abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2005 @ 07:48:31 #151
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_24663050
ik heb mij broek al 4 maanden niet gewassen alleen gelucht etc
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_24719034
er komen zeer binnekort nieuwe loose frank's
  maandag 24 januari 2005 @ 14:02:46 #153
74190 warSTEYNer
de koning onder de mensen
pi_24723494
werd ook wel tijd ik zie alleen maar dezelfde modellen en soms hier en daar iets bijgeschaafd
Eerst komen de commando's en kunnen die het niet, dan komen de jongens van de Osse compagnie!
pi_24739434
In A'dam is een outlet waar je Nudie Jeans met flinke korting kunt kopen.
quote:
OUTLET Shopping op de Nieuwste Collecties Indian Rose, Indian Rags, Replay, Diesel, Gas, Meltin'Pot, Adidas, Miss Sixty etc. etc.

Nieuw binnen nieuwste volledige collectie Indian Rags fall/winter 2004/2005
Kijk op www.jeansnco.com voor een indruk.
Winterjassen Miss Sixty/Indian Rags/Indian Rose

Alles bijna 50% van de winkelprijzen voor particulieren.

Indian Rose Jeans ( 22 modellen) vanaf 50 tot max. 89 euro (particulier)
o.a Giuditta,Nadine RA,NewLow,Nadine Stretch,Alissa
Indian Rose "Second Quality " vanaf 12 euro tot max. 35 euro o.a. spijkerbroeken,truien,longsleeves,t-shirts,rokken,jurken,jassen,broeken

Replay T-shirts/ longsleeves vanaf 15euro tot max.25euro (particulier)
Alle Diesel Jeans 60 euro,T-shirts 15 euro (particulier)

Indian Rags Jeans 70 euro,T-shirts/ hemden/vesten/longsleeves vanaf 19euro (particulier)
Indian Rags "Second Quality" vanaf 12 euro tot max. 35 euro o.a. spijkerbroeken,broeken,vesten,t-shirts,longsleeves,truien

Adidas Sportschoenen 45 euro (particulier)

Jeans & Co.Outlet/Wholesale
De Savornin Lohmanstraat 97
Amsterdam- Geuzenveld
bron

Misschien dat het wat is .

-edit: klopt niet

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 26-01-2005 11:10:34 ]
pi_24742590
Nou ja, ik weet het niet. Het merk heeft voor mij weinig aantrekkingskracht, en heeft ook niet echt een WOW-effect. Voor hetzelfde geld koop je een wat bekendere merk zoals Diesel, Replay, G-star, Pall Mall, dus tja. Vind het toch een beetje overpriced. Zelfs Chasin lijkt me een wat leukere merk, dat nog eens goedkoper is.
pi_24751402
Ze oogden wel ok, maar toen ik weer eens een broek pasde was het er weer zo een met veel te smalle pijpen aan de onderkant. Ik wil mijn broek niet in mijn laarzen hoor
Delivered without an information leaflet
pi_24753521
Afgelopen zaterdag maar ff een Nudie jeans gepast bij de Score in Enschede. Gekke ding koste ¤ 119,- en zat ook nog voor geen meter en je ziet de prijs er ook niet aan af. Had eerst een maatje 31 wijd maar die zat mega strak en 32 weer te los. Kan die knakker wel mooi praten dat die 31 nog iets uitrekt (wat ze ook wel iets doen), maar nooit zoveel dat die lekker zit. Heb toen maar een Chasin gekocht.

Deze was het btw:

En deze is het geworden:

[ Bericht 54% gewijzigd door VjenneKloetn op 26-01-2005 02:13:14 ]
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:06:17 #158
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_24756439
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 12:18 schreef schatje het volgende:
In A'dam is een outlet waar je Nudie Jeans met flinke korting kunt kopen.
[..]

bron

Misschien dat het wat is .
Ik zie Nudie er niet tussen staan hoor Ook niet op de site.
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
pi_24756488
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:06 schreef ijsklont het volgende:

[..]

Ik zie Nudie er niet tussen staan hoor Ook niet op de site.
Klopt, ik zie het nu ook .

Ik ben denk ik in de war geweest met Indian Rose.
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:11:01 #160
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_24756524
Desalniettemin toch misschien de moeite waard om er eens te gaan kijken.
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:17:26 #161
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24756641
quote:
Op zondag 29 februari 2004 15:29 schreef amornl87 het volgende:

[..]

die met deze schoenen:
[afbeelding]
Ben jij wel helemaal goed bij je paasei vriend?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_24756643
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:30 schreef Phoenixjuh het volgende:
Nou ja, ik weet het niet. Het merk heeft voor mij weinig aantrekkingskracht, en heeft ook niet echt een WOW-effect. Voor hetzelfde geld koop je een wat bekendere merk zoals Diesel, Replay, G-star, Pall Mall, dus tja. Vind het toch een beetje overpriced. Zelfs Chasin lijkt me een wat leukere merk, dat nog eens goedkoper is.
Ik denk dat je nudie jeans wel in datzelfde rijtje van "bekendere merken" mag plaatsen
pi_24757098
Dat denk ik ook jah!
Nudie vind ik echt tof, het zit erg lekker, en het ziet er gewoon top uit.....ach en dat het wat duurder is....ik krijg nauwelijks kleedgeld en werk niet, maar heb toch 3 nudie broeken, gewoon beetje creatief zijn, vrienden maken bij de winkels, en in de uitverkoop goed opletten, dan lukt het wel
pi_24759000
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:17 schreef Chasin het volgende:

[..]

Ik denk dat je nudie jeans wel in datzelfde rijtje van "bekendere merken" mag plaatsen
Qua prijs kan ik hem idd in dezelfde rijtje plaatsen. Maar wees eens eerlijk, de meesten lopen echt liever in een G-star of Diesel dan in een Nudie Jeans. Het gaat niet echt om de prijs die je betaald, maar min of meer om de aanzien. Ik kan zelf ook een merk introduceren met dezelfde prijs, en in een korte tijd, zal deze net zoveel status krijgen. En dat vind ik persoonlijk onterecht. Van die vage merken die het opeens gaan maken. Daarnaast vind ik Nudie Jeans nog al vrouwelijk klinken. Het is ook niet bepaald een merk dat een trend gaat worden, dus dat zit er ook niet echt in. Qua prijs zal ik er echt niet meer dan 60-80 euro voor geven.
pi_24760995
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 13:25 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Qua prijs kan ik hem idd in dezelfde rijtje plaatsen. Maar wees eens eerlijk, de meesten lopen echt liever in een G-star of Diesel dan in een Nudie Jeans. Het gaat niet echt om de prijs die je betaald, maar min of meer om de aanzien. Ik kan zelf ook een merk introduceren met dezelfde prijs, en in een korte tijd, zal deze net zoveel status krijgen. En dat vind ik persoonlijk onterecht. Van die vage merken die het opeens gaan maken. Daarnaast vind ik Nudie Jeans nog al vrouwelijk klinken. Het is ook niet bepaald een merk dat een trend gaat worden, dus dat zit er ook niet echt in. Qua prijs zal ik er echt niet meer dan 60-80 euro voor geven.
De mensen die liever in een G-Star of een Diesel lopen zijn mensen die kleding dragen voor het merk, niet omadt ze iets mooi vinden. Persoonlijk vind ik Nudie betere kwaliteit, en mooier. Het maakt mij niet uit dat het mss niet het meest bekende merk is!
En Nudie is zeker geen vaag merk, ik ben er zeker van dat jij niet een net zo GOED merk in kan voeren en in korte tijd net zoveel status kan laten verwerven......het bestaat ook al een tijdje, het is niet net nieuw ofzo, ik draag het al een paar jaar. En het hoeft geen trend te worden, want het merk is onder de modevolgers al vrij bekend volgens mij.....
pi_24908885
Het idee van een personal pants vind ik heel tof, maar mijn vraag is wat wordt er bedoelt met de broek gaat zich naar je lichaam vormen? Als je dan bijv dun bent, zoals ik, krijg je dan hele smalle pijpen?
  zondag 6 februari 2005 @ 17:11:55 #167
61320 TwztId
ja toch..
pi_24955750
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:35 schreef peksin het volgende:
Het idee van een personal pants vind ik heel tof, maar mijn vraag is wat wordt er bedoelt met de broek gaat zich naar je lichaam vormen? Als je dan bijv dun bent, zoals ik, krijg je dan hele smalle pijpen?
Als jij een dikke reet hebt gaat die broek zich mooi om die dikke reet vormen waardoor die broek lekkerder gaat zitten.........ofzo...
pi_24956123
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 15:14 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

De mensen die liever in een G-Star of een Diesel lopen zijn mensen die kleding dragen voor het merk, niet omadt ze iets mooi vinden. Persoonlijk vind ik Nudie betere kwaliteit, en mooier. Het maakt mij niet uit dat het mss niet het meest bekende merk is!
En Nudie is zeker geen vaag merk, ik ben er zeker van dat jij niet een net zo GOED merk in kan voeren en in korte tijd net zoveel status kan laten verwerven......het bestaat ook al een tijdje, het is niet net nieuw ofzo, ik draag het al een paar jaar. En het hoeft geen trend te worden, want het merk is onder de modevolgers al vrij bekend volgens mij.....
Ik vind het een belediging voor Nudie om hier tussen Diesel of G-Star geplaatst te worden. En dat alleen om de prijs. Ik zou Nudie er juist hoog boven plaatsen qua pasvorm en kwaliteit. De prijs is juist een groot voordeel. Ik heb spijkerbroeken van Bikkembergs, Fake London, 7 for all mankind, enz. Maar ben het meest tevreden met mijn Nudie van 100 euro, terwijl die andere toch wel dubbele of meer kosten. Nudie is juist niet trendgevoelig en dat vind ik ook mooi eraan, als je over 2 jaar een Nudie draagt kijkt niemand je raar aan (niet dat dat me zou interesseren). Eerlijk gezegd ben ik net zoals PAA juist blij dat Nudie minder bekent is. Nu nog weg bij die pauper Score en Bijenkorf, dan is het helemaal top.
  zondag 6 februari 2005 @ 18:17:28 #169
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_24956835
Ze mogen wel weer eens een paar nieuwe modellen in de winkels hangen.
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_24956928
Een beetje een Indian Rose effect:

Iedereen... werkelijk ....iedereen loopt erin.

Geef mij maar good old Levi's of Lois!
Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 6 februari 2005 @ 18:42:49 #171
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_24957278
quote:
Op zondag 6 februari 2005 18:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Een beetje een Indian Rose effect:

Iedereen... werkelijk ....iedereen loopt erin.

Geef mij maar good old Levi's of Lois!
Dat valt best wel mee, ik let er wel eens op hoeveel mensen er in lopen en dat zijn er toch niet zo heel veel, alleen paar van mijn vrienden en nog een paar andere gasten voor de rest bijna niemand hier
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_25168178
Vanmiddag een Loose Frank model gekocht. En nu nog maar 6 maanden niet wassen
pi_25168654
quote:
Op zondag 6 februari 2005 18:17 schreef NiekieW. het volgende:
Ze mogen wel weer eens een paar nieuwe modellen in de winkels hangen.
Ja ik zit er ook op te wachten. Ik ga morgen naar deze kijken:

Nudie Ralf Regular Giotto

Toevallig iemand die hem al gezien heeft. Hij hangt bij de Score. Bananeman jij was toch bij de Score?
pi_25169153
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:45 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Ja ik zit er ook op te wachten. Ik ga morgen naar deze kijken:

Nudie Ralf Regular Giotto

[afbeelding]

Toevallig iemand die hem al gezien heeft. Hij hangt bij de Score. Bananeman jij was toch bij de Score?
200 euri, voor zo'n broek?
pi_25169575
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:13 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

200 euri, voor zo'n broek?
Ja valt mee he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')