abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:27:25 #201
61320 TwztId
ja toch..
pi_25493122
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 09:36 schreef DeKeuv het volgende:
Brampie waarom koop je dan een levi's 501... of was die al gedragen?
Ik snap best dat je een unieke look wilt, maar dat hoeft toch geen 200 euro te kosten, komop zeg, een broek :/ die nog niet eens gewassen mag worden.

Tja van mij mag je best zoveel uitgeven, zonde vind ik het wel

Een broek met verfvlekken heb ik trouwens ook nog wel! Die is gebruikt bij het bouwen van een carnavalswagen. Is te koop trouwens, die broek! Voor 320 euri mag je hem hebben want behalve de verfvlekken zit er ook nog een hele hippe scheur in
Je ziet toch echt wel het verschil tussen "trendy" vlekken/gaten en echte...
pi_25493758
ik heb een regular ralf gekocht van nudie. zit boven wel wat strak, maar dat rekt wel wat op en het staat mooi in combinatie bij mijn nette floris van bommeltjes
pi_25496676
Die opgelapte Levi's 501 waar ik het over heb, kocht ik in 1988 voor 10 gulden op het Waterlooplein, dus ik heb geen 200 euro uitgegeven. Voor die unieke look zorg ik zelf wel, dat kost me niet veel.
En ik heb via Ebay onlangs een Levi's 501xx gekocht voor slechts 20 euro (nieuw, ruw en ongewasen, net zoals de Nudie dry denim), dus geen 100 euro. Dat is veel te duur voor simpele 501. In de USA betaal je 30 dollar (ongeveer 25 euro) voor een nieuwe 501.
pi_25502640
Typfout: ik kocht die broek in 1998, 7 jaar terug voor 10 gulden, met slijtageplekken op benen en zitvlak. Meteen met broek achter de naaimachine gaan zitten en die spijkerbroek draag ik nu nog geregeld. Ziet er echt vintage uit.

Enn TwzId: wat is dan mooier: "trendy" vlekken/gaten of echte gaten in een doorleefde jeans?
  maandag 14 maart 2005 @ 21:52:22 #205
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_25512973
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:03 schreef brampie het volgende:
Typfout: ik kocht die broek in 1998, 7 jaar terug voor 10 gulden, met slijtageplekken op benen en zitvlak. Meteen met broek achter de naaimachine gaan zitten en die spijkerbroek draag ik nu nog geregeld. Ziet er echt vintage uit.

Enn TwzId: wat is dan mooier: "trendy" vlekken/gaten of echte gaten in een doorleefde jeans?
Gaten van het dragen gewoon pure vintage
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_25525344
Ja, echte vlekken en gaten is pure vintage, de rest, kant en klaar zo gekocht is fake.
Vanmiddag een ronde lap spijkerstof op het dunne en doorgesleten zitvlak van mijn Levi's 501xx genaaid (heb die broek 2 jaar bijna dagelijks aan gehad en gaat nu opgelapt aan een 2e leven beginnen, is real vintage!!!!).
Ga deze broek weer veel dragen, totdat ie aan een volgende oplapbeurt toe is: hoe meer lappen en reparaties, hoe meer vintage.
pi_25532488
Vandaag deze broek aangehad naar mijn werk, leuke reacties gehad. Ik geef weliswaar niet het goede voorbeeld aan kinderen door in een voddenbroek te lopen(ik ben leraar op een basisschool), maar ook de kinderen vonden het leuk en knap dat ik dat als man zelf op mijn broek genaaid had. Moet nu dus nodig iets gaan doen aan roldoorbrekend onderwijs.
pi_25534176
Kwam er vandaag achter dat ik een gat in mijn eerste nudie heb. Maar ja heb hem al 2 jaar dus was ook wel een keer te verwachten

Zit tussen mijn benen dus wel een beetje vage plek maar ja hij zit toch al een beetje strak
pi_25545613
Die greycast selvage nudie is echt de mooiste. G-star, replay, diesel en al die andere merken komen echt niet in de buurt van deze broek, bij verre na niet. Alleen de japanse evisu ed. en de vintage selvage levi's hebben zo'n kwaliteit.

¤280 euro kost die nudie

offtopic ---> itsontoday waar heb jij je puma schoenen gekocht?
pi_25606304
Heb ik vandaag op 3 spijkerbroeken lappen vastgezet met spelden om daarna vast te naaien met de naaimchiine, heeft het voetpedaal van de machine het begeven. Moet ik op zoek naar een nieuw pedaal en die broeken kan ik nog niet dragen. Balen, dan maar een lappen501jeans uit de wasmand plukken om straks nog aan te doen. Wordt ie later wel weer gewassen.
  zondag 20 maart 2005 @ 15:34:11 #211
61320 TwztId
ja toch..
pi_25611776
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:32 schreef brampie het volgende:
Heb ik vandaag op 3 spijkerbroeken lappen vastgezet met spelden om daarna vast te naaien met de naaimchiine, heeft het voetpedaal van de machine het begeven. Moet ik op zoek naar een nieuw pedaal en die broeken kan ik nog niet dragen. Balen, dan maar een lappen501jeans uit de wasmand plukken om straks nog aan te doen. Wordt ie later wel weer gewassen.

Topic = Nudie
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:50:55 #212
40726 gfo
pi_26522686
Hoe zit het eigenlijk met de status van de nudies van de mensne in dit topic
Ik heb nu een greycast die heb ik 50 dagen aangehad en een ola die ik 95 dagen aangehad heb en de greycast breekt duidelijk beter in dan de gewone dry ola
pi_26522916
Ik heb de Nudie Straight Sven laatst gekocht, geweldige broek!
pi_26525750
mijn greycast is na 5 maanden misschien binnekort wel eens aan wassen toe! :p
pi_26540830
Heb mijn nudie na een half jaar voor het eerst gewassen, ging een glas wijn overheen, maar het valt me tegen. Zeker niet zo mooi als die 'nep' foto's die in dat boekje staan. Maar goed, misschien moest hij nog meer slijten.
http://www.snowzone.nl
pi_26544194
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:37 schreef micko het volgende:
Heb mijn nudie na een half jaar voor het eerst gewassen, ging een glas wijn overheen, maar het valt me tegen. Zeker niet zo mooi als die 'nep' foto's die in dat boekje staan. Maar goed, misschien moest hij nog meer slijten.
Welke Nudie heb je dan? Want de Loose Frank is niet echt een indraagbroek omdat ie al heel soepel is.
Bij mijn Regular Ralf begint de slijtage toch wel beetje te komen al na 2 maanden.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  woensdag 27 april 2005 @ 16:32:16 #217
40726 gfo
pi_26547209
Het zijn geen nep plaatjes.. na het wassen gaat er een tijd overhene voor de broeken er zo gan uitzien!
Meteen na de was is hij nog beetje donker maar naar tijdje word deze serieus veel lichter
pi_26547338
Regular ralf, dry greycast
Er zaten wel kreukels in bij knieen en zakken etc, maar ik had verwacht dat na wassen het contrast groter zou zijn.
  donderdag 28 april 2005 @ 17:32:14 #219
40726 gfo
pi_26574955
als je broek echt ingelopen is zie je voor het wassen al lijnen etc zitten die verkleurd zijn en dus zwaar ingesleten zijn..

is bijv ene broek die echt ingelopen is en niet gewassen je ziet bij deze broek al duidelijk contrasten etc en een broek als deze zal na wassen veel lichter worden
pi_26575268
Dat ziet er dus niet uit.
pi_26589127
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:32 schreef gfo het volgende:
Het zijn geen nep plaatjes.. na het wassen gaat er een tijd overhene voor de broeken er zo gan uitzien!
Meteen na de was is hij nog beetje donker maar naar tijdje word deze serieus veel lichter
Dan wacht ik wel af, ben benieuwd.
pi_26589176
Huh? Als ik het goed begrijp moet je die broeken eerst een helf jaar dragen zonder te wassen? Getver! En dat is dan duur en hip?
pi_26589178
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:32 schreef gfo het volgende:
als je broek echt ingelopen is zie je voor het wassen al lijnen etc zitten die verkleurd zijn en dus zwaar ingesleten zijn..
[afbeelding]
is bijv ene broek die echt ingelopen is en niet gewassen je ziet bij deze broek al duidelijk contrasten etc en een broek als deze zal na wassen veel lichter worden
Dan zit de eigenaar van die broek wel vaak aan zijn kont en kruis te krabben, gezien die slijtplekken.
pi_26603741
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 08:56 schreef Toeps het volgende:
Huh? Als ik het goed begrijp moet je die broeken eerst een helf jaar dragen zonder te wassen? Getver! En dat is dan duur en hip?
Nee dat is niet duur en hip.
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:54:35 #225
16715 Mylene
*schatje*
pi_26604311
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 08:56 schreef Toeps het volgende:
Huh? Als ik het goed begrijp moet je die broeken eerst een helf jaar dragen zonder te wassen?
Ja, dat vind ik ook minder. Ook met name als je weet hoe goed mannen kunnen mikken als het plassen gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')