Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt, maar er is maar één show hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef Numbie het volgende:
Alledrie de shows?!
Ik heb iig kaartjes voor in de Melkwegquote:Death Cab For Cutie afgelast
Slecht nieuws voor de fans van Death Cab For Cutie, want ze zijn genomineerd voor een Grammy... Nu is daar natuurlijk helemaal niets mis mee, integendeel, helemaal terecht! Prachtig album dat "Plans" en het is nu eenmaal een hele goede band, maar met dank aan het feit dat ze genomineerd zijn voor zo'n Grammy hebben ze wel 2 avonden van hun Europeesche tournee af moeten zeggen en laten dit nu net de avonden in de Vera in Groningen (09-02-06) en in de W2 in Den Bosch (10-02-06) zijn! De show die gepland staat voor 8 maart in de Melkweg in Amsterdam gaat wel gewoon door. Er zijn nog geen vervangende data bekend gemaakt. We houden u op de hoogte.
Op mtv word je dood gegooid met die clip, als er tenminste geen wazig reallifepimpmyhiddencamerashow bezig is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:25 schreef Grobbel het volgende:
De clip van Crooked Teeth is trouwens nu op de website van de band te bewonderen, een niet zo subtiele hommage aan Peter Gabriel's Sledgehammer.
http://deathcabforcutie.com/index_site.html
Vind ik best meevallen. Breakfastclub 's ochtends is prima te verdragen. En als ze tussen 20u en 21u bij Brand New niet iedere dag gedurende een week dezelfde nummers zouden draaien, was dat ook nog best ok.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef peaceman het volgende:
Clips? Kijk ik al jaren niet meer.... maar dat komt vooral door het feit dat MTV en TMF geen echte muziekzenders meer zijn...
Music Box... dat was pas een goede clip-zender.
Ik zal je nog eens een tip geven!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef Croupouque het volgende:
"Wauw".
Ik had koorts, viel bijna flauw in de trein naar Amsterdam, heb een woekerprijs betaald voor het kaartje en moest een half uur buiten in de regen wachten, maar het was uiteindelijk mijn verlepte kapsel en een verkoudheid meer dan waard. Ik had het voor geen goud willen missen, wat een strak concert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |