Nee, de mods geven slechte topics gewoon een kans om uit te groeien tot een goed topic, zoals Aardbeving Marokko.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:18 schreef Lithion het volgende:
Ik wil jullie even complimenteren met de welhaast onzichtbare manier van modereren de laatste dagen..
Kortom: minder overheid, meer burger.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, de mods geven slechte topics gewoon een kans om uit te groeien tot een goed topic, zoals Aardbeving Marokko.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, de mods geven slechte topics gewoon een kans om uit te groeien tot een goed topic, zoals Aardbeving Marokko.
LOL.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:38 schreef Parabola het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoewel ik het wel een hele vooruitgang vond dat sp3c zijn laatste post met 6% aangepast had
Zie mijn opmerking acht posts hierboven. Als je hem op argumenten wilt overtuigen: be my guest. Als je dat op een andere manier wilt doen neem dan even contact met hem op buiten het forum.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:01 schreef Lemmeb het volgende:
-ttp://forum.fok.nl/topic/499729/2/50#17409255
Treurig hoor, dat dit geëdit wordt. Per slot van rekening speelde Mutant01 het zelf op de man. Verder was er geen enkel scheldwoord in te vinden. En bovendien was wat daar stond gewoon de simpele, logische waarheid. Die jongen moet daar toch ooit een keer z'n ogen voor open doen.
Ja, die opmerking snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:24 schreef sizzler het volgende:
Zie mijn opmerking acht posts hierboven.
Hoe kan ik nu ooit iemand met argumenten overtuigen die zo heilig overtuigd is van z'n eigen religie, dat hij elke kritiek daarop afdoet als 'onzin' en 'misbruik maken van uitspraken' die één van zijn religieuze roergangers nota bene zelf heeft gedaanquote:Als je hem op argumenten wilt overtuigen: be my guest. Als je dat op een andere manier wilt doen neem dan even contact met hem op buiten het forum.
Da's nieuw.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, die opmerking snap ik niet helemaal. Wat bedoel je precies met 'via het uitroepteken van dit topic'?
Je mag best iemand aanspreken op zijn / haar dogma, maar dan niet met opmerkingen als "Ach gut wat zielig nou " en "Boehoehoe". Daarmee verzand de discussie omdat je van de inhoud overstapt op de vorm.quote:Hoe kan ik nu ooit iemand met argumenten overtuigen die zo heilig overtuigd is van z'n eigen religie, dat hij elke kritiek daarop afdoet als 'onzin' en 'misbruik maken van uitspraken' die één van zijn religieuze roergangers nota bene zelf heeft gedaanEn bovendien: wat is een beter argument dan de jammerlijke waarheid?
Ik begrijp het wel, maar ben het er niet mee eensquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:55 schreef sizzler het volgende:
Bovendien leid een directe harde aanval niet tot een overtuiging. Als je bv begint met: "man flikker op, hoe hard ben jij van je fiets gevallen dat je denkt dat....." krijg je nooit de discussie dan wanneer je begint met: "Ik begrijp dat zoiets meespeelt, maar denk je niet dat..." Okee, mischien wat overdreven, maar begrijp je wat ik bedoel?
5 april in Amsterdam moet nog ff goed gespamd worden...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:24 schreef sizzler het volgende:
of kom samen een keer op een POL-meet, dan kan er onder het genot van een biertje een persoonlijk gesprek gevoerd worden
Ik kom vanuit 'religieuze'quote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:42 schreef Sidekick het volgende:
5 april in Amsterdam moet nog ff goed gespamd worden...
Zie dit topic: [Machiavelli] Een partij oprichten; hoe en wat?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik kom vanuit 'religieuze'overwegingen eigenlijk nooit in Amsterdam.
Maar wie weet 5 april dan wel. Waar kan ik evt. meer info krijgen over die meet?
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:01 schreef Lemmeb het volgende:
-ttp://forum.fok.nl/topic/499729/2/50#17409255
Treurig hoor, dat dit geëdit wordt. Per slot van rekening speelde Mutant01 het zelf op de man. Verder was er geen enkel scheldwoord in te vinden. En bovendien was wat daar stond gewoon de simpele, logische waarheid. Die jongen moet daar toch ooit een keer z'n ogen voor open doen.
Done.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:31 schreef Sidekick het volgende:
Het bedrijfsleven strenger controleren?
De topictitel is bij nader inzien wat te lang. Kan de titel worden verkort tot "Het bedrijfsleven strenger controleren?"
[POLdiscussie # 176] Het schrikkelrecesquote:Op zondag 29 februari 2004 21:23 schreef Mutant01 het volgende:@ rechts-extremisten bah vies! Nazi's hadden nog wat kunnen leren van de redenatie die Dora in sommige topiques gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |