Het voorprogramma vond ik maar zo-zo, de zang vond ik een beetje zeurderig en de langzame nummers die ze speelden ook.
Hij werd aangekondigd als Robbie Williamsquote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, vertelIk hoorde dat de zanger van Death Cab een nummer meegezongen had. Hoe was het voorprogramma eigenlijk, heb ik er iets aan gemist?
Je hebt me gespot?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De leuke, hè. De leuke. Want zo ben ik.
Flauwquote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij werd aangekondigd als Robbie Williams
Ik vond het voorprogramma wel goed, 1 nummertje in het midden v/d set was idd een beetje zeurderig, maar over het algemeen wel aangenaam om te horen
Slechts de blondjes roodharigen, uiteraard..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
FlauwWaren nog mensen zo dom om er in te trappen?
![]()
Oiquote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Slechts de blondjes roodharigen, uiteraard..
Nee joh, ik heb gewoon genoten van het concert. Ik was omringd door een groep hele irritante schreeuwerige Amerikanen die het nodig vonden om joints te roken en iedereen die ze zagen af te kraken. Dat was het enige minpuntje.quote:
Had gezien je eerdere reactie al een vermoeden dat je het niet helemaal meende.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb gewoon genoten van het concert. Ik was omringd door een groep hele irritante schreeuwerige Amerikanen die het nodig vonden om joints te roken en iedereen die ze zagen af te kraken. Dat was het enige minpuntje.
Uhu, heb ik ook last vanquote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Jaco90 het volgende:
Schop. Net deze briljante band ondekt..
I Will Follow You Into the Dark
Dat album - Plans, is echt zooo verslavend.![]()
* Jaco90 helemaal verslaafd is.
Geweldig zijn ze hequote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Jaco90 het volgende:
Schop. Net deze briljante band ondekt..
I Will Follow You Into the Dark
Dat album - Plans, is echt zooo verslavend.![]()
* Jaco90 helemaal verslaafd is.
Ja.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig zijn ze heLuister ook naar Transatlanticism, is ook een top album
Nummers als A lack of Color en We looked like giants zijn pareltjes
Passenger Seat, een van mijn favo nummers van zequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja.
Met Passenger Seat als een van dé hoogtepunten. Die laatste zinnen vooral.
When you feel embarrassed then i'll be your pride
When you need directions then i'll be the guide
For all time.
For all time.
Ergens zo cliché, maar het klinkt zo ontzettend gemeend.
inderdaad, movie script ending is zo goedquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:11 schreef Imaginary_Friend het volgende:
The Photo Album, mensen, The Photo Album. Movie Script Ending, We Laugh Indoors, Styrofoam Plates, Why'd You Want To Live Here... maar goed, ieder z'n voorkeurPlans doet 't wat mij betreft echt niet, meh.
Friek: die originele versie is idd heel fijn.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:21 schreef DonStefano het volgende:
Transatlanticism
alhoewel Plans verder wel een heeeel goed album is!
Dat zou zeker leuk zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 19:28 schreef peaceman het volgende:
Misschien wel leuk als ze op Lowlands komen
Nee Paradisoquote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef CrazyTaxi het volgende:
Zeer goede band. Mijn favoriete nummer is denk ik toch wel 'soul meets body'. Ik hoop dat ze in de melkweg komen, perfecte ambience voor dit soort muzikanten is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |