Wil niet vervelend zijn hoorquote:Op maandag 3 april 2006 20:04 schreef berent het volgende:
Ik heb hem verkocht aan een Amerikaan, vandaar in dollars.
LE is idd limited edition. Voor plaatjes klik hier.
Ja maar dat is duidelijk een fake koper, feedback van -2 en niet meer ingeschreven.....quote:Op maandag 3 april 2006 20:04 schreef berent het volgende:
Wil niet vervelend zijn hoorquote:Op zondag 9 april 2006 16:21 schreef Minox het volgende:
[..]
Wil niet vervelend zijn hoor![]()
Ik werk zelf in een denim winkel en hebben die nudie broek gewoon liggen en is geen LE! is altijd te bestellen bij Nudie!
Je word goed genept op Ebaykost nieuw 220 euro
![]()
De reden dat je die dingen binnenste buiten moet wassen is dat er anders markeringen van de wastrommel in kunnen komen, heb jij daar geen last van gehad?quote:Op zondag 9 april 2006 19:56 schreef gfo het volgende:
Ik heb zelf nu me greycast aan.. jaar gedragen en toen gewassen op 60 graden en niet binnenstebuiten maar gewoonik d8 wrom binnenste buiten? dat doet iedreen al
lekker broekkie. Ik heb dezegekocht.quote:Op maandag 3 april 2006 20:04 schreef berent het volgende:
Iemand?quote:Op zondag 9 april 2006 12:51 schreef parselmouth het volgende:
Weet iemand verkoopadressen in Rotterdam? Zoek nog steeds een mooie broek die van onder tot boven strak is.
Overigens verkopen ze ze opzoovillage.com
voor rond de 140 euro (hangt een beetje van het model af).
Mooi! foto's? Ik heb nu zelf de Straight Sven Repaired Selvage gekocht, zodra hij terug is van de kleermaker (32 inch, maar was nog te lang) zal ik even foto's maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:45 schreef DonnyBB het volgende:
[..]
lekker broekkie. Ik heb dezegekocht.
yep je moet wel selvage hebben idd. Ik maak dit weekeind wel ff goeie pix!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:13 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Mooi! foto's? Ik heb nu zelf de Straight Sven Repaired Selvage gekocht, zodra hij terug is van de kleermaker (32 inch, maar was nog te lang) zal ik even foto's maken.
Dat is een afgedragen selvage (geen standaard wassing dus). Model kan ik verder niet zien, denk een Regular Ralf of Straight Sven. In Den Bosch weet ik geen adressen, maar hier in Amsterdam kan je kijken bij Spoiled (leidsestraat) of Bendorff (kalverstraat). Of mail even het jeanspaleis, die hebben volgens mij wel een vrij grote collectie: http://www.jeanspaleis.nl/quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:17 schreef Quintuss het volgende:
Beste Nudiefans hierzo
ik ben zelf ook groot nudie fan en heb er best veel. maar ik heb 1 plaatje gezien op internet en die broek die ziet er echt gaaf uit. ik denk wel dat die ingedragen is en denk zelfs met bleek gewassen nadehand maar heeft iemand een idee wat de naam van de wassing is? en een adresje zou helemaal mooi zijn want ik heb heel den bosch al afgelopen en niet gevonden.
de link staat hieronder dus echte fans willen jullie even kijken of je er iets in herkent.
klik hier
Volgens mij 45 of 49 euro en ik zag hem bij image in Utrecht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:16 schreef Summerteeth het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dit t-shirt te koop is, en hoeveel 'ie kost?
[afbeelding]
Waar?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:26 schreef Scummy het volgende:
[afbeelding]
100 euro, custom made.
Ben echt aan het twijfelen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |