Hoe bedoel je? ik heb deze Regular Ralf Dry nog maar net.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ja niet gek, zo te zien compleet fout ingedragen en gewassen.
hehe beetje laat, maar heb je van die bewerkte 501 van je een foto? ben wel benieuwd namelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:06 schreef brampie het volgende:
In het straatbeeld zie je veel jeans met gaten, lappen en stiksels, dus je loopt niet voor gek met je Nudie. Zit zelf ook geregeld achter de naaimachine om mijn spijkerbroeken te verstellen en ze een unieke look te geven (heb nu een levi's 501aan met een versteld zitvlak van een grote lap bruin suede, erg apart).
Bewerkte broeken zijn afschuwelijk, net zoals die wannabe-beschadigde broeken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:29 schreef Brinkychoco het volgende:
[..]
hehe beetje laat, maar heb je van die bewerkte 501 van je een foto? ben wel benieuwd namelijk
Hoe vaak gewassen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:51 schreef berent het volgende:
Ik heb m'n Regular Ralf dry greycast nu bijna een jaar, en hij wordt echt steeds mooier. Echt een topbroek.
Wat kost een baggy bjorn dry dan? Dat zijn meestal de goedkoopste varianten van modellen. Bij de loose frank was die 89 euro geloof ik weet iemand wat die bij een baggy bjorn kost?quote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef DonSauza het volgende:
de Baggy Bjorn is idd heel mooi!
Ik ken iemand die de Baggy Bjorn Dry Selvage heeft gekocht voor ¤ 189,- hier zit en repairkit bij.quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat kost een baggy bjorn dry dan? Dat zijn meestal de goedkoopste varianten van modellen. Bij de loose frank was die 89 euro geloof ik weet iemand wat die bij een baggy bjorn kost?
"Straight Sven is a fit between Ralf and Ola..."quote:Op maandag 3 april 2006 08:38 schreef berent het volgende:
Ik heb van't weekend een Straight Sven LE verkocht voor $225. Zelf gekocht in de uitverkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |