hm, da's wel heel apart, 2x in drie maanden en bovendien allebei in A'dam... hoewel ik het een leuke show vond, weet ik niet of ik ze weer ga bekijken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
25 juni staan ze in Paradiso. Een vriend gaat zometeen kaartjes halen![]()
De voorverkoop start toch pas op 8 april?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
25 juni staan ze in Paradiso. Een vriend gaat zometeen kaartjes halen![]()
Zou wel eens kunnen kloppen, hij was naar GWK geweest maar die wisten van nietsquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
De voorverkoop start toch pas op 8 april?
Ja, hallo. Natuurlijk. Nou en of. Zeker weten. Zonder enige twijfel. Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:05 schreef MaJo het volgende:
Zijn er verder nog mensen van Fok die gaan? Als het goed is heeft die vriend nu kaartjes gehaald
'Styrofoam', Croupouque. 'Styrofoam'.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:09 schreef Croupouque het volgende:
Heeft iemand enig idee wat het voorprogramma zal zijn?
Vooral a lack of colour, wat een geweldig nummerquote:Op maandag 19 juni 2006 23:17 schreef m021 het volgende:
Transatlanticsm net gevonden, geweldige plaat!
Nieuwe fan, jeweet.quote:
Dan doe ik 't welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:30 schreef m021 het volgende:
[..]
Maar ik ga jullie niet lastig vallen met newbie-opmerkingen hoor.
En aantal mensen waar ik mee naar het concert ga, blijven zelfs thuis als NL dan moet spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan doe ik 't wel
Ik hoop toch echt dat Nederland wint vanavond, anders spelen ze tijdens 't concert..
Stiekem hoop ik dat de zaal vrijwel leeg zal zijn, maar die kans is klein.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
En aantal mensen waar ik mee naar het concert ga, blijven zelfs thuis als NL dan moet spelen..
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat de zaal vrijwel leeg zal zijn, maar die kans is klein.
Privé optreden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Z het volgende:
Een lege zaal is toch heel niet leuk ...?
Festivaloptredens zijn altijd minder (goed en lang) dan concerten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef peaceman het volgende:
ik had liever gehad dat ze op lowlands kwamen (ik kan namelijk niet)
tja, da's ook wel logisch. DCFC speelde drie maanden geleden nog in A'dam. de show zal niet heel veel anders worden vergeleken met toen en zo'n WK is natuurlijk wat minder vaak.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
En aantal mensen waar ik mee naar het concert ga, blijven zelfs thuis als NL dan moet spelen..
Je vergeet toch echt de laatste cdquote:Op maandag 1 maart 2004 19:37 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of is er nog geen topic over?
Mensen bekend met deze indiepop/rockformatie uit de staat Washington? Ik zal eens wat op een rijtje zetten
1999: Something About Airplanes
[afbeelding]
2000: We Have the Facts and We're Voting Yes
[afbeelding]
2000: Forbidden Love [EP]
[afbeelding]
2001: The Photo Album
[afbeelding]
2003: Transatlanticism
[afbeelding]
Officiële website
....en ik ga morgen naar de Ekko om ze te bekijken
Minder lang wel, minder goed zeker niet altijd..quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:27 schreef m021 het volgende:
[..]
Festivaloptredens zijn altijd minder (goed en lang) dan concerten.
Kijk eens naar de datum...quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je vergeet toch echt de laatste cd
Plans![]()
Ik ga over een paar uurtjes die kant op. Heb er zin inquote:Op zondag 25 juni 2006 13:37 schreef Misstique het volgende:
Zo richting Amsterdam! Ben benieuwd!
Kick dus.
Hoogtepuntje, inderdaad! Met die twee drumstellen!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef MaJo het volgende:
(...) We looked like Giants. (...)
Dat was geweldig idd.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hoogtepuntje, inderdaad! Met die twee drumstellen!.
Ik heb je nog geprobeerd te spotten, maar helaas.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:48 schreef Croupouque het volgende:. Ik ben net terug.
Het was nog beter dan een paar maanden geleden in de Melkweg, maar misschien was dat omdat ik deze keer vooraan stond en niet op het balkon.
Voorprogramma gemist, laatste nummer van het voorprogramma gezien.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was geweldig idd.. Vond het een top concert. Ook het voorprogramma was niet verkeerd overigens.
Het is me niet opgevallenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef toolhead het volgende:
en... weer net zo veel 16-jarige zwijmelende fans van The OC in de zaal als bij de Melkweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |