Ja, maar dat is een heel stuk fietsen en aangezien ik al een halve week ziek ben heb ik daar weinig zin in.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:37 schreef Koekjesbeest het volgende:
Ja, lamlul! zeg dat wel! Heb je geen 'groter' postkantoor in de buurt dan? Daar haal ik mn kaartjes altijd
Je kan ze ook online bestellen via Ticketmasterquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een lamlul, ik heb ze nog steeds niet. Ik woon ook niet in de buurt van zo'n verkooppunt en de telefoondienst is steeds bezet.
Nee, je kunt alleen betalen op manieren waarmee ik niet kan betalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan ze ook online bestellen via Ticketmaster
Ah okquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, je kunt alleen betalen op manieren waarmee ik niet kan betalen.
Doen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okHet concert is nog niet uitverkocht, heb net nog gechecked. Zit er ook aan te denken om erheen te gaan maar ken ze niet zo goed. Ik hoor wel positieve verhalen dus denk dat ik ze wel ga checken. Bovendien kost het maar 13 euro
![]()
Ik zit alleen even te kijken wie er met me meewil. Mijn vrienden kennen ze helaas nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef Koekjesbeest het volgende:
[..]
Doen!En inderdaad, om de prijs hoef je het niet te laten
Slim gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef Koekjesbeest het volgende:
Muhaha! Ik heb de mijne allemaal van tevoren aangestoken, ik had al zo'n voorgevoel dat er een concert zou komen. En ik heb geen zin om alleen te gaan![]()
nou vanochtend naar het grote postkantoor in rotterdam geweest daar zei ze dat er geen kaarten meer zijn en via ticketmaster.nl gaat het ook nietquote:
Ik huil nu.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:49 schreef BornSlippy het volgende:
[..]
nou vanochtend naar het grote postkantoor in rotterdam geweest daar zei ze dat er geen kaarten meer zijn en via ticketmaster.nl gaat het ook niet
Niet echt onverwacht ook trouwens, Plans debuteerde vorig jaar in de Billboard Albumlijsten op de vierde plek. DCFC is al aardig groot geworden in de laatste paar jaar, in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Kleine bandjes worden ook groot...
Ik weet niet wat die user net bezielde, maar ik kan ze op ticketmaster nog gewoon bestellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |