abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2004 @ 23:14:13 #1
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17384515
Plaats hier uw kritische blik op modereeracties van de moderatoren, of kaart aan waar een mod zou moeten ingrijpen.

Mailen mag ook, kozzmic@fok.nl of sizzler@fok.nl.

Achtergrondinfo: Normen & Waarden van het Politieke Forum

Vorige deel: [Feedback] Modder in politiek

Klachten over bepaalde topics kunnen ook aan de moderators worden doorgegeven via het uitroepteken bovenaan elk bericht.

[ Bericht 5% gewijzigd door Duritz op 27-02-2004 00:35:09 ]
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_17385479
Klachten over de moderatie of dubbele topics kan je hier kwijt, klachten over actie van users uitsluitend via het uitroepteken van dit topic of van het topic welke het betreft. Graag ook met link en quote. Dit om een FB-topic vol over en weer verwijt tegen te gaan.

Denk je dat de irritatie om een post van een andere user dieper ligt dan kan je hem of haar mailen / msm'en of op de #pol aanspreken. Of irl een biertje met hem of haar drinken natuurlijk.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 27 februari 2004 @ 13:18:59 #3
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_17392074
Ik wil jullie even complimenteren met de welhaast onzichtbare manier van modereren de laatste dagen. .
  vrijdag 27 februari 2004 @ 15:57:11 #4
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_17394991
Ja, ik vinet ook jammer dat de modjes zich niet bemoeien ook met discussies.

Misschien druk met de migratie achter de schermen?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 17:34:55 #5
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17396806
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 13:18 schreef Lithion het volgende:
Ik wil jullie even complimenteren met de welhaast onzichtbare manier van modereren de laatste dagen. .
Nee, de mods geven slechte topics gewoon een kans om uit te groeien tot een goed topic, zoals Aardbeving Marokko.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17396825
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 17:34 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, de mods geven slechte topics gewoon een kans om uit te groeien tot een goed topic, zoals Aardbeving Marokko.

Kortom: minder overheid, meer burger.
pi_17396880
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 17:34 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hoewel ik het wel een hele vooruitgang vond dat sp3c zijn laatste post met 6% aangepast had
Slaapt winter
en zomer
  † In Memoriam † vrijdag 27 februari 2004 @ 18:19:10 #8
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17397489
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 17:38 schreef Parabola het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hoewel ik het wel een hele vooruitgang vond dat sp3c zijn laatste post met 6% aangepast had
LOL.

Goeie opmerking ook van pberends.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 15:01:08 #9
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17409504
-ttp://forum.fok.nl/topic/499729/2/50#17409255

Treurig hoor , dat dit geëdit wordt. Per slot van rekening speelde Mutant01 het zelf op de man. Verder was er geen enkel scheldwoord in te vinden. En bovendien was wat daar stond gewoon de simpele, logische waarheid. Die jongen moet daar toch ooit een keer z'n ogen voor open doen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_17409865
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 15:01 schreef Lemmeb het volgende:

Treurig hoor , dat dit geëdit wordt. Per slot van rekening speelde Mutant01 het zelf op de man. Verder was er geen enkel scheldwoord in te vinden. En bovendien was wat daar stond gewoon de simpele, logische waarheid. Die jongen moet daar toch ooit een keer z'n ogen voor open doen.
Zie mijn opmerking acht posts hierboven. Als je hem op argumenten wilt overtuigen: be my guest. Als je dat op een andere manier wilt doen neem dan even contact met hem op buiten het forum.

of kom samen een keer op een POL-meet, dan kan er onder het genot van een biertje een persoonlijk gesprek gevoerd worden
  zaterdag 28 februari 2004 @ 15:42:21 #11
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17410215
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 15:24 schreef sizzler het volgende:
Zie mijn opmerking acht posts hierboven.
Ja, die opmerking snap ik niet helemaal . Wat bedoel je precies met 'via het uitroepteken van dit topic'?
quote:
Als je hem op argumenten wilt overtuigen: be my guest. Als je dat op een andere manier wilt doen neem dan even contact met hem op buiten het forum.
Hoe kan ik nu ooit iemand met argumenten overtuigen die zo heilig overtuigd is van z'n eigen religie, dat hij elke kritiek daarop afdoet als 'onzin' en 'misbruik maken van uitspraken' die één van zijn religieuze roergangers nota bene zelf heeft gedaan En bovendien: wat is een beter argument dan de jammerlijke waarheid?
pi_17410462
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 15:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja, die opmerking snap ik niet helemaal . Wat bedoel je precies met 'via het uitroepteken van dit topic'?
Da's nieuw. Bovenaan een topic staat een uitroepteken (). Al je daar op klikt kan je een bericht achterlaten.
quote:
Hoe kan ik nu ooit iemand met argumenten overtuigen die zo heilig overtuigd is van z'n eigen religie, dat hij elke kritiek daarop afdoet als 'onzin' en 'misbruik maken van uitspraken' die één van zijn religieuze roergangers nota bene zelf heeft gedaan En bovendien: wat is een beter argument dan de jammerlijke waarheid?
Je mag best iemand aanspreken op zijn / haar dogma, maar dan niet met opmerkingen als "Ach gut wat zielig nou " en "Boehoehoe". Daarmee verzand de discussie omdat je van de inhoud overstapt op de vorm.

Bovendien leid een directe harde aanval niet tot een overtuiging. Als je bv begint met: "man flikker op, hoe hard ben jij van je fiets gevallen dat je denkt dat....." krijg je nooit de discussie dan wanneer je begint met: "Ik begrijp dat zoiets meespeelt, maar denk je niet dat..." Okee, mischien wat overdreven, maar begrijp je wat ik bedoel?
  zaterdag 28 februari 2004 @ 16:10:02 #13
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17410661
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 15:55 schreef sizzler het volgende:
Bovendien leid een directe harde aanval niet tot een overtuiging. Als je bv begint met: "man flikker op, hoe hard ben jij van je fiets gevallen dat je denkt dat....." krijg je nooit de discussie dan wanneer je begint met: "Ik begrijp dat zoiets meespeelt, maar denk je niet dat..." Okee, mischien wat overdreven, maar begrijp je wat ik bedoel?
Ik begrijp het wel, maar ben het er niet mee eens .

Ik ben al vaak genoeg met Mutant01 in dergelijke discussies beland om te weten, dat de aanpak met de fluwelen handschoen ook geen enkel effect heeft en tot dezelfde drogredenaties van zijn kant leidt. Dan vind ik het uiteindelijk maar beter om de discussie wat feller te voeren, dan kom je soms wat beter achter de onderliggende emotiotele motieven.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 17:42:00 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17412020
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 15:24 schreef sizzler het volgende:

of kom samen een keer op een POL-meet, dan kan er onder het genot van een biertje een persoonlijk gesprek gevoerd worden
5 april in Amsterdam moet nog ff goed gespamd worden...
  zaterdag 28 februari 2004 @ 17:56:38 #15
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17412199
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 17:42 schreef Sidekick het volgende:
5 april in Amsterdam moet nog ff goed gespamd worden...
Ik kom vanuit 'religieuze' overwegingen eigenlijk nooit in Amsterdam.

Maar wie weet 5 april dan wel. Waar kan ik evt. meer info krijgen over die meet?
pi_17412235
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 17:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik kom vanuit 'religieuze' overwegingen eigenlijk nooit in Amsterdam.

Maar wie weet 5 april dan wel. Waar kan ik evt. meer info krijgen over die meet?
Zie dit topic: [Machiavelli] Een partij oprichten; hoe en wat?

Sidekick zal ws nog een apart topic voor de meet openen...
pi_17417437
5 april POL meet. waarom niet eerder?

Iets van 28 maart ofzo. Komt beter uit.
pi_17424351
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 15:01 schreef Lemmeb het volgende:

Laat maar zien waar ik op de man speelde. Je moet een beetje leren je in te houden jongeman.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 29 februari 2004 @ 20:31:45 #19
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17432038
Moet het bedrijfsleven strenger gecontrolereerd worden?

De topictitel is bij nader inzien wat te lang. Kan de titel worden verkort tot "Het bedrijfsleven strenger controleren?"
pi_17432480
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:31 schreef Sidekick het volgende:
Het bedrijfsleven strenger controleren?

De topictitel is bij nader inzien wat te lang. Kan de titel worden verkort tot "Het bedrijfsleven strenger controleren?"
Done.
  zondag 29 februari 2004 @ 21:36:48 #21
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17433351
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
@ rechts-extremisten bah vies! Nazi's hadden nog wat kunnen leren van de redenatie die Dora in sommige topiques gebruikt.
[POLdiscussie # 176] Het schrikkelreces

Ik dacht dat na de SCH-affaire (waar om minder meer werd gewist) dit ook niet meer mocht. Mocht het weer kunnen, ik vind het prima, dan verneem ik het graag. Maar even kijken of de Hoog Gepeupel-Raad ( ) een nieuwe richtlijn kent.
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_17434199
Ja, dat was inderdaad niet echt liev.
pi_17436057
He kunnen jullie niet wat topic-icons erbij modden? De topiclijst is zo wel erg saai en kleurloos .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_17436090
Ja, en bijv.!

Dank u.
pi_17437353
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:50 schreef du_ke het volgende:
He kunnen jullie niet wat topic-icons erbij modden? De topiclijst is zo wel erg saai en kleurloos .
Als een TS dat wil dan zal ik dat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')