Het volk lijkt zich op een of andere manier Allah's ongenoegen op de hals te halenquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:03 schreef gtotep het volgende:
De aardbeving in Marokko is erg genoeg, daar gaat het even niet om.
Het getroffen gebied is een gebied waar de regering maar weinig greep op heeft.
Uit deze regio komen de meeste in Nederland wonende Marokkanen.
Ligt het nu aan de overheid hier en/of daar dat de marokkanen zich in Nederland steeds weer zo misdragen?
Of zit het zich niet aan willen passen en houden aan wetgeving, in hun cultuur/ras/karakter ingebakken.
Het zal toch geen toeval zijn deze overeenkomst in gedrag.
Ik moet toegeven dat het mij ook al opviel. Ook daar alleen maar gerel en gezeik. Cameraploegen tegenhouden en eisen dat ze geld geven en zoquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:03 schreef gtotep het volgende:
De aardbeving in Marokko is erg genoeg, daar gaat het even niet om.
Het getroffen gebied is een gebied waar de regering maar weinig greep op heeft.
Uit deze regio komen de meeste in Nederland wonende Marokkanen.
Ligt het nu aan de overheid hier en/of daar dat de marokkanen zich in Nederland steeds weer zo misdragen?
Of zit het zich niet aan willen passen en houden aan wetgeving, in hun cultuur/ras/karakter ingebakken.
Het zal toch geen toeval zijn deze overeenkomst in gedrag.
Gewoon een gemiddeld POL topic dusquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:12 schreef Lucille het volgende:
Je probeerd nu de aardbeving aan te grijpen om je ongenoegen jegens de Marokkanen in Nederland kenbaar te maken? Wat een kansloos topic.
Ik vond hem duidelijk 3 klasses slechter dan een gemiddeld POL topic. What's next:quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon een gemiddeld POL topic dus
Och ik vind het echt heel triest als er een aardbeving plaats heeft gevonden men tijd vindt om te gaan demonstreren tegen de racistische regering en te gaan rellen met het leger en de politie ipv zelf eens mensen te gaan helpen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:09 schreef SCH het volgende:Het wordt steeds gekker hier
Helemaal niets, net zoals een aardbeving niets te maken heeft met het zgn. discrimineren dat de Marokkaanse overheid doet mbt tot het Noorden van Marokko.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:25 schreef calvobbes het volgende:
Ik mis even het verband tussen een aarbeving, en migratieproblematiek.
Wat hebben die twee dingen in godsnaam met elkaar te maken?
Dat was toch omdat ze heen hulp kregen e.d.?quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:40 schreef Robert_Jensen het volgende:
Helemaal niets, net zoals een aardbeving niets te maken heeft met het zgn. discrimineren dat de Marokkaanse overheid doet mbt tot het Noorden van Marokko.. Mensen liggen onder het puin en men vindt tijd om te demonstreren en te rellen met de politie
![]()
.
quote:Onlusten in getroffen gebied Marokko
AL-HOCEIMA (ANP) - In de Noord-Marokkaanse streek die eerder deze week door een aardbeving is getroffen, hebben donderdag naar schatting 1500 gedupeerden tegen de overheid gedemonstreerd. Bij een betoging in de havenstad al-Hoceima raakten enkele personen gewond toen Marokkaanse militairen ingrepen.
Een deel van de demonstranten viel overheidskantoren aan. De betogers uitten hun onvrede over de in hun ogen slechte hulpverlening door de autoriteiten. Zij stellen dat de regering in Rabat onvoldoende adequaat op de natuurramp reageerde. De overlevenden klagen over een gebrek aan hulpgoederen. Opnieuw moesten duizenden personen de nacht in de openlucht doorbrengen.
whahahahahaha!quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik vond hem duidelijk 3 klasses slechter dan een gemiddeld POL topic. What's next:
Ja ik zag een foto op het internet van een kameel in Marokko en toen dacht ik "ja die Marokkanen zijn nog luier dan ........ en ze zijn arrogant ....... en ze rijden vaak op scooters" Zoiets?
Grappig, ik had gisteren exact hetzelfde met een Vietnamese loempia.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
whahahahahaha!
en ik zat net chinees te eten en toen dacht ik "Ja chinezen maken tenminste niet zoveel problemen als Marokkanen .... zou dat komen omdat de islam geen chinees voedsel toestaat? ... ISLAM IS ACHTERLIJK!!!!"
Hoe bedoel je achterlijk? Enige onderbouwing zou geen kwaad kunnen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
whahahahahaha!
en ik zat net chinees te eten en toen dacht ik "Ja chinezen maken tenminste niet zoveel problemen als Marokkanen .... zou dat komen omdat de islam geen chinees voedsel toestaat? ... ISLAM IS ACHTERLIJK!!!!"
Dont worry, het was sarcastisch bedoeld..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:22 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Hoe bedoel je achterlijk? Enige onderbouwing zou geen kwaad kunnen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:22 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Hoe bedoel je achterlijk? Enige onderbouwing zou geen kwaad kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |