quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom is de Eagles topic gesloten? Als daniel de ridder (die binnenkort wel weer oranje zal worden ingeschreven), RBC, Fortuna en Helmond een topic verdienen, dan is de viervoudig kampioen van Nederland er zeker eentje waard! Valt genoeg te melden over spelers, stadion, financien, supporters etc. Toegegeven, de openingspost was niet al te sterk.;)
quote:Er wordt inderdaad in beide voldoende gepost, maar dat is juist het lastige ervan! Gelijke discussies lopen in twee verschillende topics, zaken die voor het ene topic bedoeld zijn worden juist in het andere geplaatst, en het wordt kortom een onoverzichtelijke boel!
Op dinsdag 3 februari 2004 10:34 schreef Doc het volgende:[..]
Ik beschouw het tweede als een puur Foto topic en dat gaat ook over het buitenland, terwijl het eerste puur over TIFO acties in NL gaat. Dat topic gaat ook over het organiseren en dergelijke van dat soort acties.
Beiden hebben zo onafhakelijk van elkaar bestaansrecht.
maar ik moet toegeven dat het wel zeer op elkaaar lijkt. Er zou eventueel een gesloten kunnen worden, maar onder de bovengenoemde voorwaarde kunnen ze afzonderlijk bestaan. En daarnaast wordt in beiden voldoende gepost.
Daarnaast zijn het ook nog eens dezelfde users die beide topics in leven houden, dus waarom niet gewoon een centraal supporters-activiteiten-topic? Daar kan dan alles m.b.t. supporters en sfeer besproken worden, waardoor het ongetwijfeld nóg beter zal gaan lopen!
Wat een topics ...
quote:Slim om de modjes de optie te geven om door te kunnen posten in een gesloten topic...
Op dinsdag 3 februari 2004 15:24 schreef golfer het volgende:[..]
Precies: een openingspost met als enige inhoud "GA is the shit" lokt nou niet echt een discussie uit, vind je?
Indien jij een inhoudsvol topic over GA wilt openen, waarinj je wat meet te melden hebt dan alleen een kreet, be my guest.
quote:Elke club verdiend er 1 maar ik zie topics over transfers en de beker die makkelijk in de centrale topics kunnen
Op dinsdag 3 februari 2004 15:44 schreef Sloggi het volgende:
Elke club verdient er 1 (zolang het geen amateurclubs zijn) maar als die kleuters die 1 leuke wedstrijd tegen het altijd lastige ADO erop hebben zitten al een topic krijgen vind ik het lichtelijk overdreven.
quote:je moet die ook met een vette
Op dinsdag 3 februari 2004 15:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Koen vd Laak (twijfelgevalletje)
quote:daarom ook, straks krijg je 800 spelers topics. Misschien een centraal talenten topic ofzo of gewoon in de club topics
Op dinsdag 3 februari 2004 16:01 schreef DutchGooner het volgende:
je moet die ook met een vettezien,sorry hoor maar als er spelers zijn die amper wat gepresteerd hebben al een eigen topic hebben...
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:24 schreef Doc het volgende:
Tijdelijke (?) regel vanaf nu: per team maximaal 1 speler topic per week/maand openen?Komende week zullen ieder geval de nieuw geopende Ajax-speler topics gesloten worden
.
quote:je bent er nog een paar vergeten
Op dinsdag 3 februari 2004 16:05 schreef golfer het volgende:
Ik ga even rigoureus opschonen.
VBL is te onoverzichtelijk aan het worden met al die "fan-topics".
quote:Daar heeft Doc al het een en ander over gezegd in het vorige FB-topic.
Op dinsdag 3 februari 2004 16:20 schreef DutchGooner het volgende:je bent er nog een paar vergeten
quote:zag het later pas,de leeftijd he
Op dinsdag 3 februari 2004 16:25 schreef golfer het volgende:[..]
Daar heeft Doc al het een en ander over gezegd in het vorige FB-topic.
Ik ga die dus niet zonder overleg met Doc sluiten.
hoewel ik persoonlijk er wel veel voor voel
Het lijkt me duidelijk dat er een bepaalde regel of zo voor moet komen...
Wat mij betreft gaat het topic van De Ridder ook dicht.
quote:Wat mij betreft dus ook. Vandaar dat ik dus eerst even wil overleggen met Doc, zie voorgaande post.
Op dinsdag 3 februari 2004 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat er een bepaalde regel of zo voor moet komen...
Wat mij betreft gaat het topic van De Ridder ook dicht.
Om een overdaad aan speler-topics tegen te gaan is het handig om paar regels te hebben:
* Een aanleiding om die speler te bespreken
* Niet vlak nadat al een andere speler van die club een eigen topic heeft gekregen (zeg dat er een te specificiëren periode moet zitten tussen spelers van dezelfde clubs)
* Eventueel een minimaal aantal wedstrijden dat een speler in het eerste gespeeld moet hebben voordat een speler een eigen topic kan krijgen.
De discussie hier over verder in het VBL-FB topic. Samen kunnen we daar dan richtlijnen voor verzinnen .
quote:Mijn antwoord erover in het gesloten FB-topic:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:47 schreef Doc het volgende:
By the way: het Eagles topic mag wel weer open wat mij betreft -voor andere GGD clubs zijn er ook topics-, maar dat laat ik weer over aan golfer. Die 'm op slot gedaan heeft.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:24 schreef golfer het volgende:
Precies: een openingspost met als enige inhoud "GA is the shit" lokt nou niet echt een discussie uit, vind je?
Indien jij een inhoudsvol topic over GA wilt openen, waarin je wat meer te melden hebt dan alleen een kreet, be my guest.
quote:Je hebt helemaal gelijk. Aan een echte fan om WEL een levensvatbaar GAE tpic te openen.
Op dinsdag 3 februari 2004 16:54 schreef golfer het volgende:[..]
Mijn antwoord erover in het gesloten FB-topic:
[..]
quote:Je was me net voor...
Op dinsdag 3 februari 2004 16:58 schreef DIGGER het volgende:
Mag het FC Den Haag topic opgeschoond worden van het gezeik tussen Cartman & Hellmond United (of zoiets)
quote:Gaat gebeuren, maar nu niet -niet door mij in ieder geval-. Ik ga nu nog even werken.
Mag het FC Den Haag topic opgeschoond worden van het gezeik tussen Cartman & Hellmond United (of zoiets)
quote:Gaat met het Inter Milan (welke boerenkool fan schrijft in hemelsnaam de naam zo) dezelfde kant op qua inhoud.
Op dinsdag 3 februari 2004 16:59 schreef Doc het volgende:[..]
Je hebt helemaal gelijk. Aan een echte fan om WEL een levensvatbaar GAE tpic te openen.
quote:Ik ga het even opschonen.
quote:Voor natrappen krijg je rood. Gevaarlijke titel dus.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:09 schreef PogueMahone het volgende:
goede titel
quote:Heeft niemand hier dan ideeen over ?!?!?!
Op dinsdag 3 februari 2004 16:43 schreef Doc het volgende:
Ik heb het De Ridder topic gesloten. Blijkt wel dat we even met z'n allen over iets een moeten worden: wanneer wel en wanneer niet een specifiek speler topic. Dergelijke regels om willekeur en mogelijke partijdigheid tegen te gaan.
Om een overdaad aan speler-topics tegen te gaan is het handig om paar regels te hebben:
* Een aanleiding om die speler te bespreken
* Niet vlak nadat al een andere speler van die club een eigen topic heeft gekregen (zeg dat er een te specificiëren periode moet zitten tussen spelers van dezelfde clubs)
* Eventueel een minimaal aantal wedstrijden dat een speler in het eerste gespeeld moet hebben voordat een speler een eigen topic kan krijgen.De discussie hier over verder in het VBL-FB topic. Samen kunnen we daar dan richtlijnen voor verzinnen
.
Maar om elke boerenlul die een paar wedstrijdjes meebalt nou een topic te geven . Daarom vind ik die regel van niet teveel van dezelfde club een beetje raar, als nou vd vaart en sneyder (voorbeeld) tijdens een week opvallend presteren, mogen ze beide wel een topic vind ik
Als er iets belangrijks is met de speler, dan een topic hoewel dat ook moeilijk is, een beenbreuk voor een Ajacied is meer nieuws dan voor een MVV'er, snapu?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:03 schreef DIGGER het volgende:[..]
Gaat met het Inter Milan (welke boerenkool fan schrijft in hemelsnaam de naam zo) dezelfde kant op qua inhoud.
Over die speler-topics. Ik denk niet dat je een quota hoeft in te stellen, maar dat de regel 'er moet een aanleiding zijn' wel voldoet. Anastasiou heeft nu een goede aanleiding, maar als de Ridder in de komende 2 weken 7 keer scoort, vind ik dat ook een aanleiding. Met die regel 1x in de zoveel weken komen er wel erg veel 'regeltjes', en krijg je dat geneuzel van die centrale topics ook weer. Ik denk dat iedereen wel een idee heeft welke speler wel aanleiding geeft en welke speler gewoon in het club topic kan, vandaag is volgens mij toch een uitzondering.
quote:Is aangepast. Maar vervolgens het topic op slot gedaan. Ging toch al nergens meer over. Als iemand weer een serieus FC Limburg topic wil openen dan staat iedereen vrij als daar aanleiding voor is.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:43 schreef Suijk het volgende:
Kijk even in dat FC Limburg topic. Lay-out verneukende post.
Van deze reputatie komt hij niet meer af denk ik...
En daar dan geen gemiep door Limburgers onderling meer. Dat staat wel heel erg debiel . De rest van NL gooit jullie toch allemaal op de grote Limbo hoop
quote:* Eilanden mee eens is
Op dinsdag 3 februari 2004 20:41 schreef PogueMahone het volgende:
Ik vind alleen als er echt aanleiding voor is, zoals Sneyder bij NL-Schotland of N'Kufo die Ajax en Feyenoord in 1 week velt.Maar om elke boerenlul die een paar wedstrijdjes meebalt nou een topic te geven
. Daarom vind ik die regel van niet teveel van dezelfde club een beetje raar, als nou vd vaart en sneyder (voorbeeld) tijdens een week opvallend presteren, mogen ze beide wel een topic vind ik
Er moet wel een aanleiding voor zijn en je debuut maken in een eerste elftal of een eerste keer een basisplaats lijkt mij geen reden genoeg. Anders ga ik zeker een Ricky Kruys, Edson Braafheid en Richal Leitoe topic starten
quote:Ricky Kruys
Op dinsdag 3 februari 2004 21:18 schreef Eilanden het volgende:[..]
* Eilanden mee eens is
Er moet wel een aanleiding voor zijn en je debuut maken in een eerste elftal of een eerste keer een basisplaats lijkt mij geen reden genoeg. Anders ga ik zeker een Ricky Kruys, Edson Braafheid en Richal Leitoe topic starten
Come on
Een speler die een uitzonderlijke prestatie levert mag een eigen topic hebben. Een spectaculaire doorbraak met veel beslissende acties of desnoods een controversiële speler kunnen een eigen topic krijgen omdat daar wel wat over te zeggen valt. Een amsterdams talentje dat 3 wedstrijdjes in de basis meehobbelt voldoet niet aan die eisen lijkt me.
quote:Vond het een van de betere acties van Golfer anders
Op dinsdag 3 februari 2004 16:47 schreef Doc het volgende:
By the way: het Eagles topic mag wel weer open wat mij betreft -voor andere GGD clubs zijn er ook topics-, maar dat laat ik weer over aan golfer. Die 'm op slot gedaan heeft.
ff serieus: naamtopics zijn alleen zinvol als er erg veel over een speler te melden is. Dit gebeurt eerder bij een Ajax, Feijenoord en zo heel af en toe misschien ook psv talent. De openingspost zal gewoon ijzersterk moeten zijn en dienen als onderbouwing.
Toch denk ik dat uiteindelijk de centrale clubtopics de relevante nieuwtjes gaat overnemen. Mijn advies niet rucksichtlos sluiten, maar eerst afwachten wat er gebeurt. Sluiten kan altijd nog
quote:Ik krijg RSI van het sluiten van al zijn nutteloze topics.
Op woensdag 4 februari 2004 15:50 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind toch wel datEdje34
een standbeeld moet krijgen.
quote:Gelukkig laat je er nog eentje staan.
Op woensdag 4 februari 2004 15:52 schreef golfer het volgende:[..]
Ik krijg RSI van het sluiten van al zijn nutteloze topics.
Edje34
quote:Nu niet meer.
Op woensdag 4 februari 2004 15:52 schreef zjroentje het volgende:Gelukkig laat je er nog eentje staan.
Edje34
quote:Voor het domweg dumpen van berichten in nieuwe door hem aangemaakte topics terwijl het futiliteiten betreft?
Op woensdag 4 februari 2004 15:50 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind toch wel datEdje34
een standbeeld moet krijgen.
quote:Niet zo hard zijn DIGGER.
Op woensdag 4 februari 2004 16:06 schreef DIGGER het volgende:[..]
Voor het domweg dumpen van berichten in nieuwe door hem aangemaakte topics terwijl het futiliteiten betreft?
quote:Dit is toch het na-trap topic?
Op woensdag 4 februari 2004 16:11 schreef zjroentje het volgende:[..]
Niet zo hard zijn DIGGER.
quote:Er lijkt wel wat in het water te zitten.
Op woensdag 4 februari 2004 16:48 schreef Suijk het volgende:
't is hard werken tegenwoordig, vbl mod!
De ene is nog niet gesloten of het volgende non-topic ziet het levenslicht alweer
Het is enkel maar mijn mening en ik zocht naar een antwoord
quote:Voetbal: haat of liefde..?
Op woensdag 4 februari 2004 16:49 schreef woutabest het volgende:
Waarom is mijn anti-voetbaltopic gesoten?Het is enkel maar mijn mening en ik zocht naar een antwoord
Graag gedaan!
quote:Dank je
Op woensdag 4 februari 2004 16:54 schreef Suijk het volgende:[..]
Graag gedaan!
Ik had wel de search gebruikt, maar ik kreeg er niets mee
quote:De search werkt inderdaad niet optimaal.
Op woensdag 4 februari 2004 16:57 schreef woutabest het volgende:Dank je
Ik had wel de search gebruikt, maar ik kreeg er niets mee
*gooit 2 cents*
Ik vind dat slotje op het de Ridder topic nogal vreemd.
Iedere speler verdient een eigen topic.. Als er nu ergens in de jeugd een briljantje rondloopt, kan ik daar dan geen topic over openen omdat de desbetreffende speler te onbekend is en te weinig heeft laten zien.. Sommige mensen volgen spelers al sinds de jeugd..Ik vind het een raar criterium.. Ik vind dat er best ruimte voor is.. Okay, er is een Ajax-topic, maar dat is te globaal..
En dat zeg ik niet omdat ik Ajacied ben, geldt voor iedere speler.. Dat mensen blijven zeuren om een slotje vind ik nogal flauw.
*z'n 2 cents weer terug pakt*
quote:Onzinnige topics over nietszeggende spelers zakken weg, om sporadisch gekickt te worden.
Op woensdag 4 februari 2004 20:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Je zag het resultaat. Opeens werd er voor iedere speler een topic geopend en ontstond er een onoverzichtelijke situatie. Als je De Ridder en Babel toestaat, mag je ook over Bert Zuurman, Ferrry Bodde of Roy Hendriksen een topic openen. DAn zie je door de bomen het bos niet meer
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:09 schreef Da_Sandman het volgende:Roy Hendriksen
sluit mijn amstelcup topic maar ik zie dat er een andere opnieuw is geopend..
quote:de 4-dubbele topics gesloten.
Op woensdag 4 februari 2004 20:36 schreef hellmondunited het volgende:
sluit mijn amstelcup topic maar ik zie dat er een andere opnieuw is geopend..
quote:was maar 3 dubbel hoor
Op woensdag 4 februari 2004 20:45 schreef golfer het volgende:[..]
de 4-dubbele topics gesloten.
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus als Daniel zondag scoort gaat ie weer open?.
quote:Geen idee?
Op woensdag 4 februari 2004 22:14 schreef aldostuta het volgende:
waarom kan ik niet reageren in het FA Cup topic?
quote:Ah, vandaar dat je het tweede FA cup topic opende terwijl het eerste nog lang niet vol is
Op woensdag 4 februari 2004 22:14 schreef aldostuta het volgende:
waarom kan ik niet reageren in het FA Cup topic?
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 04-02-2004 22:22]
quote:ctrl f5 maakt geen verschil, en van dat andere heb ik geen kaas gegeten. Ik kan hier trouwens wel gewoon reageren, maar dus niet in de topics.............
Op woensdag 4 februari 2004 22:18 schreef golfer het volgende:[..]
Geen idee?
Doe eens ctrl-f5 of leeg je cache even?
quote:Zal een actie van DG zijn tegen Sperz fans
Op woensdag 4 februari 2004 22:21 schreef aldostuta het volgende:[..]
ctrl f5 maakt geen verschil, en van dat andere heb ik geen kaas gegeten. Ik kan hier trouwens wel gewoon reageren, maar dus niet in de topics.............
(serieus: ik zou het niet weten)
quote:Hehe, dan heeft hij mij volledig lamgelegd, ik kan nergens meer posten.......
Op woensdag 4 februari 2004 22:23 schreef Doc het volgende:[..]
Zal een actie van DG zijn tegen Sperz fans
(serieus: ik zou het niet weten)
quote:Tijdelijke Internetbestanden even weggooien, PC opnieuw opsarten?
Op woensdag 4 februari 2004 22:24 schreef aldostuta het volgende:Hehe, dan heeft hij mij volledig lamgelegd, ik kan nergens meer posten.......
quote:Niet nodig, het kan opeens weer. Zal wel weer wat fout gedaan hebben
Op woensdag 4 februari 2004 22:28 schreef golfer het volgende:[..]
Tijdelijke Internetbestanden even weggooien, PC opnieuw opsarten?
quote:I know,ben geweldig
Op woensdag 4 februari 2004 22:24 schreef aldostuta het volgende:[..]
Hehe, dan heeft hij mij volledig lamgelegd, ik kan nergens meer posten.......
quote:Dont flatter yourself, darling
Op donderdag 5 februari 2004 00:21 schreef DutchGooner het volgende:[..]
I know,ben geweldig
quote:Ik schop het nog maar even omhoog, aangezien er nog geen reactie op is gegeven (zowel door modjes - op 1 reactie van Doc na - als andere users)...
Op dinsdag 3 februari 2004 15:23 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Er wordt inderdaad in beide voldoende gepost, maar dat is juist het lastige ervan! Gelijke discussies lopen in twee verschillende topics, zaken die voor het ene topic bedoeld zijn worden juist in het andere geplaatst, en het wordt kortom een onoverzichtelijke boel!
Daarnaast zijn het ook nog eens dezelfde users die beide topics in leven houden, dus waarom niet gewoon een centraal supporters-activiteiten-topic? Daar kan dan alles m.b.t. supporters en sfeer besproken worden, waardoor het ongetwijfeld nóg beter zal gaan lopen!
Nu zijn er ook weer fakkel-foto's (Sparta) in het TIFO-topic geplaatst, terwijl dat volgens mij geen TIFO is en het dus juist in het sfeer-topic moet staan! Niks ten nadele van de foto's en/of plaatser - want ze zijn erg gaaf en de scheidingslijn is heel dun - maar het geeft nog maar eens aan dat 1 centraal topic het best is....
Ik heb nu ook weer iets dat ik wil plaatsen over fakkels (FC Den Bosch), maar waar hoort dit nu bij?? Het is echt lastig op deze manier...
Mijn voorstel dus: laten we Mooiste sfeerfoto's sluiten (eventueel vol laten posten, aangezien we al op pagina 9 zijn) en daarna centraal verder gaan in het TIFO-topic!
quote:Ik had het wellicht duidelijk gezegd, maar ik ga dus voor de optie tussen de haakjes.
Op donderdag 5 februari 2004 11:34 schreef Yeahinho het volgende:Mijn voorstel dus: laten we Mooiste sfeerfoto's sluiten (eventueel vol laten posten, aangezien we al op pagina 9 zijn) en daarna centraal verder gaan in het TIFO-topic!
Punt is echter wel: wat te doen met fotoos van Buitenlandse acties? Mijn voorstel is dat dat dus een apart topic voor buitenlandse TIFO/sfeer fotoos wordt .
quote:Goed plan!
Op donderdag 5 februari 2004 12:15 schreef Doc het volgende:[..]
Ik had het wellicht duidelijk gezegd, maar ik ga dus voor de optie tussen de haakjes.
Punt is echter wel: wat te doen met fotoos van Buitenlandse acties? Mijn voorstel is dat dat dus een apart topic voor buitenlandse TIFO/sfeer fotoos wordt
.
Over dat vol laten posten had je volgens mij nog niks gezegd, maar dat is bij deze dus duidelijk . Nu vraag ik me alleen wel af waaróm we dat nog vol moeten posten... beetje onzin eigenlijk, want het gaat nu echt óm 'het posten om het posten' mijns inziens!
quote:Ik bedoelde ook dat ik dat niet zo duidelijk had gezegd
Op donderdag 5 februari 2004 12:41 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Goed plan!
Apart Buitenlandse TIFO-topic meteen maken nadat het sfeertopic vol is, lijkt me zo.
Over dat vol laten posten had je volgens mij nog niks gezegd, maar dat is bij deze dus duidelijk
. Nu vraag ik me alleen wel af waaróm we dat nog vol moeten posten... beetje onzin eigenlijk, want het gaat nu echt óm 'het posten om het posten' mijns inziens!
Maar goed: ik laat 'm nog open omdat het natuurlijk ook enigszins arbitrair is. Niet iedere sfeerfoto betreft een TIFO actie.
Het is nu allemaal zo geforceerd .
Ik bedoel, sarren is leuk hoor, maar het is de laatste tijd wel heel erg zuigen om het zuigen. Vind ik dan.
quote:Precies.
Op donderdag 5 februari 2004 18:08 schreef Cart_man het volgende:
Kutkliekjes
quote:Wat hij zegt.
Op donderdag 5 februari 2004 17:49 schreef keeper het volgende:
Jezus, maak dan gewoon een TIFO/Sfeer topic, waarin je het over zowel TIFO-acties als sfeerbeelden die niet per se TIFO-acties zijn kan hebben. En of ze nou in het binnen- of buitenland zijn, maakt toch geen fuck uit?Het is nu allemaal zo geforceerd
.
quote:Wat hij zegt.
Op donderdag 5 februari 2004 17:51 schreef keeper het volgende:
Oh en ben ik de enige die zich steeds meer begint te ergeren aan het ons-kent-ons sfeertje en het bijbehorende tongue-in-cheek zuiggedrag over en weer, vooral in de wedstrijdverslagen- en de Ajax-, psv- en feyenoord-topics?Ik bedoel, sarren is leuk hoor, maar het is de laatste tijd wel heel erg zuigen om het zuigen. Vind ik dan.
quote:Wat is dat nou voor antwoord?
Op donderdag 5 februari 2004 18:29 schreef golfer het volgende:[..]
Precies.
quote:Dat ik ook niet van kliekjes houd.
Op donderdag 5 februari 2004 18:33 schreef keeper het volgende:Wat is dat nou voor antwoord?
Zijn de modjes er ook klaar voor?
quote:Ik zorg dat ik zo min mogelijk online ben.
Op donderdag 5 februari 2004 18:53 schreef PogueMahone het volgende:
ik hoop op een mooie ajax-psv met veel (onterechte) doelpunten, snoeiharde overtredingen, naaiakties over en weer, vele scheidsrechterlijke dwalingen, vechtende trainers en een doelpunt van Van Bommel dat eigenlijk afgekeurd had moeten worden...Zijn de modjes er ook klaar voor?
quote:En als er een topic is zijn er weer mensen die vinden dat mensen te veel over hun eigen TIFO acties door de fotoos heenlullen, of dat de Italiaans fotoos geen ruk met de NLse sfeer acties te maken hebben.
Op donderdag 5 februari 2004 17:49 schreef keeper het volgende:
Jezus, maak dan gewoon een TIFO/Sfeer topic, waarin je het over zowel TIFO-acties als sfeerbeelden die niet per se TIFO-acties zijn kan hebben. En of ze nou in het binnen- of buitenland zijn, maakt toch geen fuck uit?Het is nu allemaal zo geforceerd
.
Alsof het ene ruk uit maakt of er een of twee topics zijn. Who fucking cares. Dit is echt zo'n helemaal non-issue, waar ik alleen maar op reageer omdat ik mod ben, en een reactie verwacht wordt...
quote:Ik lees die wedstrijd verslagen eigenlijk nooit. Zou je ook moeten doen als je er aan ergert.
Op donderdag 5 februari 2004 17:51 schreef keeper het volgende:
Oh en ben ik de enige die zich steeds meer begint te ergeren aan het ons-kent-ons sfeertje en het bijbehorende tongue-in-cheek zuiggedrag over en weer, vooral in de wedstrijdverslagen- en de Ajax-, psv- en feyenoord-topics?Ik bedoel, sarren is leuk hoor, maar het is de laatste tijd wel heel erg zuigen om het zuigen. Vind ik dan.
Dat sarren en zuigen om het zuigen is niet iets "van de laatste tijd". Dat is altijd een deel van de discussie rond voetbal. Ik zou zeggen, wees blij dat het er nog enigszins relaxed aan toe gaat.
En ja soms erger ik me ook an de voorspelbaarheid er van. Dan lees ik gewoon wat minder. Of had je een structurele oplossing in gedachten?
In het TIFO-topic wordt gesproken over het gezamenlijk maken van een TIFO-site, aangezien de bestaande site om meerdere redenen niet voldoet. Omdat we niet al te offtopic willen gaan en de discussies liever over de diverse TIFO-acties willen laten gaan, wil ik voorstellen om een speciaal topic te openen voor de gesprekken over de nieuw te maken site.
Is dit gewenst door de VBL-mods? Ik hoor het graag!
quote:Mooi! Nu de mods nog
Op donderdag 5 februari 2004 23:53 schreef popolon het volgende:
Ik ben in een goede bui: Van mij mag het.
quote:staat je niet goed die 4 logo's in je avatar,zal morgen eens een hartig woordje met je spreken
Op donderdag 5 februari 2004 23:57 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Mooi! Nu de mods nog
.
quote:Dit is Doc's zijn beslissing. Ik bemoei mij daar niet mee.
Op donderdag 5 februari 2004 23:57 schreef Yeahinho het volgende:Mooi! Nu de mods nog
.
quote:You bastard
Op vrijdag 6 februari 2004 01:09 schreef golfer het volgende:[..]
Dit is Doc's zijn beslissing. Ik bemoei mij daar niet mee.
Whatever hij daar over beslist, vind ik prima.
Mij maakt het geen moer uit. Ik stel alleen een maximum van drie TIFO/sfeer topics tegelijkertijd
quote:Ik lees die topics al bijna nooit, dus daar ligt het probleem niet. Je redenatie vind ik wel een beetje vreemd. "Mensen mogen van mij lekker in de trein pissen, want ik reis toch nooit met de trein".
Op donderdag 5 februari 2004 20:40 schreef Doc het volgende:
Ik lees die wedstrijd verslagen eigenlijk nooit. Zou je ook moeten doen als je er aan ergert.
IMO kan dergelijk gedrag de sfeer op het hele forum in zekere zin verpesten.
quote:Oh, dat weet ik. Dat is ook een van de leuke dingen. Maar het zuigen begint nu te dalen naar een niveau dat zelfs Kim Holland er verdrietig van wordt.
Dat sarren en zuigen om het zuigen is niet iets "van de laatste tijd". Dat is altijd een deel van de discussie rond voetbal.
quote:Ben ik ook
Ik zou zeggen, wees blij dat het er nog enigszins relaxed aan toe gaat.
quote:Naja, wat strenger er op toe zien. Niet meteen editen, maar scherper in de gaten houden of er niet 50 posts lang in een Ajax/psv/feyenoord topic wordt gedemonstreerd wie de langste lul heeft.
had je een structurele oplossing in gedachten?
quote:mooi omschreven
Op vrijdag 6 februari 2004 20:07 schreef keeper het volgende:
Oh, dat weet ik. Dat is ook een van de leuke dingen. Maar het zuigen begint nu te dalen naar een niveau dat zelfs Kim Holland er verdrietig van wordt.
quote:Ik zie die Live topics eerder als een urinoir. Daar kan je pissen wat je wilt
Op vrijdag 6 februari 2004 20:07 schreef keeper het volgende:Ik lees die topics al bijna nooit, dus daar ligt het probleem niet. Je redenatie vind ik wel een beetje vreemd. "Mensen mogen van mij lekker in de trein pissen, want ik reis toch nooit met de trein".
IMO kan dergelijk gedrag de sfeer op het hele forum in zekere zin verpesten.
quote:Mijns inziens is dat zeker niet meer of minder dan voorheen
Op vrijdag 6 februari 2004 20:07 schreef keeper het volgende:Oh, dat weet ik. Dat is ook een van de leuke dingen. Maar het zuigen begint nu te dalen naar een niveau dat zelfs Kim Holland er verdrietig van wordt.
[..]Ben ik ook
, maar probeer niet te krampachtig vast te houden aan dat relaxede gedoe, want dan is de kans dat je op een bepaald moment te ver bent afgegleden.
[..]Naja, wat strenger er op toe zien. Niet meteen editen, maar scherper in de gaten houden of er niet 50 posts lang in een Ajax/psv/feyenoord topic wordt gedemonstreerd wie de langste lul heeft.
quote:Dicht.
Op zondag 8 februari 2004 20:52 schreef DutchGooner het volgende:
Hans Kraay weg bij Voetbal Insite overbodig
quote:Goed, dat is jouw invalshoek. Ik (en met mij kennelijk enkele andere users) vinden het wél meer dan voorheen. Persoonlijk vind ik de sfeer op VBL wat vervelender geworden, wat flauwer, en daarom is mijn "zin om te posten" hier wat minder. Hools is wat dat betreft helemaal afgegleden tot een inteelt-clubje, maar goed, daar is kennelijk vraag naar, getuige de 252 topics die deze reeks inmiddels telt.
Op zondag 8 februari 2004 11:29 schreef Doc het volgende:
Mijns inziens is dat zeker niet meer of minder dan voorheen.
Verder vind ik jou, Doc, een erg goede mod, dus daar heeft het niks mee te maken. Ik steun je "relaxte beleid" dan ook, maar wil alleen zeggen dat bij een dergelijk beleid ook een bepaalde verantwoordelijkheid van de users nodig is. Maar als zij die verantwoordelijkheid niet helemaal aankunnen, moet je ook durven ingrijpen en duidelijk een grens stellen.
Het klinkt misschien allemaal een beetje zwaar . Maar ik vind dus best dat je af en toe een kansloze bash-slowchat (zeker in een [voetbalclub] - topic) wel ff af mag kappen.
Tot zover mijn wijze woorden.
quote:Dat probeerde ik ook niet duidelijk te maken. Ik vind je goed modden, dat staat buiten kijf
Op maandag 9 februari 2004 19:26 schreef Doc het volgende:
In mijn ogen modereer ik niet anders.
quote:Dat zou best kunnen. Ik lees dat topic nooit
De tip om weer wat strenger toe te zien op de [club]-topics is misschien wel goed. Ik zal er wat beter op letten. Maar er zijn voorheen periodes geweest dat het erger was (bijv. Doopy-X- in de F'noord topics). Op het ogenblik zijn die topics ook redelijk bash-vrij.
quote:Precies de reden waarom dat maximaal eens per jaar leuk is. Niemand zit te wachten op iedere maand een nieuw initiatief, maar ik moet zeggen dat op dat moment de VBL-Awards gewoon leuk was. Ik vind dat dergelijek dingen de sfeer levendig houden en er niet alleen over de standaard voetbalzaken wordt geluld. Ontspanninbg horot erbij en maakt VBL een volwaardige sectie.
Op maandag 9 februari 2004 19:26 schreef Doc het volgende:
en er wel heel erg in clichee's geluld word, en iedereen in z'n rol is vastgeroest (dat had ik bv zo rond de de VBL-awards) en zo voorts en zo voorts. Maar als ik dan terug ging lezen merkte ik dat exact dezelfde soort opmerkingen en zelfde soort gedrag vertoont werd in periodes dat ik er wel mer lol in had.
Maar goed, dit is niet echt on topic.
quote:Mee eens hoor, alleen besefte ik me toen in welke mate de "rollen" vast geroest zijn. Soms is dat leuk, soms wat minder.
Op dinsdag 10 februari 2004 10:43 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Precies de reden waarom dat maximaal eens per jaar leuk is. Niemand zit te wachten op iedere maand een nieuw initiatief, maar ik moet zeggen dat op dat moment de VBL-Awards gewoon leuk was. Ik vind dat dergelijek dingen de sfeer levendig houden en er niet alleen over de standaard voetbalzaken wordt geluld. Ontspanninbg horot erbij en maakt VBL een volwaardige sectie.
Maar goed, dit is niet echt on topic.
quote:Zoooooooo wil ik het horen
Op maandag 9 februari 2004 21:42 schreef keeper het volgende:[..]
Dat probeerde ik ook niet duidelijk te maken. Ik vind je goed modden, dat staat buiten kijf
.
[..]Dat zou best kunnen. Ik lees dat topic nooit
. Maar fijn dat je de tip meeneemt. Doc is okay
.
de reden waarom ik over het modden begon was omdat ik graag een practische handreiking heb waar wat verbeterd kan worden. "De sfeer" is iets ongrijpbaars, vandaar ...
quote:Het vervelende is ook dat iedereen zich vervolgens volgens die rol gaat en blijft gedragen
Op dinsdag 10 februari 2004 12:09 schreef Doc het volgende:
Mee eens hoor, alleen besefte ik me toen in welke mate de "rollen" vast geroest zijn. Soms is dat leuk, soms wat minder.
quote:Precies. Maar daar valt geen moer aan te modereren. En op zich zijn die VBL awards best wel geinig.
Op dinsdag 10 februari 2004 12:11 schreef keeper het volgende:[..]
Het vervelende is ook dat iedereen zich vervolgens volgens die rol gaat en blijft gedragen
.
quote:I AGREE!
Op dinsdag 10 februari 2004 16:21 schreef Eilanden het volgende:
manier om bergkamp mee naar het EK te krijgen hoort volgens mij meer thuis in ONZ
quote:Heeft zelfs voor onzin een te groot baggergehalte, dus dicht.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:21 schreef Eilanden het volgende:
manier om bergkamp mee naar het EK te krijgen hoort volgens mij meer thuis in ONZ
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:31 schreef golfer het volgende:[..]
Heeft zelfs voor onzin een te groot baggergehalte, dus dicht.
quote:Keeper, ik eis een doelman in je avatar, geen spits. Dit kan niet he.
Het vervelende is ook dat iedereen zich vervolgens volgens die rol gaat en blijft gedragen
.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Keeper, ik eis een doelman in je avatar, geen spits. Dit kan niet he.
Neem jij deze dan?
.
quote:Loek toch echt niet hoor... Die veranderde er zelfs zijn naam voor.
.
quote:Z'n naam veranderde, z'n gedrag niet ...
Op dinsdag 10 februari 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:[..]
Loek toch echt niet hoor... Die veranderde er zelfs zijn naam voor.
quote:Daar zit wat in. Ach, een forum is zo leuk als je het zelf maakt op zich... Vind ik dan.
Op dinsdag 10 februari 2004 20:10 schreef Doc het volgende:[..]
Z'n naam veranderde, z'n gedrag niet ...
zelfs in het voetbalhumor topic zou het flauw zijn
Er komen zoveel mensen voor elke scheet een topic openen...
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 11-02-2004 16:22]
quote:Ik zal het even in fe FAQ vermelden.
Op woensdag 11 februari 2004 16:19 schreef DIGGER het volgende:
Is he teen idee om het Overig Voetbal Nieuws Deel 2 topic standaard in de FAQ te hebben (dus bij een nieuw topic als het oude vol is, dit weer te updaten) zodat nieuwkomers daar kunnen vinden waar de kleine randberichten kwijt te kunnen?Er komen zoveel mensen voor elke scheet een topic openen...
quote:90% niet, maar dan kun je ze dat gelijk voorleggen en kunnen ze iig nooit zeggen dat het hier onduidelijk geregeld is.
Op woensdag 11 februari 2004 16:20 schreef keeper het volgende:
@DIGGER:Sinds wanneer leest dat soort mensen de FAQ dan.
quote:Ik zag het, heb het al verbeterd.
Op woensdag 11 februari 2004 17:04 schreef pekel het volgende:
Golfer, het topic Speler geschorst voor 2 jaar: Bedankt kut-scheids! moest volgens jou in het BVO Emmen topic?.
We hebben het in dat topic over Emmen Amateurvereniging..
quote:Is goed, maar ik laat het daarbij. De helft op Fok! kan er geen zinnig woord over zeggen.
Op woensdag 11 februari 2004 17:06 schreef golfer het volgende:[..]
Ik zag het, heb het al verbeterd.
Desondanks geen apart topic waard.
Kan in het schorsingen-topic of in Overig voetbalnieuws.
quote:gelukkig behoor ik niet tot die helft
Op woensdag 11 februari 2004 17:07 schreef pekel het volgende:[..]
Is goed, maar ik laat het daarbij. De helft op Fok! kan er geen zinnig woord over zeggen.
.
quote:Zo te zien is dat al door Doc gedaan.
Op donderdag 12 februari 2004 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
check effe de onnodige topics van Rocker1987
Straks kunnen we 23 topics openen voor spelers in Oranje
quote:Hoezo zijn er 23 debutanten dan?
Op vrijdag 13 februari 2004 16:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heitinga in OranjeStraks kunnen we 23 topics openen voor spelers in Oranje
Titel aangepast.
edit:
Ik zie net dat golfer 'm op slot gedaan heeft. De thread was op zich ook niet al te best (veel flauwekuL) en de openingspost die niet voorstelt. maar als iemand een mooie opening posts heeft kan wat mij betreft wel een apart Heitinga topic geopend worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 13-02-2004 21:15]
quote:Nee, maar met een openingspost van "en terecht als je het mij vraag goeie verdediger en in topvorm op dit moment "
Op vrijdag 13 februari 2004 20:19 schreef Speed1971 het volgende:
Hoezo zijn er 23 debutanten dan?
kun je er wel een helehoop openen.
quote:Beter zo?
Op vrijdag 13 februari 2004 22:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nee, maar met een openingspost van "en terecht als je het mij vraag goeie verdediger en in topvorm op dit moment "
kun je er wel een helehoop openen.
quote:Ik had er net zelf één gemaakt
Op vrijdag 13 februari 2004 22:42 schreef Speed1971 het volgende:Beter zo?
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik had er net zelf één gemaakt
, nee dus
Alle internationals van de Yanks.
quote:stond in dit topic:
Geplaatst door Cart_man op zondag 15 februari 2004 18:08Van Hulten krijg kanker!
en dat is nou precies de reden waarom er zon puihoop in dat den haag topic was. Omdat er eindelijk is iemand echt tegen hem in ging dattie fout zat. Jammer dat ik daar de schuld van kreeg 9ofja gedeeltelijk dan )
hij gaat gewoon te ver
quote:Ik stoor me er ook aan.
Op zondag 15 februari 2004 18:37 schreef Cart_man het volgende:
Ik tik gewoon mijn frustraties van me af. Dat er dan altijd van die lichtgeraakte zielige kankerkneusjes zijn die beginnen te janken bij het zien van het woord kanker...pfff.
quote:Daarom ben jij ook zo een kneus.
Op zondag 15 februari 2004 18:42 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik stoor me er ook aan.
quote:En jij gaat niet te ver met je klikspanengedrag?
Op zondag 15 februari 2004 18:21 schreef hellmondunited het volgende:
hij gaat gewoon te ver
quote:Desondanks willen we het niet zien in het voetbalforum. Het staat ook in de FAQ, dus hou je een beetje in of post hier niet als je zo'n bui hebt.
Op zondag 15 februari 2004 18:37 schreef Cart_man het volgende:
Ik tik gewoon mijn frustraties van me af. Dat er dan altijd van die lichtgeraakte zielige kankerkneusjes zijn die beginnen te janken bij het zien van het woord kanker...pfff.
quote:Heb al lopen zoeken, kan hem niet vinden?
Op maandag 16 februari 2004 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ruud van Nistelrooij: wereldspits en fenomeen ,overbodig lijkt me aangezien er al 1 is
quote:Ruud van Nistelrooy # 2
Op maandag 16 februari 2004 00:34 schreef golfer het volgende:[..]
Heb al lopen zoeken, kan hem niet vinden?
quote:Thanx.
Op maandag 16 februari 2004 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
quote:Overbodig m'n reet.
Op maandag 16 februari 2004 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ruud van Nistelrooij: wereldspits en fenomeen ,overbodig lijkt me aangezien er al 1 is
Die topics lopen voor geen meter en dit topic ging als een speer.
Zijn naam is nog verkeerd gespeld in die andere topics ook.
Mag 't topic weer open, golfer?
Gooi dan die topics die toch niet lopen dicht. Veel logischer.
quote:Nope.
Op maandag 16 februari 2004 00:49 schreef Arcee het volgende:Overbodig m'n reet.
Die topics lopen voor geen meter en dit topic ging als een speer.
Zijn naam is nog verkeerd gespeld in die andere topics ook.
Mag 't topic weer open, golfer?
Gooi dan die topics die toch niet lopen dicht. Veel logischer.
quote:Kun je dan de topictitel in 'Ruud van Nistelrooij: wereldspits en fenomeen' veranderen?
Op maandag 16 februari 2004 00:52 schreef golfer het volgende:
Nope.
Als een voetbalspeler een centraal topic met zijn naam heeft, dat nog open is mag je daarin verder.
quote:Lijkt mij niet......hij is debutant, een debutant heeft recht op een eigen topic. Er is immers ook een topic over Heitinga.....
Op maandag 16 februari 2004 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Nigel de Jong in Oranje mag wel dicht lijkt me. Er is een NL-VS topic.
quote:Maak er dan een Nigel de Jong-topic van en pas de titel aan.
Op maandag 16 februari 2004 12:03 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Lijkt mij niet......hij is debutant, een debutant heeft recht op een eigen topic. Er is immers ook een topic over Heitinga.....
quote:Of een algemeen debutanten topic.
Op maandag 16 februari 2004 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Maak er dan een Nigel de Jong-topic van en pas de titel aan.
quote:Briljant idee...
Op maandag 16 februari 2004 12:15 schreef tong80 het volgende:[..]
Of een algemeen debutanten topic.
quote:en dat kan je idd beter doen,zijn we gelijk van dat gezeik af
Op maandag 16 februari 2004 12:15 schreef tong80 het volgende:[..]
Of een algemeen debutanten topic.
quote:Is al gebeurd.
Op maandag 16 februari 2004 15:57 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en dat kan je idd beter doen,zijn we gelijk van dat gezeik af
quote:Ook al was de Jong niet geselecteerd dan nog heeft ie recht op een eigen topic, me dunkt..
Op maandag 16 februari 2004 12:03 schreef Speed1971 het volgende:
Er is immers ook een topic over Heitinga.....
quote:had het al gezien,bevestig alleen maar
Op maandag 16 februari 2004 15:58 schreef tong80 het volgende:[..]
Is al gebeurd.
quote:Doen we wel bij deel 2
Op maandag 16 februari 2004 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Maak er dan een Nigel de Jong-topic van en pas de titel aan.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 18:10 schreef Speed1971 het volgende:
Als dit niet dicht gaat dan snap ik het ook niet meer hoor
quote:Ik doe mn best
Op maandag 16 februari 2004 19:40 schreef SCH het volgende:[..]
Jij verziekt ook echt alles he
quote:Waarom? Dan mag Colin er ook een. Daar gaan we weer...
Op maandag 16 februari 2004 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ook al was de Jong niet geselecteerd dan nog heeft ie recht op een eigen topic, me dunkt..
.
was tegelijk met zjroentje, maar net iets later doe die van mij maar dicht dan !
quote:En Lazovic dan?
Op dinsdag 17 februari 2004 19:58 schreef golfer het volgende:
Ja, doei!We gaan dus echt niet voor elke derderangs buitenlandse speler aparte topic open laten.
[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 17-02-2004 20:06]
Als er niet zoveel over spelertopics te doen was geweest, was hij misschien wel open gebleven, denk ik
quote:Fine with me.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Open een centraal topic voor spelers die geen eigen topic mogen hebben, een soort van anonieme helden topic ofzo
Daar kunnen dan alle buitenlandse derderangs voetballers die jullie aanbidden in.
Thanks
quote:Done.
Op woensdag 18 februari 2004 13:21 schreef DIGGER het volgende:
Ken iemand ff de tikfout uit de topictitel halen svp?Thanks
Beste vaste VBL-users, lees dit even!
Netjes gedaan (want in lang niet elk forum wordt die moeite genomen zag ik en anders had ik het waarschijnlijk geeneens geweten).
quote:inderdaad, ik steek er ook een veer in
Op donderdag 19 februari 2004 12:41 schreef DIGGER het volgende:
Even een voetbal (veer is hier zo ongepast) in de reet van Golfer schuiven:Beste vaste VBL-users, lees dit even!
Netjes gedaan (want in lang niet elk forum wordt die moeite genomen zag ik en anders had ik het waarschijnlijk geeneens geweten).
quote:Als een voetbal weinig anders dan 'kriebels' teweeg brengt, kun je nagaan hoe uitgewoond je daaro bent
Op donderdag 19 februari 2004 12:48 schreef golfer het volgende:
Het begint te kriebelen in mijn achterste.
sommige topics zijn volgens mij idd zeer ver naar beneden afgezakt om 1 of andere redenquote:Op maandag 23 februari 2004 03:35 schreef ZIOPPA het volgende:
Zal waarschijnlijk niet jullie schuld zijn, maar ben ons prachtige Serie A-topic kwijt.. kan best aan mij liggen maar kan m niet vinden.
Ik? Jij en alle andere ajacieden! Jezelf identificeren met joden, maar als je dan jood genoemd wordt: "ze noemen me jood..."quote:Op maandag 23 februari 2004 09:27 schreef Speed1971 het volgende:
OMG
ErikT je zou je moeten schamen.
Heb je mij nooit over gehoord. Als jij mij een jood wilt noemen moet je dat gewoon doen. Volgens mij wordt er ook nooit een probleem van gemaakt. Wel als er kanker of dat soort woorden voor komen te staan......quote:Op maandag 23 februari 2004 09:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik? Jij en alle andere ajacieden! Jezelf identificeren met joden, maar als je dan jood genoemd wordt: "ze noemen me jood..."
Okee deal. Ik mag je dus jood noemen. Niet dat ik dat wil, naja soms welquote:Op maandag 23 februari 2004 09:34 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Heb je mij nooit over gehoord. Als jij mij een jood wilt noemen moet je dat gewoon doen. Volgens mij wordt er ook nooit een probleem van gemaakt. Wel als er kanker of dat soort woorden voor komen te staan......
Nee jij zegt ik wil geen blablajoden zien. Okee dan wil ik geen blablapsvers zien. Simpel. Ik heb er verder geen problemen mee als er een beetje gescholden wordt, maar als jij dat wel hebt, zoals je hierboven hebt aangegeven, shwaa, dan wil ik dat respecteren. Maar dan moet je je er ook zelf aan houden. Dat wilde ik even zeggen hierboven. Zullen we nu maar weer gewoon bier gaan drinken in Hools en/of inhoudelijk gaan discussieren over voetbal?quote:Op maandag 23 februari 2004 11:08 schreef Speed1971 het volgende:
Ik snap jou niet hoor.....in het PSV topic heb jij het over t*f*s-ajacieden en dan loop je nu hier te huilen. Ik vind trouwens t*f*s dommer/zieliger dan wanneer je het voluit schrijft. Dan heb ik meer "respect" voor Cart_Man die dat gewoon als tyfus zou schrijven.
Verder maakt het natuurlijk niet uit hoe je het schrijft het is immers de toon die de muziek maakt en jou toon is dus allesminst vriendelijk......
Goed plan.quote:Op maandag 23 februari 2004 20:58 schreef ErikT het volgende:
Zullen we nu maar weer gewoon bier gaan drinken in Hools en/of inhoudelijk gaan discussieren over voetbal?
Ik zeg nergens dat ik er een probleem mee heb. Ik zeg juist dat het mij niet zoveel uitmaakt.quote:Op maandag 23 februari 2004 20:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee jij zegt ik wil geen blablajoden zien. Okee dan wil ik geen blablapsvers zien. Simpel. Ik heb er verder geen problemen mee als er een beetje gescholden wordt, maar als jij dat wel hebt, zoals je hierboven hebt aangegeven, shwaa, dan wil ik dat respecteren. Maar dan moet je je er ook zelf aan houden. Dat wilde ik even zeggen hierboven. Zullen we nu maar weer gewoon bier gaan drinken in Hools en/of inhoudelijk gaan discussieren over voetbal?
schijnheilig en tyfusquote:Op maandag 23 februari 2004 22:32 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik er een probleem mee heb. Ik zeg juist dat het mij niet zoveel uitmaakt.
Wat ik zei is dat ik het scheinheilig vind om t*f*s te typen.....noem het dan gewoon tifus.
kom op speed kan je niet meer tegen een grapje?quote:Op maandag 23 februari 2004 22:52 schreef Speed1971 het volgende:
whatever
Niet van een tyfus-psv-er nee!quote:Op maandag 23 februari 2004 23:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
kom op speed kan je niet meer tegen een grapje?
ik dacht dat dit ook een grapje was totdat ik dat poppetje erboven zag. naja, zal wel overwaaien. t is niet alsof dit de eerste keer is dat we botsen.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:20 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Niet van een tyfus-psv-er nee!
Nee dat is bittere ernst. Maar das een lang verhaal. Het heeft niet alleen maar betrekking op het spel van Ajax.......quote:Op maandag 23 februari 2004 23:29 schreef ErikT het volgende:
Okee dan!
PS dit --> AJAX is sterker dan vorig seizoen <-- is toch ook een grapje of niet?
Je vergeet rooksignalenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:50 schreef golfer het volgende:
Vecht het verder even per mail/ICQ/MSN/Postduif uit en gebruik dit topic verder voor FB naar Doc en mij. oke?
Niet en dat is knap lastig. Ook voor ons.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:43 schreef zjroentje het volgende:
Hoe kan ik nu in godsnaam bepaalde topics vinden nu er geen search meer is?
Ik ben al begonnen naar beneden te scrollen met zowat alle topics weergegeven.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet en dat is knap lastig. Ook voor ons.
Ik zal ze eruit halen, want binnenkort veranderd er toch het e.e.a. aan de managers.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:41 schreef zjroentje het volgende:
Ik dacht net, lees de FAQ eens door.
En de linkjes naar de voetbalmanager en submit voetbalnieuws verwjizen gewoon naar het forum. Dat jullie het weten.
Is ode aan SCH en de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:18 schreef Eilanden het volgende:
Waarom heeft Heerenveen - Ajax een apart topic? Ik dacht dat er duidelijke richtlijnen waren dat alleen klassiekers een eigen topic mochten hebben?
Kies onderaan: meer berichten. Zo vond ik o.a. Arie terug.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:43 schreef zjroentje het volgende:
Hoe kan ik nu in godsnaam bepaalde topics vinden nu er geen search meer is?
Ik heb ook even een sticky topicje geopendquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kies onderaan: meer berichten. Zo vond ik o.a. Arie terug.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:54 schreef golfer het volgende:
Is ode aan SCH en de uitzondering die de regel bevestigd.
Er is met deze nieuwe software een probleem met gesloten sticky topics, maar ik ga even op zoek er naar voor je.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:55 schreef popolon het volgende:
Waar is dat linkjes topic?
En staat daar ook een link in naar korte voetbal filmpjes, ben die link wel tegengekomen in VBL maar ben het kwijt
help...
Twente-AZ: Vandereycken gruwt van Adriaansequote:Op maandag 1 maart 2004 17:31 schreef Frutsel het volgende:
is ut Vandereijcken-Adriaanse-Twente-AZ topic verzet/gedelete ofzo...
*zakdoekje aanreikt*quote:Op maandag 1 maart 2004 19:07 schreef Frutsel het volgende:
had ut kunnen verwachten....weer typisch voor Golfer...
Knikker al die adriaanse topics dan ook dicht...sjonge jonge...
Waar wil je de grens gaan trekken dan?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
Ik word strontziek van de centrale topics.
Is er geen centraal zeiktopic hierover?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
Ik word strontziek van de centrale topics.
Omdat polls zuigen en geen enkele discussie-waarde hebben in een discussie-forumomgeving.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:32 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ik las dat er in voetbal geen polls aangemaakt mogen worden. Why is that?
Er is ook dit topic: [Champions League] 8ste finalesquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Doc/Golfer: Handig om Heel veel CL wedstrijden achteraf commentaar topic alvast aan te passen naar het algemene CL topic?
Omdat we geen spam willen hebben op FOK!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:00 schreef marconmgn het volgende:
Waarom word er niet een aparte topic gemaakt waar iedereen zijn eigen site kwijt kan? 1 topic voor alle sites...?
Dat heet bij ons 'onzin'quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:20 schreef marconmgn het volgende:
o kijk eens aan dan snap ik dat je topic niet mag openen werkt bij ons precies het zelfde. Een topic waar alles in gepleurd kan worden
Kom eens een pilsje halen in hools.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:26 schreef marconmgn het volgende:
alleen beetje jammer dat je je eigen links niet er bij mag zetten, maar goed elk forum zijn eigen regels
Je kunt in dit topic een link vermelden van een fansite, dan zetten we die er voor je bij, als ie er nog niet in staat.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:26 schreef marconmgn het volgende:
alleen beetje jammer dat je je eigen links niet er bij mag zetten, maar goed elk forum zijn eigen regels
Sorry, kwam net thuis na lekker uit eten en wilde snel Studio Sport zien.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:53 schreef Reddiablo het volgende:
Golfer, luie donder!![]()
We kennen op dit forum niet de mogelijkheid om sub-fora weer verder onder te splitsen in andere sub-fora categoriën.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:55 schreef marconmgn het volgende:
als je hier de voetbalonderwerpen nou eens splits in verschillende categorien
kan je ook niet zo snel een topic plaatsen die al bestaat. Ik heb alle topics doorgelezen maar die dus blijkbaar weer over het hoofd gezien
Denk dat jullie vaker topics sluiten als dat jullie open laten en datis natuurlijk een slechte zaak![]()
ach wat leuk.een kenner spreektquote:Op zondag 7 maart 2004 20:55 schreef marconmgn het volgende:
Denk dat jullie vaker topics sluiten als dat jullie open laten en datis natuurlijk een slechte zaak![]()
Issie weer weg?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:36 schreef ErikT het volgende:
Waar is het "3e VBL meet" topic heen?
Klopt. Ik heb hem weer omhooggeschopt.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Issie weer weg?
de sticky topics willen nog wel eens wegvallen door een bug dacht ik.
Als je het gewoon opnieuw intikt, werkt het dan niet?quote:Op maandag 8 maart 2004 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan iemand me zeggen hoe ik weer kan [b] en [/i] etc in mijn sig? Dank u!
Staat er nu bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:44 schreef ChAoZ het volgende:
ik mis eigenlijk de link naar onze 3rd division helden Carlisle
Noodzakelijk zelfs.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ac Milan e Brescia Topic!!
Slot gewenst
Oh ja, dat kan ik natuurlijk ook doen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:00 schreef Frutsel het volgende:
Zucht...
Golfer: Je zegt dat ie thuis hoort in DIG ipv VBL omdat het over Software gaat...
Waarom verplaats je hem dan niet naar DIG ipv zo'n slotje er op te zetten?
euro 2004 pool software
Rustig maar.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:12 schreef Inquistor87 het volgende:
Golfer, die R_on in het topic over de wedstrijd tussen Real en Bayern, kan je die in de gaten houden? Ik heb em al vaker zien rellen in andere topics, en hier probeert hij hetzelfde.
okquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Rustig maar.
Ik hou iedereen in de gaten en niemand meer dan een ander.
klikspaantje
Je zou het natuurlijk ook gewoon in dit topic kunnen plaatsen:quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:13 schreef mitt het volgende:
Is er nou geen apart 'Foppe trainer Jong Oranje' topic?
vind ik echt wel een apart topic waard.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:09 schreef PogueMahone het volgende:
ik denk dat er genoeg gesjappiet is...
Laat ik eens vriendelijk zijn:quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:36 schreef Tiemie het volgende:
Kan iemand me vertellen waar het Graafschap-topic gebleven is?.
Dankjequote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat ik eens vriendelijk zijn:
Spinside(centraalgraafschap) topic deel 2
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:41 schreef Eilanden het volgende:
Ajax - Roda jc.
Behoort niet tot de classics, dus ook geen apart topic waardPast imho perfect in het Live HCE Topic
You are right.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:41 schreef Eilanden het volgende:
Ajax - Roda jc.
Behoort niet tot de classics, dus ook geen apart topic waardPast imho perfect in het Live HCE Topic
En we waren de enige club die niet werd verslagen door Ajax dat seizoen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax werd ongeslagen kampioen in 95. NR. 2 Roda haalde meer punten dan menig ploeg daar voor en daar na.
Je onderschat Roda JC.
quote:Op zondag 14 maart 2004 12:51 schreef Inquistor87 het volgende:
Golfer of Doc
Dit is een site voor alle wedstrijden van PSV, dus dat scheelt voor de mensen die het online willen bekijken.
Deze site is dat http://www.cdmatv.com
kanaal 26
Die van de Tv staat er niet tussen volgens mij?quote:Op zondag 14 maart 2004 13:47 schreef golfer het volgende:
Linkjes erbij gezet.
Wist niet precies waar ik die zou plaatsen, heb die link uiteindelijk maar bij de fansites van PSV gezet.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:55 schreef Inquistor87 het volgende:
Die van de Tv staat er niet tussen volgens mij?
hoe kan ik PSV zien dan? Ik zie alleen chinese tekens :/quote:Op zondag 14 maart 2004 13:55 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Die van de Tv staat er niet tussen volgens mij?
Daar bovenin stond een channel dingesquote:Op zondag 14 maart 2004 14:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
hoe kan ik PSV zien dan? Ik zie alleen chinese tekens :/
Is nu wel dicht.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
Is dat RKC-Willem I oftewel het huilebalktopic nou nog niet dicht?I
Thanx.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:09 schreef Kozzmic het volgende:
Sorry hoor, voor het late ingrijpen, maar in VBL durf ik eigenlijk niet te komen.
hebben Mods ook een MijnAT?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanx.
m'n eerste slotje sinds een paar wekenquote:
Zal ik een Arne Slot topic openen?quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:37 schreef Doc het volgende:
[..]
m'n eerste slotje sinds een paar weken
nu wel jahquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:53 schreef golfer het volgende:
Bovenin.
Kijkje genomen, opmerking geplaatst.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zeik niet gauw/graag.
Maar ik word een beetje moe van de welles/nietes discussie in [Centraal] Feyenoord Topic 32 over de Amstelcup. Is totaal off-topic imho!
Garcias!quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:09 schreef golfer het volgende:
Kijkje genomen, opmerking geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |