Waar waren ze voor genomineerd?quote:Op maandag 12 februari 2007 07:46 schreef Numbie het volgende:
Wel jammer dat ze de Grammy niet binnen hebben kunnen slepen...
Keane en The Fray zijn nochtans minstens zo erg, hoor. DCFC is de zeldzame kwalitatief goede uitzondering.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:22 schreef Spec87 het volgende:
Waarom staan Black Eyed Peas en The Pussycat Dolls hiertussen? Die andere 2 zijn wel goed.
tja, popmuziek is een grote noemer. pop-technisch (eh, ja...) vind ik BEP een terechtere winnaar dan DCFC, ondanks dat I will follow you... een prachtig nummer is.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:22 schreef Spec87 het volgende:
Waarom staan Black Eyed Peas en The Pussycat Dolls hiertussen? Die andere 2 zijn wel goed.
Omdat er ook mensen zijn die dat kunnen waarderen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:22 schreef Spec87 het volgende:
Vreemd genoeg wel. Niet iedereen kan kwaliteit van rommel onderscheiden, daar is vrij weinig aan te doen. Best wel een goeie band dat Death Cab for Cutie. Favonummers hier zijn a movie script ending en a lack of colour.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Omdat er ook mensen zijn die dat kunnen waarderen.
Wanneer weerquote:Op zondag 14 januari 2007 20:23 schreef DonStefano het volgende:
Idd. Ze zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan hun hippe indie-vriendjes van Nada Surf, die komen zowat om de maand naar Nederland!
Ik vond plans superquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:19 schreef Croupouque het volgende:
Wacht hier samen met mij vol spanning op het nieuwe album dat in mei uitkomt. Hopelijk wordt het wat beter dan 'Plans'.
Oh, ik ook zeker wel. Maar vergeleken met hun andere albums viel hij nogal tegen, wat niet wil zeggen dat ik er niet van genoten heb.quote:
Watquote:
9 mei verschijnt'ie in NLquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:35 schreef Liefste. het volgende:
Breng ik nu oud nieuws, of was I will possess your heart hier nog niet bekend? Die lange intro is best tof eigenlijk.
Nee, maar ik wel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:26 schreef Burdie het volgende:
twee? dus ik mag mee, Q?
Was een 1 april grap; iemand had het album van de velveteen blabla online gezet en gezegd dat het DCFC was... erg flauw.quote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef Litso het volgende:
Iemand het hele album al beluisterd? Hij schijnt al uitgelekt te zijn
Moet je toch echt beter zoeken. Hij is wel degelijk gelektquote:Op maandag 7 april 2008 12:54 schreef Numbie het volgende:
[..]
Was een 1 april grap; iemand had het album van de velveteen blabla online gezet en gezegd dat het DCFC was... erg flauw.
Weet je het heel zeker? Komt No Sunlight niet overeen met het nummer The Drummer Goes Berserk die te luisteren is op http://www.myspace.com/velveteenmusicquote:Op maandag 7 april 2008 14:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je toch echt beter zoeken. Hij is wel degelijk gelekt
quote:Op maandag 7 april 2008 14:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je toch echt beter zoeken. Hij is wel degelijk gelekt
LOLquote:Op maandag 7 april 2008 16:17 schreef Numbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.mtv.com/news/articles/1584748/20080403/death_cab_for_cutie.jhtml
| Forum Opties | |
|---|---|