Voetbalzone.nlquote:Het Algemeen Dagblad begint per 20 maart een eigen sportkrant. De krant, onder de noemer AD Sportwereld, gaat zes keer per week verschijnen. De sportredactie van de Rotterdamse krant wordt dan ook fors verhoogd naar dertig vast redacteuren.
Raymond Salomon, adjunct-directeur bij het AD: "Zo'n beetje alle landen in de wereld hebben een sportkrant, behalve Nederland. Omdat de sportbeleving hier anders zou zijn. Daar geloof ik helemaal niets van. De best bekeken programma's op tv zijn sport, voetbalstadions puilen uit, in juni zijn de kaarten voor het EK en WK schaatsen in Thialf al uitverkocht. Het is eigenlijk gek dat kranten daarin tot dusver maar heel beperkt zijn meegegaan.''
In principe wel maar als ik dan de Spaanse Marca van de week zie en er maar liefst 16 (!) pagina's voor Bayern-Real zijn uitgetrokken geloof ik het eerlijk gezegd welquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:04 schreef Afunados het volgende:
Hehe, dat mocht ook eens tijd worden. Is naar mijn mening een gat in de markt, als ze het tenminste goed aanpakken.
Ik heb het AD en de laatste tijd zijn ze niet meer zo pro-Feyenoord als vroeger.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:38 schreef Suijk het volgende:
Als het dan maar wat minder rotterdam-minded wordt...
quote:Het Algemeen Dagblad lanceert de eerste echte sportkrant van Nederland. Vanaf zaterdag 20 maart verschijnt zes keer per week AD Sportwereld, dat zonder extra lezerskosten zal worden toegevoegd aan de vertrouwde krant.
Geen successupporters, maar succesjournalisten?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:
Ik heb het AD en de laatste tijd zijn ze niet meer zo pro-Feyenoord als vroeger.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Geen successupporters, maar succesjournalisten?![]()
Hij wordt hier toch altijd droog bezorgd.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:21 schreef ErikT het volgende:
Goed idee. Kunnen ze meteen de rest van de krant opdoeken. Behalve sport is het AD een kutkrant.
Vind het AD toch wel de beste landelijke krant.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:21 schreef ErikT het volgende:
Goed idee. Kunnen ze meteen de rest van de krant opdoeken. Behalve sport is het AD een kutkrant.
Ik denk het niet, je zal een volledig abbonement moeten nemen.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:22 schreef mitt het volgende:
kan je dat een abbonement nemen op de sportkrant van AD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |