[img] url [/img]quote:Op zondag 29 februari 2004 14:29 schreef amornl87 het volgende:
plaatjes lukken niet excuses
het is een best bekend merk..staat nog niks over.. informeren... discusseren..quote:Op zondag 29 februari 2004 14:43 schreef godard_k het volgende:
Wat een leerzaam topic is dit? .. Wat wil je nou pcies TS ?![]()
die met deze schoenen:quote:
Vind die wel mooiquote:
quote:Op zondag 29 februari 2004 15:29 schreef amornl87 het volgende:
[..]
die met deze schoenen:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
45,- euro inderdaad, da's dus 100 gulden voor een t-shirtquote:Op zondag 29 februari 2004 17:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind die wel mooi![]()
zal wel 50 euro kosten![]()
Offtopic dusquote:Op zondag 29 februari 2004 19:24 schreef Rosnesda het volgende:
Ik ben best blij met mijn NudiesFijne spijkerbroeken.
http://www.nudiejeans.com/site/storefinder.phpquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:02 schreef Madeliev het volgende:
pfff ik weet niet eens waar je die dingen koopt!
niks mis met bowling schoenen.. heb zelf ook hele fijne Sketcher'squote:Op zondag 29 februari 2004 17:53 schreef SuperUli het volgende:
[..]. Ga je bowlen?
.
Kolere, wat een lelijke schoenen.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:29 schreef amornl87 het volgende:
[..]
die met deze schoenen:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik ook!quote:Op maandag 1 maart 2004 08:50 schreef arj1o1 het volgende:
nudie regular ralf![]()
nu aan![]()
Hey J2B,quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:51 schreef J2B het volgende:
[..]
niks mis met bowling schoenen.. heb zelf ook hele fijne Sketcher's![]()
ontopic: nudie heeft zeker mooie kleding vind ik. nog steeds jammer dat je voor die mooie kleding altijd grof geld moet neertellen, maar ja..heb zelf ook aantal shits/broeken van Nudie..
[afbeelding]
loose frank dry, mn favoriete broek atm!(beetje vaag staat ie op die pic.. :/ )
WHHAAAA!!!!!!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:29 schreef amornl87 het volgende:
[..]
die met deze schoenen:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
dat doe ik ook met mijn levi's 501 shrink-to-fit (gekocht in New York voor slechts 25 euro).quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:48 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Hey J2B,
Weetje wel dat je die broek niet mag wassen?
Hij staat ook in het boekje..
De bedoeling van die broek is dat de verf die er opzit sneller slijt dan de broek!
Daardoor krijg je vage plekken op de delen die je het meeste gebruikt (denk aan zakken, kont, bovenbenen)
Als je hem gaat wassen, word die over de gehele broek vaal!!
Ik ken iemand die hem aan een touw de heledag in de branding van de zee heeft neergelegd!! Die ziet er nu super uit
Een collega van mij heeft die Nudie net met een schuurapparaat bewerkt!!
Dus de 1e 6 maanden niet wassen (alleen uithangen in de douw!)
Succes (ga hem zelf ook kopen!)
RESPECT!!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:13 schreef brampie het volgende:
[..]
dat doe ik ook met mijn levi's 501 shrink-to-fit (gekocht in New York voor slechts 25 euro).
deze jeans heb ik een half jaar gedragen en daarna ben ik ermee in de zee gaan zwemmen, een uur lang en dan laten drogen op je lijf. Daarna gewoon weer lang dragen en heel af en toe in een bad met zout water leggen. Ziet er nu ook super uit met vage plekken op bovenbenen, een portemonnee'litteken' in de linkerachterzak en mooie draagstrepen rondom kruis en voorkant. Iedere keer weer een feest om aan te hebben.
quote:kultivate - maandag 21 juni 2004 @ 00:57
Weet iemand misschien een site waar alle prijzen van alle modellen van nudie staan? Ik heb wel op score.nl gekeken maar daar staan maar een paar modellen. Op nudie.com zag ik veel meer modellen en daar van staat nergens de prijs vernoemd. Omdat die nog wel verschillen was ik dus benieuwd hoe duur alle modellen dus zijn.
@Black-hole.. is die broek net zo licht als op de foto? ik heb diverse fotows gezien op websites, en de kleuren verschillen enorm (bij hetzelfde type broek , en soort broek) hoeveel heb je voor die broek moetne neertellenquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:03 schreef Black-Hole het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
Echt een heerlijke broek die superlekker zit. Op dei site staan nog een hoop andere shirts, straks nog maar een keer langs de score denk ik zo.
best wel stoere schoen eigenlijkquote:Op zondag 29 februari 2004 15:29 schreef amornl87 het volgende:
[..]
die met deze schoenen:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Bij deze een real-life foto, de broek is inderdaad echt licht zoals je kan zien. Ik heb hem voor 120 of 130 euro gekocht bij de Score in Rotterdam.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:13 schreef Ickeane het volgende:
Iemand die hier een real life foto van heeft? of me kan vertellen of hij net zo licht is?
In Den Haag, bij Bendorff (of Baretta ik haal ze snel door elkaar) zag ik Nudie shirts vanaf 22 euro.quote:Op maandag 2 augustus 2004 05:20 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
shirts zijn er beter op geworden
prijs was maar 40 euro (normaal 60)![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:18 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb in Portugal op de markt een Nudie -shirt gekocht
7euro50 [afbeelding]
ik zal binnenkort even een fototje maken
Ik heb die volgens mij gezien in Den Haag bij de Bendorf of Baretta. Weet het eigenlijk niet zeker, zal het anders deze week voor je checken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:27 schreef Black-Hole het volgende:
Vandaag een nieuwe broek en 2 shirts gekocht, nu zat er in de broek een boekjej met de collectie. Achterin dat boekje staat ook een Amnysty shirt die door Nudie gemaakt is. Nu wil ik deze heel graag hebben maar weet iemand waar die te krijgen is?
of ze zijn nepquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:09 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij zijn het gewoon afgekeurde shirtjes die rechtstreeks uit de fabriek komen, want ze zijn precies hetzelfde als de originele shirtjes.
Ik bezorg zelf ook oa. Nudie Jeans bij winkels en samen met een winkelier hebben we de shirts vergeleken, maar er zit geen verschil in. Daarom denk ik dat het gewoon afgekeurde (B-keus) shirts uit de fabriek zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:19 schreef itsontoday het volgende:
[..]
of ze zijn nep
Dat zou perfect zijnquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb die volgens mij gezien in Den Haag bij de Bendorf of Baretta. Weet het eigenlijk niet zeker, zal het anders deze week voor je checken.
Ik heb het vandaag gecheck (in Den Haag)t:quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:43 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat zou perfect zijn![]()
die broek hebk ookquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:13 schreef Maikey het volgende:
Heb weer wat leuks gezien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat shirt is alleen moeilijk te vinden. (iemand die toevallig ergens gezien)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:24 schreef laidback het volgende:
[..]
die broek hebk ookgoede smaak heb jij. mooi shirtje ook:)
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:24 schreef laidback het volgende:
[..]
die broek hebk ookgoede smaak heb jij. mooi shirtje ook:)
Thanksquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb het vandaag gecheck (in Den Haag)t:
Onderste is overal in Den Haag verkrijgbaar. Tenminste lange shirt versie volgens mij. Gewone shirt weet ik niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:39 schreef laidback het volgende:
deze 2 zoek ik namelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
erg mooi, ook leuk dat Nudie zich niet bij een soort 'funky'shirtjes-met gevlekte broeken-stijl houdt. Leuk!quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:07 schreef Ace1 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ikzit heerlijk, goed voor de winter. (80 pleuro)
Hoe ranzig is dat?!? Een spijkerbroek is toch niet alleen vies omdat hij stinkt? Ook omdat je er in hebt gezweet of je handen er langs gaan en er vlekken op komen. Ik doe ze na twee dagen al in de was. Als ik ze na die twee dagen alleen zou uithangen, voelt het echt superranzig om hem weer aan te doen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:34 schreef DonSauza het volgende:
...
ALs hij stinkt hang je hem gewoon ff een dag buiten!
Ik heb hem zelf ook en hij wordt al erg mooi, nu 5 maanden niet gewassen!!
...
Er zit inderdaad een boekje bij waarin staat dat je je broek het beste een maand of 6 a 8 niet kan wassen omdat hij dan op zijn mooist is. Die laag die er op zit noemen ze volgens mij indigo. Dat slijt er langzaam af op plekken en dat maakt de broek mooier. Ik heb mijn broek nog maar 2 maanden niet gewassen, even luchten buiten is prima en hij stinkt nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:19 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Hoe ranzig is dat?!? Een spijkerbroek is toch niet alleen vies omdat hij stinkt? Ook omdat je er in hebt gezweet of je handen er langs gaan en er vlekken op komen. Ik doe ze na twee dagen al in de was. Als ik ze na die twee dagen alleen zou uithangen, voelt het echt superranzig om hem weer aan te doen.
ok bedanktquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:34 schreef DonSauza het volgende:
Weet je wel dat je die broek het beste niet uit kan wassen.
Nudie heeft een soort boekje bij die broek waarin staat hoe je hem hetbeste kan behandelen.
Het is een Dry Denim dat betekent ongewassen.
De verf zit er heel licht op dus door het wassen wordt ie over de hele broek lichter, en dat is juist niet de bedoeling.
Als je hem niet gaat wassen krijgt die van die mooie vale plekken op de bovenbenen en kont enzo.
Dan wordt het echt je eigen jeans.
ALs hij stinkt hang je hem gewoon ff een dag buiten!
Ik heb hem zelf ook en hij wordt al erg mooi, nu 5 maanden niet gewassen!!
Succes!
die broek hebk ook gezien bij spoiledquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:55 schreef NiekieW. het volgende:
ik heb gister deze gekocht. hij zit zeer lekker. en ziet er mooi uit
[afbeelding]
Ik vind 2 dagen wel erg snel, of ben je zo'n viespeuk dat je broek al vol zit met etensvlekken en smerigheid na 2 dagen? Ik probeer mijn broeken ook niet zoveel te wassen, omdat ze gewoon lelijker worden na veel wassen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:19 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Hoe ranzig is dat?!? Een spijkerbroek is toch niet alleen vies omdat hij stinkt? Ook omdat je er in hebt gezweet of je handen er langs gaan en er vlekken op komen. Ik doe ze na twee dagen al in de was. Als ik ze na die twee dagen alleen zou uithangen, voelt het echt superranzig om hem weer aan te doen.
uhm neequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:17 schreef laidback het volgende:
[..]
die broek hebk ook gezien bij spoiledwas toch iets van 280 eu?
ik zal had wassen idd zo lang mogelijk uitstellen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:35 schreef DonSauza het volgende:
Idd spijkerbroeken moet je zo weinig mogelijk wassen omdat wassen de broek verknoeid!!
En een broek zit super lekker als je hem gewoon gaat luchten het wordt echt je eigen broekje
En voor NiekieW,
Probeer hem helemaal niet te wassen, hij wordt na 1 wasbeurt al heel wat lichter.
Afgelopen zomer heb ik me broek in de zee gehad (zout water houd de verf aan) maar er kwam nog blauw water af!
Trouwens....voor de fries hier:
Leads Jeans & Fashion in Leeuwarden (doelesteeg) verkoopt ook Nudie!
bekrompen!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:15 schreef Thief het volgende:
das gay kleren volgens mij.
klinkt zo fagget.. oehh nudie.
mja ik vind het sowieso niet mooi.
Ik doe ze gewoon bij de rest van mijn outfit in de was. Natuurlijk zijn ze dan niet echt heel smerig ofzo, maar ik voel wel duidelijk verschil tussen het aantrekken van een frisgewassen broek en een waar ik al drie dagen in heb lopen zweten. Dat voelt gewoon veel plakkeriger.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:54 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik vind 2 dagen wel erg snel, of ben je zo'n viespeuk dat je broek al vol zit met etensvlekken en smerigheid na 2 dagen? Ik probeer mijn broeken ook niet zoveel te wassen, omdat ze gewoon lelijker worden na veel wassen.
Sinds ik nog wel eens lichamelijke inspanning wil verrichten (fietsen, werken). We kunnen niet allemaal de hele dag bezig zijn met onze broek mooi te houden.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:01 schreef RealKnuckles het volgende:
sinds wanneer zweet je in een broek in oktober.
van dat soort dingen ga ik niet zweten hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:07 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Sinds ik nog wel eens lichamelijke inspanning wil verrichten (fietsen, werken). We kunnen niet allemaal de hele dag bezig zijn met onze broek mooi te houden.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:51 schreef koffiejunk het volgende:
5 broeken jezusde gemiddelde nudie jean is 119 euro maar je hebt ze ook van 200 euro.
ik heb in totaal niet eens meer dan 5 goede broeken.
vind dit eigelijk best nog wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef n0rp het volgende:
[..]
ik heb 3 normale van nudie
die indigo blue van nudie
en nog een met smalle pijp van nudie
en dan nog 3 broeken van diesel
en nog 2 van indian rags
en nog wat meer
......................
guess i'm a shop a holic haha
Zijn studenten tegenwoordig rijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:22 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
vind dit eigelijk best nog wel meevallen hoor.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:22 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
vind dit eigelijk best nog wel meevallen hoor.
nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:08 schreef koffiejunk het volgende:
ja ok 5 broeken valt idd nog wel mee, maar 3 nudie broeken vind ik persoonelijk wel érg veel. Hoelang is nudie nou verkrijgbaar? ik denk dat het 3 maanden geleden een beetje is opgekomen in Nederland. Dus je hebt in 3 maanden tijd minimaal 3 nieuwe broeken gekocht. dat is echt xtreem veel als je het mij vraagt?
Geboortedatum: 1992-11-18quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef n0rp het volgende:
[..]
ik heb 3 normale van nudie
die indigo blue van nudie
en nog een met smalle pijp van nudie
en dan nog 3 broeken van diesel
en nog 2 van indian rags
en nog wat meer
......................
guess i'm a shop a holic haha
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1992-11-18
Goed bezig.
Ik heb één keer een Nudie gekocht en dat is zeker al twee jaar terug. Maar goed je hebt trendsetters en volgersquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:08 schreef koffiejunk het volgende:
Hoelang is nudie nou verkrijgbaar? ik denk dat het 3 maanden geleden een beetje is opgekomen in Nederland.
Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:15 schreef koffiejunk het volgende:
Appart want ik zie eigenlijk sinds de laatste tijd pas Nudie kleding in de winkel liggen. Waar heb je die broek toen gekocht dan?
Uh huh, die bootcut ola heb ik voor 90 euro gekocht. Heb trouwens niks van shirts gezien bij de maw in Breda. Wel in een ander winkeltje maar dat was ook maar een piepklein deel van de collectie die op de site staat. Kzal es in Rotterdam gaan kijken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:55 schreef CybErik het volgende:
die broeken zijn echt goed, kosten 120 euro (of minder als je geluk hebt),
Men at Workquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:47 schreef UntilDawn het volgende:
ola bootcut voor 90 euri??? waar kan dat, ik heb er net 120 voor gelapt
bronquote:OUTLET Shopping op de Nieuwste Collecties Indian Rose, Indian Rags, Replay, Diesel, Gas, Meltin'Pot, Adidas, Miss Sixty etc. etc.
Nieuw binnen nieuwste volledige collectie Indian Rags fall/winter 2004/2005
Kijk op www.jeansnco.com voor een indruk.
Winterjassen Miss Sixty/Indian Rags/Indian Rose
Alles bijna 50% van de winkelprijzen voor particulieren.
Indian Rose Jeans ( 22 modellen) vanaf 50 tot max. 89 euro (particulier)
o.a Giuditta,Nadine RA,NewLow,Nadine Stretch,Alissa
Indian Rose "Second Quality " vanaf 12 euro tot max. 35 euro o.a. spijkerbroeken,truien,longsleeves,t-shirts,rokken,jurken,jassen,broeken
Replay T-shirts/ longsleeves vanaf 15euro tot max.25euro (particulier)
Alle Diesel Jeans 60 euro,T-shirts 15 euro (particulier)
Indian Rags Jeans 70 euro,T-shirts/ hemden/vesten/longsleeves vanaf 19euro (particulier)
Indian Rags "Second Quality" vanaf 12 euro tot max. 35 euro o.a. spijkerbroeken,broeken,vesten,t-shirts,longsleeves,truien
Adidas Sportschoenen 45 euro (particulier)
Jeans & Co.Outlet/Wholesale
De Savornin Lohmanstraat 97
Amsterdam- Geuzenveld
Ik zie Nudie er niet tussen staan hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:18 schreef schatje het volgende:
In A'dam is een outlet waar je Nudie Jeans met flinke korting kunt kopen.
[..]
bron
Misschien dat het wat is.
Klopt, ik zie het nu ookquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:06 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Ik zie Nudie er niet tussen staan hoorOok niet op de site.
Ben jij wel helemaal goed bij je paasei vriend?quote:Op zondag 29 februari 2004 15:29 schreef amornl87 het volgende:
[..]
die met deze schoenen:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je nudie jeans wel in datzelfde rijtje van "bekendere merken" mag plaatsenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:30 schreef Phoenixjuh het volgende:
Nou ja, ik weet het niet. Het merk heeft voor mij weinig aantrekkingskracht, en heeft ook niet echt een WOW-effect. Voor hetzelfde geld koop je een wat bekendere merk zoals Diesel, Replay, G-star, Pall Mall, dus tja. Vind het toch een beetje overpriced. Zelfs Chasin lijkt me een wat leukere merk, dat nog eens goedkoper is.
Qua prijs kan ik hem idd in dezelfde rijtje plaatsen. Maar wees eens eerlijk, de meesten lopen echt liever in een G-star of Diesel dan in een Nudie Jeans. Het gaat niet echt om de prijs die je betaald, maar min of meer om de aanzien. Ik kan zelf ook een merk introduceren met dezelfde prijs, en in een korte tijd, zal deze net zoveel status krijgen. En dat vind ik persoonlijk onterecht. Van die vage merken die het opeens gaan maken. Daarnaast vind ik Nudie Jeans nog al vrouwelijk klinken. Het is ook niet bepaald een merk dat een trend gaat worden, dus dat zit er ook niet echt in. Qua prijs zal ik er echt niet meer dan 60-80 euro voor geven.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:17 schreef Chasin het volgende:
[..]
Ik denk dat je nudie jeans wel in datzelfde rijtje van "bekendere merken" mag plaatsen![]()
De mensen die liever in een G-Star of een Diesel lopen zijn mensen die kleding dragen voor het merk, niet omadt ze iets mooi vinden. Persoonlijk vind ik Nudie betere kwaliteit, en mooier. Het maakt mij niet uit dat het mss niet het meest bekende merk is!quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:25 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Qua prijs kan ik hem idd in dezelfde rijtje plaatsen. Maar wees eens eerlijk, de meesten lopen echt liever in een G-star of Diesel dan in een Nudie Jeans. Het gaat niet echt om de prijs die je betaald, maar min of meer om de aanzien. Ik kan zelf ook een merk introduceren met dezelfde prijs, en in een korte tijd, zal deze net zoveel status krijgen. En dat vind ik persoonlijk onterecht. Van die vage merken die het opeens gaan maken. Daarnaast vind ik Nudie Jeans nog al vrouwelijk klinken. Het is ook niet bepaald een merk dat een trend gaat worden, dus dat zit er ook niet echt in. Qua prijs zal ik er echt niet meer dan 60-80 euro voor geven.
Als jij een dikke reet hebt gaat die broek zich mooi om die dikke reet vormen waardoor die broek lekkerder gaat zitten.........ofzo...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:35 schreef peksin het volgende:
Het idee van een personal pants vind ik heel tof, maar mijn vraag is wat wordt er bedoelt met de broek gaat zich naar je lichaam vormen? Als je dan bijv dun bent, zoals ik, krijg je dan hele smalle pijpen?
Ik vind het een belediging voor Nudie om hier tussen Diesel of G-Star geplaatst te worden. En dat alleen om de prijs. Ik zou Nudie er juist hoog boven plaatsen qua pasvorm en kwaliteit. De prijs is juist een groot voordeel. Ik heb spijkerbroeken van Bikkembergs, Fake London, 7 for all mankind, enz. Maar ben het meest tevreden met mijn Nudie van 100 euro, terwijl die andere toch wel dubbele of meer kosten. Nudie is juist niet trendgevoelig en dat vind ik ook mooi eraan, als je over 2 jaar een Nudie draagt kijkt niemand je raar aan (niet dat dat me zou interesseren). Eerlijk gezegd ben ik net zoals PAA juist blij dat Nudie minder bekent is. Nu nog weg bij die pauper Score en Bijenkorf, dan is het helemaal top.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:14 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
De mensen die liever in een G-Star of een Diesel lopen zijn mensen die kleding dragen voor het merk, niet omadt ze iets mooi vinden. Persoonlijk vind ik Nudie betere kwaliteit, en mooier. Het maakt mij niet uit dat het mss niet het meest bekende merk is!
En Nudie is zeker geen vaag merk, ik ben er zeker van dat jij niet een net zo GOED merk in kan voeren en in korte tijd net zoveel status kan laten verwerven......het bestaat ook al een tijdje, het is niet net nieuw ofzo, ik draag het al een paar jaar. En het hoeft geen trend te worden, want het merk is onder de modevolgers al vrij bekend volgens mij.....
Dat valt best wel mee, ik let er wel eens op hoeveel mensen er in lopen en dat zijn er toch niet zo heel veel, alleen paar van mijn vrienden en nog een paar andere gasten voor de rest bijna niemand hierquote:Op zondag 6 februari 2005 18:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Een beetje een Indian Rose effect:
Iedereen... werkelijk ....iedereen loopt erin.
Geef mij maar good old Levi's of Lois!
Ja ik zit er ook op te wachten. Ik ga morgen naar deze kijken:quote:Op zondag 6 februari 2005 18:17 schreef NiekieW. het volgende:
Ze mogen wel weer eens een paar nieuwe modellen in de winkels hangen.
200 euri, voor zo'n broek?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:45 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook op te wachten. Ik ga morgen naar deze kijken:
Nudie Ralf Regular Giotto
[afbeelding]
Toevallig iemand die hem al gezien heeft. Hij hangt bij de Score. Bananeman jij was toch bij de Score?
Yep. Heb hem niet gezien though, alhoewel ik niet elke Nudie broek van de plank heb getrokken. Het zóu kunnen dat hij er is. Anders geef je ze effe een belletjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:45 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Toevallig iemand die hem al gezien heeft. Hij hangt bij de Score. Bananeman jij was toch bij de Score?
We weten nog niet of het verfspatten zijn. Ik ga het morgen wel zien, maar als het verfspatten zijn hoef ik hem niet, dat vind zelfs ik niet mooi.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:42 schreef ijsklont het volgende:
Jezus wat lelijk met die verfspatten erop.
Die van mij is ook iets strakker als me andere 32/34 broeken maar dat rekt allemaal wel een beetje na een paar maandjes dragen denk ik...quote:Op zondag 20 februari 2005 22:59 schreef peksin het volgende:
Hee ik heb dus een Regular Ralf 32/34 gekocht, terwijl ik normaal 31/34 heb, en nou vind ik deze nog steeds te strak zitten, hoort dit zo, vallen ze klein uit of verandert dit in de loop van de tijd?
bij best mens shop (heette zo volgens mij) in rdam lag ie paar weken geleden in veeel maten voor 180 euro had helaas geen geld/pinpas bij mequote:Op maandag 7 maart 2005 18:56 schreef itsontoday het volgende:
Ja ik heb hem inmiddels ook gezien, maar hij is inderdaad lelijk. Heb wel nog een RR Dry greycast gekocht, dus die lekker niet wassen. Zit wel nog te azen op de Veggie Indigo, maar die komt wel in de uitverkoop, kan 279 euro nu even niet missen.
Weet ik 't.. zoveel verstand heb ik er ook weer niet van. Maar ik zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:03 schreef arj1o1 het volgende:
welk model heb je gepast dan
probeer eens de regular ralf dat is het meest normale model
als je de bootcut ola heb tgepast kan ik me voorstellen dat hij niet past
Ben ik het zeker niet mee eens. Nudie geeft zelf heel duidelijk aan geen modemerk te willen zijn. De prijzen zijn altijd gerechtvaardigd, bij meer bewerking of ander materiaal worden ze duurder. Als je een dry nudie koopt betaal je rond de 110 euro en dat vind ik voor de kwaliteit en de pasvorm absoluut niet duur. En niet bijzonder. Ik heb binnen een week al tien reacties gehad van mensen die mijn Nudie RR Dry Greycast fantastisch vonden. En daar zaten verkopers tussen die in dure kledingzaken staan en dus heel wat bijzondere spullen voorbij zien komen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Door die hoge prijzen is het imho wel een gemaakt merk. Door heel duur te zijn willen ze dan "exclusief" zijn, terwijl het niet heel erg bijzondere broeken zijn.
Waar zit dat gat in je broek?quote:Op maandag 7 maart 2005 18:56 schreef arj1o1 het volgende:
GVD!
liep ik vanochten met mn Regular Ralf Second hand door de sneeuw ga ik keihard op mn bek!
nu zit er een extra gat in!
alleen niet gestikt
iemand enig idee hoe ik dit het beste kan oplossen
ik heb idd zo'n stok stof aan de binnekant er laten opdoen, uiteindelijk valt de schade mee aangezien het een second hand model is valt een extra gat niet op \9alleen voor de eknners :d)quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:05 schreef brampie het volgende:
[..]
Waar zit dat gat in je broek?
Ik naai een lap als ik door mijn spijkerbroeken heen ben (gebeurt meestal het eerst op de knie, zitvlak en kruis). En als je geen naaimachine hebt, kun je reparatiedoek van spijkerstof kopen en dat aan de binnenkant erop strijken: heel sterk en gaat lang mee. Dit kun je kopen in naaimachinewinkels of op de markt waar ze garen e.d. verkopen.
Succes met je Nudie +lappen.
Je ziet toch echt wel het verschil tussen "trendy" vlekken/gaten en echte...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:36 schreef DeKeuv het volgende:
Brampie waarom koop je dan een levi's 501... of was die al gedragen?
Ik snap best dat je een unieke look wilt, maar dat hoeft toch geen 200 euro te kosten, komop zeg, een broek :/ die nog niet eens gewassen mag worden.
Tja van mij mag je best zoveel uitgeven, zonde vind ik het wel
Een broek met verfvlekken heb ik trouwens ook nog wel! Die is gebruikt bij het bouwen van een carnavalswagen. Is te koop trouwens, die broek! Voor 320 euri mag je hem hebben want behalve de verfvlekken zit er ook nog een hele hippe scheur in
Gaten van het dragenquote:Op zondag 13 maart 2005 10:03 schreef brampie het volgende:
Typfout: ik kocht die broek in 1998, 7 jaar terug voor 10 gulden, met slijtageplekken op benen en zitvlak. Meteen met broek achter de naaimachine gaan zitten en die spijkerbroek draag ik nu nog geregeld. Ziet er echt vintage uit.
Enn TwzId: wat is dan mooier: "trendy" vlekken/gaten of echte gaten in een doorleefde jeans?
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:32 schreef brampie het volgende:
Heb ik vandaag op 3 spijkerbroeken lappen vastgezet met spelden om daarna vast te naaien met de naaimchiine, heeft het voetpedaal van de machine het begeven. Moet ik op zoek naar een nieuw pedaal en die broeken kan ik nog niet dragen. Balen, dan maar een lappen501jeans uit de wasmand plukken om straks nog aan te doen. Wordt ie later wel weer gewassen.
Welke Nudie heb je dan? Want de Loose Frank is niet echt een indraagbroek omdat ie al heel soepel is.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:37 schreef micko het volgende:
Heb mijn nudie na een half jaar voor het eerst gewassen, ging een glas wijn overheen, maar het valt me tegen. Zeker niet zo mooi als die 'nep' foto's die in dat boekje staan. Maar goed, misschien moest hij nog meer slijten.
Dan wacht ik wel af, ben benieuwd.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:32 schreef gfo het volgende:
Het zijn geen nep plaatjes.. na het wassen gaat er een tijd overhene voor de broeken er zo gan uitzien!
Meteen na de was is hij nog beetje donker maar naar tijdje word deze serieus veel lichter
Dan zit de eigenaar van die broek wel vaak aan zijn kont en kruis te krabben, gezien die slijtplekken.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:32 schreef gfo het volgende:
als je broek echt ingelopen is zie je voor het wassen al lijnen etc zitten die verkleurd zijn en dus zwaar ingesleten zijn..
[afbeelding]
is bijv ene broek die echt ingelopen is en niet gewassen je ziet bij deze broek al duidelijk contrasten etc en een broek als deze zal na wassen veel lichter worden
Nee dat is niet duur en hip.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:56 schreef Toeps het volgende:
Huh? Als ik het goed begrijp moet je die broeken eerst een helf jaar dragen zonder te wassen? Getver! En dat is dan duur en hip?
Ja, dat vind ik ook minder. Ook met name als je weet hoe goed mannen kunnen mikken als het plassen gaat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:56 schreef Toeps het volgende:
Huh? Als ik het goed begrijp moet je die broeken eerst een helf jaar dragen zonder te wassen?
Je mag hem wel naar de stomerij brengen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook minder. Ook met name als je weet hoe goed mannen kunnen mikken als het plassen gaat.
Kijk dan, een spijkerbroek met open kruis.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:32 schreef gfo het volgende:
als je broek echt ingelopen is zie je voor het wassen al lijnen etc zitten die verkleurd zijn en dus zwaar ingesleten zijn..
[afbeelding]
is bijv ene broek die echt ingelopen is en niet gewassen je ziet bij deze broek al duidelijk contrasten etc en een broek als deze zal na wassen veel lichter worden
Een spijkerbroek naar de stomerij brengenquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:56 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Je mag hem wel naar de stomerij brengen.
Dan blijft ie zoals ie is eigenlijk, als je em indraagt voor het liefst 6 maanden, krijg je slijtplekken en daar wordt ie mooier van. Het is maar wat je wil.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Een spijkerbroek naar de stomerij brengenwat gebeurd er nou dan eigenlijk als je hem wel gewoon na een weekje in de was gooit? Blijft ie dan niet zo mooi?
Bedoel je denimbirds? Of echt een nudie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:48 schreef gekke_sandra het volgende:
Op Rotterdam Airport liep een jongen met zo'n broek! Een spijkerbroek van de speciale vrouwenlijnhij zat dan ook wel erg strak
hehe
Zie:quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:36 schreef Do_1980 het volgende:
Ik heb er wel eens van gehoord, maar nog nooit zo'n broek ergens in de winkel zien hangen... Waar worden ze verkocht?
Ik heb lekker een broek van 250 euroquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Een spijkerbroek naar de stomerij brengenwat gebeurd er nou dan eigenlijk als je hem wel gewoon na een weekje in de was gooit? Blijft ie dan niet zo mooi?
Goedkoperquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:17 schreef Roellio het volgende:
Iemand een goede tip waar ik ze in Amsterdam voor een mooie prijs kan krijgen?
Bij de score zijn ze allemaal standaard, misschien weet iemand een goedkopere winkel...
Binnenkort is het uitverkoop toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:22 schreef Roellio het volgende:
Al scheelt het een tientje, toch weer een tientje hè.
Neu goedkoper idd niet zoals ik al zei, maar heb je er wel een wat uitgebreidere keusquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:24 schreef kultivate het volgende:
Bendorff en spoiled zijn niet echt goedkope winkels dus ik ben bang dat het daar niet gaat lukken. Misschien in de uitverkoop ofzo. Ik heb pas samen met mijn broertje 2 nudie's gekocht voor 100 euro. Bij de rode winkel in Utrecht
die heb ik nu ook heb hem laatst na 6 maanden dragen uitgewassen er zit nu zon soort blauwe waas overheen ziet er wel gaaf uit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:39 schreef DonSauza het volgende:
Nadat ik 8 maanden lang mijn Nudie Loose Frank heb ingelopen.
En het resultaat toch een beetje tegenviel (broek is een wijd model en stof is soepel)
Wil ik het nu gaan proberen met de Nudie Regular Ralf Dry Greycast.
Heb maatje 29x34 (zo'n 10 centimeter te lang maar hij krimpt ontzettend bij de 1e keer wassen)
Hieronder 2 foto's van het begin:
[[url=http://img212.echo.cx/img212/4646/front2205059sw.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img85.echo.cx/img85/2453/back2205054pd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mooie broek alleen vind ik omgeslagen pijpen alleen mooi staan bij all stars.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:39 schreef DonSauza het volgende:
En het resultaat toch een beetje tegenviel (broek is een wijd model en stof is soepel)
Heb maatje 29x34 (zo'n 10 centimeter te lang maar hij krimpt ontzettend bij de 1e keer wassen)
Ik heb toch all stars aan!?quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:29 schreef kultivate het volgende:
[..]
Mooie broek alleen vind ik omgeslagen pijpen alleen mooi staan bij all stars.
Ja niet gek, zo te zien compleet fout ingedragen en gewassen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:39 schreef DonSauza het volgende:
Hoe bedoel je? ik heb deze Regular Ralf Dry nog maar net.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ja niet gek, zo te zien compleet fout ingedragen en gewassen.
hehe beetje laat, maar heb je van die bewerkte 501 van je een foto? ben wel benieuwd namelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:06 schreef brampie het volgende:
In het straatbeeld zie je veel jeans met gaten, lappen en stiksels, dus je loopt niet voor gek met je Nudie. Zit zelf ook geregeld achter de naaimachine om mijn spijkerbroeken te verstellen en ze een unieke look te geven (heb nu een levi's 501aan met een versteld zitvlak van een grote lap bruin suede, erg apart).
Bewerkte broeken zijn afschuwelijk, net zoals die wannabe-beschadigde broeken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:29 schreef Brinkychoco het volgende:
[..]
hehe beetje laat, maar heb je van die bewerkte 501 van je een foto? ben wel benieuwd namelijk
Hoe vaak gewassen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:51 schreef berent het volgende:
Ik heb m'n Regular Ralf dry greycast nu bijna een jaar, en hij wordt echt steeds mooier. Echt een topbroek.
Wat kost een baggy bjorn dry dan? Dat zijn meestal de goedkoopste varianten van modellen. Bij de loose frank was die 89 euro geloof ik weet iemand wat die bij een baggy bjorn kost?quote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef DonSauza het volgende:
de Baggy Bjorn is idd heel mooi!
Ik ken iemand die de Baggy Bjorn Dry Selvage heeft gekocht voor ¤ 189,- hier zit en repairkit bij.quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat kost een baggy bjorn dry dan? Dat zijn meestal de goedkoopste varianten van modellen. Bij de loose frank was die 89 euro geloof ik weet iemand wat die bij een baggy bjorn kost?
"Straight Sven is a fit between Ralf and Ola..."quote:Op maandag 3 april 2006 08:38 schreef berent het volgende:
Ik heb van't weekend een Straight Sven LE verkocht voor $225. Zelf gekocht in de uitverkoop
Wil niet vervelend zijn hoorquote:Op maandag 3 april 2006 20:04 schreef berent het volgende:
Ik heb hem verkocht aan een Amerikaan, vandaar in dollars.
LE is idd limited edition. Voor plaatjes klik hier.
Ja maar dat is duidelijk een fake koper, feedback van -2 en niet meer ingeschreven.....quote:Op maandag 3 april 2006 20:04 schreef berent het volgende:
Wil niet vervelend zijn hoorquote:Op zondag 9 april 2006 16:21 schreef Minox het volgende:
[..]
Wil niet vervelend zijn hoor![]()
Ik werk zelf in een denim winkel en hebben die nudie broek gewoon liggen en is geen LE! is altijd te bestellen bij Nudie!
Je word goed genept op Ebaykost nieuw 220 euro
![]()
De reden dat je die dingen binnenste buiten moet wassen is dat er anders markeringen van de wastrommel in kunnen komen, heb jij daar geen last van gehad?quote:Op zondag 9 april 2006 19:56 schreef gfo het volgende:
Ik heb zelf nu me greycast aan.. jaar gedragen en toen gewassen op 60 graden en niet binnenstebuiten maar gewoonik d8 wrom binnenste buiten? dat doet iedreen al
lekker broekkie. Ik heb dezegekocht.quote:Op maandag 3 april 2006 20:04 schreef berent het volgende:
Iemand?quote:Op zondag 9 april 2006 12:51 schreef parselmouth het volgende:
Weet iemand verkoopadressen in Rotterdam? Zoek nog steeds een mooie broek die van onder tot boven strak is.
Overigens verkopen ze ze opzoovillage.com
voor rond de 140 euro (hangt een beetje van het model af).
Mooi! foto's? Ik heb nu zelf de Straight Sven Repaired Selvage gekocht, zodra hij terug is van de kleermaker (32 inch, maar was nog te lang) zal ik even foto's maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:45 schreef DonnyBB het volgende:
[..]
lekker broekkie. Ik heb dezegekocht.
yep je moet wel selvage hebben idd. Ik maak dit weekeind wel ff goeie pix!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:13 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Mooi! foto's? Ik heb nu zelf de Straight Sven Repaired Selvage gekocht, zodra hij terug is van de kleermaker (32 inch, maar was nog te lang) zal ik even foto's maken.
Dat is een afgedragen selvage (geen standaard wassing dus). Model kan ik verder niet zien, denk een Regular Ralf of Straight Sven. In Den Bosch weet ik geen adressen, maar hier in Amsterdam kan je kijken bij Spoiled (leidsestraat) of Bendorff (kalverstraat). Of mail even het jeanspaleis, die hebben volgens mij wel een vrij grote collectie: http://www.jeanspaleis.nl/quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:17 schreef Quintuss het volgende:
Beste Nudiefans hierzo
ik ben zelf ook groot nudie fan en heb er best veel. maar ik heb 1 plaatje gezien op internet en die broek die ziet er echt gaaf uit. ik denk wel dat die ingedragen is en denk zelfs met bleek gewassen nadehand maar heeft iemand een idee wat de naam van de wassing is? en een adresje zou helemaal mooi zijn want ik heb heel den bosch al afgelopen en niet gevonden.
de link staat hieronder dus echte fans willen jullie even kijken of je er iets in herkent.
klik hier
Volgens mij 45 of 49 euro en ik zag hem bij image in Utrecht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:16 schreef Summerteeth het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dit t-shirt te koop is, en hoeveel 'ie kost?
[afbeelding]
Waar?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:26 schreef Scummy het volgende:
[afbeelding]
100 euro, custom made.
Ben echt aan het twijfelen......
www.jeanspaleis.nl. Zij hebben deze portemonnee limited gemaakt voor Nudie, maar is nu op verzoek te bestellen. Gewoon een mailtje naar info@jeanspaleis.nl sturen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |