Je ziet toch echt wel het verschil tussen "trendy" vlekken/gaten en echte...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:36 schreef DeKeuv het volgende:
Brampie waarom koop je dan een levi's 501... of was die al gedragen?
Ik snap best dat je een unieke look wilt, maar dat hoeft toch geen 200 euro te kosten, komop zeg, een broek :/ die nog niet eens gewassen mag worden.
Tja van mij mag je best zoveel uitgeven, zonde vind ik het wel
Een broek met verfvlekken heb ik trouwens ook nog wel! Die is gebruikt bij het bouwen van een carnavalswagen. Is te koop trouwens, die broek! Voor 320 euri mag je hem hebben want behalve de verfvlekken zit er ook nog een hele hippe scheur in
Gaten van het dragenquote:Op zondag 13 maart 2005 10:03 schreef brampie het volgende:
Typfout: ik kocht die broek in 1998, 7 jaar terug voor 10 gulden, met slijtageplekken op benen en zitvlak. Meteen met broek achter de naaimachine gaan zitten en die spijkerbroek draag ik nu nog geregeld. Ziet er echt vintage uit.
Enn TwzId: wat is dan mooier: "trendy" vlekken/gaten of echte gaten in een doorleefde jeans?
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:32 schreef brampie het volgende:
Heb ik vandaag op 3 spijkerbroeken lappen vastgezet met spelden om daarna vast te naaien met de naaimchiine, heeft het voetpedaal van de machine het begeven. Moet ik op zoek naar een nieuw pedaal en die broeken kan ik nog niet dragen. Balen, dan maar een lappen501jeans uit de wasmand plukken om straks nog aan te doen. Wordt ie later wel weer gewassen.
Welke Nudie heb je dan? Want de Loose Frank is niet echt een indraagbroek omdat ie al heel soepel is.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:37 schreef micko het volgende:
Heb mijn nudie na een half jaar voor het eerst gewassen, ging een glas wijn overheen, maar het valt me tegen. Zeker niet zo mooi als die 'nep' foto's die in dat boekje staan. Maar goed, misschien moest hij nog meer slijten.
Dan wacht ik wel af, ben benieuwd.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:32 schreef gfo het volgende:
Het zijn geen nep plaatjes.. na het wassen gaat er een tijd overhene voor de broeken er zo gan uitzien!
Meteen na de was is hij nog beetje donker maar naar tijdje word deze serieus veel lichter
Dan zit de eigenaar van die broek wel vaak aan zijn kont en kruis te krabben, gezien die slijtplekken.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:32 schreef gfo het volgende:
als je broek echt ingelopen is zie je voor het wassen al lijnen etc zitten die verkleurd zijn en dus zwaar ingesleten zijn..
[afbeelding]
is bijv ene broek die echt ingelopen is en niet gewassen je ziet bij deze broek al duidelijk contrasten etc en een broek als deze zal na wassen veel lichter worden
Nee dat is niet duur en hip.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:56 schreef Toeps het volgende:
Huh? Als ik het goed begrijp moet je die broeken eerst een helf jaar dragen zonder te wassen? Getver! En dat is dan duur en hip?
Ja, dat vind ik ook minder. Ook met name als je weet hoe goed mannen kunnen mikken als het plassen gaat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:56 schreef Toeps het volgende:
Huh? Als ik het goed begrijp moet je die broeken eerst een helf jaar dragen zonder te wassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |